کد خبر: ۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱
تعداد بازدید: ۹۵۴۵۴۷۴
تعداد نظرات: ۲۴ نظر
روزنامه های : همشهری - آرمان - اعتماد - کیهان - هفت صبح - مردم سالاری - آفتاب - جام جم - ایران - شرق - دنیای اقتصاد -کسب و کار - جهان صنعت - بانی فیلم - خبر ورزشی - گل - پیروزی - استقلال - 90 - ایران ورزشی- ابرار ورزشی.
عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29



عناوین روزنامه های ورزشی 93/09/29

منبع: جار

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۴
نظر شهروند ایرانی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
پاسخ
1
12
مسئول محترم ، ای کارشناس مربوطه میتونی یه کار کنی ما نه افزایش حقوق میخواهیم نه تورم سالانه . این کارها انصاف نیست که انجام میدهید .شما تا بحال چیزی بنام ثبات قیمت شنیده اید .به قول معروف اگر کسی خواب باشد میتوان آن را از خواب بیدار کرد ولی اگر کسی خودش را به خواب زده باشد اصلا نمیشود بیدارش کرد ، شما ها از این دسته اید که خودتان را به خواب زده اید پس وای بر ما و ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
پاسخ
0
12
آخه اگر در مسابقات جهانی وملی وباشگاهی بازی خوب ومعقولی ارائه میکردند ادم ناراحت نمیشد زیر توپ زدن که مبالغ میلیاردی و معافیت سربازی لازم نداره
نظر بی سوات بی شناسنامه
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
پاسخ
14
15
معنی تدبیرروهم فهمیدیم
تعطیلی مراکزهسته ای گران شدن نان ارزان شدن نفت توهین به منتقدین و...
نظر شاهین ق
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
پاسخ
4
7
دولت تمدیدوامید بنازم دکترروحانی تنها کسی که ماروخوب شناخت روحانی بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
پاسخ
11
14
دردولت سابق نفت بود بشکه ای 110 دلار ولی الان 60دلار بازهم وضع مردم بهتر از گذشته است .اختلاس کمر دولت را شکست !!
پاسخ ها
نظر هوشنگ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
علی اقا خودتو به خواب نزن !!!!!!!!
نظر ناشناس
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
پاسخ
7
2
همه عزيزان ازگران شدن نان حرف ميزنند اما ازهمان روز آرد چقدر گران شده هيچ رسانه يا كسي صحبت نميكند.......بيچاره نانوا وكارگر زحمتكش.
پاسخ ها
نظر پرسپولیسی متعصب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
بیچاره مردم خوش باور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
پاسخ
2
5
واقعا داغون هستم
نظر گرفتار
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
پاسخ
0
6
نظر دادیم ولی منتشر نشد یا نذاشتن
پاسخ ها
نظر میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
اینام هر چی به نفعشونه رو چاپ میکنن دیگه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
پاسخ
1
11
بفكر جوانان باشيد؛ تاكي بيكاري ؟! پدر و مادرها دارند دق ميكنند . آن دنيا بايد جوابگو باشيد . ممنوم از سايت محترم كه پل ارتباطي با كاربرانند
نظر بیزن
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
پاسخ
1
3
ضرر و خسارت امار و ارقام دروغ از عملکرد دولت بیشتر از زمان جنگ و تحریمها میباشد بالاخره باید از خواب بیدار شد
نظر اموزش وپرورشی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
پاسخ
1
6
بخدا بیست و پنجم حقوق دادن بنده دویست هزار تومان دارم تا ماه اینده به چه کسی پناه ببرم ایخدا ایخدا ایخدا هر سال میگم خوشا به حال پارسال
پاسخ ها
نظر رویا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
حتمن زیاد خوردی و هر چی خواستی خریدی چون الان وضع حقوق بگیرها خیلی بهتره {البته اگه تازه استخدام نشی}
نظر 09333888581
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
پاسخ
7
3
دوستان از ناله کردن دست بردارید, با واقعیات روبرو بشید, حدقل امتیاز این دولت اینه که با مردم صادق و روراسته, فقط ادبیات روحانی رو با احمدی نژاد مقایسه کنید! روحانی نبود اوضاع بدتر از این حرفا بود عزیزان,
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
پاسخ
0
2
ای بابا شماهم دلتون خوشه با این درد ودل کردن کیه که به خوب وبدش اهمیت بده وتوجه کنه !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
پاسخ
2
2
ماحق نداريم به فرهيختگان جامعه يعني دانشجويان انگ انحراف بزنيم و افتراهايي به منتخبين علمي واخلاقي جامعه ،نسبت دهيم.بهتر است به فكر كنترل افرادي باشيم كه بدون ازدواج زندگي مي كنند وكساني كه حرم سرا دارند ودرخيابانهاوخانه ها فساد رواج مي دهند.اين ها ناشي از فقر مالي وفرهنگي وكوتاهي همه مردم ومسئولين مي باشند.مانند: عدم اعتمادبه آينده-عدم اعتماد به نفس-بيكاري وفقر-عدم حمايت كافي از جوانان-سركوب انرژي جوانان-عدم قبول نظر جوانان-انگ انحراف جنسي-بي اهميتي به نقاط قوت جوانان و........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
پاسخ
0
3
فقط بلدند حرف بزنند
نظر امیر
| درباره عناوین روزنامه های امروز
UNITED STATES
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
پاسخ
3
0
سلام
بنده فقط یک سوال دارم و اون اینه که چرا اصحاب رسانه و مطبوعات به هیچ عنوان مطلبی رو در مورد دانشجویان ارشد و دکتری بالاتر از 27 سال کار نمیکنن.؟؟؟
دانشجویانی که اتفاقا تعداد آنها کم و قابل قبول است و با 24 ماهه شدن خدمت در سال آینده ،عملا بنده و امثال بنده باید در سن 30 سالگی تازه دنبال کار باشیم و شاید ،شاید بتوانیم عهده دار زندگی دیگری شویم .410 هزار دانشجوی ارشد و 40 هزار دانشجوی دکتری درکل کشورمشغول تحصیل هستند 1: بسیاری از این دانشجویان دخترن 2: بسیاری خدمت خودرا انجام داده و یا معاف شده ویا میشوند 3: بسیاری نیز جوان و سنی کمتر از 27 سال دارند ... پس تعداد کمی باقی می ماند از این قشراز دانشجویان که میتوانند از این قانون بهرمند بشوند. خواهشا به اشتراک بگذارید تا شاید صدای ما به گوش مسئولین برسد. با اصلاح قانون خرید خدمت و دیدن این دانشجویان در این قانون میتوان جلوی سرخوردگی ها و نارضایتی ها رو گرفت.
نظر براخاص
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
پاسخ
0
0
بله که اقای کفاشیان میمانند کجا بهتر از اینجا اگه خنده های کفاشیان نباشد فوتبال در خطر است پس بمان وبه خندهایت بخند
نظر الهی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
پاسخ
0
0
بانام ویاد خدا دورودخدا برمردمان وخوبان خدا دوستی برمردم دانا نیکوست دشمن دانا به از نادان دوست دشمن دانا بلندت میکند برزمینت میزند نادان دوست ایرانی یعنی گفتارنیک کردار نیک پندار نیک تمام مشکلات حل شدنی است اگر.....
نظر 09333888581
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
پاسخ
0
0
امروز که تیتر روزنامه ها رو دیدم که حرفای خاتمی رو با عکساش چاپ کرده بودن, واقعا افسوس خوردم چرا ایشان الان نباید سمت اجرایی داشته باشد, مگه, چند تا خاتمی داریم,رهبری اصلاحات فقط برازنده ایشونه.
نظر منصور
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
پاسخ