۲۵۲۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فـال روزانه ۹۱/۳/۲۰

فـال روزانه  91/3/20



فـال روزانه ۱۳۹۱/۰۳/۲۰



فال روزانه متولدین ماه فروردین

امسال سال بسیار مهمی در زندگی شما خواهد بود. در واقع امسال می توانید مسیر زندگی خود و حتی شخصی دیگر را تعیین کنید. وقتی بر تصمیمات فرد دیگری تاثیر می گذارید، نقشی کاملا متفاوت را برعهده می گیرید، نقشی که مستلزم قدرت و در عین حال مسئولیت بیشتری است. هرچه بیشتر تلاش کنید پول بیشتری به دست خواهید آورد ولی پول تنها پاداش شما نیست. موقعیت اجتماعی بهتر و ریاست چیزهایی هستند که از این طریق به دست خواهید آورد پس انرژی و تمرکز تان را حفظ و در مسیر درست هدایت کنید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: ۱۰

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

اشتباهات اجتناب ناپذیر هستند و اکثر آنها می توانند مفید باشند. کافی است نگاه خود را تغییر دهید و مثبت نگاه کنید، آن وقت خواهید دید که اشتباهات می توانند فرصت هایی باشند برای بهتر شدن و کسب تجارب تازه. انرژی خود را صرف چیزهای بیهوده وبی فایده نکنید و در عوض آن را در مسیری به کار بگیرید که به اهداف و آرزهای شما منتهی می شود. شما از توانایی و استعداد بالایی برخوردار هستید ولی آیا تا به حال به خوبی از آن استفاده کرده اید؟

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: ۳

فال روزانه متولدین ماه خرداد

شما برای خوشبختی و سعادت به کمک دیگران نیازی ندارید، چون تنها کسی هستید که می تواند بر زندگیتان اثر بگذارد. بنابراین به توانایی های خود اعتماد کنید و با اراده و پشتکار در مسیری که برای زندگی خود تعیین کرده اید پیش بروید. از بین دوستانی که دارید بعضی ها هنوز حسن نیت خود را ثابت نکرده اند پس مراقب باشید. رازهایی را که در دل نگه داشته اید همچنان پنهان نگه دارید. خدا را فراموش نکنید و در هر کاری از او کمک بخواهید.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: ۴

فال روزانه متولدین ماه تیر

اگر می خواهید مسئله ای مهم را با کسی مطرح کنید بهتر است صبر کنید تا زمان مناسب آن فرا برسد وگرنه ممکن است در بیان مقصود خود و هدایت مکالمه در مسیر درست به مشکل بر بخورید. به آنچه که می خواهید به طرف مقابل منتقل کنید خوب فکر کنید و برای آنچه می خواهید بگویید برنامه ریزی کنید. یکی از دوستان با شما تماس خواهد گرفت و خبر تازه ای را به شما خواهد داد. این خبر می تواند شما را هیجان زده و خوشحال کند.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: ۱۲

فال روزانه متولدین ماه مرداد

شما مدتی قبل نیمه گمشده تان را پیدا کرده اید و وقت آن رسیده که به انتخاب خود به طور کامل اعتماد کنید و دودلی ها و تردیدها را برای همیشه دور بریزید. یادتان باشد شک و تردید می تواند بر روابط عاطفی ما سایه بیندازد و نوعی انرژی منفی در اطراف آن به وجود آورد. در برابر رفتارهای اشتباه اطرافیان و به خصوص اعضای خانواده صبورتر رفتار کنید و این قدر زود از کوره در نروید. به دیگران فرصت بدهید تا خود را ثابت کنند.

رنگ شانس شما: سرخابی

عدد شانس شما: ۶

فال روزانه متولدین ماه شهریور

برای شما یک توصیه داریم و آن این است که فرصت های زندگی خود را به راحتی از دست ندهید. از گذشته تا به حال موقعیت های بسیار مناسبی برای شما پیش آمده که متاسفانه بعضی از آنها را به دلایلی مانند خونسردی، تنبلی یا سهل انگاری از دست داده اید! کاری را که به عهده دارید به پایان برسانید و آن را به فردا و فرداها موکول نکنید. به جای مقایسه خود با دیگران داشته ها و استعدادهای خود را در نظر بگیرید و در آنها سرمایه گذاری کنید.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: ۹

فال روزانه متولدین ماه مهر

وقتی یک رابطه عاطفی در حال تکامل است، در عین زیبایی و هیجانی که دارد، می تواند گاهاً باعث آشفتگی و سردرگمی شود. به هر حال مدت زمانی وقت لازم است تا به شناخت لازم دست پیدا کنید. توصیه ما این است که از ایده آل گرایی بپرهیزید و سعی کنید خود را با شرایطی که پیش می آید تطبیق بدهید. با توجه به اعتماد به نفسی که دارید ریسک پذیری شما در مسائل عاطفی بسیار زیاد است فقط از هرگونه افراط بپرهیزید. مشکلی که در حال حاضر با آن روبروهستید نیاز به صبر و تحمل دارد ولی عاقبت خوبی در انتظار شما است.

رنگ شانس شما: نقره ای

عدد شانس شما: ۵

فال روزانه متولدین ماه آبان

هیچ چیز به اندازه تصمیم های مالی درست نمی تواند بر احساس امنیت شما تاثیر بگذارد. همه ما گاهی دچار افراط و ولخرجی می شویم اما شما به تازگی مکررا دچار این اشتباه می شوید. همه می توانند استراتژی های مالی جدیدی را یاد بگیرند و از این طریق اشتباهات گذشته را جبران کنند. اگرچه این روزها حسابی درگیر کار یا درس هستید، ولی تصور روزهای آرام و شاد آینده باعث می شود که سختی های کنونی را تحمل کنید.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: ۶

فال روزانه متولدین ماه آذر

اگر احساس می کنید در محل کار یا تحصیل حرف هایی پشت سرتان زده شده یا می شود، بی تفاوت از کنار آن رد شوید چون بعضی چیزها ارزش صرف انرژی و وقت را ندارند. چه اهمیتی دارد اگر بعضی کارهای شما به مذاق دیگران خوش نمی آید یا بعضی ها به پیشرفت شما حسادت می کنند؟ در عین حال در حفظ دوستی خود با کسانی که حسن نیت خود را ثابت کرده اند بکوشید و از هر گونه عکس العمل یا رفتاری که بر این دوستی ها تاثیر سوء دارد بپرهیزید. با کسی که دوستش دارید روراست تر باشید و بعضی حقایق را هرچه زودتر با او در میان بگذارید.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: ۱

فال روزانه متولدین ماه دی

بعد از چند روز استراحت دوباره کارتان شروع شده و سرتان دوباره شلوغ شده است. از نظر عاطفی در شرایط بسیار خوبی به سر می برید پس با نگرانی های بی اساس آن را خراب نکنید. زندگی را سخت نگیرید تا زندگی هم به شما سخت نگیرد. سعی کنید به مسائل معنوی بیشتر اهمیت بدهید چون روحتان را آرام خواهند کرد. آرزوها و اهداف خود را با واقع بینی تعیین کنید و در صورت شکست مایوس و ناامید نشوید.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: ۱۱

فال روزانه متولدین ماه بهمن

در حال حاضر حوصله هیچ چیز جدیدی را ندارید، به خصوص در زمینه های عاشقانه و رمانتیک دوست ندارید تغییری در شرایط کنونی ایجاد شود. اگر فرصتی مناسب برای بیان احساساتتان پیش آمد، آن را از دست ندهید بلکه آنچه را در ذهنتان می گذرد به زبان بیاورید چون نتیجه ای غیرقابل منتظره و جالب در انتظرتان است. لحظات جادویی همیشه پیش نمی آیند پس از آنها بیشترین استفاده را ببرید.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: ۱۲

فال روزانه متولدین ماه اسفند

هنوز هیچ چیز مشخص نیست پس این همه نگرانی برای چیست؟ به جای نگرانی از آینده ای که هنوز نیامده است، بر زمان حال تمرکز کنید و فکرتان را به چیزهای نامعلوم و گنگ مشغول نکنید. شما برای کسی که دوستش دارید هرکاری می کنید و البته او هم محبت های شما را بی جواب نمی گذارد. برای تداوم هرچه بیشتر رابطه عاشقانه تان کافی است گذشت داشته باشید و او را درک کنید. آینده ای بسیار روشن در انتظار شما است.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: ۲

اگر امروز روز تولدتان است

جانی دپ (بازیگر) هم متولد امروز است. شما متولد خرداد هستید و دقیقا به همین دلیل شخصیتی دو بعدی دارید. شما بازیگوش، کمی دمدمی و در عین حال شوخ هستید اما بعد دیگر شخصیت شما مصمم، جدی و قابل اعتماد است. با اینکه در اکثر مواقع رفتاری شاد و بچگانه دارید، ولی آنچه را که در ذهنتان می گذرد با صراحت بیان می کنید. خانواده جز اولین اولویت های شما است.





فـال روزانه  91/3/20
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج