۲۵۳۲۹۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نیمی از اعضای اینستاگرام به دنبال برندها

مرکز Global WebIndex در یک بررسی جدید متوجه شد ۵۳ درصد اعضای شبکه اجتماعی اینستاگرام برندهای مورد علاقه خود را دنبال می کنند و هر عکس یا ویدیویی را که صفحه اختصاصی آنها منتشر می شود می بینند.

نیمی از اعضای اینستاگرام به دنبال برندها





هفته نامه عصر ارتباط: مرکز Global WebIndex در یک بررسی جدید متوجه شد 53 درصد اعضای شبکه اجتماعی اینستاگرام برندهای مورد علاقه خود را دنبال می کنند و هر عکس یا ویدیویی را که صفحه اختصاصی آنها منتشر می شود می بینند. این بررسی نشان داد 44درصد کاربران اینستاگرام از آگهی های منتشر شده در صفحه اختصاصی برندهای مورد علاقه خود تاثیر می پذیرند و محصولات تبلیغ شده را خریداری می کنند.

شایان ذکر است حدود 70 درصد اعضای اینستاگرام را کاربران زیر 35 سال تشکیل می دهندو همین مساله موجب شده شرکت های بزرگ بتوانند ارتباط نزدیک تری با اعضای این شبکه اجتماعی برقرار کنند.

همچنین مشخص شد 60درصد کاربران اینستاگرام هر روز به صفحه شخصی خود سر می زنند و نسبت به فیس بوکی ها ارتباط نزدیک تری با اطرافیان خود برقرار می کنند. کارشناسان می گویند که اینستاگرامی ها بزرگ ترین علاقه مندان برندهای جهانی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج