۲۳۶۲۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عبدی: توهین به فغانی را اصلا نمی‌پسندم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه از ۴ بازی یک امتیاز داریم، خوشایند هیچ کس نیست و همه به دنبال این هستند که این خوشایندی را برطرف کنند.

کاپ: حسین عبدی در رابطه با شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: من هم مثل همه پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از نتیجه به دست آمده ناراحت هستم اما قبل از این هم گفته بودم که به دلیل حضورم در هیات مدیره درباره مسائل فنی صحبت نمی کنم.

وی در واکنش به شایعه کناره گیری پرسپولیس از لیگ برتر و جام شهدا به خاطر اعتراض به داوری، عنوان کرد: این مسائل شایعه ای بیش نیست. باشگاه پرسپولیس خیلی حرفه ای تر از این صحبتهاست که بخواهد از لیگ کنار بکشد. برخی از رسانه ها به این مسائل پرداخته اند و منبع درستی پشت این اخبار نیست. من هم امروز این مسائل را شنیدم و فقط تعجب کردم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کمیته فنی بازهم تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: بله، قرار است هر هفته جلسه کمیته فنی برگزار شود. هفته پیش این جلسه برگزار شد و این بار نیز قطعا با حضورر اعضای کادرفنی و کمیته فنی برگزار می شود.

وی درباره شکایت پرسپولیس از فغانی و کمیته داوران بیان داشت: نزدیک به ۲۴ ساعت از شکست دیروز گذشته و هنوز نمی توان نظر قطعی در این باره داد. در روزهای آینده در جلسه هیات مدیره در این خصوص تصمیم گیری می کنیم. همه از وضعیت داوری بازیهای پرسپولیس ناراضی هستند و باید این موضوع از مجاری خودش پیگیری شود.

عبدی در خصوص قعرنشینی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینکه از ۴ بازی یک امتیاز داریم، خوشایند هیچ کس نیست و همه به دنبال این هستند که این خوشایندی را برطرف کنند. این نتایج اصلا در شان پرسپولیس نیست و باید تا دیر نشده، فکری به حال تیم کرد.

وی درباره توهین هواداران پرسپولیس به فغانی به دلیل قضاوت علیه این تیم اذعان داشت: هر اتفاق خلاف و یا اشتباهی که رخ می دهد، باید از طریق مجاری قانونی پیگیری شود. البته من توهین به فغانی یا هر شخص دیگری را اصلا نمی پسندم و آنرا تایید نمی کنم. با این حال هواداران به دلیل نتایج اخیر و اشتباهات داوری عصبانی هستند و به همین دلیل چنین مسائلی رخ داده که مورد تایید باشگاه نیست.

عبدی در پایان در خصوص اینکه باشگاه تا چه زمانی از برانکو حمایت می کند، گفت: بحث تغییر در کادرفنی از هفته دوم از سوی برخی افراد مطرح شد. البته فکر می کنم این یک سناریوی از پیش نوشته شده بود. من بارها در این باره توضیح دادم و دیگر نمی دانم درباره حمایت باشگاه از کادرفنی چه بگویم. برخی افراد بیرون باشگاه درباره برخی مسائل صحبت می کنند که اصلا ربطی به آنها ندارد چون جایگاهی ندارند. البته نمی توان این واقعیت را کتمان کرد که ما از ۴ بازی یک امتیاز گرفتیم. باید هر چه سریعتر راهکارهای مناسب را در نظر بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج