۲۵۱۸۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دشان: بنزما را تعویض نخواهم کرد

سرمربی تیم ملی فرانسه با کنایه به تصمیم اخیر رافائل بنیتس در رئال‌مادرید، گفت که در بازی پیش روی خروس‌‌ها مهاجم کهشکانی‌ها را تعویض نمی‌کند.

خبرگزاری تسنیم: دیدیه دشان در یک کنفرانس خبری از کریم بنزما حمایت کرد و گفت برخلاف همتای اسپانیایی‌اش در رئال مادرید، مهاجم کهکشانی‌ها را تعویض نخواهد کرد.

بنزما در شش بازی از هشت بازی که در این فصل برای رئال مادرید به میدان رفته، تعویض شده است و دو روز پیش هم نارضایتی خود را از رویکرد رافائل بنیتس، سرمربی کهکشانی‌ها در قبال او ابراز داشت.

دیدیه دشان اما می‌گوید که قصد دارد راهی را که بنیتس می‌رود، ادامه دهد. او که این روزها تیمش را برای دو بازی دوستانه برابر ارمنستان و دانمارک آماده می‌کند، درباره بنزما گفت: کریم همیشه می‌خواهد برای ما گلزنی کند، اما گلزنی تنها کاری نیست که او می‌‌تواند برای ما انجام دهد. من او را تعویض نخواهم کرد، چون بازیکنی در خدمت تیم است که برای ما اهمیت فراوانی دارد.

این اولین باری نیست که سرمربی خروس‌ها به صورت علنی از بنزما حمایت می‌کند. ماه مارس سال گذشته نیز دشان از مهاجم پیشین لیون حمایت کرده بود. البته برخلاف او بنیتس، بنزما را بازیکنی با توانایی ۹۰ دقیقه حضور در میدان نمی‌بیند و دربی مادرید ششمین باری بود که این مربی اسپانیایی بنزما را از میدان بیرون آورد.

با احتساب ۱۴ دقیقه‌ای نیمکت‌نشینی در دربی مادرید، بنزما در این فصل ۱۲۶ دقیقه از هشت بازی را روی نیمکت سپری کرده است. این در حالی است که وی در ۵۹۴ دقیقه بازی‌اش هفت گل به ثمر سانده است، یعنی یک گل در هر ۸۴ دقیقه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج