۲۴۶۷۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صادقیان: به خودم آمده‌ام

بازیکن نفت تهران می‌گوید به دلیل حضور این بازیکن در پرسپولیس استقلالی‌ها نسبت به این موضوع حساس شده بودند و مشکلی با آن ندارند.

ایسنا: بازیکن نفت تهران می‌گوید به دلیل حضور این بازیکن در پرسپولیس استقلالی‌ها نسبت به این موضوع حساس شده بودند و مشکلی با آن ندارند.

پیام صادقیان بعد از پایان دیدار استقلال و نفت تهران گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شاهد فوتبالی زیبا بودیم. متاسفانه نتیجه برای ما خوب نبود و بازی را واگذار کردیم. استقلال موقعیت گل خطرناک زیادی نداشت و فقط روی یک شوت و پنالتی به گل رسید.

وی ادامه داد: به نظرم داور می‌توانست صحنه خطا بر روی مومنی را پنالتی اعلام کند چرا که من پشت او بودم و حس کردم بازیکن استقلال به پای او لگد زد. حالا کارشناسان باید نظر دهند. مطمئنم که در ادامه لیگ عملکردمان بهتر ازاین خواهد بود.

پیام صادقیان در واکنش به حساسیت تماشاگران استقلال نسبت به او خاطرنشان کرد: اشکالی ندارد چرا که آن‌ها به خاطر حضور من در پرسپولیس حساس شده بودند و مشکلی با آن ندارند. هر چیزی که می‌خواهند بگویند.

بازیکن نفت در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد امسال نسبت به سال گذشته بازیکن آرام‌تری شده است اظهار کرد: من تاوان کارهایم را دادم و به خودم آمده‌ام. می‌خواهم کارم را بی‌سروصدا ادامه دهم و به کسی کاری ندارم.

وی در پایان گفت: خودتان دیدید که ما چه فوتبال زیبایی ارائه می‌دهیم اما نمی‌دانم چرا در گلزنی مشکل داریم. مطمئن باشید که به لیگ بازمی‌گردیم و امتیازات را کسب می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج