۲۳۵۴۰۱
۱۵۱ نظر
۵۴۹۳
۱۵۱ نظر
۵۴۹۳
پ

خودکشی دختر ۲۰ ساله پس از تجاوز ۴ مرد

دختر جوانی سه هفته پیش به همراه مادرش به پلیس تهران مراجعه کرد و گفت توسط چهار جوان مورد تجاوز قرار گرفته است. این دختر ۲۰ساله به پلیس گفت: شب گذشته در باشگاه ورزشی با چند دختر آشنا شدم که مدتی بود آنها را در باشگاه می دیدم.

آفتاب نیوز: دختر جوانی سه هفته پیش به همراه مادرش به پلیس تهران مراجعه کرد و گفت توسط چهار جوان مورد تجاوز قرار گرفته است. این دختر ۲۰ساله به پلیس گفت: شب گذشته در باشگاه ورزشی با چند دختر آشنا شدم که مدتی بود آنها را در باشگاه می دیدم.

آنها به من گفتند در خانه شان میهمانی دارند و از من هم دعوت کردند در این میهمانی شرکت کنم. بعد از باشگاه به خانه آمدم و لباس هایم را پوشیدم و به آدرسی که داشتم رفتم. خانه بزرگی در بالای شهر تهران بود و میهمانان زیادی حضور داشتند. چندین پسر هم در آن میهمانی بودند. آنها به من نوشیدنی تعارف کردند و من برداشتم.

یکدفعه احساس کردم بدنم بی حس شد. اصلا متوجه نبودم چه اتفاقی افتاده است. وقتی به حالت عادی برگشتم، فهمیدم چهار پسرجوانی که در آن میهمانی بودند من را مورد آزار قرار داده اند.

خیلی حال بدی داشتم و حتی نمی توانستم روی پاهایم بایستم، وقتی اعتراض کردم که چرا این کار را با من کردند و تهدید کردم شکایت می کنم، مسخره ام کردند و گفتند خانواده هایی ثروتمند دارند و من هیچ کاری نمی توانم انجام بدهم.

دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد تا در مورد ادعای تجاوز مورد معاینه قرار گیرد. همچنین ماموران موظف شدند متهمان را شناسایی و بازداشت کنند. بعد از اینکه پزشکی قانونی نظر خود را اعلام کرد، پرونده با توجه به مطرح شدن ادعای تجاوز به شعبه ۷۸ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

هیات قضات این شعبه به ریاست قاضی باقری تشکیل جلسه دادند تا پرونده را مورد بررسی قرار دهند. آنها با بررسی نظریه پزشکی قانونی متوجه شدند ادعای دخترجوان مبنی بر تجاوز، موردتایید قرارگرفته است.

وقتی دستور بازداشت چهار مرد جوان و دخترانی که شاکی را اغفال کرده بودند، صادر شد پلیس به محل رفت و تحقیقات خود را آغاز کرد. ماموران متوجه شدند جوانانی که در خانه ویلایی بالای شهر تهران جمع شده بودند، همگی از خانواده های بسیار ثروتمند تهرانی بودند که آن خانه را با مبلغ بسیارگزافی اجاره کرده و تاکنون چندین پارتی در آنجا برگزار کرده اند. ماموران موفق شدند سه نفر از چهارمرد جوان را بازداشت کنند اما باوجود صدور حکم بازداشت، سه دختر و یک پسر جوان دیگر آنها توانستند متواری شوند.

وقتی سه مرد جوان از سوی شعبه ۷۸ مورد بازجویی قرارگرفتند مدعی شدند دختر شاکی خودش به برقراری رابطه با آنها تمایل داشت. یکی از این پسران گفت: ما به او پیشنهاد دادیم و او هم قبول کرد.

این دختر، معتاد به انواع مواد مخدر است و آن روز هم مقدار زیادی مواد استفاده کرده بود و در حالی که نشئه بود با ما رابطه برقرار کرد اما حالا که متوجه شده خانواده ای ثروتمند داریم، قصد دارد با این شکایت از ما پول بگیرد.

دختر جوان این ادعا را رد کرد و گفت حاضر است آزمایش بدهد تا ثابت شود اعتیاد ندارد. به این ترتیب یک بار دیگر این دختر به پزشکی قانونی انتقال یافت و نتایج آزمایش ها نشان داد او معتاد نیست و گفته های سه مرد جوان کذب است.

نتیجه این نظریه به شعبه ۷۸ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده و دستور ویژه برای بازداشت متهمان فراری از سوی این شعبه صادر شده بود که مادر مقتول به قضات شعبه ۷۸ خبر داد دخترش خودکشی کرده و پرونده در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است.

در حالی که پرونده تجاوز به دختر جوان در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می شود، پرونده مرگ مشکوک این دختر نیز در اداره آگاهی تهران در حال بررسی است. زمانی که مادر این دختر به پلیس خبر داد که دخترش خودکشی کرده، یک هفته از شکایت او مبنی بر تجاوز می گذشت.

این زن به ماموران گفت دخترش خود را از پشت بام خانه به پایین پرت کرده است. او گفت: از وقتی دخترم مورد تجاوز قرارگرفت وضعیت روحی خوبی نداشت و گفته های تحقیرآمیز این پسران هم به شدت وضعیت او را به هم ریخت؛ البته من و پدرش فکر نمی کردیم او خودکشی کند، شب حادثه تصور می کردیم در اتاقش است که صدایی مهیب را شنیدیم. بیرون رفتیم و متوجه شدیم دخترم خودش را از پشت بام به حیاط پرت کرده است.

پلیس با توجه به شکایت قبلی دخترجوان تحقیقات ویژه ای را درخصوص مرگ مشکوک او آغاز کرده و پرونده تجاوز نیز همچنان در شعبه ۷۸ دادگاه کیفری استان تهران در حال رسیدگی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موش کور

      قابل توجه همه دوستان :
      اینجا ایران است

      پاسخ ها

      • موش كور 2

        تيتر روزنامه در سال 1400:
        چهار جوان از اتهام وارده مبرا شدند

        تيتر روزنامه در سال 1403 :
        خانواده كه قصد اخاذي داشتند و دختر خويش را طعمه قرار داده بودند با شكايت چهار جوان بيگناه به اعدام محكوم شدند.

      • بدون نام

        پولدارها اعدام نمي شوندمطمئن باشيد

      • بدون نام

        چرا پولدارها اعدام نمیشوند؟ همش دروغه .مطمئن باشید افراد عادل هم وجود دارند. مگه ثروتمندی چیه؟خود ما ثروتمند ها رو بزرگ کرده ایم.

    • sara

      بیچاره ......بیشتر تقصیر خودش بود که به همچین جایی رفت.ولی اون 4 تا آشغال رو هم باید دار زد که فک نکنن چون پولدارن هر غلطی بخوان میتونن بکنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پولدارها رو ازازد میکنن (یواشکی) چون اینجا ایرانه و اونها آقازاده اند

      • bahram

        بیشتراین آقازاده ها ازدلواپسان که مردم براشون ارزشی ندارن

      • سیامک

        هر کی میره پارتی مواد میره ؟؟؟ عجب استدلالی واقعا این از کوته فکری بعضی هاست . یه سری هم ماهواره رو مقصر میدونن عجب پس تکنلوژی مقصر شد ولی کسایی که ارتباط بین جنس مخالف رو به ماها یاد ندادند و ماهم به نسل بد کجای کار قرار داریم.این ادمها باید تا ابد در بند باشن تا بفهمند به حریم شخصی کسی به زور نباید وارد بشن.یکم با فرهنگ بشیم تورو خدا تجاوز چه لذتی داره اخه میشه بگین >؟؟؟؟

      • hamed

        من نمیدونم اون 11 احمقی که نظر منفی دادن اگرناموس خودشونم بود بازم مخالف دار زدن این آشغالای پولداره_شایدم خودشون همینطورین

    • مهدی

      حالا دوستان دلواپس کجان ؟ یا عزیزان تجمع کننده در جلوی مجلس که جلوی آقازاده ها رو بگیرن . در این کشور میشه با پول همه چی روخرید متاسفانه حتی نجابت و شرافت یک دختر رو

      پاسخ ها

      • سوما

        مدتهاست قانون ما باماسک اکسیژن به حیات خود ادامه میدهد

      • ویسی

        آفرین بر تو واقعا گل گفتی فقر هم تاثیر دارد

      • بدون نام

        شما نمی خواد دلواپس ما دلواپسا باشی
        دلواپس این باش که امثال شما هستن که به امنیت اخلاقی میگید بگیر بگیر
        بعد 2سال که خبری نبود اینم میشه نتیجش

      • مینا

        ببینین اون دختر خودش رفته به پارتی به زور که نبردن؟ً!پارتی میری برا چی؟معلومه چی میخواسته دیگه!

      • بدون نام

        دخترك غلط كرده رفته پارتي مختلط ببخشيدا تو پارتي مختلط زيارت عاشورا كه نميخونن كمه كمش مصرف مواد و تجاوز و مشروب خواري است شماهايي هم كه رگ گردنتون زده بيرون بريد به فكر خودتون باشيد كه به خاطر بي حجابي و ماهواره است كه اينجوري شده جامعه ما بخدا از دست شما مغرضين امام زمان تشريف فرما نميشن

      • علی

        خانوم مینا و یوزر ... درسته ما پارتی نرفتیم ولی شنیدیم و میدونیم خیلی پارتی تو کشور ما برگزار میشه اما تجاوز و این حرفا توش نیست.. شما نکنه از خانواده اون بچه پولدارا هستین؟

      • حامد

        ا بازم که این 11 احمق نظر منفی دادن - خداییش تو 323 نفر 11 تا زیاد به چشم نمیاد

      • بدون نام

        کلا از دید کوته فکران همیشه دخترها مقصرن. این دختر اگر به قصد بد رفته بودمهمونی چرا خودشو کشت؟ چقدر باید کوته فکر باشی آخه.

    • بدون نام

      خودش رفته تو مهمونی خودشم حالا شاکی

      پاسخ ها

      • علی

        رفته مهمونی نرفته بهش تجاوز کنن... اصلا ایشون اشتباه کرده رفته .. مجازات اشتباه هیچکاری نمیتونه تجاوز باشه

      • پدر يك دختر

        متاسفم برات با اين تفكرت ، كاش يه روزي بفهمي كه ديگه دير نباشه

    • مجتبی

      خدایا به اینا پول که دادی یه کمم عقل و شعور میدادی تا مردمو اینجوری بدبخت نکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول باد اورده همراه باعقل وشعور نیست دیگه.زحمت نکشیده واسش ک ی ذره هم عقل داشته باشه

    • احسان

      متاسفانه همش بخاطر فرهنگ بد ماست که یک دختر وقتی بهش تجاوز شد به خودکشی فکر میکنه. اگه یک کشور دیگه بود اون متجاوزان مجازات میشدند و رضایت این دختر هم جلب میشد و میرفت به زندگیش ادامه میداد.

    • بي نام

      بله ميلياردهاي اختلاس و دزدي شده اينگونه ناهنجاريها هم داره ،حالا اون كاسباني كه خيلي هم غيرت و غيرت ميكنند خودشان را به كوچه چپ بزنند ولي بدانند وجدان جامعه ما از آنها غضبناك است،

    • محمد

      این بچه سوسولها رو که با پول همین مردم دارند به این مردم فخر می فروشند باید به شدت مجازات کرد ولی می دونم مثل خیلی پرونده های دیگه با پول خودشون و با وکیلهای خبره باز هم امثال این دختر مرحومه محکوم میشن و این آشغالها باز هم جولان دهنده برای ما هستند... ولی مسئولین بدنند روح این دختر منتظر اجرای حکم حق است

      پاسخ ها

      • اشکان

        صلوات

    • صالح

      اتفاق فوق مشابه داستان سریال ترکیه ائی فاطمه گل است باتوجه به منش اسلامی وطرفداری از مظلوم ، بایستی قوه مقننه با قاطعیت با این چهار آقازاده بخورد نموده ودرملاء عام اعمال قانون کنند

    • بدون نام

      4نفر بوده ناراحت شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه در مورد شما سه نفر باشن خوشحال میشی؟

      • حسین

        شاید هم این شخصی که نظر داده با بیشتر از 4 تا حال میکرده که این نطق رو فرموده! چه آدم های کثیفی پیدا میشن؟!!!

    • امید

      شما هم که فورا همه چیزروسیاسی میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای غیر سیاسی، توی مملکت گل و بلبلت از دزدی ها و اختلاس ها چه خبر؟؟؟

      • بدون نام

        قوه قضاییه داره رسیدگی میکنه . اینم خبر . انگار بعضی ها دوس ندارند این طرف ماجرا رو نبینند

    • zizi

      اینم از اجرای زنده فیلم فاطما گول، این فیلما چه خواهند کردددددددد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر فارسي وان و ماهواره

      • بدون نام

        یعنی قبل از پخ این فیلم از این اتفاقا نداشتیم؟

    • کمیار

      این موارد در جامعه نگران کننده است که عد ه ای خانواده پولدار فرزندانشان با پولهای کثیف حتک حرمت میکنند و هیچ قدرتی هم جلودار آنها نیست
      البته دختر ا هم باید بیشتر حواسشان را جمع کنند وبراحتی گول افراد ناشناس و زود آشنا را نخورند و به چنین جاهایی نروند گر چه بهر حال آنها طعمه خود را پیدا خواهند کرد اگر امنیت باشد آنها از عواقب کار ترس دارند وسعی می کنند خودشان کنترول کنند تا مرتکب چنین اشتباهاتی نشوند برای این افراد باید بشدت بر شود.

    • همت

      چه ربطی به دلواپسان داره؟عامل این همه بدبختی جوی که اصلاح طلبان سال 76 به اسم آزادی بوجود اوردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی اسم آزادی و اصلاح طلبان رو میاری صاف وایسا!!!!!! آهای تو که دلواپس ِ خود ِ خویشتن خویشی!

    • بدون نام

      ای ایران ای مرز پر گهر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اها یعنی ادم فقط تو ایرانه؟ یا چون تو ایران بوده اینطور شده؟! متاسفم برای اون 1 نفری که تا الان مثبت دادن!

      • بدون نام

        آره چون ایران بوده

    • رسول

      وای به حال ما که اسممون رو گذاشتیم مسلمون باغیرت!!!
      بدتر از اون ادعای ایرانی بودنمون هم گوش فلک رو کر کرده!!!
      خاک تو سر ما

      پاسخ ها

      • دنیا

        خاک

      • بدون نام

        شن وکلوخ توسرمون :-)

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه....خدایا بعضی ازاین دخترا چرا اینقدر نفهمن؟؟!!!! اینهمه هر روز تو گزارشها هست چه اتفاقاتی میافته بازم درس عبرت براشون نمیشه؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نفهم نیستند. همه چی رو براشون ممنوع کردید حالا دلش خواسته بره مهمونی اونم با چند تا دختر. اگر بخوایم به گزارشها توجه کنیم که سوار تاکسی زرد هم نباید شد

      • بدون نام

        ینی دخترا به خاطر مردای عوضی هیجا نباید برن؟

    • saman

      اگه کاری کردن من اسمم عوض میکنم معلومه اینا کیا هستن دیگه

    • bahram

      لعنت به همه دلواپسان وبچه هاشون

    • بدون نام

      والا نمونه این اتفاق رو قبلا هم شنیده بودم شاید تکراری بود.

    • مهدی

      متاسفم باید این افراد که بویی از انسانیت نبردند به اشد مجازات برسند آن ها مسئول خودکشی این دختر بیچاره هستند

    • بدون نام

      دلواپسان کجایید !؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما هستيم شما ها بذاريد ما اعمال قانون كنيم بذاريد بي حجابي رو جمع كنيم اون موقع بهتون ميگيم وقتي شماها خيابون ها رو كرديد سالن مد و بي حيايي و بي حجابي همين ميشه ديگه دله هاي جنسي براتون و خانوادتون نقشه ميكشن

      • بدون نام

        شما پسرای کثیف با پولای باد اورده رو جمع کن . اول از خودت شروع کن

    • بدون نام

      اعدام کنید ههههههه

    • Yosef

      متاسفانه اشغال های کثیف و بیشعور تو جامعه زیادن و فک میکنن چون پول دارن هر غلطی دلشون میخاد میکنن.
      و متاسفانه میکنن و کسی هم درست حسابی جوابگو نیست.

    • بدون نام

      این گونه اعمال شیطانی ربطی به پولدار بودن یا فقیر بودن ندارد اینان ریشه و اصالت خانوادگی ندارن یا بهتر بگویم خانواده ای که حریم داشته باشد ندارند

      پاسخ ها

      • صالح

        اصالت چیه بگو تازه به دورا ن رسیده و ازدزدی وکلاهبرداری یک شبه میلیاردرشده

      • بدون نام

        اقا صالح همه که با دزدی پولدار نشدن .

      • بدون نام

        آقا صالح درست گفت. اینا همش درد تازه به دوران رسیدگیه. اصیل پولدار به دختر مردم کاری نداره

    • بدون نام

      دلواپسها کجایید .البته به حال شما فرق نداره شما بااین جیزها کارندارید فقط دنبال اهداف سیاسی خودتون هستید لعنت خدا برشما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من يك دلواپس هستم كه جونم رو واس تك تك ايرانيها ميدم حتي براي شما ها دشمن ما هستيد...دلواپسي ما همم بخاطر همين اتفاقاته

    • بدون نام

      آخرشم خون اون بدبخت پایمال میشه ٬ پسرا هم راست راست تو خیابون راه میرن و دنباله یه طعمه جدید میگردن

    • محمد ر

      شما فکر نکنید این دختر نمام حقیقت رو میگفته.البته که اون چندتا آشغال باید به اشد مجازات محکوم شوند.لی در این میان اشتباه اون دختر رو در رفتن به اون پارتی نباید نادیده گرفت.

      پاسخ ها

      • لیلی

        مجازات اشتباه تجاوز نیست پسر خوب!

    • بدون نام

      کجای این مطلب به خودکشی میخوره

    • ناشناس

      تنها اعدام راه حل است بدون محاكمه

    • بدون نام

      تیترتونو عوض کنید،بنویسید چهار نامرد!!!!!!!!
      بعد هم همه رو اعدام کنید،متاسفانه یه عده توی این مملکت شدن تافته جدابافته با پولای بادآورده

    • علی

      بد ترین اتفاق عالم
      خیلی ناراحت شدم
      خدا لعنتشون کنه مگه اون دختر جوان چیکار کرده بوذه این بلارو سرش آوردن؟

    • بدون نام

      وقتی گفته میشود در انتخاب دوست دقت کنید و با هرکسی رفت و آمد نداشته باشین نتیجه اش همین میشود، جرم ، جنایت ، خودکشی..! ما پدر و مادرا باید روی رفت و آمد بچه ها نظارت داشته باشیم . و گرنه بدجوری پشیمان میشویم!

      پاسخ ها

      • صالح

        درسته ولی والدین هم فقیر وهم دارا این کارباید بکنه

    • مجتبی

      منتظر نتیجه دادگاه هستیم .

    • علی

      فقط اعدام

      پاسخ ها

      • صالح

        اعدام کم است بایستی ضمن زجر کشی به حساب والدین این آقازاده ها هم رسیدگی بشه چرا از اعمال فرزندانشان خبرندارند ویا میدانند بدشان نمیاد

    • فرزانه

      جهالت چه برسراین دختربیچاره اورد خدارحمتش کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه جهالتی ؟ اگه شما بودی خوشحال میشدی ؟

      • بدون نام

        منظورش اینه که نادونی کرده رفته به این مهمونی جهالت کرده که با دخترایی که فقط توی باشگاه اشنا شده و هیچگونه اشنایی قبلی نداشته رفته پارتی . گرفتی ؟

    • ali

      دختری که به خودش اجازه میده تو اینجور مهمونیا شرکت کنه و مشروب مصرف کنه هر بلایی که سرش بیاد حقشه

      پاسخ ها

      • امیر

        دلیل نمیشه یکی توی مهمونی شرکت کنه بهش تجاوز کنن.

    • بدون نام

      خودش مقصر بوده. رفته دیده پسر تو پارتی هست میومده بیرون. بعدش عذاب وجدان گرفته.

    • ایمان

      مادر مقتول؟؟؟؟؟!

    • بدون نام

      برید دختراتون و خوب تربیت کنید که نیان خونه اقازادها مهمونیو نوشیدنی میل کنن
      دارندگیو برازندگیییییییییییی

    • مردم ایران

      تنها راهش اینه که بقیشونو بگیرن و زجر کششون کنن تا بفهمن.

    • علی رضا

      نکنه این افراد ثروتمند عیاش همون دلواپسانن!!!؟ای دلواپس کشور رو نابود کردی هیچ شرف کشور از بین بردی!!

    • ترسو

      اينقدر فقير و غني رو مقابل هم قرار ندين ! اينگونه حركات غير انساني ، از هر دو قشر دارا و ندار بر مياد ! ربطي به پول و نداره !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا کی گفت مقتول فقیر بوده ؟

    • بدون نام

      تقصیر دخترس همچین دخترایی ک گول میخورن و انقد ساده هستن حقشونه وضع خیلی از دخترای ایرانی متاسفانه خراب شده و این یدونه تنها نیس

      پاسخ ها

      • امیر

        یعنی کسی که ساده هست و اهل چنین برنامه هایی نیست باید بهش تجاوز بشه.و دختری که هفت خطه و همه چیز رو تجربه کرده از تجاوز جون سالم به در میبره ؟

    • بدون نام

      قلبم به درد اومد
      من پسري 25 ساله ام. گاهي حاااااالم از بعضي همجنس هاي خودم بهم ميخوره كه چقدر ميتونن كثيف باشن

    • ناشناس

      کثافتا ..فک کردن چون پولدارن هر کاری دلشون خواست میکنن....باید اعدام شون ..

    • بدون نام

      واقعاّ جای بسی تاسف است مگر کسان پولدار باشند باید عشرتکده درست کنند ودست به اغفال وتجاوز بزنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • رضا

      اینها به سزای اعمالشون برسند

    • آرمین

      یاد سریال فاطما گل افتادم
      کسی که همچین مشکلی براش پیش اومده، باید پیش روان شناس بره و معالجه بشه
      چرا انقدر بی توجهی آخه

    • بدون نام

      ما پسریم میترسیم به پارتی بریم این با یه دعوت رفته بنظرم حقشه والا ما چیزی هم بخوریم ولی باز میفهمیم داریم چه کار میکنیم

      پاسخ ها

      • امیر

        احتمالا تجربه تلخی داری که میترسی به مهمونی بری

      • امید

        متاسفانه هر کسی مهمونی میره فکر میکنه باید از مشروبات الکلی استفاده کنه وگرنه اون دیگه مهمونی نیست ومتاسفانه اغلب طرز تفکر جوانان است. حالا اگه کسی از این کوفت و زهرماری نخوره چه اتفاقی میخواد بیفته ؟ میخوری ؟ حالا بشین پای لرزش!!!

    • اکبر

      داستان جالبی بود... داستان !!!!

    • هانیا

      فقط اعدام تا ریشه این ادم های کثیف خشک بشه انشالله

    • سروین

      یکی نیست به برخی احمقها بگه الان این خبر چه ربطی دلواپس و غیردلواپس داره؟ یکی یه غلطی کرده رفته مهمونی مختلط نتیجشم دیده اون 4تا عوضی هم باید تاوان کار شیطانیشون رو پس بدن از عدالت خدا هیچکس نمیتونه فرار کنه

    • بدون نام

      با اعدام چیزی درست نمیشه این همه اعدامی داشتیم آیا حل شده باید ببینیم مشکل هر دو چیه!!!!!!!!!!!!!

    • حمید

      اونایی که می گن تقصیر خود دخترست از دسته همون آقا زاده ها هستن که فکر میکنن همه کارو با پول میشه انجام داد،مگه هر کی از چراغ قرمز رد شه باید کشتش،هر گناهی مجازاتی داره متناسب،فرض کنیم دختره کلا بی فکر، روانی ،بی اخلاق،بی فرهنگ هر بلایی که نباید سرش بیاریم،چطور به خودتون اجازه میدید در موردش قضاوت کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا لعنت كنه بي حجابي و ماهوارو كه مسبب همه اين جنايات است لعععععععععععععنت

      • بدون نام

        آفرین آقا حمید حرف دلمو زدی

      • بدون نام

        آخه مرد دانا آقا زاده ها الافن بيان تو اين سايت ها دنبال اين خبرا...

    • اسماعیلی

      کاری به این نداریم که کدوم طرف مقصرند اما همه این بی بندو باریهای جامعه برمیگرده به فرهنگ استفاده از ماهوارو تماشای فیلمهای مبتذل و سریالهای مبتذلتر . وقتی قبح رفتن یک دختربه مهمانی اختلاط بریزه و خانواده ها اجازه بدهند دخترانشان سرخود به هرجایی که دلشون میخواهد بروند این میشود نتیجه اش.

    • تولید کننده عسل طبیعی کوهستان عموشاهی

      این خبر را سه سال پیش با جزئیات بیشتر خواندم
      اگر می خواهید خبر کار کنید ادامه ماجرا را بیان کنید

    • امیر

      متاسفانه جامعه ما پولی شده.هرکی که پول داره هر غلطی که دوست داره میکنه

    • اشکان

      کسی که خربزه می خوره پای لرزشم می شینه همه می دونن اخر پارتی به کجا ختم میشه اونم بالا شهر خدا همه رو به راه راست هدایت کنه

    • بدون نام

      سر كيسه باباجونش شله

    • علی

      حداقل خوبی داعش اینه که بی برو برگرد سر میزنه

    • amin

      باسلام لطفایکم دقت کنیداین اتفاق براسال 91هست نه دوهفته پیش

    • بدون نام

      قانون برای بیچاره هاست
      ابراهام لینکلن

    • ناشناس

      بی غیرتهای عوضی پولدار خانواده کی فساداخلاقی دارن

    • بدون نام

      بي شرفها، حيوون به اين جماعت شرف داره

    • سیدغریب

      دختر شلید بزرگترین جرمش اگر جرم باشد بدلیل نا پختکی و گول خوردن او توسط دختر دیگه حضورش در پارتی است و اشتبا دیگرش کشتن خودش است چون خیلی از مسایل ناگفته می ماند و دادگاه واقعی اش در اون دنیا بر گذار خواهد شد آنهم با عدالت الهی نه با این قانون زمینی ولی باید امیدوار بود چون دادگاه ما چند مرحله ای است و در این نوع دادگاهها امکان تخلفش کم است ......پس ما می توانیم امیدوار باشیم دیر می شود ولی در نهایت عدالت اجرا می شود. انشاالاه

    • حسین

      ریاست محترم قوه قضاییه آیت الله لاریجانی تو را بخدا این پرونده را ویژه پیگیری فرمایید تا نفوذ و پولداری این جوانان حق این خانواده و دختر مظلوم را بگیرید و به انهایی که همش می گویند عدالتی نیست بفهمانید که اشتباه می کنند

    • منم

      میخواست نره میشه بگن دختره از کدام محله س؟ دختر محله پایین چه به این پارتی ها بشینه تو خونش فاطما گل ببینه والله رفته گفته یک پسر پولدار تور میزنم انگار همه خرن

    • بدون نام

      من اگه جای پدر آن دختر بودم اون سه ملعون رو حتما سر می بریدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این یکی از این داعشی هاست

    • علی

      خدا لعنتشون کنه عوضیارو

    • یک فرهنگی

      مسولین محترم کشور فارغ از قانون و تبصره و کاغذ بازی و .... فقط برای خدا عزمتان را جزم کنید برای تسهیل در ازدواج جوانان

    • مرتضی ایرانیه خلیج فارسیه ضدداعش و آل سعود کرج زادهء اصل هشتگردی

      اینجا((((((ایران)))))) همه چی در همه

    • بدون نام

      بعید است زور قانون به پولدارها برسد

    • مسافر

      بیشتر مطالب نظریات این کاربران عزیز را خوندم باعث تاسفه هیچ کس اشاره ای به جامعه مملکت نکرد که چه بسرمون اومده چرا ازدواج ها کم شده چرا فاصله های طبقاتی زیادشده

      پاسخ ها

      • امید

        در بدترین جامعه انسانی ، اتفاق یک چنین ناهنجاری در هیچ عقل و منطقی نمی گنجد! اینگونه رفتارها در تمامی جوامع باشرایط خوب وبد اقتصادی مضموم است واصلا توجیه ندارد. متجاوزان به این دختر که از طبقه پولدار بودن چرا اونا مرتکب جرم و گناه شده اند؟ آیا اونا فقر اقتصادی داشتن؟ ما فرزندان خود را به درستی تربیت نکرده ایم...! واقعا خودتون قضاوت کنید چقدر والدین برای فرزندان خود وقت میذارن و پیگیر حواشی دور و برشون هستن؟!!!

    • بدون نام

      چرا اتفاقی می افتد همیشه دختر مقصر شناخته می شود اگر ی متجاوزین در ملا عام با بدترین شکل مجازات شوند دیگر تجاوزی روی نمی دهد

    • بدون نام

      ایران توخیلی خوبی بخصوص بااین .بگم خخخخخخخخخخخخخ

    • نادینلوئی

      گاهی پول قدرت می آورد و قدرت فساد
      بالاخره این پولهای باد آورده یه کارهایی می کنه نکنه انتظار داری پول های باد آورده توی دهات مملکت به آبادانی و عمران صرف بشه ها ها ها نه عزیزم این پولها نامشروع میره جاهای نامشروع
      آسوده منم که خر ندارم از قیمت جو خبر ندارم
      بهترین جمله نظرات : مدتهاست قانون ما باماسک اکسیژن به حیات خود ادامه میدهد

    • خلاف نظر بقیه

      واقعا باید تاسف خورد به حال و احوال و تفکرات این ملت .خدایی نظرات بخونی فقط فکر مییکنی در یک جنگل زندگی میکنی هر چند که جنگل هم قانون خودش را دارد.اعدام که بهترین حکم است برای انها
      باید تا اخر عمر در بند باشند.هر کسی خودش میدونه کجا بره یا نره چی بخوره یا نخوره

    • علی

      اولا برگزاری چنین مجالسی خودش جرمه چون به منظور اهداف خاصی این مجالس برگزار میشه که خلاف شئونات و قوانین جاری کشور است دوم قطعا بدانید این اولین دختر نبوده که این بلا را سرش آورده اند سوم تمام عواملین از مستاجر و موجر و کسانیکه در این خانه حرمسرا راه انداخته اند به نظر من همه مرتد و صرف نظر از اینکه پسر چه الاغی هستند و از کجا این پولهای باد آورده را جمع کرده اند وپدرانشان کیست وچه مقامی دارند و غیره باید همه تیرباران شوند اگر ما مدعای عدالت هستیم باید پدرانشان هم مورد محاکمه قرار گیرند که چرا لقمه حرام به بچه هاشون میدهند تا این کارها را می کنند مطمئن باشین زبان پدران همینن الان از همه متقین تیز است

    • علی

      پولدار ها دنیا رو تسخیر کردند در نهایت یکی رو به جای اونا اعدام میکنن

    • شهرام

      دراین که اون متجاوزها بایداعدام بشن شکی نیست.اما اگه برای این دختر 1خاستگار درحدرفاه معمول میومدبه خدا اگه قبول میکرد.دخترام حریص شدن متاسفانه

    • حسین

      اگه قرارباشه هرکس مهمانی بره و یک عده هرزه جنایت کنند وبعد لاپوشانی بشه سنگ روسنگ بند نمی شه .اگه جنایت کردند باید نتیجه اش رو ببینند.

    • برومند

      اینجا ایران است ایران پس کو اریایی

    • ایرانی نگران

      لحظه به لحظه منتظرمحاکمه علنی واعلام نتیجه دادگاه درخصوص این پرونده هستم

      پاسخ ها

      • علی

        عزیزم این خبر واسه 2 سال و نیم پیشه ... نمیدونم چرا الان دوباره منتشر شده!!! مدیران این باید جوابگو باشن که نیستن

    • بدون نام

      مشکل ما از قانون ن ماست

    • سربازوطن

      فاجعه ست
      دختره که ناکام از دنیا رفت پدر مادر بدبختش چی میکشند
      اون پسرها هم اگه وجدان داشته باشند یه شب راحت نباید بتونن بخوابن

    • ترمه

      اگه هم قانون مثلا حکم اعدام برید که نمی بره چون این پرونده که 4تا متهم داره پدر بدبخت اون دختر پول از کجا اورده که دیه این 4 تا نره غول بده
      بنابراین تیتر میزنن که در اخرین لحظه پدرومادر مقتول از اعدام متهمین صرف نظر کردند بعدشم سال دیگه مهمان برنامه ماه عسل اقای علیخانی میشن!!!!!
      مغز ادم سوت میکشه امیدوارم روزی برسه که عدل امیرالمونین بر پا بشه

    • babak

      قانون فقط برای آدمهای بدبخت اجرا میشه،اگه زنده بود اونا بازم بهش تجاوز میکردن چون ثروتمند هستن بهتون قول میدم کوچکترین ناراحتی برای متجاوزان پیش نمیاد

    • بدون نام

      آقازاده ها مگه دستگیر هم میشن ؟! محاکمه پیش کش .

    • فرهاد

      مجازات سنگین نه اعدام برای اون پسرهاحقشان است اگرغیرازاین باشه اعترازمردم رادرپی خواهدداشت اگرغیرت ایرانی راازشان نگرفته باشن

    • سپهر

      با سلام من نمیدونم ماهواره نگاه کردن و احیانا مشروب خوردن و پارتی رفتن و بی حجابی،جرمش اینه که بهش تجاوز بشه...اون وقت کی این قانون وضع کرده

    • شهرام

      خاک برسر پدر دختره - تا الان شخصا باید حکم رو اجرا میکرد - برو یک اسلحه کلاشینکف بخر

    • ایرانی

      پولدارهای خوب هم داریم:دکتر مصدق که یک اشراف زاده بود که وقتی خزانه مملکت را خالی دید با خرج خودش به دادگاه بین المللی رفت تا از حقوق مملکت دفاع کنه و نفتو ملی کنه.
      غلط نکنم پدر این چهار تا اراذل و اوباش درآمدشان از عشرتکده های دوبی به دست میاد.

    • مسعود

      باسلام:
      می خواهم از ان افراد بپرسم اکر کسی با خواهر شماها این عمل را انجام می داد چه واکنشی می دادید؟

    • بدون نام

      باید بدون سوال و جواب آنها را اعدام کنند والسلام

    • user

      آخه ننویس مرد مگه اینا مردن اینا نامردن. از کجا معلوم شاید خانواده شون پول گرفتن از همین پولدارا دخترشونو کشتن....

    • ناشی بی سواد

      کسی که خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه
      هرکی مهمانی خاک بر سرا میره خاک بر سرش میشه -- پس رعایت حریم شرعی برای چی گذاشتن دنبال لذت حلال بر تا نکبت حرام یقه تورا نگیرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج