کد خبر: ۲۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۶۹۰۲۶
تعداد نظرات: ۷۹ نظر
امسال مانتوهای بلند و آزاد بازار را در دست گرفته‌اند؛ مانتوهایی كه سبک سنتی ایرانی از برش‌های همیشگی در آنها خبری نیست.
برترین مجله اینترنتی ایران

برترین ها:   امسال مانتوهای بلند و آزاد بازار را در دست گرفته‌اند؛ مانتوهایی كه سبک سنتی ایرانی از برش‌های همیشگی در  آنها خبری نیست.  اگر راحتی  و  بلندی این مانتوها را می‌پسندید برای انتخاب با ما همراه باشید آزاده آشوب و صنم فراهان‌چی كارشناسان طراحی لباس برای شما پیشنهادهای ویژه‌ای دارند





آستین‌های لاله عباسی!

این مانتو به خاطر برش‌های تمام‌قد و شق و رقش یك انتخاب كاملا رسمی است. برش‌های مورب سرشانه‌های آن هم روی رسمی بودنش تأكید دارند. البته به خاطر همین برش‌ها این مدل برای خانم‌هایی كه سرشانه‌های درشت دارند، چندان مناسب نیست. برای طراحی آستین‌های این مانتو هم از لاله‌های شاه‌عباسی الهام گرفته شده. به همین دلیل این مدل آستین به «آستین لاله‌ای» معروف است.





وقتی هیچ برشی در كار نیست

در طراحی این مانتو از تكنیك مولاژ استفاده شده یعنی بدون هیچ برشی و كاملا با استفاده از دوخت و ایجاد پیلی‌ روی مانكن دوخته شده است. از طرف دیگر این مانتو برخلاف ظاهر گشادش به خاطر ساسن‌هایی كه از پشت و در قسمت كمر آن گرفته شده كاملا روی بدن می‌نشیند. این مدل به خاطر نوع طراحی‌اش، هم خواسته طرفداران مانتوهای گشاد و شلوغ را برآورده می‌كند و هم افرادی كه ترجیح می‌دهند مانتو بدون آنكه ظاهری تنگ داشته باشد كاملا  متناسب باشد.





طرح هندی برای ایرانی​های خوش سلیقه

این مانتو تا دلتان بخواهد سبك و راحت است چون پارچه آن از جنس همان ساری‌های معروف هندی است. لطافت و سبكی ساری‌های هندی باعث شده تا طراح این مدل در طراحی مانتوهایش البته همراه با یك آستر بسیار نازك، سراغ پارچه‌های هندی برود و ساری‌های سنتی هندوستان را با فرهنگ و سلیقه ایرانی همسو كند. برای قسمت یقه و آستین‌های این مانتو هم از حاشیه همان ساری‌ هندی استفاده شده است. با انتخاب این مانتو یك ساری تمام‌عیار به تن می‌كنید.





قد بلندها بپوشند

این مانتو یك مدل كاملا گشاد است بنابراین اگر قد كوتاهی دارید باید دور آن را خط بكشید چون گشادی و برش نیم‌كلوش مانند آن شما را كوتاه‌تر نشان می‌دهد. در عوض خانم‌های قد‌بلند می‌توانند به عنوان یك مانتوی راحت و در عین حال اسپرت (به خاطر استفاده از پارچه كتان ابریشم)‌ روی آن حساب كنند. نوار دوزی با استفاده از پارچه‌های سنتی ایرانی هم باعث شده كه این مدل چندان ساده به چشم نیاید.





یك مانتو، یك راز

راز این مانتو وقتی برملا می‌شود كه آن را باز می‌كنید. این مدل برخلاف ظاهر پر چین و چروكش فقط یك مستطیل ساده با 2 برش در قسمت حلقه آستین است. رد ساری‌های هندی در این مانتو هم كاملا پیداست. لختی این پارچه‌ها (البته وقتی باب سلیقه خانم‌های ایرانی طراحی می‌شوند) باعث می‌شود كه مانتو بدون هیچ برش اضافه‌ای روی تن بریزد. البته این مانتو را حتی خانم‌های درشت اندام هم می‌توانند بپوشند اما اصولا برای خانم‌های سایز 36 و 38 انتخاب مناسب‌تری است.





برای رسمی شدن

اگر دنبال یك مانتو ساده و در عین حال رسمی هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌كنیم. برش فون این مدل همراه با یقه متفاوت آن، تاكیدی است بر هرچه رسمی‌تر به نظر آمدن این مانتو. یقه گرد بزرگ، حالت فون و آستین‌های كوتاه(میدی) آن هم یادآور لباس‌های قدیمی خانم‌های ایرانی است. یادتان باشد این مانتو رسمی به خاطر حالت فون پایین‌تنه‌اش برای خانم‌هایی كه بالاتنه ظریف‌تری نسبت به پایین‌تنه‌شان دارند به مراتب انتخاب مناسب‌تری است.





یاد روزگاران گذشته

طراحی این مانتو یادآور چادرهای قجری قدیمی است؛ به تبعیت از همان مدل‌ها نیزكاملا آزاد و رهاست بدون اینكه ردی از برش در آن به چشم بیاید. همان‌طور كه می‌بینید، نشانی از برش در قسمت آستین و حلقه آستین آن هم وجود ندارد. البته گشادی این مدل با كمری كه روی آن طراحی شده به راحتی و به دلخواه شما مهار می‌شود. پارچه این مانتو هم از جنس لینن نخی است؛ انتخابی سبك و خنك برای فصل تابستان.





یك انتخاب تابستانه

مدل آزاد و رهای این مانتو در كنار رنگ سفیدش آن را به انتخابی تابستانی تبدیل كرده است اما دقت كنید به خاطر نوع برش پایین‌تنه و گشادی بیشتری كه در آن ایجاد شده، این مدل برای خانم‌های قدبلند و ظریف‌اندام انتخاب مناسب‌تری است. دقت كنید، اپلی که با استفاده از نخ نقره‌ای در حاشیه این مانتو دوخته‌شده علاوه بر هارمونی كه با رنگ طوسی آن ایجاد كرده، این مانتو را از سادگی نیز درآورده است.





به طرح ترنج

ایده اصلی این مانتو از الگوی مانتوهای عبایی گرفته شده است اما با چند تفاوت عمده؛ اول اینكه یقه آن تركیبی از مانتوهای یقه مائو و یقه هفت است بنابراین برخلاف مانتوهای عبایی كاملا شق و رق روی تن شما می‌ایستد، تفاوت دوم اینكه در دوخت آن از تركیب پارچه‌های نخی آن هم در رنگ‌های متفاوت استفاده شده و بالاخره اینكه طراح این مانتو برای انتخاب رنگ آن از طرح ترنج، نقش آشنای ایرانی الهام گرفته است.





با شال‌ بلند بپوشید

ایده طراحی یقه این مانتو از همان یقه‌‌های انگلیسی همیشگی گرفته شده است اما با این تفاوت كه حتی بلند‌ترین شال‌ها هم نمی‌توانند آن را پنهان كنند! خانم‌هایی كه مانتوهای آزاد را برای این فصل از سال انتخاب می‌كنند، می‌توانند روی این مدل حساب كنند. البته طراحی این مدل به گونه‌ای است كه گشادی آن در قسمت پایین‌تنه با استفاده از پیلی‌هایی كه در قسمت جلو، روی آستین‌ها و پشت آن ایجاد شده تا اندازه‌ای مهار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۹
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
پاسخ
24
13
ابیه خیلی خوشگله ولی فک کنم یه کم راه رفتن باهاش سخت باشه بعضیهاشون خیلی روهم روهمه تو تابستون ادم گرمش میشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
پاسخ
4
14
کلا مدلای قشنگین ولی به نظر شما میشه تو این وضعیت بعضیاشونو پوشید؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
پاسخ
6
47
واقعا افتضاح بود.اینا دیگه چی بودن!!
پاسخ ها
نظر ZOHRE-H
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
واقعا شما به اینا میگین قشنگ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
UNITED STATES
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
پاسخ
8
8
با سلام. مس خواستم خواهش کنم آدرس مکان هایی مه این مدل مانتو ها رو می فروشن رو هم بزارید.
با تشکر
پاسخ ها
نظر ملیکا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
تو دیگه کی هستی؟ خیلی قشنگ بود حالا آدرس هم میخوای؟
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
عکسشو سیو کن بده به خیاط برات بدوزه
نظر حنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
ملیکا واقعان نمی فهمم به تو چه ربطی داره که 1طوری حرف میزنی که نشون میده خیلی ... هر کس 1 نظری داره بعدشم این مدل مانتو ها الان مده و اگه بری قسمت های باکلاس شهرت میبینی همه از این مدل ها میپوشن
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
ممنون حناجان حرفات بجا بود...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
پاسخ
1
16
اینایی که شما گذاشتید 10 20 متر پارچه میخواد ما همون زمستونه ها رو بپوشیم کمتر گرممون میشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
پاسخ
34
11
خیلی قشنگ هستن اینا خیلی بهتر و آبرومندتر از مانتوهای کوتاه امروزیه با ید اجبار کنن تا همه از این مانتوها بپوشن - مرسی
پاسخ ها
نظر reza
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
اجبار؟؟؟؟ حداقل واسه نظر خودت احترام قائل باش خواهرم. مگه زن برده هست که بهش بگیم باید حتما حتما اینو بپوشی؟؟؟ نه. انتخاب لباس شخصیهومربوط به خود شخصه.
نظر ملیکا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
هر جور که دوست داری و شخصیتت رو زیر سوال نمیبره لباس بپوش ولی حق نداری این جوری در مورد دیگران نظر بدی!
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
اقا رضا.........
لایک
نظر نسرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
واقعا آبروی همه زنا رو بردی با این نظر دادنت!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
پاسخ
1
10
من خودم طراحی خوندم و به نظرم این مدل ها رو طراحی کردن واقعا سخته ولی زیاد قشنگ نیستن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
پاسخ
7
16
به نظر من خیل افتضاح بود ..واقعا سلیقه نداشتین ..این همه مدل اینا چی بود .واه واه واه
پاسخ ها
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
vaghan ahahaha
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
پاسخ
5
14
افتضاح بودن. مفت هم بدن من نمي پوشم.
پاسخ ها
نظر فاطیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
توروخداهمین یک بار بپوش.......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
پاسخ
1
8
vay khodate man cha eftezah
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
پاسخ
3
9
واقعا افتضاح بود بيشتر شبيه مانتوي زمستونست تا گرم شي نه اينكه خنك باشه . متاسفم با اين سليقتون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
پاسخ
3
15
اصلا جالب نبود بيتر شبيه كيسه بود تا لباس.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
پاسخ
1
7
halam beham khord az ien modelaye eftezah ahahah
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
پاسخ
2
9
مثل همیشه زشتو بی ریخت
حیف ادم که بخاد اینا روبپوشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
پاسخ
2
7
ببخشید اگه اینارو بپوشن گشت ارشاد کاری نداره که؟
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
نه بابا دیگه از این گشاد تر؟
گونیه.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
پاسخ
2
7
اینها کیمونو بود یامانتو؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
پاسخ
7
3
من خودم يكي تو همين مايعات تازه خريدم اينقدر خنكه كه از تنم در نميارمش واسه تابستون بايد پارچه سبك و گشاد باشه در ضمن شيك باشه
ازين خوشگلتراشم زياد تو بازار هست مخصوصا ونك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
پاسخ
4
6
اینا دیگه چه مدلایی چقدر زشتهههههههههههه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
پاسخ
2
5
این مدل مانتو به درد سن خاصی میخوره اصلا مناسب دخترای نوجوان نیس
پاسخ ها
نظر ملیکا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
به درد هیچ سنی نمی خوره الان مادر من هم از این لباسها نمی پوشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
پاسخ
2
9
اصرارنکن مفت هم بدی اینارونمیپوشم
حیف این همه پارچه خراب کردین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
پاسخ
3
4
نمیدونم چه فکری میکنید این مانتوهارو قشنگ فرض میکنید.
واقعا جای تاسف داره.
این همه مهنتو قشنگ و ساده است که خیلیا میپسندن اونا رو بذارید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
پاسخ
3
6
اين مدلها رانمايش ميدن كه هر كى دوست داره انتخاب كنه؛ ديگه نبايد كه اه واو كرد """نظرها متفاوتند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
پاسخ
3
1
انواع مدل پانچو موجود بود.هميشه يه مدل بيشتر نديده بودم.تنوع خوبي بود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
پاسخ
4
4
مگر إز كسى نظر خواستن ؛ اين عكسها فقط نماىش مده :هركى دوست داشت انتخاب ميكنه/ ديگ اه اه نداره!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
آره که نظر خواستن. مردم مگه مسخره ي اينان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
پاسخ
4
2
ها ها ها چه زشتن
پاسخ ها
نظر الب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
بد نیستن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
پاسخ
4
3
عجب بي ريخت بودن.اه .مسخره کردن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
پاسخ
0
1
عکس دومی از همه بهتر بود.بقیه مال مادربزرگتون هست؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
پاسخ
1
1
فقط مدل2و5قشنگه بقییش که حداقل مال دوره اصغرچاقوکشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
پاسخ
0
3
kheili birikht bodan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
پاسخ
1
2
وای چقدر ایراد میگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟
بدهههههههههه، واااااااااااااااااااااااااااااا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
پاسخ
1
3
حالم به هم خورد با این مودل ها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
پاسخ
1
3
به خدا خيلي اعتماد به نفست بالاست.ايناديگه چين.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
پاسخ
0
2
زیاد جالب نبودن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
1
3
تو میتونی بهتر فکر کنی و از مدلهای قدیمی یه چیزه بهتر بسازی.....................
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
پاسخ
0
2
lelahan khodet ghezavat kon.
in mantoe?ya robdoshame?ya tanposhe hamom?hatman kiseye khabe.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
پاسخ
0
1
طرحاشون قشنگ بودن ولی خیلی شلخته هستن. کاش این طرحارو ری مدلای دیگه اجرا کنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
پاسخ
2
2
مضخرف بودنند
پاسخ ها
نظر ملا لغتی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
اول برو سواد یاد بگیر بعد نظر بده مزخرف نه مضخرف
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
پاسخ
0
2
اونی که نوشته قدبلندها بپوشند خیلی قشنگ بود.ضمنا اینا اصلا گرم نیست.اتفاقا خیلی پارچه خنک و خوبین.بقیه اش زیاد قشنگ نبود ولی از این قشنگ تراش تو هفت تیر و ونک پره.پر فروش هم هست.....
پاسخ ها
نظر سمیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
منم با نظر شما موافقم.من نمی دونم چرا برخی از دوستان فکر می کنن خودشون آخر تیپ اند. البته از لحن صحبت کردن و ادبیاتشون کاملا مشخصه که چه تیپی دارند. این لباسا وقتی درست ست بشن و در جای مناسب پوشیده بشن زیبایی شونو نشون میدن. اکثر مدلا به قدبلندا میاد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
پاسخ
0
1
تلاش تحسين برانگيزي بود در جهت استفاده از طرح هاي سنتي اما چندان موفق نبوديد .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
پاسخ
0
2
وقتتان خوش عزیزان ، بسیار شیک و عالی هستن خواهش میکنم من را راهنمایی برای خرید چنین مانتوهایی از خوزستان هستم با تشکر از شماها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
پاسخ
0
9
همش دمودس به جز يكيش
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
پاسخ
1
9
این چه ملهایی بود .سرو ته نداشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
0
3
سلام.همه ی مدلا قشنگ بود.هر کسی یه سلیقه ای داره.من یه دونه از این مانتوها دارم.وقتی اون و میپوشم احساس امنیت میکنم.واسه چی آدم مانتوی تنگ یا کوتاه بپوشه که چشمایی دنبال اون باشن که فقط قصد سوء استفاده از اون و دارن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
پاسخ
0
1
سلام فقط دومی خوب بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
پاسخ
0
1
ععععععععععععزیزم اینای که نشون دادی گونیه یا لباس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
UNITED STATES
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
پاسخ
0
2
اینا چیه دیگه واقعا که گونی هستن!!! واه واه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
پاسخ
0
2
مشکیه خوب بود اما بقیه اش به درد ساموراییا میخوره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
پاسخ
0
2
خیلی خیلی زشت بود
TURKEY
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
پاسخ
1
1
salam model hai shoma harf nadard
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
پاسخ
0
1
واقعا زشت و بی ریختن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
پاسخ
0
2
متاسفم برای طراح این مانتو ها.مفتش گرونه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
پاسخ
0
2
بد بود بد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
پاسخ
1
2
سلام . لطفا آدرس اینجایی که این مانتو ها رو دارن برام میفرستید. خیلی قشنگ هستند من تقریبا یکسال دنبال همچین مدلهایی میگشتم.بیشتر جاهای تهران روسر زدم اما این مدلی نداشتن. بازم متشکرم از این طرحهای جالب و قشنگ .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
پاسخ
1
2
مدلای قشنگی بودن. این سبک مانتو تو تن خیلی قشنگ میشه.
مرسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
پاسخ
0
1
مدلهامتوسط بود.لطفا به نظر هم احترام بذاریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
پاسخ
1
2
قیمت و جنس مانتوها را می خواستم بدانم . بعضی از آنها زیبا هستند . تشکر
پاسخ ها
نظر مهرنوش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
با تشکر ولی شما قیمت و جنس مانتوها را برایم نفرستادید لطف کنید آنها را با ذکر مدل برایم بفرستید برای خرید تکی .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
پاسخ
0
1
man vaghean tasof khordam az nazaraye ajibi k dadin. vaghean lazem nabood enghad ah ah konin. age dost nadarin mitoonin page ro bebandin. vaghean moteasefam k enghad zesht ezhare nazar mikonid.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
پاسخ
0
1
سلام من خودم طراحی خوندم بنظرم این جور طرح دادنها سلیقه و ابتکار میخواد خیلی جذاب و جالب نبودن اما بستگی داره تو تن چه جوری باشن پوشیدن با دیدن دنیای تفاوت .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
پاسخ
0
1
ای کاش الگوهاشونم میذاشتید.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
پاسخ
0
1
فقط مشکیه قشنگه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
پاسخ