۲۴۷۱۹۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اشتباه بیمارستان در تحویل جسد یک مرد

تیر ماه سال جاری مرد سیاهپوشی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران خواستار رسیدگی به اشتباه بیمارستان برای تحویل جسد پسر درگذشته‌اش شد.

روزنامه ایران: تیر ماه سال جاری مرد سیاهپوشی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران خواستار رسیدگی به اشتباه بیمارستان برای تحویل جسد پسر درگذشته‌اش شد.

این پدر داغدار که ۶۴ ساله است در برابر بازپرس مدیرروستا گفت: «پسرم معتاد بود و مدتی می‌شد که از او خبر نداشتیم. جست‌و‌جوی زیادی برای یافتن او کردیم تا اینکه موفق شدیم او را در یکی از بیمارستان‌های تهران پیدا کنیم. زمانی که پسرم را دیدیم، زنده بود اما مدتی بعد خبر مرگ او را به ما دادند.»

این پدر سیاهپوش ادامه داد: «آنقدر حالم بد بود که نتوانستم به بیمارستان بروم و پسر و دامادم برای تحویل جسد مراجعه کردند و در آن شرایط و حال و هوا با تأیید مشخصات، جسد را تحویل گرفتند. ما جسد را به خاک سپردیم و درگیر مراسم ختم و عزاداری بودیم که از بیمارستان با ما تماس گرفتند و اعلام کردند جسد پسر ما هنوز در سردخانه است و ما جوان ۲۶ ساله ناشناسی را دفن کرده‌ایم.»

با اظهارات این مرد، پرونده با دستور بازپرس مدیرروستا از شعبه ۶ دادسرای امور جنایی در دست بررسی قرار گرفت و با حکم قضایی خانواده داغدیده جسد اصلی را تحویل گرفته و به خاک سپردند.

با توجه به اینکه جسد جوان ۲۶ ساله ناشناس دفن شده بود، بازپرس پرونده دستور به تحقیقات تکمیلی برای تعیین علت مرگ این جوان داد تا اگر ابهامی در آن وجود دارد و قتلی صورت گرفته، مورد بررسی قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه جسد رو کفن پوش تحویل داده بودن ، که اینها متوجه نشدند ؟؟؟!!!!

    • golbahar

      انقد از دست پسر معتادش خسته شده بوده که تا زنگ زدن گفتن مرده خیالش راحت شده بدو رفته نگاشم نکرده تحویل گرفته خاکش کرده ببین یه معتاد چقد اعصاب خرد کنه خدایی که خانوادشم منتظرن زودتر بمیره راحت بشن جوونا نکنید ازین کارا من که نمیدونم حتی تو سیگارم واقعا چه لذتی هست همش بو گند و دوده اینا که معتاد میشن مخاشون مشکل داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج