adexo3
۲۴۸۴۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کفاشیان و ماجرای جنجالی فوتبال

علی کفاشیان بار دیگر توضیحاتی درباره قرارداد کارلوس کروش با آل اشپورت داد.

خبرآنلاین: کارلوس کروش قبل از جام جهانی برزیل با آل اشپورت قراردادی ۱۰۰ هزار دلاری امضا کرد تا لباس های آنها را بپوشد. او در آستانه بازی ها، چنین درخواستی کرد و آل اشپورت هم پذیرفت. همان زمان این خبر در رسانه ها منتشر شد و همه درباره اش مانور دادند اما این روزها دوباره چنین خبری در رسانه ها مطرح شده و انتقادها از کروش بالا گرفته است. مسئولان سابق کمیته اخلاق که در آن زمان سمتی نداشتند، بعد از نزدیک به یک سال این اتفاق را «باجگیری» خوانده اند؛ موضوعی که احتمالا باعث شکایت سرمربی تیم ملی از آنها شود. قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و در اردوی اتریش، مدیران آلمانی آل اشپورت به بازدید از لباس های تمرینی ایران پرداختند و اعلام کردند: «این لباس ها اصلا متعلق به شرکت ما نیست.»

در همان دیدار، مدیران آل اشپورت با یک دستگاه ون تعداد زیادی لباس تمرینی و بازی برای تیم ملی آوردند و از همان لحظه، بازیکنان دیگر لباس های فیک و قلابی نپوشیدند و بالطبع، مصاحبه ها علیه آل اشپورت هم دیگر تمام شد. پس از این سفر هم کارلوس کروش قراردادی با آل اشپورت به امضا رساند تا لباس های این برند را به تن کند. این تمام اتفاقاتی بود که رخ داد و حالا بعد از یک سال، دوباره به صدر اخبار بازگشته است.

در قرارداد قبلی کروش این مسئله ذکر نشده بود که او مثل دیگر اعضای تیم ملی، موظف است آل اشپورت به تن کند اما در قرارداد جدیدی که به امضا رسید، این نکته دیده می شود. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم با انتقاد از کسانی که به ماجرای قرارداد آل اشپورت و کروش می پردارند، پرداخته و در تازه ترین گفت و گوی خود به خبرگزاری فارس گفت: «بحث ۱۰۰ هزار دلاری که به کروش پرداخت شد، برای یک سال پیش است. قراردادی بوده بین آل‌اشپورت و کروش و این قراردادها در دنیا متداول است که برخی از برندها با مربیان قرارداد می‌بندند که با پرداخت پولی به آنها، بتوانند محصولات خود را به این شکل تبلیغ کنند. وقتی خود آل‌اشپورت پیشنهاد داده و پول داده و طبق آن نیز بین کروش و این برند تفاهم‌نامه امضا شده است، دیگر ما چه ادعایی داریم و چرا باید این صحبت‌ها را پس از یک سال مطرح کنیم؟»

او در پاسخ به این سوال که بحث طوری مطرح شده که مخاطب احساس کند کروش در ازای این پول، تیم ملی را با این برند راهی جام جهانی کرده است، جواب داد: «خیر این چنین نیست. آل‌اشپورت می‌توانست این پول را ندهد، اما آنها تفاهم نوشته و این تفاهم نامه امضا شده است. یکی دیگر پول داده و یک نفر دیگر پول گرفته و نمی‌دانم چرا حالا این صحبت‌ها مطرح شده است. تمام مربیان بزرگ خارجی در دنیا بر اساس این تبلیغات و تفاهم‌هایی که می‌شود، پول‌هایی را دریافت می‌کنند.»

کفاشیان با انتقاد از مسئولان سابق کمیته اخلاق، در پایان گفت: «این کارها درست نیست که وقتی یک نفر از جایی می‌رود بخواهد این صحبت‌ها را مطرح کند و این چنین مواردی را عنوان کند. به نظر من این کار قانونی بوده که بر طبق تفاهم‌نامه انجام شده است و ما هم آن را دیده‌ایم. شاید فردا چند برند خارجی دیگر هم به کروش بگویند که در ازای یک میلیون دلار از برند ما تعریف کن. این پول را برندها می‌دهند و ما باید چه کاری انجام دهیم. برندها هم به این وسیله بازاریابی می‌کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج