adexo3
۲۴۵۹۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

قتل در ایستگاه سوخت زرند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: با حمل‌کنندگان سلاح سرد به ویژه سلاح‌های غیرمتعارف در شهرستان زرند برخورد قانونی و قاطعانه می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: با حمل‌کنندگان سلاح سرد به ویژه سلاح‌های غیرمتعارف در شهرستان زرند برخورد قانونی و قاطعانه می‌شود.

"سیدمهدی قویدل" با اشاره به نزاع جمعه شب در ایستگاه سوخت در زرند که منجر به قتل یک جوان شد، اظهار کرد: براساس قانون مجازات اسلامی برای جرائم تهدید و قدرت نمایی با چاقو اشد مجازات و طبق آئین دادرسی کیفری جدید برای این جرائم بازداشت موقت در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: اهمیت موضوع چاقو در جامعه بر کسی پنهان نیست، لذا ضرورت دارد، تبلیغات لازم برای آگاه‌سازی مردم انجام شود تا نهایت کنترل خشم در جامعه را شاهد باشیم و به واسطه اتفاقات مختلف شاهد درگیری و تخلفاتی از این دست نباشیم.

این مقام قضائی در ادامه با تشریح قتل صورت گرفته در شهرستان زرند گفت: جمعه شب (۲۷ شهریورماه) درگیری لفظی بین دو جوان زرندی به نام‌های « ع - م» و «ع - ز» در پمپ بنزین شهر زرند روی داد که هر دو با استفاده از چاقو همدیگر را مجروح کردند.

دادستان زرند در این زمینه بیان کرد: در این حادثه فردی به نام «ع - م» از ناحیه گردن به شدت مجروح و به بیمارستان سینا زرند انتقال یافت.

قویدل ادامه داد: فرد مجروح سپس برای ادامه درمان به بیمارستان امام علی (ع) انتقال یافت که بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد در این حین «ع - ز» قاتل که از ناحیه سینه دچار آسیب‌دیدگی شده بود، متواری شد.

قویدل بیان کرد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و با دستور قضائی عملیات ویژه پلیسی توسط مأموران انتظامی آغاز و قاتل در کمتر از پنج ساعت در مخفیگاه خود در حوالی کرمان دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد، گفت: تحقیقات در این راستا ادامه دارد و طبق قانون حمل چاقوهای نامتعارف جرم محسوب می‌شود و نحوه برخورد و میزان مجازات آن نیز تعریف شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج