۲۵۳۹۲۸
۶۹ نظر
۶۱۲۴
۶۹ نظر
۶۱۲۴
پ

چرا محمدرضا گلزار را دوست ندارند؟!

مانکن، نوازنده، خواننده، والیبالیست و بازیگر سینما؛ اینها عناوینی است که وقتی نام محمدرضا گلزار به میان می آید، سر و کله شان پیدا می شود تا موقعیت او را توصیف کنند.

چرا محمدرضا گلزار را دوست ندارند؟!





هفته نامه تماشاگران امروز: مانکن، نوازنده، خواننده، والیبالیست و بازیگر سینما؛ اینها عناوینی است که وقتی نام محمدرضا گلزار به میان می آید، سر و کله شان پیدا می شود تا موقعیت او را توصیف کنند. مردی که کارش را با نوازندگی آغاز کرد، به یکی از اولین و محبوب ترین گروه های موسیقی پاپ بعد از انقلاب (آرین) راه یافت و بعد سر و کله اش روی پرده سینما و جلد مجلات پیدا شد.

او خیلی زود پله های شهرت و محبوبیت را بالا رفت اما هیچ وقت نتوانست در سینمای هنری ایران و آثار کارگردانان مطرح جایگاه ثابتی به دست آورد. کاری که سایر ستاره های خوش سیما و هم نسل او (مثلا بهرام رادان و مهناز افشار) توانستند انجام بدهند.

کاشف گلزار، ایرج قادری بود؛ کارگردانی که خودش یکی از ستاره های دهه چهل سینمای ایران بود و پس از سال ها بیکاری، در اواسط دهه 70 شمسی دوباره به سینما برگشته بود تا در سینمای بدنه فعالیت کند و فیلم هایی برای موفقیت در گیشه بسازد.

چرا محمدرضا گلزار را دوست ندارند؟!

او سال ۱۳۷۹ «سام و نرگس» را کلید زد و بازیگری را جلوی دوربین برد که بعدها رکورد دستمزد در سینمای پس از انقلاب را جابجا کرد. مردی که هم خوش چهره بود و هم خوش تیپ؛ اما نه بیان خوبی داشت و نه حس و حالی که بشود آن را در یک قاب سینمایی ماندگار کرد.

این ویژگی البته در سینمای ایران تنها خاص گلزار نبود. خود ایرج قادری هم با تمام توانایی ها و محبوبیتش یکی از ستاره هایی بود که پایش هیچ وقت به سینمای جدی ایران باز نشد. فردین، بهروز وثوقی، ناصر ملک مطیعی و حتی جوانی مثل سعید کنگرانی در کنار حضور در سینمای تجاری، موفقیت های قابل توجهی هم در سینمای جدی ایران به دست آوردند اما ایرج قادری هیچ وقت نتوانست از سینمای گیشه فاصله بگیرد و راهی به سینمای کارگردان هایی مثل ناصر تقوایی، فریدون گله، امیر نادری، مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و ... پیدا کند؛ مثل گلزار.

۱۰ سال یک تجربه

دهه ۸۰ دهه گلزار بود. او در آستانه این دهه وارد سینما شد و توانست ظرف ۱۰ سال در بیست فیلم سینمایی بازی کند. او به طور متوسط در هر سال دو فیلم سینمایی روی پرده داشت اما (با وجود موفقیتش در گیشه و تثبیت جایگاهش در سینما) طی این ۱۰ سال کارگردان های شناخته شده و مطرح سینمای ایران به ندرت به سراغ این بازیگر رفتند.

فریدون جیرانی (شام آخر)، سیروس الوند (تله)، تهمینه میلانی (آتش بس) و کیومرث پوراحمد (گل یخ) جدی ترین نام هایی بودند که گلزار در فیلم هایی از آنها بازی کرد. تنها تجربه متفاوت و ماندگار او در این ۱۰ سال، بازی در نخستین فیلم حمید نعمت الله است. او در «بوتیک» (سال ۱۳۸۲) نوع دیگری از سینما را تجربه کرد اما نتیجه هر چه که بود باعث تداوم حضور او در این جنس از سینما نشد.

چرا محمدرضا گلزار را دوست ندارند؟!

همزمان با گلزار، حامد بهداد هم نقش کوتاهی در این فیلم داشت اما بهداد برخلاف گلزار خیلی زود وارد سینمای جدی ایران شد و کار با کاهانی، تقوایی، کیمیایی، مهرجویی و ... را تجربه کرد.

سینمایی که گلزار را می پسندید و گلزار هم آن را می پسندید، سینمای دختر و پسری بود که داستان های جدی برای گفتن نداشت. این سینما به چهره ای نیاز داشت که زیبایی اش دل مخاطب را آب کند و حس همذات پنداری اش را در موقعیت های احساسی برانگیزاند. این جنس سینما گلزار را دوست داشت و گلزار هم لابد همین جنس را می پسندید. او به گواه کارنامه اش اهل تجربه گریم های مختلف، سنگین و اصولا هر تجربه ای که به زیبایی اش در قاب سینما لطمه بزند، نبود.

نقش های دیوانه، معتاد و ... که برای سایر بازیگران آزمونی بود برای نشان دادن توانایی هایشان، در کارنامه دهه ۸۰ گلزار جایی نداشت. حتی کم سراغ کمدی می رفت و اگر هم در نقشی کمدی حاضر می شد یا جوان خوش سیما و آلامدی (آتش بس) بود یا نقش خودش را (توفیق اجباری) بازی می کرد.

در این سال ها حواشی زیادی هم با او همراه بود. حاشیه هایی که گاه به خاطر گرفتن دستمزد بالا رقم می خورد و گاه تحمیل کردن بعضی مسائل به کارگردان ها. اوج خبرسازی او برای دستمزد گرفتن، به ماجرای حضورش در فیلم «دموکراسی در روز روشن» برمی گردد. فیلمی که نخستین تجربه علی عطشانی بود و محمد علی زم آن را تهیه کرد.

گلزار در این فیلم بدون گریمی سنگین و تغییری که منجر به لطمه زیبایی اش شود نقش عزراییل را بازی کرد. کل حضور گلزار در این فیلم ۱۰ دقیقه بود اما او برای این حضور ۹۰ میلیون تومان دستمزد گرفت. این دستمزد در سال ۱۳۸۸ یک رکوردشکنی محسوب می شد و مدت ها بحث داغ رسانه ها بود.

چرا محمدرضا گلزار را دوست ندارند؟!

حضور گلزار در سینمای دهه ۸۰ هیچ نامزدی و بالطبع جایزه ای را برای او از جشنواره فیلم فجر به ارمغان نیاورد. در مقابل او انواع و اقسام جایزه ها یا القاب مرتبط با خوش پوشی و خوش سیمایی را از نشریات مختلف و نظرسنجی های گوناگون به دست آورد.

ده های متفاوت

دهه ۸۰ که به پایان رسید خود گلزار زودتر از همه فهمید که حضورش در این نوع سینما خیلی بیشتر از آنچه فکر کند به ضررش تمام شده. در پایان این دهه، بهرام رادان، مهناز افشار، هدیه تهرانی و ... ستاره هایی بودند که جدا از محبوبیت در گیشه به عنوان بازیگر- هنرمند خود را در سینمای ایران تثبیت کرده بودند. گلزار اما فقط همان وجه بازیگری را داشت و کارنامه ای که دیگر چنگی هم به دل جوانان و نوجوانانی که می خواستند دهه ۹۰ را تحت سیطره گوشی های هوشمند و تبلت و شبکه های اجتماعی آغاز کنند، نمی زد.

چرا محمدرضا گلزار را دوست ندارند؟!

گلزار از ابتدای این دهه تصمیم گرفت آب رفته را به جوی بازگرداند. حاصل این مقطع از یک سو به بازی در سریال بیژن بیرنگ ختم شد و از سوی دیگر به حضورش در فیلم توقیف شده بهمن فرمان آرا کشید.

او از آغاز دهه ۹۰ تا به حال در پنج فیلم بازی کرده که از این بین سه فیلم متعلق به جریان سینمای جدی ایران است. هر چقدر گلزار در سینمای تجاری خوش شانس بود، در سینمای هنری بخت یارش نبود. از این سه فیلم دو فیلم «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده و «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا توقیف شده اند و فیلم «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده (بر اساس نمایشنامه ای از محمد یعقوبی) هنوز مراحل فنی اش به پایان نرسیده است.

سریال بیرنگ هم با توجه به نقش های پر دیالوگ و جنس کمدی کلامی اش جایی برای هنرنمایی گلزار نبود و او خیلی زود تصمیم گرفت عطای بازی و درخشیدن در این جنس از سریال طنز را به لقایش ببخشد و بازی را به هم بزند.

چرا محمدرضا گلزار را دوست ندارند؟!

دلخوشی گلزار حالا فیلم «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور است که از آن به عنوان نخستین تجربه مشترک سینمای ایران و بالیوود نام برده می شود. گلزار حالا در آستانه ۴۰ سالگی هر از چندگاهی با افتخار عکسی از خودش را در این پروژه برای هوادارانش در اینستاگرام می گذارد تا به خودش و دیگران یادآوری کند که هست؛ اما واقعیتش را بخواهید او حالا به مصداق این شعر تبدیل شده است، البته با کمی تغییر «حاضر همیشه غایب».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسیم

      دوست دارم سوپر استار

      پاسخ ها

      • اخطار

        کمتر دروغ بگو

      • بدون نام

        این جماعت همیشه چند تا رفیق تو روزنامه ها دارند که ازشون خوب بنویسند و چند تا ساده هم باورشون بشه.

      • بدون نام

        گلزار هم دیگه دوره اش سر اومده .

      • ملیحه

        کدوم یک از شماها به درجه گلزار رسیدین کدومتون فیلم بازی کردین مسلما هیچکدومتون خوش تیپ و قیافه ش ندارین و جز اظهارنظر بی خود که هیچ پایه و اساسی نداره بلدین گلزار دردوره خودش سوپراستاربوده و هنوزم هست منتها دلیلی برای وقت گذراندن تو سینمای مزخرف ایران نداشته پس به جای این نظرات پوچ یه خورده فکرکنید

    • بدون نام

      مغرضانه بود...
      درسته فیلم جدی زیاد نداشته ولی همچنان خوش تیپ ترین بازیگر ایرانیه و همچنان کافیه تو یه فیلم بازی کنه هر چند فیلمش مثل فیلم دو خواهر یا من و تو آبکی باشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب اینم همینو گفت جااااااااااااااااانم

      • بدون نام

        ایشون در دهه هشتاد خوش تیپ بود . الان پیر و شکسته شده .

    • حححح

      چرا انقدر شکسته شده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه والا هنوز همونجوری مونده! این مصطفی زمانی طفلک بچم از همشون شکسته تر شده! بس که توهین میشنوه از بعضیا! واقعا برای بعضی از بی فرهنگا متاسفم!

    • لیلا

      گلزار عشقه . حالا شما تا صبح از معایب گلزار بنویس ...

      پاسخ ها

      • هومن

        دمت گرم
        موافقم باهات شدید..........

      • اخطار

        مخالفم باهات شدید...............

      • بدون نام

        همیشه دختربچه هایی هستند که دور مردهای بی هنر و پیر جمع بشن و توهم براشون ایجاد کنند.

      • Ava....m,r,g

        دمت گرم داداش

    • یلدا

      بدم می آد از این گلزار نه بازیش خوبه نه قیافش.اه اه

      پاسخ ها

      • آيدا

        مخالفم گلزار خيلىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى قشنگه

      • Ava....m,r,g

        کسی از تو نظر نخواست

    • بدون نام

      گلزلر فقط به خاطر قیافه ش مورد توجه کارگردانها قرار گرفت. بازی بسیار لوس و بیمزه داره.حتی لحن وطرز حرف زدنش هم بی نمکه. اصلا هنرمند نیست.

    • هومن

      من بهش احترام می ذارم...
      و دوسش دارم...
      بابا آدمی که هر کاری کنه پول دراره.....
      به نظرتون موفق و محبوب نیست ؟
      من چه بازیگری ... چه خوانندگی و ....
      قبول دارم و دوسش دارم....
      اما محبوبم هست....
      نه اینکه کلا" با این تیتر بگیم کسی دوسش نداره.....
      ممنون بابت این مطلب..

    • مهرداد

      اصلا بازی کردن بلد نیست بازیش یکنواخته چیزی که بازی میکنه همون شخصیت واقعیش هست خلاقیت نداره یه ذره هم مردم ما کح سلیقن هر چشم رنگی رو خوشتیپ میدونن و تبدیلش میکنن به سوپراستار

    • ابی

      بی شک یکی از بازیگران ضعیف و بی استعداد که یه بازی نصف و نیمه تو اتش بس و بوتیک داشت نگاهی به خنده های گلزار در تمام فیلمها بیاندازید معلوم میشه این بازیگر چقدر بد بازی میکنه.کاش تو گروه اریان میموند

    • بدون نام

      اتفاقا فیلم اتش بس یک و دو را اگر مقایسه کنید بازی خوب بهرام رادان در مقابل بازی گلزار ،نشون میده که گلزار،اصلا هنر نداره .من که واقعا از مصنوعی بازی کردن گلزار بدم میاد.

    • بدون نام

      اتفاقا فیلم اتش بس یک و دو را اگر مقایسه کنید بازی خوب بهرام رادان در مقابل بازی گلزار ،نشون میده که گلزار،اصلا هنر نداره .من که واقعا از مصنوعی بازی کردن گلزار بدم میاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رادان؟ گلزار؟ یکی از یکی بی هنرتر . هر دو هم چهل ساله اند ولی هنوز نقش جوان بازی می کنند!!!

    • آریا

      چقدر حسودی آقای گلزار را می کنید. در بین سایتها به نطر من سایت برترین که از لحاظ تنوع مطلب خوب است، اما سایت حسودی است، که همین نکته متاسفانه به این سایت خوب لطمه می زند. آرزوی توفیق برای بازیگر خوب و نجیب سینمای ایران را دارم.

    • مسیح

      خیلیم محبوب هست.
      چون با دولت راه نیومد و ازادی کار داشت تو کنسرت های خارجی شرکت و گفت ادم باید راهش خودش انتخاب کنه.به کارگردان گفتن کمتر از این استفاده کنید.
      البته هرچی این سایت میخونم معلوم میشه مدیرش چیکارست.

    • رسول

      واقع بین باشید گلزار دوست داره تو صدا و سیما همه فن حریف بشه ولی میگم صدای خوبی نداره ولی آدم خوب اروم و خونسردیه قد و هیکل خوش تراشی نداره ولی همیشه شیک و تمیز و شیک پوشه زیبا نیست بیشتر با نمک و جذابه اما الان 40 سالشه دیگه دوره به سر اومده به نظر من خودش هم تلاش کرده معروف بشه ولی باور کنید خدا دل رو میبینه شانس هم میده

    • سارا

      فقط پسرا از گلزار بدشون میاد اصولا پسرا از همه هم جنس هایی که از خودشون برتر و بالا ترند بدشون میاد همچین میگین بازیش ضعیفه انگار شما کارگردان و منتقدین! اینقدر حسود نباشین این در ضمن جذابیت در مردان هیچ ربطی به سن نداره و اصولا مردا ها با بالا رفتن سن جذاب تر هم میشن

    • بهار

      به نظر من اونایی که می گن دوره گلزار سر اومده یا مذکرند
      با زنند که سن بالا هستند سری به اینستاش بزنید جواب همه پستا رو می ده
      و خیلی مردمیه

    • nastaran

      بنظر من هنوز آقای گلزار هنوز خوشتیپ هستن و واقعا برای اونای همش عیب آقای گلزار میگن متاسفم ایشون هنرمند کشورمون هستن چطور میتونین در مورد در مورد ایشون این طوری صحبت کنین

    • علی

      بینظیر ترین بازیگر تاریخ سینمای ایران مرد رضا گلزار و زن مهناز اقاشار هستن دیگ چرت نگین

    • حسین

      به قول استاد گلزار یه مانکنه که راه رفتن بلد نیست

    • سعید

      واقعا بازیگرهایه نقش پنجم و سیاهی لشکرها طبیعی تر از این اقا بازی میکنند این اقا که معلومه پشتش به یه سرمایه میلیاردی و پارتی کلفت وصله والا جایی تو سینما نداشت یک انسان از خود شیفته هر بچه ای میفهمه استعداد خانندگی نداره ادم از صداش سر درد میگیره اونوقت میاد کنسرت میزاره به چه امیدی اخه چقدر توهم و خود شیفتگی این ادم امیدوارم هر چه زودتر جمع کنه بره پی کارش تا ابرو خودشو بیشتر از این نبرده

    • حقیقت

      کلا یه فیلم خوب داشت سام نرگس باقیش چرندو توهین به شعور مخاطبن کدوم ادم ابلهی از فیلمای این مردک خوشش میاد... بازیگر تو ایران فقط شهاب حسینی تمام فیلماش بی نظیره همه نقشی بازی میکنه ولی گلزار تو تمام نقشاش نقش یه ادم خود ساخته مودب پولدار و لاکچری و بازی میکنه بابا اینقدر این ادمو بزرگ نکنین بزرگ شید

    • بدون نام

      كى همچين حرفيرو زده كه محمد رضا گلزار كسى دوست نداره رضا گلزار هم خواننده خيلىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى خوبيه هم بازيگر خيلىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى خوبيه من اهنگا شو دارم خيلىىىىىىىىىى قشنگه و همچنين خيلي هم خوشتيپه خوشتيپ ترين و محبوب ترين ادم روى زمين من براش ارزويه موفقيت مى كنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمونش خودم! ولی من تصمیم گرفتم که هیچ حسی بهش نداشته باشم!

    • حسن

      برو عامو اخه این گلزار بازی بلد نیستم فقط به درد میخوره عکسشا بزارن در داروخونه فقط شهاب حسینی

    • رومینا

      اقای گلزار شما خیلی خوشتیب خوش هیکل جذاب هستین اون چشم های زیبایی که معلوم نیست چه رنگیه همه رو دیوونه میکنه ، من عاشق شما هستم، امیدوارم همیشه سلامت باشید.

      پاسخ ها

      • نسیم

        خفه شو بابا کثافت برو خجالت بکش چشاش آدم رو دیوونه میکنه رو زهرمار

    • Me

      اونایی ک سنگ رضاگلزار رو به سینه میزنید و زورتون اومده ک این سایت حقیقتو نوشته چ فکری کردین
      هه
      نمیاد نمیگیرتون دخترخانوما اینقد دلتون روصابون نزنید
      ب جز سام ونرگس هرچی فیلم بازی کرده مصنوعی بوده
      اون کسی هم ک میگه ک شما مگه منتقدین ک چرت میگید درجوابش بایدبگم ک احمق ی احمق مث خودتم میتونه ب بازی مزخرفش پی ببره
      اوه اوه صداش ک دیگع اوج مسخره کردنه خودشه
      کنسرتاشم ده پونزدتا دختر با چند تادسته گل میرن ک توروخدا بیا مارو بگیر
      نمیگم خوشتیپ وخوشگل نیست
      چرا هست
      ولی هنری ندارع فقط نمیدونم چیکارکرده ک اینقدخدا دوسش داشته
      خداوکیلی بازیش درمقابل امین حیایی.بهرام رادان.شهاب حسینی.رضاعطاران
      و... مث مقایسه مورچه وفیله
      هرفیلمی ک فروش داشته بخاطر بازی خوبه بازیگرای مقابلش بوده
      هربچه خوشگلی رونباید هنرمند دونست
      تنهاچیزی ک هست اینه ک حتما خدادوسش داره ک ب این عزت رسوندتش
      شاید قلب پاکی داشته
      ولی حرف ما درباره ی هنر نداشتش بود
      مرسی

    • مهدی

      ببینیدرضاگلزارخوبه امیه ذره دقیق ترنگاه کنیم هنری نداره اگه مساله قیافه باشه شهنام شهابی وحامدکمیل بهترن

    • بدون نام

      آقای گلزار سوپراستار سینما و تلویزیون هستن و در نوع بازی هایی که انجام میدن بی نظیر و فوق العاده هستند شما هم اگر بلدید برین و فیلیم های جدی با کارگردان های جدی بازی کنید آدم اگر طرفدار باشه تا صد سالگی اون کسی رو که دوستش داره طرفدارش میمونه

    • بدون نام

      آقای گلزار سوپراستار سینما و تلویزیون هستن و در نوع بازی هایی که انجام میدن بی نظیر و فوق العاده هستند شما هم اگر بلدید برین و فیلیم های جدی با کارگردان های جدی بازی کنید آدم اگر طرفدار باشه تا صد سالگی اون کسی رو که دوستش داره طرفدارش میمونه

    • بدون نام

      هر چی دلتون میخواد بگید گلزار سوپر استاره چه می خوان باور کنین چه می خوان باور نکنید ومردمی ترین بازیگر سینمای ایران

    • بدون نام

      هر چی دلتون میخواد بگید گلزار سوپر استاره چه می خوان باور کنین چه می خوان باور نکنید ومردمی ترین بازیگر سینمای ایران

    • ساحل

      به نظر من هم گلزار موقعی که جون بوده واقعا هم قشنگ بوده وهم خوب بازی میکرده اما حالا دیگه اون طوری نیست

    • نمیگم

      خواهش میکنم ازتون دربارش اینطور نگید درست هرکی نظر شخصی خودشو داره اما این نظر نیست توهین اقای گلزار لباس نیستند که تا دل زد بریزیش دور هرکی قابلیت خودشو داره خودتونم بودید اگه این توهینارو میشنیدید حالتون بد میشد اونوقت خودتون میگید سینمای ایران اینجوری سینمای ایران اونجوری لطفا فکر کنید نظر بدید

    • بدون نام

      چون یکی از بازیگرای مورد علاقم که اسمشو نمیبرم تا از بعضی از بی فرهنگا توهین نشنوه بخاطر مظلومیتش و سادگیش گفته گلزار حقش بوده که به اینجا رسیده من این دهن مبارکم رو گل میگیرم!

    • اکی جوووون

      به نظر من اقای محمد رضا گلزار یکی از محبوب ترین بازیگر های ایرانیه

    • بدون نام

      تیپ گلزار در میزان محبوبیتش بین دخترا ها و پسرای کف دختر کم نبوده

    • محمد رضا گلزار

      تو رو خدا آنقدر زود قضاوت نکنید دوستم ندارید نداشته باشید ولی تو رو خدا چیزی نگیر که اشتباه باشه من همه ی شما رو دوست دارم چون یاور من شما هستید

    • نسیم

      خوشگل تر از تو هم مگه هست محمد جووووووون خیلی عاشقتم آره چرا نخوام یکی مثه محمد بیاد بگیرتم عاشقتم چشم خوشگلم می خوامت عشقم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موسوی تعداد خاستگاراش بیشتر از گلزاره عشق است موسوی

    • مسعود

      قشنگ معلومه دارین از حسادت میترکین گلزار نه تنها خوشتیپه بلکه بسیار بازیگر توانا و هنرمندی با ظرفیت واستایل و فن بیان کامل و عالیه

    • علی

      ما هم میگیم قشنگ بخیل کیه ولی صحبت این جاست که چرا این قشنگی باید یه امتیازی باشه برای این که ما بیخودی بگیم بازیگر خیلی خیلی خوبیه

    • مینا

      خیلی مغرور سوار ماشین مدل بالا من یک فرهنگی سی ساله خدمت کردم ارزوی یک ماشین صفر دارم فرق نمیکنه ایرانی یا خارجی اینها باسن های کمتر ما سوار ماشین میایاردی میشوند که توی خواب نمی توانیم ببینیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش همه مثل تو شما فکر میکردند

      • بی نام

        ببین عزیزم آقای گلزار مغرور نیس ابوهت مردونه داره مثه بعضیا کارایه جلف بازیو چمیدونم کارایی که به شخصیت بزرگوارش لتمه بزنه انجام نمیده
        ااااااففففففتتتتتاااااااد؟
        بهتره بیفته چون من اصن اعصاب ندارم رو عشقمم خیلی حساسم

    • حنانه

      عاشقتم دوست دارم

    • باران

      اقای خیلی هم قشنگه خیلی هم با استعدادی کور چشمه حسوداش

    • بی نام

      ببینید من یه گلزاری2آتیشم ببینم دوباره بعضی از شما پسرایه حسود زززززررررررر زیادی زدین دیگه وای به حالتون
      اصن مگه از آقای گلزار بهترم هست؟
      آقا دوسش ندارین نداشته باشین کسی التماستون کرده؟چرا بی فرهنگیه خودتونو همه جا نشون میدین؟؟
      ااااایییییییشششششش بی سلیقه های حسود بد قیافه بی استعداد
      تازه اینایی که میگن صداش بده باید بگم هم صداش عالیه هم بازیش دیگه مشکل از عقل بعضیاس

      پاسخ ها

      • آرش

        تو خفه شو بابا دختره روانی آشغال

    • علی

      تو این مملکت هر چه بی سواد تر و نادان تر باشی معروف تر میشی...

    • متنفر از گلزار

      همین دخترایی که میگن ما عاشق گلزار هستیم همینا باعث میشن که گلزار به مغز نداشتش الهام بشه که مثلاً خوش قیافس و خوشتیپه و فلان وگرنه کی به قیافه بیریخت گلزار نگاه می کنه

      پاسخ ها

      • زیبا

        موافقم

    • زیبا

      واقعاواسه بعضیامتاسفم اخه مگه گلزارکیه؟یه ادم مثل بقیه ی ادمانه صداش خوبه نه بازیش نه مجریگریش تازه قیافه هم نداره.

    • بدون نام

      اقای گلزار بهترین بازیگر دنیاست هم لحنش خوبه هم تیپش وهم خیلی خوشگله چشم همه حسودا کور

    • دختر ترک

      وای عکس آخری با آیشواریا برم سرمو بکوبم به دیوار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج