۲۳۶۰۳۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کارشناس داوری: پنالتی ذوب‌آهن درست نبود

کارشناس داوری فوتبال گفت: قضاوت فغانی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن پر از استرس و فشار روانی بود و به دلیل شریط بیرونی حاکم بر او تمرکز لازم را نداشت و عنایت باز هم در چیدمان داوری اشتباه کرد.

خبرگزاری ایسنا: کارشناس داوری فوتبال گفت: قضاوت فغانی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن پر از استرس و فشار روانی بود و به دلیل شریط بیرونی حاکم بر او تمرکز لازم را نداشت و عنایت باز هم در چیدمان داوری اشتباه کرد.

حیدر سلیمانی در خصوص صحنه‌های داوری پرسپولیس و ذوب آهن اظهار کرد: در دقیقه ۳۹ در کنار خط طولی بازیکن ذوب آهن در یک حرکت غیر ورزشی پیراهن مهاجم پرسپولیس را کشید که فغانی از دادن کارت زرد امتناع کرد.

پیشکسوت داوری ادامه داد: دقیقه ۳۹ فغانی خطای دروازه بان ذوب آهن که نمونه بی‌احتیاطی بود بر روی مهاجم پرسپولیس را ندید که موجب اعتراض نیمکت نشینان پرسپولیس شد اگر آن خطا به درستی اعلام می‌شد دروازه‌بان ذوب آهن باید اخراج می شد.

کارشناس داوری تصریح کرد: دقیقه ۵۴ اعلام ضربه پنالتی به سود پرسپولیس کمی با تاخیر کاملا صحیح بود اما در حین ضربه پنالتی و قبل از زدن ضربه دروازه بان ذوب آهن یک متر به جلو آمد که کمک داور اول باید دستور تکرار ضربه پنالتی را می داد ولی متاسفانه کمک داور شجاعت لازم را نداشت.

سلیمانی در خصوص اعتراض پرسپولیسی ها به اعلام پنالتی علیه این تیم در دقیقه ۸۶ گفت: در این صحنه آنچه که از تصاویر تلویزیونی مشخص است توپ به دست بنگر برخوردی نداشت و به پهلوی وی برخورد کرد و فغانی نتوانست صحنه را خوب ببیند و روی حدس و گمان این صحنه را به اشتباه پنالتی اعلام کرد.

وی هم‌چنین در پایان اظهار کرد: فغانی برگشت بدی داشت و متاسفانه قضاوت خوبی را انجام نداد و عنایت باز هم در چیدمان داوری اشتباه کرد. کاش فغانی با یک بازی که پخش مستقیم سراسری نبود به میدان برمی‌گشت و این‌طور سلاخی نمی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      ایکاش هیچ وقت به داوری بر نمی گشت . توبه گرگ مرگ است .

    • بدون نام

      شما که برای حفظ آبروی دو تا تیم تهرانی از صبح تا شب تبلیغ می کنید و تهمت می زنید چرا از داوری های اشتباه در بازیهای دیگه صحبت نمی کنید. فکر می کنید با زیر سوال بردن داورها این دو تیم دوباره به اوج خودشون بر می گردند؟ نه !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج