adexo3
۲۳۸۹۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دلیل باخت‌های پرسپولیس از زبان خوردبین

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما فوتبال چشم‌نوازی بازی می‌کنیم اما سه بازی به دلیل دست‌های بیرون از فوتبال باختیم.

خبرگزاری فارس: محمود خوردبین درباره اینکه گفته می‌شود برای برگزاری اردوی آماده‌سازی راهی ترکیه می‌شود، گفت: من چنین چیزی نشنیدم، برانکو برنامه‌های خود را به باشگاه داده اما فکر نمی‌کنم اردویی در ترکیه در کار باشد.

سرپرست پرسپولیس در مورد شرایط تیم اظهار داشت: تمرینات ما از روز گذشته به صورت جدی آغاز شده و از نظر تیمی مشکل نداریم. ما تیم خوبی هستیم که فوتبال خوب و زیبایی را بازی می‌کنیم، اگر هم سه باخت داشتیم به دلیل این بود که دست‌هایی در بیرون از فوتبال در کار بوده است، وگرنه از نظر فوتبالی مشکلی نداریم.

خوردبین درباره اعلام شدن شماره حساب از طرف باشگاه پرسپولیس برای کمک هواداران به این باشگاه خاطرنشان کرد: این مسئله را الان از شما می‌شنوم، باید به باشگاه بروم تا ببینم داستان چیست.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی قرار است وضعیت مدیرعامل پرسپولیس مشخص شود، اظهار داشت: شما سؤالاتی از من می‌پرسید که پاسخ دادن به آن وظیفه هیأت مدیره است نه من، من فقط می‌توانم در مورد تیم حرف بزنم.

وی در پایان در مورد اینکه شنیده می‌شود محسن مسلمان به نیمکت‌نشینی در پرسپولیس اعتراض دارد و قصد دارد این تیم را ترک کند، اظهار داشت: مسلمان چنین حرفی نزده، من با او صحبت کردم، البته هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود، اما چنین مسئله‌ای در مورد مسلمان وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج