۲۴۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فتح‌الله‌زاده در جستجوی سند ۸ تایی‌ها!

مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال ضمن تاکید بر اینکه گفته بود دنبال اسناد بازی می گردد که طی آن استقلال هشت گل به پرسپولیس زده گفت: همه پرسپولیسی ها برای من قابل احترام هستند و کری هم جزیی از فوتبال است.

خبرگزاری مهر: علی فتح الله زاده که پس از بازگشت از سفر کاری متوجه برخی انتقادها توسط پرسپولیسی‌ها شده گفت: من خیلی صریح اعلام کردم که به دنبال اسنادی هستم که پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس را تایید کند.

وی افزود: فکر می کنم خیلی واضح بود که چه گفتم، حتی اگر اینچنین هم نبود فوتبال پر از کری و دوستی و رفاقت است که فکر می‌کنم روحیه پهلوانی در این ورزش در حال مرگ است و وظیفه ما است که آن را نجات دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: هنوز دنبال اسناد می‌گردم اما از اهالی رسانه و بزرگان فوتبال توقع بیشتری داشتم، به هر حال دنیا دنیای تحقیق است، عیبی هم ندارد هر موضوعی که می‌شنوید باید روی آن مطالعه کنید، شاید به نتیجه برسید شاید هم نه. این تحقیق البته به دورانی برمی گردد که نه اینترنت بوده و نه به آن شکل روزنامه و این کار را سخت کرده است.

فتح الله زاده در ادامه تاکید کرد: یکی دو تن از بزرگان استقلال و پرسپولیس روی این موضوع تشکیک داشتند که من تصمیم گرفتم این موضوع را بررسی کنم، اما این به معنای جروبحث ما با هواداران یا پیشکسوتان پرسپولیس نبوده و نیست. به عنوان مثال آقای کلانی که از بزرگان باشگاه پرسپولیس است را ببینید چگونه در مورد حرف‌های من مصاحبه کرد، ایشان همواره مورد احترام من بوده چرا که رقابت و رفاقت را به خوب می‌فهمد و آن را به همه یاد می‌دهد.

وی افزود: همه پرسپولیسی‌ها برای من عزیز هستند و آنها را دوست دارم، آنها هم احترام من را نگه می‌دارند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در ادامه در مورد کری استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها گفت: کری خوانی اتفاقا پایه بسیاری از رفاقت هاست که در ورزش مایه سلامتی و هیجان در جامعه می شود همانطور که استقلالی‌ها دو قهرمانی در آسیا دارند و هم عدد چهار را دارند که با آنها کری می‌خوانند.

وی پیرامون درخواست علی جباری برای گرفتن سه جشن بزرگ برای دو ستاره و یک عدد ۴، گفت: علی آقای جباری بزرگ استقلال است و خواسته و حرفش معقول است. استقلال افتخارات بسیاری دارد که باید به آنها بپردازد. اگر من هم اکنون مدیر باشگاه بودم این خواسته را اجرایی می کردم، به هر حال قهرمانی آسیا موضوع کمی نیست و ساخت عدد چهار هم که متعلق به دوره خود من و همکارانم است.

مدیرعامل پیشین استقلال در مورد کمک هشت میلیاردی وزارت ورزش به استقلال و پرسپولیس گفت: به نظر من باید به این دو تیم کمک شود همانطور که به دیگر تیم‌ها ردیف بودجه تعلق می‌گیرد.

عضو سابق فدراسیون فوتبال در مورد انتقادهای سال قبل امیر خادم بابت پرداخت سه میلیارد تومان به استقلال از سوی وزارت ورزش و پرداخت هشت میلیاردی همان وزارتخانه، امروز به دو تیم بزرگ پایتخت گفت: پیرامون این پرسش شما حرف زیادی ندارم، ما سه میلیارد می‌گرفتیم و بقیه اش را درآمدزایی می‌کردیم با همان پول هم یا قهرمان ایران بودیم یا جزو چهار تیم برتر آسیا اما در مورد آن انتقادها همان روزها گفتم که زمان بهترین قاضی است و حالا هم می‌بینید قضاوت زمان را.

فتح الله زاده در مورد سفرش به خارج از کشور همراه قلعه نویی گفت: یک سفر کاری بود و من هم مثل امیر قلعه نویی به این سفر دعوت شده بودم، سفر خوبی هم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      بابا این بنده خدا کسی ازش خبری نمیگرفت
      گفت یک تیری در تاریکی بندازیم یک چند صباحی بیفتیم سر زبون ها
      گلللللللللم راه های دیگه ای هم هست امتحان کند :) :) :) :) :) :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج