کد خبر: ۲۳۸۳۰
تاریخ انتشار:
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
در اين طرح كه در مياديني همچون ونك، صادقيه، هفت‌تير، هفت‌حوض و ... به مرحله اجرا گذاشته شده است، ماموران پليس با بدپوششان، مانكن‌هاي خياباني و افراد بدحجاب برخورد مي‌كنند.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 87218
خبرگزاری ایسنا: طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌هاي خياباني كه از روز چهارشنبه در پايتخت آغاز شده است وارد فاز جديدي شد.

ماموران پليس پايتخت در ادامه اجراي طرح امنيت محله محور از بعدازظهر چهارشنبه طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌هاي خياباني را در تهران آغاز كردند.

در اين طرح كه در مياديني همچون ونك، صادقيه، هفت‌تير، هفت‌حوض و ... به مرحله اجرا گذاشته شده است، ماموران پليس با بدپوششان، مانكن‌هاي خياباني و افراد بدحجاب برخورد مي‌كنند.

ماموران پليس تهران عصر پنجشنبه اجراي اين طرح را توسعه داده و در اطراف مراكز خريد و تجاري بزرگ پايتخت مستقر شده و با افراد بدحجاب اعم از زن و مرد برخورد كردند.

پليس پايتخت اعلام كرده است كه طي روزهاي آتي مراحل ديگري از طرح برخورد با بدحجابان و مانكن‌هاي خياباني را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

سردار حسين ساجدي‌‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ چندي پيش از اجراي اين طرح خبر داده و گفته بود كه بزودي پليس طرحي را براي برخورد با بدحجابان در تهران به مرحله اجرا مي‌گذارد.

وي گفته بود كه برخورد با بدپوششي در دو مبحث توليدكنندگان، واردكنندگان غيرمجاز لباس و مصرف‌كنندگان صورت مي‌پذيرد به طوري كه همزمان با آغاز طرح تمامي مراكز توليدي و توزيعي البسه در شهر تهران شناسايي شده و هشدارهاي لازم در اين باره به آنان داده مي‌شود و بديهي است درصورت عدم‌توجه به توصيه‌ها اين مراكز پلمپ خواهند شد.

وي تاكيد كرده بود كه بعد ديگر اين طرح شامل استقرار گشت‌هاي ثابت خودرويي امنيت اخلاقي در ميادين، مجتمع‌هاي تجاري و خيابان‌ها و نيز گشت‌هاي موتورسوار انتظامي و راهنمايي در بزرگراه‌هاي شهر تهران است كه در اين مورد با افرادي كه وضعيت پوشش نامناسب دارند و از مصاديق بدپوششي است، برخورد لازم صورت مي‌پذيرد.

سردار احمدرضا رادان، جانشين فرمانده نيروي انتظامي نيز پيشتر با بيان اينكه پليس با موضوع بدپوششي برخورد مي‌كند، با برشمردن مصاديق بدحجابي گفته بود كه لباس تنگ و چسبان، روسري كه از دو سوي آن موي سر مشخص باشد، مانتوي بالاي زانو و شلوار تنگ از مصاديق بدپوششي است.

به گزارش ايسنا، سردار احمد روزبهاني، رييس پليس امنيت اخلاقي ناجا نيز اخيرا با بيان اينكه شرع ميزان حجاب را مشخص كرده است، گفته بود ما به كساني كه آرايش مو و صورتشان خلاف عرف و شرع جامعه است اما افرادي كه مانكن‌گونه هستند و به مكتب، ارزش‌ها و انقلاب به نوعي دانسته يا نادانسته دهن‌كجي مي‌كنند برخورد مي‌كنيم و ضمن انتقال آنان به مقر پليس با خانواده آنان تماس گرفته و از آنان مي‌خواهيم كه لباس مناسبي براي آنان بياورند.

وي با بيان اينكه پليس از اين افراد تعهد مي‌گيرد تاكيد كرده بود كه اگر اين افراد مجددا اقدام به تكرار رفتارهاي ناهنجار خود كنند براي برخورد قضايي به مقام قضايي معرفي مي‌شوند.




  

  

 


  
 

  
 




 

  
 




  

 
 

 

 

انتشار یافته: 233
در انتظار بررسی:5
United States
05:42 - 1391/02/29
اخه چراوقتی لباسایی که توبازارفروخته میشه همینه از مردم میخاین که یه جوردیگه لباس بپوشند.اول باید صنعت پوشاک ودرست کرد بعدازمردم خواست درست لباس بپوشند.همین
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
ببخشید - یکی از طرفندهای شیطان این است که همیشه گناه خودتو به گردن دیگران بنداز. یعنی خدا به ما عقل نداده که هر کی بخواد تن ما هر لباسی بکنه ماهم بگیم
چشم ! من که مقصر نیستم ! به زور به من می گن هر چیری را بپوش! )
دوست عریر اینها همه بهانه این طیف آدماست که بتونند هر کاری بکنند کسی هم نتونه چیرزی بهشون بگه!
ماهان بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دوستان عزیز...به نظر من اولاخانم ها برای نگه داشتن کرامت خودشون باید پوشش مناسب داشته باشن،یعنی خودشونو به عنوان یک انسان نشون جامعه بدن نه یک کالا برای جلب توجه...خوشونو با کالای ویترین مغازه ها اشتباه نگیرن...دوما آقایون با شخصیّت و غریت خودشون باید ظرفیّت خودشونو بالا ببرن و بی غیرتی خودشونو گردن بد حجابی خانم ها نزارن...پس هم خانم ها باید عفت داشته باشن هم مردا غیرت...در غیر این صورت وای به حال ما که در دنیا و آخرت فقط حسرت پشیمانی میخوریم که چرا برای لذت های بسیار کوچیک باید در پشیمانی جاودانه بمونیم...
یا علی...
اتریسا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
خدا لعنتتون کنه با اون چهره های اهریمنی فاحشه های غرب زده . من به عنوان دختر حالم از چهره شون بهم میخوره
Iran, Islamic Republic of
07:26 - 1391/02/29
آخه خداییش توقع دارید این جور لباس پوشیدن خانوما ما جوونارو تحریک نکنه اگه همه حجابشون رو درحد معقول رعایت کنن این بزه کاریها خیلی کم میشه و جوونا کمتر دنبال کارهای غیر اخلاقی میرن و مزاحمت های ناموسی کم میشه.
البته خیلی ها اینطورنیستند و حجابشون خوبه ولی اونایی که رعایت نمی کنن دلیلش چیه که اینجور لباس می پوشن یعنی خوششون میاد جوون مردم رو تحریک کنن و از راه بدر کنن
پاسخ ها
mohamad
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
خداییش راست میگه . اخه بیاید یکم معقول و روراست باشیم
مدرک حرف ایشون هم اینه که یه نوجوون هیچوقت به دنبال یه دختر با حجاب نمیوفته ولی دنبال امثالی که تو این تصاویر هست چرا
. البته من درمورد شخصیت و اینها نظری ندارم ومسئله فقط در مورد پوشش هست
سپیده2
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
آقای محترم چرا عادت دارید همه چیز رو گردن خانوما بندازید؟ آقایون هم بهتره سرشون رو پایین بندازن و چشم چرانی نکنند. شما اگر تحریک می شید ایمان خودتون رو تقویت کنید.
maryam
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
من اول بگم خودم چادریم واین نوع پوشش رو خودم انتخاب کردم.اما هرکس تو هر جامعه ای حق داره پوششو انتخاب کنه.جوون مردم عقل داره احتمالا شور داره.اگه با یه مانتو کوتاه تحریک میشه بهتره بره به روانشناس مراجعه کنم.متاسفم.این راهش نیست.
ایکاش انقدر خودخواه نبودی
اگه این جوونا که میگی اروپا بودن چه افتضاحی به بار میاوردن!!!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
تو نمی تونی پاک نگاه کنی!!!!!!!!!!!!!!!
pink
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
شما که اینقدر زود تحریک و از راه بدر میشید زحمت بکشد چشماتونو درویش کنید.البته اگه واستون ممکنه........
ساینا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
با نظر مریم کاملا موافقم ولی لایک نداشت مجبور شدم بنویسم
نهال
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
میگی چی کار کنند؟
تو خیابون چشماشونو ببندند راه برن؟
روح و روان و کلا ذات مردا با ما دخترا کاملا فرق می کنه برای مثال روابط جنسی برای اونا یکی از مهمترین ارکان یک رابطه است ولی برا ما خانم ها این موضوع در اولویت های آخر قرار داره بخاطر همینه این آقایون اینطوری میگن
گرچه اینها هم باید ایمانشون رو قوی تر کنند ولی جامعه 4 دیواری خودمون نیست و ما باید به قوانین جامعه و همچنین حقوق بقیه احترام بذاریم.
اریحا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
واقعا درسته درسته درسته
اریحا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
آفرین نهال خانم خداییش شعورت خیلی بالاست .
بدون نام
United States
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
واقعا" آدم حض میکنه وقتی میبینه بعضی خانومها که روشن هستند ، چقدر زیبا و در عین حال منطقی جواب میدهند.

برترینها شما که نظر اینجانب رو منتشر نکردی. اما لپ کلام حرفهای منهم شبیه کامنت "maryam" بود. آفرین.
وروجك
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
جوون بايد چشمشو درويش كنه.تو خوبي نگا نكن.بعدشم آدم چقدر هوس باز باشه كه با يه نگاه تحريك بشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
من هم با نظر خانم مریم کاملا موافقم
خودم
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
نظر منو نذاشتین، جهنم!
فقط میخوام بگم من تا حالا اینهمه منفی ندیده بود.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
تو جنبه نداري بقيه چه گناهي كردن آدمي كه با ديدن اينا تحريك بشه فقط لايق مردن
بي جنبه
ی دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
با مریم خانوم موافقم100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000%تا بیشمار با مریم خانوم موافقم
عارفه
United States
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
من کاملا با مریم موافقم.ایول
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مریم خانم و دوستانی که نظر ایشون رو تایید کردین. من از حموم رفتن خوشم نمیاد و دوست دارم با همین بدن نشسته برم خیابون. به کسی ربطی نداره که من چجوری میام بیرون. هرکسی که از بوی گند بدن من ناراحت میشه در دماغشو بگیره. یه ذره معقول فکر کنید من یه شهروندم واز حقوق شهروندی برخوردارم بنابراین هرطور که عشقم میکشه میام بیرون. هرکسی اذیت شد به جهنم. این حرف رو دقیقا با استدلال شما زدم که میگین هرکی هرطور که دوست داره بیاد تو خیابون.
Iran, Islamic Republic of
08:30 - 1391/02/29
شما قضاوت کن آنهاییکه خودشونو فدای مملکت کردن وبر دشمنان مملکت
بافدا کردن خون وجانشان برتری ایرانیان را بر جهان اثبات کردند انسان هستند یا
کسانیکه با ساز وآواز دشمن میرقصند؟؟
پاسخ ها
ali
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
چه ربطی داشت خداییش؟
javad
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
ربطش اینه که عده ای وجود خود را درزینتهایشان میبینند همین درحالی که کرامت انسان بالاتر از شان ظاهری اوست
Iran, Islamic Republic of
09:45 - 1391/02/29
به نظرم خیلی خوبه ولی امیدوارم خدای نکرده با کسی بد رفتاری نشه(اماده هر گونه توهین از دوستان عزیز هستم)
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
احسنت ! وقتی حرف حق می زنی از کلمات باطل هراسی نداشته باش!
-
20:25 - 1391/02/29
عادل جان چرا باید توهین بشه؟
من منظورم با خانوم ها نیس ولی این دیگه
خوب نیس.درسته که همه دوس دارن ازاد باشن.اما بعضی از افراد برداشت درستی از ازادی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
23:10 - 1391/02/29
ببخشیدا..خب شما نگاه نکن..تو قرآنمون اول اومده مرد نگاشو نگه داره بعد زن حجاب رو رعایت کنه اونم نه این حجاب..
پاسخ ها
Mohammad
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
فرمایش شما کاملا متین.
فقط لطف کنید نام سوره رو بگید تا منم برم بخونمش.
مهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
توی سوره شوری اومده میتونید برید بخونید
اول صریحا اعلام شده که آقایون چشمشمون رو نگه دارن
جلال قربانی نوده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
فان حزب الله هم الغالبون
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
من با این جمع اوری موافق نیستم باید فرهگ سازی بشه باید فواید حجابو بهشون فهموند بعدشم اونی که این تیپو میزنه خوب معلومه واسه اینه که توجه پسرارو به خودش معطوف کنه در این شکی نست پس نباید توقع داشت چشمشونو ببندن و راه برن اونا هم ادما و میتونن فریب بخورن همون طور که شما فریب خوردین و این حجابو انتخاب کردید
Iran, Islamic Republic of
01:12 - 1391/02/30
آقا خدایی دیگه مردها هم خجالت میکشن با این وضعیت بیان بیرون !!
نمایشگاه کتاب دختره با دامن کوتاه و جوراب ساق کوتاه اومده !!
مثه این که یه مرد با شلوارک بیاد !!
Iran, Islamic Republic of
08:51 - 1391/02/30
با سلام مانتوهایی که بیرون فروخته میشود همه تنگ و کوتاه هستند و بعد از شستن هم آب میروند دیگر چه انتظار میشود داشت. به نظر من این گونه مانتوها نباید اصلا در فروشگاهها فروخته شود
پاسخ ها
Mohammad
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
میگم استدلالت خیلی باحال بود. تو این مملیکت به این بزرگی هزار نوع ماده مخدر اعم از صنعتی، نیمه صنعتی و طبیعی ایش فروخته میشه حالا منم برم معتاد شم خوبه؟!!!!
(همین جووری گفتم)
mehdi
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
aqaye mohammad , manto y chizie k hatman bayad beri samtesh ama mesali k shoma zadi aslan monaseb nabod , y dokhtar cheqadr mtone donbale y mantoe khob bgardeo peidash kone ? khodet chqadr donbale y lebas mgardi k in entezaro dari
b nazare man bhtarin rah ine k parche bgran va manto bdozan ba inke tanavosh kamtare
Mohammad
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
سلام بر دوست گلم مهدی جان. قربون اسمتو خودت برم . متوجه منظورت نشدم. یعنی چی مانتو یه چیزی حتما بایذ بری سمتش. توو همون مثالی که منم زدم جنس خوب، بد، زشت پیدا میشه. تازشم فکر کنم خانومای محترم از یه چیزی که خسته نمیشن خرید کردنه. یه چیزو می بینن در حد 18 است اما بازم دنبال بهترینش میگردن. مثل من و تو یستن که تو اولین مغازه برن و همه چیزه بخرند (البته چیزایی که گفتم نسبی هستند و مصلق نیستند).
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
چشم.میگم دیگه از این مانتوها نیارن
ی دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
خب 4یا5نوع پارچه یا اصلا همون ی نوع پارچه رو بگیر ببر بده خیاطی واست درست کنه حتما که نباید بخری
وقتی میبینی اندازت نیست و مجبوری برو و پارچه بخرو بدوز
پولی رو که میخوای به فروشنده مانتو تنگه بدی به خیاطه بده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
هه هه هه هه...باشه...
اون دنیا برو به خدا بگو خدایا به خدا مانتو های بازار جنسش خوب نیست..تولید کننده رو بنداز جهنم...
Iran, Islamic Republic of
09:45 - 1391/02/30
والا تو اوپاشم اینجوری کف خیابون رو تبدیل به سالن مد نمیکنن...کلا همه چی ما صفر و صده!!! برای چی باید اینهمه آرایش و خودنمایی بشه؟ یا از نماد و آلات عجیب و غریب استفاده کنن؟ این جلوه گری ها اگر باعث خوشبختی میشد که جامعه غرب الان با اینهمه معضل و مشکل مواجه نبود؟ یه زمانی افسانه رفاه و اسایش در غرب بود ... الان که دیگه داریم کف خیابوناشونم میبینیم که گذشته از مشکلات فرهنگی حتی مشکل اقتصادی هم در غرب سرباز کرده...
پاسخ ها
sani
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
che rabti be moshkelate eghtesadi dare?
chera hame chizo ba ham ghati mikonid?
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
قربان شما چند سال اروپا بودین از اینجا بیخبرید.بعدشم فوضولی ممممممممنوع
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خواهشا راجع به غرب اظهار نظر نکنین مشکل های ما ده برابر اوناست
Iran, Islamic Republic of
10:46 - 1391/02/30
با سلام ، محو كردن صورت ماموران نيروي انتظامي ، درصورتيكه ايشان به كاري كه انجام مي دهند ايمان دارند، چه معنايي مي دهد ؟
پاسخ ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
یعنی زدی تو هدف. واقعا چرا باید صورتشون محو باشه؟ مگه کارشونو درست نمی دونن که مثل مجرم ها صورتشون رو محو کردن؟!
adel
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
خیلی از خلافکارها هم به کارشون ایمتن دارن پس نباید صورتشونو شترنجی کرد؟ اصلا این که گفتید چه ربطی داشت
Iran, Islamic Republic of
10:57 - 1391/02/30
اینایی که اینجوری لباس میپشن خودشون دوست دارن که مردا مزاحمشون بشن
پاسخ ها
شهرزاد
United States
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
از کجا اینقدر مطمئنین؟ شاید کسی دوست داره که زیبا باشه. واقعا فکر می کنین مردا اینقدر مهم هستند؟
دانیال
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
بیخیال جون هرکی دوس داری. نظر ندی نمیشه؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
بله مردا واقعا مهمن ولی زنا هم مهمن کلا نظرت چرت بود زود موضع میگیری
Iran, Islamic Republic of
13:09 - 1391/02/30
از بعضيا كه بگذريم معمولا" دخترامون نرمال لباس مي پوشن من كه به واسطه محل كارم هميشه كاملا" پوشيده ام ولي به يه دختر 14-15 ساله كه تازه زيباييهاشو كشف كرده نمي توني بگي خودتو جمع كن و نيا بيرون كه آفتابم روتو نبينه حالا لباساي چسبون آنچناني و بدن نما فرق مي كنه
پاسخ ها
adel
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
حالا مگه کسی به اینا گفته که نیان بیرون؟ بیان ولی درست
Iran, Islamic Republic of
13:52 - 1391/02/30
درود.هرکس تو یه مملکت و بایه فرهنگ رشد می کنه و اونو از سایرین جدا می کنه.ماهم تو 7000سال تاریخمون اصلا زن و حجاب اینگونه نداشتیم دینمونم که اصلا اینو تایید نمی کنه دوران چهارتا شاه نادان و نفهم همه چیزمون غربی شده.و اینم بگم به اون خانومهای که این مد وروشو تایید کردن اگه شما یه مرد لخت از جلوتون رد بشه چطور نگاش می کنید با دوتا چشماتون یا 4چشمی که می گید ما باید جلوی چشامونو بگیریم.این دخترا مثل یه قطعه موم اند که باید ماهواره وشبکه های غرب بهشون شکل بدن نه خودشون مبدع جهان باشند.
پاسخ ها
ناشناس
United States
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
حالا مگه این دخترای بیچاره لختن؟!!! کاملاً تنشون پوشیده س شاید یه کم موشون پیدا باشه که واقعا زشته ادم با دیدن موی یه دختر...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
باید حضور شما عرض بشه ک خانما معمولا اگه با همچین مسایلی روبرو بشن 2چشمی چیه پا ب فرار میذارن نه ک مثل اقایون برخورد کنن!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
13:54 - 1391/02/30
به نظر من اگه کسی به این خانم ها و اقایون بد حجاب توجه نکنه و بی تفاوت باشه، این خود نمایی ها از بین میره. خب اونا فک میکنن با اون ظاهر میتونن مرکز توجه باشن، اما با عادی برخورد کردن این حس در اون ها از بین میره. حالا انگار ماها تو عمر خود مو یا دست و پا ندیدیم که اون جور خیره میشیم به دیگران و بعد هم تقصیر و گردن دیگری میندازیم....
پاسخ ها
فاطمه
United States
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
بسیار عالی
من
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
تنها حرف حساب در این کامنت ها همین بود.. like
Iran, Islamic Republic of
14:02 - 1391/02/30
واقعا برای آقایونی که دختر را رو با لباس میبینن و تحریک می شن باید تاسف خورد
یعنی این قدر کمبود دارین .........
پاسخ ها
ADEL
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اولا همه تحریک نمیشن دوما غریزه جنسی مرد خیلی از زن بیشتره و یکی از دلایل اصلی ازدواج هیچ ربطی هم به کمبود و عقده نداره
فاطمه
United States
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اقا عادل من نظر شما رو خیلی جاها تو این پست خوندم فقط یه توصیه دارم به شما : به هیچ عنوان پاتونو از کشور نزارید بیرون وگرنه با این توصیفی که شما از مرد کردید سریعا غریزه کار دستتون میده ، برادر من شما حتی تلویزیون خودمونم که فیلم خارجی نشون میده نگاه نکن ...
adel
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
فاطمه خانم این که گفتم غریزه جنسی بیشتره منظورم این بود راحت تر تحریک میشه ولی این به این معنا نیست که نمیتونه و نباید خودشو کنترل کنه و در جواب نازنین خانم گفتم که فرق کمبود و عریزه جنسی رو بدونه
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
نازنین خانوم باید واسه دخترا تاسف اور باشه که با این لباسای جلف میان بیرون اون دخترایی که اینجوری میان بیرون کمبود دارن نه اقایونی که نگاه میکنن
Iran, Islamic Republic of
14:15 - 1391/02/30
دوست عزیزی که گفته اند مانتوهای تنگ و کوتاه هستند که باید از فروشگاهها جمع شوند، در مورد روسری و شال چه باید گفت؟ روسری و شال که کوتاه نیستند!!
پاسخ ها
شکیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
روسری و شال هم یا از جنس توره یا یه نخه......
Iran, Islamic Republic of
15:51 - 1391/02/30
به نظر من تو هر جامعه یی باید عرف رو رعایت کرد .بابا اینجا ایرانه و فرهنگ ما جوری هست که باید حجاب حداقلی رو رعایت کنی والاه ما خارجم رفتیم اونجا اینقدر بتونه کاری و رنگ ولعاب نمیزنن و کسی هم تحریک نمیشه ولی تو ایران انگار طرف قسم خورده خودشو متفاوت جلوه بده.البته دخترای ایرانم تقصیری ندارن جامعه خرابشون کرده که اعتماد بنفسو فقط تو آرایش و لباس پوشیدن میبینن نه تو شوهرداری و بچه داری
البته دخترای خوب هم زیاد داریم!!!
پاسخ ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بله من به عنوان یه خانوم اصلا از آشپزی و بچه داری خوشم نمی آد و کسی هم نمی تونه مجبورم کنه. شما اگه همچین نگاهی به زن دارین وافعا باید بگم چندین دهه از روزگار عقبید.
داوود
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
عزیزم الان سال1391 هست نه1191. یعنی 200 سال پیش.خانوما حق طبیعی یک انسان رو دارن.تورو خدا اینقدر خودخواه نباشیم.اه. درضمن شما چند تا کشور اروپایی رفتی که همش میگی تو ایران تو ایران.نرفتی دیگه قربونت برم.نرفتی.الکی استدلال غلط یا بهتره بگم مغالطه دوستان دیگه رو تکرار میکنی.زن آدمه.انسانه.قابل احترام.درست مثل من و تو وهمه آدما.
Iran, Islamic Republic of
18:13 - 1391/02/30
هر کسی باید به وظیفه خودش عمل کنه.نباید گردن هم بندازیم
Iran, Islamic Republic of
19:57 - 1391/02/30
سلام دوستان-واقعا خجالت داره اینا-خانمی که میگی نگاه نکن حرفت درسته ولی برو روانشناسی مرد و زن رو بخون
Iran, Islamic Republic of
20:00 - 1391/02/30
سلام دوستان-واقعا خجالت داره اینا-خانمی که میگی نگاه نکن حرفت درسته ولی برو روانشناسی مرد و زن رو بخون
Iran, Islamic Republic of
02:33 - 1391/02/31
اگه قراره بابدحجابی برخوردبشه ای کاش یه ارگانی تشکیل بدن که مختص این کارباشه تایه دختر15,16ساله پاش به کلانتری واینجورجاهابازنشه چون وقتی باراول رفتن بازداشت واومدن بیرون بخاطراینکه ترسش ریخته وضع پوشش بدحجابترهم میشه
پاسخ ها
من
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
شدیدا like
ی دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
شدید موافقم
Iran, Islamic Republic of
12:35 - 1391/02/31
اميدوارم اين طرح هميشگي باشه و فقط براي 1 يا 2 هفته نباشه آخه چند بار ديگه هم اين اقدامات انجام شد ولي چون پيگيري نشد دوباره بدحجابي تشديد شد.پس اميدوارم دولت سعي كنه اين طرح مثل بستن كمربند اتومبيل هميشگي و الزامي باشد.صددرصد نتيجه خوبي خواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
12:40 - 1391/02/31
هر چیزی حد و اندازه ای داره -ازادی ،حجاب و.... هر کسی اگه حد وحدود خودشو بدونه ناهنجاری بوجود نمی اد که حالا مردا باید چشم درویش کنند یا خانما از ازادیهاشون کم بشه--پس همیشه همه چیز به اندازه
پاسخ ها
mary
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
خانم خودخواه من حدم با تو متفاوت و دیگری با من" بهتره تو حد و مرز های همدیگه دخالت نکنیم.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
شما ازادی را در نشان دادن زیبایی های خود می بینید یعنی اینقدر فکرتون بسته است
Iran, Islamic Republic of
13:06 - 1391/02/31
یعنی تو این مملکت هیچ مشکل مهم دیگری مثل گرانی، تورم ، بیکاری، اعتیاد، بیماری های روحی روانی ، ترافیک، آلودگی هوا ....وجود ندارد؟!
پاسخ ها
فاران
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
ظاهرا" نه باران جان ، مث اینکه تمام مشکلات حل شده !!!!!!!!!!!! ( + )
adel
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
وقتی این جمله رو میشنوم کهیر میزنم باران خانوم مگه باید مشکلات رو دونه دونه حل کرد میشه سعی کرد ار هر مشک یه مقدار حل کرد شما یه طوری میگید که انگار همه کارها مونده زمین فقط گشت ارشاد کار میکنه
mohamad
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
na baran jan.hame chi aroome.moteasefane shoma divaret az hame kootahtare
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
حجاب جزئی از ایمان ماست اگر ایمانمان را قوی تر ومحکم تر بکنیم مسلما مشکلات دیگر نیز حل می شود.
Iran, Islamic Republic of
15:36 - 1391/02/31
متاسفانه جامعه امروزی ما بین مدرنیته وسنت گرایی معلق مانده است باتوجه به اینکه من معتقدم هرجامعه ای قوانین وفرهنگ خاص خود را دارد واین فرهنگ و قوانین تابع افراد جامعه و زمان خاص خودش می باشد بطور مثال در جامعه امروزی آمریکا همجنس گرایی تبدیل به قانون شده است در صورتی که اگرهمین قانون دهه چهل و یا پنجاه میلادی می خواست وضع شود هم مورد انتقادجامعه وکلیسا قرار می گرفت پس قوانین و فرهنگ هرجامعه رابطه مستقیم با شعور ودرک مردم همان زمان دارد دختر ایرانی باید بداند به هرحال دراین جامعه و با این قوانین دارد زندگی می کند پسرایرانی هم باید به حدی از درک وشعوربرسدکه این طرز لباس پوشیدن برایش یک چیز عادی شود البته نمی توان منکر بستر سازی و درک کردن شرایط هم دختر وهم پسر توسط متولیان جامعه شد خود این اصلاح قوانین احتیاج به مباحث بسیار طولانی و تخصصی نیز دارد به امیدروزی که به فرهنگ قدیم خویشتن بازگردیم
پاسخ ها
ژاكلين
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
دوست عزيز بايد درك بالا داشت تا اين مسائل را درك كرد البته من با مسايلي مثل قانوني همجنس گرايي و شاخه هاي مخربي مانند شيطان پرستي و امثالهم را نامعقول و ضد اجتماع مي دانم ولي پوشش نرمال با يك طرز تفكر نرمال در جامعه آرامش مي آورد به نظر من طرز پوشش امري كاملا"فرديست در جوامع آزاد هم قوانيني وجود دارد مثلا" مردم در كوچه و خيابان با مايو نمي چرخند و به اداره نمي روند با لباس فرم هم به مهماني هاي اسپرت و عروسي نمي روند اين را كسي به آنها ديكته نكرده خودشان با شعور انسانيشان به اين نبيجه مي رسند كه كجا؟ چطور؟ اگر كمي تربيت صحيح اجتماعي در مورد پوشش بود دختران ما هم آنچنان عفيف و درخور لباس مي پوشيدند كه هيچ كجاي دنيا مثالش پيدا نمي شد
اين پاسخ بنود، تبادل نظر بود.
Iran, Islamic Republic of
16:54 - 1391/02/31
واقعا احسنتبه پلیس . دست شون درد نکنه .ایشالا بتونن ادامه بدن و این بدحجابی ها رو از جامعه بردارن.الان مد شده هر کسی حال نداره کار کنه یا حوصله نداره نهی از منکر کنه ،میگه اول باید فرهنگ سازی بشه. اینقدر بعضی از این بد حجاب ها پررو هستند که اگه تو خیابون غیر از پلیس کسی بهشون تذکر بده حاضر هستن باهاش دعوا کنن. یعنی اینقدر تذکر ندادیم و راحت بودن که کم کم حق به جانب هم هستن. آره اگر پلیس و مردم با هم نهی از منکر نکنن یه روز میاد این بدحجاب ها به باحجاب ها تذکر میدن. کنار فرهنگ سازی که بارها فرهنگ سازی شده، استفاده از قانون هم لازمه.احسنت به پلیس احسنت!
Iran, Islamic Republic of
17:32 - 1391/02/31
آقای یه جوون عزیز شما که میگی دختراحجابشونورعایت نمیکنن وشما هم تحریک میشین ومتلک میندازین ،ولی من که حجابم کامله این آقایون متلکهایی میتدازن که میگم زمین دهن بازکن وقورتم بده .واقعاًچرا..........
Iran, Islamic Republic of
17:58 - 1391/02/31
تو ایران هنوز جنبه این کارارو ندارن واسشون خوب نیست.این حجاب عربها هم واسه خودشون خوبه ما خودمون لباس پوشیده و خیلی زیبا داریم.نیازی به لباس عرب نداریم
پاسخ ها
adel
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
ببخشید ولی فکر کنم شما عرب هارو عقب افتاده و بی فرهنگ میدونید ولی بدونید نزاد پرستی بزرگنرین بی فرهنگیه
اتوسا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
اولا زن ها دوره ی قبل از اسلام حجاب داشتن ونجیب بودن حجابم عربی نیست البته چادر ساده حجاب زنان دوره ی هخامنشی است
Iran, Islamic Republic of
18:16 - 1391/02/31
حجاب دخترا که قربونش برم خیلی جون عمشون عالیه ......خجالت
پسرا هم که دیگه ابرو بر میدارن .مو رنگ میکنن.اه اه دیگه ادم فرق دختر و پسرو نمیفهمه ...بابا حیایی گفتن دینی گفتن به خدا تو لس انجلس مردم سنگین تر هستن....
اون موقع وقتی پسرا 15 سالشون بود دنبال مردونگی وغیرت بودن اما الان چی؟دنبال ابرو بر داشتن مشکل از خود خانواده هاست اگه بچه هاشونو خوب تربیت کنن بچه شون رو جامعه تاثیر میذاره نه جامعه رو بچشووون .....
پاسخ ها
شکیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اونایی که نظر منفی دادن بی زحمت بگید با کجای حرف من مشکل دارید؟
fizi
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
راین گونه خانواده ها که همچین گل پسرایی دارن فرق بین خواهر داداش نباشه ممکنه این لباس اونو میپوشه واون یکی لباس اینو شاید روزی برسه پسرا لباس آبجی شونو بپوشن آلان که از لوازم آرایش آبجی جونشون استفاده بهینه میکنن
شکیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
من خودم چادری نیستم.......شیک میپوشم ولی دلیل شیک بودن بی حجابی نیست......
مطئمنم که نظر منفی هارو اقایون دادن.......
در هر صورت نظر من اینه.....
به خدا بعضی موقع ها یه دخترایی رو تو خیابون میبینم که از دختر بودنم خجالت میکشم
Iran, Islamic Republic of
21:00 - 1391/02/31
به نظر من اول بایدخانواده ی این افراد زیرسوال برن که دختریازن جوان خودشونوبدون هیچ کنترلی میفرستن توخیابونا ظاهراازاون تعصب وغیرت ناب ایرونی دیگه خبری نیست وافساراوناازدستشون دررفته ومهم نیس که به چه چشمی به اونا نگاه میشه .هدف عقده ی جلب توجهه که یک مشکل روحی روانیه
پاسخ ها
arzyab
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
دوست عزیز حرف شما متین من به واقع دیدم مردی وقتی با همسرش دعوا ش شده بود زنش رو کنار ازاد را ه پیاده وول کرده بود وبه او گفته بود بزا راننده های ولگرد هر کاری دلشون میخواد باهات انجام بدن .وقتی شرف وانسانیت وغیرت ومردانگی از فکر وذهن ما کنار رفته چه می شه کرد.به دلیل شغلم با این مواردها سروکار دارم . میخواهید دیگه به کجا برسیم در ضمن اینها افراد تحصیل کرده هم بودند واز موقعیت اجتماعی وشغل ابرومندی بر خوردار بودند. باید ریشه یابی کرد چرا زن ومرد ایرانی به ناکجا اباد در ذهن خود رسیده اند.
Iran, Islamic Republic of
21:18 - 1391/02/31
من از همه کسانی که معتقدند زن باید حجاب رو رعایت کنه تا مردها از راه به در نشن یه سوال دارم. به خصوص خانم نهال که خودشم یه خانومه ولی نمی دونم چرا حقوق خودش رو رعایت نمی کنه. چرا مردها همه کار را به بهانه جنسیتشون توجیه می کنن و می گن خب مرد ماهیتش اینه و ذهنش با زن فرق می کنه و ... اگر اینطوریه خب خانوما هم جنسیتشون افتضا می کنه که بخوان زیبا و جذاب باشن. چرا زن ها باید همه خواسته هاشون رو به خاطر جنسیت مردها سرکوب کنن؟ چرا برعکسش نباشه؟
پاسخ ها
adel
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
همه ادمها دوست دارن زیبا باشن فقط مخصوص زن ها نیست ولی میشه حجاب رو رعایت کرد زیبا هم بود
darya
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
یعنی حرف دلمو زدی عزیز!لایک
اتوسا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
خانمی دختران ساده و عاطفی اند زود گول میخورن وقتی حجاب دارن کمتر کسی مزاحمشون میشه من دختران زیادی دیدم به خاطر حجاب بدشون ژسرا اغفال شون کردن ولی دیگه راه برگشتی ندارن
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
گلم بین زن و مرد تفاوت است چون زن زیبا افریده شده شما با حفظ کمال وجمال خودت حق خود را حفظ کرده ای نه پایمال منطقت را تغییر بده.
Iran, Islamic Republic of
22:11 - 1391/02/31
چرا اسىب شناسى نمىکنىم و دنبال مقصر مى گردىم اوناىى که به کشورهاى دىگه سفر کردتد دىدند با وجود بى حجابى مزاحمت خىلى کمه.بالا رفتن سن ازدواج, مشکلات اقتصادى, کمبود کار,و.......به اىن تماىلات دامن نىزند؟
Iran, Islamic Republic of
23:28 - 1391/02/31
تقریبا خوبه اگه موقتی نباشه
Iran, Islamic Republic of
23:53 - 1391/02/31
به نظر من تو هر جامعه یی باید عرف رو رعایت کرد .بابا اینجا ایرانه و فرهنگ ما جوری هست که باید حجاب حداقلی رو رعایت کنی والاه ما خارجم رفتیم اونجا اینقدر بتونه کاری و رنگ ولعاب نمیزنن و کسی هم تحریک نمیشه ولی تو ایران انگار طرف قسم خورده خودشو متفاوت جلوه بده.البته دخترای ایرانم تقصیری ندارن جامعه خرابشون کرده که اعتماد بنفسو فقط تو آرایش و لباس پوشیدن میبینن نه تو شوهرداری و بچه داری
البته دخترای خوب هم زیاد داریم!!!
Iran, Islamic Republic of
02:53 - 1391/03/01
avalan harki khodesh pooshesho entekhab mikone
dovoman pas chera ina faghat dokhtararo mibinan pas chera ba pesara kari nadaran onam sdaste kami az dokhtara nadaran
Iran, Islamic Republic of
10:20 - 1391/03/01
من یه خانمم .هم شوهرداری بلدم هم بچه داری /واصولی لباس می پوشم ولی تنها چیزی که واسم قابل درک نیست اینه که ما به علایق وسلایق هم احترامی نمیزاریم
Iran, Islamic Republic of
10:33 - 1391/03/01
سلام ببینید خانومای عزیز چرا ناراحت میشین مردا عقلشون به چششونه خانوما عقلشون به گوششون مثلا با احساسات ی خانوم با یه عزیزم زود میتونی بازی کنی ولی باز اقایونو با یکم بد حجابی زود میتونی از راه به در ببری این حقیقته پس اینجا ما مقصریم چرا تو خونه ازاد نباشیم چرا باید زیبایی خودمونو برای نامحرم در مرض دید بزاریم البته اقایون که چشاشون پاک نیست هم زیاد پیدا میشن اونا هم مقصرن
Iran, Islamic Republic of
13:55 - 1391/03/01
اگه اون خانمهای پلیس به وظیفه ی خودشون عمل میکنن و به اینکار افتخار میکنند پس چرا باید صورتهای اونا دیده نشه ؟ومتاسفم که این کامنت رو سانسور میکنید ....
پاسخ ها
فیضی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
مگه قراره ببینی که قیافشون چطوره ؟؟؟؟ برا شما وبعضیای دیگه فرق میکنه مامور ماموره .خدا پدر و مادرشونو بیامرزه عجب کاری میکنن
Iran, Islamic Republic of
14:44 - 1391/03/01
افرين.دستشون درد نكنه...خداييش اين كار لازمه.من جندين مورد زندكي سراغ دارم كه مرده رفته بيرون از خونه و اين خانوما كه رنكارنك هستن و ديده .با يكيشون دوست شده و ارتباط نامشروع و زندكيشون با داشتن جند تا بجه از هم باشيده...خب مردا كه ميرن اين زنا رو ميبينن سخت خودشونو نكه ميدارن.هر جي باشه مردن ىيكه.نميدونن اكه زن خودشونم اين لباسا رو ببوشه و اين همه ارايش كنه از همشون قشنكتر ميشه.اون وقت با ارتباط برقرار كردن با زناي خيابوني زندكيشون از هم ميباشه.
Iran, Islamic Republic of
14:51 - 1391/03/01
این رو هم قاب بگیرید بزنید به اتاقتون عزیز های دل
ناپلئون میگه عفت در زن مانند شجاعت است در مرد ، من از مرد ترسو همچنان متنفرم که از زن نانجيب
ببین ناپلئون با اون عظمت و بریز بپاش چی گفته.
پاسخ ها
شکیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
لایک
شهرزاد
United States
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
خب حالا چه جوری اینقدر زود در یه نگاه فهمیدین که این خانوما نانجیبن؟!
علی7
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
من به هیچ وجه چنین جسارتی نکردم.من در کل گفتم.
Iran, Islamic Republic of
22:18 - 1391/03/01
ماندانا سلام. سوالی که پرسیدی مربوط به افرینش مرد و زن است .وقتی مرد شدی میفهمی چقدر تحت فشاری؛اگه انوخت تونستی جلو تو بگیری.من میدونم چی میکی ولی یک طرفه است
پاسخ ها
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
من کاملا با حرفت موافقم با اینکه یک دخترم ولی بنظرم باید دخترا حد و مرزشون رو رعایت کنن و باید اینکار دوطرفه باشه یعنی آقایون هم بیشتر خودشونو کنترل کنن
Canada
23:28 - 1391/03/01
اگه شما جوانها با دیدن این خانمها تحریک میشین مشکل خودتونه.به نظر من شما باید خودتونو اصلاح کنید وسعی کنید با دید بد نگاه نکنید پس اکه اینجوریه پس باید همه جوانهای اروپا بد باشن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
گناه اقسام مختلفی داره!
1- خود شما گناه را انجام می دهی که تکلیفش روشنه
2- از اون بدتر وقتی است که شما عامل انحراف کس دیگری می شی! حالا هم خودت گناه کردی و هم در گناه کسی که شما تحریکش کردی شریکی !
در ضمن برای اینکه هر گناهی را انجام بدیم ار بلاد کفر مایه نزاریم ! به حرف خدا گوش بدیم خیلی برامون بهتره
Iran, Islamic Republic of
23:46 - 1391/03/01
نسيم جان
یکم به اون خانومایی که میشناسی و میگی که اگه به خودشون برسن قشنگتر از ههمه میشن یاد بده که به خودشون برسن تا شوهراشون جذب بقیه نشن. جای اینکه بخوای به رنگ و لعاب چند میلیون ادم اعتراض کنی. هممون تو خونه هامون خواهرو برادر داریم یا اونا که متاهل هستن، چرا تو خونه برای هم اراسته و زیبا نباشیم که بخوایم توبیرون از خون و تو دیگران دنبال زیبایی بگردیم.
-
00:20 - 1391/03/02
سلام
همش برمی گرده به هویت. وقتی آدم ندونه کجاست و چیه نتیجش می شه این وضع. واقعاً دلم می سوزه.
پاسخ ها
5555
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا خیلی دوسدارم چون حرف دلمنو گفتی
Iran, Islamic Republic of
00:42 - 1391/03/02
تمام اشتباهات ما آدما از كمبود ايمانه.وقتي الگوي درستي انتخاب نشه اين اوضاع كاملا طبيعي هستش. امام علی(ع) :
نه مرگ آنقدر ترسناک است و نه زندگی آنقدر شیرین که آدمی پای برشرافت خود گذارد.
Iran, Islamic Republic of
09:36 - 1391/03/02
به نظر من بايد منطقي فكر كرد اين كه وضعيت حجاب بده بحث ديگه ايه اما سوال اينه كه الان بايد چه كار كرد.همه ما مي دونيم اگه بخواي انجام يه عمل رو به يه نفر اجبار كني به احتمال بسيار زياد نتيجه عكس داره پس بايد از همين الان تا دير نشده فرهنگ سازي كرد ان هم به شيوه درست و از بعضي ها هم كه حجابشونو رعايت نمي كنند خواهش مي كنم كه حداقل به ديگران احترام بزارند
پاسخ ها
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
چندتا سوال از همه مخصوصا پسرا
1.الگو های زنده جامعه امروزی چه کسانی هستن؟(مشاهیر مثله بازیگرا)
2.پسرا مخصوصا اونا که وضعشون خوبه چه تحصیلی(دکترو..)و چه پولو اینا با چه دخترای ازدواج میکنن؟؟؟(خوشگلا و بیشتر همینطورین کم حجاب)
3. دخترا چه طور خشگل میشن؟(همینطوری)
حالا جمع بندی کنین
پس از اونجای که دختر نماد رزبایه و از اونجا که ذاتش اینه که جذب کنه و چون سلیقه بیشتر آقایون پولدار همینه ناچار به این کارا هم میشه پس بیشترش به نگاه و انتخاب آقایون مربوطه
حتی یه خارجی هم بیا ایران این قیافه هارو مبینه حیرت میکنه وهمین نتیجه رو میگیره:سلیقه پسرای ایرانی اینه.
اول باید از تغییر سبک انتخاب پسرا مخصوصا اونایی که گفتم تونت سرچ کنین میفهمین باید شروع کرد.
البته بعضیا از سختی هم خوششون نمیاد و قصده جلب توجه ندارن فقط میخوان راحت باشن که اینارو میشه تشخیص داد چون آرایش ندارن یا خییییلی کم آرایش میکنن ولباسای راحت میشن نه تنگ که اینطوری خیلی کمن.
Iran, Islamic Republic of
16:30 - 1391/03/02
مرسی از نهال به خاطر شعور و درک بالاش. مرسی مرسی
Iran, Islamic Republic of
08:36 - 1391/03/03
کاش کمی هم به گرانی رسیدگی میشد-انهایی که وضعشان توپه ازکارمندان بی خبرند بچسبین به وضع بدمالی جامعه-یک کارمند ساده باحقوقو5000 چطوری هم اجاره بده هم زندگی کنه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
همه چی ارزون بشه این آدما باز کار خودشون را می کنند ! فکر می کنی ترک گناه و معصیت به همین راحتیه! خیلی هاشون هم وضع بدی ندارند! از آدم گناهکار دفاع نکن
Iran, Islamic Republic of
08:47 - 1391/03/03
adam bayad zatesh dorost bashe.hamin
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
ذات آدم با اعمال نیک درست می شه! نه با گناه
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
قابل توجه شما:از کوزه همان برون که می تراود
داشتن ذات درست یا دلی پاک نمیتونه ظاهر نامناسب آدمو توجیه کنه
Iran, Islamic Republic of
09:10 - 1391/03/03
فقط و فقط خانوما ي بد حجاب مقصرند عوامل فساد.
Iran, Islamic Republic of
16:12 - 1391/03/03
باید به شدت برخورد بشه طوریکه طرف تا هفت پشتش بلرزه.اینجور افراد خیلی بی حیا و مرداشون خیلی بی غیرت هستند
پاسخ ها
شکیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
علی اقا کاملا درست میگی میگیرنشون ازشون تعهد با ادرس خونه رو میگیرن بعد هم ولشون میکنن......
تازه معلوم نیست ادرسو درست بدن یا نه!
حسین فراهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آقای باغیرت بزرگترا بهت درس ندادند همه زنها و دخترهای تو خیابون خواهر و مادر خودتند؟
دوست داری خواهر مادر خودتم بگیرند ، ببرند و ....
اگه یه جو غیرت داشته باشی باید هفت پشت خودت بلرزه .
Iran, Islamic Republic of
16:39 - 1391/03/03
همه کامنتهارو با حوصله خوندم چون این مسئله حجاب وبی حجابی واقعا یه مسئله جدی تو جامعه امروز ماست.متاسفانه خیلی از خانوم ها هیچ رقمه زیر بار نمی رن که بابا هر قد هم مرد سر به زیر باشه لباس پوشیدن خیلی از خانمها مث اینایی که تو تصویر دیدیم تحریک کننده است ومثلا من پسر جوونی که از صبح تا شب تو ماشین کنار خیابون محل کار تو رستوران تو مغازه و.... خیلی جاهای متفاوت دیگه مدام اینجور خانمها با اینجور پوشش حظور دارند بالا خره.... واما اون اقایی که گفت که بعضی از خانمها اینجوری لباس می پوشن که اقایون بیوفتن دنبالش متاسفانه حقیقت داره!!!وگرنه دلیلش چیه که یه دختر جوون طوری لباس بپوشه که عین بدن نماییه!!!!!!!!!!!مگه نمی دونه این کارش برای اقایان چه معنایی داره؟اگه این کامنت منتشر شد خوشحال می شم یه خانم با شخصیت بگه این نوع پوشش چرا؟؟!!
پاسخ ها
سیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
کاملا با نظرت موافقم واقعا درست گفتی
چرای این پوشش رو هم خودت گفتی در کنترل نگاه آقایون شکی نیست ولی متاسفانه بعضی ها طوری خودنمایی میکنن که حتی همجنساشون هم نگاشون میکنن!!!
Iran, Islamic Republic of
16:59 - 1391/03/03
salam doostan ,mrc az nazaratetoon ,lahazate khoobio baraye ma ijad kardid,koli khandididm !!!
vali ey kash az avval tarze barkhorde hamin gashte ershadiha kami behtar bood ta kar be inja nemikeshid
Iran, Islamic Republic of
18:36 - 1391/03/03
مامیگیم که آقایون نگاه نکنن ولی خانومای عزیزقبول کنیدکه نمیشه ،نگاه میکنن نه به خاطراینکه خوششون اومده بعضی وقتا بنده خداها کفشون میبره که چراخانومااینقدرزننده توجامعه ظاهرمیشن خودمنم بعضی وقتامات ومبهوت فقط نگاه میکنم وافسوس میخورم که چراخودمونوبرای دیگران به نمایش بذاریم وانگشت نماباشیم
پاسخ ها
سیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
آفرین کاملا درست گفتی دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
19:13 - 1391/03/03
خانومایی که میگن اقایون نگاه نکنن اصلا من میگم خانوما واسه ی چی اینجوری میان بیرون بخاطر اینکه تشنه نگاه مردن وگرنه اگه غیر این بود هیچ وقت اینجوری بیرون نمی رفتن که ساعت ها وقت بگذارن واسه خوششگلی خودشون یه روز مرداهارو از این دنیا بگیرید ببینید خانوما اینقدر غیر عادی بیرون میان یانه ؟!تحریک شدن مرداو خودنشون دادن خانوما امری فطریه اما جلوشو میشه گرفت باراهکارایی که خداگفته اگه خدابه مرد گفته نبین ازاون طرف به زنم گفته حجاب کن دوطرفه است هردوباید حقوق همو رعایت کنند
Iran, Islamic Republic of
22:10 - 1391/03/03
این نوع پوشش فقط از کمبود میتونه باشه، تازه این افراد علاوه بر پوشش بد، رفتار و شخصیت غیر نرمالی هم دارن،من با چندتاشون برخورد داشتم با خودم گفتم همون بهتر که از جامعه جمع اوری شن.
Iran, Islamic Republic of
00:26 - 1391/03/04
در پاسخ به جواب آرتا باید بگم اولا اینجوری که شما گفتید خنده داره چون ملت که لخت نمیان بیرون در ضمن شما مردا که اینهمه ادعای فرهنگتون میشه از مردهای خارجی یاد بگیرین چشاتونو ببندبن و به زن زیبای خودتون بنگرید!!!!!!!!!!
پاسخ ها
آرتین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
قابل توجه شما : ملت لخت نمیان بیرون ولی بعضیهاشون کاملا زننده ظاهر میشن که همین کافیه .درضمن مردهای خارجی دیگه با نگاه قانع نمیشن پاشونو خیلی فراتر میذارن خواهشا چیزی رو که نمیدونی نگو!!!!
حسین فراهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
با چشای بسته به زنهای خودمون بنگریم !!!!
Iran, Islamic Republic of
01:21 - 1391/03/04
bazam nazaramo nazashtiiiiiiiiiiin!!!vaghean ke
Iran, Islamic Republic of
10:26 - 1391/03/04
الی جان فک کردی خارج چه خبره عزیزم؟؟من به ایتالیا والمان ودبی ترکیه تایلند چین سنگاپور مالزی وعربستان سفر کردم خارج ندیده نیستم عزیزم! در کشورهای مخصوصا غیر اسلامی فساد بیداد میکنه.اما مث اینکه اونا یا به این مسئله عادت کردن یا لباس متمدنی بهش پوشوندن یا واقعا نمی خوان اصلا بهش اعتراف کنن!!به هر حال ما ایرانی هستیم وجدایی از همه چیز غیرتمون نمیزاره نسبت به این مثله بی تفاوت باشیم.
Iran, Islamic Republic of
13:07 - 1391/03/04
سلام.دستشون درد نکنه واقعا...من نمیدونم با چه انگیزه ای این دخترا قیافشونو این شکلی میکنن؟هر کی خواست از این کارا بکنه بره خارج.ما کشورمون اسلامیه
Iran, Islamic Republic of
10:50 - 1391/03/06
خودمان را گول نزنیم و بیخود با توجیه های بیخود ادای روشنفکران را در نیاوریم. خیلی واضحه که بد حجابی یک مقدمه ی ابتذاله. البته بعضیا میگن که این خانمها دلشان پاکه و از این بد پوشیدنها منظوری ندارند. من یک مثال عرض کنم خدمت ان دسته آدمهایی که این را میگن. یک «خانم فاسد» را در نظر بگیرید..اگر لباس سنگین یا مثلا چادر بپوشه، کسی را تحریک نمیکنه و فوقش یک آقا (آنهم با تحریک و اشاره خانم) دنبالش راه میفته...اما در نظر بگیرید یک خانم..هر چقدر هم خوب باشه اما وقتی لباس ناجور شبیه عکسهای بالا بپوشه چه اتفاقی میفته؟؟؟ اول اینکه برا شخصیت خودش بده..دوم اینکه برا آرامش خودش بده(متلک پرانی و مزاحمتها)...سوما میتونه برا امنیتش بد باشه..چهارم اینکه برا امنیت جامعه بد میشه(ممکنه پسری با دیدن چند مورد از این خانمها یکروز اقدام به ......) پنجم چشم چرانی در بین آقایان شایع میشه...ششم .....خانم محترم باور کنید هزار دلیل موجه هست... باورکنید اگر خوب بررسی کنید میبینید دودش آخر تو چشم بی حجابان و خانواده هایشان میره...مستقیم یا غیر مستقیم
Iran, Islamic Republic of
09:47 - 1391/03/07
mishe begid chera nazare mano edit kardid,mesle inke shomaham beine dokhtaro pesar tabeez ghaelid vaghean ke!!!
Iran, Islamic Republic of
12:05 - 1391/03/07
با نظرت موافقم مهدی راست میگی واقعا. عیب از دختر هاست که پدر ومادرشان انها را به حال خود وا گذاشته اند.
پاسخ ها
شکیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
شما هم میتونی در این مساله کمک کنی هاااااااا
شما هم محل ......به اینجور دخترا نذار
Iran, Islamic Republic of
17:00 - 1391/03/08
در این باران نگاه های مسموم، چتر حجاب را با خود بردار
اولا این رو بدونیم کسی که گوهر وجودش رو شناخته الماس وجودیش رودرملا عام به نمایش نمیزاره وبعداین که اون لبو فروشه که جنسش رو جار میزنه ولی یک طلا فروش جنسش رو پشت کلی محافظ نگه میداره وهر چی ارزش اون جنس بیشتر حفاظتش بیشتر حالا ماباید انتخاب کنیم چطور گوهر وجودمون رو حفظ کنیم یا اون روبرای دید به حراج بزاریم؟ بدونیم حجاب تکریم اون کسی است که در حجاب است
( کامیاب کردن چشم های گرسنه نامحرمان کمترین سازشی با پاکی و نجابت ندارد و عفیف بودن زن بد حجاب از القائات بی اعتبار شیطان است.)
پاسخ ها
شکیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
چه قشنگ تشبیه کردی.....
Iran, Islamic Republic of
10:49 - 1391/03/09
نیروی انتظامی
تشگر تشگر
Iran, Islamic Republic of
11:21 - 1391/03/09
حالا همش بندازید گردن همدیگه !
آقایون میگن خانوما حجاب داشته باشن ... خانوما میگن آقایون چشاشونو درویش کنن !
هردوش باید باهم باشه !
یکی بدون دیگری نقص داره ... هم خانوما حجابو رعایت کنن هم آقایون بقول دوستان چشاشونو درویش کنن ولی واقعن بنظرتون آقایون میتونن چشاشونو درویش کنن؟؟؟؟؟
خودتون قضاوت کنید !
جلوی بدپوشششی رو گرفتن راحتتره یا جلوی بدحجابی رو گرفتن ؟
کودوم ممکن تره؟؟؟؟؟؟

قضاوت کنید! منطقی نه از روی تعصب!
پاسخ ها
شکیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
حرف شما متین اما واقعا نه واقعن
Iran, Islamic Republic of
21:53 - 1391/03/09
آخ اصلاحیه:
منظورم این بود! که: جلوی چشای مردارو گرفتن راحتتره و ممکنه یا جلوی بد حجابیو بد پوششی رو گرفتن؟!
بنظر من جلوی بدپوششی رو راحتتر و مطمئن تر میشه گرفت ...
Iran, Islamic Republic of
09:38 - 1391/03/10
برای مبارزه با حجاب برنامه خوبی است چون عده ای کلمه حجاب و آزادی را بد برداشت می کنند و فقط کار و عمل بد و زشت اجتماع را پیشه کار خودشان می دانند ، چرا اینها دنبال کارهای خوب نمی روند چرا باید موهای عجیب و غریب بگذارند یا دامن های کوتاه بپوشند و یا روسری هارو پس گردنشان وبا موهاشون بازی کنند مگر سادیسم دارند یا مریضند . بیایید عمل و کارهای خوب اجتماع را آنجام دهید تا همیشه عزیزو محترم باشیم البته گفتنی ها زیاد است ولی در اینجا خلاصه ، والسلام به امید هر چه بهتر شدن اجتماع
Iran, Islamic Republic of
10:19 - 1391/03/11
به امید روزی که ایرانه عزیزمون واقعا اسلامی بشه....
به امید روزی که گشت ارشاد بیکار بشه....
به امید روزی که مرداها چهره ی مردونه شون رو حفظ کنن .....
به امید روزی که زنها جوری در جامعه ظاهر شن که جلب توجه نکنه.....
به امید روزی که نخواهیم همچین کامنت هایی بذاریم.....
به امید روزی که همه خانوما با حضرت فاطمه(س)و اقایون با حضرت علی(ع) محشور بشن.....
امین یا رب العالمین
پاسخ ها
ramin
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
mishe begid chera manfi dadid
سحر
United States
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
اووووووو تو چه قد امید داری شکیبا جون
Iran, Islamic Republic of
13:04 - 1391/03/11
این گونه مسائل باید ریشه یابی شود و مشکل ما هم اصلا با پوشش خوب و بد حل نمی شه مشکل خیلی خیلی فراتر از این هاست متاسفانه ممکلت ما رو به تجمل گرایی می رود 0 ارزش ها بی ارزش شده و بی ارزشی ارزش . مثلا خود من چون خیلی لباس ساده و ارزان می پوشم و بدون خود آرایی بیرون می یام برخورد مردم را می بینم اونا فکر می کنن من اصلا بی سوادم مثلا همین امروز خرید داشتم آقای فروشنده محصول چینی رو به من داده می گه این انگلیسی هست نگاه کن بخون نوشته انگلیس وقتی براش بروشورش رو هم خوندم چشم هایش 4 تا شده نگاه کنید مردم ما هم خیلی ظاهر بین شده اند اگه کسی به خودش نرسه و یا در مجالس با لباس تکراری بیاد می گن مشکل داره بیسواد
Iran, Islamic Republic of
19:59 - 1391/03/11
بهتر نیست اول از چهره های سینمایی و بازیکنان صداوسیما شروع کنید؟
Iran, Islamic Republic of
20:53 - 1391/03/12
به نظرمن کارخیلی خوبیه اگه جلوی یه همچین ادمای رو نگیرن پس فردا ...میان توخیابون
Iran, Islamic Republic of
22:01 - 1391/03/18
واقعاً بعضي از خانم ها خيلي ديگه شورشو درآوردن من خودم يه دخترم ولي بعضي وقتا از بعضي از خانم ها يه چيزايي مي بينم که دهنم وا مي مونه واي به حال مردا و پسرا.به نظرم طرح خوبي اگه ادامه پيدا کنه چون فقط تابستونا ياد اين طرح مي کنن.واقعاً متاسفم واسه اونايي که با اين نوع پوششا ميان بيرون انگار نه انگار مملکتمون اسلامي
Iran, Islamic Republic of
11:22 - 1391/03/24
ما متاسفا نه هر وقت یک موردی از ناهنجاری های اجتماعی در سایتهای تا ئید شده مطلبی را برای اطلاع رسانی مردم عزیز کشورمان را مشاهده مینمائیم فورا تا کم میاوریم میرویم سراغ مشگلات دیگر هر موردی را باید در ان اظهار نظر نمایم و با کمال انصاف ودلسوزی نسبت به ان عقیده خودمان را بنحوی که سازنده باشد واقعا من خودم هر روز از پارک لاله رفتو امد مینمایم وبا کمال تا سف بعضی از دختران وپسران را طوری مشاهده مینمایم ... .
پاسخ ها
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
ابراهیم خودت یک بار نظرت رو بخون ببین متوجه میشی?!!!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
عجب نظری دادی ابراهیم جان...احسنت به شما پسر خوب...فقط انقد خودتو ناراحت نکن...البته تقصیره توام نیست آقا...تقصیره معلم انشاء تونه که سهل انگاری کرده..
Canada
06:25 - 1391/03/30
ma ke to canada zendegi mikonim to gharb in khabara nist ke unja hast vaghean dige baziya shooresho darovordan ba un moohashuno mantoashun harchi pooshidetar bashe adam behtare man ke nazaram ine
Iran, Islamic Republic of
09:48 - 1391/04/01
با تقدير و تشكر از نيروي انتظامي؛ اما ذكر چند نكته ضروريست1ـبرخوردها بايستي به صورت محترمانه و نه قهري باشد تا اينگونه افراد نسبت به دين و انقلاب بدبين نشده و با مشاهده رفتار خوب عزيزان ناجا سعي در اصلاح رفتار خود بگيرند 2ـبرگزاري چند جلسه كلاس توجيهي با حضور يك استادي كه در زمينه هاي مختلف از جمله دين، روانشناسي، مسائل اجتماعي ، خانواده و ... تبحر خاصي داشته باشد 3ـ ايجاد كيوسكهايي در خصوص عفاف و حجاب در معابر و نقاط پر رفت و آمد ، در نقاط گردشگري و ... با حضور خواهران محجبه و ارشاد افراد همراه با بروشورها و بسته هاي فرهنگي 4ـبخشنامه به ژهمه ادارات و سازمانهاي دولتي و خصوصي مبني بر رعايت كامل حجاب توسط كاركنان آن سازمان 5ـبخشنامه به ادارات مختلف مبني بر عدم ارائه خدمات به افراد بدحجاب 6ـ بسيج كردن همه سازمانها و ادارات در جهت مهندسي كردن و فرهنگ سازي كردن مسئله حجاب و قرار دادن وزارت فرهنگ به عنوان متولي مسئول اينكار 7ـ...
Iran, Islamic Republic of
13:57 - 1391/04/01
به اين قانون (مبارزه با بد حجابي) بگين يه سري به ساوه بزنه !!!
Iran, Islamic Republic of
14:34 - 1391/04/01
چرا نظرای منو نمیذارین؟
Iran, Islamic Republic of
14:37 - 1391/04/15
کوتاه میپوشیم گیر میدن بلند مپوشیم بازم گیر میدن
موندیم والا
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
وای به حال کسی که هر کسی که به حرف هر کسی گوش می ده جز خدا
هر کاری را امتحان می کنه جز اونیکه خدا گفته!
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
طناز جان مناسب شان زنانه ات لباس بپوش گیر نمی دهند
Iran, Islamic Republic of
12:18 - 1391/04/21
خير سرمون مسلمانيم و تازه شيعه هم هستيم و حضرت علي عليه السلام رو هم قبول داري. ولي چقدر اطلاعات در رابطه با همسر امام علي عليه اسلام داريم؟ چند تا كتاب در رابطه با پوشش فاطمه زهرا سلام الله عليها مطالعه كرديم ؟ خواهـــــــر گلــــــم اگه پوشش شما هم مثل اين عكس ها باشه فرداي قيامت چه تور مي خواي تو چشم هاي حضرت زهرا نگاه كني ؟ و جوابت در رابطه با كار هات چيـــــــــه؟
{خودتو گول نزن}
Iran, Islamic Republic of
18:19 - 1391/04/25
من با این طرح موافقم ولی باید طوری عمل بشه که شخصیت آدما تو معبر عمومی زیر سوال نره.میشه تو یک جلسه با حضور روانشناسا باهاشون درمورد عواقب بد حجابی و تاثیرش رو فرد و اجتماع صحبت کرد.جوونای ما خیلی با شعورن مطمئنا حرفی که منطقی باشه رو می پذیرن.اینم بگم ک خیل یوقتا هم الکی به همه گیر میدن دلیلشو نمیدوم
پاسخ ها
بدون نام
United States
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
خوب بود
Iran, Islamic Republic of
16:44 - 1391/04/29
من فکر نمیکنم با این طرح ها مشکل به این اسونی حل بشه
کار باید حساب شده و مستمر انجام بشه
باید سرچشمه ی این مشکلات رو ازبین برد
با ارزوی جامعه ای سالم
Iran, Islamic Republic of
22:28 - 1391/05/02
بر اساس ایه شریفه قرآن" ادمیزاد در اثر پیشرفت گناهان خود به جایی می رسد که از حیوان پست تر می شود"بل هم اضل""
خیلی خیلی نیروی انتظامی تا به حال مسامحه و کم کاری کرده و در پیشگاه خدا مسوول هستند. راستی می دانیددر دین ما اگر کسی گناهی بکنه و شما راضی به آن باشی یا وقتی با آن مبارزه می کنند شما خوشت نیاد در گناه آن جمع شریک هستید! پس بیایم خودمونو نردبان نزول یک مشت آدم پست نکنیم
Iran, Islamic Republic of
12:05 - 1391/05/08
قسمتی از نامه چارلی چاپلین به دخترش جرالدین:
دخترم
هيچكس و هيچ چيز ديگر را در اين جهان نميتوان يافت كه شايسته آن
باشد كه دختري ناخن پاي خود را به خاطر آن عريان كند. برهنگي بيماري عصر
ماست. به گمان من ، تن تو بايد مال كسي باشد كه روحش را براي تو عريان
كرده است.
Iran, Islamic Republic of
13:17 - 1391/05/08
سلام این خانم ها اصلا نمی فهمند دارن چی کار میکنن
Iran, Islamic Republic of
16:33 - 1391/05/11
سلامی دوباره من به عنوان کسی که حقوق خوندم و بیشتر از علل و عوامل جرم و حتی طلاق اگاهی دارم میخوام بگم که پوشش نامناسب خانومها باعث جذابیت ظاهری برای اقایون میشه و همین ظاهر بینیها هستش که باعث از بین رفتن بنیان خونواده ها میشه
Iran, Islamic Republic of
16:41 - 1391/05/12
طرح مبارزه با بدحجابی و فساد عالی هست ... خدا کنه که بیشتر و وسیعتر اجرا شود و در تمام فصول سال اجرا شود ...
در کل با طرحهای امنیت اجتماعی کاملاً موافقم .... دین ما اسلام است و دیدن چنین بی حجابی هایی در سطح شهر واقعاً تاسف بار است و باید بیشتر با آنها مبارزه کرد و جلوگیری کرد ...
از نیروی انتظامی تشکر میکنم ...
Iran, Islamic Republic of
01:21 - 1391/05/13
این دخترا جمع بشو نیستن روز به روز بیشتر و بدتر از روز قبل...تاسف باره واقعا دلم برای دختران پاک میسوزه...و همچنین پسرای پاکمون که با این وضعیت بی حجابیه دخترا در خطرن ....
Iran, Islamic Republic of
14:35 - 1391/05/19
on khanom hay k migan marda behemon nega nakonan ta tahrik nashan vagean k bi manteghan be farzam k marda nega nakonan aslan man mikham bedonam to vase ki ingori miyay biron? age vase marda nise hatman vase mane
Iran, Islamic Republic of
14:02 - 1391/05/20
فردا نه من تو قبر تو میخوابم نه تو توی قبر من فهمیدی......من خودم ادم خیلی مذهبی و معتقد به دین و خدا هستم تو قرآن هم گفته مردا اول باید چشاشونو ببندند بعد زنها ولی بازم نمیگم که دخترا این جوری لباس بپوشن واقعا طرزه پوشششون افتضاحه.........هر کیو اعماله خودش
Iran, Islamic Republic of
07:02 - 1391/05/25
خداوند پدر و مادر کسانی را که این طرحها را برای ارتقائ امنیت انجام میدهند برایشان نگه دارد و اگر فوت کردند بیامرزد
Iran, Islamic Republic of
07:27 - 1391/05/25
در کشور اسلامی باید ظاهر همه اسلامی باشد هر کس با اسلام و ظاهر اسلامی مشکل دارد و فرموده های خدا را خوش ندارد بپسندد بروند کشورهای دیگر و اسم ایرانی را از شناسنامه خود حذف کنند زیرا ایرانی اگر مسلمان و اصیل باشد غیرت وشرف دارد نه اینگونه افتضاح و بیحجاب
Iran, Islamic Republic of
17:57 - 1391/05/27
من به بقیشون کاری ندارم ولی اون مانتو شلوار صورتیه که داخل ون نشسته بود هرطور باهاش برخورد کنن حقشه.
Iran, Islamic Republic of
00:49 - 1391/05/29
آقایونی که اینجا هی با لحن مثلآ درستکار و مهربون کامنت میذارن ادای این خوبا رو در میارن که صد در صد هم با نظرای من مخالف هستن، دوس دارم جدا از اینجا باهاشون اساسی بحث کنم....ولی با با خانوما نه چون از کامنتایی که گذاشتن متوجه شدم بی منطق هستن شدید. کاری باهاشون ندارم.. ببخشید چون در حدی نیستن که با من طرف صحبت بشن
پاسخ ها
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
عزیزم یه وقت خودتو تحویل نگیری ها گلم اینو نگو بگو من لیاقت صحبت های اونارو ندارم بعدشم سحر جان همه اینا نطراتشون رو گفتن و توهین به نطرات جایزنیست شما هم نطر ندی بهتره
Iran, Islamic Republic of
10:54 - 1391/05/29
ببینید من یه پسرم ولی به هیچ عنوان مخالف ازادی دختران نیستم البته ازادی معقول نه با یه شلوار یا یه مانتو تنگ اصلامگه ازادی به لباسه که تا بهتون میگن چرا اینجور میپوشی میگن شما پسرا جنبه نداری اینو بگم که به جنبه ربطی نداره اگه هرکسی باشه میتونه تحریک شه پس چرا به جای ازادی با لباس به فکر این نیستین که تو جامعه درست ظاهر بشید آقا اصلا تمام پسرها چشم چشران شما چرا اینجورمیپوشید مگه مسلمان نیستید من نمیگم خشکه مذهب باشید ولی رعایت یه سری چارچوب ها واسه زن ها و مردا لازمه به طور مثال من اون پسری که مو هاشو سیخ سیخ میکنه میره تو خیابون بعد بهش اعتراض میکنی میگه جوون باید جوونی کنه تائید نمیکنم همه این حرف هارو زدم بگم اقا این اون ایرانی نیست که باید باشه بیایید یه سری چارچوب های حداقلی رورعایت کنیم هم پسرا هم دخترا اینا حرف مال خودم بود و به هیچ عنوان شعار نبود
Iran, Islamic Republic of
16:01 - 1391/05/29
بقه کامنتام کو؟ چرا دوتای اول رو نذاشتی؟
Iran, Islamic Republic of
19:33 - 1391/06/04
ببخشید دوستان شماها همتون دارید مشکلات رو تقصیر یک دیگه میندازید خطاب به دختر خانومایی که مدام به پسرا و نظراتشون گیر میدن بابا بخدا پسرا مقصر نیستن ما دخترا مقصریم که با این تیپ و قیافه میایم بیرون اگه ما حجابمون رو رعایت کنیم هیچ پسری سمتمون نمیاد چرا شم خودتون میدونید بعدشم مردا کلا ذهنشون اینجوری افریده شده البته این توهین به اقا پسرا نیست وبهشون برنخوره این خواست خداست و اینطوری افریده شدن حالا واسه بعضی هاشون قابل کنترله و بعضی هاشون نه شما دخترا اگه خیلی از چشم چروونی واینجور رابطه ها بدتون میاد خودتونو بپوشونید نه که هی به این و اون گیر بدید
Iran, Islamic Republic of
19:53 - 1391/06/09
امروز با راننده ای آشنا شدم که داستانی عجیب داشت و مرا بسیار شکه کرد. او فردی بود که در شرکتی استخدام شده بود (البته پس از طی کلی مراحل اداری). جای تاسف است برای شرکت به این بزرگی که کارش از سرزمین کفر هم بدتر است و به عقاید و باورهای کارگران احترام نمی گذارند بلکه برای نماز خواندن یک فرد آن هم نماز صبح او را از کار اخراج می کنند. بسیار شگفت زده شدم داستانش را شندیم که می گفت هنگام استخدام، کارگران می گفتند اگر نماز بخوانی اخراج می شوی یا نخوان یا پنهانی بخوان. اوایل به صورت پنهانی نماز می خواندم ولی یک بار که به صورت آشکار نماز خواندم سرپرست شیفت مرا دید و گفت اگر نماز بخوانی همه می خواهند نماز بخوانند و این کار باعث می شود از راندمان کار کم شود. گفتم اگر شده از حقوقم کم کنید یا به حساب کم کاری بزنید اما اجازه بدهید نمازم را بخوانم. او قبول نکرد و گفت برای تصویه به دفتر بیا. در عین ناباوری مرا به خاطر نماز خواندن اخراج نمودند و اکنون با ماشینم در حال مسافر کشی هستم. واقعا آفرین به این شرکت بی دین و وجدان واقعا تعجب می کنیم در کشور مسلمان و آن هم شیعه زندگی می کنیم و شرکتی که کمک چندین میلاردی برای تولید دریافت می کند چه می کند؟! خواهشمند است اطلاع رسانی کنید شاید با پیگیری شما بانیان این عمل زشت و غیر دینی به جزای عمل خویش برسند.
Iran, Islamic Republic of
18:44 - 1391/06/19
حالا این قدر سخت گیری میکنین فایده هم داره. بابا بیاین به بیکاری برسین
Iran, Islamic Republic of
20:43 - 1391/06/26
راستی یه چیزی رو تو ایران دقت کرده بودین؟...اینکه فقط تو مملکت ماست که وقتی خانوماش روسری سر میکنن موهاشون هم بیرون میذارن؟یعنی روسری حالت تزئین داره ولی تو کشورهای دیگه وقتی روسری سر میذارن والا از بعضی چادریای ما هم با حجاب ترن .خدایا رحم کن
Iran, Islamic Republic of
11:21 - 1391/07/11
اصلا جدای از دین چطور بعضی از خانم ها به خودشون اجازه میدن که شخصیت خودشون رو با نگاه هرزه ی اقایونی که از لحاظ روحی و روانی بیمارن زیر سوال ببرن البته بلانسبتا
Iran, Islamic Republic of
16:06 - 1391/07/21
تا كسي نخواد خودشو خراب كنه كسي هم دنبالش نميره
حالا هم اگه اين طرح ادامه داده شود خيلي خوبه
Iran, Islamic Republic of
22:21 - 1391/07/21
هر کسی با هر عقیده ای حق زندگی داره
Iran, Islamic Republic of
23:50 - 1391/08/03
واقعا متاسفم فکر می کنند موهاشونو بندازن بیرون هایکلاس تر میشن بدتر این عقده ای بازیه
United States
11:16 - 1391/09/11
کاش اونقدری که به قوله خودشون قیافشون باکلاسه مغزشونم فقط پنج درصد باکلاس باشه مسخره هااااااااااااااااااااااااااااااا
Iran, Islamic Republic of
22:37 - 1391/10/09
من با اين طرح موافقم.خدا ميدونه در روز چقدر زن وشوهرها سر همين بي حجابي خانم ها از هم جدا ميشن و چقدر بچه ها در به در ميشن. اي خانمي كه با بد حجابيت باعث جدا هزاران نفر ميشوي به خودت بيا.
Iran, Islamic Republic of
15:49 - 1391/10/17
تمام این زنانی که در کوچه و خیابان با وضع ظاهری بد راه میرن مورد لعنت خدا و رسول خدا قرار گرفتن!حضرت محمد(ص) خودشون تو روایتی عین همین حرفو گفتن.
Iran, Islamic Republic of
17:03 - 1391/10/27
به عنوان 1دخت از هم جنسای خودم که انقدراحت........ازادیم حدی داره .میمیرن اگه 1چیز مناسب تربپوشن؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
23:19 - 1391/11/18
کسی که بد حجابه حتما دین هم نداره.واقعا براشون متاسفم.
Iran, Islamic Republic of
22:11 - 1391/11/24
خیلی ربط داره. کسی که ایمان داره میدونه که باید حجاب داشته باشه.چون تو دین ما بد حجابی جایی نداره.ویکی از کارهای ناپسند وناشایس است.توام که گفتی چه ربطی داره حتما از دین و ایمانت فراموش کردی.برای تو هم متاسفم و ارزو میکنم به راه راست هدایت بشی.
Iran, Islamic Republic of
20:20 - 1392/01/07
باتوجه به تبصره ماده 638 قانون مجازات اسلامی زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ده روز تا دو ماه و یا از پنجاه هزار تا پانصد هزار ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد با تشکر از نیروی انتظامی انشالله قانون بطور کامل در همه شهرها از جمله کرمان اعمال گردد.
Iran, Islamic Republic of
10:47 - 1392/04/16
ای کاش آقا امام زمان میومدو همه چی درست میشد
Iran, Islamic Republic of
15:57 - 1392/05/28
من به عنوان کسی که سالهاخارج بودم اصلا چنین لباسهای زننده وارایشهای زننده ندیدم .خانمهای ایرانی واقعا بی هوت شدن .زن باید درکنار مرد وپایاپای مرد باشه نه برای کیف مرد
Iran, Islamic Republic of
23:18 - 1392/06/13
متاسفانه تفکر مسئولان کشور در دهه اول انقلاب به دام افتاده و قادر به درک و رویت تحولات کنونی جامعه نیستند.
تغییر ظاهر به سبب تغییر باطن ایجاد شده و گر نه وجود یک اندیشه حداقلی اسلامی در یک جوان ظاهر او را نیز اسلامی میکند.
از آنجا که صاحب منصبان فرهنگی در این جبهه شکست فاحش خورده اند میخواهند با حفظ ظاهر به اصطلاح صورت خود را سرخ نگه دارند.
اما غافل از این هستند که این گونه برخوردهای شعبان بیمخی فضا را برای تجدید قوا از بین میبرد و نیروهای ممتنع را طرفدار حریف تازه نفس می کند.
Iran, Islamic Republic of
09:20 - 1392/06/14
متاسفانه تفکر مسئولان کشور در دهه اول انقلاب به دام افتاده و قادر به درک و رویت تحولات کنونی جامعه نیستند.
تغییر ظاهر به سبب تغییر باطن ایجاد شده و گر نه وجود یک اندیشه حداقلی اسلامی در یک جوان ظاهر او را نیز اسلامی میکند.
از آنجا که صاحب منصبان فرهنگی در این جبهه شکست فاحش خورده اند میخواهند با حفظ ظاهر به اصطلاح صورت خود را سرخ نگه دارند.
اما غافل از این هستند که این گونه برخوردهای شعبان بیمخی فضا را برای تجدید قوا از بین میبرد و نیروهای ممتنع را طرفدار حریف تازه نفس می کند.
United States
17:35 - 1392/06/20
نگاه دیگران از انجایی شروع می شود که آنچه در پس این پرده است برای دیگران جذابیت دارد و برای رسیدن به آن تلاش می کنند و از روی کنجکاوی که به آن مینگرند البته نه همه ی افراد!
چرا در جامعه ای که ما زندگی می کنیم این جذابیت زیاد است و به قول شما نگاه ها معطوف به آن؟؟؟؟؟؟
اگر کمی سفر کنید همچون خود من خواهید دید که در جوامع حتی مسلمان بدون هیچ نگاهی از کنار یکدیگر گذر میکنند و حتی در بعضی از نقاط شهرهای ایران چرا؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
22:22 - 1392/07/02
اینو قبول دارم حجابا بد شدن . با بد حجابی هم مقابله میشه خوبه ولی چیه که شماها اومدین دارین عکس دختر پسرای مردم رو میذارید؟افتخار داره براتون؟خجالت بکشید آبروشونو میبرید خواهر منو گرفتید میگید آستینت فلانه شلوارت تنگه و...آبرو داره خانواده ی ما وقتی اومدیم جریمه رو دادیم خواهرم آزاد شد هیچ کس نفهمید چی شده عکسشو زدید اینجا همه فامیل فهمیدن.درسته اشتباه از خودشه اصلا از خودشم نیست اشتباه از منه برادره ولی زشته بخدا کارتون خدارو خوش نمیاد
Iran, Islamic Republic of
12:58 - 1392/07/18
به نظر من برای این کار نیروی انتظامی هیچ منطقی وجود نداره به غیر از اینکه با آبروی مردم بازی میکنن
اگر واقعا باید با بد حجابی مبارزه بشه باید اول ریشه بد حجابی پیدا بشه که همان فروشندگان صنف پوشاک هستند
چرا باید یک چنین لباسهایی وارد کشور بشه که بعدش باین با اون به عنوان بد حجابی مبارزه بشه
این همه قوانین گمرکات را سخت کردن انواع و اقسام موانع جلوی پای واردکنندگان میزارن پس این لباسها از کجا میاد مگر داستان هولوگرام شبنم رو درست نکردن که جنس قاچاق وارد نشه پس کو این همه لباسهایی که تنه مردم هستش و بعدا به عنوان بد حجابی با اون مبارزه میکنن از همین موادی قاچاق وارد شده که بری ریشش رو در بیاری یکی از همین آقا زاده ها هستن
پس ای دلتمردان شریف ایران خواهش میکنم همه چیز را از ریشه درست کنید نه بعد از اینکه ریشه سر از زمین در آورد
United States
22:12 - 1392/07/29
به نظر من تو جامعه ما اینقدر که به حجاب و بد حجابی گیر میدن به مسائل دیگه کاری ندارن؛نمی دونم برای سرگرم کردن مردمه یا نظر دیگه ای دارن.
Iran, Islamic Republic of
21:26 - 1392/10/08
مطلبه اول اینکه اون احمق هایی که رای دادن الان چوبش رو بخورن

نه گشت ارشاد جمع شد نه ماهواره آزاد شد نه فیس بوک






مطلبه دوم اینکه من نمیدونم چرا این مسلمونا انقدر آستانه ی تحریک پذیریشون بالاست

بقول معروف ندید بدید و امل هستن تا یه جوراب میبینن از خود بیخود میشن



مطلبه سوم اینکه زن من قبلن چادر سرش میکرد اما از بس مسخرش کردن و بهش گفتن گشت ارشاد دیگه چادر سرش نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
13:05 - 1393/05/01
اگه این ادما میدونستن یه روز میرن تو گور هیچ وقت این جوری نمی رفتن بیرون هرگناه ما یه سیلیه تو صورت امامه زمنمون
Iran, Islamic Republic of
15:44 - 1393/05/03
بیاین چاله چوله های خیابونها و جدولهای پایتختتونو درست کنید که تو عکس ها زشت و ضایع نیفته بعد از حجاب اینقدر ایراد بگیرید .
Iran, Islamic Republic of
16:38 - 1393/05/24
درووووووووووووووووووووووووووووووووود
بر پرد و مادرانشان
بی حجابا رو نمیگم....مبارزان با بی حجابان رومیگم
خدا نگهشون داره.
United States
04:46 - 1393/06/07
به همه عزیزان زحمت کش طرح های حجاب خسته نباشید و خدا قوت میگم.
Iran, Islamic Republic of
17:53 - 1393/09/08
بی حجابی خیلی بده
Iran, Islamic Republic of
17:05 - 1394/04/21
آیا بهتر نبود دوستی که کامنت گذاشته «بی حجابی خیلی بده »، بی اخلاقی اهمیت بیشتری داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
23:08 - 1394/04/22
سلام به نظر من طرز پوشش این گونه خانم ها یعنی حراج زیبای هاشون یعنی لیاقت زیبایی هایشان نگاه هرزه بعضی از مردها است واقعا متاسفم برای مردهای این گونه خانم ها فرقی نمی کند چه برادر چه همسر وچه پدر واقعا گاهی اوقات در خیابان به دنبال یک سر سوزن غیرت می گردم!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
17:20 - 1394/07/28
سلام دوستای گلم نظرات شما عزیزان رو خوندم اما قصد من توهین به شما نیست
به نظر شخص بنده هر دو طرف مقصریم پسرا با کنتترل کردن نگاهشون و نظرات دخترا رو دیدم دوستای خوبم درسته پسرا باید به خودشون اجازه ندن چشماشون به هر سمتی بره اما خود تو
داری خودتو برای دیگران به نمایش می ذاری (قصد توهین ندارم) اما خود دختر ها هم مقصرن چرا باید اجازه بدین که چشم همه روتون باشه تو خود تودختر اینقدر برای خودت حرمت نداری نمیتونی یعنی توهیچ خط قرمز ی برای خودت نداری؟؟؟ تو میتونی مطمئن باش .اما اقاپسرا اگه شما هم لطف کنین نگاه هاتون روکنترل کنین مطمئن باشید که این جامعه بهتر میشه که دیگه احتیاحی به این کارها نباشه بازم میگم قصد توهین به هیچ کدوم از شما رو نداشتم
Iran, Islamic Republic of
10:39 - 1395/01/30
خدا سربازای مخلص مملکتو خیرشون بده انشاالله این مبارزه رو ادامه بدن، دو سوال از بیحجابها آیا شما فرد متمدنی هستید که نمیدانید عریان بودن مختص حیوانات است ؟آیا شما فرد متمدنی هستید که نمیدانید باید به قوانین و حقوق شهروندی کشوری که در آن هستید احترام بگزارید؟یک خواهش از بیحجابها هم دارم:لطفاً داستان کودکانه و 10 صفحه ای لباس پادشاه اثر هانس کریستین اندرسون رو بخونید یا اگر خانواده دارید بگید براتون بخونن شاید متوجه بشید عریان بودن و بد پوششی در انظار عمومی کار بدی است.
Iran, Islamic Republic of
19:29 - 1395/05/31
این ها خودشون از شیطان بد ترند. اگر نگاه هم نکنی متوجهشون که خواهی شد. اونقدر که واسش حجاب سخته واسه مرد هم نگاه نکردن سخته.
نام:
ایمیل:
* نظر:
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج