کد خبر: ۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۸
تعداد بازدید: ۸۴۹۲۶۴۰
تعداد نظرات: ۱۳۷ نظر
روزنامه های : همشهری - آرمان - اعتماد - کیهان - هفت صبح - مردم سالاری - آفتاب - جام جم - تهران امروز - ایران - شرق - دنیای اقتصاد - جهان صنعت - بانی فیلم - خبر ورزشی - گل - پیروزی - استقلال - 90 - ایران ورزشی- ابرار ورزشی.
عناوین روزنامه های امروز 93/08/10



عناوین روزنامه های امروز 93/08/10



عناوین روزنامه های امروز 93/08/10



عناوین روزنامه های امروز 93/08/10



عناوین روزنامه های امروز 93/08/10



عناوین روزنامه های امروز 93/08/10



عناوین روزنامه های امروز 93/08/10



عناوین روزنامه های امروز 93/08/10



عناوین روزنامه های امروز 93/08/10



عناوین روزنامه های امروز 93/08/10



عناوین روزنامه های امروز 93/08/10



عناوین روزنامه های امروز 93/08/10



عناوین روزنامه های امروز 93/08/10



عناوین روزنامه های ورزشی 93/08/10



عناوین روزنامه های ورزشی 93/08/10



عناوین روزنامه های ورزشی 93/08/10



عناوین روزنامه های ورزشی 93/08/10



عناوین روزنامه های ورزشی 93/08/10



عناوین روزنامه های ورزشی 93/08/10



عناوین روزنامه های ورزشی 93/08/10

منبع: جار

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۳۷
نظر مهران
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
پاسخ
28
11
حداقل حق دائئ با این باخت وینگادا سرمربیگیری تیم ملی امیدکشورمان
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
منظورت از این جمله چی بوده.اگه کسی فهمیده توضیح بده.
نظر ايرج خان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
خدايشش راس ميگه منظورت چي بود!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخ
نظر داود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
منظورش اینه که خدا به دائی حق بده که وینگادا ببازه تا کفاشیان بره و نوری بیاد
نظر حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
نه بابا، منظورش اینه که حق دایی نبوده که وینگادا ببازه به سرمربیگیری تیم امید کشورمان!!!!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
منظوری نداشته طفلکی
نظر محمد رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
منظورش این بوده که وینگادا با این باختهای اخیر دایی رو روسفی کرده
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
پاسخ
5
50
لطفا تا چند سال از فوتبال چیزی ننویسید با والیبال و بسکتبال و کشتی و فوتسال و ... خوشتریم اینقدر تو حال خوش ما نزنید هر کاری کردن برا مردم ننویسید همش ضد حاله
پاسخ ها
نظر مجید 021
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
خدائیش به حق گفتی
آفرین
نظر حمید
| UNITED STATES |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
آره والا.باپول بیت المال دارن خوش میگذرونن و بعد یه چیزی شدنی هی میگن هوادار بیا حمایت.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
منظورش اينه كه وينگادا حقش اينه كه دايي از تيم اميد بوده ...
نظر حسین
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
پاسخ
6
19
خواهش می کنیم روشی را که کادر فنی والیبال در طی این چند سال پیاده کرد و به این موفقیتها رسید در فوتبال هم پیاده کنید یقینا در این صورت جواب می گیریم نه با این همه حواشیه و جنگ لفظی مربیان و بازیکنان.
حیف از این همه استعداد جوانان این مملکت که پایمال می شود!!!!
پاسخ ها
نظر آی هان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
نگاه به قیافه بازیکنان فوتبال با والیبال بنداز میفهمی که چه کاری کردند
نظر دانیال
| درباره عناوین روزنامه های امروز
UNITED STATES
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
پاسخ
3
12
عجب فدراسیون فوتبال که هر روز یه چیز جدید رو میشه دیروز بحث داوری و... امروز عزل یه مربی به دستور ساختمان ساز ها و باخت به ویتنام عرض تشکر از کفاشیان ایول بابا
نظر حميد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
پاسخ
26
12
به اين علي كريمي بگيد به آقاي دايي سرورش اينجوري بد نگه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
پاسخ
4
36
آقایان والیبالی دست هایتان همیشه پر قدرت باد.
پاسخ ها
نظر مجید 021
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
ماشاله داره
بچه های والیبالی
درآمد کم
بازدهی زیاد اونم بدون حاشیه
دسمرضا
نظر آی هان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
یاشاسین همه بچه های والیبالیست هچه چقدر بگیرنین نوش جونتون
نظر مهران
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
پاسخ
11
6
پیشنهادمیکنم باتوجه به اینکه برنامه این هفته نود کاملافرمایشی ویکسویه وبرعلیه دائئ ورحیمی بود هفته آینده پرسپولیسی ها به نشان اعتراض به فردوسی پور و حمایت غیرمنطقی ایشان ازسیاسی درمسابقه پیامکی شرکت نکنید
نظر مجید 021
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
پاسخ
2
110
سلام
خداوکیلی اصلآ فوتبال چند سال قطع کنید
آخه کجای دنیا به ازای این همه خرج این همه آبروریزی میکنند
جوونای مردم همه عقده ای شدن به خاطر این فوتبال کثیف
این همه سرمایه داره خرج میشه برای این فوتبال که اخرش برن لین روسوائی بیارن
اگه هزینه یک سال فوتبال در کار گرفته شود چقدر آدم سرکار میرند چقدر زندگی های مردم خوب میشه
چین انقدر فوتبالی نداره اما بازار دنیا داره
خواهش میکنم فوتبال چند سال قطع کنید.
پاسخ ها
نظر رامان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
سلام منم با شما موافقم واقعا دیگه نمیتونم جواب خونه و بچه هارو بدم زندگی برامون زهر شده
نظر HESAM
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
کاملآ موافقم
نظر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
چند سال نه
کلآ بزارید کنار
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
منم موافقم هرچی پول مفته میره واسه فوتبال
نظر حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
خداییش حرف دل ی ملت زدی
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
شاد بودن یک ملت به اجرای فقط موسیقی نیست . با سرمایه گذاری روی ورزشهای غیر فوتبالی که مدالهای رنگارنگ کسب میکنند یک کشور بارها شاد میشوند و امیدوار و سرخوش اما با این فوتبال بارها و بارها روحیه شاد خود را از دست دادیم
نظر الهان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
سلام
اگر ما این پول راکه خرج فوتبال می کنیم در بین ورزش های دیگر تقسیم کنیم همه المپیاد اول می شویم.
نظر ای هان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
راست میگه بوجه فوتبال تو 10 ورزش دیگه میتونین سرمایه گذاری کنین و نتیجه هم خواهد گرفت
نظر پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
این پیام کاملآ درسته
خداییش فوتبال چند سال تعطیل کنید
بهتره
نظر مجتبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
واقعا قشنگ گفتی چین فوتبال نداره ولی در بازار جهان و المپیک اوله.......
نظر رامان
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
پاسخ
0
34
خواهشآ این فوتبال کوفتی ایران رو که همه رو از کار وزندگی انداخته بزارید کنار وبه فکر ما جوونا باشد که حتی نمی تونیم خرج معمولی زندگیمونو دربیاریم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
پاسخ
2
26
این که کی روشه... الکس فرگوسن هم بیاد فوتبال تو خون ما نیست حیف این همه پول.....
پاسخ ها
نظر آی هان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
عزیزم فوتبال تو رگ نمیخواد مدیریت میخواد اونم تورگ بعضی نیست
نظر صادق
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
پاسخ
2
29
والیبال تو اوج افتخاره شما چی تیتر میزنین
نظر جمشید
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
پاسخ
1
28
تو را به خدا این همه بودجه خرج فوتبال نکنی به رشته های ورزشی دیگر کمک کنی .
نظر ايرج خان
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
پاسخ
3
28
مرسي به بچه هاي با غيرت واليبال آقا دمتون گرم
خدا پشت و پناهتون
دردتون بخوره توي سر همه فوتباليستا
(مخصوصا اين لنگيا) (((4)))
نظر هموطن
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
پاسخ
9
13
واقعاً از زمانی که گودرزی وزیر ورزش شده ورزش ما رو به عقب میره من نمی دونم اینها رو از کجا پیدا میکنن ومیارن در راس کارهای کلیدی میزارن واقعاً مایه شرمندگی است
نظر ايرج خان
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
پاسخ
18
21
مرسي به بچه هاي با غيرت واليبال آقا دمتون گرم
خدا پشت و پناهتون
دردتون بخوره توي سر همه فوتباليستا
(مخصوصا اين لنگيا) (((4)))
پاسخ ها
نظر صابر..خفاش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
فقط والیبال ..برا فوتبال فقط اب دهن میریزم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
ایرج خان شش تایی، به افتخار پرسپولیس کبیر، بر پا ((6)))
نظر پارسا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
پاسخ
19
18
اشاالله روزی برسه که علی دایی رئیس فدراسیون فوتبال بشه تا فوتبال ایران از ناپاکی ها پاک بشه و در دنیا قد راست کنیم.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
آدم قحطیه که علی دائی رئیس فدراسیون بشه.فعلا کسی را داریم که حاضر نیست میز فدراسیون را رهاکنه.ضمنا علی دائی اگرمقتدربود ازپرسپولیس بیرون نمیکردنش.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
پاسخ
13
15
به نظر من كريمي نباید در مورد دايي نظر بدهد.هر چه باشه دايي را دنيا قبول داره.
نظر بيزن
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
پاسخ
12
9
به نظر من دايي فرد چاپلوسي نيست به همين دليل افرادي در وزارتخانه و فدراسيون تمام تلاش خود را براي بركناري دايي انجام دادن اما دايي شكست نخورد اين طرفداران بودن كه شكست خوردن
نظر كوروش
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
پاسخ
6
7
كارلوس كيروش هم شد مربي؟!!!!! اون فقط يه تمرين دهندست! مربي بايد بازي خون باشه خداييش از بازي خوني كرانچار لذت نميبرين؟!!!حيف اينهمه پول!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
پاسخ
13
17
ياشاسين اذربايجان و تراختورررررر
نظر علیرضارضوی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
پاسخ
21
12
یه ایرانو یه علی دایی.......................
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
زرشک.ایران را درخودت نبین.مثل بچه ماهی فکرنکن که فعلا توی حوض زندگی میکنه
نظر دانیال
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
پاسخ
0
7
هرروز سانسور یا خبری یا تصویری و یا نظری
دوستان گرامی چرا عقاید ونظرات کاربرها رو سانسور می کنید اگر توان گفتن نیست بگوید واقعا این اشکال باید رفع یا سایت خود را ببندید و یا به سایت های خارجی رجوع کرد
مدیر پایگاه با سلام به شما مخاطب گرامی،

بر مبنای اصول حرفه ای و اخلاقی و همچنین قوانین و رویه های جاری جمهوری اسلامی ایران، اخبار خبرگزاری ها و سایت ها در هر قالبی (متن، عکس و ویدئو و ...) باید فاقد هرگونه محتوای غیرقانونی، خشونت بار، غیر اخلاقی (در حدودی که قوانین اسلام مشخص نموده است) و ترویج کننده فساد و خلاف عرف و مصلحت جامعه و قوانین کشور باشد.
نظر محمد رضا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
پاسخ
7
3
با سلام.تیم فوتبال استقلال به سه تیم قوی سپاهان و نفت و فولاد خورده و هر سه بازی را باخته است .تیم والیبال هم در مرحله سوم مسابقات بخصوص بازی با آلمان اصلا عملکرد خوبی نداشت .
نظر سیروس
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
پاسخ
15
16
درود بر آقای علی دایی مرد با شهامت و صادق و با مرام و متعصب و متدین و تمام عیار افتخار ملی ایران.... فوتبال ایران دیگر بدون علی دایی شور و هیجان ندارد !!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
پاسخ
11
11
قلعه نویی با سه باخت باید استعفاء بده . بازیکنان تیم هم باید بی غیرتی رو بزارن کنار ...
نظر محسن
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
پاسخ
1
13
آق من یه چیزبگم آخرش
حیف وقت نیست بزاری برای فوتبال ایران فعلا ماحالا حالا هاباوالیبال خوشیم بسیار
نظر ابراهیم
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
پاسخ
1
8
یعنی واقعا برای روزنامه های کشور متاسفم اصلا انگار والیبال کاری نکرده فکرشو بکنین که فوتبال تو جهان شیشم شه بعد ببینین چه تیترای میزنن بسه دیگه بابا ول کنید این فوتبال هر روز دارن میفتن جون هم
پاسخ ها
نظر م بارجانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
بله
نظر پیمان
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
پاسخ
10
8
دایی جان ما اردبیلی ها و تمام ایرانی ها به وجودت افتخار می کنیم .تو نمونه یک مردی که در مقابل تمام ناپاکی ها قد علم میکنی.امیدواریم روزی تو را در راس مدیریت فوتبال ببینیم تا همه در چرخه مدیریتی فوتبال،فردی فوتبالی باشد نه بساز بفروشو و بازاری. انشاالله.
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
پاسخ
1
11
باز آمد بوی ماه مهر بوی کیسه ها و جیب های دوخته شده بوی تخلیه کامل اندوخته های مختصر تابستانی ننه و بابا بوی غیر انتفاعی ها بوی فیشهای واریزی بوی معلمینی که مد رسه درس نمیدن اما کلاس تقویتی !! بوی گرانی نوشت افزار بوی لباسهای نو و کفشهای گران بوی خرید موبایل و لب تاب دانشجویان تا کم نیارن بویی که هرگز بچه ها نمیفهمند که مادر پدرها را تا مرز خفگی میبرد .
نظر توریست
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
پاسخ
0
33
سلام.
مابه جای فوتبال پولبال داریم آیا وقتش نرسیده این پولبال رو تعطیل کنیم واین هزینه ها که از بیت المال خرج میشه حلال نیست ومردم راضی نیستند
پاسخ ها
نظر مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
دمت گرم احسنت برتو آفرین
نظر حسینعلی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
پاسخ
12
4
سلام علی کریمی خوش امدی به خانه خودد واقعا یک دونه ای من دوستد دارم از ته دلم
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
علی کریمی پرسپولیسی نیست اگه بود اینقد حاشیه واسه تیمی که کریمی رو به همه معرفی کرد درست نمیکرد
نظر فاطمه
| درباره عناوین روزنامه های امروز
UNITED STATES
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
پاسخ
4
10
سلام به محمد که برای باز گشایی مدارس مطلب نوشته الحق و...انصاف عین حقیقت وبیان کرده روز اول مهر من یکی اشکم در آمد در منطقه 9یه مدرسه ابتدایی از ولی دانش آموز اول 200هزار تومان برای هوشمندسازی مدرسه خواسته بود وقتی چشمهای سرخ مادرکه از شدت گریه به اون وضع افتاده بود اشکم در آمدخدا به داد خانواده هابرسه
نظر بهنام
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
پاسخ
2
8
اینا که چیزی نیست.امروز نون 250تومن گذاشته روش.حالا شما اون بالا دعواهاتونو بکنید
نظر شاهین
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
پاسخ
1
9
با سلام
لطفا اینقدر از فوتبال حرف نزنید چون حال ادم رو به هم میزنه
فوتبالی که پر از دروغ،ریا،تهمت و حقه بازیه
ورزشهای دیگه هم تو مملکت ما وجود داره
نظر سیروس
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
پاسخ
6
10
حضور علی کریمی در تیم ملی یعنی آمدن هزاران حاشیه به تیم ملی.......!!!! تیم ملی رفت به سوی زوال..........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
پاسخ
2
8
قلعه نوعی : فقط استعفاء بده همین ... انقدر با اعصاب ما بازی نکن. از بالا نشین و میانه و ته نشین جدول می خوری و خم به ابروت نمیاری ؛
نظر هوادار
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
پاسخ
4
6
سياست هاي كي روش عبارتند از: ا- در خصوص قراردادش خودشو براي ما طاقچه بالا گذشت از طريق رسانه ها و عادل فردوسی پور 2- قول قهرماني نميدهم 3- علي كريمي را دستيار خودش كرده تا هواداران را به ورزشگاهها بياورند و ........
راستي علي دايي داره ميسوزه از مربيگيري علي كريمي در تيم ملي , از كجا نمي دانم !؟
نظر سیروس
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
پاسخ
6
6
لطفا علی کریمی مغرور و حاشیه ساز را با جناب آقای علی دایی مقایسه نکنید؟؟؟!!!! چون افتخارات و شعور بالای آقای دایی ماورای دیگران است تا جایی که فوتبالیستهای سایر کشورها ایران را فقط با نام آقای علی دایی میشناسند... درود بر آقای علی دایی مرد باشهامت و صادق و افتخار ملی ایران......
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
علی دایی بازیکن بزرگی بود و برای کشور افتخارآفرین بود اما باید قبول کرد مربی موفقی در تیم ملی و تیمهای باشگاهی نبوده است .فقط یک قهرمانی با سایپا در کارنامه دارد که این اصلا برای بازیکن بزرگی مانند دایی مناسب نیست.ضمنا علی دایی خیلی بدنبال حاشیه است و در هر تیمی برود آن تیم را به حاشیه میبرد.در حالیکه تیم پرسپولیس یک مربیی میخواست که این تیم را از حاشیه دور کند.
نظر سپاهان طلایی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
پاسخ
4
2
تراکتور گل نزد مدافع سپاهان گل به خودی زد نمیدونم چرا بد شانسی دست ازسر سپاهان بر نمیداره تراکتور عمرا میتونست به سپاهان گل بزنه
نظر عبدالله
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
پاسخ
2
4
با سلام -صبح سحر خیزیون بخیر برترینهـــــــــا ، من روزنامه ها رو از سایت خوب شما میخونم ، گاهی به بقیه سایتها هم سری زدم ، ولی سحرخیزتر از شما ندیدم .
شادکام باشین ، وسلام .
نظر شکیبا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
پاسخ
6
2
سلام
آمریکا و غرب و ایادی آنها با حمله به داعش در سوریه و عراق اصل اسناد را از بین میبرند ولی بدانند که خون با ننگ پاک نمیشود .
نظر خوزستان
| درباره عناوین روزنامه های امروز
UNITED STATES
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
پاسخ
1
5
ن تنها فوتبال هزینه های میلیاردی داره ودرحقیقت داره هدر میده .روزنامه های ورزشی ماهم در اوج بازیهای اسیایی وموفقیتهای نسبی ورزشکاران را نادیده گرفتن وبنوعی دارن پول هدر میدن در راه فوتبال
نظر جواد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
پاسخ
9
5
علی دائی شهریار فوتبال ایران. ایران با دائی در دنیا بر خود میبالد.
نظر مهران
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
پاسخ
8
4
جوجه را آخرپائیز میشمارند درخشان و علی کریمی انگشت کوچک دائئ نمیشوند دوبازی دیگه همه چیزروشن میشه اینها دوبرد نتیجه کارهای دائئ بود وبس زنده باد مرد بااصالت وشهامت ایران دائئ قهرمان
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
پاسخ
5
2
با سلام بنظر من بزرگترین تحریم غربیها و اروپائیها جلوگیری از فرار مغز ها و بازگشت نخبگان خارج کشور است
نظر هوشنگ
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
پاسخ
6
6
به نظر بنده کارهای بزرگ از افراد بزرگ بر می آید علی کریمی در هر تیمی بوده باعث تشنج و یک نوع هنچارشکنی بوده و جادورگر ساخته ذهن عده ای رویا پرداز است شما ببینید این آقا با کدام سابقه مربیگیری حتی در محلات و کوره دهاتها یک شبه مربی تیم ملی شده خداوند آقای کیروش را از گزند بلایا بدور دارد که می خواهد با آن همه اعتبار و عنوان که در دنیای مربیگری دارد از تجارب گرانبهای آقای کریمی در تیم ملی استفاده کند!! آقای کریمی باید بداند هرگز به گرد پای آقای دایی نمی رسد
نظر سیروس
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
پاسخ
6
3
درود برجناب آقای دایی مرد تمام عیار و صادق و راستین و با شهامت و متدین و با مرام و افتخار ملی ایران.......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
پاسخ
0
6
تا وقتی دوستار میز و ریاست باشیم , حق عبدولی رو میخورن حق فوتبال مارا میخورن حق ایرانی هارو میخورن نه فوتبال پیشرفت می کنه نه ورزش نه چیزدیگری ... بهترین الگو برای ایران باید کره جنوبی باشه در همه زمینه ها چه سیاسی چه فرهنگی چه اقتصادی و چه ورزشی کره ای ها میان ایران تیمشون میبازه جایگاهشون رو تمییز می کنن تو کشورشون تیمی برابر تیمشون برنده میشه می ایستند و تشویق می کنن.چرا؟؟؟ اگه به دوستان برترینی ما بر نمیخوره بذارید واسه نظر دهی. ممنون
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
البته تابلو که سانسور شده...!!!
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
پاسخ
6
3
اقای علی کریمی در تیم ملی چه گلی بسر مردم ایران زد که حال در کسوت مربی گری تیم ملی میخواد بزند اقای کفاشیان چقدر دیگر باید فوتبال مملکت را باید سوق به نابودی بزنی مطمئن درملت های اسیا عنوانی کسب نخواهیم کردوفاتحه میلیاردهای هزنیه راخواند اصلان کجای این مملکت درست اینجا باشه روزنامه هروز خبر از نابودی بیتالمال میدهند
نظر شهرام
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
پاسخ
2
7
کشورهم کشورکره جنوبی بایدهرچیزراازآنهایادبگیریم به گفته کارشناسان که کره جنوبی ازهرلحاظ مثلااقتصادی وصنعتی عقب تروپایین ترازایران بوده حالا ببینیدآنهاکجای دنیا ایستاده اندماکجابایدببینیم اشکال کارازکجاست
نظر سپاهان طلایی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
پاسخ
3
9
پرسپولیسیها هرروز بحث ابهای الوده را پیش میکشند ومیخواهند برای سپاهان حاشیه درست کنند معلوم نیست اگر روز جمعه ببازند چه بهانه ای میارند حتما میخواند بگند زمین کج بود یا داور غش کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
پاسخ
6
6
روزنامه پیروزی , تیتر میزنه سپاهان ناباورانه برد و پرسپولیس مفت باخت . باید خاطر نشان شوم خوبه ملت بازی رو دیدند باید خدا رو شاکر باشین که 5 تا 6 تا گل نخورد . تا کی میخواین همه چیز رو فقط از دید خدتون ببینین . یه خورده وقت میذاشتین بازی رو کامل میدیدین پرسپولیس لوله شده بود...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
پاسخ
1
8
درود بر تیم های والیبال و بسکتبال و تکواندو و کاراته و کشتی گیران و ...
و تاسف بر فوتبالیست ها ی......
نظر سپاهان طلایی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
پاسخ
4
6
روزنامه ها خیلی بی انصافند اصلا تلویزیون 30 دقیقه رحمان احمدی را نشون ندادپرسپولیسی ها همش دفاع میکردند کم مونده بود خود درخشان هم بیاد تو زمین دفاع کنه سیستم شون هم چار چار دو بود ودفاع اتوبوسی
NETHERLANDS
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
پاسخ
0
7
کاش هر مدیر یا ریئس یا مربی قبل از انتخاب یه تست روانشناسی بشه که اینجوری ابرور ریزی نکنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
پاسخ
1
6
سلام
خداوکیلی اصلآ فوتبال چند سال قطع کنید
آخه کجای دنیا به ازای این همه خرج این همه آبروریزی میکنند
جوونای مردم همه عقده ای شدن به خاطر این فوتبال کثیف
این همه سرمایه داره خرج میشه برای این فوتبال که اخرش برن لین روسوائی بیارن
اگه هزینه یک سال فوتبال در کار گرفته شود چقدر آدم سرکار میرند چقدر زندگی های مردم خوب میشه
چین انقدر فوتبالی نداره اما بازار دنیا داره
خواهش میکنم فوتبال چند سال قطع کنید.
نظر حسینعلی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
پاسخ
1
3
سلام اقای با هنر اسم کسانی که کار خدابسندانه کرده اند اگر از سر زبانها برود ولی در دلها همیشه می ماند قابل توجه شما و انهای که همیشه منفی ها را می بینند
نظر طلايه داران
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
پاسخ
4
6
سلام , خوشبختانه زاينده رود آب نداشت وگرنه ميگفتند آب آلوده بود .
پرسه پوليس قهرمان نيمه دوم جدول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
پاسخ
4
6
رنگ سایت برترینها هم مشخص شد قرررررمززززه چراکه به نظراتی که علیه تیم پرس پو لیس هست تیک رای مثبت کار نمیکنه برعکس منفی آن ... انقدر تابلو طرفداری نکنید...
نظر سیروس
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
پاسخ
7
5
درود و هزاران درود بر جناب آقای علی دایی مرد تمام عیار و صادق و پاک و با شهامت و افتخار ملی ایران......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
پاسخ
5
6
درود بر امیر قلعه نویی تنها مربی موفق لیگ فوتبال ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
پاسخ
4
4
ای کاش پشتکار دایی رو همه جوونا داشتن تا با حفظ استقلال شخصی دربرابر همه جور کج روی ها از خودشون مقاومت نشون بدن و انسانهایی کاملآ ازاده باشند.درود به بزرگانی همچون دایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
پاسخ
1
3
فکرنان باش که خربزه اب است
نظر ايراني
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
پاسخ
1
4
اگر10درصدبودجه پرسپوليس يا استقلال را به نفت مسجدسليمان بدهند قهرمان مي شود.معني اين بوق وكرناي خودكشان قرمز وآبي چيست؟باوركنيد اين پولهاي ميلياردي حيف مي شوند.
نظر علی یوسفی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
پاسخ
0
4
ابن فوتبالی ها الهی هرچه پول این مردم را که میبلعند وکاری نمیکنند کوفتشان بشه من که راضی نیستم .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
پاسخ
0
2
این فوتبال و جمع کنید و برای ورزش هایی که افتخار آفریند هزینه کنید
نظر رضا فرجی دانا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
پاسخ
2
0
با سلام مسولین محترم سایت قوانین تصویب شده باید مورد تایید مردم باشد یا نمایندگان منتخب مردم باشد نه اینکه در تمام سطوح همه منتصب شده باشند. با تشکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
پاسخ
2
4
خوشم میاد همشهری خودش رو می کشه یه نقدی از دولت بکنه ولی هیچ کی تحویلش نمیگیره! خیلی باحاله ها نه غلام؟!
نظر محمد رضا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
پاسخ
0
5
با سلام.شکست تیم ملی فوتبال جوانان و تیم ملی امید برابر تیمهای پر قدرت از جمله ویتنام و تایلند و یمن را به رئیس فدراسیون فوتبال آقای کفاشیان تسلیت عرض مینمایم.امیدارم 4 سال دیگر بتوانیم جبران کنیم.به شرط اینکه از این شکستها درس بگیریم نه اینکه خنده تحویل مردم دهیم.
نظر امیر
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
پاسخ
0
6
فوتبالیست های ایران ، خجالت بکشید
اگر از بیت المال هزینه میشود ما که راضی نیستیم
نظر حسین
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
پاسخ
1
4
با سلام
درود بر ایرانی و دانشمندان ایرانی و جراحان ایران و . . .و. . .و...
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
پاسخ
0
2
لطفا در کنار همه آمارها آمار نعداد سربازان غایب و فراری را هم اعلام نمایید جای تامل خواهد داشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
پاسخ
2
1
فقط رونالدو
نظر حامدخسروی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
پاسخ
1
2
میگم اگه سردارآزمون بودمقهرمان اینچؤن میشدیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
پاسخ
0
5
آقایون و خانمهای عزیر - ول کنید فوتبال رو- خبر آمده حکم زندان برای بد حجابی و ماهواره - ببینید این همه مفسد اقتصادی دارن آزادانه می چرخند و به دزدی ها ادامه میدن بعد می خان چند تا جوون رو بندازن زندان تا مشکل مملکت حل شه . . بابا ملت دارن خرد میشن . برید فکر نون کنید که خربزه آبه . برید صداو سیما رو درست کنین تا مردم دنبال ماهواره نرن .
نظر بابک
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
پاسخ
0
4
خدایش چرا تیترهای روزنامه های ورزشیمون لوس هستند.خیلی لووووووس و ننر مینویسند.
نظر پوريا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
پاسخ
3
5
ميگم اين قلعه نويي فكر كرده چه مربيه كه هي گير ميده به كيروش اين اين چه وقته اردو رفتنه يكي نيست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
پاسخ
0
1
روزی دروغ وحقیقت رفیق بودنددروغ آمدپیش حقیقت گفت بریم دریاشناکنیم حقیت ساده قبول کردوبه محض اینکه ساحل رسیدلباسهایش رادرآورد تاشناکندامادروغ لباسهایش رابرداشت وفرارکردوازآن روزحقیقت لخت وعریان و زشت است ولی دروغ درلباس حقیقت زیبااست
نظر فرزانه اکرمی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
پاسخ
1
5
انشالله روزی برسد که تمام انسانها درکنار هم به خوبی زندگی کنند
پاسخ ها
نظر حسینعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
تنها کار برای زندگی کردن انسانها در کنار هم فقط دعا کردن برای فرج اقامون امام زمان است الهم عجل لولیک الفرج
نظر توریست
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
پاسخ
1
11
سلام.
ما توی ایران بجای فوتبال. پولبال داریم چون تیمهای ما بیشتر با پول بازی میکنن تا توپ
به همین خاطر از لحاظ ورزشی ارزشی ندارند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
پاسخ
0
5
درود به شرف پاالمپیک نفش آفرین کردند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
پاسخ
2
2
شماره ماشين مازراتي علي دايي 242ل 44 ميداني يعني چه ؟!
همه ميدانيد دايي با كريمي مثل كارد و پنيرند . كريمي شماره پيراهنش 8 ميباشد پس نتيجه ميگيرم 44=8 , 242=8 شما اعداد را با هم جمع كنيد .؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
پاسخ
0
3
پس چرا دوباره بانک ها به اینها دسته چک میدهند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
پاسخ
0
6
چالش نخریدن اجناس گران شروع شد هم نخریدن محصولات صنایع زور چپان مانند خودرو سازها هم دیگر شرکتها که از حسن نیت مردم استفاده کرده ودست به احتکار وگران فروشی به ملت ایران می کنند
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
پاسخ
1
5
چرا ورزشهای دیگر روزنامه ندارند که فقط بایستی چشم ما به روزنامه هایی باشد که در انحصار فوتبال است
SINGAPORE
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
پاسخ
0
8
چرا هیچ روزنامه ای تجمع مردم اصفهان رو تیتر نکرد. واقعا جای تعجب و تاسف داره
پاسخ ها
نظر دلاور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
مگر چه شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
پاسخ
3
3
فقط فقط ، رونالدو
نظر پویا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
پاسخ
2
3
با سلام به نظر من ورزش ایران یعنی فوتسال و والیبالو کشتی هرچی بودجه به ورزش های دیگه میدن یعنی اصراف بیت المال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
پاسخ
0
8
به جای فوتبال ورزش های دیگر را پخش کنید
انشالله بزودی کل فوتبال از ورزش حذف شود
تا به خود بیایند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
پاسخ
0
8
سلام در تاریخ 93/8/3 شرکت خودرو فروشان ایرانخودرو فروش فوری با گریه والتماس خود را اعلام کرد تا شاید بتواند خودرو کشورهای دیگر را به 3 برابر قیمت به مردم مظلوم ایران بفروشد وصنعت کشورهای دیگر را نیز رونق بخشد با ارزوی نابودی احتکار کنندگان وگران فروشان وظالمین به مردم ایران همه را به خدا می سپارم
پاسخ ها
نظر سامان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
غصه نخور همه چیزه درست می شه
نظر حسین
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
پاسخ
5
2
سلام
اسیدپاشی و نتیجه آن جنگ روانی غرب در کشور اسلامی ماست .
پاسخ ها
نظر رحمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
با نظرت موافقم نه غلام
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
پاسخ
0
3
یکی از علل مهم بیکاری این است که 12 سال درس خواندیم فقط پشت نیمکت نشستیم کمر هایمان غوز شد گردن درد گرفتیم هر روز این ماجرا تکرار شد و در دانشگاه هم همینطور حالا نمیدانیم کار چه شکلی است و بازار کار چیست زندگی یعنی چه این تفاوت بین و دو گانگی و فاصله بین درس تا کار انچه در کتابها خواندیم و برای نمره گرفتن عذاب کشیدیم به کارمان نمی آید فقط مدرک داریم و هیچ دیروز هزینه ها کم بود و حالا هزینه مدرک گرفتن کمر خانواده ها را شکسته است تا آخرش هیچ شوند فرزندان ما چون ما
نظر ایرج
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
پاسخ
0
8
درود بر ورزشکاران پارا آسیایی
درود بر جانبازان همیشه سرافراز
فوتبالیستهای همیشه در هیاهو خجالت بکشید!!
نظر توریست
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
پاسخ
0
9
سلام.
برام یه سوال پیش اومده چطوریه یه کسی از پشت تلفن اونم تلفن عمومی فقط تهدید به اسید پاشی میکنه رو به این سرعت میگیرن ولی کسی رو که این عملو توی خیابون انجام داده رو تا حالا نگرفتن تا جلوی سوءاستفاده وحاشیه ها گرفته بشه؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
پاسخ
2
6
جناب آقاي دكتر روحاني بيكاري بيداد ميكند . آمار افسردگي جوانان , اعتياد (مواد مخدر) فراري از منزل و .....
اولين سخنان جنابعالي در نشست خبري
1- اشتغال دغدغه اكثريت خانواده هاي ايراني است.
2- تك رقمي شدن نرخ بيكاري آرزوي ماست.
3- وقتي نرخ بيكاري به نُرم جهاني رسيد جشن ملي برگزار مي‌كنيم.
پس چه شد !؟
لطفا" كاركنان بالاي 25 سال بازنشسته كنيد جوانان جايكزين شوند.
باز هم مخلصتم , بخدا مخلصتم به همين ماه محرم و خون شهدا مخلصتم
كاربران عزيز درنظر سنجي شركت كنيد. پاسخ منفي يا مثبت . با تشكر
نظر زهرا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
پاسخ
7
2
انشاالله خدا سردار را حفظ کند
پاسخ ها
نظر hmid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
انشاالله
نظر اهریمن
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
پاسخ
2
4
زنده باد ورزشکاران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
پاسخ
3
4
سلام

باباجان مگر لیگ برتر چه کیفیتی داره که اینهمه چک و چونه مزنندبا این همه پولی که بازیکنان میگیرند بخدا حیفه باز دم صدا وسیما گرم که پول فقط برای خرید پخش بازیهای اروپایی میدهد
نظر دلاور
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
پاسخ
1
1
فقط مسی
نظر حسين
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
پاسخ