۲۴۲۰۷۵
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

فیلم «انگري بردز» مانند بازي‌اش موفق مي‏شود؟

فيلم سينمايي «انگري بردز » سعي دارد به سوال پاسخ ‌دهد كه اين پرنده‌ها چرا انقدر عصبانی هستند. وقتی به اين موضوع فکر ‌کنیم می‌بینیم واقعا دلیل خاصی برای بداخلاق بودن اين پرنده‌ها وجود ندارد.

وب‌سایت بانی فیلم: از وقتی بازی موبایل «انگري بردز» در سال ۲۰۰۹ وارد گوشی‌های تلفن ما شد، بیش از ۳ میلیارد بار دانلود شده، میزان برخورد انسانی ما را کاهش داده و زمان متوسط دستشویی رفتن را هم در گستره بین‌المللی افزایش داده است.

تخمین زدن موفقیت دقیق فضایی اين بازي آسان نیست. اما حالا سوال اینجاست که آیا این موفقیت می‌تواند از پرواز صفحه‌های کوچک موبایل به پرده بزرگ سینما هم جان سالم به در ببرد؟

وقتی فیلم انیمیشن «Angry Birds» محصول مشترک کمپانی سونی پیکچرز و روویو انترتینمنت کمپانی سازنده فنلاندی این بازی، بیستم ماه می سال آینده اکران شود به جواب این سوال می‌رسیم.

فیلم «انگري بردز» مانند بازي‌اش موفق مي‏شود؟

جذبه خود بازی تا حدودی به ساده‌گرایی آن وابسته است - توپخانه‌ای از موشک‌های مرغی را به سمت خوک‌های بدجنسی که تخم‌های‌شان را دزدیده‌اند پرتاب کنید - پس طبیعتا خیلی‌ها هستند که می‌خواهند بدانند نسخه سینمایی بازی‌اي كه براي وقت‌کشي انجام مي‌دهند، چه شکلی خواهد بود.

اگر هالیوود توانسته هر چیزی را فیلم کند، بنابر اين، این بار هم موفق خواهد شد.

سوالی که خیلی‌ها از کمپانی روویو می‌پرسند این است که چرا این پرنده‌ها انقدر عصبانی هستند؟ جان کوهن تهیه‌کننده فیلم‌های مانند «من نفرت‌انگیز» می‌گوید: «این داستان، اصل و اساس نحوه شکل‌گیری دعواي بین پرنده‌ها و خوک‌های کوچک سبز است».

شخصیت رِد که صداپیشگی‌اش را جیسون سودیکیس بر عهده دارد، یکی از شهروندان جامعه نوک‌دار یک جزیره بهشت‌مانند پرندگان است، اما چیزی که او را از دیگر رفقای خوشحالش جدا می‌کند این است که چقدر ساده اعصابش خرد می‌شود.

فیلم «انگري بردز» مانند بازي‌اش موفق مي‏شود؟

کلی کیتیس که این فیلم را با فرگال رایلی کارگردانی می‌کند می‌گوید: «می‌دانستیم باید بازیگری را پیدا ‌کنیم که بتواند تمام این چیزها را بگوید و در عین حال جذاب هم باشد و این بازیگر جیسون بود». چند پرنده هم‌فکر دیگر که مشکلات کنترل عصبانیت دارند هم به او ملحق خواهند شد: چاک دیوانه سرعت بیش فعال با صداپیشگی جاش گَد و بُمب با صداپیشگی دنی مک‌براید.

وقتی خوک‌ها و سخن‌گوی‌شان با صداپیشگی بیل هیدر به آشیانه آن‌ها نفوذ می‌کنند، مبارزه کردن با آن‌ها کار این سه نخاله است.

آوردن شخصیت‌های خاص بازي به یک فیلم سینمایی که از جلوه‌های سی‌جی‌آی استفاده می‌کند، نیازمند بخشیدن یک بعد سوم به این شخصیت‌ها بود. رایلی می‌گوید: «این‌ها نمادهایی در یک بازی هستند که به نظر می‌رسد شخصیت باشند، اما واقعا نماد هستند.

بنابراین به نمایش در آوردن آن‌ها کار ماست». گروهی قابل توجه از بازیگران کمدی صدای خود را به این پروژه قرض دادند تا آن را عملی کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به مایا رودالف، هانیبال بورس، کیت مک‌کینون، کیگان-مایکل کی، تونی هیل و پیتر دینکلج در نقش عقاب نیرومند بزرگ اشاره کرد.

فیلمنامه فیلم که توسط جان ویتی از سریال «سمپسون‌ها» نوشته شده برای تماشاچیان گسترده‌ای طراحی شده و قرار نیست تنها فیلمی برای نوجوانان باشد. وقتی فیلمی در دست دارید که در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد که از کودک تا پیرمرد را شامل می‌شود، دلتان نمی‌خواهد کسی را کنار بگذارید.

فیلم «انگري بردز» مانند بازي‌اش موفق مي‏شود؟

رایلی می‌گوید: «این یک مزیت است که ما برند به این بزرگی داریم». او و کیتیس با هم در برخی از بزرگترین فیلم‌های انیمیشن سال‌های اخیر همکاري کرده‌اند - کیتیس انیمیتور فیلم «یخ‌زده» بود و رایلی هم از نویسندگان داستان «ابری با احتمال بارش كوفته قلقلي» بود، اما هر دو دارند اولین تجربه کارگردانی خود را با «Angry Birds» پشت سر می‌گذارند. رایلی اضافه کرد: «خیلی از فیلم‌های نمادین از صنایع سرگرمی برند دار می‌آیند.

اما وقتی دارید روی فیلم آن کار می‌کنید باید به سرعت فراموشش کنید چون به هر حال مجبورید یک فیلم سینمایی بسازید».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج