۲۵۴۶۱۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جمله زیر حقیقت دارد؟

حسینیان: ما خودمان والله یک زمان قاتل بودیم

خبرنگار روزنامه "صبح امروز" در صفحه فیسبوک خود نوشت: در سال ۷۸ در روزنامه صبح امروز کار میکردم که نوار سخنرانی حسینیان در مورد کشته شدن سعید امامی به روزنامه رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان: خبرنگار روزنامه "صبح امروز" در صفحه فیسبوک خود نوشت: در سال ۷۸ در روزنامه صبح امروز کار میکردم که نوار سخنرانی حسینیان در مورد کشته شدن سعید امامی به روزنامه رسید.

این روز ها تصویری از روزنامه "صبح امروز" با آنچه منتسب به اظهارات "حسینیان" نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در سال ۷۸، در گروه های مختلف فضای مجازی دست به دست می شود.

حسینیان: ما خودمان والله یک زمان قاتل بودیم

در تیتر یکی از روزنامه های سال ۷۸ این گفته به روح الله حسینیان منتسب شده است : "آخه بابا جون، ما خودمان والله یک زمان قاتل بودیم"، حالا شهریار مستوفی خبرنگار وقت روزنامه «صبح امروز» توضیحاتی را پیرامون این اظهار نظر جنجالی منتسب به روح‌الله حسینیان که در صفحه نخست روزنامه صبح امروز در سال ۱۳۷۸ چاپ شده بود ارائه کرد.


حسینیان: ما خودمان والله یک زمان قاتل بودیم


مستوفی در صفحه فیسبوک خود نوشته: این روزها و بعد از تهدید ‫‏صالحی‬ توسط ‫روح‌الله‌ حسینیان‬ در مجلس به قتل؛ عکس صفحه نخست روزنامه صبح امروز 1378 با این نقل قول از حسینیان که" آخه باباجون، ما خودمان والله یک زمان قاتل بودیم" دست بدست می شود و در صفحات شبکه های اجتماعی میچرخد، سخنی که هیچگاه از دهان حسینیان خارج نشد. در سال 78 من در روزنامه صبح امروز کار میکردم نوار سخنرانی حسینیان درجمع شاگردان مدرسه حقانی در مورد کشته شدن سعید امامی در زندان به روزنامه رسید و یکی از همکاران آنرا پیاده و برای چاپ آماده کرد. پس از انتخاب این تیتر برای مطلب و چاپ آن، تکذیبه ای از حسینیان به روزنامه رسید مبنی بر اینکه این جمله را او نگفته است پس از گوش کردن دوباره نوار مشخص شد اصل جمله این بوده است: "آخه ما خودمان والله یک زمان قاضی بودیم، یک زمانی زندانبان بودیم. تاکنون صدها نفر واجبی خوردند و نمردند. " اما به اشتباه همکار ما قاضی را قاتل شنیده بود البته اصلاحیه خبر چاپ شد اما جمله "ما خودمان والله یک زمان قاتل بودیم" برای همیشه به نام حسینیان ثبت شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج