کد خبر: ۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷
تعداد بازدید: ۱۱۳۰۷۴۴۳
تعداد نظرات: ۲۱۰ نظر
روزنامه های : همشهری - آرمان - اعتماد - کیهان - هفت صبح - مردم سالاری - آفتاب - جام جم - ایران - شرق - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد -کسب و کار - جهان صنعت - بانی فیلم - خبر ورزشی - گل - پیروزی - استقلال - 90 - ایران ورزشی- ابرار ورزشی - خراسان ورزشی.
عناوین روزنامه های امروز 93/12/07



عناوین روزنامه های امروز 93/12/07



عناوین روزنامه های امروز 93/12/07



عناوین روزنامه های امروز 93/12/07



عناوین روزنامه های امروز 93/12/07



عناوین روزنامه های امروز 93/12/07



عناوین روزنامه های امروز 93/12/07



عناوین روزنامه های امروز 93/12/07



عناوین روزنامه های امروز 93/12/07



عناوین روزنامه های امروز 93/12/07



عناوین روزنامه های امروز 93/12/07



عناوین روزنامه های امروز 93/12/07



عناوین روزنامه های امروز 93/12/07



عناوین روزنامه های امروز 93/12/07



عناوین روزنامه های ورزشی 93/12/07



عناوین روزنامه های ورزشی 93/12/07



عناوین روزنامه های ورزشی 93/12/07



عناوین روزنامه های ورزشی 93/12/07



عناوین روزنامه های ورزشی 93/12/07



عناوین روزنامه های ورزشی 93/12/07



عناوین روزنامه های ورزشی 93/12/07



عناوین روزنامه های ورزشی 93/12/07

منبع: جار

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۱۰
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
پاسخ
6
6
کوشین ؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
دیگه چطوری؟؟؟
نظر حسینعلی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
پاسخ
4
16
اینجا هم اگر حرف راست بزنی فایده ندارد کسی به حرفد گوش نمی ده چرا الکی ا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
پاسخ
27
11
از افتخارات كي روش در كنار آقاي فرگوسن اين بود كه ايشان در تمرينات آدمهاي عروسكي را مي چيدند تا رونالدو ضربه كاشته بزند.
پاسخ ها
نظر احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
آخه شما اقلیت 12 درصدی چی میگین؟ این مربی ها هم فقط حسادت می کنن که به کروش حمله می کنن.88 درصد مردم کروش را دوست دارن.پس لطفا اقلیت 12 درصدی ساکت.....
نظر شهروند
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
كي روش پور + كي روش يان = علامه دهر
متاسفم براي كسانيكه فوتبال نمي فهمند
لطفا" بگرديد از 16 تيم ليگ بهترين منتخب و گزينه بازيكنان ملي را مي توانيد دستچين كنيد ؟! آقاي كي روش يان يا همان كي روش پور كار شاخي نكردند نتيجه اش را ديديم از رسانه ملي تا ...... بعدها مي فهميد منتقدان چه مي گفتند.
اصلا" ميدانيد چيه ما ايرانيان خوب استقباليم بد بدرقه
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
پاسخ
9
30
من که اینجام بقیه رو نمیدونم.من موندم رحیمی و احمدی نژاد که اینقده با هم دوست بودن چرا زیراب همو دارن میزنند ای خاک
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
پاسخ
75
22
احمدی نژاد اگه یه کار بد انجام داده هزارتا کار خوب پشتش داشته همین یارانه رو مردم مدیون احمدی نژاد هستند یارانه ای که خیلیا محتاجشن.در مقابل آقای روحانی داره از دولت قبلی بد میگه .
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
متاسفم به این طرز فکر اقای ای کیو سان
نظر user
| UNITED STATES |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
متاسفم براتون که عادتتون دادن به جیره خوری
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
لطفا نه یارانه میداد و نه قیمتها را بالا می برد یکی داد 5 تا از مردم گرفت.وای بحال آدمها ظاهر بین
نظر user
| UNITED STATES |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
چه تاسف بار. قبل از یارانه با 45 هزار تومن شما یه گونی برنج می خریدی 12 تومن، یک کیلو گوشت 10 تومن ، و بقیه مخلفات ..
بعدش یارانه پول حتی یه گونی برنج هم نیست.. شما چطور حساب می کنید
نظر زهرا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
پاسخ
41
22
افرين بر شما واقعا راست ميگيدا ولي اين دولت چي ........... تازه ميخوان يارانه هم ندن كه مردم محتاج تر بشن
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
دادن یارانه از زمان خاتمی حرفش بود که در زمان احمدی نزاد اجراشد.پس ایشون کاری نکرد .پراید 8میلیونی در زمان احمدی نزاد شد 22 میلیون.طلاو دلار که نگو نپرس در ضمن قیمت مسکن که وا ویلا.افزایش تحریم ها .در عوض یارانه 45 تومنی که پول شامپو من نیست خیلی سر خوش ید خوش باشین یارانه نوش جونتون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
پاسخ
10
40
رحیمی باید اعدام شود
ROMANIA
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
پاسخ
17
18
آقای دایی شما که میفرمایید کیروش چیزی در چنته نداشت شما که بودید چی داشتید الحمدا... هم مربی تیم ملی بودید که شما رو برداشتندهم مربی پرسپولیس پس لطفا" بگذارید دیگران کارشون رو انجام بدهند.
پاسخ ها
نظر مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
علی آقا منظوردایی ازاین صحبت نداشتن امکانات وغیره بود نه ازلحاظ فنی .
نظر user
| UNITED STATES |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
عزیزم دایی خدمتشوکرده که ایران رو بانام دایی در همه جای دنیا نام میبرند.چراکریمی رو نمیگی که هرجامیره برای معروف شدنش دعوا وقهربازی راه میندازه؟!
ROMANIA
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
پاسخ
22
11
ای دولت بدترین دولت هست .چقد دزدی شده چقد وای برشما
نظر موسوی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
پاسخ
38
22
احمدی نژاد هر چه بود به قشر کم در امد بازنشستگان رسیدگی کرد ولی الان همه چی دو برابر شده ولی حقوق همان است و ما به سختی امرار معاش میکنیم
پاسخ ها
نظر user
| UNITED STATES |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
وضعیت فعلی حاصل ناکارآمدی دولت قبلی بوده وهست!
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
مثلا چه ناكارامدي اي كرده كه ما نميدونيم لطفا شما بگيد تا ما هم بدونيم
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
جواب بده ديگه ترسيدي userجان اهان فهميدم
نظر احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
کاربر محترم خانم زهرا
جواب شما را من تو کامنت بالایی دادم و 4 تا مثال زدم.اگه میشه شما فقط یکی از اونها را برام توضیح بده.بعد هم شما انگار یه کم عجولی؟یه نگاه به ساعتی که user و شما نظر دادین بنداز.اون که 17 ساعت انلاین نبوده یا علم غیب نداشته که همون لحظه جواب شما را بده.شاید اگه یه روزی دوباره به اینجا سر بزنه سوال شما را ببینه و جواب بده.وگرنه از ترس نرفته قایم بشه....
نظر mah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
زهرا خانوم من نمی گم نظرت درسته یا غلط شاید روال کار دولت قبلی به دلایلی به نفع شما بوده که حمایت می کنید ولی بهرحال بستن چشمامون رو واقعیت ها هیچ مشکلی رو حل نمی کنه
نظر زهرا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
پاسخ
15
22
اروپا و امريكا به فكر تحريم هاي جديد هستند اين دولت هم به فكر گران كردن وكارهاي ديگه بر عليه مردم
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
فعلا به اسم توافق مدتی است که همه در وضعیت برزخ هستیم البته توافق با دشمنان قسم خورده مان که اگر بشود شاهکاری نیست حالا هی با کری قدم بزن
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
اقا محمد مثل این که نفست از جای گرم در میاید .توافق حق ماست من وامثال منی که نزدیکانمان در اثر نبود دارودر این تحریم ها کم کم دارن سلامتی شونو از دست میدن و قر ص های مشابه جایگزین نیست.دادن 2 ملیون به دارو حق من نیست یکم احساساتی نباشین یکم واقع بین باشین یکم انصاف داشته باشین .چه شد مسلمانی و مردانگی شما؟؟؟؟؟
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
من كه راست ميگم حالا شما نظر بدين
نظر محمد هاشمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
در روابط دیپلماتیک قدم زدن و شام کاری خوردن یه کار معمولی و پسندیدست. اونقدر به رفتارهای خلاف عرف دیپلماتیک دولت قبل عادت کردیم که یه قدم زدن رو که معرف های مثبت زیادی داره غیر عادی میدونیم.
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
من کاری ندارم که آمریکا خوبه یا بد.ولی به قول خود آقای روحانی میگم:عقل سالم در بدن سالم چیزه خوبیه!!این دولت تمام همتشو گذاشته رو توافق در حالیکه می بینیم هر روز تحریم جدیدی وضع می کنن.ای کاش به جای توافق و گدایی از آمریکایی ها به اشتغال زایی و سرو سامون دادن کاروکاسبی و .... می پرداختن.زیبا کلام(که قبولش ندارم ) می گفت اومدن شلوار مارو بردن حالا سره اینکه پسش بدن دارن باهامون مذاکره می کنن!
ROMANIA
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
پاسخ
4
18
چرا مطلب زدم درج نکردید ، آخه مرغ همسایه غازه به آقایان بگویید بردن تیمهای درجه دو آسیا افتخار نداره تیمی که 45 روز مربی تیم عراق را گرفته به آن می بازد افتخار دارد بعدا" با گستاخی میگویند هوادران قهرمان جام ملتها هستند با این شعار خودتان را توجیه کنید مردم نان ندارند بخورند در عوض هزینه های میلیاردی انجام میدهید کک تان هم نمی گزد باید هم موافقان حمایت کنند چون منافعشان در خطرند واقعا" متاسفم
نظر زهرا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
پاسخ
5
6
منظور تون چي بود..........
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
عاقلان را اشارتی کافی ست
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
برو بچه جان غذاتو بخور
نظر حسینعلی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
پاسخ
19
10
حالا این دولت چه گلی به سر شماها زده بااین دولت به کجا رسیده ایدکه با ان دولت نرسیده اید
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
اونایی که از احمدی نژاد حمایت میکنن از حساب و اقتصاد و صداقت و درستی و سیاست هیچ اطلاعی ندارند و فقط یک قدمی خود را می بینند.
نظر شهروند
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
پاسخ
5
10
آقاي كي روش راي 88 درصدي آورد بخاطر اين بود كه رسانه ملي پشتش بود حتي در همايش تجليل از مدال آوران به آقاي دكتر روحاني خط داده بودند در خبرهاي ورزشي صحبت ايشان را پخش كردند اشاره به بازي آرژانتين نمودند . بقيه ورزشكاران چه ؟!
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
نميفهمم لطفا منظورتون رو دوباره ميگيد ....
نظر user
| UNITED STATES |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
اگه كيروش راي آورد نه اينكه رسانه ملي پشتش بود بلكه كيروش تو قلب 88ميليون ايراني جاي دارد
نظر محسن
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
پاسخ
3
12
کاش من یه کاره این مملکت بودم تا تکلیف این فوتبال رامعلوم میکردم-این همه پول خرجش میشه و همش درگیری-اما موسیقی که آرامبخش وجود انسانه هیچ که هیچ
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
من هم دوست دارم
نظر ارجمندی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
پاسخ
1
10
این همه ورزش زیبا وپر هیجان-حیف که رفتیم دنبال فوتبال که هیچی از اول تا آخرش معلوم نیست-آره محسن جان موسیقی روح بخش .زیباست بدون هیچ جنگ و جدل وشرط بندی- کاش درک میکردند اونایی که دایم دعوا میکنن سر فوتبال
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
واللا موسیقیامونم از بس دلگیر ه موقع گوش دادن یاد قرضامون می افتیم .روح بخش نیست سوهان روحه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
صحیح میفرمایید
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
افرين بر شما
نظر مهران
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
پاسخ
1
10
آقای درخشان کم کم دارن جوجه ها و قول هایی که داده بودید می شمارند خاطرتون باشه گفتید جناب دائئ در بردها نقشی ندارد الان که باختی بهانه میاری که خودم نمیتونم گل بزنم مسئولیت باخت های شما بعهده کیست
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
لطفا رو راست باشيد اقاي درخشان لطفا.................................
نظر زهرا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
پاسخ
4
3
من استقلاليم چي ميگين برو به اقاي درخشان بگو مثل امير قلعه نويي رو راست باش لطفا....... باشه مهران
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
شمام با خودت این قدر در گیر نباش
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
مثلا چه درگيري دارم با خودم هان بچه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
پاسخ
0
7
با درج کردن مطالب بی محتوا کلاس کار رو پایین نیارین .بچه بازی نیستش که
نظر براخاص
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
پاسخ
2
10
اقاي درخشان اگه من جاي تو بودم خو كشي ميكردم چون همه ميدانيم كه شما چطور وارد اين تيم شدي ؟پس كو مدير عاملت كو ان دعوت نامه afcكو دعوت FIFAپس بدان وبدان كه علي دايي از شما خيلي بالاتر مي باشد ودر كارنامه خود چه داريد كدام تيم قهرمان كه نه نايب قهرمان كردي پس جمع كن وبرو تمام؟
نظر علیرضا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
پاسخ
4
3
خوهشا این همه گیر به کیروش ندین اقای قلعه نویی و در خشان شما به بهبود تیم خودتون پردازین چکار دارین به تیم ملی بابا کیروشو مردم دوس دارن به شما چه بنده خدا با دو تا بازی تعدارکاتی رفته جام ملتها به اون خوبی بازی کرده
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
تدارکاتی
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
پاسخ
2
2
ضرغام اسماعیل از سید جلال بهتر بود که در تیم منتخب آسیا آوردنش چرا از بازیکنان ایران و هوندا بازیکن ژاپنی استفاده نکردند
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
راست ميگه ها مگه نه
نظر مينو
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
پاسخ
2
4
آقايان نماينده وآقايان فوتبالي مثل قلعه نويي ودرخشان و خيلي هايي كه گير دادين به كيروش وبازيكنان تيم ملي! سرتونو از برف دربياريد ببينيد اوضاع مملكت از كيروش وامثال اون نيست مشكل خود شماييد چرا مملت و ول نميكنيد
پاسخ ها
نظر محمد هاشمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
ایول. مشکل خود آقایونه نه کیروش یا هر کسی که بخواد حساب شده برا این کشور کاری بکنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
پاسخ
1
4
واقعا دوستان چه نظراتی دارن.به عنوان کسیکه بیرون ماجراست نگاه میکنی خندت میگیره.یه عده از کیروش میگن.من میگم اگه از کسی مثل گواردیولا دعوت شه بیاد سر مربی ایران بنظرتون میاد؟مطمئنا نه چون همه چیز واسش پول نیست.اعتبار و کلاس خیلی مهمن.ولی کیروش راحت پذیرفت چراکه جایی دیگه با این حد کم کار و نتیجه این هوا پول بهش نمیده.
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
چه كم كاري اي كرده تيم ملي رو كه برد به جام جهاني بعدا تيم رو اماده كرد واسه جام ملت هاي اسيا كه واقعا هم عالي بود عملكرد تيم ملي در استراليا كه باختشون هم تقصير داور مسابقه بود حالا جواب بده
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
پاسخ
1
5
اصلان اینجوری نیست که به خاطر پول اومده باشه ایران این پولها واسه مربی چون کیروش پولی نیست.طرز فکرت اشتباهه کی روش میخواست برای آخرین بار با یک تیم به نتیجه دلخواه مردمش برسه که با وجو باند بازی جناب نکونام امکان پذیر نشد
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
راست ميگه بابا جان نكو نام فقط كاپيتانه سرمربي كه نيست
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
پاسخ
6
14
خدا میدونه احمدی نژاد چه بلاهایی سر این کشور اورده. اگه روحانی همون خرابکاریهای دولت قبل رو هم درست بکنه الحق که شق القمر کرده.
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
پاسخ
0
4
همشهری نوشت سرقتهای میلیونی در قرار های وایبری متاسفانه هر امکاناتی وارد میشود و فعال اول توسط سود جویان به لجن کشیده میشود و نمایی کثیف از یک فناوری نمایش داده میشود چرا از سرقت ذهن ها و مشغولیت بی بهره لحظات گرانبهای جوانان و نوجوانان در شبکه وایبری نام برده نمیشود متاسفانه نظارت و آموزشی مناسب وجود ندارد بصورت بی بند و بار یک فناوری در جامعه میچرخد و بسیاری انسانها را بی صدا قربانی میکند .و چه بگویم از دلشوره و دغدغه پدر مادر ها که چه میکشند و این عذابی الیم است بر ما .
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
پاسخ
4
8
جناب ظریف وقتی میدونی برخی مخالف رفع تحریم هستند در داخل کشور چرا نامشونو فاش نمیکنی تا مردم بشناسنشون .چرا اینهمه به مردم فشار میارین چرا روح مردم رو با این حرفها کوتاه میکنید از جسمشون دیگه چیزی نمونده .خیلی به مردم ما فشار اومده خیلیها هم مردن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
پاسخ
1
5
تقدیم به کسانی که قربانی حسادت شدند

ان گاه که کاخ ارزوهای کسی را ویران میکنی.ان گاه که شمع امید کسی را خاموش میکنی ان گاه که خدارا میبینی و بنده ی خدا را نادیده میگیری میخواهم بدانم دستانت را به سوی کدام اسمان دراز میکنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟؟؟
سهراب سپهری
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
يه نصيحت به همه هيچ وقت حسودي به كسي نكنيد و اگر فهميديد كسي شما را حسودي مي كند بدانيد او براي شما ارزش قائل است و شما را فهميده تر ميداند از همه مردم و مي خواهد مانندشما باشد
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
پاسخ
3
6
از نظرات زهرا خوشم میاد که فقط حرف حق رو میزنه
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
من هميشه يه حرفي رو ميزنم وتا اخرش هم پاي اون حرف هستم ممنون از تاييد نظرتون درباره نظراتي كه من ميدهم
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
حالا ادم هاي حسود منفي ميدهند
نظر حسين
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
پاسخ
2
10
سلام
به كوري چشم دشمنان ، سال 1400 سال استقرار ايراني بر روي كره ماه ........
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
چه شود؟
نظر سارا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
پاسخ
2
4
ﺧﻮﺑﻪ.ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻴﻢ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
پاسخ
3
6
چرا با مردم ايران عزيز شفاف نيستيد .
روزنامه اسپانيايي مطلبي در خصوص عملكرد كي روش زدند و نوشتند : نتايج كي روس فاجعه بود ؟!
در عوض پاي پله هاي هواپيما از مردم ميخواهيد نظرسنجي انجام دهند و به ملت ايران تحميل كنند
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
پاسخ
1
6
طرح حمایت سبد کالا به منی که ماهیانه 600 هزار تومان درآمد دارم ندادن نه سری اول و نمه سری دوم که الانه.لابد حتما یارانه منو میخوان بزارن جز اون 9 میلیون که میخوان ندن .وقتی مملکتی که بدونه مدیریت پیش بره انتظار بیشتر از این نباید داشت .بدبخت کردن مردم خوبمونو رفتند خدا از شما نگذره
نظر ناشناس
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
پاسخ
16
7
شما ها که دارید از دولت روحانی دفاع می کنید

بیچاره ها خبر ندارید که هرچه ریشتیم دارد پنبه

می شود چون دارند مملکت را دو دستی تحویل

اجنبی ها می دهند البته تا ما بسیجیها

هستیم نخواهیم گذاشت که این اتفاق بیفتد
نظر محسن
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
پاسخ
6
5
کاش مردم ومسوولین بیشتر به رهنمودهای رهبری عزیز توجه میکردند تا مشکلات حل شود.
ROMANIA
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
پاسخ
0
6
هر چند وقت موافقان کی روش روی آنتن میاد حمایتش میکنند امثال محصص ، معینی ، افاضلی و .... شما نگویید اینها تو کمیته فنی هستند ؟! بخدا دلتان برای فوتبال ایران نمی سوزد همه تان شعارید
ROMANIA
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
پاسخ
0
3
بازی استقلال و سایپا جهت اطلاع آقایان کفاشیان و کی روش وموافقان _ ضمنا" کامران 9 نفره آرژانتین در جام جهانی برده بود
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
پاسخ
0
3
تا اونجای که من خبر دارم خلبان ایرانی که تازه داماد عربستانی همراش بود یک تحصیلکرده در دانشگاه آمریکا بوده مسئولان ما به جای اینکه نگران خلبان ایرونی باشند نگران عربستانی هستند
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
پاسخ
5
5
یاد بگیرد که چطور جواب دندان شکن و کوبنده به آمریکا داده .تهدید کرده که با بمب اتم جواب آمریکا را می دهیم ولی مسئولان ما فقط بلدن به مردم خودشون فشار بیارن .
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
پاسخ
0
8
یکی از اقوام ما 10 سال پیش رفته بود مکه و بعد از اون پارسال رفت به ما گفت 10 سال پیش رفته بودم نوشابه یک ریال بود الانم همون یک ریال بود این یعنی اینکه تورم در طول 10 سال در عربستان صفر بوده حالا تو ایران ما روز به روز بالا میره این نشون دهندهی بی کفایتیه
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
این ازادی بیش از حد و مرز به اونهایی است که خون مردم را به شیشه کرده اند خصوصا دلالان بی رحم و بی وجود. و کم کاری بی لیاقتی و ضعف اتحادیه ها و صنو ف مختلف و... در کشور که در بحران تورم و تحریم نتوانستنداز مردم حمایت کنند فقط از صنوف خودشان حمایت کردند .
نظر همشهری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
سال دیگه خودت برو همش دروغه اهورا جون
نظر دانیال
| درباره عناوین روزنامه های امروز
UNITED STATES
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
پاسخ
3
6
سلام به همه دوستان طرف صحبتم با اونیه که نوشته بود یارانه فکر خاتمی بود پس احمدی نژاد کاری نکرده بگم که اگه سواد داشته باشی میتونی تحقیق کنی که از زمان رفسنجانی باید اجرایی می شد، نه خاتمی پس خاتمی کاره ای نبود بعد شما که پول یارانه ،هزینه شامپوته نیازی به یارانه نداری وانصراف ندادی پس اظهارنظر نکن ونکته بعد که نهایت سودو امثال تو از خرتوخریه ارز ودلار بردیدوسرمایتون چندبرابرشد پس بایدممنون احمدی نژاد باشی
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
این یارانه احمدی نژادی واقعا بدرد قشر ضعیف خورد اون روستایی دور افتاده که هیچ منبع در آمدی عایدش نمیشد همین مبلغ کوچک هم سبب دلخوشی اونهاست
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
پاسخ
0
8
روزنامه ای نوشته بود آمار ازدواج پایین آمده است
یه آمار دیگه هم هست ازدواجهای زیر زمینی و آزاد که افزایش داشته ایم فقط نسل اضافه نمیشه
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
پاسخ
1
8
اگر سربازی را بفروشید به آنانی که سربازی رفتند و به کشور خدمت کردند خیانت شده است . بنظر من اگه پولی هم گرفته میشه باید به حقوق سربازان اضافه شود چون جای اونها هم خدمت میکنند.
نظر محمد هاشمی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
پاسخ
5
9
این بحثا رو بیخیال . یکی جلوی آقای معجزه هزاره سوم رو بگیره که دوباره دلش هوس رییس جمهور شدن کرده. من نخوام احمدی نژاد دوباره نیاد کیو باید ببینم. آقای احمدی نژاد 8 سال از کمالاتتون فیض بردیم کافیه. تو را به مقدساتت دیگه نیا.
نظر شهروند ابای
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
پاسخ
1
5
ملوان رفت و برگشت
نظر حمزه فلاحی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
UNITED KINGDOM
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
پاسخ
7
5
صبح پرسپولیسی ها بخیر,اشکال نداره خجالت نکشید, فدای سرتون,حالا دیگه فهمیدید استقلال سرورتونه؟؟؟
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
پاسخ
3
5
با سلام خدمت دوستان عزیزم و روز شنبه خوبی داشته باشید.درخشان باید برود .آقایی که چیزی از فوتبال نمیداند مممممممممممممممممممممیآید از دایی عیب میگیرد تو خودت چیکار کردی تا حالا که میای از اسطوره فوتبال جهان عیب میگیری
پاسخ ها
نظر همشهری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
اینبار گل گفتی دمت گرم
نظر سپاهان طلایی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
GERMANY
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
پاسخ
6
2
پرسپولیس کی ستاره داشت که حالا داشته باشه
پاسخ ها
نظر جشن ملی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
لطف میکنید مردان اسیایی و اقای گل اسیای و بهترینهای اسیای سپاهان را فقط نام ببرید
نظر user
| UNITED STATES |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
تقریبا نود درصد (90%) ستاره های فوتبال ایران تا به امروز پرسپولیسی بوده اند. این شعار نیست و همه اینرا می دانند.
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
پاسخ
1
3
فردی سالها فقط با شیر بزی امرار معاش میکرد خداوند گفت میخواهیم به تو گاوی عنایت کنیم و به همسایه ات بزی ایشان حسودیشان گل کرد و گفت نه من گاو میخواهم نه بز به همسایه بده . چون نبض کشور در دست سرمایه داران بوده و هست اگر یارانه آنها را قطع کنید احتمال دارد بنا به لج چوبشان لای چرخ یارانه ما قرار بگیرد و یارانه ما را هم سبب قطعش شوند لطفا پاییده تر بروید این وسط نان ما آجر نشود.
پاسخ ها
نظر سپاهان طلایی
| GERMANY |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
میشه شما فقط بگید اخرین باری که قهرمان شدید کی بوده محرم نوید کیا هادی عقیلی شریفی عماد رضا ووریا غفوری احسان حاج صفی کافیه یا بازم اسم ببرم
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
پاسخ
1
6
درخشان یا نره یا اگه می خواد بره مایلی رو نیاریید جون مادرتون
ROMANIA
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
پاسخ
0
7
امیدوارم مشکلات مردم حل شه .لیاقت بهترینها روماایرانیاداریم.
نظر حسين
| درباره عناوین روزنامه های امروز
UNITED STATES
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
پاسخ
4
8
سلام
برداشتن تحريمها به چه قيمت ؟ مسئله اين است .......
نظر دانش
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
پاسخ
0
3
دوستان ایران متعلق به همه است تا همه نخوایم کسی دلش واسه ما نمیسوزه همه باید به سهم خودمان تلاش کنیم ، به منتقدان دلسوز برچسب بیگانه نزنم و بدانیم تا مسایل کشور به درستی مطرح نشوند و تا به کارشناسان و متخصصان امر اعتماد نکنیم مشکلات حل ن میشوند. ..
نظر علی داودیان
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
پاسخ
0
7
با سلام و خسته
در خوزستان نردیک به ده سال است که گرد وخاک شهر های استان را فرا میگیرد و مردم به سختی نفس می کشند. اونوقت توی روز نامه ها از کم ابی دریاچه ارومیه و خشکی زاینده رود نوشتن و هیچ وقت حتی اشاره ی کوچکی به این معضل بزرگ دارند
با تشکر
نظر حسینعلی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
پاسخ
3
6
کی می دونست با این مسکن مهر خونه دار می شه خدابیامرزد بدر ش را که این کار را کرد من تو محله مان سراغ دارم که تا اون وقتی که می مرد صاحب خانه نمی شد ولی با این طرح مسکن مهر الان دو ساله صاحب منزل شده
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
پاسخ
6
1
آمیکا به اسرایل قول داده که با تحریم ایران را از پال در میاره که اگه اینجوری نشد اونوقت اسراییل حمله کنه که 100 در 100 داره میشه
پاسخ ها
نظر همشهری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
اسراییل اگه جرات میکرد خیلی وقت پیش این کارمیکرد پس اهورا جون ناراحت نشو
نظر ميثم تمار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
اسراييل هيچ غلطي نمي تواند بكند.............در جنگ تحميلي ايران به تنهايي با حدود 30 كشور از جمله آمريكا و اسرايي و انگليس جنگيد......
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
پاسخ
2
8
ایران فقط این اجازه رو داره که با این تعداد سانتریفیوژ باقیمانده ای که داره از 19 هزار تا،بچرخونه نه میتونه اضافه کنه نه چیزی.اونم باید با اجازه و حضور این 5 کشور انجام بشه این یعنی چی؟یعنی بدبختی مردم ما.اگرم مذاکرات هسته ای تموم بشه تحریم ها سر جاش میمونه و تا 5 سال دیگه هم هیچ اتفاقی نمی افته جز بدبختی
پاسخ ها
نظر همشهری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
اهورا جون شما ازسیاست چه میدانید ؟به گفته بزرگان! اقتصادوپیشرفت ما به مغزمان بستگی دارد نه به سانتریفیوژ پس بگرد ببین بدبختی مردم از کجا سرچشمه میگیرد
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
اقای همشهری شما از سیاست چیزی میدانید؟
اهورای عزیز درست میگه . شما میدانید اگر تا چند سال دیگر انرژی هسته ای نداشته باشیم باید دست گدایی به کشورهای دیگر دراز کنیم
حالا مغز بزرگ داشته باش !!!!
نظر حمزه فلاحی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
UNITED KINGDOM
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
پاسخ
1
6
رسانه ملی در مورد تیمهای استقلال و پرسپولیس همیشه, مغرضانه عمل کرده و از هیچ حمایتی از لنگی ها دریغ نکرده, الان هم دست وپا میزنه لنگی ها از بحران خارج بشن, چرا باید مجری های تلویزیون سلیقه شخصی خودشون رو تو برنامه اعمال کنن,
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
پاسخ
0
17
وقتی مردی پول نون نداره و جلوی زن و بچش خجالت میکشه این یعنی چی؟شما جواب بدین...........
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
پاسخ
3
9
مردم ما ایران را دوست دارن ولی مسئولان ما نه به این مردم به ایران هم علاقه ای ندارن
پاسخ ها
نظر محمد
| ROMANIA |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
کم لطفی میکنیدتعدادیشون به خودشون و خانواده شون و دوستانشون مشاغلشون میز هاشون جایگاهشون و کرسیهاشون خیلی علاقه دارند دیگه علاقه ای نمیمونه که به بقیه هم برسه
نظر همشهری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
اهوراجون شما کاملا درست میگویید ما کشور عزیزمان را دوست داریم اما خوب نگاه کن وجستجو کن ببین چندتا از مقامات که دادوبی داد میکنند برای انرژی هسته ای /ایا انها خانواده شان ایران هست یا نه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
پاسخ
9
8
فردا متحد ويكصدا ميآييم شعار ميدهيم مرگ بر امريكا , مرگ بر اسرائيل
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
پاسخ
5
2
یادمه ظریف قول داده بود تا 22 بهمن تحریم ها شکسته بشه حالا فردا 22 بهمنه تا حالا که خبری نشد .اینقده حرف تو دلمه که اگه بگم میترسم سرم بره بالا دار آخه مملکت ما همینه حرف حق رو بزنی میزننت
نظر عشق پرسپولیس
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
پاسخ
0
3
ای داد بی داد این همون پرسپولسه که بهش افتخار می کردیم بخدا ابرومون رفت یکی به داد ما برسه اقای درخشان جان هر کی دوست داری استعفا بده اگر تو واقعا پرسپولیسیه واقعه هستی دست از سر ما بکش استعفا بده شیر مادرت جان مادرتم دیگه کاری به کار کیروش نداشته باشین بابا شما انگشت کوچکه کیروشم نمی شی
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
نچ نچ نچ استقلال رو عشقه پرسپوليس كجا بود
نظر براخاص
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
از روز اول گفتم درخشان تو هیچی از فوتبال نمیدانید فقط امدی کمی به ثروتت از بیت المال نه بیت الحال اضافه کنید همه خوردن توهم بخور وزود برو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
پاسخ
2
5
ای داد بی داد این همون پرسپولسه که بهش افتخار می کردیم بخدا ابرومون رفت یکی به داد ما برسه اقای درخشان جان هر کی دوست داری استعفا بده اگر تو واقعا پرسپولیسیه واقعه هستی دست از سر ما بکش استعفا بده شیر مادرت جان مادرتم دیگه کاری به کار کیروش نداشته باشین بابا شما انگشت کوچکه کیروشم نمی شی
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
پاسخ
0
8
خودرو سازان برای آزادسازی قیمت تلاش میکنند اما برای کیفیت جه تلاشی میکنند
نظر مهمان
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
پاسخ
9
5
مرگ برآمریکای جهانخوار
پاسخ ها
نظر حسینعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
تو که منفی می دی حتما امریکاخان دایی شماست به اوباما می گی بسر دایی
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
ببخشيد موسم درست كار نمي كرد اشتباهي روي منفي زدم درست شد وگرنه منظوري نداشتم فقط مي خواستم بگم منفي اولي رو من زدم كه دليلش رو گفتم ببخخخخخخخشششششششييد ok
نظر زهرا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
پاسخ
12
4
امروز امديم وشعار داديم مرگ بر امريكا مرگ بر اسرائيل مرگ بر منافقين خود خواه
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
چرا منفي دادين هان
ROMANIA
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
پاسخ
1
11
من خواستم به آقای ظریف خسته نباشید بگم .درمذاکرات چه موفق بشه چه نشه ایشون تلاش خودشو کرده .ولی ماتاکی باید چشم به مذاکرات بدوزیم آیامشکلات داخلی روبه مذکرات ربط بدیم .قیمت خودرو کیفت خودرو زمین تااسمون فرق میکنه .نظارت برهیچ مسولی یاکارگذاری یاصنفی نیس.فقط وقتی اختلاس شد اون میگه دراون دولت بوددیگری میگه دراون دولت.درحالی که هرمسولی درهردولتی که بوده.دردولت بعدی هم هست یاسمت بالاتریاپایین تر.باورکنیدسوء مدیرت .نبودنظارت .شعاری عمل کردن.بزرگترین مشکله.وخیلی چیزای دیگه که من به طورخلاصه به چندتااشاره کردم .به امید آبادانی ایران عزیز.
پاسخ ها
نظر ممد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
زندگی سخت و سخت تر شده گرونی /... تورم داره میاد پایین خنده دار نیست
نظر جانباز
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
پاسخ
0
6
شما هم با این سایتتان خوب در و دکانی باز کرده اید نمی دانم به شما چی می دهند حتما آره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
پاسخ
4
0
زهرا خانوم من اگه می دونستم شما استقلالی هستی هیچ وقت نظر شما رو تایید نمیکردم
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
باشه من پرسپوليسي .............. ok
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
پاسخ
2
8
چرا ظریف گفته بود تحریم ها تا 22 بهمن شکسته میشه نشد؟آهان تا 22 بهمن 98 گفته بود حتما..........
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
اشتباهي گفته ديگه...........
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
پاسخ
2
3
چقد باحاله .؟آقای درخشان با یه برد یاد سهمیه آسیا میوفته خیلی جالبه
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
بعععله ديگه پس چي راستي من پرسپوليسي ام
نظر شوذب
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
پاسخ
5
8
درگذشت مادر جناب آقای احمدی نژادراتسلیت عرض می نمائیم
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
تسليت تسليت تسليت جناب احمدي نژاد رئيس جمهور سابق ايران
نظر زهرا 14 ساله
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
پاسخ
1
1
از اين به بعد من ميخام با اين اسم نظر بدهم
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
پاسخ
2
1
پرسپولیسیارو عشقه
پاسخ ها
نظر زهرا 14 ساله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
بعله پس چي
نظر حديه
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
پاسخ
0
3
باي باي
نظر بانک توسعه تعاون
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
پاسخ
1
2
بانک توسعه تعاون برای سال 94نیروهای شرکتی خودش را تبدیل وضعیت نمیکندپس این رای دیوان عدالت اداری برای چه کسانی رای دادبابابهدادمانیروهای شرکتی بانک توسعه تعاون برسید
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
پاسخ
0
5
علی دایی رو عشقه که بین بهترینهای جهان بازی میکنه و نام ایران رو در جهان سر افراز میکنه واقعا افتخاریه برا ایران و ایرانی
نظر نظر یک کارشناس اقتصادی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
پاسخ
0
12
زندگی هر روز داره سخت تر میشه ما اقتصاد

دانها می دانیم در کشور چه می گذرد تو را

خدا دولت محترم دروغ نگو که تورم در کشور

17درصد است بالای 30درصد تورم داریم یک کیلو
نظر يك كارمند
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
پاسخ
0
2
جناب روزنامه ..... ،شما ثروت داريد وبه هرجا مي رويد وبه وام سفر آنتاليا نياز نداريد.شما به ندادن مطالبات وظلمها به كارمندان كي پرداخته بوديد؟حالا وام يك بانك را به كارمند گنده مي كنيد؟ هميشه از روزنامه خود جناحي استفاده كرده ومي كنيدوبه فكر عدالت براي اقشار مردم نيستيد.دوهوايي هم مال مسئولان وهم نويسندگان تندرو مي باشد.
نظر دانشجو
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
پاسخ
2
6
کسی شک نداره که دولت قبل اشتباهات بزرگی داشته اماچرااین دولت که ادعای داشتن برنامه 100روزه و ...داشته کاری ازپیش نبرده؟
پاسخ ها
نظر محمد
| ROMANIA |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
تخریب دولت گذشته کم کاری نبود
نظر امیر
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
پاسخ
1
5
لطفا قوه قضاییه نام افرادی که در مناسبت های مختلف با عفو و تخفیف مجازات ازاد میشوند در روزنامه درج شود تا ملت شریف هم آگاه شوند .متشکرم
ROMANIA
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
پاسخ
1
7
قیمت نفت اگه 200 دلاربشه هیچ دردی ازدل مردم دوا نمیشه .چون باندبازیه.نظارت نیس.بیکاری بیداد میکنه.کجاست گوش شنوا مادلمون خوش میکنیم بااین حرفا.........
نظر نظر ابراهیمی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
پاسخ
3
8
جناب آقای روحانی و معاون اول جنابعالی

مطمئن باشید که در نهایت دو سال دیگر عمر

دولت شما هم تمام می شود پس بنابراین

خودتان را آماده کنید برای انتقادات دولت

بعدی چون رسم مملکت ما تا امروز همین

بوده به امید آن روز
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
پاسخ
3
0
زهرا چرا این روزها نظری نمیده .میخوام بدونم نظرش راجب به دولت بعدی چیه؟
نظر زهرا 14 ساله
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
پاسخ
2
2
هنوز اين دولت تموم نشده فكر دولت بعدي هستين
نظر زهرا 14 ساله
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
پاسخ
2
0
اينم از نظر من چند روز دور كامپيوتر نيومدم
نظر زهرا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
پاسخ
2
2
خدا حافظ براي هميشه من ديگه نميام اينجا
نظر سپیده
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
پاسخ
1
7
لطفاً فکر کار برای جوان ها باشید به جای سفر های بی مورد.هر دولتی تونست پارتی بازی رو مهار بکنه از من جایزه داره.
پاسخ ها
نظر براخاص
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
به خدا اگه پارتی بازی درست بشه قسم میخورم خودم را از برج میلاد پایین بندازم بنده خودم هم با پارتی سر کار رفتم
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
پاسخ
4
3
ببخشید سپیده خانوم فکر نمیکنید با این وضعی که جوانان دارن همون بهتر که بیکار باشن .آخه توقع نیست ماشالا دیپلمش فکر میکنه به اندازه یه کارشناس حقوق باید بگیره اونوقت شما میگید فکری بحال بیکاری کنید اول خودمون رو اصلاح کنیم. من موافق بیکاری نیستم اما وضع ما جوونها هم خوب نیست
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
پاسخ
1
2
با نظر سپیده موافقم.آقا محمد این چه حرفیه .وقتی ما خودمون راجب خودمون بد میگیم و به خودمون اطمینان نداریم پس این دولت حق داره به ما کار نمیده.دست از این حرکتا بردارید
نظر علیرضا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
پاسخ
1
4
اقای درخشان تو برای سرمربیگریه پرسپولیس کوچکی بابا ترا خدا اگر می خوای به فوتبال پرسوپلیس کمک کنی برو قسمتی دیگه بزار یک مربیه خوب بیاد ترو خدا
نظر حسین
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
پاسخ
1
3
از نظرات اهورا جالب و همش حقیقت محضه.حرف دل ما قشر ضعیف جامعه هستش
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
پاسخ
1
0
با سلام حضور دوستان عزیز.جناب آقای اهورا من که نگفتم مخالفم گفتم مقصر ما خودمونیم ولی انصافا نگاه به خودت نکن به جونا نگاه بنداز با این پرستیز بخوان برن تو اداره اداره کجا بره در هر صورت ما جوونا پر توقعیم دیگه ساز مخالف اهمیت نداره.در خصوص این که حسین آقا فکر نکنم در جریان موضوهع باشه میگه من موافقم قشر ضعیف داداشی تو خودتو دست کم نگیر از ما بدتر هم هست.یاعلی
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
پاسخ
2
3
اگر در گذشته به اسم تولید بیشتر بصورت غیر علمی و اصولی این همه چاه آب کشاورزی واگذار نمیکردند الان مشکل آب نداشتیم حالا متاسفانه نه سرمایه عظیم آبهای زیر زمینی را داریم نه روی زمین .
نظر عبدالله
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
پاسخ
2
6
من هرچه نظر می دم شما چاپ نمی کنید و می دانم باز هم چاپ نمی کنید ولی می خوانید بهتر است جمعش کنید چون بی ارزش است کارتان
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
پاسخ
1
10
یارانه برای همه اقشار جامعه هست اگه میخواین بدین به همه بدین چون همه از این بیت المال حق دارن و اگه خواستین این چنر غاز رو ندین به کسی ندین .دولت ایران باید به هر نفر ایرانی 400000 تومان بده نه 40000 تومان
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
پاسخ
6
0
جناب آقای اهورا چرا پیله کردید به این چندر غاز پول بنظر من اگه نگیرید سنگین ترید جایی رو بند میکنه؟
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
چی میگی اقا... من که بابام یه کارمنده و حقوقش 1 ملییون هست به مشکل خوردیم و اگر یارانه ندن دیگه حال روزمون بهتر نمیشه که بدتر هم میشه.........
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
واقعا خجالت داره واسه شماها .... اسمتون رو گذاشتید ایرانی ولی غیرت یه ایرانی رو نداری متاسفم برای شما........ حتما پولداری که این حرفا رو میزنی
نظر زهرا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
پاسخ
3
2
سسسسسسسسسسسسسسسلللللللللامم به شما ها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
پاسخ
3
5
احمدی نژاد سالار اردستان
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
پاسخ
3
2
در مشکل کم آبی باید یک سری کشتها را مهار کرد مثل کشت انگور که آب زیادی را هدر میدهد ضمنا نوع سازه ساختمانی کشورمان که برای ملات سازی مثل سیمان و گچ و خاک و غیره آب شرب زیادی مصرف میشود باید فکری کرد
پاسخ ها
نظر براخاص
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
افرین به این مهندسان شریف ؟حتما دنبال کار هم میگردی
نظر شهروند ابای
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
پاسخ
2
3
پرسپولیس شالکه 04
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
پاسخ
1
1
شلام .خوب جوابش رو دادی زهرا .این آقا محمد حتما نیاز نداره و نمیدونه که یر گشن8ه به زمین گذاشتن یعنی چی یارانه حق مردم ایرانه و بس...............
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
سلام نه شلام اهورا ......... خوب بود جوابم.....
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
پاسخ
2
4
بعضی ها دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن مثل آفا محمد.شما به نظرم هنوز سرما به تنت نخورده که یارانه رو و مردم قشر ضعیف رو به مسخره گرفتین
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
پاسخ
1
1
آره زهرا گفتم که خوب جواب محمد رو دادی .به قول تو حتما پولداره درست میگی زهرا
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
پاسخ
1
2
به نظرم افشین قطبی گزینه خوبیه چون یه سال تونست پرسپولیس رو قهرمان کنه در کل کانامش از درخشان خیلی بهتره
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
پاسخ
0
4
صبح داشتم میومدم سر کار به یه صحنه ای برخورد کردم که ای کاش نمیدیدم.اینجا تو ساری چند روزه هوا خیلی سرد شد .دیدم یه مادر با بچش تو این سرما زیر پل عابر خوابن فقط یه چادر روشون کشیده .جواب اینا رو کی باید بده چرا مسئولان ما فکر ان مادر و امثال این مادر نیستن به خدا گناه دارن شما دوست داشتین زن و بچه خودتون این وضع رو داشتن .......خدایا کمک کن به بزرگیت
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
پاسخ
0
1
سلام زهرا.........آره خوب جوابش رو دادی
نظر عاشقان امیر
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
پاسخ
1
0
عاشق فقد امیر سهرابی مربی فقد امیر سهرابی
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
شما چی میگی این وسط هههههههههههههههه تو کی هستی .........
نظر زهرا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
پاسخ
0
1
بعضی ها هستن با هم هستن ودر بعضی جاها بر علیه هم موافقین...............چه کسی هست رو نپرسین فعلا جواب بدین
ROMANIA
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
پاسخ
2
3
آقای روشن خواهشا" راجع به استقلال نظر ندهید بگذارید تیم آرامش داشته باشد
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
موافقم با نظرت kia درست میگی.......
نظر جانباز
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
پاسخ
0
3
علی رغم اینکه بعد از 25 سال هنوز کابوس جنگ را می بینیم و با این مشکلات خود را به مقطع دکتری رساندم و از بودجه خود و کمک دولت خود را جهت خدمت بیشتر به نظام جمهوری اسلامی آماده نمودم به علت اینکه بعضی ها از میز و پست و مقام خودشان می ترسیدند توطعه نمودند که با مصرزف اینهمه بودجه و هزینه از خودم و دولت کنار بایستم و آنها هم میز و هم پست و مقام و هم از دریافت فوالعاده آنچنینین محروم نشوند ایا این باعث تاسف جامعه نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟آیا فریادرسی در این کشور هست ؟؟؟؟؟؟آیا مسئولین باید اینقدر نمک نشناس باشند که زحمات و خدمات ایثارگران دیروز را نبینند ؟؟؟تورا خدا صدای مر ا به گوش مسئولین برسانید تا شاید گوش شنوایی پیدا شود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر يك جانباز جنگ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
آري برادر.من هم توسط برخي سودجويان پست وثروت ،گوشت قرباني هستم.برخي ماودفاع از ميهن را به نرخ روز فروخته اند.برخي شعاربلندسر مي دهند ولي سوداي قدرت وثروت را از ته دل مي پرورانند.
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
پاسخ
0
0
نظر زهرا درسته
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
ممنون
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
پاسخ
0
5
آقای روحانی دوات شما کم آورده مردم چه گناهی دارن
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
پاسخ
1
5
یعنی ما از عربستان کمتریم. مردم عربستان دارن بدون هیچ دغدغه ای زندگی میکنند در بهترین خانه ها و مجللترین مکانهه ما باید اینجور باشیم که به پول 45 تومن یارانه محتاج باشیم
پاسخ ها
نظر ميثم تمار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
همه جا همين طوريه همون آمريكا كه هي ميگن اونبار يه دانش آموز با يه اسلحه به مدرسه حمله كرد و چندتا از همكلاسياشو كشت
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
پاسخ
0
4
خداوند میگه از روزی بترسین که بنده من جز من کسی رو نداشته باسه و منو صدا کنه بترسین از اون روز
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
پاسخ
0
6
حالا علم بهتره یا ثروت...............من میگم ثروت چون الان تو مملکت ما هم میشه علم رو با ثروت خرید هم چیزای دیگه برا یه زندگی توپ........الان اگه کسی بگه علم بهتره واقعا عقب افتادست
پاسخ ها
نظر دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
علمي كه بتواند ثروت پاك به ارمغان آورد فوق العاده خوب است.ثروتي كه بتواند علم را درخدمت بشريت اضافه كند نيز فوق العاده خوب است.كسي نمي تواند بگويد چشم چپ مهم تر است يا چشم راست.
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
پاسخ
0
6
یکی میلیاردی داره هرساله میره مکه یکی مثل ما از اول صبح تا غروب باید برا مردم کار کنه آخرشم 2 تا قسطش عقب بیوفته واقعا آدم از کار کردن و زندگی کردن خسته میشه
نظر جعفري
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
پاسخ
0
0
خيلي خوب بود
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
چی خیلی خوب بود ................
نظر يك ايراني
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
پاسخ
1
7
فروش سربازي كساني كه فراري بودند يعني خيانت به مردم مبارز ايران -شهدا-جانبازان ورزمندگان وكليه سربازان ميهن .اين طرح به اشخاص پولدار جسارت خلاف نسبت به دفاع از ميهن را مي دهدوجورش را افراد قانونمندوفقير جامعه مي كشند. يعني طراح به كلام امام(ره) توجه كرده است ،كه مستضعفان را صاحبان اصلي انقلاب مي دانستندوعدالت را توصيه فرمودند.
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
پاسخ
1
2
ربطی به خیانت نداره اقا یا خانم ایرانی
نظر اهورا
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
پاسخ
1
1
آقای جعفری تو هم مثل ما دلت پر هستش
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
شما فهمیدی منظور اقای جعفری چی بود من که نفهمیدم..........
نظر شهروند ابای
| درباره عناوین روزنامه های امروز
ROMANIA
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
پاسخ
1
4
از فردا پرسپولیس رفت پرسه پولیس آمد
نظر حسینعلی
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
پاسخ
0
5
چرا جلوی وارداتی که من جوان را بیکار وامثال من را نمگیرید کی باید جواب دهد اهای دولت تدبیر وامید شما که گفتید صدروزه مملکت را می سازید چی شد بس سرکاریم نه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
پاسخ
4
4
روزنامه ورزشی استقلال از حرص و حسادت حتی یک کلمه راجع به برد مهم و ارزشمند پرسپولیس مقابل لخویای قطر ننوشت.
خیلی تابلو بود. حسادت تا چه اندازه؟
پاسخ ها
نظر unname
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
حالا اگه استقلال برده بود پرسپولیس می نوشت؟!!!
اسم روزنامه روشه چرا باید از پرسپولیس بنویسه!!!
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
اسمش روشه روزنامه استقلال واسه چی درباره پرسپولیس بنویسه .............
UNITED KINGDOM
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پاسخ
0
0
واقعا مردم بدبخت
نظر محمد
| درباره عناوین روزنامه های امروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پاسخ