اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۶۳۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راهکار جلالی برای بهبود وضعیت داوری

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای بهبود وضعیت داوری و کم شدن مشکلات باید اعتمادسازی کنیم.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال سایپا ابتدا درمورد حرف‌هایش بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان که باعث ناراحتی عبدالله ویسی شده بود، گفت: من بعد از بازی گفتم که این مسابقه چیزی نداشت و دیگران هم می‌توانند این بازی را تماشا کنند. آنها به گل رسیدند و حق‌شان بود که با هر روشی از برتری خود دفاع کنند.

وی در ادامه افزود: ما نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم و در کل بازی کم‌موقعیتی بود. شاید حرف‌های مرا طور دیگری به ویسی انتقال داده‌اند، ولی منظور من از اینکه بازی چیزی نداشت به این موضوع برمی‌گشت که نتوانستیم فرصتی ایجاد کنیم و در مجموع این مسابقه باکیفیت نبود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد گرمای هوا و همچنین قضاوت داور بازی استقلال خوزستان - سایپا خاطر نشان کرد: بازی کردن در آن شرایط آب‌وهوایی خیلی سخت است و این موضوع روی روند بازی تأثیرگذار بود. به هر حال ما باید بازی می‌کردیم، در ضمن داوری هم مشکل خاصی نداشت و شاهد قضاوت خوبی بودیم.

جلالی در پاسخ به این سؤال که «چرا میلاد میداودی از ابتدا در ترکیب ثابت قرار نگرفت؟»، خاطرنشان کرد: او در نیمه دوم به میدان رفت، بنابراین نمی‌توان گفت که میلاد بازی نکرد. ما برای نیمه دوم ایده‌های خوبی داشتیم، ولی گلی که در نیمه اول دریافت کردیم کار را خراب کرد. در نیمه دوم قصد ترمیم ترکیب خود را داشتیم که به یک باره ۱۰ نفره شدیم و کار خراب‌تر شد. وقتی در آن شرایط جوی چنین اتفاقاتی رخ دهد، ناخودآگاه کار سخت می‌شود.

وی در واکنش به انتقادهایی که در این چند هفته از داوران صورت گرفته است، گفت: من مدت‌ها در این زمینه صحبت کردم. ما باید اعتمادسازی کنیم و درمورد مسائل داوری، اعتماد را به داوران، مربیان و بازیکنان برگردانیم. وقتی اعتماد نباشد هیچ‌کس نمی‌تواند کوچک‌ترین اشتباه داور را هم تحمل کند، ولی به عنوان مثال اگر من به یک داور اعتماد داشته باشم، می‌توانم حتی در شرایطی که ۱۰ اشتباه از او ببینیم، آنها را تحمل کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج