adexo3
۲۳۵۲۸۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

۶ کشته و ۱۸ زخمی در تصادف در سقز

فرماندار شهرستان سقز گفت: در حادثه رانندگی بامداد امروز شهرستان سقز از ۲۸ سرنشین اتوبوس مسافربری ۶ نفر کشته و۲۲ نفر دیگر هم بشدت زخمی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: فرماندار شهرستان سقز گفت: در حادثه رانندگی بامداد امروز شهرستان سقز از ۲۸ سرنشین اتوبوس مسافربری ۶ نفر کشته و۲۲ نفر دیگر هم بشدت زخمی شدند.

علی اکبر ورمقانی اظهار داشت: این اتوبوس ساعت ۲۲ شب گذشته از تهران به سوی بانه در حرکت بود که ساعت ۶ بامداد امروز این حادثه پیش آمد.

وی در ادامه گفت: این حادثه در کیلومتر ۳۸ بزرگراه سقز - دیواندره رخ داد و این اتوبوس با سرعت زیاد از پشت سر به یکدستگاه تریلی ماک قدیمی که حامل ۲۵ تن تیر آهن بود برخورد کرد که در نتیجه آن مرگ این هموطنان را رقم زد.

فرماندار شهرستان سقز افزود: پس از وقوع این حادثه رانندگی سریعا نیروهای امدادی از آتش نشانی، هلال احمر، فوریت های پزشکی ۱۱۵ ، پلیس راه و نیروی انتظامی به محل اعزام و هرکدام بسته به نوع فعالیت خود مشغول امداد رسانی شدند.

ورمقانی ادامه این حادثه که ساعت ۶ بامداد امروز یکشنبه ۲۵ مردادماه به وقوع پیوست، نیروهای امدادی حاضر در محل تصادف تا ساعت ۱۰ صبح امروز انجام وظیفه نموده و کار عملیات امداد و نجات پایان یافت.

وی شدت حادثه را به علت سرعت زیاد اتوبوس که با تریلی در حال حرکت در شیب تند جاده بسیار دلخراش دانست و گفت: با توجه به شدت حادثه و اینکه تیرآهن ها به داخل اتوبوس رفته بود امداد رسانان مجبور شدند قسمت هایی از اتوبوس را با استفاده از امکانات موجود برش داده و اقدام به تخلیه کشته ها و مجروحین حادثه نمایند.

فرمانده پلیس راه شهرستان سقز هم با اشاره به اینکه اتوبوس دارای راننده کمکی هم بوده است، متاسفانه راننده اتوبوس با توجه به اینکه در لحظات قبل از وقوع تصادف بنا به گفته تعدادی از مسافرین که متوجه خواب آلودگی وی شده و اخطار هم داده بودند راننده توجه نکرده و ادامه مسیر داده و این حادثه دلخراش را بوجود آورد.

سرهنگ نادر پناه علت تصادف را سرعت بالای اتوبوس، توجه نکردن راننده به جلو و بی احتیاطی را ع را علت این حادثه اسفناک بیان کرد و گفت: کارشناسان پلیس راه باز هم در مورد این حادثه بیشتر کار خواهند کرد تا جزئیات دقیقتر روشن شود.

وی از مسافرین اتوبوس ها خواست هرگونه تخلف رانندگان را با سامانه پیامکی که در داخل اتوبوس ها در مقابل دید مسافرین است را اطلاع تا پلیس قبل از وقع حادثه با آنان برخورد کنند.

عبدالرحمن بهرامی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سقز هم در مورد تصادف گفت: این حادثه دلخراش در نزدیکی روستای جنیان در ۳۸ کیلومتری شهر سقز رخ داد و بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام و اقدام به امدادرسانی به مجروحین و خارج کردن کشته های تصادف کردند.

ایرج گیلاسی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز هم افزود: در این تصادف اتوبوس از پشت با خودروی تریلی که بار آن تیرآهن بود برخورد می کند و تیرآهن ها از شیشه جلو تا نیمه داخلی وارد اتوبوس می شود و آتش نشانی با بهره گیری از تمام امکانان پرسنلی و امدادی به محل اعزام و اقدام به خدمات رسانی می کنند.

کمال خضری رئیس مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سقز هم در باره تصادف اظهارکرد: نیروهای مرکز فوریت ها پس از دریافت پیام این تصادف به محل اعزام و اقدام به انتقال بیماران و کشته های این تصادف به بیمارستان امام خمینی کردند.

اسامی کشته ها عبارتند از: چیمن قصابی، سیمین براخاصی، نادر شریفی (راننده اتوبوس )،فاطمه فاضلی،حیدر غلامی، خانم مجهوا الهویه

اسامی مجروحان نیز به این شرح است:
علیرضا احدی، فرزانه نوباوه، مهنازنوباوه ، رضا غفاری، المیرا حسینی، الناز حسینی، فاطمه عبداالهی، محمود زارعی،مهوش علایی نژاد، اقبال صالحی، سودابه ملک،علیرضا وچقانی، علی فاضلی، مهدیه مستعان،نصرالله شکراللهی،محمد براخاصی،امیر قانعی، نبی رحمانی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      راننده اتوبوس مقصر اصلی حادثه است. لاکن اگر تیرآهن ها بدرستی بارگیری و مهار میشدند حادثه تلخ بوجود نمیآمد. پلیس راه باید نظارت بر بسته بندی بار تریلی ها را دقیق تر کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج