۲۳۴۹۲
۵۹ نظر
۵۰۶۹
۵۹ نظر
۵۰۶۹
پ

۱+ ۵ علامت یك مرد ایده‌آل

ما نه كف دست‌تان را می‌خوانیم و نه فال‌تان را می‌گیریم؛ برای اینكه بگوییم كدام مرد، مرد زندگی شماست، نه می‌توانیم جادو كنیم و نه چیزی را پیشگویی كنیم.

1+ 5 علامت  یك مرد ایده‌آل

1+ 5 علامت  یك مرد ایده‌آل

برترین ها: ما نه كف دست‌تان را می‌خوانیم و نه فال‌تان را می‌گیریم؛ برای اینكه بگوییم كدام مرد، مرد زندگی شماست، نه می‌توانیم جادو كنیم و نه چیزی را پیشگویی كنیم. تنها می‌توانیم با دیدن و یادآوری برخی نشانه‌ها، امكان شناسایی مرد رویایی‌تان را برای شما فراهم كنیم. فهمیدن اینكه آیا یكی از همین مرد‌های اطراف‌تان، مرد زندگی شماست یا نه، كمی زمان می‌برد. پس با نشانه‌های یك مرد رویایی آشنا شوید و ببینید كه چه كسی در اطراف‌تان این نشانه‌ها را در رفتارهایش بروز می‌دهد.


1+ 5 علامت  یك مرد ایده‌آل

نشانه اول؛ احترام

وقتی می‌خواهیم ببینیم كه آیا یك مرد، مرد واقعی زندگی شماست، به اولین نكته‌ای كه باید توجه كنیم، وجود احترام است. احترام موضوعی است كه در صدر جدول خوشبختی قرار دارد و خودش را به هزار و یك جلوه نشان می‌دهد و البته احترام یك موضوع ۲جانبه است؛ موضوعی كه هم شما باید برای رعایت‌كردنش تلاش كنید و هم همسرتان باید در رفتارهایش آن ‌را نشان دهد. اگر می‌خواهید بدانید احترام در رابطه میان شما و نامزد‌تان جایی دارد، می‌توانید از نشانه‌های زیر كمك بگیرید:
  • اهل سازش است و به خاطر منافع مشترك‌تان كوتاه می‌آید. او گذشت‌های شما را می‌بیند و برای كم كردن فشار روی شما و ارتباط‌تان، گاهی از خواسته‌هایش می‌گذرد.
  • به احساسات و نگرانی‌های شما گوش می‌كند و بدون نصیحت كردن یا رنجیدن، برای درك كردن‌شان تلاش می‌كند.
  • می‌داند كه یك آدم بی‌عیب و نقص نیستید اما شما را همان‌طور كه هستید دوست دارد و با دیگران مقایسه‌تان نمی‌كند.
  • برای نظر‌های شما ارزش قائل است؛ قبل از هر تصمیم اساسی‌ای، نظر شما را می‌پرسد و با تك‌روی سعی نمی‌كند حرف خودش را به كرسی بنشاند.
  • وقتی موفقیتی به دست می‌آورید با تمام وجود برای‌تان خوشحال می‌شود و سعی می‌كند زمینه را برای موفقیت‌های آینده‌تان فراهم كند.
  • احترام فقط در لحن خوب و رفتار پرمحبت خودش را نشان نمی‌دهد. پس اول ببینید كه نامزد‌تان نشانه‌های بالا را در رفتارهایش نشان می‌دهد یا خیر و بعد وجود آن‌ها را در رفتارهای خودتان بررسی كنید.


نشانه دوم: اولویت‌های مشترك

همه ما ایده‌آل‌هایی در ذهن‌مان داریم كه از بچگی، ‌وقتی صحبت ازدواج در آینده می‌آید، در ذهن‌مان چرخ می‌زنند. از ویژگی‌های ظاهری‌ای مثل قد و وزن گرفته تا شرایط مالی، تحصیلات و خصلت‌های رفتاری. مسلما هیچ دختری دوست ندارد همسر آینده‌اش بی‌پول یا بدخلق باشد اما اولویت‌گذاری آدم‌ها برای این ویژگی‌ها یكسان نیست. یكی به شأن اجتماعی اهمیت بیشتری می‌دهد و یكی به خلق‌وخو؛ یكی خانواده برایش مهم است و یكی هم پول. اما برای شما كدام مهم تر است؟
  • برای انتخاب همسر، به الگوهای دیگران نگاه نكنید و سعی كنید كه این موضوعات مهم را از نظر خودتان دسته‌بندی كنید.
  • مهم نیست كه از نظر بقیه فردی كه انتخاب كرده‌اید چقدر شگفت‌انگیز یا ایده‌آل است، مهم این است كه این فرد چقدر به معیارهای خود شما نزدیك باشد و البته اینكه از مرزبندی‌ها و خط قرمز‌های‌تان هم عبور نكند.
  • اگر به یك مورد خاص فكر می‌كنید و برای ازدواج فردی را بررسی می‌كنید، اول ۱۰ ویژگی مهمی كه برای‌تان در اولویت قرار دارند را روی كاغذ بیاورید و بعد در مورد ایده‌آل بودن یا نبودن این فرد تصمیم بگیرید. حتی اگر او ۷ ویژگی از این ۱۰ تا را داشته باشد، می‌تواند یك همسر مناسب برای شما باشد.
  • تا اینجای كار ۵۰ درصد مشكل حل شده. حالا وقت آن است كه از این همسر آینده هم بخواهیم اولویت‌هایش را روی كاغذ بنویسد و ببیندكه آیا شما هم می‌توانید همسر اید‌آلی برایش باشید یا نه!


1+ 5 علامت  یك مرد ایده‌آل

نشانه سوم: از خط قرمز‌ها نمی‌گذرد

در هر ارتباطی خط قرمز‌هایی هست كه شكسته شدن‌شان همه چیز را به هم می‌ریزد و البته محدودیت‌های همه ارتباط‌ها مثل هم نیستند. وقتی هم كه پای زندگی مشترك به میان بیاید، خط قرمز‌ها پیچیده‌تر و گاهی هم غیرقابل عبورتر می‌شوند و به همین دلیل یكی از اصلی‌ترین نشانه‌هایی كه به شما می‌گوید یك مرد، همسر ایده‌آل شماست، احترام به همین خط قرمز‌هاست.
  • بعضی از خط قرمز‌ها در همه ارتباط‌ها مثل هم هستند و بعضی‌های دیگر هم تنها در مورد زندگی مشترك شما صادق هستند. پس اگر او می‌خواهد برای‌تان بهترین همسر دنیا باشد، باید هر دوی این مسیرهای ممنوعه را بشناسد و به آنها احترام بگذارد.
  • یك همسر ایده‌آل نباید تنها و تنها از مسیرهایی كه خودش درست می‌داند عبور كند بلكه باید نگاهی به مفهوم درست در ذهن شما بیندازد و در صورتی كه می‌بیند انجام یك كار به تصور ذهنی شما در موردش آسیب می‌زند، از انجام دادنش دست بردارد.
  • شما هم در این مورد یك وظیفه دارید. درست است كه بسیاری از این مرزبندی‌ها جزو كلیشه‌هایی هستند كه همه مردها از آن باخبرند اما اگر مورد دیگری در ذهن‌تان وجود دارد، انتظار نداشته باشید كه مرد‌تان آن را حدس بزند بلكه با توضیح آن موضوع و بیان دلایل‌تان، اهمیت این خط قرمز را بازگو كنید و از او بخواهید كه به این محدودیت احترام بگذارد.


نشانه چهارم: اجازه می‌دهد خودتان

همه ما دوست داریم بهترین باشیم. بهتر از چیزی كه هستیم و حتی بهتر از چیزی كه در توان‌مان هست. به خصوص اگر مقابل فردی بنشینیم كه دوستش داریم و نگران از دست دادنش هستیم، دوست داریم خودمان را به‌مراتب بهتر از خود واقعی‌مان جلوه دهیم و ضعف‌ها و شكست‌های‌مان را در مقابلش پنهان كنیم. دوست داریم او فكر كند، قوی‌ترین و ایده‌آل‌ترین دختر جهان هستیم و هیچ جای دنیا، فردی به مهربانی، صبوری و دانایی ما پیدا نمی‌شود ولی مدتی كه بگذرد، ‌این تلاش برای بیش از حد خوب بودن و در واقع یكی دیگر بودن، برای‌مان خسته‌كننده می‌شود و میل ماندن در آن رابطه را از وجودمان دور می‌كند.
  • باید بدانید در یك رابطه ایده‌آل و در مقابل مردی كه مرد زندگی‌تان است، شما هیچ نیازی به پنهان كردن خود واقعی‌تان نخواهید داشت.
  • می‌دانید او شما را همان‌طور كه هستید دوست دارد و حتی اگر هزار زن قدرتمند‌تر و داناتر از شما مقابلش ظاهر شوند، ‌باز هم شما را انتخاب می‌كند.
  • این حس به شما اعتماد به نفس می‌دهد و نمی‌گذارد كه با حسادت، ترس‌ها و بی‌اعتمادی‌های بی‌مورد یا احساس ناامنی، زندگی مشترك‌تان را خراب كنید.


نشانه پنجم: از شما دفاع می‌كند

گرچه بهترین حالت ممكن این است كه ازدواج شما همه را خوشحال كند و كوچك‌ترین سردی و مشكلی در این مسیر پیش نیاید اما نباید فراموش كنید كه این حالت رویایی همیشه هم اتفاق نمی‌افتد. تفاوت‌های خانوادگی، تفاوت در انتظارها و سبك زندگی و بسیاری عوامل دیگر می‌تواند انتقاد دیگران را متوجه شما و تصمیم مشترك‌تان كند. انتقادهایی كه گاهی از طرف خانواده و اطرافیان شما بیان شده و گاهی هم به نامزد‌تان گفته می‌شوند و گوش او را پر می‌كنند.
  • اگر او همسر ایده‌آل شما باشد، با شنیدن این داوری‌ها و گوشه كنایه‌ها از تصمیمش دلسرد نمی‌شود و برای راضی كردن دیگران، به فكر تغییر برنامه‌هایش نمی‌افتد.
  • شاید شما 2 نفر با گرفتن یك تصمیم مشترك بتوانید راه را برای این ازدواج هموارتر كنید اما یك مرد ایده‌آل هرگز بار این تغییرات را به دوش شما نمی‌اندازد و با قرار دادن‌تان در برابر دیگران، به‌دنبال حاشیه امنی برای خودش نمی‌گردد.


1+ 5 علامت  یك مرد ایده‌آل

نشانه ششم: حس‌تان به شما می‌گوید...

حتی اگر او تمام نشانه‌هایی كه یك همسر ایده‌آل باید داشته باشد را دارد، باز هم به معنای این نیست كه او مردی است كه برای آرامش شما آفریده شده است. با وجود بررسی تمام این موضوعات، دست آخر باید به این فكر كنید كه چه حسی درباره این مرد دارید.
  • آیا هر زمان كه او را می‌بینید احساس شوق و هیجان سراغ‌تان می‌آید؟ آیا بعد از هر دیدار، با اشتیاق منتظر گذاشتن قرار بعدی می‌مانید؟ آیا وقتی صحبت از ازدواج می‌شود، دل‌تان می‌خواهد كه زود همه‌چیز جفت‌وجور شود و برای همیشه در كنار او باشید؟
  • اگر پاسخ شما به این سوال‌ها منفی است اما وقتی دو‌دو‌تا چهارتا می‌كنید، می‌بینید كه او ایرادی ندارد كه بخواهید به خاطرش از ازدواج صرف‌نظر كنید، ‌دست نگه‌دارید!
  • حسی كه شما باید به همسر آینده‌تان داشته باشید، حرف اول و آخر را می‌زند؛ حسی كه اگر نباشد، ‌با وجود تمام ویژگی‌های مثبت هم نمی‌تواند شما را به ماندن در یك زندگی دلگرم كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hoda

      مردا همشون خووبن.آره آره.کی گفته عیب و نقص دارن......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • محسن

        پ ن پ شما خوبین فقط. یه جوری گفتین عیب و نقص انگار خودتون کمال مطلقین و هیچ ایرادی ندارین

      • nili

        agha mohsen hoda k manzuri nadash!!!! nakone be khodetun shak darin

    • نسرین 1 (نسرین)

      منظورتون از اینکه از خط قرمزها نگذره یعنی اینکه دروغ بگه؟ آخه خانومه بیشتر شبیه گودزیلائه تا گربه!!!

    • مهرداد

      چیز دیگه ای اگر مونده بگین.

    • aram

      سلام.1سوال.اگه 1پسربزرگترین تضمینش برای ازدواج اخلاقش باشه...ینی واقعااخلاقشو قبول داشته باشی...ولی قیاقشو دوس نداشته باشی یایهش افتخار نکتی.هنوزم برا ازدواج رود باشه..اینا دلیل خوبی برا رد کردنش هس؟؟

      پاسخ ها

      • نسرین 1 (نسرین)

        آره مهربون؛ هست. چون تو اولین چیزی که جلوی روت میاد قیافشه که اگه مطابق میلت نباشه واویلاست. ولی اگر فکر میکنی قیافش در حد معمول هست و تو وسواس زیادی داری؛که در این صورت یه کم روش فکر کن و واسه جواب منفی دادن عجله نکن. البته من کوچکتر از اونیم که کسی رو نصیحت کنم و همه ی اینا دوستانست...
        در هر صورت موفق باشی

      • مهشاد

        سلام ببخشید ولی من کاملا با نظر نسرین خانم مخالفم.فرض رو بر ابن بگیرید که طرفتون خیلی خوش خیافه و خوش تیپه ولی اخلاق نداره.مسلما بعد از یه مدت ازش متنفر میشید ولی اگه اخلاقش خوب باشه شاید بعد از یه مدت حتی عاشق همین قیافش شید.قیافه یعد از یه مدت تکراری میشه ولی هیچ چیز جای یه اخلاق خوب رو نمیگیره.البته این فقط نظر منه.

      • nili

        aram jun ghiyafash had aghal bayad ghabele tahammol bashe ye omr mikhay bash zendegi koni shukhi k nis mohem tarinesham ineke besh az tahe del eftekhar koni yani ghahramanet beduni agar che be nazare digaran ye adame kamelan mamuli bashe azizam bayad dusesh dashte bashi az har lahaz faghat akhlagh kafi nis

    • parastoo

      کدوم پسر این خصوصیات را به طور کلی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما پسرای اینجا دارین؟؟؟؟/

      پاسخ ها

      • بابک

        بله که تمامی این خصوصیات را داریم، نمونه اش خود من فقط یک مقدار چشم بصیرت می خواد

    • hoda

      aramجون اگه واسه ازدواج هوز فکرمیکنی زوده به نظر من ازدواج نکن حالا.

    • فاران

      تا منظورتان از ایده آل چه باشد چون تقریبا" نایاب است و وجودش غیر ممکن :

      چون زلف توام جانا ، در عین پریشانی / من چشم تو را مانم ، تو اشک مرا مانی

      من خاکم و من گردم ، من اشک و من دردم / تو مهری و تو نوری ، تو عشقی و در جانی .

      پاسخ ها

      • نسرین 1 (نسرین)

        به نظر من هم تعریف کلمه ی ایده آل؛ نسبیه و هرکی یه جور معنیش میکنه. درضمن فکر میکنم که متن بالا یه نوشته ی سطحی و سادس که نمیشه ملاک قرارش داد چون آدما وجودشون ابعاد مختلف داره و با 6تا علامت نمیشه راجبه شون قضاوت کرد!

    • مستانه

      حالا شما هی از اینور اونور مقاله بنویسید!!آقا ازدواج کاملا امری است شانسی!!!مثل هندونه دربسته می مونه!!قبول نداری؟!امتحان کن!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • فاران

        مطمئنم شوخی کردی !

      • رها

        چییییییییییییییی میگییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بابک

        پس اگه رفتیم خواستگاری بگیم دخترتون و می خوایم اون هم بشرط چاقو!!!

    • amin

      فقط همین اگه میتونید هنوز هم بگید خوش حال می شیم.

    • eli

      gashtam nabod nagard nist manzoram pesare khob bod

    • queen

      همه مردا و زنا یه ایراداتی دارن اما بعضی ها ایراداشون بیشتر از خوبی هاشونه . و اگه بهشون با خوشی و غیر مستقیم بگی این ایرادتو برطرف کن میگه: تو تازه به این نتیجه رسیدی که این ایرادو داری من که بهت خیلی وقته گفته بودم . حالا به نظر شما به این آدم چی میشه گفت؟

      پاسخ ها

      • مهشاد

        وای حتی فکرش هم آدمو میترسونه.چنین آدمی غیر قابل تحمله

    • unes

      زن ها کلا مغزشون معیوبه
      جسارت نشه!!!!!!!!!!!!
      بیشتر از1متر جلوترشونو نمیبینن اگه هم ببینن نوع آرایش بقیه زناست :-)

      پاسخ ها

      • یلدا

        بی ادب - واقعا مسخره س این جا فقط شده توهین- اگر شما عاقل بودی همچین حرفی رو نمی زدی-

      • ملیکا

        مغز خودت معیوبه خوبه یه کم فرهنگ نوشتن رو داشته باشی

      • ناشناس

        مغز یونس معیوبه- البته اگر جسارت نشه

      • nili

        boro babaaaa

      • ملیکا

        خودت مغزت معیوبه و بی ادبی وگرنه اینجوری نمینوشتی البته جسارت نشه

    • goli

      به نظر یونس زن ها مغزشون معیوبه چون یونس رو نمیبینند و نمیفهمند یونس واقعا" چقدر برای ازدواج مناسبه!!!:)))))) خب خانوما به آقا یونسم توجه کنید دیگه مگر نمیبینید در یک متری ایستاده!
      البته جسارت نشه!;-)

      پاسخ ها

      • nili

        akhe goli jun adam be chizai niga mikone k layeghe didan bashe albatte jesarat nashe :D!!!

      • ناجی

        ای ول خوب اومدی.چشم این دفه یه نگاهی هم به یونس میندازیم.یونس جان غم نخور
        D:

    • رها

      به نظر من هم ایده ال برای هرکسی تعریفی داره
      دو نفر باید با هم ، هم کفو باشند یعنی با هم متناسب باشند.
      شاید یه موردی به نظر یه نفر اصلا خوب نباشه ولی از نظر یه نفر دیگه کاملا مناسب باشه.

    • saeedeh

      marda kheyliiiiiiiiiiiiiiii khooban faghat kashf nashodan

      پاسخ ها

      • مهشاد

        دوستان عزیز سعیده جان از افعال معکوس استفاده کرده.
        D:

    • sajjad

      سلام.
      از خدا میخوام همیشه اینجوری دلتون خجسته بمونه.

    • رقیه

      واقعا برای مردایی مثل آقا یونس متاسفم.مردواقعی مثل امام علی مثل فرهاده مثل مین جانگو عه!!!خوش به حال یانگوم که همچین مردی رو کنارش داره!یعنی داشت!

    • بدون نام

      به‏ ‏نظر‏ ‏من‏ ‏مردها‏ ‏دنبال‏ ‏زیبای‏ ‏و‏ ‏زنها‏ ‏دنبال‏ ‏پول‏ ‏و‏ ‏تجملات‏ ‏هستند.‏ ‏همیشه‏ ‏راحتی‏ ‏زندگی‏ ‏در‏ ‏داشتن‏ ‏سرمایه‏ ‏و‏ ‏امکانات‏ ‏نیست‏ ‏بلکه‏ ‏در‏ ‏راحت‏ ‏گرفتن‏ ‏زندگی‏ ‏است..

    • بدون نام

      دخترهاشوهر
      نست من شوهرمخوان

    • بدون نام

      اینا خدای نکرده با هم ازدواج نکنند! اهل توهینند

    • دانیال

      خیلی سعی کردم شما خانم ها رو بشناسم 26 سالم هستش و دیدم اکثر خانم ها رفتار بچه گانه ای دارند همیشه دنبال خانمی بودم که پخته رفتار کند اما کم است واقعا کم است خانمی که با فکر بیشتر عمل کند تا احساس.

    • مریم

      دوستان نظرات تون عالییه من که متنو نخوندم فقط نظراتو خوندم کلی خندیدم واقعا چقد دو گروه نسبت به هم دید بدی داریم چقد اطلاعمون کمه ! چقد حرفهایی که بقیه زدن رو تکرار میکنینم که دخترها... این طورین پسر ها این طوریننن همش کار اسراعیله

      پاسخ ها

      • فرهاد

        این اسرائیلوخوب اومدی خخخ

    • ها ها

      اوه واقعا دمتون گرم که انقدر نفرت نسبت به هم دارین
      وقتی از بچگی مارو از هم جدا می کنن همین میشه دیگه
      پسرا فکر می کنن دخترا پول میخوان
      دخترها فکر می کنن پسر ها هم شیفته زیبایی هستن(که ناگفته نمونه واقعا هستن) اما نه اونقدر!
      تو این مملکت میای با یه دختر اشنا بشی اصلا حواسش بهت نیست چه برسه نگات کنه!
      و بلعکس داری راه میری صد و پنجاه تا پسر بهت تنه می زنن!
      خودتان بگویید چه کنیم؟
      این نفرت دختر یا پسر بودن برای چیست؟
      چه اشکالی داره مرد اشپزی کنه مرد خونه را جارو بزنه و زن به خودش برسه یا به فکر بچه ها باشه...
      زن ها به اندازه کافی دغدغه دارند و مهم ترین چیز برای اونها توجه هست نه پول و اسم و فلان فقط توجه!(تجربه شخصی)
      و مردا هم عشق و اعتماد رو می خوان و دختری رو انتخاب می کنن که خواستنی باشه و رسیدن بهش دشوار . تا وقتی که بهش رسیدند انگار به ارزو هایشان رسیدند.
      جامعه مرد و زن نداره ... زن ها لطیف و مهربانند و مردان قدرتمند و خشن(اکثرشون)
      حالا باز یسری ناراضی اند و نمی خوان قبول کنند که زن هاشون راحت بخوابند و بخورند و اونها کار کنند دلیلشم اینه که با این کار اونها لوش میشن و این وظیفه برای مرد میشه‌...
      اینم از این

    • بي نام

      سلام نامز من پدر مادرش از هم جدا شدن ايا اين موضوع تاثيري رو زندگي ما دارد؟

    • مهران

      به نظر من دختر هایی که دنبال این هستند که از مرد تعریفی شبیه به یک قهرمان یا پدر و یا تامین کننده نیاز ها بسازند و انتظار دارن که خودشون هرجور که هستند فهمیده بشن تیمار بشن مواظبت بشن و کلا این چیزا یا اینکه زندگی رو میپسندند که توش مرد نون آور باشه و خودشون تو خونه و کارای خونه و تفریحات خودشون باشن در اشتباه هستند اگر به برابری حقوق زن و مرد اعتقاد دارید سهم خودتون رو هم باید ادا کنید زندگی امروز نیاز داره دوشادوش پیش برده بشه چ از لحاظ اقتصادی و چ احساس

    • یعقوب

      خوشبحالتون که بی خیالیت....هنوز مجردم

    • فرهاد

      حسی كه شما باید به همسر آینده‌تان داشته باشید، حرف اول و آخر را می‌زند؛ حسی كه اگر نباشد، ‌با وجود تمام ویژگی‌های مثبت هم نمی‌تواند شما را به ماندن در یك زندگی دلگرم كند.صددرصدموافقم وبایداینطوری باشه درغیراینصورت اون زندگی هیچ ارزشی نخواهدداشت.اگه به آمارطلاق عاطفی بین زن وشوهرهادقت کنیم کاملاگویای این موضوع هست .منکه اگه طرف دلمونلرزونه حتی بهترین شرایطم داشته باشه محاله قبول کنم چون برام واضحه که نمیتونم باش زندگی کنم .دوست دارم زن آیندم کسی باشه که وقتی بهش نگاه میکنم سرتاپام ذوق وشوق بشه وگرنه اون زندگی چة ارزشی میتونه داشته باشة

    • حدیث

      ما هم ارزمون این عشقا بود ولی نشد دیگه منتظر عشق بعد از ازدواجیم

    • وحید

      سلام

      رفقا هممون میدونیم ن اقایون ن خانوما کامل نیستن
      اما این ویژگی ها رو میشه پیدا کرد (ولی ن همشو)
      شما خودتون باید ببینید کدوم ویژگی براتون مهمه و اونو پیدا کنین و اولویت قرار بدین
      و با یه سریشم کنار بیاید
      چون قطعا ن طرف شما کامله ن خود شما
      یکم منطقی باشید درست میشه
      بپذیریم باهم باید کامل بشیم

    • فریبا

      سلام چرا باهم بحث می کنید ب جای این همه بحث کردن راههای بهتر زندگی کردن این که ی زن از ی مرد چانتظاری داره بگید

    • نازنین زهرا

      سلام
      من 21 سالمه و خاستگارم 24 سالشه
      ایشون تویه اداب معاشرت واقعا عالی هستن
      صداقتشون زبان زده همس
      یه مرد کاری
      تقریبا از هر نظر واقعا خوب
      اما موردی هس که منو ازار میده اونم دوستام گفتن
      اینکه ایشون قیافش و تیپش خیلی خوبه به طوری که بارها
      دیدم به تلگرام و دایرکتشون مسیج از طرف جنس مخالف میاد
      و این منو شدیدا حسود کرده حتی چن بار دوستامم گفتن چه خوبه واینا باعث شده بترسم ولی ایشونم گف که جایه نگرانی نیس و حاظره همه اکانتاشو به خودم بده که دلم قرص باشه
      ولی من اروم نمیگیرم
      نمیدونم چیکار کنم از طرفی ایشون بهترین مردیع که به عمرم دیدم ولی نمیتونم هیچ رقمه با این وضع کنار بیام
      واقعا دارم دیونه میشم شما بگید چیکار کنم

    • shima

      سلام من 17سالمه و دوست پسرم 28، قراره باهم ازدواج کنیم و خانواده مون هم رازین
      اون ی پسره نسبتا خوشگلیه و خیلی خیلی با ادبه و برا خودش ی پارچه اقاس و اهل کاره و خلاصه خیلیا بهش حسودی میکنن و دوس دارن جای اون باشن
      اما من میترسم بخاطر اختلاف سنی ای ک داریم بعد ها ازش سرد شم/:!خواستم نظر شمارو هم بدونم ممنون میشم کمکم کنین

    • shima

      سلام من 17سالمه و دوست پسرم 28، قراره باهم ازدواج کنیم و خانواده مون هم رازین
      اون ی پسره نسبتا خوشگلیه و خیلی خیلی با ادبه و برا خودش ی پارچه اقاس و اهل کاره و خلاصه خیلیا بهش حسودی میکنن و دوس دارن جای اون باشن
      اما من میترسم بخاطر اختلاف سنی ای ک داریم بعد ها ازش سرد شم/:!خواستم نظر شمارو هم بدونم ممنون میشم کمکم کنین

    • shima

      سلام من 17سالمه و دوست پسرم 28، قراره باهم ازدواج کنیم و خانواده مون هم رازین
      اون ی پسره نسبتا خوشگلیه و خیلی خیلی با ادبه و برا خودش ی پارچه اقاس و اهل کاره و خلاصه خیلیا بهش حسودی میکنن و دوس دارن جای اون باشن
      اما من میترسم بخاطر اختلاف سنی ای ک داریم بعد ها ازش سرد شم/:!خواستم نظر شمارو هم بدونم ممنون میشم کمکم کنین

    • shima

      سلام من 17سالمه و دوست پسرم 28، قراره باهم ازدواج کنیم و خانواده مون هم رازین
      اون ی پسره نسبتا خوشگلیه و خیلی خیلی با ادبه و برا خودش ی پارچه اقاس و اهل کاره و خلاصه خیلیا بهش حسودی میکنن و دوس دارن جای اون باشن
      اما من میترسم بخاطر اختلاف سنی ای ک داریم بعد ها ازش سرد شم/:!خواستم نظر شمارو هم بدونم ممنون میشم کمکم کنین

    • فرشید

      سلام خدمت دوستان زنو مرد که باهم فرقی ندارن باید تو کارها کمکه هم باشن سعی کنن باهم تغریبا هم فکر باشن اگه خواستن کاری کنن باهم مشورت کنن اگه هردو موافق بودند انجامش بدن هم زنها هم مردها دوستدارن شریک زندگیشون بهشون توجه کنه براش وقت بزاره اگه یه وقت اشتباهی کرد یا از دست کسی ناراحت بود سریع نیاد بهش راه حل بده خوب بشینه بحرفش گوش بده بزاره شریکش باحرف زدن خودشو خالی کنه هراز گاهی بهش بگه دوسش داره به این فکر نباشه که طرفش میدونه دوستش داره به زبون بیاره هراز گاهی برایه هم گل هدیه بخرن یا درست کنن

    • ؟

      در ازدواج در انتخاب خانواده طرفتون بيشتر خوده طرفتون دقت كنيد
      يه خانواده ي بد خيلي بدتر يه همسر بد ميتونه زندگيتونا سياه كنه

    • گیلدا

      خوش بحال اونایی که گفتن خواستگار خوش قیافه داریم، من که همشون زشت، حالا درسته انتخاب نباید صرفا از رو ظاهر باشه، ولی خب قیافه هم مهمه، مهمه به دلت بشینه

    • امینه

      سلام من بانامزدم دردوران خوشی بسرمیبریم من و ایشون منارهم احساس ارامش وامنیت میکنیم وایشون بهم ابرازعلاقه کرده ولی برا باردوم که رفتیم مشاوره بهمون گفتن روحیاتتون زیادبهم نمیخوره و متفاوتتیدولی من وایشان دوتامون را همین جوری که هستیم میخوایم ومسکلی باهم نداریم،میخواستم نظزشمارابدونم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج