کد خبر: ۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴
تعداد بازدید: ۱۲۵۰۵۸۹۱
تعداد نظرات: ۴۴ نظر
روزنامه های : همشهری - آرمان - اعتماد - کیهان - هفت صبح - مردم سالاری - آفتاب - جام جم - ایران - شرق - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد -کسب و کار - جهان صنعت - بانی فیلم - خبر ورزشی - گل - پیروزی - استقلال - 90 - ایران ورزشی- ابرار ورزشی - خراسان ورزشی.
عناوین روزنامه های امروز 94/01/30



عناوین روزنامه های امروز 94/01/30



عناوین روزنامه های امروز 94/01/30



عناوین روزنامه های امروز 94/01/30



عناوین روزنامه های امروز 94/01/30



عناوین روزنامه های امروز 94/01/30



عناوین روزنامه های امروز 94/01/30



عناوین روزنامه های امروز 94/01/30



عناوین روزنامه های امروز 94/01/30



عناوین روزنامه های امروز 94/01/30


عناوین روزنامه های امروز 94/01/30



عناوین روزنامه های امروز 94/01/30



عناوین روزنامه های امروز 94/01/30



عناوین روزنامه های امروز 94/01/30



عناوین روزنامه های امروز 94/01/30



عناوین روزنامه های ورزشی 94/01/30



عناوین روزنامه های ورزشی 94/01/30



عناوین روزنامه های ورزشی 94/01/30



عناوین روزنامه های ورزشی 94/01/30



عناوین روزنامه های ورزشی 94/01/30



عناوین روزنامه های ورزشی 94/01/30



عناوین روزنامه های ورزشی 94/01/30



عناوین روزنامه های ورزشی 94/01/30

منبع: جار

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۴۴
نظر شهروند ابای
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
پاسخ
3
17
ما خوب استقبالیم و بد بدرقه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
پاسخ
0
18
مادر عزیزم پیشاپیش روزت مبارک .الهی که من قربونت بشم با این که عید تو بیمارستان بستری بودی باز به فکرمون بودی که نکنه عید بهمون خوش نگذره چقدر التماس کردی که هیچ کس برنامه شو بهم نزنه .الهی که من فدات شم ای مهربونم روزت مبارک .همیشه سالم وسلامت باشی ای بهترینم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
پاسخ
9
16
واقعا"چه روزي شده يك اجنبي براي ما ( فدراسيون فوتبال ) تعيين و تكليف روشن مي كنه .
من از بيگانگان ديگر ننالم , كه با من هرچه كرد آن آشنا كرد . ؟!
آخه ميداني چيه : ميگن مرغ همسايه .. غازه
نظر علیرضا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
پاسخ
20
8
خواهش می کنم از روزنامه های وابسته به

دولت اینقدر از بیانیه غیر الزام آور اینقدر شاد

نباشید و صبور باشید تا نتیجه حاصل شود
نظر حسینعلی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
پاسخ
13
15
سلام بابا بزارید بره اخه چکار کرده برای تیم ملی
نظر شهروند اباي
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
پاسخ
4
14
بازيها را رايگان كنيد تمام ورزشگاهها پر ميشود چه كنيم امثال هدايتي كم است ؟!
برد پرسپوليس از صميم قلب تبريك عرض ميكنم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
پاسخ
0
25
بیچاره مدیری باز اومد ی کاری کنه انتقادات شروع شد جامه پزشکی یکم جنبه داشته باشین خدا وکیلی من بیمار پول نداشته باشم جواب سلامم نمیدین چه برسه عمل و ویزیت.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
جامعه پزشکی
نظر بی نام
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
پاسخ
7
15
آقای شریعتمداری به خودت بیا
سرت رو از زیر برف بیرون بیار
نظر يك ايراني
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
پاسخ
3
14
بالاغيرتاً تندروها غيراز جنگ وهرج ومرج وبلشويك سازي جامعه ونفع شخصي وگروهي چه هدفي دارند؟ معلوم نيست واقعاً ازتجارت ورفاه مردم ايران وجهان چه انتظاري دارند؟ خداوكيلي ادبيات لمپني وتندخويي جز اثربدوتشنج چه دستاوردي دارد؟ مذاكرات هسته اي مقدمه پيشرفت است اگر تندروها بگذارند.
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
پاسخ
7
16
سلام به همگی....عربستان باید لز صفحه کره زمین پاک شود ،عربی که تا دیروز داشت ملخ میخورد اینقدر جرات پیدا کرده به زائران ایرانی حتک حرمت کند و کسی نباسد انها را محکوم کند واقعا جای تاسف دارد برای مسئولان ایران که دنبال همه چیز بی اهمیت هستند جز دفاع از مردم ایران
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
اهورا خیلی بیسوادی که میگی عربستان باید از کره زمین محو شه تاریخ رو خوب بخون بعد نظر بده بعدشم خلاف و خلافکار همه جا هست ای کیو
نظر سيد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
حتك حرمت نه هتك حرمت صحيحه بيسواد بدتر از اينها تا بحال رخ داده صداي كسي در نيومد موضوع را قومي - سياسي نكنيم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
اهورا نیستی کم اوردی
نظر ایرانی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
پاسخ
1
19
اکر کسی داشته باشد خانه خدا واجب است که در طول عمر خود یکبار انرا طواف کند اما ما چقدر اقتصادی فکر نمی کنیم بعضی ها میرند پول قرض یا وام میگیرند که به خانه خدا بروند تا به انها بگند حاج اقا> کاری به این حرفها نداریم 1شما به همسایه ات که نان شب ندارد کمک کن 2پولی که می خواهی در عربستان خرج کنی در ایران خرج کن تا ان وهابیها اینطور مست نکنند 3اگه حسا ب کنی که هر حاجی چقدر در عربستان خرج میکند حساب دستت میاید 4همانطور که بزرگان فرمودند فقط کشور خودمان 5سال تشریف نبرند مکه انها هم میفهمند که در فرودگا ه چه غلطی کردند ومثل سگ پشیمان میشوند
نظر امین
| درباره عناوین روزنامه های امروز
UNITED STATES
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
پاسخ
3
7
باسلام خدمت تمام ایرانیان عزیزومسوولین،ازمسوولین خواهش دارم حتماجواب این کار زشت سعودیهای غرب پرست رابدهندکه با اسم اسلام هر غلطی میکنندتاریخ تابحال نشان داده تمام کشورهای عربی از ایران وایرانی میترسیدن وباید همیشه اینطور بماند.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
مگه ایران و ایرانی اینقد وحشتناکن که همه باید بترسن
نظر شهروند ابای
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
پاسخ
6
9
قرارداد کی روش شفاف سازی شود . کی روش مردم را سر کار گذاشت طاقچه بالا . ترا خدا بگذارید برود بدرد نمی خوره ماهی را هر وقت از آب گل آلود بگیری تازه است
نظر بهنام
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
پاسخ
7
3
کی روش نره چه کسی می اید جاش؟؟؟ فقط نگید قلعه نوعی
نظر علیرضا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
پاسخ
7
2
سلام باتشکر از سرپرست جدید پرسوپولیس واقعا گل کاشتی دادش چنین مربعی در حد پرسپولیس بو خوش امد
نظر محسن ارجمندی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
پاسخ
2
6
کاش من میدونستم چرا حق مردم صرف فوتبال میشه-؟پس دیگر ورزشهای اساسی چی میشه-؟چرا کی روش-؟ چرافقط فوتبال-؟-
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
پاسخ
1
6
درود و سلام بر کشتی گیران قهرمان
فوتبالیست های همیشه در حاشیه و پر ادعا
یاد بگیرن
هزینه فوتبال را صرف ورزش های دیگر کنید
نظر عابد دلیر
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
پاسخ
5
3
زنده باد کی روش .اول آسیا هستیم .گروه خودمون هم اولين تیم به جام جهانی رفتیم . آنهای که فوتبال را میفهمن میدانند من چی میگویم یا یک عکس با شورت ورزشی دارن زبان من را میفهمن بعضی ها از دور نگاه میکنن می گویند لنگش کن
نظر فاطمه
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
پاسخ
0
4
برادران ورزش کشتی متشکریم خداقوت .دست مریزاد به این همه غیرت وجوانمردی.خسته نباشید.تبریک ملت راهم پذیراباشید.بنازم به این مادران که چنین فرزندانی راتربیت کردند غیورواستوار .مابه دانشتن شما افتخار میکنیم.
نظر ابراهیم
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
پاسخ
2
4
ایرانی همیشه سر بلند همیشه سرفراز اگر به قول رهبر همدلی داشته باشیم وتلاش مضاعف نماییم حتما پیروز هستیم
نظر کمالزارع
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
پاسخ
1
5
درود براین کشتی گیران ایران.خسته نباشند واقعا.گل کاشتند حیف این همه هزینه که برای فوتبال انجام می دهند. متاسفا نه در فوتبال اجنبی را ترجیع می دهیم به مر بیان داخلی.علی دایی.با یک باخت بر کنار میشود مایلی کهن وقلعه نوعی.هم همین طور.در فوتبال هم مثل رسول خادم.هم داریم .اما بجای حمایت همیشه خیانت شده برنامه نود.قبلا.مقدمات را .اماده وبعد اجرا میکند.علی.دایی ومایلی.کهن راکه سرمایه.ملیکشور هستند.را بجان.هم.میاندازدتا ازاب گل الود.ماهیبنام کی روش.دربیاد
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
حرص نخور این قدر در ضمن ترجیح د رسته.
نظر ایران دوست
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
پاسخ
0
3
سلام . این همه بودجه صرف فوتبالی میشه که هیچ تاثیری در بالا بردن سطح زندگی مردم نداره . فقط حاشیه سازی و جنجال و در بیشتر مواقع خدشه دار شدن غرور ملی و افزایش افسردگی جامعه بدلیل عدم کسب نتایج مورد انتظار. بهتره این بودجه صرف آموزش علمی و ورزشی کودکان بهزیستی بشه تا در آینده ورزشکار حرفه ای بشن و آینده شغلی داشته باشند . مطمئن باشید این کار تاثیرات بهتری بر روحیه جامعه میذاره .
نظر حسینعلی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
پاسخ
2
2
سلام بزارید بره تا دیر نشده یک مربی خوب انتخاب کنید
نظر شهروند ابای
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
پاسخ
1
6
ما کفاشیان و کی روش را نخواهیم کی را باید ببینیم . قرعه کشی هم شد در دور مقدماتی امثال عمان هند گواهم ترکمنستان دیگر تیم اند عمه من هم میتونه این تیم ها را ببرد .
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
پاسخ
2
3
اگر وزیر نفت حقوق نفتی ها را همتراز دیگر کارگران و کارمندان نماید مشکل حقوق نخواهد داشت لازم نیست بر طبل یارانه مردم مظلوم بکوبد.
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
پاسخ
8
1
خدا نگذرد از کسانی که موسیقی پاپ را در ایران اجرا میکنند و کسانی که حمایت میکنند و صدا سیمایی که پخش میکند. .
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
پاسخ
2
6
عمره رفتن پول را به دشمن قسم خورده هدیه دادن است . خدا را و پیامبر را در رفتار و کردار و گفتار خوب باید جستجو کرد .روزی بایزید از بسطام به قصد زیارت خانه خدا عزیمت میکرد در راه کسی او را دید و گفت بایزید کجا میروی گفت زیارت خانه خدا گفت توشه ای هم برداشته ای گفت آری مرد گفت من مستحقم دینار ودرهمت را بمن بده هفت دور گرد من بچرخ خدا قبول کند بایزید توشه به او داد هفت دور دورش بگشت و به بسطام بازگشت .
نظر شهروند ابای
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
پاسخ
1
6
واقعا" برای فدراسیون و کارشناسان فوتبال متاسفم که یک اجنبی به ایران ما توهین بکند شما بدانید که اگر جای دیگر هزار تومان بیشتر داده بود ایشان رفته بود ما را یاد سریال حاشیه دکتر عشقی از فیلیپین می اندازد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
پاسخ
1
6
ما ایرانیان هر چقدر مکه بریم . به همان اندازه به دشمنان دیرینه خود همان اعراب کمک کردیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
پاسخ
0
4
می گن خدا به اندازه ی لیاقت ادمابه اندازه ی دل پاکشون به اونا میده حالا من که در جا می زنیم این همه ام زحمت می کشم تو لقمه مون حروم نیست این قدر بی لیاقتیم که 8در گره 9. خدایا کمکم کن خسته شدم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
گرو درسته
نظر ایرانیم
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
پاسخ
1
6
خدا از فکر ما به ما نزدیکتره .نیازی نیست مکه بریم .1500 میلیارد خرج هموطنانمان بشه خیلی بهتره تا دشمنانمان
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
شماپولتو جای دیگه خرج کن نرو مکه .به خدا اگه انسان بی نیاز باشه کجا بهتر از خونه ی خدا.یک حج عاری از تجملات لذت خاص خودشو داره
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
واللا فعلن 1500میلیارد میره تو جیب کی روش خان اونم داخل ایران .پس کسی به فکر هم وطنش نیس تا میتوانید صبور باشین
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
پاسخ
0
5
خدا نزدیک هست که این کارها را میکنیم اگه نبود چیکار میکردیم
نظر جواد از دهدشت
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
پاسخ
2
1
"خواستم بگم چرا صادقیان سه ماه از فوتبال محروم بودک حقش نبود اما کرار ک این همه بی تربیت قرار بود ی سال محروم بشه اما گفتند بعد از لیگ ک تمام شد محرومیتش شروع میشه اون ک از فوتبال محروم شد ن از قدم زدن تو خیابان خاک بر سر این فدراسیون بی خود همه داوریها هم بر ضد پرسپولیس و ب نفع استقلال دیگه هیچ.....
نظر ایرانیم
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
پاسخ