کد خبر: ۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۵
تعداد بازدید: ۶۷۳۰۹۶۰
تعداد نظرات: ۱۳۵ نظر
روزنامه های : همشهری - آرمان - اعتماد - کیهان - هفت صبح - مردم سالاری - آفتاب - جام جم - تهران امروز - ایران - شرق - دنیای اقتصاد - جهان صنعت - بانی فیلم - خبر ورزشی - گل - پیروزی - استقلال - 90 - ایران ورزشی- ابرار ورزشی.
عناوین روزنامه های امروز 93/05/06



عناوین روزنامه های امروز 93/05/06



عناوین روزنامه های امروز 93/05/06



عناوین روزنامه های امروز 93/05/06



عناوین روزنامه های امروز 93/05/06



عناوین روزنامه های امروز 93/05/06



عناوین روزنامه های امروز 93/05/06



عناوین روزنامه های امروز 93/05/06



عناوین روزنامه های امروز 93/05/06



عناوین روزنامه های امروز 93/05/06



عناوین روزنامه های امروز 93/05/06



عناوین روزنامه های امروز 93/05/06



عناوین روزنامه های امروز 93/05/06



عناوین روزنامه های ورزشی 93/05/06



عناوین روزنامه های ورزشی 93/05/06



عناوین روزنامه های ورزشی 93/05/06



عناوین روزنامه های ورزشی 93/05/06



عناوین روزنامه های ورزشی 93/05/06



عناوین روزنامه های ورزشی 93/05/06



عناوین روزنامه های ورزشی 93/05/06

منبع: جار

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۳۵
نظر کیرش
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
پاسخ
5
21
چرا استقلال وپیروزی خصوصی نمی شوند تا فوتبال ایران پیشرفت کند
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
چون در ایران کسی توپ بلد نیست ونبای پیشرفت فوتبال ایران باشیم . وآنهای که بلدند همواره دنبال پول هستند.
نظر دوستداردولت
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
پاسخ
93
10
اگر سران فتنه حامی دولت هستند پس ازاین دولت هیچ انتظاری نیست اگر دولت حامی مردم ومدعی می باشد پس ازفتنه گران وفتنه افروزان دوری کند وتمام هم وغمش خدمت به مردم باشد.
پاسخ ها
نظر واقعیت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
چرا خودتان را به خواب زدید ببین مردم چه می خواهند وباید به رای مردم احترام گذاشت تا ملتی قوی وقدرتمند داشت باشیم تا دشمنان ما درحسرت باشند
نظر آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
برادر سران فتنه کسانی اند که 8سال از بیت المال اختلاس کردند و شعار عدالت و مهر سر دادند امثال مرتضوی و زنجانی و ..که قطعا با همکاری دولت قبل بوده و هنوز هم دادگاه و ملت را به هیچ گرفته اند . الاسلام هو الانصاف !
نظر مهران
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
پاسخ
2
22
همگان بداننداداره برق روی تمان فیشهای صادره مهر قطع فوری زده وهمزمان فیش هزینه قطع هم صاره کرده حتی برای فیشهای زیر 20 هزارتومان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
پاسخ
107
13
سران فتنه وفتنه گران واشوبگران سال 88 در ادارات وارگانها نبایدجایگاهی داشته باشند بجز اینکه ازصمیم قلب بشیمان نادم وتوبه کنند
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
بشين بينيم بابا
نظر واقیت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
حرف های بچه گانه نزنید
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
برو بابا
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
بشین بابا
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حرف ... نزن
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
یه جمله هم از دلواپس بشوید.منفی هات خیلی زیادن.چرا؟
نظر رضایی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
user چقدر پول میگیری این قدر صاحب نظر هست
مااشالله از همه نظر صاحب نظر
نظر ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
چشم ها را باید شست......دیگه دوره زورگویی اقلیت پر قدرت بر اکثریت داره نم نم تموم میشه...واقعیت ها را باید دید... تا کی میخواین چشم هاتونو ببندید همین جا یه جامعه آماری کوچیکه، میشه صادقانه واسه دل خودمون نه فریب خودمون این منفی و مثبت ها رو دید و قضاوت کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
پاسخ
28
8
سلام قدیما روزنامه کیهان هم میزاشتید
پاسخ ها
نظر هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
کوررررررررری!!!؟
نظر ناصر
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
پاسخ
3
12
بازی تمام شد تا زمانی که بازیکنان ما پی به ارزش خود نبرند و تنها به فکر مادیات باشند و غیرت واقعی و ملی خود را ندانند واگر بدانند و به آن توجه نکنند تیم ملی ما هیچ وقت ترقی نخواهد کرد
نظر متاسفم
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
پاسخ
3
8
آقای وزیرکشور شماکه اولویت کاری خود رادرزمینه فرهنگ سازی جهت ترک اعتیاد قرارداده اید آیابرای اشتغال معتادین رها یافته فکری کرده اید؟؟مثال شخصی قبلآبه جرم اعتیاد زندان رفته وامروز 3سال است حتی سیگار هم نمیکشد برای استخدام دریک شرکت یاکارگاه کوچک نیاز به گواهی عدم سوءپیشینه دارد چطورمیتوان استخدام شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
کم بکش همیشه بکش
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
آسیاب به نوبت
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
آسیاب به نوبت
نظر متاسفم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
من نوبت آسیابم تموم شده تاوان سنگینی هم پرداخت کردم محمد آقا الان هم به لطف خدا سه ساله پاکم به خدا توکل کن به همه چی میرسی
نظر منصور
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
پاسخ
1
18
سلام چرا هر ماه به قبض گاز مبلغ 10تا 20 هزار تومان بابت گاز رسانی به روستا اضافه میکنند
پاسخ ها
نظر امیرحسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اگه 10یا20هزارتومن قبض گازبرای شما دوست عزیز اومده به کسی نگو چون کنتور گازت خرابه میان کنتوروتعویض میکنن پشیمون میشی
نظر کاربر
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
پاسخ
1
17
دروغ نه جرم داره نه مالیات هرچی دوست دارین بنویسید مردم بزرگ ایران راست رو از دروغ خوب تشخیص میدن..خالی بندای..........
پاسخ ها
نظر یه ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
موافقم.. بترس از روزی که برای دروغ هم مالیات درنظربگیرن
نظر کارمند
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
مگه مالیات نمیگیرن ؟؟؟مگه حقوق کارمند یاکارگرچقدره که باید مالیات هم کسربشه بعد شرکت هایی باگردش چند میلیارد تومن در ماه از پدیده فرارازمالیات استفاده میکنن
نظر امیرحسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
منم موافقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پاسخ
13
8
جام بيستم مال آرژانتين است ، تجربه ثابت كرده جام جهاني در آمريكا جنوبي مال آمريكاييهاست
آرژانتين نايلئوني مي برد
پاسخ ها
نظر حمایت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
بروید دعا کنید که مثل برزیل 7 تای نشوید
نظر علی پور
| درباره عناوین روزنامه های امروز
UNITED STATES
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پاسخ
4
4
جناب اقایان بازار خابیده لطفا جلوی بازار خودرو سنگ نیندازید
پاسخ ها
نظر شهرام
| UNITED STATES |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
جناب اقای علی پور شما فکر می کنید با گران شدن خودرو وضع اقتصاد خوب میشه اگر صادرات باشه خوب نه در مملکت خودمون
نظر دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
ببخشيد داداش مثل اينكه ما خودمان خوابيم .انحصارگران خودروهاي بي كيفيت با بحران سازي از جيب مصرف كننده به جيب مبارك خود مي زنندوما خواب مانده ايم .دلالان بزرگ به همه خودروخواهان نقشه كشيده اند .
نظر ايراني
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پاسخ
0
17
اگر افزايش قيمت چند ميليوني اعلام شده براي خودرو عملي شود فاتحه مصرف كنندگان خوانده مي شود.خودروسازان انحصار طلب به خاطر جيب مبارك خود بر كمر مردم مي كوبند.مفسدان اقتصادي اينها هستند.بايد جلواينها گرفته شودتا از نياز مردم به خودروهاي بي كيفيت آنها سوءاستفاده نشود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
پاسخ
0
16
مشکل مملکت ما اینه که یه عده ازما بهترون گردن کلفت ها سهام دار ایران خودرو هستن هر غلطی بخوان می کنند کسی هم جلودارشون نیست با این که تحریم خودرو برداشته شدانتظارداشتیم با وارد شده خودروهای با کیفیت خیلی خوب فضای رقابتی ایجاد شودولی متاسفانه هرگزاین اتفاق نیفتاد
نظر نسل سوخت
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
پاسخ
0
15
چرا کسی به فکر جوانها نیست تا کی باید بیکار باشند بد میگویند چرا جوانها مواد مصرف می کنند علتش را شما بگوید
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
راس میگه خب
نظر نسل ميانسال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
كدام جوانها ؟ جوانهاي ما از شدت نااميدي از اشتغال وازدواج خود را به كودكي ويا كهنسالي مي زنند.خدا به جوانان ما كمك كند.من فرزند تحصيل كرده ام را به درايت كدام مسئول جوانان بسپارم و دلخوش كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر جوان اسیر حکومت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
چه توقعه ای از جوانان داشته باشیم از این کاری که دارند از این سرمایه ای که دارند از این گرانی ها از این وضع مسکن بدتر از همه ازاین مملکت ما که همه فکر خودشان هستند میگن جمیعت روبه کاهش با این همه درد به چه امیدی ازدواج کنیم در اخر پس یارانه ها تو جیب کی رفت
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
اگه مواد میکشند اگه توی قلیون خونه ها میرن اگه سرقت میکنند اگه کلاهبرداری میکنند اگه دوغ میگن ... چون خوب تربیت نشدن چون از آداب اسلامی فاصله دارند توانمند نشدن قدر السهم در نظر بگیریم خانواده خودش اموزش پرورش و.....دور از جون سالمها
نظر امین
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
پاسخ
2
14
ریش وقیچی دست مصرف کننده است اگر مردم خودروهای بی کیفیت داخلی رو نخرند خودشون ناچار میشن قیمت این آشغال هارو پایین بیارن
نظر بردبار
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
پاسخ
6
12
ريئس دولت مي فرمايد تورم نقطه به نقطه در حال پايين امد هست .يعني چه ؟ ا- خودرو كراني شد.2 بيمه گراني شد.3 اهن ؛ميلگرد ، سيمان ، لوازم ساخت و ساز به كل گران شد. 4 مواد غذايي به گراني شد. 5 -تراكم جهت ساخت ساختمان گراني شد.6 .ماليات گراني شد .7 .دارو گراني شد . 8-بيلط
هواپيما گراني شد 9- برق ،اب، گاز، تلفن ،ميوه ... خدا را شكر دولت تدبير و اميد همه چيز را گران كرده .شما پيدا كن مهار تورم را و نقطه به نقطه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
پاسخ
8
3
قهرمان جام بيستم به ترتيب :
1- آرژانتين
2- آلمان
3- برزيل
4- هلند
پيش بيني بازي ، برزيل 3 هلند 1
آرژانتين 2 آلمان 1
نظر محمد رضا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
پاسخ
0
10
با سلام.شورای رقابت علی رغم مخالفت دولت و مجلس ضمن هماهنگی با خودرو سازان با افزایش قیمت خودروهای بیکیفیت داخلی موافقت نمود .این امر قطعا نشان دهنده قدرت بیش از حد واندازه خودرو سازان داخلی میباشد که حتی مجلس و دولت هم حریف آنها نمیشوند.تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
پاسخ
4
11
آقای خاتمی مهبوب دلها
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
منظورت امام جمعه بود مگه نه ؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
آره محمد منظورم آقای احمد خاتمیه
نظر محمدقربان ابوترابی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
پاسخ
2
8
سلام قیمتهای جدیدخودروعادلانه ومنطقی نیست بنده به عنوان یه شهروندتوجیه نشدم که افزایش قیمت برچه مبنایی محاسبه شده خودروی های بی کیفیت وفاقداستانداردهای حداقلی بایداصلاح واستانداردسازی شودبنده خودروی دارم که درزکاپوت عقب ودرهای عقب خیلی بازبطوری که براحتی انگشتان داخل آن جامیگیره
نظر خادم پناه
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
پاسخ
11
1
متاسفم چرا که از خانواده شهدا درجه یک هم مالیات میگرند
نظر موسی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
پاسخ
1
12
سلام لطفا از بی عدالتی هایی که در مملکتمون هست مطالبی بنویسید
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پاسخ
0
7
در جاده شیب ملایم ما که نفس زنان سر بالاییها رو عرق ریزان میریم و اما یه عده ای از اون طرف تو سرازیری شیب افتادن چه میتازند ما که حسود نیستیم
نظر جشن ملی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
UNITED STATES
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پاسخ
6
3
بلاخره تیم المان با تاکتیک امیرقلعه نویی قهرمانی شد و در سراسر المان جشن ملی اعلام کرد
نظر عذاب
| درباره عناوین روزنامه های امروز
UNITED STATES
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پاسخ
3
11
اقای روحانی قفل ها را خوب باز کرد خوب به فکر جوانها هستی زحمت کشیدی
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
جوجه رو آخرپاییزمیشمرن !!!!!!!!!!اگرجوجه ای بماند
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
مگه از شگردهای انتخاباتی این چند ساله خبر نداشتی...!!!
نظر اهری
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
پاسخ
11
4
احمدی نژاد امید همه
پاسخ ها
نظر نسل سوخت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
دیدم چه کارهی کرد
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
توچشم بصیرت نداری که ببینی احمدی نژاد چه کارها برای ساختن ایران کرده است گذشت زمان ومقایسه خدمات دولتها به همه نشان خواهد داد
نظر فاطی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
پاسخ
0
6
چرا کسی به فکر ازدواج جوانها نیست؟ مگه نه اینکه ازدواج جلوی صدجور خلاف و فساد رو می گیره؟ پس چرا هیچ حمایتی از دولت محترم نمی بینیم؟ این وام ازدواج کلاً کان لم یکن شد؟ چرا هیچکس از بانک مرکزی نمی پرسه چرا دیگه به کسی وام ازدواج نمی دن؟؟؟؟؟
آقای روحانی با شما هستم!!!!!!!!!!
نظر فدايي داري
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
پاسخ
2
6
اينقدر كيروش را بزرگ نكنيد مگر چه گلي به سر زده كه اينهمه ازش حمايتش ميكنيد بخصوص رسانه هاي ملي ، تيم تدافعي برده جام جهاني اصلا" مردم بازي هجومي بيشتر مي پسندند تا دفاعي ؟! پول آن را براي پايه فوتبال خرج كنيد.
جام ملتهاي آسيا ما را ياد كنيد حتما"
JAPAN
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
پاسخ
6
2
در همه جای دنیا مالیات گرفته میشه واستثنایی وجود نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
پاسخ
5
7
ای کاش دنیا نیامد بودیم تا این همه سختی نمی گشیدم مگر ما جوان ها چه دل خوشی ازاین دنیا دیدایم به چه امیدی به فردا نگاه کنیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
پاسخ
0
5
شما که گفتین یارانه قشر پر درآمد حذف میکنیم آخه من با دو بچه شوهرم امارات زندان با این یارانه زندگیممو مچرخوندم اینم ازم قطع شد خدایا من دادمو کجا ببرم
نظر توریست
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
پاسخ
0
4
سلام.کاش همه مسلمانان قلبا به آخرت وحیات بعداز مرگ اعتقاد داشتندوگرنه این همه جنگ وکشتارو جاه طلبی نبود
نظر يك هموطن
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
پاسخ
1
5
بدحجابي زنان بيشتر به خود آنان لطمه مي زند.چون زماني كه توان خريد مدهاي جديد وجديدتر را نداشته باشند سرخورده مي شوند.همچنين افراد پولدار هم بيشتر با مدهاي جديد وجديدتر خودرا فراموش مي كنندوارزش لباسهايشان را برتر از خود مي دانند.انسان با خيلي از كارهاي خوب جذاب تر مي شودونيازي به چند تكه پارچه ندارد.
نظر محمد رضا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
پاسخ
0
5
با سلام.با توجه به بازی خوب والیبالیستها برابر روسیه و کسب 1 امتیاز از این تیم قدرتمند اگر دقت کنید هیچ یک از روزنامه های ورزشی تیر اول خودرا به این امر اختصاص ندادند.همه راجع به فوتبال صحبت میکنند.انگار اگر والیبالیستها قهرمان جهان هم بشن باز هم زیر سایه فوتبالیستها قرار میگیرند که در 20 سال اخیر هیچ مقامی در سطح آسیا نیاورده اند.متاسفانه این از بخت بد والیبال میباشد که جامعه ما بیشتر به فوتبالی توجه میکند که هیچ خروجی هم ندارد.
نظر مانی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
پاسخ
0
0
عالی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
پاسخ
2
3
450,000 استخدام فامیلی در دوره احمدی نژاد.
بماند استخدامهای رفاقتی و بده بستونی.
نظر کاربر
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
پاسخ
0
2
آقایون مسولین بیمه سلامت /من از اولین ساعات ثبت نام بیمه سلامت درسایت بیمه سلامت ایرانیان ثبت نام کردم ولی باگذشت بیش از2ماه هنوز پیامکی جهت اخذ دفترچه دریافت نکردم اینو باید به کی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
به وزیربهداشت
نظر شوت زاده
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
0
1
آقای محمدرضا گرامی برادر بزرگوار مگرنمودنی اینان جیره خوار فوتبالیستها هستند .ازبیتالمال یه استفاده میبرند ودربیتالحال استفاده می کنند.وبعد بیخیال مابقی .
نظر شهریار از رشت عزیز
| درباره عناوین روزنامه های امروز
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
5
3
ولاسکو کجایی که شدیدا" والیبال بهت احتیاج داره( کواچ در حد تیم ما نیست)
پاسخ ها
نظر user
| UNITED KINGDOM |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
درسته اگه مربی باکلاسی داشتیم به روسیه نمیباختیم!
نظر آزاد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
2
2
درودبرغيورمردان ورزشكار ايراني كه افتخارمي آفرينند.خداوكيلي واليبال كجا رسيده است؟ماشاءالله دست وپنجه بچه ها دردنكند.بسكتبال كجاست؟آفرين بر آنان.فوتبال با همت بازيكنان به قله هاي افتخار بالاتر از اين هم مي رسند مطمئن باشيم.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
معلومه خیلی سیریا...
نظر حسینعلی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
0
4
سلام خسته نباشید چرا یارانه های بچه های تازه متولد شده را نمی ریزند الان دو ماه یارانه بچه من را نریختند به حساب کی باید خواب بدهد
نظر اکبر
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
0
6
چه دولت قدرتمندی یک شب قیمت خودرو را پایین اورد . به به چه چه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
وقتی دولت احمدی نژاد یک شبه پراید 8 میلیونی را 20 میلون قیمت گذاری میکنه از این دولت چه توقعی داری برادر...
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
در جواب user باید گفت این دولت خدا را شکر فقط شعار می دهید در ضمن شما کاری دیگر ندارد که جواب گو دولت کارهای دولت هستد مثل که وضع مالی شما خیلی خوب هست .هر چی میشی می گوید ان دولت پس این دولت چکار هست فقط از کرانی مکدر شده .وای مکدر شده
نظر ربیعی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
بابا بنده خدا دولت مکدر شده وایی بر user
عزیز دل توچطور توی مکدر شده
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
0
6
بهترین لحظه های نوجوانی وجوانی ام با تو طی شد جادوگر دوستت داریم فراموش نمی شوی مطمین
نظر داود
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
5
3
به روزنامه های امروز دقت کنید ؛ اکثر روزنامه های اصلاح طلبان اصلا اسمی از غزه نیاورده اند . واقعا آیا این خبر ؛ یک خبر دست چندم از نظر این بزرگواران است ؟؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
ما زیر بار اقتصادی که دولت قبل به وجود آورده ذره ذره می میریم . اول خودمان را دریابیم .
نظر روشن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
در جواب use نه در این دولت تدبیر خیلی جلوی گرانی را گرفته این دولت فقط شعار می دهد این همه گرانی خودرو، بیمه ،اهن میگرد سیمان ،تراکم ساختمان ،اب،برق ،گاز ،تلفن ،میوه و مواد غذایی ............ باز هم بنوسیم ولی از مردم فقیر بپرسید بیشتر می فهمی
نظر نسل سوخت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
گاش کسی هم به فکر جوان های خودمان بود
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
دولت احمدی نژاد کشوری گل وببل تحویل نگرفت که بخاد کشوری باغ وبستان تحویل بده خدایی تلاش خودشو در8سال گذشته برای آبادانی سرزمینمان انجام داد
نظر مهران
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
2
6
تشکرازجناب ولاسکو+کواچ و تمام والیبالیستهای باغیرت و بی توقع شیرمادر گوارایتان
پاسخ ها
نظر رضا
| UNITED STATES |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
گل گوفتی
نظر محمد رضا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
پاسخ
0
3
با سلام.گزارش تحقیق و تفحص مجلس از خودرو سازها نشان دهنده وضعیت اسفبار در این صنایع می باشد.ظاهرا فساد در این بخش بیداد میکنه.از اسخدامافراد بیسواد تا ارائه خودرو با تخفیف 80 درصد.مدیر عامل محترم ایرام خودرو هم اعلام کرده قیمتها کاهش نمی یابد.
نظر حسینعلی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
پاسخ
2
3
سلام علی کریمی ی دونه ای دور دونه ای می خوامت تا نفس دارم
نظر رضایی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
پاسخ
0
4
اقایان دولت ،مجلس ، سیاسیون ،دعواهای سیاسیی را کنار بکذارد تو به خدا به فکر مردم باشید به خدا مردم فقیر دیگر توان زندکی کردن را از دست دادن اقاجان امام زمان (عج) برس به داد مردم فقیر
پاسخ ها
نظر رضا
| UNITED STATES |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
کو گوش شنوا اقابیا
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
پاسخ
4
4
انگاری بعضی از روزنامه ها از اینکه دوباره احمدی نژاد بیاد سر کار می ترسند چرا که از حالا دارن برای سه سال دیگه تخریب می کنند.
اگر واقعا مردم دوستش داشته باشند سه سال دیگه احمدی نژاد انشاء الله رئیس جمهور است با این تخریب ها خودتون رو گول می زنید.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
هنوز هم خجلات نمی کشید؟ بابا. هشت سال نابودی مملکت بس نیست؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
احمدی نژادحامی محرومین
نظر ايراني
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
پاسخ
2
2
راستي از پرونده 3000ميلياردي بانك- تخلفات در تامين اجتماعي-مدارك جعلي دانشگاهي-چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر برا خاص
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
خدانخواسته مگه شما منتظر پولی یا یارانه ات اضافه شود دوست عزیز اینها دزدی ها را فاش میکنند که غصه مردم بدهند تاالان چی شده یا کی گرفتن اینها همش فیلم است تمام
نظر محمد رضا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
پاسخ
3
3
محمد آقا برادر عزیز مطمئن باش اگر 3 سال دیگر هم احمدی نژاد بیاید دیگر با این افتضاح کاری که ببار آورده مردم به او رای نمی دهند .البته اگر رویش بشود برگردد.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
خدمت کرده خیانت که نکرده شک نکن که میاد مثل دولت دهم با68درصد ازکل آرا بازهم رییس دولت میشود این حرف قشرفرودست جامعه است
نظر بهروزاسماعیلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
این نظر تو.الان بیش از90%مردم خواستار برگشت احمدی نژاد هستن ذره ایی از اعتماد ما به احمدی نژاد کم نشده.احمدی نژآد به کوری بد خواهان خواهد آمد در سردر خانه تان بنویسد تا توهم نزنید
نظر محمد رضا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
پاسخ
0
0
کسب مقام 12 توسط تیم جوانان والیبال دختران را در مسابقات آسیایی به فدراسیون والیبال تبریک میگم.تیم بزرگسالان بانوان نیز در جهان رتبه 84 را دارد.فدراسیون نباید فقط به تیم مردان توجه کند و باید برای رشد والیبال بانوان هم برنامه مدون تهیه گردد.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
بین سیزده تیم دوازدهم شدن خدارو شکر
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
پاسخ
0
0
داور با ونابود
نظر تقی زاده
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
پاسخ
0
3
با سلام
من اولیاء دانش اموز یکی از مدارس شاهد گیلان هستم.
چند سالی است که اموزش پرورش در هر شهرستان کوچک در هر مقطعی یک مدرسه به اسم شاهد و یا نمونه دولتی با اهداف آرمانی ایجاد می کند.در صورتی که در واقعیت مشکلات بزرگی را برای اولیاء و دانش اموزان ایجاد می کند و فقط از اولیاء دانش اموزان هزینه دریافت می کنند و در واقع اموزش را پولی کرده اند.سوالی که ذهن مرا به خود مشغول کرده علت دریافت هزینه بین 400 تا 500 هزار تومان برای هر دانش اموز به دلایلی از جمله کلاس های تقویتی و مکمل و پاداش به همکاران و ...است. در صورتی که حقوق هر معلم توسط آموزش و پرورش پرداخت می شود.ومدیران با توجه به بی اطلاعی اولیا دانش اموزان برای کلاس های تقویتی از هر دانش اموز مبلغی بین 20 تا 50 هزار تومان دریافت می کنند .درصورتی که طبق بخشنامه برای کلاس های تقویتی و مکمل و ...از دانش اموزان نباید مبلغی دریافت کنند.
برای هر ساعت تدریس حدودا مبلغ 500 تومان به عنوان پاداش به معلم پرداخت می کنند.(معلمی با 24 ساعت تدریس در هفته مبلغی حدود 50 هزار تومان در ماه به عنوان پاداش دریافت می کند ) .برای هر کلاس دوره متوسطه اول 4 ساعت در هفته کلاس مکمل و فوق برنامه برگزار می شود .در صورتی که اضافه کار اموزشی در مدارس دولتی ساعتی حداقل 7000 تومان است هزینه هر ساعت برنامه مکمل و فوق برنامه مبلغ (کمتر از نصف اضافه کار) 3000 تومان است که توسط مدیر به معلم پرداخت می شود و از معلم انتظار دارند که در این 4 ساعت ، بالاتر از سطح کتاب درسی کار کنند
سوال اینجاست که پول دریافتی کجا خرج می شود؟؟؟؟
به عنوان نمونه مدرسه ای 8 کلاس و 231 دانش اموز را در نظر بگیرید.(طبق بخشنامه هر کلاس حداکثر 30 دانش اموز)
مبلغ دریافتی از هر دانش اموز بر اساس بخشنامه برای مدارس درجه 2 در سال تحصیلی 93-94 برابر 390000 هزلر تومان است. که در تعداد دانش اموزان ضزب کنیم مبلغ حدود 90 میلیون تومان به حساب مدرسه پرداخت می شود.
البته اولیا شاهد و فرهنگی تا 40 درصد تخفیف دارند و اگر فرض کنیم که 30 در صد اولیا تخفیف 40 درصد شامل حالشان شود.مبلغ دریافتی مدرسه حدود 70 میلیون می شود
برای هر کلاس مبلغی حدود 60 هزار تومان در ماه به عنوان پاداش به معلم پرداخت می شود،پس هزینه پاداش 8 کلاس در 9 ماه اموزشی برابر 4320000 تومان می شود.
هر کلاس 4 ساعت برنامه مکمل در هفته دارد .ساعتی 3000 تومان که در ماه می شود 48 هزار تومان،
برای 8 کلاس در 9 ماه اموزشی، برابر 3456000 تومان می شود.

در یک سال تقریبا 8 میلون هزینه آموزشی می شود. مبلقی حدود 62 میلیون چگونه و کجا خرج می شود؟؟؟؟؟
چرا مدیران و مسئولان شفاف سازی نمی کنند و نمی گویند این پول کجا خرج می شود.
خواهشمندم از مسولان اموزش پرورش و مدیران مدارس شاهد در مورد این زمینه سوال کنید تااین موضوع را توضیح دهند.
پاسخ ها
نظر امیر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
درسته که نظراین هموطن عزیزمان طولانیه ولی کاملا درست ومنطقیه منم همین مشکلو داشتم وقتی فهمیدم عده ای همچون شاهان قاجار برای فرزندان واطرافیان خود مکت خانه خصوصی دایرکرده اند پشیمان شدم وپسرم را مدرسه دولتی غیر خاص ثبت نام کردم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
ببخشید مکتب خانه را مکت خانه نوشتم
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
اون مدارس مخصوص خودشونیاست بچه های ما رو راه نمیدن تجارت خونه راه انداختن منم توشهرستان دورود برای ثبت نام پسرم در کلاس هفتم همین مشکلو داشتم اما رییس مدرسه از موقیت که دراختیارش گذاشتن استفاده ابزاری کرد حتی حاضرنشد بابازرس آموزشوپرورش کشور که من ارتباط تلفنی برقرارکردم صحبت کنه منم فهمیدم پشتش پره وسهمیه دار
نظر متاسفم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
خیلیا بااستفاده ازسهمیه دکتر مهندس مدیرعامل و.......شدند این یک ضعف مدیریت غیرقابل جبران بوده وهست چون کسی سرجای خودش نیست بسیارمتاسفم به همین دلیل پدیده شوم فرارمغز هارایج شد
نظر زھرا از طبس
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
پاسخ
1
5
دولت محترم حقوق زنان شوھر ازدست داده راقطع نکندتا ان وقت ازدواج مجدد رامشاھد نماىد وازفسادجلوگىرشود
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
منم یه زن شوهر مرده هستم اگه ازدواج کنم حقوقم قطع میشه مجبورم تا آخرعمرتنها بمانم
نظر مهری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
مازنان بی سرپرست ازترس قطع مستمری ازدولت درخواست رسیدگی به این مشکلو داریم درسته که ما تا آخرعمرتنها بمانیم
نظر دانش آموزدار سرگردان
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
پاسخ
2
3
اینقدر دارن دروزارت آموزش وپرورش کنونی نسبت به ثبت نام بچه هاظلم می کنند بعد ایراد کارشونو میندارند گردن دولت قبلی خدا پدر وزرای آقای احمدی نژادروبیامورز واقعا برای مردم کارمی کردن ماهم الان همین مشکل روداریم وکسی جوابگو نیست
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
خدایه بچه های ماهم بزرگه اونا که به نام مدارس شاهد دولت سرا راه انداختن
نظر اامیرحسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
وزیرآموزش وپرورش اول یه سری به خودش بزنه بعد یه سری به مدارس شاهد ببینم آیا جهت ثبت نام !فرزند ایثارگراولویت داره یاخواهرزاده شهید اگه یه سری به مدرسه شاهدفازدوم الغدیر شهرستان دورودبزنی میفهمی من چی میگم ضمنا وزیرخادم مردمه نه ارباب خواهش میکنم نظر منومنتشربکنید تاوزیریادش بیادکه همه کابینه ها درتمام دولت ها بده کارمردمند
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
چقدردل پری داری ازمدرسه موردنظرخداکنه فریادعدالت خواهی تو به گوش وزیرآموزش وپرورش برسه امیرحسین
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
پاسخ
0
3
من عادت کردم از شبای پخش والیبا ایران از سیما همش تو خونه با حرکت اهسته راه برم غذا بخورم ووووووووو
نظر عبدالله
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
پاسخ
7
5
زنده باد احمدی نژاد
پاسخ ها
نظر نسل سوخت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
مرد باد احمدی نژاد
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
مرد با باد فتنه گران کثیف
نظر محمد رضا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
پاسخ
0
2
رقم قرارداد بازیکنان فوتبال نشان میدهد که برخی از این عزیزان برای یک سال بازی در فلان تیم تا 2 میلیارد تومان دستمزد میگیرند.این دستمزدها نیز توسط تیمهایی پرداخت میشوند که همگی آنها دولتی هستند .این یعنی اینکه از جیب ما و شما دستمزد بازیکنان پرداخت میگردد.در حالیکه بعضی از جوانان این مرز و بوم برای گرفتن وام ازدواج 3 میلیون تومانی یکسال است که منتظر هستند.چرا دولت و مجلس پیگیری نمیکنند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
پاسخ
3
5
درود برخاتمي سلام بر روحاني
پاسخ ها
نظر احسان
| UNITED STATES |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
حساب دکتر روحانی رو از خاتمی لطفا جدا کنید
نظر مهدی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
پاسخ
0
4
خدابگم بانی وباعث این فوتبال چیکار کنه ببین مردم دارن ازگرسنگی میمیرن این دارن پول بیت المال حیف ومیل میکنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
پاسخ
2
3
به نظر شما آقاي دايي يارانه هم ميگيره؟
نظر کریم
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
پاسخ
2
1
چراسهام عدالت به ماتعلق نگرفت من کریم قیندی هستم یک کارگرفصلی ازدورودیکی ازمناطق محروم کشورباگذشت چندسال هنوزسهام عدالت دریافت نکردم
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
آقای کریم قیندی منهم همشهری شماهستم به دفترثبت نام سهام عدالت واقع درخیابان کندوان پشت ایستگاه شهرک مراجعه کردم وثبت نام کردم
نظر کریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
ممنون ازراهنمایی شمادوست عزیز
نظر باران اشیراز
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
پاسخ
0
4
سلام اقاى روحانی زھرا ازطبس درد دل مازنا ن بى سرپرست را گفت به داد دل مازنان جوان برسید
پاسخ ها
نظر آیدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
مازنان بی سرپرست مظلوم ترین قشر جامعه هستیم هرچقدرهم که پاکدامن باشیم ولی مردم چیز دیگه ای میگن
نظر بهروزاسماعیلی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
پاسخ
2
4
متاسفانه دولت در یک سال گذشته بیشتر انرژی خود را صرف مذاکرات از قبل شکست خورده هسته ایی و همچنین تبلیغات وایجاد جو ضد احمدی نژاد کرده این دولت نمیتواند بااین سیاستهای غلط مشکلات کشور راحل کند وکاری جزبه بیراهه کشاندن افکار عمومی انجام نمیدهد.امروز بیش از 85% کارخانجات وتولیدیهای کشور به صورت کاملا تعطیل درامده وبازار دررکود کامل است ومردم شدیدا در مضیقه هستن ولی دولتمردان شکم سیر اهداف سیاسی رابیشتر دنبال میکنند تا خدمت به مردم.متاسفانه ادعای باسوادی میکنند وبه فروده امام علمشان بیشتر از عقلشان است
نظر کاربر
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
پاسخ
0
4
متاسفانه مبالغ قرداد بازیکنان لیگ برتر بیت المال راتبدیل به بیت الحال کرده ماکه داریم از گرسنگی ناشی ازنداری میمیریم
نظر حسینعلی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
پاسخ
0
1
سلام من یک جوان 35 ساله هستم یعنی به نظر شما من می توانم ماشین بخرم بااین اوضاع کارگر ساختمانی هستم می تونم روزی باماشینم خودم زن وبچه هام را به مشهد ببرم من فقط توکل به خدا دارم وگرنه این دولت به فکر اقشار کم درامد نیستند فقط جیب سرمایه دار را نمی گزارندخالی از اسکناس شود
پاسخ ها
نظر یه ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
منم 35سالمه 35سال جوان نیست میانساله مادیگه بایدبه فکر روزای کهنسالیمون باشیم چون نداری بی عدالتی فقروتبعیض پیری زودرس میاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
پاسخ