۲۳۹۲۹۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

طنز؛ توپ در سینما یا سینما در توپ؟!

سعيد هوشيار در روزنامه قانون نوشت:

بعد از پژمان جمشیدی که از فوتبال وارد دنیای سینما و تلویزیون شد، این بار قرعه به نام علی انصاریان افتاد که بیاید و صحنه را به آتیش تیش تیش بکشد. هر سال شاهد اتفاقات عجیب و غریب مختلفی در این عرصه هستیم، فوتبالیست بازیگر می‌شود، بازیگر فوتبالیست می‌شود... سید جواد هاشمی دفاع راست جلوزن می‌شود.

کامران نجف زاده هافبک وسط می‌شود که وظیفه‌اش خراب کردن بازی تیم مقابل است که البته بازی تیم خود و حال ما را نیز خراب کرد. همین‌طوری ادامه پیدا کند می‌توانیم به‌زودی شاهد حضور سیاسیون در فوتبال و فوتبالیون در سیاست باشیم. مثلا تصور کنید که علی مطهری در پست هافبک پشت مهاجم بازی کند! بازی به دقیقه 30 نرسیده عده‌ای از تماشاگران به وسط زمین می‌پرند و او را کتک زده و با خود می‌برند، گرچه بماند که احتمال اینکه علی آقا با شلوار گرمکن به زمین بیاید و شرت ورزشی نپوشد بسیار است، تماشاگران طرفدارش هم لقب «فرفره» را به او می‌دهند و مدام شعار «داش علی فرفره... داش علی فرفره!» می‌دهند. یا فرض کنید محمد مایلی کهن بازیگر شود! احتمالا فیلمی به کارگردانی فرج ا... سلحشور را بازی خواهد کرد و نقش مردی را بازی می‌کند که مدام در حال فحش دادن و گریه کردن است و صد البته پتانسیل بالایی در بازی در چند نقش در یک فیلم را نیز دارد.

علیرضا منصوریان هم به‌خاطر فیزیک مناسب و سر بی‌مویش، پتانسیل بالایی در بازی در نقش‌های خاص دارد. همان‌طور که می‌دانید در سینما و تصویر افرادی که مانند بنده سرشان تهی از گیسوان است جذابیت بالایی دارند و می‌توانند به سرعت معروف شده و در اذهان عمومی و گروه‌های تلگرامی دست به دست شوند، مثلا جیسون استتهام یا...

جواد ظریف هم پتانسیل بالایی در بازیگری دارد. فیلم‌های گروه هنر و تجربه جایی است که می‌تواند پتانسیل بالای جواد ظریف را در بازیگری به رخ بکشد. جواد ظریف با توجه به تسلط بالایش به زبان انگلیسی می‌تواند در فیلم‌های پلیسی-اکشن آمریکایي نیز بازی کند.

عبدا... ویسی نیز فرد مناسبی برای بازی در نقش سوپراستار است. مثلا فیلم‌هایی که با بازی گلزار و بهرام رادان پرفروش می‌شوند را می‌توان به عبدا... ویسی سپرد تا گیشه را به آتش بکشد و بازی به سبک استانیسلاوسکی را به نمایش بگذا

در آخر ابراهیم تهامی را برای بازی در سریالی مانند لاست پیشنهاد می‌کنیم، این فوتبالیست خلاق می‌تواند با فیزیک و بدن مناسبش همه کار بکند و بینندگان را روبه‌روی جعبه جادویی مسحور کند. ابراهیم تهامی که او را شاگرد برحق سبک استلا آدر در بازیگری می‌دانند، می‌تواند با تسلطش به دریبل سکانس‌های ویران کننده‌ای را بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج