۲۳۸۵۵۸
۵۰۵۹
۵۰۵۹
پ

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

براي جشن عروسي یا ‌مهماني بزرگ خانوادگي به بچه‌ها هم فكر كرده‌ايد؟ خريد لباس براي بچه‌ها در شرايط عادي، كار لذت‌بخشي است. لباس‌هاي كوچك و چند وجبي بچه‌ها دل آدم‌ را مي‌برد اما وقتي پاي يك عروسي يا ‌مهماني بزرگ وسط مي‌آيد، كار سخت مي‌شود.

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها
مجله سیب سبز: خريد لباس براي بچه‌ها در شرايط عادي، كار لذت‌بخشي است. لباس‌هاي كوچك و چند وجبي بچه‌ها دل آدم‌ را مي‌برد اما وقتي پاي يك عروسي يا ‌مهماني بزرگ وسط مي‌آيد، كار سخت مي‌شود. بي هدف گشتن در مراكز خريد و بالا و پايين كردن پاتوق‌هايی مانند خيابان بهار و سنايي هم فايده‌اي ندارد. شما بايد بدانيد دنبال چه لباسي مي‌گرديد؛ ست‌هاي پيشنهادي ما را همراه خود ببريد.

مرد ساده و جذاب

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

تدارك اين ست زمان زيادي از شما نمي‌گيرد؛ كافي است در اولين فروشگاه سراغ يك پيراهن سفيد و شلوار كتان را بگيريد. پاپيون‌هاي كودكانه هم اين روزها زياد شده‌اند. اگر شلوار كتان مشكي انتخاب كرديد، سراغ كفش كالج مشكي برويد ولي با شلوار كتان سورمه‌اي مي‌توانيد كالج قهوه‌اي هم ست كنيد.

اسپرت پوشی در کودکی

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

خاكستري، سفيد و سورمه‌اي را به خاطر بسپاريد؛ اين رنگ‌ها مي‌توانند ست‌هايی شيك بسازند. پسر شما با اين كت و شلوار تريكو، صاحب يك ست نيمه‌رسمي شده و بايد با انتخاب يك تي‌شرت يقه‌گرد اين سبك را در لباسش حفظ كنيد. تي‌شرت مناسب براي اين ست مي‌تواند سفيد، آبي روشن يا تركيب آنها باشد. اگر مي‌خواهيد پسر شما كت‌پوش شود، اين جنس كت براي بچه‌ها راحت‌تر از پارچه‌هاي رسمي رايج است.

کلاسیک می‌شود

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

براي رسمي كردن بچه‌ها، جليقه انتخاب بهتري در مقايسه با كت است؛ چون كمتر دست و پاي بچه‌ها را مي‌گيرد و راحتي آنها را تحت تاثير قرار نمي‌دهد. برای اين كار مي‌توانيد سراغ پارچه‌هاي نقشداري كه در كت و شلوارهاي مردانه هم استفاده مي‌شوند، برويد. كليد زيبايي اين ست استفاده هوشمندانه از ۳ رنگ سفيد، مشكي و خاكستري است.

اولین قدم‌های خوش‌پوشی

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

اگر زياد به ‌مهماني رسمي دعوت مي‌شويد، پسرك شما به يك پيراهن سفيد مردانه احتياج دارد كه بتوانيد در ست‌هاي مختلف استفاده كنيد؛ با پاپيون به تنهايي يا با جليقه و پاپيون ست. اگر در پيدا كردن جليقه و پاپيون ست به مشكل برخوردید، سراغ نمونه سفيد و مشكي با طرح‌هاي مختلف برويد؛ مثلا جليقه مي‌تواند چهارخانه و پاپيون خال‌خالي باشد. شلوار مشكي، سورمه‌اي و خاكستري براي اين ست مناسب است.

سیندرلا می‌شود

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

پوشيدن دامن پفي، از هيجانات دوران كودكي است كه پيشنهاد مي‌كنيم دخترتان را از اين حس دور نكنيد. پيراهن‌هاي دخترانه را مي‌توانيد در فروشگاه‌ها پيدا كنيد ولي بهتر است با تلي در مايه رنگ لباس، به مدل موي دخترتان هم فكر كنيد. به دليل بلند بودن دامن، رنگ كفش اهميت زيادي ندارد و مي‌توانيد از كفش مشكي، سورمه‌اي يا طلايي استفاده كنيد.

مدپوش کوچولو

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

پيراهن‌هاي از بالا گشاد و چين‌دار براي اندام باريك توصيه مي‌شود؛ مثل ظرافت يك دختر بچه. وقتي اين ‌مهماني در ايام تابستان برگزار مي‌شود، شما هم مي‌توانيد از رنگ مناسب فصل مثل زرد ليمويي استفاده كنيد. براي تكميل ست هم سراغ كفش طلايي- اما نه چندان براق- برويد. لباس‌هاي برقدار، بچه‌ها را از دنياي كودكانه‌شان دور مي‌كند.

کمی تا قسمتی رسمی

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

تركيب تور و پارچه براي پيراهن‌هاي دخترانه هميشه كارآمد است؛ به‌خصوص اگر يك تور فانتزي و مناسب با حال و هواي كودكانه پيدا كنيد. اين مدل را به دليل سادگي كنار نگذاريد چون به همان اندازه كاربردي است و مي‌توانيد در برنامه‌هاي مختلف تن فرزندتان كنيد. اگر دوست داريد رسمي‌تر شود، از يك تل با گل‌هاي درشت صورتي كمك بگيريد اما اگر مي‌خواهيد اسپرت‌تر شود، موهايش را دم‌موشي ببافيد.

بازی با رنگ‌ها

مدل لباس های مجلسی برای بچه ها

پيراهن‌ها با گل‌هاي درشت، بخشي از مد امسال براي خانم‌ها هستند كه به دنياي كودكانه هم وارد شده‌اند. براي كامل كردن اين ست به كفش و تل قرمز احتياج داريد چون رنگ اصلي گل‌ها قرمز است و با اين كار بيشتر به چشم مي‌آيد و چهره شادابي به كودك شما مي‌دهد. رنگ قهوه‌اي هم در اين ست به چشم مي‌خورد اما اگر از كفش و گل‌سر قهوه‌اي استفاده كنيد، ست فرزند شما دلگير مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج