۲۴۵۲۵۳
۱۸ نظر
۵۰۰۶
۱۸ نظر
۵۰۰۶
پ

اعلام قیمت محصولات جدید رنو در ایران

ایران‌خودرو و رنو طی یک سال و نیم گذشته مذاکرات نسبتا زیادی برای ادامه همکاری خود انجام دادند و آن طور که منابع آگاه می‌گویند، طرفین به توافق نهایی رسیده و قصد دارند فصلی جدید را در شراکت خود آغاز کنند.

روزنامه دنیای اقتصاد: ایران‌خودرو و رنو طی یک سال و نیم گذشته مذاکرات نسبتا زیادی برای ادامه همکاری خود انجام دادند و آن طور که منابع آگاه می‌گویند، طرفین به توافق نهایی رسیده و قصد دارند فصلی جدید را در شراکت خود آغاز کنند.

ایران‌خودرویی‌ها در شرایطی هفته گذشته قیمت و زمان عرضه تعدادی از محصولات آینده خود را اعلام کردند که قرار است اوایل هفته بعد نیز نام برخی دیگر از محصولات آتی خود را رسانه‌ای کنند.

آن طور که خبر می‌رسد، ایران‌خودرو قصد دارد در دور دوم اطلاع رسانی خود در مورد محصولات آینده‌اش، قیمت و زمان عرضه خودروهای رنو (که قرار است در ایران تولید شوند) را اعلام کند. هرچند دقیقا مشخص نیست کدام محصولات این خودروساز فرانسوی در ایران‌خودرو تولید خواهند شد، اما به نظر می‌رسد یکی از آنها خودروی «کوئید» باشد که قیمتی نسبتا پایین دارد. به گفته منابع آگاه، این خودرو هم‌اکنون در هند عرضه شده و پنج هزار یورو نیز قیمت دارد، اما در ایران گران‌تر از هند عرضه خواهد شد. گفته می‌شود ایران‌خودرو این محصول را برای بازار ۳۰ تا ۴۰ میلیونی خود هدفگذاری کرده است.

ایران‌خودرو و رنو طی یک سال و نیم گذشته مذاکرات نسبتا زیادی برای ادامه همکاری خود انجام دادند و آن طور که منابع آگاه می‌گویند، طرفین به توافق نهایی رسیده و قصد دارند فصلی جدید را در شراکت خود آغاز کنند. رنو که فعالیت‌های تولیدی خود در ایران را از سال ۸۶ شروع کرد، نتوانست روزهای خوبی را در بازار کشور سپری کند و همواره درگیر حاشیه‌ها بود، اما حالا امیدوار است به مدد رفع تحریم‌ها و تعاریف جدید در قراردادش با خودروسازان ایرانی، روزهای بهتری را تجربه کند.

اما ایران‌خودرویی‌ها در حالی هفته آینده قیمت و زمان عرضه محصولات رنویی شان را اعلام خواهند کرد که پیش از این با اعلام قیمت و زمان عرضه خودروهای سوزوکی، عملا آب پاکی را روی دست بسیاری از مشتریان چشم انتظار داخلی ریختند. طبق اعلام ایران‌خودرو، محصولات سوزوکی از حدودا دو سال دیگر و با قیمتی حداقل ۸۶ میلیون تومان روانه بازار خواهند شد و این در حالی است که ایرانی‌ها انتظار داشتند خودروهای جدید، تا چند ماه دیگر و با قیمتی بسیار پایین‌تر از اینها روانه بازار کشور شوند. باید منتظر ماند و دید اعلام قیمت و زمان عرضه محصولات رنو می‌تواند شوک قبلی به مشتریان را برطرف و آنها را امیدوار کند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اوتولی

      نخرید نخرید " نه ایرانی " نــــه " خارجی " هرزمان قیمت این خودروها به 1/3 کاهش پیداکرد آن موقع درمورد خرید خودرو هم فکر میکنیم درغیر اینصورت بازهم همان شعارقبلی " ن م ی خ ر ی م " والسلام .

    • بدون نام

      پنج هزار یورو =20 میلیون تومان . . . . . . چرا باید بره تو گروه 30-40 میلیونی ها ؟ . . . .مگر روی سر مردم ما شاخ سبز شده ؟!!

    • محمد

      اين انحصار فقط با نخريدن حل مي شود ماشينهاي قديمي رو بازسازي كنيد من خودم اينكارو كردم حداقل مي دونم قطعه اي كه خريدم اصليست.

    • ایرانی با غیرت

      خرید خودرو صفر ممنوع.

    • بدون نام

      بابا نمیخریم بخدا میخواستم ماشین پرایدم رو عوض کنم نکردم.
      بخدا اگر متحد باشیم پیروزیم غیر از این باشه آبرومیون میره و اونها برنده میشن

    • محمد

      بسه دیگه مگه مردم ما قاقند

    • منوچهر

      اگه به امید من و منانی . برو شوهر بکن بیوه نمانی

    • میشوبالا

      تحریم کنید نخرید نه ایرانی نه خارجی تا کمر قیمت ها بشکند .و

    • رضا

      رنوی 20 میلیونی 40 میلیون؟
      سوءاستفاده از مردم تا چه حد؟
      نخرید آقا نخرید

    • علی کرمانشاه

      دولت بی کفایت خودروساز خود رای گرانی تورم گرانی خدمات دولتی بصورت ماهانه تحقیر و تحدید مردم برای دریافت یارانه و اقتصاد بیمار و رها شده پولشویی توسط شرکتهای خودرو ساز و واردات آن در چمبره عده ای رانت خ ار ویژه که حتی جلو واردات خودرو توسط دیگری را سد کردند تا به هر صورت مردم را برای تصمیم درستشان در نخریدن خودرو بی کیفیت و گرانقیمت تنبیه کنند و درس عبرت بیاموزند که اعتراض ممنوع و گران کردن آزاد تمام اینها نتیجه انتخاب غلط ما مردم در انتخاب این دولت بی کفایت و کلید گم کرده بود که حتی نمی تواند دو شرکت گمنام خودرو ساز ایرانی که طی 50سال گذشته نتوانسته حتی برای محصولات خود در شاخ افریقا مشتری حتی صلواتی پیدا کند ولی خون ملتی بزرگ را که دنیا از آن حساب برده در شیشه کند این انتخاب ما به چه درد خورد دولتی که با رای ما آمد ولی پشتیبان عده ای سرمایدار گرانفروش و غیر استاندارد فروش که قاتل جان و مال ملت است شده .ولی اراده ملت ها همیشه پیروز میدان های سخت بوده این که دیگر میدانی نیست به لطف خدا و همت ملت جنس جعلی و گران نمیخریم و در انتخابات بعد نیز مواظب رای خودمان باشیم که به دولت بیکفایت و ترسو و از مردم فاصله گرفته ندهیم لااقل رای را به کسی بدهیم که پشتیبان و همراه روزهای سخت در کنار مردم باشد نه علیه مردم و رانتخواران لج باز و مغرور...

    • سيد

      نمي خريم من خودم پژو پارس مدل ٩٠ دارم ميخواستم دوباره يه خودروي صفر بگيرم دلم نيومد اين تحريم رو بشكنم اگه همكاري كنيم قيمتها رو ميارن پايين و كيفيت رو هم ميبرن بالا.

    • علی

      سلام واقعا دروغ به واضحی همین دو سه هفته پیش خبر همین ماشین فرانسوی رنو اومد که مدیرعامل ایرانخودرو گفته بود قیمتش20 میلیونه،هنوز یک ماه نشده زدن زیر حرفشون،خودروی صفر ممنوع

    • بدون نام

      نخرید بابا مگه ماها مغز خر خوردیم تاقیمتها بیاد پایین

    • توکله شوتی

      نخریدددددددد

    • سرباز وطن

      جون هر کی دوست دارید یه بار هم هم دل وهم زبون باشید وخودروی صفر نخرید تا هم ارزون بشه هم باکیفیت
      همین دیشب 4نفر از فامیلهامون تو پراید تصادف کردن ودر مجموع9 نفر کشته شدن

    • علیرضا

      مطمئن باشید که در بازار آینده مردم قیمت خودروهای ارائه شده درداخل را با قیمت فروش همان خودرو درسایرکشورها مقایسه میکنندوبعد تصمیم گیری میکنند.حال خودرو صفر داخلی میخواد باشه ویا خارجی چراخودرویی که برای هندیها20میلیون ارائه میشود،برای ایرانیها30یا40 میلیون سیاستگذاری گردد.ازدیدخودروسازان مردم هند لیاقت استفاده از10یا20میلیون قیمت نازلتررادارند ولی مردم ایران خیر

    • ماندلا

      زبان یسته هاچندماه پیش قیمت کوئیدرا25میلیون اعلام کرده ونوشتند که درصورت تولید انبوه قیمت آن به 20 میلیون تومان کاهش خواهدیافت.حالا می خواهند زهرخودراباافزایش قیمت کوئیدجبران نمایند.تاضررزیان ناشی ازعدم خرید خودرورااز سوی مردم ْتلافی کنند.

    • فرزاد

      منم با پراید مدل 81 خودم میسازم و تا زمانی که قیمت ها پایین نیاد نمیخرم.
      تنها راه مبارزه با گرانی تحریم و نخریدن کالای گران است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج