۲۵۱۴۰۲
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

«ساغر عزیزی» از نقش «فرح دیبا» گفت

ساغر عزیزی بازیگر سریال «معمای شاه» در خصوص نقش خود و ویژگی‌هایی این مجموعه؛ گفت: از آنجایی که من آدم سیاسی نیستم و در مجموع از سیاست چیز زیادی نمی‌دانم، اما ایفای نقش ملکه برایم جذاب بود به همین دلیل درنهایت آنرا پذیرفتم.

باشگاه خبرنگاران جوان: ساغر عزیزی بازیگر سریال «معمای شاه» در خصوص نقش خود و ویژگی‌هایی این مجموعه ؛ گفت: در این کار نقش فرح دیبا همسر محمد رضا شاه را ایفا می‌کنم. فرح دیبا کاراکتری معاصر است که برای بازی آن مطالعات فراوانی را انجام داده‌ام به مستندات و فیلم‌های بسیاری رجوع کرده و در کل مطالب و کتاب‌های زیادی در این زمینه خوانده‌ام.

در ابتدا پذیرفتن این نقش کمی برایم سخت بود. زیرا این شخصیت،معاصر است و همین باعث می‌شد تا حضور در این مجموعه دشوار باشد. از آنجایی که من آدم سیاسی نیستم و در مجموع از سیاست چیز زیادی نمی‌دانم، اما ایفای نقش ملکه برایم جذاب بود به همین دلیل درنهایت آنرا پذیرفتم.

وی ادامه داد: به طور کل به دلیل معاصر بودن این شخصیت، سختی‌های فراوانی برای ایفای آن وجود داشت. من فکر می‌کنم بزرگترین سختی این کار زمان طولانی گریم و لباس بود که باید انجام می‌شد بطوری که گریم نقش فرح دیبا در حدود ۱۲-۱۱ ساعت زمان می‌برد. خیلی اوقات کارگردان و تعداد زیادی از عوامل گروه یکدیگر مرا همراهی می‌کردند. در کل ساغر در شروع هر روز کار می‌رفت و فرح دیبا باز می‌گشت.

«ساغر عزیزی» از نقش «فرح دیبا» گفت

ساغر عزیزی در رابطه با گریم شهرام خلج بیان کرد: این سومین بار است که شاهد گریم آقای خلج هستم. طراحی گریم دو کار قبلی یعنی «تبریز در مه» و « سال‌های مشروطه» نیز بر عهده شهرام خلج بوده که در هر دوی آن‌ها افتخار حضور داشتم. به همین دلیل باید بگویم کار او بسیار عالی است و همچنین کسانی که وی به عنوان مجری‌های گریم انتخاب می‌کند بسیار دوست داشتنی هستند. گروه صحنه و لباس در این مجموعه زحمات زیادی کشیده‌اند. آن‌ها با عشق کار کرده‌اند و خلج نیز طراح با ذوق و سلیقه‌ای است که گریم‌های شبیه سازی را بسیار خوب پیاده می‌کند.

وی در خصوص همکاری با ورزی عنوان کرد: آقای ورزی کسی است که خودش سناریو را نوشته و به همین دلیل اشراف کاملی به کار دارند. او به خوبی می‌داند که قرار است چه کاری را انجام دهد. با تسلطی که به کار دارد می‌داند به دنبال چیست و این نکته بارز این کارگردان است.

بازیگر سریال «تبریز در‌مه» اظهار داشت: من در بخش‌های سلطنتی مجموعه کار کرده‌ام. به زعم من نگاه واقع گرایانه به مسائل سیاسی آن زمان مانند تأثیرات کشورهای مختلفی چون شوروی، انگلیس و روشنفکران و حتی خود مردم از ویژگی‌هایی اصلی این سریال است. به طور معمول اگر ذهن مردم بخش‌های تاریخی را حفظ کند خوب است. اما بهتر است جوان‌ترها از وقوع انقلاب‌ها و اینگونه مجموعه‌ها درس‌های لازم را گرفته تا پس از آن شاهد اتفاقات ناگوار قبل از انقلاب نباشیم.

بازیگر سریال «سال‌های مشروطه» تصریح کرد: مردم با دیدن صحنه‌های این مجموعه تاریخی نوستالژی‌های خود را به یاد می‌آورند چرا که این کار بازسازی آن دوران بوده و مردم پای آن نشسته و پی‌گیر آن خواهند بود. دلیل دیگر، انرژی و وقتی است که عوامل این سریال صرف آن کرده‌اند.

عزیزی افزود: متأسفانه در کشورها سرانه مطالعه پایین است. بنا‌براین اگر موضوعاتی به شکل صوتی و تصویری بیان شوند، یاد‌آوری خوبی بوده و ساختن آنها نیز بسیار مفید و لازم خواهد بود.

وی تأکید کرد: با توجه به جغرافیا و موقعیت حساس کشور ما در زمان انقلاب و بعد از آن جنگ تحمیلی و حفظ مرزهای کشور باید خدا را شکر کرد که ما کشور بسیار امنی داریم. در نتیجه فکر می‌کنم اگر کمی دقیق شویم نباید موقعیت فعلی خود و شرایط را تغییر دهیم، بلکه از تاریخ و تماشای کارهای تاریخی درس‌های لازم را بگیریم.

وی در پایان گفت: هر روز که می‌گذرد عرق من به وطنم بیشتر می‌شود همه هنرمندان به عشق مردم کار می‌کنند. نه تنها من بلکه سرمایه همه هنرمندان مردم هستند. به همین خاطر همراهی و عشق مردم به ما انرژی خوبی می‌دهد. امیدوارم با حضور در این کار تأثیر مثبتی روی مخاطب بگذارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرش حوله است ؟

    • asal

      فقط لباساش شبیه فرح است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج