۲۵۲۱۸۶
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

توزیع شیر رایگان در تمامی مدارس کشور

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از آغاز توزیع شیر رایگان در تمام مدارس کشور به میزان ۷۰ نوبت در سال تحصیلی، از نیمه دوم مهر ماه خبر داد.

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از آغاز توزیع شیر رایگان در تمام مدارس کشور به میزان ۷۰ نوبت در سال تحصیلی، از نیمه دوم مهر ماه خبر داد.

سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «وضعیت توزیع شیر رایگان در مدارس چگونه است؟»، اظهار داشت: کار توزیع ۷۰ نوبت شیر رایگان در مدارس کشور برای سال تحصیلی جاری از نیمه دوم مهر ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: برای توزیع شیر رایگان در مدارس، ۴۵۰ میلیارد تومان از محل هدفمندی رایانه‌ها و ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات آموزش و پرورش هزینه خواهیم کرد.

بطحایی با بیان اینکه توزیع شیر رایگان برای دانش‌آموزان به صورت نمادین از روز نخست آغاز سال تحصیلی در برخی مدارس آغاز شد، خاطرنشان کرد: شیر رایگان در سال جاری در تمام پایه‌های تحصیلی توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: امسال بهترین سالی است که در حوزه شیر مدارس اعتبارات خواهیم داشت، زیرا اعتبارات شیر مدارس مشخص است و از نیمه دوم مهر ماه کار توزیع شیر رایگان در مدارس آغاز می‌شود.

وی در خصوص زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معوق بازنشستگان آموزش و پرورش، به خبرنگار فارس گفت: متأسفانه هنوز اعتباری برای پرداخت پاداش پایان خدمت دریافت نکرده‌ایم.

بطحایی افزود: پاداش پایان خدمت فرهنگیانی که در نیمه دوم سال ۹۳ بازنشسته شدند هنوز پرداخت نشده است و در انتظار تخصیص اعتبارات کافی در این خصوص هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید مهدی

      حدود 60 سال پیش که کلاس یکم دبستان بودم یادم میاید دولت و یا مجلس انزمان کتک زدن دانش اموزان را عملی مجرمانه اعلام نمود چه این مساله بسیار حاد شده بود و عملا ناظم دبستانها با چوب معروف به چوب البالو بعناوین مختلف دانش اموزان را مورد لطف قرار میدادند و متعاقب ان و درست از فردای ابلاغ این قانون توزیع شیر رایگان در دبستانها هم اغاز گردید. با خواندن این خبر که میخواهند شیر رایگان در مدارس توزیع کنند با خودم گفتم خدا را شکر که به جایگاهمان در 60 سال پیش باز گشتیم !

    • بدون نام

      اصلا اين طور نيست پارسال به پيش دبستانى ها در شهر آستارا كه شيفت بعد از ظهر بودند شير ندادند

    • محمد

      آب شیر

    • بدون نام

      بچه های ما در مدرسه شهریار درس می خوانند اطلا شیر داده نمی شود چرا خدا می داند .بعد می گن سه تا فرزند بیاورید شما یه شیر را قادر نیستن بدهید پدر مادر ها از کجا خرج بچه ها یش را بیاورد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج