۲۵۰۹۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قطع امید مظلومی از کرار

بازی‌های ضعیف و پرنوسان کرار جاسم و ناکارآمدی محض این بازیکن در ترکیب آبی‌ها پرویز مظلومی را بسیار نگران کرده است.

ایران ورزشی: بازی‌های ضعیف و پرنوسان کرار جاسم و ناکارآمدی محض این بازیکن در ترکیب آبی‌ها پرویز مظلومی را بسیار نگران کرده است. سرمربی استقلال که علاقه زیادی به کرار جاسم دارد و هرگاه این بازیکن با محرومیت یا مصدومیت مواجه نبوده، در ترکیب اصلی قرارش داده است، کم‌کم به این نتیجه رسیده که با این هافبک عراقی نمی‌تواند ره به جایی ببرد. آنالیز آخرین بازی استقلال مقابل راه‌آهن را مظلومی ملاکی برای انتخاب ترکیب آینده‌اش خواهد کرد.

در این بازی کرار جاسم به شدت ضعیف ظاهر شد به حدی که یکی از عوامل ضعف آبی‌ها لقب گرفت. کرار جاسم در این میدان استقلال را بیش از اندازه عقب برد و هیچ‌گاه نتوانست در بازیسازی موفق باشد. عملکرد کرار جاسم به قدری بحث برانگیز بود که گفته می‌شود در حین بازی مظلومی قصد داشت او را از میدان بیرون ببرد اما فقدان هافبک بازیساز سبب شد تا پایان بازی در ترکیب حفظ شود و استقلال با همان وضعیت به بازی ادامه دهد.

شاید اگر کرار جاسم در آن بازی پاس‌های سالمی به مهاجمان می‌رساند استقلال می‌توانست به راحتی از سد راه‌آهن ۱۰ نفره بگذرد اما نمایش ضعیف او یکی از اصلی‌ترین دلایل تساوی شبه باخت استقلال مقابل راه‌آهن بود که در آینده چیدمان مظلومی را برای ادامه لیگ تغییر خواهد داد. یکی از گزینه‌هایی که در این فصل همواره مد نظر مظلومی بوده تا در پست هافبک بازیساز یا همان بازیکن آزاد قرار بگیرد، خسرو حیدری است. شماره ۲ آبی‌ها چندان هم در این پست بد کار نکرده و چنانچه پی‌درپی در ترکیب اصلی قرار بگیرد، شاید بتواند به یکی از بازیسازهای استقلال بدل شود. پروژه ساختن حیدری به‌عنوان پلی‌میکر یا همان هافبک آزاد مدت‌ها است در ذهن مظلومی قرار دارد و شاید اگر اساسا کراری در ترکیب استقلال نبود، اکنون خسرو در این پست تثبیت شده بود اما به جهت آنکه هافبک عراقی با استقلال قرارداد داشته، مظلومی هم سعی کرد از این نیرو بهره بگیرد غافل از اینکه کرار جاسم هرگز نمی‌تواند انتظارها را برآورده کند.

یاس مظلومی از بازگشت کرار به روزهای اوج به نهایت رسیده تا جایی که حتی ممکن است در بازی‌های آینده کرار را در ترکیب اصلی قرار ندهد یا اگر این کار را کند در پست‌هایی به کارش بگیرد که وظیفه بازیسازی نداشته باشد و این مسوولیت را به گردن خسرویی بسپارد که شمه‌هایی از این بازیساز را در خود دارد. البته اینکه خسرو خود نیز علاقه داشته باشد به‌عنوان هافبک بازیساز یا همان بازیکن آزاد تا پایان فصل با استقلال ادامه دهد خود نیز سوالی است که پاسخش را باید از خودش پرسید اما شاید در نهایت با ادامه بازی‌های ضعیف کرار راهی جز این هم نباشد و مظلومی جناح راست را به کلی به میلاد فخرالدینی سپرده و حیدری را کمی به وسط متمایل کند تا لااقل از این نقطه نیز بازیسازی‌هایی انجام شود.

کرار جاسم در این فصل حتی یک پاس گل هم نداد و دقایق اندکی برای استقلال به میدان رفته و دائم در حال تهدید است و از راه دور پیغام می‌دهد که تا وقتی برایش خانه‌ای تهیه نکنند یا حقوق عقب‌افتاده‌اش پرداخت نشود، به تمرین نمی‌آید. صرفنظر از اینکه کرار حق دارد اما این شرایط استقلال را چنان با کرار جاسم به سیاهی می‌برد که نتیجه‌اش از همین حالا مشخص است. شاید اگر مظلومی از ابتدای فصل تیمش را با یک هافبک بازیساز ارنج نمی‌کرد و دائما به دنبال بازیکنانی که توانایی بازی در لب خط را دارند، نمی‌رفت اکنون کاسه چه کنم چه کنم دردست نمی‌گرفت و بابت نداشتن بازیکن جانشین به جای کرار جاسم غصه نمی‌خورد. شاید در نیم فصل به واسطه زمانی که در اختیار استقلال قرار دارد، فرصتی برای جابه‌جایی یا خرید‌های تازه‌ای باشد اما تا آن زمان هم باید فکری در ذهن داشت و استقلال را در وضعیت فنی مطلوبی حفظ کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج