۲۳۹۰۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلسه سرنوشت ساز در باشگاه پرسپولیس

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در شرایطی برگزار خواهد شد که علی اکبر طاهری امیدوار است در پایان آن با رای اعضا، حکم مدیرعاملی اش را دریافت کند.

ورزش سه: سرپرست موقت پرسپولیس در طی روزهای گذشته تلاش زیادی داشت تا با فائق آمدن بر مشکلات بتواند شرایط خود را در پرسپولیس تثبیت کند که این اتفاق با برد ارزشمند قرمزها برابر فولاد رخ داده است.

طاهری که مدیرعامل صندوق پیشکسوتان بوده است پست خود را در این نهاد ثروتمند وزارت ورزش تحویل داده تا مشمول قانون دوشغله ها نیز نشود. وی که شخصیتی آرام تر بسیاری از مدیران سابق پرسپولیس دارد با دو هدف به پرسپولیس آمده؛ پشت سر گذاشتن مشکلات مالی و در ادامه نیز تثبیت اوضاع اداری باشگاه.

در شرایطی که پرسپولیس بی ثبات ترین تیم ایران از نظر مدیریتی در طول سال های اخیر بوده است، طاهری با توجه حضور در نهادهای مختلف دولتی و صنعتی، مسوولیتش را ادامه خواهد داد. با این حال کسی نمی داند که این صندلی تا چند صبا به وی وفا خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در یک دهه اخیر افراد پرشماری را به عنوان مدیرعامل بالای سر خود دیده که بسیاری از آنها از رجال مهم سیاسی و اقتصادی زمان خود بوده اند. اما این احتمال وجود دارد که طاهری با حمایت وزارت ورزش بیش از این ها در جمع پرسپولیسی ها حضور داشته باشد.

اعضای هیات مدیره پرسپولیس را جعفر کاشانی، محمدرضا زادمهر، حسین عبدی و حمیدرضا گرشاسبی تشکیل می دهند که از قضا رابطه خوبی نیز با علی اکبر طاهری دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج