adexo3
۲۳۴۷۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نوکمپ در انتظار معجزه

بارسلونا برای اینکه بتواند سوپرجام اسپانیا را به چهار عنوان قهرمانی خود در سال ۲۰۱۵ اضافه کند و باخت صفر-۴ جمعه شب در سن‌مامس را جبران کند، نیاز به یک معجزه دارد.

ایران ورزشی: بارسلونا برای اینکه بتواند سوپرجام اسپانیا را به چهار عنوان قهرمانی خود در سال ۲۰۱۵ اضافه کند و باخت صفر-۴ جمعه شب در سن‌مامس را جبران کند، نیاز به یک معجزه دارد. گل خار‌ق‌العاده میکل سن‌خوسه و هت‌تریک آریتس آدوریس باعث شد کاتالان‌ها بعد از هشت سال برابر تیمی اسپانیایی با چهار گل شکست بخورند ضمن اینکه بعد از ۱۴ سال این تیم در دو بازی متوالی چهار گل خورد. اما در میان بازیکنان بارسا این باور وجود دارد که تیم می‌تواند با تمام قوا برابر هواداران و در ورزشگاه خانگی این شکست را تلافی کند که در نوع خود اتفاقی منحصر به فرد است. جرارد پیکه در توییتر خود نوشت: «۹۰ دقیقه، نوکمپ، من باور دارم.»

لوییس انریکه مربی تیم که تصمیمش برای استراحت دادن به جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ و آندرس اینیستا با انتقادات زیادی مواجه شد بیش از همه باور دارد و بعد از بازی گفت اگر یک تیم باشد که بتواند این باخت را جبران کند، بارسا است.

باور بارسا به این دلیل است که سابقه خوبی دارند. در سوپرجام سال ۲۰۱۰ تیم ضعیف‌شده بارسا بازی رفت را یک-۳ به سویا باخت اما در دیدار برگشت هت‌تریک لیونل مسی تیم را به برد صفر-۴ سوق داد.

نیمار و خوردی آلبا به ترتیب به دلیل بیماری و مصدومیت همچنان نمی‌توانند بازی کنند اما لوییس انریکه می‌تواند از کلودیو براوو درون دروازه‌اش استفاده کند.

بازی بیلبائو در سن‌مامس استثنایی بود هرچند این تیم هم چهار بازیکن اصلی خود را نداشت. ایناکی ویلیامز، آندر ایتوراسپه، میکل ریکو و ایکر مونیاین احتمالا در بازی امشب در نوکمپ هم غایب خواهند بود. پیروزی بیلبائو در مجموع دو دیدار به ۳۱ سال بی جامی این تیم پایان می‌دهد ضمن اینکه می‌توانند انتقام سه باخت در فینال جام حذفی هفت سال اخیر و همچنین شکست در سوپرجام سال ۲۰۰۹ را از آبی اناری پوشان بگیرند.

هواداران هم باید جوی فوق‌العاده ایجاد کنند تا بارسا با دست پر میدان را ترک کند و برای سفر به ژاپن در ماه دسامبر برای فتح ششمین و آخرین جام یعنی جام جهانی باشگاه‌ها انگیزه داشته باشد.

درست است که بارسلونا هیچ گاه نتوانسته باخت صفر-۴ را در دیدارهای رفت و برگشت جبران کند اما این تیم تا به حال هشت بار چهار گل یا بیشتر به بیلبائو زده بدون آنکه گلی بخورد. در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ نیز در لیگ و جام حذفی هشت بار بارسلونا با چهار گل یا بیشتر اختلاف رقبای خود را شکست داده و این به هواداران و تیم امید می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج