adexo3
۲۳۹۹۱۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازداشت سارق متجاوز در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یک جوان ۲۰ ساله به نام &#۰۳۹;امین&#۰۳۹; معروف به مرد ژله ای به جرم ورود به منازل و تجاوز به عنف و سرقت پس از شش ماه انجام کارهای فنی و پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یک جوان ۲۰ ساله به نام 'امین' معروف به مرد ژله ای به جرم ورود به منازل و تجاوز به عنف و سرقت پس از شش ماه انجام کارهای فنی و پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

سردار احمدعلی گودرزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این متهم در مناطق پایین شهر شبانه به داخل منازل می رفت و ضمن سرقت اشیای قیمتی، به انجام کارهای خلاف اقدام می کرد.

براساس این گزارش این مرد جوان از آنجا که بدون لباس و با مالیدن مواد روغنی به بدن خود شبانه سرقت می کرد به مرد ژله ای معروف شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان فارس، متهم دستگیر شده در بازجویی های اولیه خود به ۱۴ فقره تجاوز به عنف در داخل منزل به زنان اعتراف کرده است.

وی با بیان این مطلب که تاکنون در کشور چنین موردی نبوده که مجرمی با این همه کار خلاف هیچ گونه اثری نیز از خود بر جا نگذارد گفت: اما خوشبختانه مأموران انتظامی فارس با نمونه برداری از آثار مو، خون و دیگر اثرات به جامانده از صحنه تجاوز و آزار موفق به شناسایی متهم شدند.

سردار گودرزی گفت: این مجرم به گفته خودش در طول دوران نوجوانی با مشکلاتی مواجه بوده که باعث برهم ریختن وضعیت روحی و روانی او شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج