کد خبر: ۲۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۷۴۷۷۹
تعداد نظرات: ۴۸۳ نظر
در جشنی که در خرمدره با حضور عوامل برنامه «باغ شادونه» برگزار شد، هنگام خروج بچه ها از سالنی که مراسم جشن در آن برگزار می شد، به دلیل ازدحام جمعیت سه کودک کشته و هفت نفر مجروح شدند.

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: عصر پنجشنبه 21 اردیبهشت در جشنی که در خرمدره با حضور عوامل برنامه «باغ شادونه» برگزار شد، هنگام خروج بچه ها از سالنی که مراسم جشن در آن برگزار می شد، به دلیل ازدحام جمعیت سه کودک کشته و هفت نفر مجروح شدند.



 ملیکا زارعی، مجری برنامه «باغ شادونه، در پیامی درگذشت سه کودک را در خرمدره تسلیت گفت. متن پیام تسلیت ملیکا زارعی به شرح زیر است: «برای کسی که بیش از نیمی از زندگی خویش را در راه خوشنودی و شادی کودکان سرزمینش سپری نموده و روزها و شب های خود را جز با عشق کودکان با واژه دیگری نیامیخته، چه فاجعه ای سهمگین تر از درگذشت ناگهانی سه کودک معصوم و چه خبری دردناک تر از این فاجعه تلخ و غمبار بعد از شور و شادی برنامه ای است که با حضور من به پایان رسیده! من به دلیل عدم تخصص در امور مربوط به چگونگی برقراری نظم در ورود و خروج افراد از سالن های برگزاری نمایش و جشن، نمی دانم چرا و چگونه این اتفاق دردناک هنگام خروج از سالن شهدای خرمدره رخ داد، اما همواره با خود زمزمه می کنم ای کاش آن هنگام من نیز در سالن حضور داشتم تا با فداکردن جان خود مانع وقوع این حادثه دلخراش می شدم و حالا بعد از یک دنیا آه و افسوس، پس از گذشت دو روز از شنیدن خبر درگذشت عزیزان دلم، نگار صالحی، بهاره شادمهر و مهدی مولایی در حالی که نفس در سینه ام حبس شده و تلخی این فاجعه دم و بازدم را برایم رنج آور ساخته، بر آن شدم، اشک را جوهر قلم خویش نمایم و با قلبی اندوهناک وقوع این حادثه دلخراش به خانواده های صالحی، شادمهر و مولایی و مردم خوب و محترم شهرستان های خرمدره و ابهر و به مردم کشورم که همیشه در این سال ها کنار من بوده و عشق به کودکان شان خون را در رگ هایم جاری ساخته، تسلیت گفته و در انتها از کودکان و عزیزانم می خواهم تا بهبود احوال روح و جانم اجازه دهند، از همراهی با گروه برنامه سازم، معذور باشم. تصویر معصومانه تان برای همیشه در قلم حک شد».
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴۸۳
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
125
127
این خانم بهتر بود قبل از این ننه من غریب بازیها بدرستی با مدیران برنامه اش همه چیز را چک می کرد و بعد سراغ کار نمایشش میرفت متاسفانه این روزها بازار داغ اینجور خاله ها و عمو ها گرم شده و علی الظاهر همه چیز هم با یک خداحافظی موقتی و با اصطلاح عاطفی (تا افتادن آبها از آسیاب) تمام خواهد شد ولی وااسفا از عمر کوتاه آن گلهای پرپر شده و واویلا بر پدر و مادر و خواهران و برادران این عزیزان که چگونه این داغ را تحمل می کنند.
خاله خانم تو چطور این بار غم و اندوه را در اجراهای بعدیت از یاد میبری؟!!!!!
پاسخ ها
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
این بحث به این خاله چه ربطی داره مسول ورود و خروج مقصر است انتظار داری خاله شادونه بیاد تک تک بچه ها را بیرون ببره؟؟؟؟؟؟
امیدوارم خدا به خانواده ی او 3کودک صبر بده و به اون هفت کودک بیمار هم شفا
در ضمن ما دوست نداریم دیگه اجراهای زیبای خاله شادونه را نبینیم
نظر هومن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
من در جای دیگه هم این موضوع رو عنوان کردم که مقصر این اتفاق مدیر برنامه ریزی و تهیه کننده این برنامه است چرا که اجرای این برنامه نیاز به مهندسی ریسک و بحران داره و باید متخصص این کار در جمع برنامه ریزان وجود داشته باشه و اگه همچین کاری انجام نشده این افراد باید پاسخگو باشند، چراکه فقط بخاطر سود بیشتر از استخدام این افراد خودداری کردند.
نظر سمیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
برای اولین بار با نظر حسن 71 موافقم فقط خط 1 و 2،من اجراهای این خانوم رو ندیدم ولی مقصر نمیدونمش
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
تمام عوامل در برابر اين اتفاق مسئولند . اين خانم هم مي توانست در سالن حضور داشته باشه و با راهنمايي بچه ها جلوي اين اتفاق رو بگيره .
اقا هومن و اقا حسن اگه اين اتفاق براي بچه هاي شما مي افتاد به همين راحتي نظر ميداديد.
اين خانم لوس هم بهتره با اين جملات خودش رو توجيه نكنه چون درسته كه شرح وظايف هر كسي مشخص شده است ولي وقتي در اون شرايط بحراني برنامه رو اجرا ميكنند همكاري ديگر اعضا از جمله همين خانم مي تونه كمك بسيار بزرگي بكنه.
خانم زارعي شما و ديگر همكارانتون پول خون اين بچه ها رو گرفتيد و مطمئن باشيد جاي ديگه پس مي ديد
نظر shakib
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
100% با حسن 71 موافقم. هیچ ربطی به خاله شادونه نداره چون اون پولشو میگیره چه یک نفر بیاد چه1000 نفر
نظر eli
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
خاله شادونه فقط وفقط یه مجریه
ربطی به اون نداره ا.م
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
داداش محمد تو خودت داری میگی که شرح وظایف هرکس معلومه پس لطفا دیگه سخنرانی نکن و در ضمن وسط برنامه شرایط بحرانی نبود وقتی تمام شد موقع خروج این اتفاقات افتاد
در ضمن از کسانی که نظرات مرا تایید کردند کمال تشکر را دارم
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
حسن71 گناه و تقصیر این خانم کمتر از بقیه عوامل نیست چون استار این برنامه خاله شادونه بوده و بچه ها برای دیدن اون جمع شده بودن پس باید بخاطر حفظ امنیت همون بچه ها بیشتر احساس مسولیت میکرد
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
سلام مجدد آقا محمد نظر شما چیه خاله شادونه باید چیکار میکرد؟
نظر user
| GERMANY |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
اون کسی که بلیت اضافه فروخته مسئوله چه ربطی به مجری داره درضمن خودم همیشه مخالف خاله بودم وهستم ولی ایشون مقصرنیست
نظر آتوسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
به نظر میاد که خاله شادونه خیلی خوب تونسته غم و اندوه رو از یاد ببره هر چند جای تعجبی نداره آخه بچه های اون نبودن که بخواد ناراحت شه.در ضمن در تعجبم که چرا با وجود اینکه امروز 1 خرداد برنامه صبحش مثل همیشه برگزار شد.باز هم جنین اخبار کذبی رو در مورد خداحافظی خاله شادونه! می شنویم
نظر user
| UNITED STATES |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
با شعور، به این چه ربطی داره؟
نظر بابک
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
66
95
خانم زارعی آیا شما در هنگام عقد قرارداد به مواردی همچون: محل اجراء برنامه، گنجایش سالن، میزان فروش بلیط و موارد ایمنی و نظم و کنترل محل اجراء توجه داشته اید؟، حال چطور مدعی هستید که " نمی دانید چطور و چگونه این اتفاق افتاد" آیا غیر از این است که در هنگام قرارداد آن چیزی که برایتان مهم بود موارد مالی و سود حاصل از اجرای این برنامه بوده است؟ نه آسایش و رفاه کودکان
پاسخ ها
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
اگر نمیدانید بدانید پول بلیط به جیب این خانم نمیره قرارداد را اینطور میبندند که 2ساعت اجرای برنامه برای کودکان این مقدار پول دیگه نمیگه که چند نفر وغیره
نظر بابک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
آقای حسن 71 شما هم به شکلی دیگر نظر من را تایید کردید، همانطور که عرض کردم تنها مدت اجراء برنامه و پول حاصل از آن است در عقد قرارداد مورد توجه قرار داده شده است، درصورتیکه موارد بسیار مهمتری نظیر نحوه فروش بلیط، میزان فروش بلیط با توجه به گنجایش سالن، لحاظ نمودن موارد ایمنی منجمله کنترل ورود و خروج مدعوین و فراهم نمودن شرایط راحتی و آسایش شرکت کنندگان ( در یکی از عکس ها مشاهده گردید که کودکان بر روی زمین نشسته بودند ) ارج نهادن به شخصیت شرکت کنندگان در هر مراسم و برنامه ایی از وظایف برپا کنندگان و بخصوص افرادی است که مردم بخاطر آنها به آنجا می آیند و سرمایه گزاران هم از اسم و جایگاه آنها استفاده می نمایند. پس بنظر من خانم زارعی نیز می بایست به احترام کودکانی که بخاطر او به آنجا آمده بودند موارد ذکر شده را لحاظ می نمودند.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
اين حسن اقا يه نسبتي با اين خانم داره كه حرف هاي مفت و بي دليل ميزنه . خدا اون بالاست بپا كار دست خودت ندي
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
درست صحبت کن ناشناس تو و امثال تو حرف مفت میزنی
نظر homa
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
لطفا خودتونو جای این خانم بذارید و بعد ...
من نمی دونم کجای دنیا باید مسئولیت دیگران رو شخص استار برنامه بده!
مگه توی اون جریانی که توی ورزشگاه و حین فوتبال متاسفانه چند تن از هموطنانمون جان باختن کسی یقه ی بازیگزان رو گرفت؟
اگه هم خاله شادونه متاسفه بخاطر اینه که هر کسی وجدان داشته باشه محاله این تصور رو نکنه که ای کاش یه کاری می کردم!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
فرق است بین بچه های خردسال و تماشاگران فوتبال که اکثراً هم بزرگسال هستند. کسی که با بچه های کوچک کار می کند مثل یک مربی مهد در قبال آن ها مسئولیت دارد. همانطور که اگر بچۀ ما در مهد کودک مسموم شود یقۀ مربی مهد را می گیریم نه آشپز را اینجا هم مردم از ایشان که بچه ها به او مثل خویشاوند خودشان نگاه می کردند انتظار دارند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
95
86
خیلی زحمت کشیدند ،‌اینکار قبل از این فاجعه باید انجام می دادند ،‌فقط که نباید فکر پول و قرار داد بود
نظر تبسم
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
72
60
خداحافظى كردن يا نكردن شما چه دردى رو دوا ميكنه؟؟!!
پاسخ ها
نظر ساینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
خودش نمیتونه دیگه برنامه اجرا کنه گفته که نمیخواد دردی رو دوا کنه
نظر homa
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
امیدوارم این جو زدگی بخوابه و همه منطقی فکر کنیم.من هم خیلی خیلی خیلی ناراحتم برای اون بچه ها و بیشتر از اون ها برای والدین داغدارشون.ولی عجیب نیست که خشم و ناراحتیتون سر کسی خالی می کنید که مسئول و مجری نظم اونجا نبوده؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
معلوم هست شما چی می گید! کی گفته همه تقصیرها به گردن یک نفر است؟ ما می گیم همه مقصرند. ایشان هم مستثنی نیستند چون جمله ای گفتند که در ایجاد ازدحام نقش داشت.
نظر دوست دارخاله شادونه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
تبسم برات متئسفم
نظر sorabmamoti
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
62
20
e in bichare tasliat gofte
khodafezi nakarde ke
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
62
42
با احترام به تمامی نظرات ابتدا باید بگم با دیدن تصاویر کودکان معصوم که در این روزها تنها جایی که شاید بتوانند اندکی شادیهای کودکانه را تجربه کنند این مکانهاست دلم گرفت ولی این نکته را هم تذکر میدهم که تمام مسئولیت این موضوع با مدیر اجرایی این گونه جشنهاست و شخصی مانند خانم زارعی تنها یک مجری هستند وبابت هنرشان پول دزیافت میکنند یک مسابقه فوتبال را در نظر بگیرید اگر به علت سهل انگاری مسئولین افراد زیادی وارد ورزشگاه شوند و در این موقع ورزشگاه تخریب شود آیا مقصر بازیکنان هستند؟
پاسخ ها
نظر الا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
این حرف ها دردی را دوا نمی کند
نظر homa
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
آفرین.دقیقا من هم با شما موافقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
پاسخ
55
80
خانم زارعی شما از سیاستتون بود که خداحافظی کردید
چون میدونستید با فاجعه ای که رخ داد و شما یکی از مقصرینش بودید دیگه از این به بعد برای بچه ها سفیر مرگ هستید!!!
خجالت بکشید... دست بردارید از اینهمه نمایش و فیلم بازی کردن یه 6 ماه دیگه که سرو صداها خوابید دوباره با یه نمایش دیگه با به عرصه میگذارید هنری که نه هدفش شاد کردن و عشق دادن به بچه هاست بلکه مطرح کردن خود و پر کردن حساب بانکی شماست...

پدر و مادرهای ایرانی باید آگاه باشند
برنامه ی خاله شادونه برای همیشه تحریم...
پاسخ ها
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
واااااااااا.چه ربطی داره؟یه برنامه بوده که
اخرش بخاطر هجوم جمعیت و عدم مدیریت این اتفاق افتاده؟آیا خاله شادونه خواسته بود اینهمه بیان؟یکم واقع بین باشید.خیلیا بدون بلیط اومدن و باعث این فاجعه شد نه خاله شادونه
نظر هما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
ربطی نداره جناب!
لطفا اینقدر جوگرایانه اظهار نظر نکنید!کسی که با بچه ها زندگی می کنه مثل خودشون میشه ساده و بدون سیاست
پس به احترام بچه ها به کسی که عمرش رو با بچه ها میگذرونه تهمت سیاست بازی رو ندین.
اتفاقا این به خاطر روحیه ی لطیف خود ایشون بوده.
نظر مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
اگر بچه خودت بین آن جمعیت نشسته بود باز هم بدون نگرانی می گفتی بدو برو مامان بزرگت رو طبقه بالا پیدا کن من کار دارم و دارم می رم . کسی که ادعای دایۀ مهربان تر از مادر بودن داره باید لا اقل مثل یک مادر مسولیت داشته باشه اگه فقط یک مجریه مثل بقیه نباید به بچه ها اجازه بدیم به اون طور دیگه ای نگاه کنن!
نظر دوست دارخاله شادونه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
این فاجعه هیچ ربطی باخاله شادونه نداره شماهم الکی براخودت شعارنده
نظر آریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
ناشناس عزیز در این مورد تقصیر خاله شادونه
نیست.بلکه تقصیر خود مردم است که برای بیرون رفتن حول زدند و حالا باید جورش راهم بکشند.پس بیخود احساساتی نشو و تقصیرها را گردن خاله شادونه ننداز
نظر مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
یک دفعه بگو تقصیر بچه هاست خودتو راحت کن دیگه! اینکه در خروج بزرگ رو میگذارند برای تشریف بردن یه گروه کوچک نمایش و یه در کوچک خروج رو برای چهار هزار نفر. اینکه بچه ها رو از مادراشون جدا می کنند. اینکه دو برابر ظرفیت سالن بلیط میفرشند. اینکه این خانم با یک شرکت گمنام و سود جو بدون نظارت صدا و سیما قرار داد می بنده. این ها هیچکدام از نظر شما مهم نیست و مسبب فاجعه نبوده. فقط این مردم بینوا رو دیدی!!!!!!!!!!!!
نظر آریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
بله من فقط مردم رو دیدم چون اگر فرهنگ داشته باشند از اون در کوچک هم بدون آسیب خارج می شوند
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
ان شاء الله برای شما یا خانواده ات این مورد پیش می آید آنوقت مردم فرهنگ بالای شما را هم مشاهده می کنند!!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
در تمام دنیا این قوانین است که فرهنگ مردم را می سازد. وقتی برای خلافی جریمه ای در نظر گرفته نشه حتی در پیشرفته ترین کشورها هم آن خلاف انجام می شود. این طوری نیست که بگیم در کشورهای پیشرفته مردم بطور مادرزادی خلاف توی خونشون نیست. وقتی هیچ حساب و کتابی نباشه خیلی ها هستند که هر کاری دلشون خواست می کنند. در مورد نظم و ترتیب هم همینطوره وقتی فرهنگ سازی نمی شه نه در مدارس نه در هیچ کجای دیگر نباید توقع از مردم داشته باشیم. من خودم در یکی از کشورهای اروپایی بودم وقتی چراغ برای عابر پیاده قرمزه حتی اگه هیچ ماشینی هم آن حوالی نباشه مردم تا سبز شدن چراغ منتظر می مونند و اگه کسی بی توجهی کنه خیلی بهش بد نگاه می کنند این ها همش بخاطر فرهنگ سازیه بخاطر اینکه از بچگی این چیز ها در مهد کودک و مدارس و رادیو تلوزیون آموزش می دن. پس نباید مردم رو مقصر بدونیم. مبدأ این آشفتگی ها در نظام آموزشیه.
نظر user
| UNITED STATES |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
ایرانی ها شعور قضاوت ندارن
نظر rozhin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
خاله شادونه دوست دارم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
ناشناس ایرانی مقیم آمریکا لااقل به نظر خودت احترام بگذار!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
پاسخ
65
55
درسته حقا اگه بخوایم بگیم خاله شادونه تواون سالن فقط نقش مجری برنامه روداشت،وتقصیری نداره ، نکنه باید انتظار داشته باشیم خاله شادونه تک تک بچه ها رو تادر خونه همراهی کنه!
نظر زهرا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
پاسخ
5
40
توروخدا تو همچين جشن هاي مرگ باري كه همش به فكر جيب خودشو نند نرويد چطور با جون بچه هاتون بازي مي كنيد مگه فراموش كردن مرگ بچه راحتته
نظر زهرا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
پاسخ
16
26
خاله شادونه تقصیر نداره.کاری نکرده.مدیرا تقصیر دارن.ولی از این حادثه خیلی ناراحت شدم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
پاسخ
10
22
واقعا حادثه ی ناگواری بود.خیلی خیلی متاسفم. امیدوارم خدا به خانواده های داغدیدشون صبر بده.
اما یه چیز بد دیگه هم هست که واقعا تاسف باره !اینکه بعضیها به راحتی هرقضاوتی که دوست دارن میکنن بدون اینکه یه لحظه باترازوی وجدانشون بسنجن . اونهایی که خاله شادونه بیچاره رو مقصر میدونن واقعا یه لحظه خودشون رو به جای اون.واقعا باز هم نظرشون همینه،
درسته ممکنه خاله شادونه هم مثل بقیه آدم علاقه به پول شهرت داشته باشه اما دیگه نه به قیمت جون چند طفل معصوم.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
شما هم خودتو بگذار جای پدر و مادرهای بچه های له شده بازم این جوری نظر می دادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
8
18
ای بابا...حالا که این اتفاق افتاده شما دارین همرو سرزنش میکنین...این جور هماهنگی ها خیلی زمان بره!خانم زارعی که نمیتونه تو همه ی جلسات هماهنگی حضورر داشته باشه که!اگه بخواد خودشو قاطی کنه تهیه کننده و کارگردان میگن به تو چه!....
پاسخ ها
نظر هما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
درسته ...پس تقسیم وظایف و مسئول تدارکات و اجرای جشن و ...فقط چن تا اسمن!!!
خاله شادونه فقط و فقط مجری اونجا بوده.
من با شما 100% موافقم
نظر مبینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
من کاری ندارم که کی مقصره فقط میدونم یکی اون بالا نشسته که خوب میدونه کی مقصره تازه من دخترعموی نگارم ولی میگم خاله شادونه بی تقصیره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
12
20
خانوم تا بهبود احوال روح و جانتان!!!؟؟ چند تا روح و جان کوچک و معصوم برن تاشما بهبود پیدا نکنید ای اف بر سودجو اگرشمایید یا مدیر سبک مغز برنامه تان یا مسئول بی فکر برگزار کننده یا...
لابد همگی منتظر تشویق ما مردم هستید
بای ذنب قتلت
اگر این اتفاق دریک کشور به فرض اروپایی اتفاق افتاده بود آیا همین صداو وسیمای خودمان آنرا دربوق وکرنا نمی کرد.
در پایان
فرشته های کوچولو روحتان شاد
اشک و آهمان بدرقه راهتان
UNITED STATES
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
10
27
به هر حال وقتش بود که این برنامه مزخرف و خنک و بیمزه تمام بشه!!!!

پ.ن در جواب کسانی که احتمالا این سوال براشون پیش بیاد که :"شما با این سن و سال برنامه خاله شادونه..." عرض شود که من مدتهاست تلویزیون وطنی رو نمیبینم.خوشبختانه برنامه ها اینقدر غیرقابل تحمل شده که کلا تی وی رو میبندیم و برای کارهای اساسی تر وقت بیشتری داریم.اما خودتون هم قبول کنید که کودک درون ما هنوز تشخیص میده فرق بین کاری مانند به عنوان مثال"کلاه قرمزی" رو با هجویاتی مانند عموپورنگ و خاله شادونه (البته واقعا بلا نسبت این مقایسه)
پاسخ ها
نظر هما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
ببخشید به شما نمیاد زیر7 سال باشید!!!!
برنامه ی خاله شادونه برای زیر 7 سال هست.
از نظر خودم خیلی لوس و بی مزه هست ولی نظر بچه ها چیز دیگه ای هست.
ببینم تا به حال برنامه های انورآب رو که کارتون و ...هست رودیدین که برای بچه های زیر 7 سال چقدر بی مزه هست؟چرا پس ساخته میشه؟
جواب اینه:من 7 ساله نیستم.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
خانم ظاهراً بزرگسال بجای گیر دادن به دیگران فقط نظرت رو بنویس!
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
به نظر من هم فقط نباید دید که بچه ها چی دوست دارن بلکه به محتوای برنامه هم باید توجه کرد. برنامه ای که جز رقاصی چیزی یاد بچه ها نمی ده چه فایده ای دارد. اگر سینما بود والدین حق انتخاب داشتند ولی تلوزیون رو که نمی شه جلوی بچه خاموش کرد تا هر برنامه ای را نبیند. از صدا و سیما می خواهم که برنامه های آموزنده و تفریحی برای بچه ها بگذارند. زمان ما نه خاله ای بود نه عمویی کارتون های آموزنده مثل خانواده دکتر ارنست، مهاجران و غیره بود که نکات آموزنده را هم یاد می داد.
نظر homa
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
جناب ناشناس شما هم که کار مرا کردید و به نظرم گیر دادید.به این می گن فرافکنی!
نظر هما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
حق با شماست خانم زهرا
ولی توجه کنید که چیزی که من می پسندم ممکنه یک بچه نپسنده.منظورم این بود لوس بودن یک برنامه ملاک نیست.
نظر دوست دارخاله شادونه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
براتمتئسفم
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
من خودم همچین سنی ندارم ام یادمه همون موقع هم که زیر 7 سال بودم به خدا خجالت میکشیدم این برنامه رو ببینم. در ضمن شما هایی که بی تفاوت رد میشید حتما حادثه نباید این باشه که بوئینگ 747 سقوط کنه در حالی که خلبان و کمک خلبان انگری بردز بازی میکردن مهندس پروازم داشته با موبایلش ور میرفته. به هر حال سه نفر مردن اونم زیر دست و پا. در ضمن ظرفیت سالن 1000 نفر کمتر از افراد حاضر بود. اگه هم میگین بدون بلیت 1000 نفر وارد شدن پس اون آدمی که بلیتارو چک میکرده خواب بوده؟ اگه میگین فقط اون مقصر نبود اما به هر حال عامل اصلی این اتفاق خودش بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
8
15
باعرض تسلیت به خانوادهای محترم بهاره عزیز نگار عزیز ومهدی عزیز و سرکارخانم زارعی و همه کسانی که دلشان سوخت و اشکشان ریخت.
اما من درتمام مدتی که تحت تأثیر این خبر بودم باخودم می گفتم واقعأ چطوری خانم زارعی میتونن تا مدتی برنامه اجرا کنند
و درود به شرف این خانم محترم که واقعأ دردی که دردل ایشان وجود داره درپیام تسلیتشان محسوس بود.
و همان تصمیمی رو گرفتند که حدث میزدم.
امیدوارم کارشناسان با تحقیق وبرخورد کارشناسانه ازاین گونه حوادث جدأ جلو گیری کنند، این که اتفاق افتاد و همه کشورازدرد این بچه های معصوم داغون شدند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
5
22
والا زمان ما خاله اي در كار نبود ولي همه چيز قشنگو به ياد موندني بود بدون دردسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
22
19
آخه به این بیچاره چه ربطی داره از بی فرهنگی مردم خود اون شهر بوده که عین وحشی ها می خواستن سالن رو ترک کنن مثل اینکه شماها هیچکدوم اخبار رو نگاه نمیکنید
پاسخ ها
نظر صدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
اگه خانم مجری بعداز اتمام برنامه از بچه ها میخواست همونطوری سرجاشون بنشینن و ردیف به ردیف مادرها میومدن ودست بچشونو میگرفتن وسالن را ترک میکردند آیا باز هم این اتفاق نه مصیبت پیش میامد؟؟؟؟؟؟
نظر ppeymanqq
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
ندا خانوم بهتر نیست یه خورده بهتر صحبت کنیم.(از بی فرهنگی مردم خود اون شهر بوده )
نظر آی پارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
درست حرف بزن بی فرهنگ خودتی
نظر مهناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
خانم عزیز.مواظب باشین چی دارین بلغور می کنین. حالا اون بندگان خدا شدن بی فرهنگ و وحشی.اگه توی تهران این اتفاق می افتاد بازم شما می گفتید وحشی و بی فرهنگ. همه مقصرن از شادونه بگیر تا گیشه فروش بلیت. در ضمن یک مجری برنامه کودک همه بچه ها دوستش دارن باید گفتار و رفتارش طوری باشه که بچه ها ازش درس بگیرن. به جای اینکه بگه" حالا همگی با نظم برین پیش مامانتتون " بگه " بچه ها حالا بدویین برین پیش ماماناتون". مطمئن با دویدن این اتفاق براشون می افتاد .اونا بچه بودن و ممکن بود که تعادل جسمی نداشته باشن. به هر حال برای پدر و مادرای غم دیده آرزوی صبر می کنم.

و همه بدونن که این بچه ها قربانی شدن تا بلایی این چنینی سر بقیه نیاد.

البته مسئولان ما همه فراموش کار هستند.
نظر لیدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
ندا خانم خجالت بکش کارشون اشتباه بوده ولی بی فرهنگی نه .چون بی فرهنگی در کلام شما موج میزنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
9
20
چرا پدرمادرهاشون مواظبت نکرده اند؟ چرا بیش ازگنجایش رفته اند ؟چرا مسولیت را گردن مجری می اندازید مگر فرار بود ایشان ازبچههای شما نگهداری کنند؟
پاسخ ها
نظر دوست دار خاله شادونه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
منم میگم خاله شادونه مقصر نیست ولی اون خانواده ها از کجا باید می فهمیدن؟
نظر الهه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
23
20
چه ربطی به خاله شادونه داره یه ذره انصاف داشته باشید .خدا فقط صبر بده به خانواده های داغدیده
نظر شیوا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
11
23
خیلی ناراحت کننده است.ولی واقعیت اینه که مقصر خاله شادونه نیست.
پاسخ ها
نظر سانيا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
چرا هست
نظر هما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
بله مقصر نیست
نظر ویکتوریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
بله درست می گی شیوا جان
نظر حسين م
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
8
19
به نظر من اصلا" تقصیر خاله شادونه نبود بلکه مقصر مسئولان برگزارکننده همان شهر بود که باید تدابیر لازم را میدیند خاله شادونه فقط مسئول اجرای برنامه بود و اصلا" هیچ ربطی به برنامه خاله شادونه نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
1
9
منهم به نوبه خود به خانواده های مصیبت دیده تسلیت عرض میکنم وازخدامی خواهم برایشان صبر بدهد.تشخیص اینکه چه کسی مقصراین فاجعه بود درحیته مانیست حتماًکسانی هستندکه پیگیراین مسئله هستند که چه کسی مسئول مدیریت برنامه روداشته وامنیت سالن رابرعهده داشت .امیدوارم بعدازاین شاهدچنین اتفافاتی نباشیم.
نظر آشنا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
10
14
دوستان به خانم زارعی این حادثه ربطی نداره مقصر مدیر سالنه که بیش ازحد گنجایش اجازه ورود داده و بعد از اون هم نتونسته هنگام خروج همه چیز رو کنترل کنه
به مسئولان سالن خرمدره باید خرده گرفت

واقعا متاسفم من خودم کوچولو دارم با دیدن
عکسهای این بچه ها ساعتها اشک ریختم
و درد پدرو مادراشون رو حس کردم
پاسخ ها
نظر zahra
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
به نظرمن هم خاله شادونه ی بیچاره هیچ تقصیری نداشته.به علت فروختن بلیط زیادوهم چنین طمع مدیرسالن این اتفاق افتاده.درست نیست که بعدازگذشتن این همه سال اجرای برنامه توسط ایشان اینگونه پشت سراوحرف زد.حتی من خودم هم گاهی وقت هابرنامه ی ایشان رامی دیدم و واقعا"ازخداحافظی ایشان مستاثرشدم.به امیدروزی که به زودی زودبازهم بابرنامه های شادبه تلویزیون برگردند، تاروح کودکان معصوم ازدست رفته شادشود.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
زهرا خانم یک مجری برنامه کودک وقتی چهار هزار تا بچه زیر هشت سال رو می بینه که مادرانشان هم طبقه با لای سالن هستند چطور می تونه بگه حالا برید ماماناتونو پیدا کنید
نظر دوست دارخاله شادونه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
بله من کاملابا شماموافقم
نظر مباحث
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
7
7
جناب بابک خان به نظر من هم شما دارید احساسی برخورد میکنید کسی که برای اجرای برنامه قرارداد داره نمیتونه کاری به امکانات سالن و چیزای دیگه داشته باشه
این مسائل مربوط به مدیر سالن و مسئولین
تدارک این برنامه هاست که گنجایش سالن
و چیزای دیگه رو درنظر بگیرند مجری فقط قرارداد داره که به ازای دریافت مبلغ معینی
بیاد برنامه اجرا بکنه ولی کسانی که مسئول
فروش بلیطی برای پر کردن بیشتر جیبشون
هستند و کسانی که مسئول سالن هستند
که اجازه میدند این همه بچه با مادراشون
وارد سالن بشند باید جوابگو باشند
من هم یکبار بچه خودم رو برای تماشا
به اجرای یکی از این مجریها برده بودم
آنقدر جمعیت زیاد بود و شلوغ که شاکی شده بودیم چرا بیش از حد سالن فروش بلیط داشتند واقعا متاسفم
نظر درويش
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
0
8
اين امور به شوراي شهر خرمدره مربوط است كه مسئول امنيت شهر و شهروندان ميباشندمجوز برگزاري را اداره ارشاد داده جمعيت با ان تعداد كه در برنامه شركت كردند بليط خريدند سهم ماليات وسهم شهرداري از انها دريافت شده بليط هاي رايگان براي دولت مردان شهر ارسال كردند اصلا اينها به كنار بالاخره تبليغات كردند درشهر كوچكي مثل ابهر چرا اجتماع اين چنيني ازنظر نيروهاي امنيتي و تاميني محو شده .بايد نيروهاي اتش نشاني سالن را مورد بازديد قرار ميدادند وپيش بيني لازم را ميكردند متاسفانه اكثر سالن هاي اجتماعات در كشور استاندارد نيست چرا كه بايد دربهاي متعدد در پيرامون سالنها براي خروج پيش بيني شود اكنون ضمن اظهار تاسف از اين حادثه دردناك خواهشمندم سازمانهاي تاميني دولتي وغير دولتي نسبت به بازديد از اين گونه مكانها در حوزه مسئوليت خود نسبت به اصلاح اين مكانها اقداام نمايند تا بارديگر شاهد حوادث جان گداز اينچنيني نباشيم
نظر شادی
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
8
6
طبیعی که هر کسی برای کاری که میکنه پول میگیره،فعالیت بیشتر برای درآمد بیشتر هم هیچ کجا کار زشتی نیست، البته فعالیت خاله شادونه نه طمع مدیر برنامه که مطمعناٌ مقصر
امید وارم خدا به پدر مادراشون صیر بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
6
5
با احترام به تمامی نظرات ابتدا باید بگم با دیدن تصاویر کودکان معصوم که در این روزها تنها جایی که شاید بتوانند اندکی شادیهای کودکانه را تجربه کنند این مکانهاست دلم گرفت ولی این نکته را هم تذکر میدهم که تمام مسئولیت این موضوع با مدیر اجرایی این گونه جشنهاست و شخصی مانند خانم زارعی تنها یک مجری هستند وبابت هنرشان پول دریافت میکنند .
پاسخ ها
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
ببخشید بابت کدوم هنر پول دریافت میکنن؟
نظر kiyanuosh
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
4
4
كسي هست بگه اگه ميدونست اونجا همچين اتفاقي قراره روي بده ايا بازم ميرفت؟؟؟اينكه اون برنامه مديريت درستي نداشته قبول.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
8
8
به خاله شادونه چه مربوطه بابا ولی حادثه بدی بود خدا صبرشون بده
نظر سنگدل
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
15
2
دیه میگیرن.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
بی ادب بچه ای که رفته دیگه برنمی گرده
نظر بی طرف!!
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
7
12
حالم از آدمایی که خودشون رو در مسند قضاوت می بینن و حکم صادر میکنن بهم میخوره! آخه نابغه ها طرز تفکر بچه گونه شما و قضاوتهای نابجاتون واقعا خنده داره!!
کجای دنیا وقتی یه هنرمند دعوت به مراسمی میشه در مورد مسائل امنیتی و انظباطی باهاش مشورت میکنن؟ کار به شادونه یا امثال او نداریم. انصافا کنترل ورود و خروج و نظم به یک برنامه با مجری برنامس یا مسئولین برگزاری؟ پس این وسط نقش مدیر و معاون و .. چیه؟ اگر چه اونها هم نمیخواستن این اتفاق بیفته. متاسفم برای عده ای تازه بدوران رسیده که سریع حکم صادر میکنن و ....!! میخوایید استشاد پر کنیم بدیم قوه قضائیه که خاله شادونه رو وسط میدان آزادی اعدام کنن؟!!!
پاسخ ها
نظر بابک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
خانم یا آقای مجهول الهویه بی طرف چهار کلمه بیان نمودید آنهم با توهین و مسخره نمودن دیگران قابل ذکر است آن جیزی که عملاً باعث تهوع می شود اینگونه اظهار نظر نمودن به رای و عقیده دیگران است، درضمن چنانچه توانایی و قدرت به قول خودتان جمع آوری استشهاد را دارید حتماً چنین کاری را انجام دهید، هرچند که با توجه به شخصیتتون که از نوع نگارشتون مشخص است پیشاپیش مطمئن هستم که تنها سخنی است گزاف و بیهوده.
نظر زهراخادم
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
6
10
باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد اگر پولی که به حساب شادونه پرداخت می شد کم می بود آیا ایشان اعتراضی نمداشتند که آدم به خاطر پول به قیمت جان فرزندان کار کند آیا اگر خاله شادونه بجه خودش میبود چه عکس الملی می کرد
پاسخ ها
نظر جواد71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
خانم محترم ایشان فقط مجری برنامه بودند واین نظر شما در واقع غیر منطقی چون مساله حفاظت با برگزار کنندگان اس نه مجری میهمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
15
6
قاتل!
پاسخ ها
نظر roya
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خواهشا کمی منطقی باشین .
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
با کی هستی بی ادب
نظر پدری نگران
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
AZERBAIJAN
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
1
11
به نطر من همه انها که این برنامه ها را اجراء میکنند مقصر هستند و یکجا بایستی کسانی را به شدت تنبیه کرد تا اینگونه فجایع که نتیجه بیفکری و بی توجهی عده ای از برگزار کننده های اینگونه برنامه هاست تکرار نشود هماندد قایق سواری در پارک ابی و تاب سواری وغیره که بارها تکرار شده وهنوز دستورالعملی برای ایمینی اینگونه کارها تنطیم نشده است تا کی بایستی بعد از وقوع اتفاق دنبال چاره اندیشی باشیم 1بار برای همیشه پیشگیرانه فکر کنیم
نظر لیلا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
2
17
همه مقصرند همه. مقصر مدیر برنامه و مسولین مستقیم این برنامه است ولی فغان از دل این مادرای داغدار .منم مادرم.
نظر لیلا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
3
8
همه مقصرند همه. مقصر مدیر برنامه و مسولین مستقیم این برنامه است ولی فغان از دل این مادرای داغدار .منم مادرم.
نظر ناشناس 80
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
12
10
من موندم چه ربطی به خاله شا دو نه داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
2
3
khoda be hame sabr bede sabre bar gonah va sabre bar mosibat va sabre bar etaat az dastourate khodavand
نظر مصطفي
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
5
12
همه مقصرن
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
من چی کاره بیدم؟
نظر مریم
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
5
8
تازه نگفته که میخواد واسه همیشه خداحافظی کنه گفته می خواد از این برنامه خداحافظی کنه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
چقدر شما ساده اید!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
5
5
بیچاره مادرای این بچه ها . چطور زنده اند حالا که این اتفاق افتاده و تقصیر این خاله هم نیست تقصیر برنامه ریزان و کارگردان و عوامل این سالنه . من یه پسر 5 ساله دارم هیچ نمیتونم خودمو جای مادرش بزارم حالا دیگه این حرفا فایده نداره همه برای صبوری این پدر ها و مخصوصا مادرای این بچه ها دعا کنید...
نظر سجاد
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
12
8
هیچ ربطی به خاله شادونه نداره .مقصر فقط خانوادههای قربانیان هستند . وقتی جمعیت را میبینند مجبوربودند برن
پاسخ ها
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
کاملا حرفتو تایید میکنم.
نظر جواد71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
احسنت!!!!!!!!1
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
یه حرفی می زنی ها
نظر نسرین
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
7
13
تو سالهای اخیر کسی مانند خاله شادونه با علاقه به بچه ها کار نکرده امیدوارم ابتدا مسئولان سالن سپس پدر و مادران بی خیالی که بی توجه به بازار مسخره این مراسم بچه های خردسال را می فرستن به سزاشون برسن اگه والدین برا بجه هاشون ارزش قایل باشند ابتدا از ایمنی سالن مطمئن میشدن بعد اقدام میکردن که حالا دنبال مقصر نگردن چون خیلی ها مقصرن به جز خاله شادونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
8
2
خیلی سخته که بعد چند سال دیدن روی ماه خاله مدتها ازش جدا بشیم این خاله شادونه و عمو پورنگ بود که منو بزرگ کرد من الان 18 سالمه و نامزد کردم اما هنوزم که هنوزه عاشق خالمو اونو مثل خاله واقعیم میدونم ... اما طرف حقو میگیرم و با اعتماد کامل میگم خاله جووونم بی تقصیره ...خاله جون عاشقتم
نظر ppeymanqq
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
3
10
همه مقصرند ازمسئولین برگذاری ومادران وخاله شادونه.

شما خودتونو بزارید جای بچه ها. این همه بچه به خاطر شادونه به خودشون این همه سختی میدن و این شرایط رو برای ساعت ها تحمل میکنن تا خاله شادونه رو ببینن اما ایشون حتی یه بار از حق اونا دفا کرد؟ یه بار گفت من تحت این شرایط برنامه اجرا نمی کنم؟ درصورتی که تمام برنامه هاش همین جور شیر توشیر بود من خودم در یکی از برنامه هاش بودم (درروبروی الماس شرق)اینقدر شلوغ بود که من که یه مرد بودم به زور خودمو با بچه رو کشیدم بیرون . شاید به قول شما از لحاظ وظیفه به ایشون ربطی نداشته باشه اما باید بگم از لحاظ اخلاقی کاملا به ایشون مربوط بوده وایشون می تونست با یه اولتیماتوم شرایط برگذاری رو بهتر کنه اما ترجیح داد سکوت کنه و تحت هر شرایطی فقط برنامه رو برگذار کنه واین یعنی نداشتن وجدان کاری.
اینی که شما میگید یعنی من که شرایطم خوبه بچه ها هم به من چه
حضرت فاطمه (ع) :
اگر جایی ظالمی به مظلومی ظلم کرد افرادی که می دانستند حق با مظلوم است و سکوت اختیار کردن خائنند.

به نظر شما اون روز به این بچه ها ظلم نشد؟
پاسخ ها
نظر جواد71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
نههههههههههههههههه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
5
6
به نظرم اصلا به خاله شادونه ربطی نداره
نظر پرواز رابه خاطربسپار
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
5
6
دوستان دریه سایت نوشته شده بودکه تعدادنفرات ازگنجایش سالن بیشترنبوده.درضمن خاله شادونه تقصیری نداره دراین زمینه هم قضاوت کردن کارما نیست که ازجزئیات خبرنداریم پس بهتره بحث نکنید
نظر فرنیا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
9
4
کاش یکم فکر میکردید و حرفاتون رو به زبون می آوردید اونایی که میگید خانم زارعی مقصرند از حسادت تونه که مثل ایشون تو دل بچه ها جا ندارید . مقصر مدیران و خانواده های بچه ها بودند که با سهل انگاری تمام بدون توجه به ایمنی سالن بچه هاشونا رها کردند .
پاسخ ها
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
توی دل؟؟؟ نه توی دل؟؟؟ توی روده بچه ها هم باشن زیاده.
نظر محمد
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
4
5
خاله شادونه و تیمش اگه جون بچه ها براشون ارزش داشت باید همون موقع که دیدن سالن داره بیش از ظرفیتش پر میشه تذکر میدادن و اعتراض میکردن یا درخواست میکردن چندنفر برای حفظ نظم و امنیت اونجا حضور داشته باشن تو تمام دنیا تیمها وگروهای هنری و غیره وقتی بجای دعوت میشن روی همه موارد نظارت دارن از جمله بلیط فروشی و حتی ظرفیت سالن وغیره ولی اینجا این خبرها نیست فقط پولو از دست مردم میگیرن دیگه کاری به بقیه اش ندارن
نظر هنگامه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
5
11
برای ندا خانم متاسفم که اینفدر سطح فکرشون پایینه.یادمون نره اون مردمی رو که ایشون بی فرهنگ و وحشی نامیدند تنها بچه های زیر 8 سال بودن.در عجبم از این نوع حرف زدن و ادبیات.خجالت داره.
در ضمن آدم عاقل خوبه که قبل از انجام یک کار تمام جوانب اون رو بسنجه.گاهی انسانیت ورای وطایف تعریف شده ی ماست.اول ایمنی ، بعد کار.اگر این دستورالعمل ، سرفصل همه ی کارها قرار میگرفت، مسلما شاهد خیلی از حوادث ناگوار نبودیم.ساده انگاری و عدم احساس مسؤلیت از طرف این خانم و عوامل اجرایی ، تنها گوشه ای از علل این اتفاق تاثربرانگیز توده که متاسفانه جبران ناپذیر هم هست.گرچه آسیت شناسی این رویداد نیاز به حلسات متعددی داره که از حوصله ی این صفحه خارجه.پس لطفا ندا خانم!!! نه در مقام یک کارشناس بلگه به عنوان یک مادر ازتون میخوام که ادب رو رعایت کنید!!!
در یک محموعه چنانچه خطایی صورت بگیره منطقا ، تمام اعضای گروه به تناستب مسؤلیتی که دارن، باید جوابگو باشن.فراموش نکنید که از وظایف مهم یک مجری حرفه ای ، ایجاد نظم و برقرار یه آرامش از لحظه ی شروع برنامه س تا پایان آن.نداخانم بجه ی سه ساله تنها فکرش توی اون همه شلوغی ، رسیدن به آغوش امن مادرشه.میتونید این رو بفهمید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! نه بجه ها وحشی بودن نه مادراشون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر مهناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
هنگامه جان گل گفتی عزیزم.
نظر پریسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
من مطمن هستم منظور ندا والدین بچه ها بوده که جلوی درب جمع شده بودن و اگر اجازه میدادن بچه ها از سالن با نظم خارج شوند و وحشی بازی در نیارن شاید این اتفاق نمی افتاد شما هم بهتره اینقدر عجولانه برای کسی اظهار تاسف نکنین
نظر جوجو007
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
میشه شما نظر ندی عزیزیم!!!!!!!!!
نظر متین
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
4
5
ربطی به خاله نداره مسئو ل های این برنامه باید از قبل برنامه ریزی می کردند
نظر ناشناس
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
7
3
به نظر من هیچ ربطی به خانم زارعی نداره
کسانی که بلیط ها را فروختن برای کسب پول بیشتر مقصرند سالن 3000 نفر ظرفیت داشت 1000 بلیط اضافه ؟ واقعاً چرا؟
فرماندار خرمدره انگار که نه انگار در شهر ایشان انی اتفاق افتاده است ایشان فرموده بود حدس مزده این اتفاقها می افتد پس چرا کسانی را به عنوان مسول حفظ جان بچه ها به انجا نفرستاد که هنگام خروج بچه ها مراقب باشها باشند مسولینی باید در سالن برای خروج بچه ها در انجا حضور میداشتند .
در ضمن آقای --- که از خاله شادونه سخت انتقاد کرده شما نمی خواد نظر بدی که این خانم با نازک کردن صدا وغیره در دل بجه ها جا باز کرده و مسخره است.
همین شماها هستید که فرزندانتان و بچه های این کشور را در فقر شادی و نشاط و شادابی نگه میدارید
از بس مراکز تفریحی در شهرستانها کم است انقدر طرح شاد سازی کودکان این مرز و بوم کم است که یک نفر می خواهد برای چند لحظه کودکان شما راشاد کند میگوید این خانم شو اجرا کرده این خانم مسخره بازی در آورده این خانم ... کرده .
در اخر فقط صبر فاطمه زهرا را برای خانواده این کودکان از دست رفته از خداوند متعال خواستارم.
نظر ناشناس
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
7
4
چرا خاله شادونه رو مقصر ميدونيد؟چرا خاله شادونه رو بردن زندان؟به نظر من مقصر معولين بودن ميخواستن بيليت بيشتر نفروشن!
نظر تامارا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
1
13
تا بوده همين بوده! بايد چندتا طفل معصوم از بين برن تا بيان بررسي كنن نشكل چيه!!!هرچند از خاله شادوله لوس خوشم نمياد ولي با وحود اينكه مي تونست بچه هارو درس راهنمايي كنه اما تقصيركار اصلي مسئولين هستن
نظر محدثه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
5
3
واقعا اتفاق ناگواری بود اما به این بیچاره که ربطی نداره
نظر مائده
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
7
4
اخه این بیچاره که مقصر نبوده
مقصر مسئولین بودن که نباید بلیت زیاد میفروختن
نظر تسلیم امر حق
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
0
3
تمام صحبت ها و نظرات شما عزیزان را شنیدم و فقط عرض میکنم : این همه آوازه ها از شه بود - گرچه از حلقوم عبدله بود . عزیزان بدانید که دنیا همین است باید که مراقب بود . لحظه دیگر را نمیتوان پیش بینی کرد . همه ما برای انجام یک ماموریت آمده ایم و باید یاد بگیریم چگونه تسلیم امر پروردگا باشیم . برای بازماندگان این حادثه دلخراش طلب صبر و برای آن کودکان نازنین از درگاه ایزد یکتا طلب غفران میکنم . جهان این است و کارش بی وفایی است - همیشه در پی فرغ و جدایی است - عزیزان قدر یکدیگر بدانید - که این عالم مطاع بی بهایی است .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
7
0
مقصر خانواده ها هستند برای هر چیزی راه میفتن به این ور و اون ور بچه ها دلشون خیلی چیزها میخواد که شاید به صلاح شان نباشه بزرگترها باید بگن چشم بهتره دنبال مقصر نباشید مقصر فقط خانواده ها هستن حالا رفتید یه خورده دیرتر برید بیرون
پاسخ ها
نظر مهناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
فکر کنم تو باغ نیستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
6
6
واقعامتاسفم من از خاله شادونه و لوس بازیاش خوشم نمیاد ولی خدایی شماها دیگه خیلی بی انصاف هستین آخه اون فقط اجرا کننده برنامه هست و مرگ اون بچه ها ربطی به اون نداره به اون چه که چند نفر میان وچند نفر میرن و حالا کیا میخوان با وحشی بازی سالن و ترک کنند تورو خدا یک کم انصاف هم خوبه هرچند من از ش خوشم نمیاد
نظر غریبه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ
9
6
چقدر خوب شد رفت . زنیکه لوس و جیغ جیغو . یکی کمتر بهتر. زدن بچه های مردم رو کشتن عذر خواهی هم میکنن ....خوبه والا .باید یه این موضوع جدا رسیدگی بشه و والدین هم نباید از خون بچه هاشون بگذرن
پاسخ ها
نظر دوست دارخاله شادونه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
لطفا ادب رارعایت کن بی ادب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
6
0
man ba harfe hasan 71 kamelan movafegham vazife khale shadoone faghat ejra kardane barname boode
man ino ie ja dgam goftam
mesle in mimoone ke berim sinama onja in etefagh biofte bad bazigaraie film mahkoom nbeshan
نظر حسین
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
5
2
ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده ای که فرزندشان را از دست داده اند مصیبت بزرگی است فقط این را میتوانم بگویم که خاله شادونه یک مجری بیش نبوده حالا یا برای پول یا هر چیز دیگری ما بارها دیده ایم که حتی وقتی بچه های مدرسه ای را هم به اردو میبرند ممکن است چه بسا اتفاقات ناگوار وپیش بینی نشده ای هم اتفاق بیافتد ما نمیتوانم خارج از گود بشینیم ونظر بدهیم تقدیر چنین بوده است امیدواریم که خداوند صبر به بازماندگان این حادثه عطا نماید
نظر درزی
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
9
3
به خاله شادونه ربطی نداره
نظر فیروزه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
3
1
سلام دوستانی که این متن رامی خوانیدیکی ازروزهای سال 90خاله شادونه به شهراراک آمده بودوقراربودکه به یکی ازفست فودفروشیهابیادشایدباورتون نشه تمام خانواده وبچه هاتاساعت 1شب منتظرشدیم ولی نیامدتمام برنامه ریزیهای اجراکنندگان این برنامه بهترازاین نمیشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
2
5
خاله شادونه خداحافظی شما از برنامه های سیماچاره درد نیست همه شما دست اندر کاران این برنامه بی برنامه باید محکوم شوید.
نظر ساحل
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
1
5
نظر بعضی از دوستان رو خوندم.
باید بگم متاسفانه، با این حرف ها و مقصر قلمداد کردن همدیگه زندگی اون 3 کودک معصوم دیگه برنمی گرده. و این داغ هرگز از قلب خانواده شون پاک نمیشه.
ولی من چون در چند شهر کوچک چنین برنامه هایی رو دیدم( البته با اجرای هنرمندان دیگه- و امیدوارم کسی این حرفم رو توهین ندونه) به نظرم اول باید فرهنگ سازی بشه. و اجرای چنین برنامه هایی برای مردم و مخصوصا بچه ها عادی بشه. بعد با این جمعیت زیاد اجرا بشه.
عوامل برنامه مقصر نبودن.اونا فقط دعوت شده بودن. مقصر مسول سالن و فروشنده های بلیط هستن. و کسی که بهشون مجوز داده.
نظر داهرف
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
0
3
به نظر من به جای اینکه لب گود بشینیم و بگیم لنگش کن . بهتره از این مطلب استفاده کنیم تا در ضمینه های مخطلف تکرار نشه یا درصد این اشتباهات جبران نا پذیر رو به حد اقل برسونیم.
نظر اوریا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
5
5
ملیکا (خاله شادونه) مقصر نیست تقصیر ماست که همه جا حول هستیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
6
3
واقاکه مردم ما ندیده ا ندوانگار که تاحالا خاله شادونه رو ندیدن و انگار انجا حلوا خیرات می کردن و ان قدر حول بودن و به خاطر
حلوا سه نفرو کشتن دلم می سوزه که ان قدر بی فرهنگیم!
پاسخ ها
نظر مهناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اگه بچه داشتی و خودت مال اونجا بودی .بازم این حرف و می زدی. مواظب باش که برای دفاع از کسی که یکی از مقصرینه به بقیه توهین نکنی.
نظر نیما
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
4
1
سلام ماازبرنامه های خوبشما تشکر میکنم ولی ابراز تاسف میکنم از درگذشت این عزیزان امیدوارم مسولین برگزاری مراسم های اینچنینی برای منافع جیب خود از پذیرش بیشتر از حد معمول در سالنها خوداری کنند و هیچ چیزی نمی تواند این خاطره تلخ را از یاد ما ببرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
6
5
اينا نفهميدن يقه ى كيو بگيرن به اين بدبخت گير دادن
نظر روژینا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
0
13
من دختری 13 ساله هستم و برایم شنیدن همچین چیزی دشوار هست که ببینم که این بچه های معصوم بخاطر مادر هایی که فقط جان بچه های خودشان مهم بود جان 3کودک را گرفتن امید وارم همچین چیزی دیگر اتفاق نیفتد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
8
5
همون بهتر که خداحافظی کرد با اون اجرای جلف ومسخرش
پاسخ ها
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
کاملاباتوموافقم21667
نظر بهزاد
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
2
2
واقعا كه ... .
از اين افكار پليد تون دوستان
نظر بهزاد
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
1
2
واقعا كه ... .
از اين افكار پليد تون دوستان
نظر نیکا عزیزنیا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
9
3
خاله جون مقصر نیست بعضی مادرا وحشیانه برخوردمیکنن وبه فکر خودشونن
پاسخ ها
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
درست حرف بزن شادونه خودش باید جواب گوی همه ی خانواده خاباشد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
7
2
خاله شادونه گناه کار نیست او به بچه ها راهدایت میکند امیدوارم دیگر از این کار ها رخ ندهد
پاسخ ها
نظر مهناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
ماشاءالله هم چه هدایتی کردن. اگه هدایت نمی کردن چی می شد.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
آره جدا اگه هدایت نمی کرد حتما طبقه بالا سقوط میکرد رو بچه ها نه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
4
4
سلام و عرض تاسف بخاطر این حادثه ی دلخراش، دنبال مقصر نباشیم ، مقصر همه ی ما هستیم ، ما همیشه هنگام خروج از مکانهای پر ازدحام به سمت در خروجی حمله ور میشیم ، فقط بخاطر نداشتن صبر و حوصله ، انگار هزاران کار عقب افتاده داریم که انقد عجول هستیم. البته نا کارآمدی مدیریت و بی برنامگی بر این مشکلات تاثیر بیشتری میزاره. من برنامه های خاله شادونه رو زیاد دنبال نمیکنم اما اون مقصر نیست. به هیچ وجه.
نظر سیروان کردستانی
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
5
2
با درود :
دوستان عزیز به نظر من نه خاله شادونه مقصره و نه مدیر برنامه و نه مسئول سالن ...
تنها کسی که مقصره خود مردم هستند !!
اقا یه خورد دیرتر برن بیرون چی میشد؟اینان که ادعا می کنند فرهنگ ارایی و تمدن دارند چرا یهو همه سرازیر شدن بیرون . مثه ادم های متمدن یواش یواش و نوبت به نوبت میرفتن بیرون . من الان دارم تصورش رو می کنم وقتی برنامه تمام شد همه مردم هوری ریختن دم در خروجی . این همه عجله برای چی بود ؟؟؟
پاسخ ها
نظر حنانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
منم نظر شما رو دارم
نظر ستاره
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
0
10
هیچی جای بچه ها رو پر نمیکنه.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
بله
نظر مهدیه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
5
5
خاله شادونه که تقصیری ندارد
پاسخ ها
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
اتفاقاعامل همه ی این هاهمان شادونه ای است که حالابادوتادونه اشک زوری خودراکنارکشیده است
نظر نگین
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
7
4
چه ربطی به خاله داره.اینا هم دیواری کوتاه ترازدیوار خاله شادونه پیدا نکردن.
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
بله منم بانظرنگین موافقم
نظر محمود
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
2
6
اولین بار نبوده!
آخرین بار هم نیست.........!!!!!!!!1
نظر مادر یکی از بچه ها اسیب دیده
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
3
5
تقصیر خود *****است به نطر من همه انها که این برنامه ها را اجراء میکنند مقصر هستند و یکجا بایستی کسانی را به شدت تنبیه کرد تا اینگونه فجایع که نتیجه بیفکری و بی توجهی عده ای از برگزار کننده های اینگونه برنامه هاست تکرار نشود
نظر پيام
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
0
5
بر اساس قانون وزارت كشور و نيروي انتظامي مسئول برقراري نظم و امنيت در همه جا و در همه مواقع ميباشند .
مقصر بودن پدر مادر ها منتفيه چون در اين جور جشنها همه بچه ها از والدين جدا ميشوند و به شادي و جشن فكر ميكنند.
اما حادثه ي تلخيست و اي كاش همه درس بگيريم.
نظر یلدا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
KUWAIT
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
4
4
بی انصاف ها..خاله شادونه چه تقصیری داشته؟ خودتونو جای اون بگذارید..
پاسخ ها
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
من خودمو جاش گذاشتم و دیدم اگه جاش بودم از وجدان درد می مردم
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
من خودموجاش گذاشتم حالاتوخودتوجای خانواده های ان بچه هابذار
UNITED STATES
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
3
1
از نظر من هیچ کس غیر از خود ما مقصر نیست. ما آدم بزرگا از بچه ها بدتریم. دقت کنید مشابه این حادثه در اکثر اجتماعات مردمی وجود داشته و بار اول نیست که شاهد چنین ماجرایی هستیم. فقط افسوس که بچه بودند.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
کی دفعه پیش همچین اتفاقی افتاده
نظر افسانه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
1
2
به نظر من مسئولان برگزاری این برنامه باید به همراه مسئولین همان سالنی که جشن درش برگزار میشده فکر اینجور اتفاقات احتمالی رو می کردند و از قبل تدبیری می اندیشیدند، حالا چه با کمک شادونه چه حسن چه قلی... وقتی این همه بی مسئولیتی و بی برنامگی رو آدم می بینه اوقش می گشیره... تسلیت به خانواده ها....
نظر شادي
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
4
1
تقصير خاله شادونه چيه ؟
آقا يا خانم ا.م شما اگه برنامه خاله شادونه رو جمعه ميديد به خودتون اجازه نميداديد اين حرفا رو بزنيد .
الان به جاي اينكه خاله شادونه عزيز بايد حرف بزند بايد بروند مادر پدر آن سه بچه رو پيدا كنند كه وسط جمعيت بچهيشان را ول كردند .
خاله شادونه دوستت دارم .
كاش ميشد نظرم رو ميدي.
نظر علي محمد
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
1
4
خال جان تو اين متن به ظاهر نادمگونت هم داري از بار مسئوليت شانه خالي ميكني و ميگي اي كاش من انجا بودم يعني نبودي و هنگامي كه غرق در شمارش اسكناسهاي انجام برنامه بودي ايا به موضوع فكر ميكردي جمله شما زنها به من چه نميخواستن بيان
نظر الهام
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
4
1
اون بچه هافرشته شدن رفتن بهشت فقط خدابه پدرومادرهاي بيچاره شون صبربده خيلي سخته بعداونهمه زحمت وبه ثمر رسوندن بخاطريه تفريح ازدست بدنشون ولي اين اتفاقاهيچ ربطي به شادونه نداره كسايي كه بليط روگرون ميفروختن تابه جيبشون بذارن بايد فكرآخرشم ميكردن
نظر Nikoo 
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
2
5
كاش خود خاله شادونه بياد ببينه .اگه اومدي ديدي يه كوچولو برو توي وجدان خودت ببين واقعأ تو باعث و باني شي؟اگه فقط يه ذره عقلتو به كار مينداختي شايد اين جوري نمي شد.:-((((((((((
نظر الهه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
3
5
منم با نظر استاد موافقم خاله خانم شما باید صبر میکردی تا بچه برن بعدش پا به فرار بزاری با پول بلیطهای گرانی که از مردم گرفتی خجالت بکش اگه بچهای خودت از دست بدی چکار میکنی بچه ها با عشق دیدن شما اومده بودن وقتی شما رفتید با فرار چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
منظر شما از بجه های خانم زارعی، خواهر زاده های آقای گلزاره؟
نظر نازنین
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
6
3
خاله جون جات تو برنامه خیلی خالیه.
پاسخ ها
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
اره خاله ی بی مسولیت جای لوس بازی هات خیلی خیلی خالیه
نظر مهدیه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
1
5
بهترین جواب این است که منطقی باشیم همه به نوعی مقصریم ازمادران و فرزندان که درهنگام خروج نوبت رارعایت نکرده و فراموش کردن که دیرتررفتن ایزاد نداره.ومسولین خروج مدیرسالن و...
من هم عاااااااااشق کودکانم وبرای من شنونده بسیاررنج اوراست به خانواده های داغ دیده.خاله وتمام ایرانینن تسلیت میگم وبه امید انکه دیگرازاین فاجعه ها درکشورمان رخ ندهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
2
4
عوامل برنامه ساز مقصرند چون فقط و فقط به پول فكر ميكنن و بي مسئوليتن00000مادرها مقصرند چون بچه ها را تو اون ازدحام ولشون كردن من بودم چنين اجازهاي نميدادم اما خاله شادونه هم بي تقصير نيست چون بايد بدونه كه با چه كسايي همكاري ميكنه نه فقط پولشو بگيره و بره به هر حال همه واسه خاطر اون اونجا جمع شده بودن و اين محبوبيت مسئوليت مياره اميدوارم اين اتفاق تلخ ديگه تكرار نشه ودرسي بشه واسه بقيه خاله ها و عموهاي محبوب بچه ها
نظر اشنا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
0
6
به نظر من اونا که رفتن و فقط جای خالیشون برای مادر پدراشون میمونه .ولی باید بگم اهای مسولین نزارید مهدی و بهار و نگارای دیگه این اتفاق براشون بیفته.
نظر نا نشناس
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
3
4
خاله جون دلمون واست تنگ می شه نرو ترو خدا نرو
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
نترس کجا داره بره
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
چی میگی وقت تلویزیون با سرمایه مملکتو داش هدر میداد بره بهتره
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
کجابره از این جا پر درامدتر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
5
4
بی انصاف هاخاله شادونه چه تقصیری دارد؟
پاسخ ها
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
خیلی تقصیرهایی که مانمی دونیم
نظر پويان
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
0
9
علت اصلي اين حوادث عدم وجود نيروهاي آموزش ديده هست. در كشورهاي پيشرفته نيروهاي مخصوص براي حفظ امنيت هر توع برنامه اي از قبيل : مسابقات ورزشي ، شوهاس تلويزيوني و...... وجود دارد كه آموزش مخصوص براي حفظ نظم و امنيت اين مراسم را ديده اند. ولي در ايران معمولا حفظ و نظم و امنيت ورزشگاه ها و اكثرا مراسم اينچنيني به نيروي انتظامي و يا ارتش سپرده ميشود كه اصلا كارشان چيزه ديگري است. نيروي انتظامي وظيفه ايجاد امنيت در سطح جامعه و برخورد با جرايم خاص را دارد نه اينكه در مراسمي به اين شكل مسول ايجاد نظم و كنترل جمعيت باشد. اشتباه بزرگ همينجاست كه از از نيروهاي متخصص در جاي خود استفاده نميكنيم. اگر در ايران هم مانند اكثر كشورها نيروهاي Security تعليم ديده وجود داشت ، مطمئنا شاهد چنين حوادث تلخي نمي بوديم.
نظر محسن
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
1
6
به نظر من اين خانم وقتي ديد سالون بيش از حد ظرفيت بر شده و امكان بي نظمي وجود دارد احساس مسئو ليت ميكرد وباتوجه به دردست داشتن تريبون ازمردم و مسئولين مي خواست نظم رارعايت كنند و خودشهم ناظر و حاضر مي بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
0
7
بزرگان ما گويي اين جشن مخصوص سني آنها بوده اگر شما در اين جشن كودكان را به تنهايي فرستاده و خود در انتظار آنها در مكان ديگري بوديد چنين فاجعه غم باري به وجود مي آمد
گرچه دست اندر كاران برنامه به دنبال كسب در آمد بوده اند ولي آيا آنان راضي بودن چنين اتفاقي بيفتد شايد همه مقصر بودند بجز كودكان معصوم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
0
9
واقعا فاجعهی تلخی است به خانواده این فرزندان مظلو م تسلیت عرض می کنم وبرای این خانواده ها ارزو صبردارم
نظر فاطمه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
5
4
من8سالدارم برای بچه هایتان متاسفم اما شما هم دل بچه هارا شکستید هم روح بچه های خودتان را هم لرزوندید ما مدیون خاله شادونه هستیم تسلیت عرض می کنم تمنا می کنم خاله شادونه را از ما نگیرید و رضایت بدهید
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
مثل اینکه تو احضار ارواح بلدی و با روح بچه ها در ارتباطی دیدی دارن می لرزند. خجالت نمی کشی! تو مدیون خداوندی بعد هم پدر و مادرت که بدون اجر و مزد به تو خدمت می کنند. در ضمن این انشاء بچه 8 ساله نیست!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
6
3
خاله شادونه هیچ تقصیری نداره اول مسولای این شهربعدهم مادرا مقصرند من باکوچولوم تویکی ازجشنای خاله شادونه توبوشهربودیم بچه ها دوست دارن این عمو وخاله هارو اما مادراهستن که توجاهای به این شلوغی باید مواظب بچه هاشون باشن
نظر فاطمه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
5
4
خاله وظیفش اجرای برنامه است نه مراقبت ازبچه ها
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
یعنی اصلا هیچکس تو باغ نیست که 3 نفر مردن. و این خانم خاله هم اصلا بهش مربوط نیست وضع سالن چطوره؟
نظر شاهرخ
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
0
7
وقتی میبین که سالن گنجایش نداره چرا بیش از حد مجاز بلیط میفروشن؟ این جور پیشامدها چیز جدیدی نیست. قابل توجه مسولین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
3
0
من خودم به شخصه از خاله شادونه خوشم نمیومد اما این دلیل نمیشه بدون آگاهی مقصر بدونمش و قضاوت کنم.من نه اونجا بودم و نه از برنامه هاشون خبر داشتم پس به خودم اجازه نمیدم قضاوت کنم و بدون آگاهی کسی رو متهم کنم فقط از خدا می خوام هرکسی که مسببش بوده و نیتش دنیوی بوده خدا جوابش و بده وبرای خانواده این گلهای بهشتی آرزوی صبر و شکیبایی رو دارم
نظر فاطمه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
5
0
سلام
از شنیدن این حادثه بسیار اندوهگین شدم و البته از نظرات کاربران گرامی بسیار اندوهگین تر
یک مجری برنامۀ کودک نیز همانند دیگر شاغلین حقوق دریافت می کند اما دلیلی برای نقض عشق یک مجری به کودکان نیست چرا که بجز با عشق نمی توان با کودکان که معصومیت را از خداوند هدیه گرفته اند، سخن گفت و ارتباط برقرار کرد و به چنین محبوبیتی رسید
اکنون زمان آن است تا با جملات پر از مهر و همدردی، خود را شریک در غم خانواده های داغدیده بدانیم و از خداوند بخواهیم تا دوباره مجری محبوب کودکان این سرزمین بتواند به صحنه بازگردد.
احساس نمی کنم گذشته از خانوادۀ درگذشتگان کسی بیشتر از خالۀ مهربان این کودکان بر دلش داغی را احساس کند
چه خوب است در چنین لحظات غم باری که از خداواند راستی ها نبودنشان را آرزو می کنم در کنارهم باشیم و به رسم انسانیت با اشک هایمان نگار، مهدی و بهاره کوچک و معصوممان را جزئی از خانوادۀ بزرگی که آن را ایران می نامیم بدانیم و دعا کنیم دوباره نور امید به خانه هایشان بازگردد
زیباست که در کنار هم باشیم و نسنجیده سخن نگوییم
برای خاله شادونه نیز همچون پدر و مادرانی که این روزها داغدارند طلب صبر و آرامش خاطر می کنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
5
4
بی انصاف ها خاله شادونه چه تقصیری دارد.
نظر نادیا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
6
2
خاله وظیفه اش اجرابرنامه است از نظر من خاله شادونه بیگناه است
نظر داش غلام
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
3
4
خاله شادونه حیا کن مجری گربی را رها کن
این شعار منه چون خاله شادونه مجری گری بلد نیست و این هم یک بهونه برای استعفا دادن اوست
پاسخ ها
نظر دوست داره خاله شادونه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
توخیلی بی ادب هستی همیشه مجری های خوب همین جوری ازدست می رن
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
کسی ککش هم نگزیده هنوز
نظر 8
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
ایول
نظر نرگس
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
5
0
من كه بانظر حسن 71 موفق موافقم
نظر ارتان
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
3
1
بابا ملتم چه بیکارنا..........
همیشه این اتفاقا میفته و متآسفانه ملتم چیزی نمیگه.....هرکس به فکر جیب خودشه...
نظر امید ۱۱۰
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
1
3
خانوم ندا واقعا براتون متأسفم . کلمه ی وحشی بیشتر برازنده ی شماست که به مادران داغدیده توهین میکنی.بچه چه میفهمه نظم چیه اون دنبال اینه که زودتر به مادرش برسه. حالم از اینجور اظهار نظرها بهم میخوره.کاش میدونستی الان والدین اون بچه ها چه میکشن تا اینجوری نظر نمیدادی.خدا یه صبری به خونواده ی اون طفل معصوما بده یه عقل درست حسابی هم به تو
نظر طيبه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
5
1
مقصر به هيچ عنوان خانم زارعي نيست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
4
0
خواهش ميكنم اين حرفارو تموم كنيدخاله شادونه رو تو عذاب وجدان غرق نكنيد،به به چه ربطي داره
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
ایشون اگه عذاب می کشید اینقدر زود بر نمی گشت اقلاً چند هفته ای را صبر می کرد
نظر ملودي
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
4
1
به نظر من خود خانواده ها مقصر هستند چون فرهنگ مكانهاي عمومي براي ما جا نيفتاده از ماست كه برماست كس ديگري مقصر نيست
نظر نیلوفر
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
5
1
از نظر من این حادثه اصلا ربطی به خاله شادونه نداره بلکه تقصیر اصلی مسئولانی هستند که بدون اطلاعات با فروش بلیت اضافه و انتخاب سالن نامناسب باعث این اتفاق غمبار شدند
نظر حامد
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
4
2
به نظر من خاله شادونه هیچ تقصیری نداره . این که بلیت نفروخته مدیر برنامه بوی پول خورده به مشامش .توی جایی که سه هزار ظر فیت داره و 1700صندلی چه طوری می شه هفت هزار نفر بلیت بفروشی . حساب و کتاب دیگه
نظر نشاط ویسنا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
5
3
خاله شادانه اصلا" تقصیرشمانبودکه این حادثه رخ داد.
نظر بهمن
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
5
1
به نظر من خانم زارعی به هیچ عنوان نمیتونه مقصر باشه.حالا بعضییابا چه منطقی فکر میکنن مقصره ....نمیدونم.
نظر فاطمه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
4
2
به خاله اصلا ربطی نداشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
1
1
من با هومن موافقم بدون برنامه ریزی هیچ تصمیمی به موفقیت نخواهد رسید
نظر میثم
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
3
0
من نظر اینکه مجری بی گناه است ولی زهرا خانم چرا هچنین حرفی میزنید
نظر محسن
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
3
1
واقعا متاسفم برای اون دسته ازافرادی که فکرمیکنندخاله شادونه مقصره
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
فکر کنم با چوب جادویی محسور شدی باید یه بشکن بزنن بیدار شی!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
بایدم باشی چون دارن تازه ملاحضه هم میکنن.
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پس حتمابچه ها مقصربودندکه امدند
نظر سارا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
5
2
اصلا به ه خاله ربطی نداره به اونا ربط داره که بیش از گنجایش ادم اوردن
نظر علی رضا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
4
2
اولندش خاله تقصیری نداشت دومندش بهخاطر جمعیت بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
0
3
این نیز بگذرد............
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
0
4
به نظر بنده اون دیگه نبایدتوی برنامه ها حاضر بشه تادرد ورنج اون خانواده ها بادیدن این خانوم تازه بشه ضمن اینکه آه ونفرین مادران وبی گناهی کودکان کمراونها رو خواهد شکست خون بی گناه کار خودش میکنه اونم بچه گناه ندیده وگناه نکرده قرآن می فرماید کشتن یک نفر کشتن تمام بشریت است ونجات یک انسان از مرگ نجات تمام بشریت است محاله عامل یا عاملان دیگه زنگی وخوشی کنند این قانون خلقت است
نظر فاطمه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
1
0
خدا بزرگه
نظر فاطمه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
1
0
درست حرف بزن غریبه بی فرهنگ
نظر صدیق
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
3
0
به نظر من خاله شادونه اصلا مقصر نیست.مگه این اولین باره که خاله میاد و برنامه اجرا میکنه.مدیر برنامه باید فکر همه جای کار میکرد,نه فقط شروع و اجرای برنامه بلکه باید فکر پایان کار و هم میکرد.خدا صبری به خانواده های داغدیده بده.
نظر مريم
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
5
2
خاله شادونه دوستت داريم
نظر ناشناس
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
3
1
تا ما ياد نگيريم عجله رو كنار بذاريم اين اتفاقا بازم خدايي نكرده ميفته. خوبه هر كدوممون اشكالاي خودمون رو ببينيم. از نذري امام حسين گرفته تا سوار شدن مترو و اتوبوس فقط بلديم همديگرو هول بديم بعدشم ديواري كوتاهتر از بقيه پيدا نميكنيم و ...
نظر سهراب
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
4
1
نظرها رو خوندم يک سري ها فقط چرت وپرت ميگن آقا خود مردم مقصرن که زياد رفتن وازدحام کردن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
4
5
این مزخرفات چیه می گین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دنبال سن پرتقال فروش می گردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه هر آدم عاقلی میتونه درک کنه که کنترل ورود و خروج بچه ها به مجری ربطی نداره. بهتره به جای حاشیه پردازی یکم واقع بین باشید و برای حل مشکلات اونو گردن کسی نندازین.
نظر فاطمه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
4
4
خاله شادونه برگرد
نظر ندا f m
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
1
1
من خیلی از خاله خوشم نمیومد ولی راضی به این کار نبودم اما................شاید خوب اره..............
نظر ایمان
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
0
8
خیلی دردناکه ان آقایی که میگه بچم رو دیدمه برام دست تکون داده و بعدش جسدش رو دیدمه خیلی سخته ...
خدایا هیچکس مرگ عزیزشو نبینه ...
نظر هستی
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
0
2
من خودم یه خواهر 3ساله دارم و میدونم داغ بچه ی 3ساله چیه .ندا راس میگه من 18 سالمه هنوز نمیدونم
نظر محمد
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
0
5
به هر حال چه تقصیر این خانوم باشه یا نباشه جان 3 کودک ازشون گرفته شد امیدوارم که هرکی مسئول این بی نظمی بوده به سزای عملش برسه . مگه جون 3 تا بچه علکیه که به خاطر ندونم کاری بعضی گرفته بشه .
نظر منصور
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
GERMANY
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
0
4
من از این حادثه دلخراش خیلی متاسف وناراحت شدم .ولی مقصر کیست؟همه عوامل برنامه میتوانند مقصر باشندوباید جوابگو باشند وسرسری نباید گذشت وباید با آنها برخورد شود تا بار دیگرتکرار نشود.
نظر khale shadoone
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
4
1
خاله شادونه ما تورو و علی صادقی دوست داریم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
خدا در و تخته رو خوب به هم جور می کنه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
خود شیفته!
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
حیف علی صادقی که گیرملیکا زارعی افتاده واقعا حیییییییییییف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
0
5
یه نکته دیگه اینکه جدیدا همه جا دارن عکسهایی که شادونه با خواهر زاده های محمد رضا گلزار گرفته رو به اسم بجه های خاله شادونه قالب می کنن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
3
5
اگه بچه های خودش هم می مردن چکار می کرد؟
پاسخ ها
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اون طرف رازنده نمی ذاشت
نظر زهرا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
7
1
چه ربطي به خاله شادونه داره والاااا
نظر نگین
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
5
2
این اصلا خوب نیست که ما ادما انقدر راحت به سمت یک نفر انگشت دراز میکنیم/همیشه در بوجود امدن یک حادثه عوامل گوناگونی دخیل هست.
من اصلا از این برنامه و مجریش خوشم نمی امد اما انصاف هم خوب چیزیست خودتان را جای مجری این برنامه بگذارید و با رجوع به وجدانتان بگویید چه حسی در دل دارید؟
ایا شما غمگین و دلشکسته نمیشوید؟
مطمئننا که خود او ناراحت است و در اتفاق افتادن این موضوع دخیل نبوده/یا 100% مقصر نبوده
نمک روی زخم نباشیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
6
2
خدا به پدر و مادرشون صبر بده در ضمن با نگین هم موافقم اگه خودتون جای ملیکا بودین ناراحت نمی شدین
نظر ازاد
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
1
6
بجای اینکه خودمونو جای خاله شادونه بگذاریم بهتره اول جای پدر ومادر اون بچه ها باشیم ؟
پاسخ ها
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
بی نهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایت باتوموافقم
نظر الهام
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
2
4
من با نظر (صدا) موافقم. خاله شادونه با دیدن تعداد بیش از حد بچه ها به جای اینکه بچه ها رو تشویق به دویدن پیش مادراشون کنه و خودش هم زود از صحنه در بره میبایست با استفاده از محبوبیتش نزد بچه ها از همان بالای سن و پشت میکروفن آنها را ردیف به ردیف به بیرون راهنمایی می کرد نهایتا یک ربع بیشتر از اون زمانی که تو قراردادش بوده باید رمان می گداشت که متاسفانه از آنجاییکه قرار نبوده پولی از این بابت بگیره این کار را نکرده است
با تسلیت به خانواده های داغدار این عزیزان
پاسخ ها
نظر مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
چرت و پرت نگو خواهشا
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
آقای مسعود بگرد ببینتو باغ نیستی یا وجدانتو تو کمد جا گذاشتی
نظر امير ناظري
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
7
0
اتفاق فقط اتفاق بوده
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
اتفاق بخوره تو مغزت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
0
3
اخیش رسیدیم به اخرش ببینید هموطنان عزیز به قول یارو گفتنی خاله شادونه رو صدا وسیما بزرگش کرد پس باید با هماهنگی اونا می رفت حالا که نرفته باید یه جایی میرفت که صاحب داشته باشه همه طمع کردن به خاطر یک مشت ریال
نظر لیدا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
2
2
تسلیت تسلیت به همه داغداران .امیدوارم دیگه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.درضمن خیلیها توی این حادثه مقصر بودن حتی خود خانوادهها که با این ازدحام بازهم کوچولوهاشون رو اونجا تنها گذاشتند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
3
1
آن خانم درست میگه اگه مردم کمی فرهنگ کار جمعی داشتن این اتفاق نمی افتاد فرقی هم نمیکنه در تهران یا هرجا
نظر مریم
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
0
3
وقتی نظرات رو خوندم فقط به یک نتیجه رسیدم چقدر راحت می تونید نظر بدید راجع به مقصر بودن یانبودن خاله شادونه. یک قاضی بعد از کلی ادله و شاهد و مدارک به این راحتی نظر نمیده. چه خوب است که همه قاضی نمی شوند. قبل از هر صحبتی به فکر ÷اسخ دادن به خدا باشید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
4
4
خاله شادونه هیچ تقصسرس نداره و مقصر یک عده مردم بی فرهنگ می باشد.
پاسخ ها
نظر 68
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
خانم یا اقا محترم شما راست می گویید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
3
1
هر کسی در گروه وظیفه خودشو داره خاله شادونه هم وظیفش شاد کردن بوده.
نظر مهدی بابایی
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
1
3
ناخانم شماکه که یک منطقه باتمدن 8هزارساله ابهر خرمدره هیدج وصایین قلعه رابی فرهنگ قلمدادکردید آیا به فرهنگ خودشک نکردید که به بیش از250هزارنفرتوهین می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر بافقی
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
0
6
این خاله شادونه به شهرماهم که اومده بود حتی از گروه سرود 12نفری مهدکودک شکوفه بافق( که این گروه سرود درسال 89-90 دربین 17000هزارگروه سرود مقام اول راکسب کرده بودند)پول بلیط یعنی هرنفر4000تومان گرفتند پس معلومه ایشون خیلی پولکی هستندوحرفهای احساساتیشان همه اش کشکه وبس وبچه ها مهم نیستند مگرنه حتی میتونستند مبلغ بلیط راکمترهم بکنند وحتی دربافق نیز گروه خاله شادونه جایگاه استانداردی درست نکرده بودند
نظر ستاره
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
5
1
خانوم زارعی به هیچ وجه مقصر نیستن خجالت بکشید(داش غلام)بفرما برنامه اجرا کن ببینیم چجوری اجرا میکنی(خانوم یا اقای با فرهنگ!!!!!!!!!!!!)خودت نماد بی فرهنگی هستی.....واقعا جای تاسف داره..... امیدوارم خداوند به پدران و مخصوصا مادران این فرشته های معصوم صبر بده
نظر محمد
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
6
2
خاله جون برگرد اخه چه ربطی به تو داره
؟
نظر سوگل
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
2
3
بچه ها هیچ وقت زود تصمیم نگیرین ، وقتی خونه ی شما ظرفیت فقط 100 نفر مهمون و داشته باشه و شما 200 نفر دعوت کنین خودتون قضاوت کنین چه اتفاقی میافته حالا با این فرض که همشون بچه ی مهد کودکی باشن
عزیزانم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
4
0
سلام
لطف کنید انقدر عجولانه قضاوت نکنید . من به تمامی خانواده های داغ دیده تسلیت میکنم و از خداوند واسه این سیاه پوشان صبر میطلبم

خاله جون شما هیچ نقشی در مرگ این کودکان نداشتید و این رو فراموش نکنید که هزاران کودک دیگر منتظر لبخندان زیبای شما هستند پس تنهاشون نزار

از شما ادمهای بی ادب هم خواهش میکنم اول فکر کنید بعد قضاوت کنید و در آخر تایپ کنید
هرچند خاله شادونه احتیاجی به قضاوت کسی نداره
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
تو خیلی ادب داری معلومه!! مثل اینکه خاله شادونه رو ذهن و عقل تو بیشتر از بچه های زیر هشت سال تأثیر گذاشته! امیدوارم برنامه برنامه های بزرگسالان را هم تماشا کنی!
نظر بوشهری
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
0
2
آخه بچه ی شیش ساله چه می فهمه فرهنگ کار جمعی یعنی چی اصلا خودت می فهمی؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
افرین
نظر مهسا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
3
0
نمی خوام به کسی توهین شه ولی فقط 1بار یا 1لحظه خودتان را جای خانم زارعی قرار بدید عمر دست خداست اگر بخواهد می شه لطفا با کمی تامل نظر بدید اون سالن ظرفیت چندین هزار نفر بچه را نداشته حالا خوبه که میگید خرم دره نه استان خرم دره بعدهم مگه خاله شادونه اون سالن را درست کرده آنها فکر نمی کردن که از قزوینم بچه بیاد اینم درنظر بگیریم که همه ی پول رابه خانم زارعی ندادن مگه شما اززندگی آن ها خبر دارید که الکی حرف می زنید آخه به شما می گن انتقاد کننده
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
شما هم با کمی تأمل نظر بده. یعنی این خانم برای پول و سودی که قرار بود بگیرند منظور درصد و از این جور چیزهاست هیچ پرسشی نکردند. قطعاً مفصلاً هم پرس و جو کردند. آنوقت درباره برگزاری و رفاه حال بچه ها و این که بچه توی این سن نباید از مادرش جدا شوند هیچ نگرانی از جانب ایشان نبوده!!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
من خودمو جایش گذاشتم دیدم اگه من بودم خجالت می کشیدم دوباره همون برنامه رو اجرا کنم.
نظر فاطمه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
4
0
خاله شادونه دختری16ساله هستم توروخدا به حق هرکی که دوسش داری نرو ازبچگی عاشق برنامتون بودم وهستم من سن کمی داشتم که شمابرای بچه ها برنامه اجرا می کردید خاله یه ایمیل بده در دروازه رامیشه بست ولی دهن مردم را نه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
در دروازه را می شه بست ولی دندان طمع در نمی یاد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
4
0
خاله جون رای با اکثریته خیلی باهات درمورد بعضی ها
پاسخ ها
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
یه نگاه به منفی هات بکن
نظر فاطمه 11ساله
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
3
0
خاله جون درمورد بعضی هاخیلی باهات حرف دارم فقط بدون رای بااکثریته واکثر شمارو دوست دارن تورخدا به خاطر ما بچه های ایران برگرد باور کن اگه بازم برنامه بزاری بچه هاهم میان هم برنامتونو نگاه می کنن من شمارو مثل خاله ی خودم دوست دااااااااااااااااااااارم
نظر حف گو
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
0
0
خواستم بگم برای هرمراسمی شورای تامین تشکیل میشه چرا فرمانداری کوتاهی کرده
نظر حسین
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
1
6
به خدا قسم این ملیکا زارعی فقط به خاطر معروفیت و پول هستش که اجرا میکنه!!

از همه میخواهم به خاطر خون اون طفله معسوم ها خواهان قصاص ملیکا زارعی (خاله شادونه) بشند.
پاسخ ها
نظر پژمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
اولا كه معصوم نه (معسوم)...!!
بعد شما بر چه اساس اينطور قسم ميخورين؟
نميدونم شايد شما علم غيب دارين!!!
خاله شادونه كه مسول ورود وخروج نيست..
البته اگه شما ميگين باشه خاله شادونه هم اجرا هم ورود وخروج اصلا بگو بياد دم در اجرا بكنه؟ يه خورده انصاف داشته باش(يه خورده)!!!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
آقا پژمان شما هم با چوب جادویی محسور شدی بشکن بزنن بیدار می شی البته امیدوارم
نظر مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
از نظر دادن و نوشتنت معلومه خیلی بچه ای تو اول برو سواد خوندن و نوشتن یاد بگیر بعد بیا اینجا نظر بده بیسواد
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
مسعود خوندن نه خواندن طرز نوشتن با حرف زدن عامیانه تفاوت دارد! در ضمن سری به فرهنگ معین بزن تا معانی کلمان را بهتر یاد بگیری!
نظر ناشناس
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
2
0
حسین آقا مگر شما قاضی هستی که در مورد ایشون تصمیم می گیری در مورد دیگران هم تصمیم نگیر.من در جایگاهی نیستم که بگم خاله مقصر هست یا نه ولی امیدوارم که دیگر برای این جشن ها برنامه ریزی مناسبی شود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
2
0
اقا حسین لطفا حرف الکی وچرت نزن
از ایمیلت خیلی خندیدم چون حرفات بچه گانه بود
اینم بدون خاله شادونه قصاص نمیشه چون مقامات بالاتر باید جوابگو باشند نه 1مجری
نظر ای بابا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
7
3
تورو خدا کمی انصاف داشته باشید آخه خاله شادونه چه گناهی کرده؟اون فقط مجری یه برنامه بود همین!
پاسخ ها
نظر دوستت دارم خاله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
من با نظرت موافقم . آخه خاله که تقصیری نداره . وقتی اولین برنامه ی خاله رو دیدم دیدم خاله توش نبود باور کنید تا 1 ساعت اشک می ریختم .
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
واسه سه تا بچه ای که زیر دست و پا له شدند چند ساعت اشک ریختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر دوست دار خاله شادونه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
خیلی تقلید کاری اقا یا خانم دوستت دارم خاله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
آره محمد راس میگی اشک تمساح براش غمناک تر از مرگه
نظر پژمان
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
3
1
خاله شادونه فقط يك مجري برنامه است كنترل ورود و خروج به عهده ي مسولين برگزاري برنامه است. (خودتان قضاوت كنيد)البته منصفانه.
نظر مریم
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
پاسخ
3
0
خاله شادونه چشم خوردی چون خیلی ها تحمل دیدن خنده هات رو نداشتن و نمی تونستن موفقیت شما رو ببینند من واقعا ناراحتم که در یک رسانه عمومی گریه کردید شما بایییییییییییییییییید با لبخند در اذهان باقی می ماندی .
نظر ققنوس
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
پاسخ
4
0
مرگ حق هر انسانیه. پیمونه عمر این بچه های ناز و معصوم تموم شده بود.. خاله شادونه و همه ی عوامل یه بهونه ست که ما ادم ها غیر منطقی دوست داریم بندازیم گردن این و اون .. اون بچه ها حتی اگه به برنامه خاله شادونه ام نمیرفتن با یه حادثه دیگه می مردن/ اون موقع دنبال یه مقصر دیگه می گشتین...یا اصلا مثه امروز سوژه نداشتین.
نظر ققنوس
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
پاسخ
6
0
مرگ حق هرانسانیه.اون بچه های نازنین توی اون تاریخ باید به دنیا وداع میگفتن ... حتی اگه جشنم نمیرفتن برسر حادثه ی دیگه میمردن..اون وقت دنبال یه مقصر دیگه میگشتین ؟
پاسخ ها
نظر مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
متاسفم برات که فکرمیکنی این بچه های معصوم باید فوت میشدن معلومه زندگی یامرگ یادفع آن برای توسنگدل اهمیتی نداره
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
نکنه رفتی تو جهان ها موازی دیدی بچه ها با یه چی دیگه میمردن
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
جبرگرا تر از تو کی دیده کی شنیده!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
پاسخ
3
2
سلام خاله شادونه این مسئله اصلا تقصیر شما نبود اینو باید مراقب ها کنترل می کردن ما شما رو خیلی دوست داریم و میخوایم همیشه برنامتون رو ببینیم با اولین لبخند به ما امیدواری بدید خاله جون...
نظر ارباب
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
پاسخ
5
2
اصلا این موضوع ربطی به خاله شادونه نداشته تخصیر بچه ها و مسئول سالن بوده که این جمعیت رو در یک سالن جا داده اند...
نظر بهار
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
پاسخ
5
2
خاله جووووووونی برگرد تقصیر تو چیه بعضی ها شاید نمیدونن خاله شادونه برای شاد کردن بچه ها این کارو کرده بیکار نبوده که برای خودش دردسر درست کنه
پاسخ ها
نظر نرگس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
آره بهار جون بعضی ها فکر می کنن خاله به خاطر پر کردن حساب بانکیش اینور و اونور میره . واقعا که براشون متاسفم .
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
واسه تو و طرز فکرت بیشتر متاسفم. اگه کسی بخاطر بچه ها اینور و اونور بره با هر شرکتی قرارداد امضاء نمی کنه. چون رفاه بچه ها براش از خودش مهم تره.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
5
1
چراو چرا خانواده های محترم دربیرون سالن منتظر بجه های خود نشودن تا بچه ها مانند مدرسه از سالن بیرون بیایند و مثل وحشی ها به کودکان بی گناه خود حمله کرده اند مردم لطفا یاد بگیرید همیشه کسی بالای سرشما نباشد تا نظم داشته باشید اگر کودکان دیگران هم مانند کودکان شما برای شما عزیزبود می فهمیدید که با هجوم به سالن بجه ها زیردست با له خواهند شد پس خودتان را سرزنش کنید نه دیگران را همه شما درمرگ آون بجه ها مقصرهستید. و مطمینا باشید اگر بازهم همین اتفاق بیافتد شما دوباره همین کارراخواهید کرد.
نظر امیر
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
1
2
باسلام و عرض تسلیت به همه خانوادهای داغدیده این حادثه دلخراش وسلام به خاله شادونه ویگربازیگران چنین برنامه ها درشهر دزفول همچه اتفاقی صورت گرفت ولی خدا بخیر کرد پس بایدازانجا درس میگرفتیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
1
1
قثل
پاسخ ها
نظر شادونه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
وای ترسیدم
نظر الناز
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
6
5
حالا کی گفته تقصیر خاله شادونست؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
خیلیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
1
9
علاقه بیش از حد بچه ها به برنامه خاله شادونه نشان دهنده فقر برنامه های مفید و سرگرم کننده در تلوزیون و شاید هم عدم ابراز محبت کافی به بچه ها توسط والدین آنها به علت مشغلۀ کاری و یا دلایل دیگر است که جا دارد مورد توجه مسوولین و نیز والدین گرامی قرار گیرد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
7
2
حرف حق تلخه دیگه. هدف خاله شادونه شاد کردن بچه ها بود.بعضی ها که می گویند خاله شادونه باید قصاص بشه خیلی بی تربیت هستند و چیزس از قانون نمی دانند در اصطلاح به این افراد تازه به دوران رسیده می گویند.خجالت بکشید
نظر طيبه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
پاسخ
8
0
بسه ديگه مگه شما قاضي هستيد كه ميبريدومي دوزيد دراين واقعه فقط مسئولان مقصربودن وهيچ ربطي به خاله شادونه و خانواده ي بچه ها نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
پاسخ
1
3
سلام،همه مقصرن نه فقط خاله شادونه.در ضمن باسرنوشت نمیشه جنگیدشایدقسمت این بوده.بچه ها ما نمیدونیم مقصر اصلی کیه پس حرفی نزنید که بعدم پشیمون بشید تنهاخدا میدونه.تسلیت میگم به همه خانواده های داغدیده خدا صبرتون بده ولی مطمئن باشیدرحمت خدا ممکنه تاخیر داشته باشه اما حتمی.
پاسخ ها
نظر مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
کسی هم معتقد نیست که همه تقصیر ها به گردن مجری است ولی تبرئه کردن او هم درست نیست. ایشان که دم از دوست داشتن بچه ها می زنند وقتی وارد سالنی می شوند که مملو از بچه های کوچک زیر هشت سال است که بدون حضور مادرشان کیپ هم نشسته اند لحظه ای هم نگران آنها نمی شود که چطوری می خواهند بدوند پیش مادرانشان و آنها را پیدا کنند که این جمله را می گوید و صحنه را ترک می کند. اینکه بگوییم او اصلا مقصر نیست نه از نظر قانونی بلکه از نظر اخلاقی درست نیست.
نظر ناشناس
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
پاسخ
0
8
ای خانم یامرد 67 برو املا تو درست کن حالا تو حرف از فرهنگ می زنی
نظر محیا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
پاسخ
5
1
اصلاًً ربطی به خاله شادونه نداره ملیکا جون دوست دارم
نظر حنانه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
پاسخ
7
1
من خودم يك دختر دهساله ام. به نظر من اصلا اين موضوع به خاله شادونه مربوط نيست. من كه براي خاله شادونه خيلي غصه مي خورم. چون خيلي دوستش دارم.
نظر مسعود
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
پاسخ
6
1
آهای کسانی که که میگید خاله شادونه مقصره محمد و آتوسا و... خواهشا چرت و پرت نگید هیچ ربطی به این بنده خدا نداره این خانوم فقط مجریه نه مسئول پادگان نظامی مقصر مدیر تدارکات و عوامل تدارکات این برنامه بودن اگه خودتونم مجری بودین بازم این حرف رو میزدین؟ یه جوری میگید انگار بجز این بیچاره هیچکس اونجا نبوده ماشاله همه شدن قاضی دادگاه صحرایی تشکیل میدن و حکم صادر میکنن واقعا که خجالت داره...
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
مسعود یا پژمان که ادعا هم می کنی خیلی باسوادی! ماشاله نه ما شاء الله، میگید نه می گویید، مقصره نه مقصر است، نگید نه نگویید! و .... این ادبیات کوچه بازاری به احساسات تند و آتشین و بی کله ات جور در می آید! بی چاره خاله شادونه که طرفدارانی مثل تو دارد.
نظر هما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
جناب ناشناس!
با عرض پوزش!ادبیات امروزه از کی تاحالا کتابی شده؟لطفا احساساتی و جوگیر نشید.این ادبیات عامیانه ای که اسمشو گذاشتید کوچه بازاری هیچ ربطی به احساس آتشین نداره.
کمی فکر کنیم می بینیم که قبلا توی مسابقات فوتبال هم همچین موردایی بوده و هیچ وقت یقه ی بازیکن ها رو نگرفتن.فکر نمی کنید چون دیوار خاله شادونه کوتاه تر از همه بوده همه ی خشم متوجه ایشون هست؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
هما خانم!
این جوابیه برای کسی نوشته شده که مدام نظرات دیگران را به بی سوادی، بی فرهنگی و چرت پرت گویی متهم می کند. این طور حرف زدن اگر نظر شما درست است و مدرن و امروزی خود مهر تأییدی بر بی محتوا بودن برنامه های کودک و بزرگسال است که حاصلش این طور صحبت کردن است!!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
ما با یک عده بچه زیر هشت سال سر و کار داریم نه تماشاگران فوتبال!!
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
از کی تا حالا غلط صحبت کردن و نوشتن شده ادبیات امروزی. البته این حرف برای آنها یی که سواد کافی ندارند بهانۀ خوبی است تا هر طوری که دلشون می خواهد بنویسند. شما که این قدر دلتان برای خاله شادونه می سوزد کمی هم دلسوز زبان و ادبیات فارسی باشید.
نظر هما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
این که محتوای برنامه خوب هست یا نه و اینکه زبان محاوره ای نباید به کار برد مسئله ی جدایی هست.این به نقد کشیدن ها هیچ ربطی به مقصر بودن ایشون نداره و جایش هم اینجا نیست

بله حق با شماست.کودک!دردناکتر هست این اتفاق و به همین دلیل حساستر باید پی گیری بشه که دوباره شاهدش نباشیمودرین مورد من هم با شما موافقم.
من به اینکه هر کسی در جایگاه خودش وظایفی داشته که باید بازخواست بشه تاکید داشتم.فکر نمی کنم این دلسوزی فقط بخاطر خاله شادونه بوده باشه.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اگر شما هم طبق گفتۀ خودتان جو گیر نشده و از روی احساس قضاوت نکرده باشید، متوجه می شوید که همۀ این مسائل به هم مربوطند و سر منشأ همۀ آن ها یک چیز است.
نظر قریبه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
پاسخ
1
5
ملیکا خانوم قبول کن که تقسیر توه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
لابد این نظر را هم مسعود نوشته!! واقعاً که خیلی مسخره ای؟!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
پاسخ
8
3
خاله شادونه زندان رفته؟ اگه رفته خيلي خوبه
نظر بهار
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
پاسخ
10
1
شما اصلا موضوع اصلی رو فراموش کردید به جای اون همش دارید همدیگرو مسخره می کنید خوب ادما با هم فرق میکنن دیگه ب نوشتن همه گیر میدین این چه وضشه عین بچه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر امیر 71
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
پاسخ
8
4
اصلا به خاله شادونه ربطی نداره خاله فقط مجری قسمت خاله بیاد بچه هارو یکی یکی بیرون ببره
نظر امیر 71
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
پاسخ
8
2
سلام خاله شادونه مقصر شما نیستید مقصر کارمند های خرمدره هست به شما هیچ بطی نداره
نظر فاطمه
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
پاسخ
8
0
عزیزم خاله شادونه واقعا از ته قلب بچه ها رو دوست داره . اونهایی هم که میگن مقصره برن فیلم گریه توی تلوزیون خاله رو که برای این بچه ها گریه میکرد رو ببینن بعد نظر بدن . مقصر این حادثه اول مسئولان سالن و برنامه هستن بعد هجوم وحشیانه ی مردم هنگام خروج از سالن !! بابا مردم چرا همه جا این طوری اند ؟! نمی ترسیدن بالاخره همه از سالن بیرون میرفتند ! مگه اونجا اعلام کرده بودند که اگه زود بیرون نیاید در رو به روی شما قفل می کنیم که اینقدر هجوم آوردند؟!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
پاسخ
1
3
نظریات ارائه شده مربوط به اقشار مختلف جامعه با سنین مختلف می باشد و گاهی هم غلط تایپی به صورت غیر عمد بوجود می آید، اما اینکه یک نفر عقاید مخالف خود را به چرت و پرت گویی و بی سوادی متهم کند مستحق است ایرادات نوشتۀ خودش گرفته شود تا این عادت زشت را کنار بگذارد و فقط نظریاتش را بنویسد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
پاسخ
8
1
خاله شادونه عزیز عاشق همه بجه هاست در این شکی نیست.این اتفاق ممکنه هرجایی بیفته.مقصر هم هیچ کس نیست.من خاله رو درک میکنم.امیدوارم خدا بهش صبر بده و به زودیه زود دوباره خاله رو با لبی پر از خنده ببینیم نه با این چهره افسرده.خدا به خانواده اون سه کودک هم صبر بده.الهام هستم 20 ساله از اهواز
نظر ثمین و نگین
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
پاسخ
8
2
خاله شادونه شما هیچ تقصیری نداری.............:-o
نظر ایمان
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
پاسخ
10
0
من بچه نیستم که طرفدار عمه شادونه باشم ولی این قضیه هیچ ربطی به اون نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر نرگس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
خیلی ببخشید ها عمه شادونه نه خاله شادونه
نظر کلپک
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
پاسخ
9
1
خاله برات متاسفم عزیزم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
پاسخ
7
2
واقعا تقصير خاله شادونه نيست برگزاركنندگان مقصرند اسي 38 ساله
نظر زهرا
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
پاسخ
7
1
ربطی به شادونه نداره البته بایدتذکرمیداداروم برین
پاسخ ها
نظر هما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
باید ؟
حتی در حد باید هم وظیفه ی ایشون نبوده.
نظر محمد جواد
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
پاسخ
0
7
نظر من این است که حقش است.
پاسخ ها
نظر نرگس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
خیلی نامردی آقای محمد جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
پاسخ
5
2
خیلی ناگوار بود برام شنیدن خبرش.برای خونواده ی اون گلها هرگز داغش تموم نخواهد شد
ولی امیدوارم از روی احساس قضاوت نکنیم.کجای دنیا یقه ی مجری رو می گیرن که چرا مثل مسئول انظباطات نبوده!
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
ببخشید فرق بین احساس و منطق چیه؟ شما هم مثل دیگران نظرتون رو میدید و مثل بقیه هم فکر می کنید درست میگید. اگه منطقی باشید قضاوت رو به مسؤلین و خداوند می سپارید!
نظر هما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
2 روز دیگه شما و من فراموش خواهیم کرد.
و تنها چند نفری که قربانی شدن هستن که همیشه یادشون میمونه .
درسته جناب ناشناس.ولی مسئله اینه که همه جوری جبهه گرفتن که یادشون رفته هر کسی مسئولیت هایی رو داره و نباید به خاطر سهل انگاری دیگران اون رو هم مجازات کرد.
از نظر وجدان و احساس مادرانه داشتن و ...میتونیم بگیم که خانم زارعی باید بهتر می بود.
ولی منطقی یعنی اینکه پس تا کی این بی نظمی هست؟
کی بود کی بود من نبودم ها تا کی!
مگه خانم زارعی باید جواب ازدحام و فروش بلیط بیش از حد رو هم بده؟
مگه ایشون باید بگه چرا مادر و بچه ها رو جدا نشوندن؟پس اون وسط کی بوده که باید هماهنگ می کرد امنیت اونجا و راحتی بچه ها رو؟خاله شادونه؟سهل انگاری اونم درباره ی بچه ها خیلی خیلی دردناکه.
من اصلا به شخصه طرفدار ایشون نیستم که احساساتی بشم و بگم حق با ایشونه!
احساس یعنی اونقدر عصبانی باشی که نتونی هضم کنی اگه هم خانم زارعی کم کاری کردن همه ی تقصیر با ایشون نیست و نباید مورد آماج توهین و اهانت (حتما سخنان آقای معتضدی رو شنیدید)قرار بگیرند.
نظر محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
حاج خانم به نظر من مجري توانمند كسي است كه قبل از ترتيب دان برنامه كل جوانب كار رابسنجد وبه عوامل برنامه گوشزد كند چون درصحنه همه اورا مي شناسند نه مدير برنامه اش را.به نظر من خاله خانوم هيچ هم بي تقصر نيست.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
تمام این صحبت ها بخاطر این مسأله است که دوباره شاهد این ماجرا با عموهای فتیله ای, عمو پورنگ و دیگران نشویم. اگر کسی را تبرئه کنیم که تو هیچ تقصیری نداری. دیگران هم در عقد قراردادهای آتی توجهی به شرکت برگزار کننده نمی کنند که آیا صلاحیت این کار را دارد یا کاملاً گمنام است. ما ماجرا را فراموش خواهیم کرد اگر با ستارۀ دیگری تکرار نشود. تمام این هیاهو ها برای بیدار کردن مسئولین محترم و عوامل اجرایی در صدا و سیماست وگرنه شرکت های خصوصی مثل قارچ می رویند و مجازات یکی، از خلاف های دیگران جلوگیری نمی کند! در ضمن یادم نمی آید من به ایشان توهینی کرده باشم. کسی هم که کرده، مسلما خود ایشان پیگیر هستند.
نظر بهار
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
5
1
ببخشید یکی میشه فرق احساس و منطق رو بگه؟برام جالبه
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
دو کلمه هم از مادر عروس بشنو!
نظر بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
خوب چرا نمیگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
زهرا جون توکه چیزی حالیت نمی شه خواهشا نظر نده.
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
تو که بهار بودی چی شد یک دفعه ناشناس شدی! بابا یه نفر این بچۀ مردم رو تایید نظر کنه. گناه داره به خدا!
نظر بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
خانم باهوش خوب اگه خودم بودم که مینوشتم بهار نمینوشتم ناشناس اگه یک کم فکر کنی میفهمی ناشناس یکی دیگست بعدشم من مثل بعضی ها نیستم که فقط چون چندتا ادم بیان و منو تایید کنن نظر بدم من برای دفاع کردن از خاله وبستن دهن اونایی که خیلادعاشون میشه نظر میدم قلبل توجه شما!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پاسخ
7
0
بابا دعوا نکنید تقصیر منه
نظر بهار
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
پاسخ
4
2
شرمنده زهرا جون ولی فکر کنم خود درگیری داری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر محسن
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
پاسخ
1
4
سلام. به نظر من هر كسي كه در راستاي هدفي گام برمي دارد بايد فكر جوانب كار رابكند وبا توصيه به عوامل دست اندركار پيش بيني هاي لازم را بعمل بياورد .مجري بايستي هوش وحواسش بيشتر ازاينا جمع باشه دفعه اولش كه نيست.خاله شادونه بي تقصير نيست.
نظر بهمن
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
پاسخ
6
1
سلام.
به نظر من خاله شادونه بی تقصیره
چرا به مادر ها اجازه ندادند کنار بچه هایشان باشند؟
خاله شادونه فقط برنامه رو اجرا کرد.
بقیه ی چیز ها مربوط به مسؤلان است که به فضای اجرای برنامه بی توجهی کرده اند.
حالا همه چی رو می اندازن به گردن خاله شادونه
خاله شادونه چطور می خواست جلوی ازدحام جمعیت رو بگیره؟
نظر زهرا فخاری
| درباره خاله شادونه خداحافظی کرد
NETHERLANDS
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
پاسخ