۲۵۲۸۹۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

استیلی: مقابل عمان خوب بازی نکردیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تیم ملی مقابل عمان خوب بازی نکرد.

خبرگزاری فارس: حمید استیلی در مورد دیدار ایران و عمان که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، گفت: ما مقابل عمان خیلی خوب بازی نکردیم و این مسئله را دیگر همه می‌دانند با این حال گرفتن یک امتیاز در خانه حریف بد نیست. قطعاً از این گروه صعود می‌کنیم اما باید خیلی بهتر از این در مراحل بعدی کار کنیم و بازی‌های بهتری را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: وقتی لیگ برای تیم ملی تعطیل می‌شود انتظار این است که تیم ملی بهتر از این در میدان بازی کند. البته گاهی در فوتبال اتفاق می‌افتد که تیم های ضعیف‌تر یقه تیم‌های قدرتمند را می‌گیرند. باید با برنامه‌ریزی بهتری به مصاف حریفان برویم. آنچه مسلم است اینکه ایران و عمان از این گروه صعود خواهند کرد.

استیلی در مورد اینکه ممکن است با این شیوه بازی در مراحل بعدی تیم ملی به مشکل بخورد، گفت: تیم ملی بیشترین گل‌هایش را از روی ضربات ایستگاهی به ثمر می‌رساند. در بازی با عمان هم روی یک ضربه ایستگاهی دژاگه پاس داد و ما به گل رسیدیم. ما بازیکنان خوبی داریم.

وی ادامه داد: در جام جهانی بازی دفاعی را در دستور کار داشتیم اما در آسیا وقتی در رده‌بندی فیفا در رتبه اول هستیم خیلی مهم است که زیبا بازی کنیم.

بازیکن‌ اسبق تیم ملی در مورد اینکه کارلوس کی‌روش هوای شرجی عمان را یکی از دلایل بد بازی کردن تیم ملی عنوان کرده گفت: هوای عمان شرجی است. روز گذشته هم سرعت توپ خیلی زیاد بود و وقتی توپ به زمین می‌خورد با سرعت بیشتری حرکت می‌کرد. شرجی بودن هوا می‌تواند تاثیرگذار باشد اما تیم ملی یک هفته در امارات اردو زد که شرایط آب و هوایی مشابهی با عمان دارد.

وی در مورد بازی روز سه‌شنبه با ژاپن گفت: این بازی دوستانه خیلی خوب است اما مشکلی که وجود دارد این است که تیم ملی روز ۲۱ مهر بازی می‌کند و ما روز ۲۳ باید در لیگ بازی کنیم یعنی فقط یک روز دو مدافع ملی‌پوش خود را قبل از بازی در لیگ در اختیار داریم. کاش تدبیری برای این مسئله هم در نظر گرفته می‌شد.

استیلی در مورد اینکه بازی پرسپولیس یک روز به تعویق افتاد و ممکن است بازی ملوان هم به تعویق بیفتد گفت: تغییر زمان بازی پرسپولیس به خاطر درگذشت هادی نوروزی بود تا بازی در روز ۲۴ مهر برگزار شود.

سرمربی ملوان در مورد شرایط تیمش گفت: شرایط ما بد نیست. صبح و عصر تمرین می‌کنیم و منتظریم تا مشکلات مالی حل شود. اگر مشکلات مالی برطرف شود قطعا ملوان می‌تواند در این فصل نتایج خوبی بگیرد اگر اسیر حاشیه نشویم. البته هیات‌مدیره و رضاییان مدیرعامل باشگاه در تلاش هستند تا با جذب یک اسپانسر خوب مشکلات را برطرف کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای استیلی عزیز،انتقاد از این مجموعه خیلی هزینه داره،فردا بهت میگندلواپس و موتورگازی و....
      بزار تاریخ قضاوت کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج