اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۶۷۴۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

واژگونی اتوبوس در نیاوران با ۲۱ مصدوم

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران روز دوشنبه از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری و مصدومیت ۲۱ سرنشین آن در منطقه نیاوران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران روز دوشنبه از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری و مصدومیت ۲۱ سرنشین آن در منطقه نیاوران خبر داد.

حسن عباسی گفت: ساعت ۱۴:۲۸ امروز خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در خیابان فیضیه نیاوران، به مرکز اورژانس تهران اعلام و بلافاصله یک دستگاه موتورلانس (موتور آمبولانس) به عنوان پیش قراول و پیکاپ فرماندهی ناحیه شمال اورژانس تهران به همراه هفت دستگاه آمبولانس امدادی به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: به گفته شاهدان این اتوبوس از پارک جمشیدیه به سوی خیابان شهید باهنر در حرکت بود که به علت نامعلوم پس از برخورد با چند دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه جرثقیل درون کانال آب واژگون شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد ۲۱ نفر از سرنشینان اتوبوس آسیب دیده اند که مصدومان بدحال با اقدام فوری، به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان آقا و ۱۷ نفر دیگر خانم هستند که حال دو مصدوم آقا وخیم گزارش شده است و به اتاق عمل انتقال یافتند.

علت وقوع این سانحه رانندگی در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حالا برادران مسول هزار هزار مازراتی و پورشه وارد کنند. تمام اتوبوس های شهری و بین شهری و تریلی و کامیونها در مضیقه قطعات استاندارد هستند و حادثه آفرین هر روزی

    • ناشناس

      چرا ما مردم وهمه مسولين ودست اندركاران اينقدر به حادثه عادت كرديم،هر روز حادثه تصادف ومرگ،مسولين عزيز اين افرادي كه آسيب ميبينند وبعضا از دنيا ميرن انسان هستند،در تمام دنيا جان هر موجود زنده اي بسيار ارزشمند است چه رسد به جان انسان اما در اين مملكت تنها چيزي كه ارزش ندارد جان وامنيت انسان است،متاسفم، شايد هريك از اين عزيزان ميتونستن از دوستان وخويشان واعضاي خانواده شما باشن،كاش براي مسولين اصلي واحدهاي حمل ونقل اين اتفاق رخ بده تا به جديت ماجرا واقف بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج