۲۵۱۴۳۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

برخوردبا طرح عجیب همدردی با بازماندگان منا

قائم مقام شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به اجرای یک طرح عجیب برای همدردی با خانواده بازماندگان فاجعه منا که در قالب نمایشگاهی از سوی یک موسسه خیریه در بوستان نهج البلاغه برگزار شد گفت: نیروهای شهرداری منطقه بلافاصله پس از اطلاع از موضوع ، نسبت به جمع آوری نمایشگاه در محل اقدام کردند.

خبرگزاری ایرنا: قائم مقام شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به اجرای یک طرح عجیب برای همدردی با خانواده بازماندگان فاجعه منا که در قالب نمایشگاهی از سوی یک موسسه خیریه در بوستان نهج البلاغه برگزار شد گفت: نیروهای شهرداری منطقه بلافاصله پس از اطلاع از موضوع ، نسبت به جمع آوری نمایشگاه در محل اقدام کردند.

علی درویش پور با اشاره به برپایی غرفه یک موسسه خیریه در بوستان نهج البلاغه افزود: مدیران و متولیان برپایی غرفه نمایشگاهی این موسسه با توجه به وقوع فاجعه منا دچار احساسات شده و در اقدامی به منظور همدردی با بازماندگان این فاجعه، تعداد زیادی جسد کفن پوش(نمادین) را در محوطه بوستان و در حاشیه غرفه خود به نمایش می گذارند.

برخوردبا طرح عجیب همدردی با بازماندگان منا

وی با اشاره به اینکه این اقدام موجب گلایه و اعتراض بسیاری از شهروندان شده بود، اظهار کرد: شهرداری منطقه ۲ بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع با این اقدام خودسرانه موسسه خیریه برخورد کرده است.

روز گذشته یک موسسه خیریه با هدف ابراز همدردی با خانواده جانباختگان فاجعه منا، حدود ۱۰۰ جنازه کفن پوش را به صورت نمادین در بوستان نهج البلاغه روی زمین قرار داد که این اقدام موجب حیرت و اعتراض بسیاری از شهروندان و رهگذران در محوطه این بوستان شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • golbahar

      مسخره ها این دیگه چه کاریه؟گندشو دراوردن دیگه با این نمادین کاریاشون.خوب شد جمعش کردن.این دیگه چه جور همدردیه؟بدتر دردو بزرگترش کردن با این کارشون

    • بدون نام

      جسد کفن پوش واقعی به اندازه کافی برامون امد نیازی به جسد نمادین انها نبود . واقعا که کارشون نمک پاشیدن برزخم بازماندگان بود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج