۲۴۰۸۵۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

اختلاس ۸۰ میلیارد تومانی در ستاد سوخت

عضو کمیسیون انرژی مجلس از وجود یک پرونده فساد مالی ۸۰ میلیارد تومانی در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور خبر داد و گفت: مجلس،کمیسیون انرژی و دستگاه های نظارتی باید بر حوزه ستاد سوخت که امکان فساد در آن زیاد است نظارت جدی‌تری داشته باشند.

خبرگزاری خانه ملت: سیدمهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت محلی است که امکان سوءاستفاده و فسادمالی درآنجا بیشتر ازمراکز و نهادهای دیگر است،گفت:قطعا باید این ستاد ازسوی دستگاه های نظارتی مورد توجه و نظارت بیشتری قرار گیرد.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شنیده ها حاکی ازاین است که فسادهایی در حوزه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور بوجود آمده و درجلسه اخیرستاد مبارزه با فساد اقتصادی اعضای این ستاد در رابطه با بحث فساد اقتصادی مباحثی درمورد فساد و یک پرونده مالی ۸۰ میلیارد تومانی در ستاد سوخت ارائه می دهند.

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: البته پرونده مذکورهنوز مرود بررسی قرار نگرفته،اما آنچه مهم است وقوع فساد مالی در ستاد سوخت است که قطعا باید کمیسیون انرژی، دستگاه های نظارتی و مجلس شورای اسلامی نظارت بر این حوزه را جدی تر کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور نیز اخیرا با بیان اینکه بعضی فعالیت‌های ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت به صورت طبیعی در معرض فساد است،خواستار شکل گیری کمیته های نظارتی و انضباطی در راستای مبارزه این فساد شد.

درحالی اخیرا معاون اجرایی رئیس جمهور نسبت به اینکه فساد در کمین ستاد سوخت است هشدار داده و بر شکل گیری کمیته های نظارتی و انضباطی در راستای مبارزه با این فساد شده است که موضوع فساد در ستاد سوخت و هشدار نسبت به آن تازگی ندارد و دی ماه سال ۹۱ بود که تحقیق و تفحص از ستادمدیریت مصرف سوخت در مجلس تصویب شد و بر هیمن اساس عملکرد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از سال اول اجرای برنامه چهارم توسعه تا مردادماه ۱۳۹۱ نزد هیئت تحقیق و تفحص مجلس است و هنوز وضعیت رویانیان و عملکرد وی مشخص نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      حالا ناظر سالم از کجا گیر بیاوریم!!!
      متاسفانه این روزا بیشتر نمکها گندیده است!
      وای اگر از پس امروز بود فردایی

    • کاوشگر فضایی

      دلواپسان کجایند ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج