۲۵۲۶۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خرمگاه: بیرانوند باید جوابگو باشد

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: وقتی مربی و یا بازیکن اشتباه می‌کند باید جوابگوی اشتباه خود باشد.

خبرگزاری تسنیم: محمد خرمگاه در نشست خبری مربوط به دیدار تیمش مقابل دیانای باقرشهر در رقابت‌های مرحله یک شانزدهم جام حذفی، اظهار داشت: قبل از هرچیز درگذشت دوست خوبم هادی نوروزی، بازیکن با اخلاق و شایسته فوتبال ایران را تسلیت می‌گویم. عرض تسلیتی نیز به خانواده‌های حاجیانی که در حادثه منا درگذشتند، دارم.

وی افزود: در رقابت‌های جام حذفی فرق نمی‌کند حریف شما چه تیمی است. برای ما نیز تیم دیانا با تیم‌های لیگ برتری هیچ تفاوتی ندارد و ما طوری فکر می‌کنیم که گویا با استقلال و یا پرسپولیس بازی داریم. همه رقبا برای ما قابل احترام هستند و قطعاً فردا با تمام قوا به مصاف حریف‌مان خواهیم رفت.

مربی تیم نفت خاطرنشان کرد: ما برای بازی فردا مصدومانی به نام‌های صادقیان، مبعلی و قربانی داریم و شش ملی‌پوش‌مان نیز در این بازی حضور ندارند. از حریف‌مان شناختی نسبی داریم و اعتقادمان این است که آنها رقیبی خطرناکی برای نفت هستند و نباید دست‌کم‌شان بگیریم.

خرمگاه در واکنش به این مسئله که زمانش نرسیده که به بازیکنان نفت تهران شوک وارد شود تا به شرایط قبل فصل پیش برگردند، تصریح کرد: مطمئناً ما این فصل نتایج خوبی نگرفته‌ایم و این مسئله علت‌های مختلف دارد. مهمترین آنها ناهماهنگی بازیکنان است که با توجه به تغییرات زیاد این مسئله طبیعی است. تعطیلاتی که پیش روی تیم‌های لیگ برتری قرار گرفت خیلی به ما کمک کرد تا از نظر تاکتیکی به شکوفایی رسیده و ضعف‌های‌مان را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش در جام حذفی به دنبال قهرمانی است یا اینکه نمی‌توان نفت را جزو مدعیان دانست، گفت: ما در جام حذفی قطعاً به دنبال قهرمانی هستیم و به این خاطر هر بازی که پیش رو داریم را یک فینال برای خود می‌دانیم. این جام جامی است که باید بازی به بازی پیش رفت و قهرمان شدن در آن به منزله حضور در لیگ قهرمانان آسیاست. ما تلاش می‌کنیم تا به مانند فصل پیش به فینال رقابت‌ها برسیم.

خرمگاه درباره اینکه گفته می‌شود تیم نفت در فصل نقل‌وانتقالات خوب عمل نکرد و بازیکنانی که از دست داد به مراتب بهتر از نفراتی بودند که به این تیم اضافه شدند، گفت: تغییراتی که صورت گرفت براساس نیازهای ما و توان مالی باشگاه بود. ما بازیکنانی را جذب کردیم که به آنها نیاز داشتیم و شاید اگر توان مالی داشتیم نفراتی که جدا شدند را نیز حفظ می‌کردیم. همان‌طور که می‌بینید این نفرات هم‌اکنون در تیم‌های جدید خود بازیکنان تاثیرگذاری هستند. البته بازیکنانی هم که به جمع ما اضافه شدند نفراتی خوبی هستند و مطمئن باشید اگر تیم ما به بلوغ تاکتیکی برسد خیلی بهتر از اینها بازی کرده و نتیجه خواهد گرفت.

مربی تیم نفت در واکنش به این پرسش که آیا بازیکنان جدا شده نفت به خاطر مسائل مالی از این تیم رفتند و یا اینکه کادر فنی روی آنها نظر مثبت نداشت، عنوان کرد: من در مورد مسائل مالی صحبتی ندارم و در این مورد از مدیریت باشگاه سؤال کنید، اما کادر فنی نفت روی بازیکنانی که از این تیم جدا شدند نظر مثبت داشت و ما همچنین براساس نیازهای خود بازیکن جذب کردیم.

خرمگاه درباره آخرین وضعیت بیرانوند در تیم نفت گفت: بیرانوند همان‌طور که می‌دانید در اردوی تیم ملی است. مشکل او با تیم قابل حل است، اما باید این موضوع را در نظر گرفت که وقتی هر یک از اعضای یک مجموعه تیم از من مربی گرفته تا هر بازیکنی مرتکب اشتباهی می‌شوند باید جوابگوی اشتباه خود باشند. این موضوع در خصوص بیرانوند هم صدق می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج