۲۴۴۴۵۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

برادرکشی در عالم پرواز و مصرف شیشه!

معتاد ۳۹ ساله‌ای که مدعی بود «پس از مصرف شیشه احساس می‌کردم در حال پرواز قرار گرفته‌ام» چگونگی انداختن برادر بزرگترش از ارتفاع ۴ متری به داخل رودخانه را در حضور قاضی ویژه قتل تشریح کرد.

روزنامه خراسان: معتاد ۳۹ ساله‌ای که مدعی بود «پس از مصرف شیشه احساس می‌کردم در حال پرواز قرار گرفته‌ام» چگونگی انداختن برادر بزرگترش از ارتفاع ۴ متری به داخل رودخانه را در حضور قاضی ویژه قتل تشریح کرد.

متهم این پرونده جنایی که به منظور بازسازی صحنه برادرکشی، کنار رودخانه معروف به «کال ۴ متری» ایستاده بود وقتی مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت، گفت: من و برادرم هر دو به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشتیم ولی سعی می‌کردیم در خانه مواد مصرف نکنیم به همین خاطر هم برای استعمال مواد مخدر به اینجا (حاشیه رودخانه) می‌آمدیم.

این جوان ۳۹ ساله ادامه داد: صبح روز حادثه با برادرم به خاطر تهیه کریستال و شیشه درگیر شدم اما پس از آن من مواد مورد نیازمان را تأمین کردم و با یکدیگر به قسمت بالای رودخانه رفتیم در حال مصرف بودیم که ناگهان «مأمور بازار» شد. با حضور مأموران انتظامی هر یک از ما به سویی فرار کردیم. من و برادرم هم به این جا (محل جنایت) آمدیم و در کنار یکدیگر مواد مخدرمان را مصرف می‌کردیم. شب شده بود ولی ما همچنان سرگرم کشیدن مواد بودیم. من نسبت به «شیشه» حریص هستم و تا زمانی که شیشه داشته باشم کریستال نمی‌کشم. آن شب هم من مشغول استعمال شیشه بودم و برادرم هم کریس (کریستال) می‌زد! وقتی من همه موادم را مصرف کردم به برادر بزرگترم گفتم مقداری از شیشه‌هایت را به من بده!

من می‌دانستم او کمی شیشه دارد، ولی او در حالی که مشغول استعمال کریستال بود گفت: بگذار! چند دود بگیرم بعد!! با شنیدن این جمله عصبانی شدم و کریستال‌ها را از دستش گرفتم. این گونه بود که با هم درگیر شدیم و من که پس از مصرف شیشه احساس می‌کردم در حالت پرواز قرار گرفته‌ام در حالی برادرم را از ارتفاع ۴ متری به داخل کال انداختم که پس از او خودم هم سقوط کردم. اصلاً متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده است.

برادرم با سنگ‌های بزرگی که کنار کال قرار داشت برخورد کرده بود و من هم زخمی شده بودم. من طوری «حریص شیشه» هستم که اگر یک کیلوگرم هم شیشه مقابلم بگذارند همه آن‌ها را می‌کشم! متهم افزود: حدود ساعت ۱۲ شب بود که دیدم ما را بالا می‌کشند. من ۴۸ ساعت در بیمارستان بستری شدم ولی برادرم به حالت کما رفت و تقریباً ۲۵ روز در کما بود. وقتی به خودم آمدم ترسیدم قتل برادرم به گردن من بیفتد به همین خاطر به دروغ به مأموران انتظامی گفتم فرد ناشناسی ما را به داخل کانال انداخت و فرار کرد اما مدتی بعد وقتی فهمیدم که قاضی پرونده همه چیز را می‌داند دیگر نتوانستم دروغ بگویم و به قتل برادرم اعتراف کردم. ای کاش همان روز من هم می‌مردم!

گزارش خراسان حاکی است: در ابتدای بازسازی صحنه قتل، سرگرد نجفی (افسر پرونده) نیز به ذکر جزئیاتی از محتویات این پرونده جنایی پرداخت و چگونگی دستگیری متهم را تشریح کرد. با پایان یافتن بازسازی صحنه قتل و اعترافات صریح متهم به قتل برادر بزرگترش، قاضی سیدجواد حسینی با صدور قرار بازداشت موقت وی را روانه زندان کرد تا این پرونده جنایی مراحل دیگر قضایی خود را طی کند.

سابقه خبر

عقربه‌های ساعت ۲۲ شب دوم اردیبهشت ۹۳ را نشان می‌داد که زنی با شنیدن ناله‌های دلخراش از منزلش بیرون آمد و ۲ مرد خون‌آلود را روی بتن‌های سنگی رودخانه دید که یکی از آن‌ها بیهوش بود. با تماس این زن، نیروهای امدادی و اورژانس، ۲ مرد مجروح را به بیمارستان رساندند اما مرد ۴۳ ساله به کما رفت و بیست و هفتم اردیبهشت نیز جان سپرد. با شکایت پدر مقتول، این پرونده جنایی در حالی توسط قاضی سیدجواد حسینی مورد رسیدگی قرار گرفت که برادر مجروح مقتول مدعی بود فردی ناشناس آن‌ها را به داخل رودخانه پرت کرده است. مدتی بعد قاضی ویژه قتل عمد که به اظهارات برادر مقتول مشکوک شده بود با طرح چند سوال انحرافی، دوباره وی را مورد بازجویی قرار داد. جوان ۳۹ ساله که در پاسخ به سوالات قاضی دچار تناقض‌گویی شده و نگرانی خاصی در چهره‌اش نمایان بود دقایقی بعد لب به اعتراف گشود و راز قتل برادرش را فاش کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سوباسا

      اساتید گرانقدر بفرمایند شیشه مگه همون کریستال نیست و چه فرقی با هم دارند؟

      پاسخ ها

      • حامد

        شاگرد گرانمایه اینجا جای توضیح این دو ماده ی مخدر نیست عنایت بفرمایید و در اینترنت و بهتر بگم گوگل سرچ نمایید آنگاه تفاوت آن برایتان آشکار میگردد. عزت زیاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج