۲۵۱۷۵۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اعتراض برانکو به برنامه‌ریزی سازمان لیگ

هیچ چیز باب میل برانکو نیست. نه حال و روز پرسپولیس بدون هادی نوروزی و نه برنامه‌ای که این تیم بدون کاپیتان باید طبق آن به میدان برود.

ایران ورزشی: هیچ چیز باب میل برانکو نیست. نه حال و روز پرسپولیس بدون هادی نوروزی و نه برنامه‌ای که این تیم بدون کاپیتان باید طبق آن به میدان برود. تیم برانکو این روزها نه کاپیتان دارد، نه حال و حوصله‌ای برای فوتبال و نه حتی ملی‌پوشانش که تمام این روزهای تعطیل را در اردوی تیم‌ملی گذرانده‌اند و وقتی به پرسپولیس می‌رسند که فرصتی برای تمرین نمانده. تازه خستگی‌شان هم هست که البته برانکو چاره‌ای ندارد جز اینکه با نادیده گرفتن آن ملی‌پوشان را به بازی بگیرد.

دلخوری‌هایش از برنامه‌ریزی سازمان لیگ را اما نمی‌تواند پنهان کند و معترضانه به آن واکنش نشان می‌دهد: «از دست دادن هادی تنها مشکل ما برای بازی با صبا نیست بلکه ما برای این بازی ۱۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم. ۵ بازیکن ما در اردوی تیم‌ملی هستند، دو محروم هم داریم و چهار مصدوم. خالقی‌فر هم دو روز پیش مصدوم شد و به خاطر اتفاقات ناگوار چند روز اخیر هم هادی دیگر با ما نیست. پس ما برای بازی با صبا ۱۲ بازیکن خود را نداریم. واقعا با این برنامه عالی، همه چیز خوب پیش می‌رود. برنامه بازی‌ها عالی طراحی شده و ما باید دو روز بعد از بازی تیم‌ملی بازی کنیم. این طراحی خیلی خوب است که بازیکن فقط دو روز وقت دارد خودش را آماده کند.

مگر می‌شود یک بازیکن را در دو روز آماده کرد؟ من خبر ندارم باشگاه برای تعویق بازی درخواستی داده یا نه اما در صحبت با مدیران باشگاه واقعیت را بیان کردم که چطور می‌شود با این برنامه خوب پیش رفت. در واقع اعتراض کردم اما این را هم می‌دانم که مجبوریم بازی کنیم. طبق قانون بازی تیم‌ملی باید ۷۲ ساعت قبل از بازی لیگ برگزار شود اما متاسفانه در ایران اینطور نیست. در برنامه‌ریزی‌ بازی‌های لیگ اصلا به فکر ما نبوده‌اند و ما هم چاره‌ای نداریم جز اینکه با شرایط بسازیم. آن هم در حالی که همه چیز علیه پرسپولیس است. گذشته از همه اینها، ما بعد از کاپیتان‌مان کار سخت‌تری داریم و اگر نتوانیم زودتر به شرایط عادی برگردیم، حتما به دردسر می‌افتیم. فوت هادی نوروزی واقعا بزرگ‌ترین شوک در زندگی ورزشی من بود و کار پرسپولیس را هم خیلی سخت کرده. از دست دادن هادی فقدانی است که هیچ‌وقت نمی‌توان آن را جبران کرد اما زندگی جاری است و ما باید به شرایط طبیعی و عادی برگردیم. چاره‌ای هم جز این نداریم.»

در ادامه، سرمربی کروات پرسپولیس درباره رویارویی‌ با علی دایی که پیش‌تر در تیم‌ملی شاگردش بوده، می‌گوید: «ما که با علی دایی بازی نداریم، با تیم صبا بازی داریم اما اگر منظورتان دوئل من و دایی است، باید بگویم خوشحالم که علی دایی یک مربی موفق شده و تجارب و دانش خود را در اختیار نسل‌های جدید گذاشته اما من با او دوئلی ندارم. دایی بزرگی‌اش را نشان داده که می‌خواهد پیشرفت کند. تجربه و دانش او در مربیگری خوب است و تیم خوبی دارد. خودش هم که بهترین گلزن جهان است و قطعا اگر بازی می‌کرد، کار ما سخت‌تر می‌شد. من برای علی دایی احترام زیادی قایلم و به‌عنوان یک مربی، حضور موفقش در فوتبال را به او تبریک می‌گویم اما در عین حال برای شکست دادن او تلاش خواهم کرد.»

برانکو بعد از جلسه یک ساعته با طاهری: باید زودتر به شرایط عادی بازگردیم

سرمربی کروات پرسپولیس دیروز نزدیک به یک ساعت در باشگاه میهمان بود و با طاهری گفت‌وگو می‌کرد. حوالی ظهر بود که برانکو ایوانکوویچ به همراه دستیاران هموطنان خود وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد و البته رضا چلنگر به‌عنوان مترجم همراهی‌اش می‌کرد. حضور سرمربی کروات در باشگاه بیش از یک ساعت طول کشید و او موقع خروج از ساختمان به خبرنگاران گفت: «به باشگاه آمدیم تا برنامه‌ریزی دقیقی برای ادامه راه تیم انجام دهیم. به هر حال اتفاق تلخی رخ داده و همه ما ناراحتیم اما باید با کمک یکدیگر از این مرحله بیرون بیاییم. در همین رابطه با طاهری صحبت کردیم و تصمیم گرفتیم اقداماتی انجام دهیم تا بازیکنان این ضایعه بزرگ را فراموش کنند و تیم به حالت عادی برگردد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج