نیمی از اعضای اینستاگرام به دنبال برندها
مرکز Global WebIndex در یک بررسی جدید متوجه شد ۵۳ درصد اعضای شبکه اجتماعی اینستاگرام برندهای مورد علاقه خود را دنبال می کنند و هر عکس یا ویدیویی را که صفحه اختصاصی آنها منتشر می شود می بینند.
هفته نامه عصر ارتباط: مرکز Global WebIndex در یک بررسی جدید متوجه شد 53 درصد اعضای شبکه اجتماعی اینستاگرام برندهای مورد علاقه خود را دنبال می کنند و هر عکس یا ویدیویی را که صفحه اختصاصی آنها منتشر می شود می بینند. این بررسی نشان داد 44درصد کاربران اینستاگرام از آگهی های منتشر شده در صفحه اختصاصی برندهای مورد علاقه خود تاثیر می پذیرند و محصولات تبلیغ شده را خریداری می کنند.
شایان ذکر است حدود 70 درصد اعضای اینستاگرام را کاربران زیر 35 سال تشکیل می دهندو همین مساله موجب شده شرکت های بزرگ بتوانند ارتباط نزدیک تری با اعضای این شبکه اجتماعی برقرار کنند.
همچنین مشخص شد 60درصد کاربران اینستاگرام هر روز به صفحه شخصی خود سر می زنند و نسبت به فیس بوکی ها ارتباط نزدیک تری با اطرافیان خود برقرار می کنند. کارشناسان می گویند که اینستاگرامی ها بزرگ ترین علاقه مندان برندهای جهانی هستند.
پ
ارسال نظر