۲۴۴۸۳
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

اعلام نرخ دیه پرداختی در ماه حرام

با توجه به اینکه هم اکنون در اولین ماه حرام ( ماه رجب) قرار داریم و چنانچه تصادفی منجر به فوت فردی شود، دیه پرداختی مبلغ ۱۲۶ میلیون تومان خواهد بود.

خبرگزاری مهر: معاون طرح و برنامه بیمه مرکزی سهم ۲۵ درصدی دولت از حق بیمه شخص ثالث را بر اساس قانون، لازم الاجرا اعلام کرد و گفت: در اولین ماه حرام قرار داریم و چنانچه تصادفی منجر به فوت فردی شود، دیه پرداختی مبلغ ۱۲۶ میلیون تومان خواهد بود.

رحیم مصدق در مورد دریافت الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث گفت: با توجه به اینکه هم اکنون در اولین ماه حرام ( ماه رجب) قرار داریم و چنانچه تصادفی منجر به فوت فردی شود، دیه پرداختی مبلغ ۱۲۶ میلیون تومان خواهد بود.

عضو هیئت عامل بیمه مرکزی ایران تصریح کرد: به مردم توصیه کرد که پیرو درخواست های قبلی بیمه مرکزی اگر فردی اقدام به افزایش سقف تعهدات بیمه نامه شخص ثالث نکرده باشد، در اسرع وقت اقدام کند.

وی با اشاره به اطلاع رسانی های صورت گرفته در این زمینه از طریق رسانه ها و غیره، عنوان کرد: اگر فردی سقف تعهدات سال گذشته به میزان ۹۰ میلیون تومان را خریداری کرده باشد، در حال حاضر مابه التفاوتی که برای این بیمه نامه و الحاقیه آن وجود دارد، قابل توجه است.

معاون طرح و برنامه بیمه مرکزی ایران با تاکید بر اینکه دارندگان خودرو حتما باید به افزایش سقف بیمه نامه اقدام کنند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود، عمل نکردن به این موضوع را خطرناک دانست.

این مقام مسئول در صنعت بیمه کشور در مورد امکان حذف ۲۵ درصد از حق دولت در بیمه نام شخص ثالث ( ۱۰ درصد سهم نیروی انتظامی، ۱۰ درصد بهداشت و درمان و ۵ درصد سهم صندوق خسارت های بدنی، بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده) اظهارداشت: تمام مواردی که شرکتهای بیمه از محل دریافت حق بیمه به مراجعی مانند وزارت بهداشت و درمان یا نیروی انتظامی می دهند، مستند به قانون است.

وی با ذکر این موضوع که با قانون مصوب لازم الاجرا است، افزود: یکی از موارد لازم الاجرا و واجب در قانون برنامه پنجم و قانون بودجه سال جاری همین موضوع است. ما در مقطعی نیستیم که در این مورد بتوانیم بحثی را مطرح کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MOHSEN

      دقت کردین اگه قتل کنی دیه120ملیون.
      اگه دستش قطع بشه250ملیون میشه؟

    • فرشته

      قانون قانون قانون قانون قانون.....................

    • یه بنده خدا

      قابل توجه آقایون گوش بلند چند صد تایی‌ ، هنوزم صرف با کشتن و پرداخت دیه است تا پرداخت سکه و مهریه پس تا دیر نشده بشتابید

    • بدون نام

      اگر شتر از خارج وارد کنیم مبلغ دیه نصف میشود وگوشت ارزان میگردد

    • بدون نام

      توجه مینمویی! از آبان سال گذشته تا الان دیه بیشتر از 2برابر شده
      خوش به حال شرکتهای بیمه راه به راه داریم بهشون پول میدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج