کد خبر: ۲۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۷۴۲۵۴
تعداد نظرات: ۲۲۱ نظر
در اين طرح كه در مياديني همچون ونك، صادقيه، هفت‌تير، هفت‌حوض و ... به مرحله اجرا گذاشته شده است، ماموران پليس با بدپوششان، مانكن‌هاي خياباني و افراد بدحجاب برخورد مي‌كنند.
خبرگزاری ایسنا: طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌هاي خياباني كه از روز چهارشنبه در پايتخت آغاز شده است وارد فاز جديدي شد.

ماموران پليس پايتخت در ادامه اجراي طرح امنيت محله محور از بعدازظهر چهارشنبه طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌هاي خياباني را در تهران آغاز كردند.

در اين طرح كه در مياديني همچون ونك، صادقيه، هفت‌تير، هفت‌حوض و ... به مرحله اجرا گذاشته شده است، ماموران پليس با بدپوششان، مانكن‌هاي خياباني و افراد بدحجاب برخورد مي‌كنند.

ماموران پليس تهران عصر پنجشنبه اجراي اين طرح را توسعه داده و در اطراف مراكز خريد و تجاري بزرگ پايتخت مستقر شده و با افراد بدحجاب اعم از زن و مرد برخورد كردند.

پليس پايتخت اعلام كرده است كه طي روزهاي آتي مراحل ديگري از طرح برخورد با بدحجابان و مانكن‌هاي خياباني را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

سردار حسين ساجدي‌‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ چندي پيش از اجراي اين طرح خبر داده و گفته بود كه بزودي پليس طرحي را براي برخورد با بدحجابان در تهران به مرحله اجرا مي‌گذارد.

وي گفته بود كه برخورد با بدپوششي در دو مبحث توليدكنندگان، واردكنندگان غيرمجاز لباس و مصرف‌كنندگان صورت مي‌پذيرد به طوري كه همزمان با آغاز طرح تمامي مراكز توليدي و توزيعي البسه در شهر تهران شناسايي شده و هشدارهاي لازم در اين باره به آنان داده مي‌شود و بديهي است درصورت عدم‌توجه به توصيه‌ها اين مراكز پلمپ خواهند شد.

وي تاكيد كرده بود كه بعد ديگر اين طرح شامل استقرار گشت‌هاي ثابت خودرويي امنيت اخلاقي در ميادين، مجتمع‌هاي تجاري و خيابان‌ها و نيز گشت‌هاي موتورسوار انتظامي و راهنمايي در بزرگراه‌هاي شهر تهران است كه در اين مورد با افرادي كه وضعيت پوشش نامناسب دارند و از مصاديق بدپوششي است، برخورد لازم صورت مي‌پذيرد.

سردار احمدرضا رادان، جانشين فرمانده نيروي انتظامي نيز پيشتر با بيان اينكه پليس با موضوع بدپوششي برخورد مي‌كند، با برشمردن مصاديق بدحجابي گفته بود كه لباس تنگ و چسبان، روسري كه از دو سوي آن موي سر مشخص باشد، مانتوي بالاي زانو و شلوار تنگ از مصاديق بدپوششي است.

به گزارش ايسنا، سردار احمد روزبهاني، رييس پليس امنيت اخلاقي ناجا نيز اخيرا با بيان اينكه شرع ميزان حجاب را مشخص كرده است، گفته بود ما به كساني كه آرايش مو و صورتشان خلاف عرف و شرع جامعه است اما افرادي كه مانكن‌گونه هستند و به مكتب، ارزش‌ها و انقلاب به نوعي دانسته يا نادانسته دهن‌كجي مي‌كنند برخورد مي‌كنيم و ضمن انتقال آنان به مقر پليس با خانواده آنان تماس گرفته و از آنان مي‌خواهيم كه لباس مناسبي براي آنان بياورند.

وي با بيان اينكه پليس از اين افراد تعهد مي‌گيرد تاكيد كرده بود كه اگر اين افراد مجددا اقدام به تكرار رفتارهاي ناهنجار خود كنند براي برخورد قضايي به مقام قضايي معرفي مي‌شوند.




  

  

 


  
 

  
 




 

  
 




  

 
 

 

 

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۲۱
نظر عبدالزهرا...
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
UNITED STATES
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
134
126
اخه چراوقتی لباسایی که توبازارفروخته میشه همینه از مردم میخاین که یه جوردیگه لباس بپوشند.اول باید صنعت پوشاک ودرست کرد بعدازمردم خواست درست لباس بپوشند.همین
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
ببخشید - یکی از طرفندهای شیطان این است که همیشه گناه خودتو به گردن دیگران بنداز. یعنی خدا به ما عقل نداده که هر کی بخواد تن ما هر لباسی بکنه ماهم بگیم
چشم ! من که مقصر نیستم ! به زور به من می گن هر چیری را بپوش! )
دوست عریر اینها همه بهانه این طیف آدماست که بتونند هر کاری بکنند کسی هم نتونه چیرزی بهشون بگه!
نظر ماهان بسیجی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دوستان عزیز...به نظر من اولاخانم ها برای نگه داشتن کرامت خودشون باید پوشش مناسب داشته باشن،یعنی خودشونو به عنوان یک انسان نشون جامعه بدن نه یک کالا برای جلب توجه...خوشونو با کالای ویترین مغازه ها اشتباه نگیرن...دوما آقایون با شخصیّت و غریت خودشون باید ظرفیّت خودشونو بالا ببرن و بی غیرتی خودشونو گردن بد حجابی خانم ها نزارن...پس هم خانم ها باید عفت داشته باشن هم مردا غیرت...در غیر این صورت وای به حال ما که در دنیا و آخرت فقط حسرت پشیمانی میخوریم که چرا برای لذت های بسیار کوچیک باید در پشیمانی جاودانه بمونیم...
یا علی...
نظر یه جوون
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
213
206
آخه خداییش توقع دارید این جور لباس پوشیدن خانوما ما جوونارو تحریک نکنه اگه همه حجابشون رو درحد معقول رعایت کنن این بزه کاریها خیلی کم میشه و جوونا کمتر دنبال کارهای غیر اخلاقی میرن و مزاحمت های ناموسی کم میشه.
البته خیلی ها اینطورنیستند و حجابشون خوبه ولی اونایی که رعایت نمی کنن دلیلش چیه که اینجور لباس می پوشن یعنی خوششون میاد جوون مردم رو تحریک کنن و از راه بدر کنن
پاسخ ها
نظر mohamad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
خداییش راست میگه . اخه بیاید یکم معقول و روراست باشیم
مدرک حرف ایشون هم اینه که یه نوجوون هیچوقت به دنبال یه دختر با حجاب نمیوفته ولی دنبال امثالی که تو این تصاویر هست چرا
. البته من درمورد شخصیت و اینها نظری ندارم ومسئله فقط در مورد پوشش هست
نظر سپیده2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
آقای محترم چرا عادت دارید همه چیز رو گردن خانوما بندازید؟ آقایون هم بهتره سرشون رو پایین بندازن و چشم چرانی نکنند. شما اگر تحریک می شید ایمان خودتون رو تقویت کنید.
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
من اول بگم خودم چادریم واین نوع پوشش رو خودم انتخاب کردم.اما هرکس تو هر جامعه ای حق داره پوششو انتخاب کنه.جوون مردم عقل داره احتمالا شور داره.اگه با یه مانتو کوتاه تحریک میشه بهتره بره به روانشناس مراجعه کنم.متاسفم.این راهش نیست.
ایکاش انقدر خودخواه نبودی
اگه این جوونا که میگی اروپا بودن چه افتضاحی به بار میاوردن!!!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
تو نمی تونی پاک نگاه کنی!!!!!!!!!!!!!!!
نظر pink
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
شما که اینقدر زود تحریک و از راه بدر میشید زحمت بکشد چشماتونو درویش کنید.البته اگه واستون ممکنه........
نظر ساینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
با نظر مریم کاملا موافقم ولی لایک نداشت مجبور شدم بنویسم
نظر نهال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
میگی چی کار کنند؟
تو خیابون چشماشونو ببندند راه برن؟
روح و روان و کلا ذات مردا با ما دخترا کاملا فرق می کنه برای مثال روابط جنسی برای اونا یکی از مهمترین ارکان یک رابطه است ولی برا ما خانم ها این موضوع در اولویت های آخر قرار داره بخاطر همینه این آقایون اینطوری میگن
گرچه اینها هم باید ایمانشون رو قوی تر کنند ولی جامعه 4 دیواری خودمون نیست و ما باید به قوانین جامعه و همچنین حقوق بقیه احترام بذاریم.
نظر اریحا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
واقعا درسته درسته درسته
نظر اریحا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
آفرین نهال خانم خداییش شعورت خیلی بالاست .
نظر user
| UNITED STATES |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
واقعا" آدم حض میکنه وقتی میبینه بعضی خانومها که روشن هستند ، چقدر زیبا و در عین حال منطقی جواب میدهند.

برترینها شما که نظر اینجانب رو منتشر نکردی. اما لپ کلام حرفهای منهم شبیه کامنت "maryam" بود. آفرین.
نظر وروجك
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
جوون بايد چشمشو درويش كنه.تو خوبي نگا نكن.بعدشم آدم چقدر هوس باز باشه كه با يه نگاه تحريك بشه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
من هم با نظر خانم مریم کاملا موافقم
نظر خودم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
نظر منو نذاشتین، جهنم!
فقط میخوام بگم من تا حالا اینهمه منفی ندیده بود.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
تو جنبه نداري بقيه چه گناهي كردن آدمي كه با ديدن اينا تحريك بشه فقط لايق مردن
بي جنبه
نظر ی دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
با مریم خانوم موافقم100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000%تا بیشمار با مریم خانوم موافقم
نظر عارفه
| UNITED STATES |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
من کاملا با مریم موافقم.ایول
نظر محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مریم خانم و دوستانی که نظر ایشون رو تایید کردین. من از حموم رفتن خوشم نمیاد و دوست دارم با همین بدن نشسته برم خیابون. به کسی ربطی نداره که من چجوری میام بیرون. هرکسی که از بوی گند بدن من ناراحت میشه در دماغشو بگیره. یه ذره معقول فکر کنید من یه شهروندم واز حقوق شهروندی برخوردارم بنابراین هرطور که عشقم میکشه میام بیرون. هرکسی اذیت شد به جهنم. این حرف رو دقیقا با استدلال شما زدم که میگین هرکی هرطور که دوست داره بیاد تو خیابون.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
102
139
شما قضاوت کن آنهاییکه خودشونو فدای مملکت کردن وبر دشمنان مملکت
بافدا کردن خون وجانشان برتری ایرانیان را بر جهان اثبات کردند انسان هستند یا
کسانیکه با ساز وآواز دشمن میرقصند؟؟
پاسخ ها
نظر ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
چه ربطی داشت خداییش؟
نظر javad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
ربطش اینه که عده ای وجود خود را درزینتهایشان میبینند همین درحالی که کرامت انسان بالاتر از شان ظاهری اوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
100
138
به نظرم خیلی خوبه ولی امیدوارم خدای نکرده با کسی بد رفتاری نشه(اماده هر گونه توهین از دوستان عزیز هستم)
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
احسنت ! وقتی حرف حق می زنی از کلمات باطل هراسی نداشته باش!
-
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
26
78
عادل جان چرا باید توهین بشه؟
من منظورم با خانوم ها نیس ولی این دیگه
خوب نیس.درسته که همه دوس دارن ازاد باشن.اما بعضی از افراد برداشت درستی از ازادی ندارند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
68
50
ببخشیدا..خب شما نگاه نکن..تو قرآنمون اول اومده مرد نگاشو نگه داره بعد زن حجاب رو رعایت کنه اونم نه این حجاب..
پاسخ ها
نظر Mohammad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
فرمایش شما کاملا متین.
فقط لطف کنید نام سوره رو بگید تا منم برم بخونمش.
نظر مهناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
توی سوره شوری اومده میتونید برید بخونید
اول صریحا اعلام شده که آقایون چشمشمون رو نگه دارن
نظر جلال قربانی نوده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
فان حزب الله هم الغالبون
نظر فرزانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
من با این جمع اوری موافق نیستم باید فرهگ سازی بشه باید فواید حجابو بهشون فهموند بعدشم اونی که این تیپو میزنه خوب معلومه واسه اینه که توجه پسرارو به خودش معطوف کنه در این شکی نست پس نباید توقع داشت چشمشونو ببندن و راه برن اونا هم ادما و میتونن فریب بخورن همون طور که شما فریب خوردین و این حجابو انتخاب کردید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
22
87
آقا خدایی دیگه مردها هم خجالت میکشن با این وضعیت بیان بیرون !!
نمایشگاه کتاب دختره با دامن کوتاه و جوراب ساق کوتاه اومده !!
مثه این که یه مرد با شلوارک بیاد !!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
81
25
با سلام مانتوهایی که بیرون فروخته میشود همه تنگ و کوتاه هستند و بعد از شستن هم آب میروند دیگر چه انتظار میشود داشت. به نظر من این گونه مانتوها نباید اصلا در فروشگاهها فروخته شود
پاسخ ها
نظر Mohammad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
میگم استدلالت خیلی باحال بود. تو این مملیکت به این بزرگی هزار نوع ماده مخدر اعم از صنعتی، نیمه صنعتی و طبیعی ایش فروخته میشه حالا منم برم معتاد شم خوبه؟!!!!
(همین جووری گفتم)
نظر mehdi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
aqaye mohammad , manto y chizie k hatman bayad beri samtesh ama mesali k shoma zadi aslan monaseb nabod , y dokhtar cheqadr mtone donbale y mantoe khob bgardeo peidash kone ? khodet chqadr donbale y lebas mgardi k in entezaro dari
b nazare man bhtarin rah ine k parche bgran va manto bdozan ba inke tanavosh kamtare
نظر Mohammad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
سلام بر دوست گلم مهدی جان. قربون اسمتو خودت برم . متوجه منظورت نشدم. یعنی چی مانتو یه چیزی حتما بایذ بری سمتش. توو همون مثالی که منم زدم جنس خوب، بد، زشت پیدا میشه. تازشم فکر کنم خانومای محترم از یه چیزی که خسته نمیشن خرید کردنه. یه چیزو می بینن در حد 18 است اما بازم دنبال بهترینش میگردن. مثل من و تو یستن که تو اولین مغازه برن و همه چیزه بخرند (البته چیزایی که گفتم نسبی هستند و مصلق نیستند).
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
چشم.میگم دیگه از این مانتوها نیارن
نظر ی دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
خب 4یا5نوع پارچه یا اصلا همون ی نوع پارچه رو بگیر ببر بده خیاطی واست درست کنه حتما که نباید بخری
وقتی میبینی اندازت نیست و مجبوری برو و پارچه بخرو بدوز
پولی رو که میخوای به فروشنده مانتو تنگه بدی به خیاطه بده
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
هه هه هه هه...باشه...
اون دنیا برو به خدا بگو خدایا به خدا مانتو های بازار جنسش خوب نیست..تولید کننده رو بنداز جهنم...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
48
145
والا تو اوپاشم اینجوری کف خیابون رو تبدیل به سالن مد نمیکنن...کلا همه چی ما صفر و صده!!! برای چی باید اینهمه آرایش و خودنمایی بشه؟ یا از نماد و آلات عجیب و غریب استفاده کنن؟ این جلوه گری ها اگر باعث خوشبختی میشد که جامعه غرب الان با اینهمه معضل و مشکل مواجه نبود؟ یه زمانی افسانه رفاه و اسایش در غرب بود ... الان که دیگه داریم کف خیابوناشونم میبینیم که گذشته از مشکلات فرهنگی حتی مشکل اقتصادی هم در غرب سرباز کرده...
پاسخ ها
نظر sani
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
che rabti be moshkelate eghtesadi dare?
chera hame chizo ba ham ghati mikonid?
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
قربان شما چند سال اروپا بودین از اینجا بیخبرید.بعدشم فوضولی ممممممممنوع
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خواهشا راجع به غرب اظهار نظر نکنین مشکل های ما ده برابر اوناست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
88
32
با سلام ، محو كردن صورت ماموران نيروي انتظامي ، درصورتيكه ايشان به كاري كه انجام مي دهند ايمان دارند، چه معنايي مي دهد ؟
پاسخ ها
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
یعنی زدی تو هدف. واقعا چرا باید صورتشون محو باشه؟ مگه کارشونو درست نمی دونن که مثل مجرم ها صورتشون رو محو کردن؟!
نظر adel
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
خیلی از خلافکارها هم به کارشون ایمتن دارن پس نباید صورتشونو شترنجی کرد؟ اصلا این که گفتید چه ربطی داشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
40
116
اینایی که اینجوری لباس میپشن خودشون دوست دارن که مردا مزاحمشون بشن
پاسخ ها
نظر شهرزاد
| UNITED STATES |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
از کجا اینقدر مطمئنین؟ شاید کسی دوست داره که زیبا باشه. واقعا فکر می کنین مردا اینقدر مهم هستند؟
نظر دانیال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
بیخیال جون هرکی دوس داری. نظر ندی نمیشه؟؟؟
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
بله مردا واقعا مهمن ولی زنا هم مهمن کلا نظرت چرت بود زود موضع میگیری
نظر ژاكلين
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
33
26
از بعضيا كه بگذريم معمولا" دخترامون نرمال لباس مي پوشن من كه به واسطه محل كارم هميشه كاملا" پوشيده ام ولي به يه دختر 14-15 ساله كه تازه زيباييهاشو كشف كرده نمي توني بگي خودتو جمع كن و نيا بيرون كه آفتابم روتو نبينه حالا لباساي چسبون آنچناني و بدن نما فرق مي كنه
پاسخ ها
نظر adel
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
حالا مگه کسی به اینا گفته که نیان بیرون؟ بیان ولی درست
نظر بهرام
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
39
69
درود.هرکس تو یه مملکت و بایه فرهنگ رشد می کنه و اونو از سایرین جدا می کنه.ماهم تو 7000سال تاریخمون اصلا زن و حجاب اینگونه نداشتیم دینمونم که اصلا اینو تایید نمی کنه دوران چهارتا شاه نادان و نفهم همه چیزمون غربی شده.و اینم بگم به اون خانومهای که این مد وروشو تایید کردن اگه شما یه مرد لخت از جلوتون رد بشه چطور نگاش می کنید با دوتا چشماتون یا 4چشمی که می گید ما باید جلوی چشامونو بگیریم.این دخترا مثل یه قطعه موم اند که باید ماهواره وشبکه های غرب بهشون شکل بدن نه خودشون مبدع جهان باشند.
پاسخ ها
نظر ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
حالا مگه این دخترای بیچاره لختن؟!!! کاملاً تنشون پوشیده س شاید یه کم موشون پیدا باشه که واقعا زشته ادم با دیدن موی یه دختر...
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
باید حضور شما عرض بشه ک خانما معمولا اگه با همچین مسایلی روبرو بشن 2چشمی چیه پا ب فرار میذارن نه ک مثل اقایون برخورد کنن!!!!!!!!!!!!!!
نظر سميرا
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
58
26
به نظر من اگه کسی به این خانم ها و اقایون بد حجاب توجه نکنه و بی تفاوت باشه، این خود نمایی ها از بین میره. خب اونا فک میکنن با اون ظاهر میتونن مرکز توجه باشن، اما با عادی برخورد کردن این حس در اون ها از بین میره. حالا انگار ماها تو عمر خود مو یا دست و پا ندیدیم که اون جور خیره میشیم به دیگران و بعد هم تقصیر و گردن دیگری میندازیم....
پاسخ ها
نظر فاطمه
| UNITED STATES |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
بسیار عالی
نظر من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
تنها حرف حساب در این کامنت ها همین بود.. like
نظر نازنین
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
77
46
واقعا برای آقایونی که دختر را رو با لباس میبینن و تحریک می شن باید تاسف خورد
یعنی این قدر کمبود دارین .........
پاسخ ها
نظر ADEL
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اولا همه تحریک نمیشن دوما غریزه جنسی مرد خیلی از زن بیشتره و یکی از دلایل اصلی ازدواج هیچ ربطی هم به کمبود و عقده نداره
نظر فاطمه
| UNITED STATES |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اقا عادل من نظر شما رو خیلی جاها تو این پست خوندم فقط یه توصیه دارم به شما : به هیچ عنوان پاتونو از کشور نزارید بیرون وگرنه با این توصیفی که شما از مرد کردید سریعا غریزه کار دستتون میده ، برادر من شما حتی تلویزیون خودمونم که فیلم خارجی نشون میده نگاه نکن ...
نظر adel
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
فاطمه خانم این که گفتم غریزه جنسی بیشتره منظورم این بود راحت تر تحریک میشه ولی این به این معنا نیست که نمیتونه و نباید خودشو کنترل کنه و در جواب نازنین خانم گفتم که فرق کمبود و عریزه جنسی رو بدونه
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
نازنین خانوم باید واسه دخترا تاسف اور باشه که با این لباسای جلف میان بیرون اون دخترایی که اینجوری میان بیرون کمبود دارن نه اقایونی که نگاه میکنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
10
68
دوست عزیزی که گفته اند مانتوهای تنگ و کوتاه هستند که باید از فروشگاهها جمع شوند، در مورد روسری و شال چه باید گفت؟ روسری و شال که کوتاه نیستند!!
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
روسری و شال هم یا از جنس توره یا یه نخه......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
5
26
به نظر من تو هر جامعه یی باید عرف رو رعایت کرد .بابا اینجا ایرانه و فرهنگ ما جوری هست که باید حجاب حداقلی رو رعایت کنی والاه ما خارجم رفتیم اونجا اینقدر بتونه کاری و رنگ ولعاب نمیزنن و کسی هم تحریک نمیشه ولی تو ایران انگار طرف قسم خورده خودشو متفاوت جلوه بده.البته دخترای ایرانم تقصیری ندارن جامعه خرابشون کرده که اعتماد بنفسو فقط تو آرایش و لباس پوشیدن میبینن نه تو شوهرداری و بچه داری
البته دخترای خوب هم زیاد داریم!!!
پاسخ ها
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بله من به عنوان یه خانوم اصلا از آشپزی و بچه داری خوشم نمی آد و کسی هم نمی تونه مجبورم کنه. شما اگه همچین نگاهی به زن دارین وافعا باید بگم چندین دهه از روزگار عقبید.
نظر داوود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
عزیزم الان سال1391 هست نه1191. یعنی 200 سال پیش.خانوما حق طبیعی یک انسان رو دارن.تورو خدا اینقدر خودخواه نباشیم.اه. درضمن شما چند تا کشور اروپایی رفتی که همش میگی تو ایران تو ایران.نرفتی دیگه قربونت برم.نرفتی.الکی استدلال غلط یا بهتره بگم مغالطه دوستان دیگه رو تکرار میکنی.زن آدمه.انسانه.قابل احترام.درست مثل من و تو وهمه آدما.
نظر فاطمه سادات
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
1
33
هر کسی باید به وظیفه خودش عمل کنه.نباید گردن هم بندازیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
5
8
سلام دوستان-واقعا خجالت داره اینا-خانمی که میگی نگاه نکن حرفت درسته ولی برو روانشناسی مرد و زن رو بخون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پاسخ
7
8
سلام دوستان-واقعا خجالت داره اینا-خانمی که میگی نگاه نکن حرفت درسته ولی برو روانشناسی مرد و زن رو بخون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
4
16
اگه قراره بابدحجابی برخوردبشه ای کاش یه ارگانی تشکیل بدن که مختص این کارباشه تایه دختر15,16ساله پاش به کلانتری واینجورجاهابازنشه چون وقتی باراول رفتن بازداشت واومدن بیرون بخاطراینکه ترسش ریخته وضع پوشش بدحجابترهم میشه
پاسخ ها
نظر من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
شدیدا like
نظر ی دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
شدید موافقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
20
9
اميدوارم اين طرح هميشگي باشه و فقط براي 1 يا 2 هفته نباشه آخه چند بار ديگه هم اين اقدامات انجام شد ولي چون پيگيري نشد دوباره بدحجابي تشديد شد.پس اميدوارم دولت سعي كنه اين طرح مثل بستن كمربند اتومبيل هميشگي و الزامي باشد.صددرصد نتيجه خوبي خواهد داشت.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
6
12
هر چیزی حد و اندازه ای داره -ازادی ،حجاب و.... هر کسی اگه حد وحدود خودشو بدونه ناهنجاری بوجود نمی اد که حالا مردا باید چشم درویش کنند یا خانما از ازادیهاشون کم بشه--پس همیشه همه چیز به اندازه
پاسخ ها
نظر mary
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
خانم خودخواه من حدم با تو متفاوت و دیگری با من" بهتره تو حد و مرز های همدیگه دخالت نکنیم.
نظر باران
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
11
21
یعنی تو این مملکت هیچ مشکل مهم دیگری مثل گرانی، تورم ، بیکاری، اعتیاد، بیماری های روحی روانی ، ترافیک، آلودگی هوا ....وجود ندارد؟!
پاسخ ها
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
ظاهرا" نه باران جان ، مث اینکه تمام مشکلات حل شده !!!!!!!!!!!! ( + )
نظر adel
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
وقتی این جمله رو میشنوم کهیر میزنم باران خانوم مگه باید مشکلات رو دونه دونه حل کرد میشه سعی کرد ار هر مشک یه مقدار حل کرد شما یه طوری میگید که انگار همه کارها مونده زمین فقط گشت ارشاد کار میکنه
نظر mohamad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
na baran jan.hame chi aroome.moteasefane shoma divaret az hame kootahtare
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
1
11
متاسفانه جامعه امروزی ما بین مدرنیته وسنت گرایی معلق مانده است باتوجه به اینکه من معتقدم هرجامعه ای قوانین وفرهنگ خاص خود را دارد واین فرهنگ و قوانین تابع افراد جامعه و زمان خاص خودش می باشد بطور مثال در جامعه امروزی آمریکا همجنس گرایی تبدیل به قانون شده است در صورتی که اگرهمین قانون دهه چهل و یا پنجاه میلادی می خواست وضع شود هم مورد انتقادجامعه وکلیسا قرار می گرفت پس قوانین و فرهنگ هرجامعه رابطه مستقیم با شعور ودرک مردم همان زمان دارد دختر ایرانی باید بداند به هرحال دراین جامعه و با این قوانین دارد زندگی می کند پسرایرانی هم باید به حدی از درک وشعوربرسدکه این طرز لباس پوشیدن برایش یک چیز عادی شود البته نمی توان منکر بستر سازی و درک کردن شرایط هم دختر وهم پسر توسط متولیان جامعه شد خود این اصلاح قوانین احتیاج به مباحث بسیار طولانی و تخصصی نیز دارد به امیدروزی که به فرهنگ قدیم خویشتن بازگردیم
پاسخ ها
نظر ژاكلين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
دوست عزيز بايد درك بالا داشت تا اين مسائل را درك كرد البته من با مسايلي مثل قانوني همجنس گرايي و شاخه هاي مخربي مانند شيطان پرستي و امثالهم را نامعقول و ضد اجتماع مي دانم ولي پوشش نرمال با يك طرز تفكر نرمال در جامعه آرامش مي آورد به نظر من طرز پوشش امري كاملا"فرديست در جوامع آزاد هم قوانيني وجود دارد مثلا" مردم در كوچه و خيابان با مايو نمي چرخند و به اداره نمي روند با لباس فرم هم به مهماني هاي اسپرت و عروسي نمي روند اين را كسي به آنها ديكته نكرده خودشان با شعور انسانيشان به اين نبيجه مي رسند كه كجا؟ چطور؟ اگر كمي تربيت صحيح اجتماعي در مورد پوشش بود دختران ما هم آنچنان عفيف و درخور لباس مي پوشيدند كه هيچ كجاي دنيا مثالش پيدا نمي شد
اين پاسخ بنود، تبادل نظر بود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
17
8
واقعا احسنتبه پلیس . دست شون درد نکنه .ایشالا بتونن ادامه بدن و این بدحجابی ها رو از جامعه بردارن.الان مد شده هر کسی حال نداره کار کنه یا حوصله نداره نهی از منکر کنه ،میگه اول باید فرهنگ سازی بشه. اینقدر بعضی از این بد حجاب ها پررو هستند که اگه تو خیابون غیر از پلیس کسی بهشون تذکر بده حاضر هستن باهاش دعوا کنن. یعنی اینقدر تذکر ندادیم و راحت بودن که کم کم حق به جانب هم هستن. آره اگر پلیس و مردم با هم نهی از منکر نکنن یه روز میاد این بدحجاب ها به باحجاب ها تذکر میدن. کنار فرهنگ سازی که بارها فرهنگ سازی شده، استفاده از قانون هم لازمه.احسنت به پلیس احسنت!
نظر سپیده
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
3
16
آقای یه جوون عزیز شما که میگی دختراحجابشونورعایت نمیکنن وشما هم تحریک میشین ومتلک میندازین ،ولی من که حجابم کامله این آقایون متلکهایی میتدازن که میگم زمین دهن بازکن وقورتم بده .واقعاًچرا..........
نظر امیتریس
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
5
15
تو ایران هنوز جنبه این کارارو ندارن واسشون خوب نیست.این حجاب عربها هم واسه خودشون خوبه ما خودمون لباس پوشیده و خیلی زیبا داریم.نیازی به لباس عرب نداریم
پاسخ ها
نظر adel
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
ببخشید ولی فکر کنم شما عرب هارو عقب افتاده و بی فرهنگ میدونید ولی بدونید نزاد پرستی بزرگنرین بی فرهنگیه
نظر اتوسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
اولا زن ها دوره ی قبل از اسلام حجاب داشتن ونجیب بودن حجابم عربی نیست البته چادر ساده حجاب زنان دوره ی هخامنشی است
نظر شکیبا
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
11
17
حجاب دخترا که قربونش برم خیلی جون عمشون عالیه ......خجالت
پسرا هم که دیگه ابرو بر میدارن .مو رنگ میکنن.اه اه دیگه ادم فرق دختر و پسرو نمیفهمه ...بابا حیایی گفتن دینی گفتن به خدا تو لس انجلس مردم سنگین تر هستن....
اون موقع وقتی پسرا 15 سالشون بود دنبال مردونگی وغیرت بودن اما الان چی؟دنبال ابرو بر داشتن مشکل از خود خانواده هاست اگه بچه هاشونو خوب تربیت کنن بچه شون رو جامعه تاثیر میذاره نه جامعه رو بچشووون .....
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اونایی که نظر منفی دادن بی زحمت بگید با کجای حرف من مشکل دارید؟
نظر fizi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
راین گونه خانواده ها که همچین گل پسرایی دارن فرق بین خواهر داداش نباشه ممکنه این لباس اونو میپوشه واون یکی لباس اینو شاید روزی برسه پسرا لباس آبجی شونو بپوشن آلان که از لوازم آرایش آبجی جونشون استفاده بهینه میکنن
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
من خودم چادری نیستم.......شیک میپوشم ولی دلیل شیک بودن بی حجابی نیست......
مطئمنم که نظر منفی هارو اقایون دادن.......
در هر صورت نظر من اینه.....
به خدا بعضی موقع ها یه دخترایی رو تو خیابون میبینم که از دختر بودنم خجالت میکشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
6
6
khak tu sareshoon
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
13
2
به نظر من اول بایدخانواده ی این افراد زیرسوال برن که دختریازن جوان خودشونوبدون هیچ کنترلی میفرستن توخیابونا ظاهراازاون تعصب وغیرت ناب ایرونی دیگه خبری نیست وافساراوناازدستشون دررفته ومهم نیس که به چه چشمی به اونا نگاه میشه .هدف عقده ی جلب توجهه که یک مشکل روحی روانیه
پاسخ ها
نظر arzyab
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
دوست عزیز حرف شما متین من به واقع دیدم مردی وقتی با همسرش دعوا ش شده بود زنش رو کنار ازاد را ه پیاده وول کرده بود وبه او گفته بود بزا راننده های ولگرد هر کاری دلشون میخواد باهات انجام بدن .وقتی شرف وانسانیت وغیرت ومردانگی از فکر وذهن ما کنار رفته چه می شه کرد.به دلیل شغلم با این مواردها سروکار دارم . میخواهید دیگه به کجا برسیم در ضمن اینها افراد تحصیل کرده هم بودند واز موقعیت اجتماعی وشغل ابرومندی بر خوردار بودند. باید ریشه یابی کرد چرا زن ومرد ایرانی به ناکجا اباد در ذهن خود رسیده اند.
نظر ماندانا
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
6
21
من از همه کسانی که معتقدند زن باید حجاب رو رعایت کنه تا مردها از راه به در نشن یه سوال دارم. به خصوص خانم نهال که خودشم یه خانومه ولی نمی دونم چرا حقوق خودش رو رعایت نمی کنه. چرا مردها همه کار را به بهانه جنسیتشون توجیه می کنن و می گن خب مرد ماهیتش اینه و ذهنش با زن فرق می کنه و ... اگر اینطوریه خب خانوما هم جنسیتشون افتضا می کنه که بخوان زیبا و جذاب باشن. چرا زن ها باید همه خواسته هاشون رو به خاطر جنسیت مردها سرکوب کنن؟ چرا برعکسش نباشه؟
پاسخ ها
نظر adel
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
همه ادمها دوست دارن زیبا باشن فقط مخصوص زن ها نیست ولی میشه حجاب رو رعایت کرد زیبا هم بود
نظر darya
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
یعنی حرف دلمو زدی عزیز!لایک
نظر اتوسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
خانمی دختران ساده و عاطفی اند زود گول میخورن وقتی حجاب دارن کمتر کسی مزاحمشون میشه من دختران زیادی دیدم به خاطر حجاب بدشون ژسرا اغفال شون کردن ولی دیگه راه برگشتی ندارن
نظر محمود
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
1
14
چرا اسىب شناسى نمىکنىم و دنبال مقصر مى گردىم اوناىى که به کشورهاى دىگه سفر کردتد دىدند با وجود بى حجابى مزاحمت خىلى کمه.بالا رفتن سن ازدواج, مشکلات اقتصادى, کمبود کار,و.......به اىن تماىلات دامن نىزند؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
13
7
تقریبا خوبه اگه موقتی نباشه
نظر فرزانه
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
8
2
به نظر من تو هر جامعه یی باید عرف رو رعایت کرد .بابا اینجا ایرانه و فرهنگ ما جوری هست که باید حجاب حداقلی رو رعایت کنی والاه ما خارجم رفتیم اونجا اینقدر بتونه کاری و رنگ ولعاب نمیزنن و کسی هم تحریک نمیشه ولی تو ایران انگار طرف قسم خورده خودشو متفاوت جلوه بده.البته دخترای ایرانم تقصیری ندارن جامعه خرابشون کرده که اعتماد بنفسو فقط تو آرایش و لباس پوشیدن میبینن نه تو شوهرداری و بچه داری
البته دخترای خوب هم زیاد داریم!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
1
2
avalan harki khodesh pooshesho entekhab mikone
dovoman pas chera ina faghat dokhtararo mibinan pas chera ba pesara kari nadaran onam sdaste kami az dokhtara nadaran
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
1
11
من یه خانمم .هم شوهرداری بلدم هم بچه داری /واصولی لباس می پوشم ولی تنها چیزی که واسم قابل درک نیست اینه که ما به علایق وسلایق هم احترامی نمیزاریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
8
6
سلام ببینید خانومای عزیز چرا ناراحت میشین مردا عقلشون به چششونه خانوما عقلشون به گوششون مثلا با احساسات ی خانوم با یه عزیزم زود میتونی بازی کنی ولی باز اقایونو با یکم بد حجابی زود میتونی از راه به در ببری این حقیقته پس اینجا ما مقصریم چرا تو خونه ازاد نباشیم چرا باید زیبایی خودمونو برای نامحرم در مرض دید بزاریم البته اقایون که چشاشون پاک نیست هم زیاد پیدا میشن اونا هم مقصرن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
5
10
اگه اون خانمهای پلیس به وظیفه ی خودشون عمل میکنن و به اینکار افتخار میکنند پس چرا باید صورتهای اونا دیده نشه ؟ومتاسفم که این کامنت رو سانسور میکنید ....
پاسخ ها
نظر فیضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
مگه قراره ببینی که قیافشون چطوره ؟؟؟؟ برا شما وبعضیای دیگه فرق میکنه مامور ماموره .خدا پدر و مادرشونو بیامرزه عجب کاری میکنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
11
4
افرين.دستشون درد نكنه...خداييش اين كار لازمه.من جندين مورد زندكي سراغ دارم كه مرده رفته بيرون از خونه و اين خانوما كه رنكارنك هستن و ديده .با يكيشون دوست شده و ارتباط نامشروع و زندكيشون با داشتن جند تا بجه از هم باشيده...خب مردا كه ميرن اين زنا رو ميبينن سخت خودشونو نكه ميدارن.هر جي باشه مردن ىيكه.نميدونن اكه زن خودشونم اين لباسا رو ببوشه و اين همه ارايش كنه از همشون قشنكتر ميشه.اون وقت با ارتباط برقرار كردن با زناي خيابوني زندكيشون از هم ميباشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
10
8
این رو هم قاب بگیرید بزنید به اتاقتون عزیز های دل
ناپلئون میگه عفت در زن مانند شجاعت است در مرد ، من از مرد ترسو همچنان متنفرم که از زن نانجيب
ببین ناپلئون با اون عظمت و بریز بپاش چی گفته.
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
لایک
نظر شهرزاد
| UNITED STATES |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
خب حالا چه جوری اینقدر زود در یه نگاه فهمیدین که این خانوما نانجیبن؟!
نظر علی7
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
من به هیچ وجه چنین جسارتی نکردم.من در کل گفتم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
3
6
ماندانا سلام. سوالی که پرسیدی مربوط به افرینش مرد و زن است .وقتی مرد شدی میفهمی چقدر تحت فشاری؛اگه انوخت تونستی جلو تو بگیری.من میدونم چی میکی ولی یک طرفه است
پاسخ ها
نظر ستاره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
من کاملا با حرفت موافقم با اینکه یک دخترم ولی بنظرم باید دخترا حد و مرزشون رو رعایت کنن و باید اینکار دوطرفه باشه یعنی آقایون هم بیشتر خودشونو کنترل کنن
UNITED STATES
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
5
13
اگه شما جوانها با دیدن این خانمها تحریک میشین مشکل خودتونه.به نظر من شما باید خودتونو اصلاح کنید وسعی کنید با دید بد نگاه نکنید پس اکه اینجوریه پس باید همه جوانهای اروپا بد باشن
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
گناه اقسام مختلفی داره!
1- خود شما گناه را انجام می دهی که تکلیفش روشنه
2- از اون بدتر وقتی است که شما عامل انحراف کس دیگری می شی! حالا هم خودت گناه کردی و هم در گناه کسی که شما تحریکش کردی شریکی !
در ضمن برای اینکه هر گناهی را انجام بدیم ار بلاد کفر مایه نزاریم ! به حرف خدا گوش بدیم خیلی برامون بهتره
نظر سميرا
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پاسخ
3
3
نسيم جان
یکم به اون خانومایی که میشناسی و میگی که اگه به خودشون برسن قشنگتر از ههمه میشن یاد بده که به خودشون برسن تا شوهراشون جذب بقیه نشن. جای اینکه بخوای به رنگ و لعاب چند میلیون ادم اعتراض کنی. هممون تو خونه هامون خواهرو برادر داریم یا اونا که متاهل هستن، چرا تو خونه برای هم اراسته و زیبا نباشیم که بخوایم توبیرون از خون و تو دیگران دنبال زیبایی بگردیم.
نظر ملیحه
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
-
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
4
5
سلام
همش برمی گرده به هویت. وقتی آدم ندونه کجاست و چیه نتیجش می شه این وضع. واقعاً دلم می سوزه.
پاسخ ها
نظر 5555
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا خیلی دوسدارم چون حرف دلمنو گفتی
نظر وروجك
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
5
7
تمام اشتباهات ما آدما از كمبود ايمانه.وقتي الگوي درستي انتخاب نشه اين اوضاع كاملا طبيعي هستش. امام علی(ع) :
نه مرگ آنقدر ترسناک است و نه زندگی آنقدر شیرین که آدمی پای برشرافت خود گذارد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
4
6
به نظر من بايد منطقي فكر كرد اين كه وضعيت حجاب بده بحث ديگه ايه اما سوال اينه كه الان بايد چه كار كرد.همه ما مي دونيم اگه بخواي انجام يه عمل رو به يه نفر اجبار كني به احتمال بسيار زياد نتيجه عكس داره پس بايد از همين الان تا دير نشده فرهنگ سازي كرد ان هم به شيوه درست و از بعضي ها هم كه حجابشونو رعايت نمي كنند خواهش مي كنم كه حداقل به ديگران احترام بزارند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
7
1
مرسی از نهال به خاطر شعور و درک بالاش. مرسی مرسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
5
12
کاش کمی هم به گرانی رسیدگی میشد-انهایی که وضعشان توپه ازکارمندان بی خبرند بچسبین به وضع بدمالی جامعه-یک کارمند ساده باحقوقو5000 چطوری هم اجاره بده هم زندگی کنه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
همه چی ارزون بشه این آدما باز کار خودشون را می کنند ! فکر می کنی ترک گناه و معصیت به همین راحتیه! خیلی هاشون هم وضع بدی ندارند! از آدم گناهکار دفاع نکن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
7
4
adam bayad zatesh dorost bashe.hamin
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
ذات آدم با اعمال نیک درست می شه! نه با گناه
نظر ستاره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
قابل توجه شما:از کوزه همان برون که می تراود
داشتن ذات درست یا دلی پاک نمیتونه ظاهر نامناسب آدمو توجیه کنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
11
4
فقط و فقط خانوما ي بد حجاب مقصرند عوامل فساد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
12
6
باید به شدت برخورد بشه طوریکه طرف تا هفت پشتش بلرزه.اینجور افراد خیلی بی حیا و مرداشون خیلی بی غیرت هستند
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
علی اقا کاملا درست میگی میگیرنشون ازشون تعهد با ادرس خونه رو میگیرن بعد هم ولشون میکنن......
تازه معلوم نیست ادرسو درست بدن یا نه!
نظر حسین فراهانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آقای باغیرت بزرگترا بهت درس ندادند همه زنها و دخترهای تو خیابون خواهر و مادر خودتند؟
دوست داری خواهر مادر خودتم بگیرند ، ببرند و ....
اگه یه جو غیرت داشته باشی باید هفت پشت خودت بلرزه .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
4
7
همه کامنتهارو با حوصله خوندم چون این مسئله حجاب وبی حجابی واقعا یه مسئله جدی تو جامعه امروز ماست.متاسفانه خیلی از خانوم ها هیچ رقمه زیر بار نمی رن که بابا هر قد هم مرد سر به زیر باشه لباس پوشیدن خیلی از خانمها مث اینایی که تو تصویر دیدیم تحریک کننده است ومثلا من پسر جوونی که از صبح تا شب تو ماشین کنار خیابون محل کار تو رستوران تو مغازه و.... خیلی جاهای متفاوت دیگه مدام اینجور خانمها با اینجور پوشش حظور دارند بالا خره.... واما اون اقایی که گفت که بعضی از خانمها اینجوری لباس می پوشن که اقایون بیوفتن دنبالش متاسفانه حقیقت داره!!!وگرنه دلیلش چیه که یه دختر جوون طوری لباس بپوشه که عین بدن نماییه!!!!!!!!!!!مگه نمی دونه این کارش برای اقایان چه معنایی داره؟اگه این کامنت منتشر شد خوشحال می شم یه خانم با شخصیت بگه این نوع پوشش چرا؟؟!!
پاسخ ها
نظر سیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
کاملا با نظرت موافقم واقعا درست گفتی
چرای این پوشش رو هم خودت گفتی در کنترل نگاه آقایون شکی نیست ولی متاسفانه بعضی ها طوری خودنمایی میکنن که حتی همجنساشون هم نگاشون میکنن!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
0
2
salam doostan ,mrc az nazaratetoon ,lahazate khoobio baraye ma ijad kardid,koli khandididm !!!
vali ey kash az avval tarze barkhorde hamin gashte ershadiha kami behtar bood ta kar be inja nemikeshid
نظر سپیده
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
5
10
مامیگیم که آقایون نگاه نکنن ولی خانومای عزیزقبول کنیدکه نمیشه ،نگاه میکنن نه به خاطراینکه خوششون اومده بعضی وقتا بنده خداها کفشون میبره که چراخانومااینقدرزننده توجامعه ظاهرمیشن خودمنم بعضی وقتامات ومبهوت فقط نگاه میکنم وافسوس میخورم که چراخودمونوبرای دیگران به نمایش بذاریم وانگشت نماباشیم
پاسخ ها
نظر سیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
آفرین کاملا درست گفتی دمت گرم
نظر معصومه
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
6
9
خانومایی که میگن اقایون نگاه نکنن اصلا من میگم خانوما واسه ی چی اینجوری میان بیرون بخاطر اینکه تشنه نگاه مردن وگرنه اگه غیر این بود هیچ وقت اینجوری بیرون نمی رفتن که ساعت ها وقت بگذارن واسه خوششگلی خودشون یه روز مرداهارو از این دنیا بگیرید ببینید خانوما اینقدر غیر عادی بیرون میان یانه ؟!تحریک شدن مرداو خودنشون دادن خانوما امری فطریه اما جلوشو میشه گرفت باراهکارایی که خداگفته اگه خدابه مرد گفته نبین ازاون طرف به زنم گفته حجاب کن دوطرفه است هردوباید حقوق همو رعایت کنند
نظر سميرا
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
5
8
این نوع پوشش فقط از کمبود میتونه باشه، تازه این افراد علاوه بر پوشش بد، رفتار و شخصیت غیر نرمالی هم دارن،من با چندتاشون برخورد داشتم با خودم گفتم همون بهتر که از جامعه جمع اوری شن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
4
5
در پاسخ به جواب آرتا باید بگم اولا اینجوری که شما گفتید خنده داره چون ملت که لخت نمیان بیرون در ضمن شما مردا که اینهمه ادعای فرهنگتون میشه از مردهای خارجی یاد بگیرین چشاتونو ببندبن و به زن زیبای خودتون بنگرید!!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر آرتین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
قابل توجه شما : ملت لخت نمیان بیرون ولی بعضیهاشون کاملا زننده ظاهر میشن که همین کافیه .درضمن مردهای خارجی دیگه با نگاه قانع نمیشن پاشونو خیلی فراتر میذارن خواهشا چیزی رو که نمیدونی نگو!!!!
نظر حسین فراهانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
با چشای بسته به زنهای خودمون بنگریم !!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
1
2
bazam nazaramo nazashtiiiiiiiiiiin!!!vaghean ke
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
5
3
الی جان فک کردی خارج چه خبره عزیزم؟؟من به ایتالیا والمان ودبی ترکیه تایلند چین سنگاپور مالزی وعربستان سفر کردم خارج ندیده نیستم عزیزم! در کشورهای مخصوصا غیر اسلامی فساد بیداد میکنه.اما مث اینکه اونا یا به این مسئله عادت کردن یا لباس متمدنی بهش پوشوندن یا واقعا نمی خوان اصلا بهش اعتراف کنن!!به هر حال ما ایرانی هستیم وجدایی از همه چیز غیرتمون نمیزاره نسبت به این مثله بی تفاوت باشیم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
10
5
سلام.دستشون درد نکنه واقعا...من نمیدونم با چه انگیزه ای این دخترا قیافشونو این شکلی میکنن؟هر کی خواست از این کارا بکنه بره خارج.ما کشورمون اسلامیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
پاسخ
5
3
بابا خارج رفته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
4
5
خودمان را گول نزنیم و بیخود با توجیه های بیخود ادای روشنفکران را در نیاوریم. خیلی واضحه که بد حجابی یک مقدمه ی ابتذاله. البته بعضیا میگن که این خانمها دلشان پاکه و از این بد پوشیدنها منظوری ندارند. من یک مثال عرض کنم خدمت ان دسته آدمهایی که این را میگن. یک «خانم فاسد» را در نظر بگیرید..اگر لباس سنگین یا مثلا چادر بپوشه، کسی را تحریک نمیکنه و فوقش یک آقا (آنهم با تحریک و اشاره خانم) دنبالش راه میفته...اما در نظر بگیرید یک خانم..هر چقدر هم خوب باشه اما وقتی لباس ناجور شبیه عکسهای بالا بپوشه چه اتفاقی میفته؟؟؟ اول اینکه برا شخصیت خودش بده..دوم اینکه برا آرامش خودش بده(متلک پرانی و مزاحمتها)...سوما میتونه برا امنیتش بد باشه..چهارم اینکه برا امنیت جامعه بد میشه(ممکنه پسری با دیدن چند مورد از این خانمها یکروز اقدام به ......) پنجم چشم چرانی در بین آقایان شایع میشه...ششم .....خانم محترم باور کنید هزار دلیل موجه هست... باورکنید اگر خوب بررسی کنید میبینید دودش آخر تو چشم بی حجابان و خانواده هایشان میره...مستقیم یا غیر مستقیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
پاسخ
0
2
mishe begid chera nazare mano edit kardid,mesle inke shomaham beine dokhtaro pesar tabeez ghaelid vaghean ke!!!
نظر ابوالفضل
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
پاسخ
5
3
با نظرت موافقم مهدی راست میگی واقعا. عیب از دختر هاست که پدر ومادرشان انها را به حال خود وا گذاشته اند.
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
شما هم میتونی در این مساله کمک کنی هاااااااا
شما هم محل ......به اینجور دخترا نذار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
پاسخ
5
5
در این باران نگاه های مسموم، چتر حجاب را با خود بردار
اولا این رو بدونیم کسی که گوهر وجودش رو شناخته الماس وجودیش رودرملا عام به نمایش نمیزاره وبعداین که اون لبو فروشه که جنسش رو جار میزنه ولی یک طلا فروش جنسش رو پشت کلی محافظ نگه میداره وهر چی ارزش اون جنس بیشتر حفاظتش بیشتر حالا ماباید انتخاب کنیم چطور گوهر وجودمون رو حفظ کنیم یا اون روبرای دید به حراج بزاریم؟ بدونیم حجاب تکریم اون کسی است که در حجاب است
( کامیاب کردن چشم های گرسنه نامحرمان کمترین سازشی با پاکی و نجابت ندارد و عفیف بودن زن بد حجاب از القائات بی اعتبار شیطان است.)
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
چه قشنگ تشبیه کردی.....
نظر جلال قربانی نوده
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
پاسخ
5
6
نیروی انتظامی
تشگر تشگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
پاسخ
4
3
حالا همش بندازید گردن همدیگه !
آقایون میگن خانوما حجاب داشته باشن ... خانوما میگن آقایون چشاشونو درویش کنن !
هردوش باید باهم باشه !
یکی بدون دیگری نقص داره ... هم خانوما حجابو رعایت کنن هم آقایون بقول دوستان چشاشونو درویش کنن ولی واقعن بنظرتون آقایون میتونن چشاشونو درویش کنن؟؟؟؟؟
خودتون قضاوت کنید !
جلوی بدپوشششی رو گرفتن راحتتره یا جلوی بدحجابی رو گرفتن ؟
کودوم ممکن تره؟؟؟؟؟؟

قضاوت کنید! منطقی نه از روی تعصب!
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
حرف شما متین اما واقعا نه واقعن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
پاسخ
7
4
آخ اصلاحیه:
منظورم این بود! که: جلوی چشای مردارو گرفتن راحتتره و ممکنه یا جلوی بد حجابیو بد پوششی رو گرفتن؟!
بنظر من جلوی بدپوششی رو راحتتر و مطمئن تر میشه گرفت ...
نظر Ali Babaei
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
پاسخ
13
3
برای مبارزه با حجاب برنامه خوبی است چون عده ای کلمه حجاب و آزادی را بد برداشت می کنند و فقط کار و عمل بد و زشت اجتماع را پیشه کار خودشان می دانند ، چرا اینها دنبال کارهای خوب نمی روند چرا باید موهای عجیب و غریب بگذارند یا دامن های کوتاه بپوشند و یا روسری هارو پس گردنشان وبا موهاشون بازی کنند مگر سادیسم دارند یا مریضند . بیایید عمل و کارهای خوب اجتماع را آنجام دهید تا همیشه عزیزو محترم باشیم البته گفتنی ها زیاد است ولی در اینجا خلاصه ، والسلام به امید هر چه بهتر شدن اجتماع
نظر شکیبا
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
پاسخ
7
7
به امید روزی که ایرانه عزیزمون واقعا اسلامی بشه....
به امید روزی که گشت ارشاد بیکار بشه....
به امید روزی که مرداها چهره ی مردونه شون رو حفظ کنن .....
به امید روزی که زنها جوری در جامعه ظاهر شن که جلب توجه نکنه.....
به امید روزی که نخواهیم همچین کامنت هایی بذاریم.....
به امید روزی که همه خانوما با حضرت فاطمه(س)و اقایون با حضرت علی(ع) محشور بشن.....
امین یا رب العالمین
پاسخ ها
نظر ramin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
mishe begid chera manfi dadid
نظر سحر
| UNITED STATES |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
اووووووو تو چه قد امید داری شکیبا جون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
پاسخ
1
3
این گونه مسائل باید ریشه یابی شود و مشکل ما هم اصلا با پوشش خوب و بد حل نمی شه مشکل خیلی خیلی فراتر از این هاست متاسفانه ممکلت ما رو به تجمل گرایی می رود 0 ارزش ها بی ارزش شده و بی ارزشی ارزش . مثلا خود من چون خیلی لباس ساده و ارزان می پوشم و بدون خود آرایی بیرون می یام برخورد مردم را می بینم اونا فکر می کنن من اصلا بی سوادم مثلا همین امروز خرید داشتم آقای فروشنده محصول چینی رو به من داده می گه این انگلیسی هست نگاه کن بخون نوشته انگلیس وقتی براش بروشورش رو هم خوندم چشم هایش 4 تا شده نگاه کنید مردم ما هم خیلی ظاهر بین شده اند اگه کسی به خودش نرسه و یا در مجالس با لباس تکراری بیاد می گن مشکل داره بیسواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
پاسخ
1
10
بهتر نیست اول از چهره های سینمایی و بازیکنان صداوسیما شروع کنید؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
پاسخ
12
6
به نظرمن کارخیلی خوبیه اگه جلوی یه همچین ادمای رو نگیرن پس فردا ...میان توخیابون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
پاسخ
4
7
واقعاً بعضي از خانم ها خيلي ديگه شورشو درآوردن من خودم يه دخترم ولي بعضي وقتا از بعضي از خانم ها يه چيزايي مي بينم که دهنم وا مي مونه واي به حال مردا و پسرا.به نظرم طرح خوبي اگه ادامه پيدا کنه چون فقط تابستونا ياد اين طرح مي کنن.واقعاً متاسفم واسه اونايي که با اين نوع پوششا ميان بيرون انگار نه انگار مملکتمون اسلامي
نظر ابراهیم
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
پاسخ
1
3
ما متاسفا نه هر وقت یک موردی از ناهنجاری های اجتماعی در سایتهای تا ئید شده مطلبی را برای اطلاع رسانی مردم عزیز کشورمان را مشاهده مینمائیم فورا تا کم میاوریم میرویم سراغ مشگلات دیگر هر موردی را باید در ان اظهار نظر نمایم و با کمال انصاف ودلسوزی نسبت به ان عقیده خودمان را بنحوی که سازنده باشد واقعا من خودم هر روز از پارک لاله رفتو امد مینمایم وبا کمال تا سف بعضی از دختران وپسران را طوری مشاهده مینمایم ... .
پاسخ ها
نظر سمیرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
ابراهیم خودت یک بار نظرت رو بخون ببین متوجه میشی?!!!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
عجب نظری دادی ابراهیم جان...احسنت به شما پسر خوب...فقط انقد خودتو ناراحت نکن...البته تقصیره توام نیست آقا...تقصیره معلم انشاء تونه که سهل انگاری کرده..
CANADA
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
0
2
ma ke to canada zendegi mikonim to gharb in khabara nist ke unja hast vaghean dige baziya shooresho darovordan ba un moohashuno mantoashun harchi pooshidetar bashe adam behtare man ke nazaram ine
نظر عليرضا
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
پاسخ
0
5
با تقدير و تشكر از نيروي انتظامي؛ اما ذكر چند نكته ضروريست1ـبرخوردها بايستي به صورت محترمانه و نه قهري باشد تا اينگونه افراد نسبت به دين و انقلاب بدبين نشده و با مشاهده رفتار خوب عزيزان ناجا سعي در اصلاح رفتار خود بگيرند 2ـبرگزاري چند جلسه كلاس توجيهي با حضور يك استادي كه در زمينه هاي مختلف از جمله دين، روانشناسي، مسائل اجتماعي ، خانواده و ... تبحر خاصي داشته باشد 3ـ ايجاد كيوسكهايي در خصوص عفاف و حجاب در معابر و نقاط پر رفت و آمد ، در نقاط گردشگري و ... با حضور خواهران محجبه و ارشاد افراد همراه با بروشورها و بسته هاي فرهنگي 4ـبخشنامه به ژهمه ادارات و سازمانهاي دولتي و خصوصي مبني بر رعايت كامل حجاب توسط كاركنان آن سازمان 5ـبخشنامه به ادارات مختلف مبني بر عدم ارائه خدمات به افراد بدحجاب 6ـ بسيج كردن همه سازمانها و ادارات در جهت مهندسي كردن و فرهنگ سازي كردن مسئله حجاب و قرار دادن وزارت فرهنگ به عنوان متولي مسئول اينكار 7ـ...
نظر معصوميان
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
پاسخ
0
3
به اين قانون (مبارزه با بد حجابي) بگين يه سري به ساوه بزنه !!!
نظر مانلی
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
پاسخ
0
2
چرا نظرای منو نمیذارین؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
پاسخ
7
3
کوتاه میپوشیم گیر میدن بلند مپوشیم بازم گیر میدن
موندیم والا
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
وای به حال کسی که هر کسی که به حرف هر کسی گوش می ده جز خدا
هر کاری را امتحان می کنه جز اونیکه خدا گفته!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
پاسخ
1
3
خير سرمون مسلمانيم و تازه شيعه هم هستيم و حضرت علي عليه السلام رو هم قبول داري. ولي چقدر اطلاعات در رابطه با همسر امام علي عليه اسلام داريم؟ چند تا كتاب در رابطه با پوشش فاطمه زهرا سلام الله عليها مطالعه كرديم ؟ خواهـــــــر گلــــــم اگه پوشش شما هم مثل اين عكس ها باشه فرداي قيامت چه تور مي خواي تو چشم هاي حضرت زهرا نگاه كني ؟ و جوابت در رابطه با كار هات چيـــــــــه؟
{خودتو گول نزن}
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
پاسخ
1
2
من با این طرح موافقم ولی باید طوری عمل بشه که شخصیت آدما تو معبر عمومی زیر سوال نره.میشه تو یک جلسه با حضور روانشناسا باهاشون درمورد عواقب بد حجابی و تاثیرش رو فرد و اجتماع صحبت کرد.جوونای ما خیلی با شعورن مطمئنا حرفی که منطقی باشه رو می پذیرن.اینم بگم ک خیل یوقتا هم الکی به همه گیر میدن دلیلشو نمیدوم
پاسخ ها
نظر user
| UNITED STATES |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
خوب بود
نظر سید علی موسوی
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
پاسخ
0
3
من فکر نمیکنم با این طرح ها مشکل به این اسونی حل بشه
کار باید حساب شده و مستمر انجام بشه
باید سرچشمه ی این مشکلات رو ازبین برد
با ارزوی جامعه ای سالم
نظر بنده خدا
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
3
4
بر اساس ایه شریفه قرآن" ادمیزاد در اثر پیشرفت گناهان خود به جایی می رسد که از حیوان پست تر می شود"بل هم اضل""
خیلی خیلی نیروی انتظامی تا به حال مسامحه و کم کاری کرده و در پیشگاه خدا مسوول هستند. راستی می دانیددر دین ما اگر کسی گناهی بکنه و شما راضی به آن باشی یا وقتی با آن مبارزه می کنند شما خوشت نیاد در گناه آن جمع شریک هستید! پس بیایم خودمونو نردبان نزول یک مشت آدم پست نکنیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
پاسخ
2
5
قسمتی از نامه چارلی چاپلین به دخترش جرالدین:
دخترم
هيچكس و هيچ چيز ديگر را در اين جهان نميتوان يافت كه شايسته آن
باشد كه دختري ناخن پاي خود را به خاطر آن عريان كند. برهنگي بيماري عصر
ماست. به گمان من ، تن تو بايد مال كسي باشد كه روحش را براي تو عريان
كرده است.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
پاسخ
3
1
سلام این خانم ها اصلا نمی فهمند دارن چی کار میکنن
نظر مجتبی
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
پاسخ
0
3
سلامی دوباره من به عنوان کسی که حقوق خوندم و بیشتر از علل و عوامل جرم و حتی طلاق اگاهی دارم میخوام بگم که پوشش نامناسب خانومها باعث جذابیت ظاهری برای اقایون میشه و همین ظاهر بینیها هستش که باعث از بین رفتن بنیان خونواده ها میشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
پاسخ
0
2
طرح مبارزه با بدحجابی و فساد عالی هست ... خدا کنه که بیشتر و وسیعتر اجرا شود و در تمام فصول سال اجرا شود ...
در کل با طرحهای امنیت اجتماعی کاملاً موافقم .... دین ما اسلام است و دیدن چنین بی حجابی هایی در سطح شهر واقعاً تاسف بار است و باید بیشتر با آنها مبارزه کرد و جلوگیری کرد ...
از نیروی انتظامی تشکر میکنم ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
پاسخ
0
1
این دخترا جمع بشو نیستن روز به روز بیشتر و بدتر از روز قبل...تاسف باره واقعا دلم برای دختران پاک میسوزه...و همچنین پسرای پاکمون که با این وضعیت بی حجابیه دخترا در خطرن ....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
پاسخ
0
0
on khanom hay k migan marda behemon nega nakonan ta tahrik nashan vagean k bi manteghan be farzam k marda nega nakonan aslan man mikham bedonam to vase ki ingori miyay biron? age vase marda nise hatman vase mane
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
پاسخ
0
1
فردا نه من تو قبر تو میخوابم نه تو توی قبر من فهمیدی......من خودم ادم خیلی مذهبی و معتقد به دین و خدا هستم تو قرآن هم گفته مردا اول باید چشاشونو ببندند بعد زنها ولی بازم نمیگم که دخترا این جوری لباس بپوشن واقعا طرزه پوشششون افتضاحه.........هر کیو اعماله خودش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
پاسخ
1
0
خداوند پدر و مادر کسانی را که این طرحها را برای ارتقائ امنیت انجام میدهند برایشان نگه دارد و اگر فوت کردند بیامرزد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
پاسخ
1
0
در کشور اسلامی باید ظاهر همه اسلامی باشد هر کس با اسلام و ظاهر اسلامی مشکل دارد و فرموده های خدا را خوش ندارد بپسندد بروند کشورهای دیگر و اسم ایرانی را از شناسنامه خود حذف کنند زیرا ایرانی اگر مسلمان و اصیل باشد غیرت وشرف دارد نه اینگونه افتضاح و بیحجاب
نظر رومینا
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
پاسخ
0
1
من به بقیشون کاری ندارم ولی اون مانتو شلوار صورتیه که داخل ون نشسته بود هرطور باهاش برخورد کنن حقشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
پاسخ
1
1
آقایونی که اینجا هی با لحن مثلآ درستکار و مهربون کامنت میذارن ادای این خوبا رو در میارن که صد در صد هم با نظرای من مخالف هستن، دوس دارم جدا از اینجا باهاشون اساسی بحث کنم....ولی با با خانوما نه چون از کامنتایی که گذاشتن متوجه شدم بی منطق هستن شدید. کاری باهاشون ندارم.. ببخشید چون در حدی نیستن که با من طرف صحبت بشن
پاسخ ها
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
عزیزم یه وقت خودتو تحویل نگیری ها گلم اینو نگو بگو من لیاقت صحبت های اونارو ندارم بعدشم سحر جان همه اینا نطراتشون رو گفتن و توهین به نطرات جایزنیست شما هم نطر ندی بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
پاسخ
0
0
ببینید من یه پسرم ولی به هیچ عنوان مخالف ازادی دختران نیستم البته ازادی معقول نه با یه شلوار یا یه مانتو تنگ اصلامگه ازادی به لباسه که تا بهتون میگن چرا اینجور میپوشی میگن شما پسرا جنبه نداری اینو بگم که به جنبه ربطی نداره اگه هرکسی باشه میتونه تحریک شه پس چرا به جای ازادی با لباس به فکر این نیستین که تو جامعه درست ظاهر بشید آقا اصلا تمام پسرها چشم چشران شما چرا اینجورمیپوشید مگه مسلمان نیستید من نمیگم خشکه مذهب باشید ولی رعایت یه سری چارچوب ها واسه زن ها و مردا لازمه به طور مثال من اون پسری که مو هاشو سیخ سیخ میکنه میره تو خیابون بعد بهش اعتراض میکنی میگه جوون باید جوونی کنه تائید نمیکنم همه این حرف هارو زدم بگم اقا این اون ایرانی نیست که باید باشه بیایید یه سری چارچوب های حداقلی رورعایت کنیم هم پسرا هم دخترا اینا حرف مال خودم بود و به هیچ عنوان شعار نبود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
پاسخ
0
0
بقه کامنتام کو؟ چرا دوتای اول رو نذاشتی؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
0
0
ببخشید دوستان شماها همتون دارید مشکلات رو تقصیر یک دیگه میندازید خطاب به دختر خانومایی که مدام به پسرا و نظراتشون گیر میدن بابا بخدا پسرا مقصر نیستن ما دخترا مقصریم که با این تیپ و قیافه میایم بیرون اگه ما حجابمون رو رعایت کنیم هیچ پسری سمتمون نمیاد چرا شم خودتون میدونید بعدشم مردا کلا ذهنشون اینجوری افریده شده البته این توهین به اقا پسرا نیست وبهشون برنخوره این خواست خداست و اینطوری افریده شدن حالا واسه بعضی هاشون قابل کنترله و بعضی هاشون نه شما دخترا اگه خیلی از چشم چروونی واینجور رابطه ها بدتون میاد خودتونو بپوشونید نه که هی به این و اون گیر بدید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
پاسخ
0
0
امروز با راننده ای آشنا شدم که داستانی عجیب داشت و مرا بسیار شکه کرد. او فردی بود که در شرکتی استخدام شده بود (البته پس از طی کلی مراحل اداری). جای تاسف است برای شرکت به این بزرگی که کارش از سرزمین کفر هم بدتر است و به عقاید و باورهای کارگران احترام نمی گذارند بلکه برای نماز خواندن یک فرد آن هم نماز صبح او را از کار اخراج می کنند. بسیار شگفت زده شدم داستانش را شندیم که می گفت هنگام استخدام، کارگران می گفتند اگر نماز بخوانی اخراج می شوی یا نخوان یا پنهانی بخوان. اوایل به صورت پنهانی نماز می خواندم ولی یک بار که به صورت آشکار نماز خواندم سرپرست شیفت مرا دید و گفت اگر نماز بخوانی همه می خواهند نماز بخوانند و این کار باعث می شود از راندمان کار کم شود. گفتم اگر شده از حقوقم کم کنید یا به حساب کم کاری بزنید اما اجازه بدهید نمازم را بخوانم. او قبول نکرد و گفت برای تصویه به دفتر بیا. در عین ناباوری مرا به خاطر نماز خواندن اخراج نمودند و اکنون با ماشینم در حال مسافر کشی هستم. واقعا آفرین به این شرکت بی دین و وجدان واقعا تعجب می کنیم در کشور مسلمان و آن هم شیعه زندگی می کنیم و شرکتی که کمک چندین میلاردی برای تولید دریافت می کند چه می کند؟! خواهشمند است اطلاع رسانی کنید شاید با پیگیری شما بانیان این عمل زشت و غیر دینی به جزای عمل خویش برسند.
نظر بی نام
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
پاسخ
12
0
حالا این قدر سخت گیری میکنین فایده هم داره. بابا بیاین به بیکاری برسین
نظر مهتاب
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
پاسخ
1
17
راستی یه چیزی رو تو ایران دقت کرده بودین؟...اینکه فقط تو مملکت ماست که وقتی خانوماش روسری سر میکنن موهاشون هم بیرون میذارن؟یعنی روسری حالت تزئین داره ولی تو کشورهای دیگه وقتی روسری سر میذارن والا از بعضی چادریای ما هم با حجاب ترن .خدایا رحم کن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
پاسخ
2
44
اصلا جدای از دین چطور بعضی از خانم ها به خودشون اجازه میدن که شخصیت خودشون رو با نگاه هرزه ی اقایونی که از لحاظ روحی و روانی بیمارن زیر سوال ببرن البته بلانسبتا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
پاسخ
0
36
تا كسي نخواد خودشو خراب كنه كسي هم دنبالش نميره
حالا هم اگه اين طرح ادامه داده شود خيلي خوبه
نظر دانای کل
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
پاسخ
0
0
هر کسی با هر عقیده ای حق زندگی داره
نظر آتوسا
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
پاسخ
3
41
واقعا متاسفم فکر می کنند موهاشونو بندازن بیرون هایکلاس تر میشن بدتر این عقده ای بازیه
UNITED STATES
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
پاسخ
0
20
کاش اونقدری که به قوله خودشون قیافشون باکلاسه مغزشونم فقط پنج درصد باکلاس باشه مسخره هااااااااااااااااااااااااااااااا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
پاسخ
18
95
من با اين طرح موافقم.خدا ميدونه در روز چقدر زن وشوهرها سر همين بي حجابي خانم ها از هم جدا ميشن و چقدر بچه ها در به در ميشن. اي خانمي كه با بد حجابيت باعث جدا هزاران نفر ميشوي به خودت بيا.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
پاسخ
11
89
تمام این زنانی که در کوچه و خیابان با وضع ظاهری بد راه میرن مورد لعنت خدا و رسول خدا قرار گرفتن!حضرت محمد(ص) خودشون تو روایتی عین همین حرفو گفتن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
پاسخ
9
30
به عنوان 1دخت از هم جنسای خودم که انقدراحت........ازادیم حدی داره .میمیرن اگه 1چیز مناسب تربپوشن؟؟؟؟
نظر ابوالفضل
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
پاسخ
0
78
کسی که بد حجابه حتما دین هم نداره.واقعا براشون متاسفم.
نظر كيميا
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
پاسخ
35
1
چ ربطي داره
نظر ابوالفضل
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
پاسخ
0
38
خیلی ربط داره. کسی که ایمان داره میدونه که باید حجاب داشته باشه.چون تو دین ما بد حجابی جایی نداره.ویکی از کارهای ناپسند وناشایس است.توام که گفتی چه ربطی داره حتما از دین و ایمانت فراموش کردی.برای تو هم متاسفم و ارزو میکنم به راه راست هدایت بشی.
نظر ایمان
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
پاسخ
1
61
باتوجه به تبصره ماده 638 قانون مجازات اسلامی زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ده روز تا دو ماه و یا از پنجاه هزار تا پانصد هزار ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد با تشکر از نیروی انتظامی انشالله قانون بطور کامل در همه شهرها از جمله کرمان اعمال گردد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
پاسخ
0
0
ای کاش آقا امام زمان میومدو همه چی درست میشد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
پاسخ
0
0
من به عنوان کسی که سالهاخارج بودم اصلا چنین لباسهای زننده وارایشهای زننده ندیدم .خانمهای ایرانی واقعا بی هوت شدن .زن باید درکنار مرد وپایاپای مرد باشه نه برای کیف مرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
پاسخ
0
0
متاسفانه تفکر مسئولان کشور در دهه اول انقلاب به دام افتاده و قادر به درک و رویت تحولات کنونی جامعه نیستند.
تغییر ظاهر به سبب تغییر باطن ایجاد شده و گر نه وجود یک اندیشه حداقلی اسلامی در یک جوان ظاهر او را نیز اسلامی میکند.
از آنجا که صاحب منصبان فرهنگی در این جبهه شکست فاحش خورده اند میخواهند با حفظ ظاهر به اصطلاح صورت خود را سرخ نگه دارند.
اما غافل از این هستند که این گونه برخوردهای شعبان بیمخی فضا را برای تجدید قوا از بین میبرد و نیروهای ممتنع را طرفدار حریف تازه نفس می کند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
پاسخ
0
0
متاسفانه تفکر مسئولان کشور در دهه اول انقلاب به دام افتاده و قادر به درک و رویت تحولات کنونی جامعه نیستند.
تغییر ظاهر به سبب تغییر باطن ایجاد شده و گر نه وجود یک اندیشه حداقلی اسلامی در یک جوان ظاهر او را نیز اسلامی میکند.
از آنجا که صاحب منصبان فرهنگی در این جبهه شکست فاحش خورده اند میخواهند با حفظ ظاهر به اصطلاح صورت خود را سرخ نگه دارند.
اما غافل از این هستند که این گونه برخوردهای شعبان بیمخی فضا را برای تجدید قوا از بین میبرد و نیروهای ممتنع را طرفدار حریف تازه نفس می کند.
UNITED STATES
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
پاسخ
0
0
نگاه دیگران از انجایی شروع می شود که آنچه در پس این پرده است برای دیگران جذابیت دارد و برای رسیدن به آن تلاش می کنند و از روی کنجکاوی که به آن مینگرند البته نه همه ی افراد!
چرا در جامعه ای که ما زندگی می کنیم این جذابیت زیاد است و به قول شما نگاه ها معطوف به آن؟؟؟؟؟؟
اگر کمی سفر کنید همچون خود من خواهید دید که در جوامع حتی مسلمان بدون هیچ نگاهی از کنار یکدیگر گذر میکنند و حتی در بعضی از نقاط شهرهای ایران چرا؟؟؟؟
نظر سورنا
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
پاسخ
0
0
اینو قبول دارم حجابا بد شدن . با بد حجابی هم مقابله میشه خوبه ولی چیه که شماها اومدین دارین عکس دختر پسرای مردم رو میذارید؟افتخار داره براتون؟خجالت بکشید آبروشونو میبرید خواهر منو گرفتید میگید آستینت فلانه شلوارت تنگه و...آبرو داره خانواده ی ما وقتی اومدیم جریمه رو دادیم خواهرم آزاد شد هیچ کس نفهمید چی شده عکسشو زدید اینجا همه فامیل فهمیدن.درسته اشتباه از خودشه اصلا از خودشم نیست اشتباه از منه برادره ولی زشته بخدا کارتون خدارو خوش نمیاد
نظر ناشناس
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
پاسخ
0
0
به نظر من برای این کار نیروی انتظامی هیچ منطقی وجود نداره به غیر از اینکه با آبروی مردم بازی میکنن
اگر واقعا باید با بد حجابی مبارزه بشه باید اول ریشه بد حجابی پیدا بشه که همان فروشندگان صنف پوشاک هستند
چرا باید یک چنین لباسهایی وارد کشور بشه که بعدش باین با اون به عنوان بد حجابی مبارزه بشه
این همه قوانین گمرکات را سخت کردن انواع و اقسام موانع جلوی پای واردکنندگان میزارن پس این لباسها از کجا میاد مگر داستان هولوگرام شبنم رو درست نکردن که جنس قاچاق وارد نشه پس کو این همه لباسهایی که تنه مردم هستش و بعدا به عنوان بد حجابی با اون مبارزه میکنن از همین موادی قاچاق وارد شده که بری ریشش رو در بیاری یکی از همین آقا زاده ها هستن
پس ای دلتمردان شریف ایران خواهش میکنم همه چیز را از ریشه درست کنید نه بعد از اینکه ریشه سر از زمین در آورد
UNITED STATES
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
پاسخ
0
0
به نظر من تو جامعه ما اینقدر که به حجاب و بد حجابی گیر میدن به مسائل دیگه کاری ندارن؛نمی دونم برای سرگرم کردن مردمه یا نظر دیگه ای دارن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
پاسخ
0
0
مطلبه اول اینکه اون احمق هایی که رای دادن الان چوبش رو بخورن

نه گشت ارشاد جمع شد نه ماهواره آزاد شد نه فیس بوک






مطلبه دوم اینکه من نمیدونم چرا این مسلمونا انقدر آستانه ی تحریک پذیریشون بالاست

بقول معروف ندید بدید و امل هستن تا یه جوراب میبینن از خود بیخود میشن



مطلبه سوم اینکه زن من قبلن چادر سرش میکرد اما از بس مسخرش کردن و بهش گفتن گشت ارشاد دیگه چادر سرش نمیکنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
پاسخ
0
0
اگه این ادما میدونستن یه روز میرن تو گور هیچ وقت این جوری نمی رفتن بیرون هرگناه ما یه سیلیه تو صورت امامه زمنمون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
پاسخ
1
0
بیاین چاله چوله های خیابونها و جدولهای پایتختتونو درست کنید که تو عکس ها زشت و ضایع نیفته بعد از حجاب اینقدر ایراد بگیرید .
نظر ملیکا
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
پاسخ
0
0
درووووووووووووووووووووووووووووووووود
بر پرد و مادرانشان
بی حجابا رو نمیگم....مبارزان با بی حجابان رومیگم
خدا نگهشون داره.
نظر مهرزاد
| درباره عکس های مبارزه با بدحجابی (2)
UNITED STATES
|
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
پاسخ