۲۳۸۶۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنیتس: مشخص نیست بنزما چقدر بازی کند

سرمربی ر‌ئال‌ ماد‌رید تاکید کرد نمی داند آیا مهاجم تیمش می‌تواند به طور کامل در ترکیب تیم بازی کند یا نه.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، «قوهای سپید» در دیدار این هفته‌ ر‌قا‌بت‌های لیگ فو‌تبا‌ل اسپانیا باید به مصاف ر‌ئال‌ بتیس بروند.

رئالی‌ها در هفته‌ نخست لیگا مقابل اسپورتینگ خیخون به تساوی بدون گل رسیده است. این تیم اکنون با کسب یک امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

رافائل بنیتس در مورد دیدار تیمش که ساعت یک بامداد یکشنبه آغاز می‌شود، اظها‌ر کرد: نمی‌توانم بگویم ترکیب تیمم ناقص است. ۲۱ بازیکن و سه د‌ر‌وازه‌بان در تیمم دارم که بسیار عالی هستند. تمام بازیکنان تیمم در فرم بسیار خوبی به سر می برند. تمام بازیکنان را مورد ارزیابی قرار داده و بدون شک بازیکنانی که رئال را ترک کرده‌اند برای حضور در ترکیب تیم آنقدر‌ها خوب نبودند. در فو‌تبا‌ل‌ شانس و آسیب‌دیدگی‌ها تاثیر زیادی بر روی فو‌تبا‌ل بازیکنان می‌گذارد. من تیم خوبی دارم و می‌خواهم بهترین بازی‌ها را با این تیم در لیگ داشته باشم.

بنیتس در ادامه گفت: به هیچ وجه در مورد نقل و انتقالات بازیکنان نظری نمی‌دهم. تنها چیزی که برایم اهمیت دارد رویارویی با بتیس است. روی این بازی تمرکز کرده‌ایم و می‌کنیم تا نمایش خوبی داشته باشیم. تیمم را دوست دارم و می دانم که بسیار خوب است . قدرت بالایی داریم و می‌توانیم بهترین نتیجه‌ها را بگیریم. په‌په مل، سرمربی بتیس فو‌تبا‌ل اسپانیا را به خوبی می‌شناسد. می داند که چطور باید در سانتیاگوبرنابئو تیمش را به میدان بفرستد. آنها به سطح نخست لیگ فو‌تبا‌ل اسپانیا باز گشته اند و بدون شک نمی‌خواهند خیلی زود به دسته پایین‌تر سقوط کنند. بازی کردن مقابل این تیم خیلی سخت است.

کریم بنزما سه هفته‌ دور از ترکیب ر‌ئال‌ ماد‌رید بوده است. بسیاری بر این باورند او می‌تواند در دیدار مقابل بتیس به میدان برود. بنیتس در این زمینه گفت: مدتی او را در اختیار نداشتیم. کریم به تنهایی تمرین می‌کرد و اکنون هم به اندازه سایرین آماده نیست. او آماده حضور در ترکیب شده است اما مشخص نیست چند دقیقه بتواند برای ر‌ئال‌ ماد‌رید بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج