۲۳۴۷۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس - ذوب را داور جنجالی سوت می‌زند

علیرضا فغانی با قضاوت بازی پرسپولیس و ذوب بر می‌گردد. این خبری است که روز گذشته از کمیته داوران به گوش رسید.

ایران ورزشی: علیرضا فغانی با قضاوت بازی پرسپولیس و ذوب بر می‌گردد. این خبری است که روز گذشته از کمیته داوران به گوش رسید. اینطور که گفته می‌شود دومین بمب مسعود عنایت در هفته چهارم می‌ترکد! دو هفته پیش بود که خبر رسید محسن قهرمانی بعد از دو سال قضاوت دربی اصفهان را برعهده خواهد داشت. بعد از چند روز و با اعلام اسامی داوران لیگ برتر صحت خبر مشخص شد. قهرمانی با صلاحدید عنایت دربی اصفهان را سوت زد. خیلی‌ها به عنایت ایراد گرفتند که قهرمانی بعد از دو سال آمادگی چنین بازی را نخواهد داشت اما رییس دپارتمان داوری بدون توجه به این مسائل به قهرمانی بازی داد. این داور مشهدی هم با قضاوت کم اشتباه خود در هفته دوم به بازی‌ها برگشت.

اما در آستانه هفته چهارم بازی‌های لیگ برتر خبر دیگری می‌رسد که می‌توان آن را دومین بمب خبری عنایت قلمداد کرد. علیرضا فغانی با بازی پرسپولیس و ذوب به بازی‌ها برمی‌گردد. آخرین بازی لیگ چهاردهم را فوتبالی‌ها هنوز از یاد نبرده‌اند همان بازی که حاشیه‌های زیادی داشت و در نهایت منجر به محرومیت فغانی شد. در آن مقطع کمیته داوران اعلام کرد که این داور را سه جلسه محروم می‌کند اما در همان روز خبر رسید که فغانی از سوی افراد دیگری تا اطلاع ثانوی محروم شده است! محرومیتی که برای جامعه داوری شوک بزرگی بود اما بعد از گذشت سه هفته از لیگ حالا خبر می‌رسد که فغانی قضاوت می‌کند. این داور با بازی پرسپولیس و ذوب برمی‌گردد. عنایت در هفته چهارم قرار است دومین بمب خبری خود را بترکاند. عنایت نشان داده که نمی‌گذارد استقلال کمیته داوران را زیر سوال ببرند. بازی دادن به فغانی و قهرمانی این معنا را خواهد داشت که او خودش برای داوری تصمیم می‌گیرد.

حاشیه‌هایی که در ورزشگاه یادگار امام تبریز به وجود آمد مورد تایید هیچ کس نبود. بازی با احساسات هواداران پرشور تبریزی، اما آیا مقصر اصلی این اتفاق فغانی بود؟ چه کسی بحث بازی مساوی در اصفهان را راه انداخت؟ سوالی که در لابه‌لای اتفاقات دیگر گم شد و همه فغانی را مقصر جلوه دادند اما حضور مجدد این داور نشانه خوبی است از این بابت که کمیته داوران اجازه زیر سوال بردن استقلال این کمیته را به کسی نمی‌دهد. فغانی این هفته با بازی بزرگی برمی‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج