adexo3
۲۳۹۲۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صادقیان: پرسپولیس بهتر از این خواهد شد

هافبک تیم فوتبال نفت گفت: «تیم ما آنقدر پتانسیل دارد که در امارات جبران کند. اگر در ۲۰ دقیقه اول یک گل بزنیم، شما بدانید تیم صعود کننده ما خواهیم بود.»

روزنامه گل: نفت تهران بازی رفت مقابل الاهلی امارات را واگذار کرد ولی پیام صادقیان عقیده دارد که هنوز همه چیز تمام نشده و این شانس را دارند که در امارات جبران مافات کنند. وی می‌گوید در تهران نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم که نشان از بدشانسی ما بود چون هر چه زدیم به در بسته خورد.

اظهارات صادقیان را در ادامه می خوانید:

* مقابل الاهلی مثل نفت همیشگی نبودید.

- قبول دارم زیاد خوب نبودیم چون نتیجه این را می‌گوید ولی باور کنید ما بیشتر از اینکه خوب نباشیم، بدشانس بودیم. ما خیلی موقعیت ایجاد کردیم ولی در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم. ما در نیمه دوم خیلی فشار آوردیم اما بخت با ما یار نبود.

* حریف را چطور دیدی؟

- الاهلی تیم خوبی بود. بازیکنان حرفه‌ای و کارنامه‌داری داشت و از سوی دیگر آنها چندین برابر ما هزینه کرده بودند ولی این بدین معنا نبود که بخواهیم تسلیم آنها شویم. گل آنها هم روی غفلت ما به ثمر رسید وگرنه شما دیدید در شرایط عادی اصلا زور گل زدن به ما را نداشتند.

* اما شما هم زیاد موقعیت نداشتید.

- چرا اتفاقا ما موقعیت داشتیم ولی در زدن ضربات آخر خوب عمل نکردیم. آنها بعد از زدن گل ۱۱ نفره دفاع می‌کردند و باید بگویم به نوعی بازی را بستند.

* حالا ۹۰ دقیقه سخت در امارات در انتظار شماست.

- بله، دقیقا همین‌طور است. الان ما نماینده کل ایران هستیم و همه از نفت انتظار دارند. مطمئن باشید همان‌طور که علی‌آقا گفتند ما مرد روزهای سخت هستیم و همیشه در چنین روزهایی شگفتی‌ساز شدیم و توانسته‌ایم نتایج عجیب و غریب بگیریم.

* یعنی در امارات صعود می‌کنید؟

- چرا که نه، نفت آنقدر پتانسیل دارد که در امارات جبران کند. اگر در ۲۰ دقیقه اول یک گل بزنیم، شما بدانید تیم صعود کننده ما خواهیم بود. چون آنها برای جبران گل می‌آیند و وقتی که بازی باز شود، ما گل‌های بیشتری خواهیم زد و متعاقبا برنده خواهیم شد.

* راستی جای ایمان مبعلی خالی نبود؟

- چرا واقعا جای خال ایشان حس می‌شد. آقا ایمان یک بازیکن تاثیرگذار است. من فکر می‌کنم اگر او بود ما بهتر ظاهر می‌شدیم و شاید نتیجه غیر از این بود.

* از خودت راضی بودی؟

- مربیان و سایر کارشناسان باید در مورد من نظر بدهند ولی من هر چه در توان داشتم در زمین گذاشتم و سعی کردم بهترین بازی‌ام را برای نفت انجام دهم.

* هواداران هم شما را تنها نگذاشتند.

- من واقعا دست تک‌تک هواداران را می‌بوسم و از آنهایی که به ورزشگاه آمده و ما را تنها نگذاشتند، ممنون هستم. حیف که نتوانستیم با نتیجه‌ای خوب جواب آنها را بدهیم. ان‌شاءالله با پیروزی در امارات جواب خوبی آنها را بدهیم.

* راستی سرمربی شما نشان داد که هنوز پا به توپ است. روز گذشته مقابل ستارگان بازی کرد. نظرت در مورد علی‌منصور چیست؟

- علی‌آقا واقعا مقابل ستارگان خوب بود و نشان داد که دود از کنده بلند می‌شود. ایشان خیلی خوب بازی کردند. من فکر می‌کنم حضور یک نماینده از نفت تهران در این تیم بسیار عالی و خوب بود.

* اما علیرضا منصوریان استقلالی است.

- بله، قبول دارم ولی ایشان الان نماینده نفت هستند. اما در کل ایشان روز گذشته نشان دادند که فوتبالیست قابلی بودند و الان هم در مربیگری به خوبی از داشته‌هایش استفاده می‌کند.

* پرسپولیس هم که بالاخره برنده شد.

- نمی‌خواهم درباره پرسپولیس زیاد صحبت کنم ولی از اینکه آنها فولاد را شکست دادند، خوشحالم. چراکه هواداران خوشحال شدند و هم اینکه باید بگویم شما روزهای بهتری از این پرسپولیس خواهید دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج