۲۵۴۷۹۵
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
جدا از ماجرای سوتی های موجود در سریال، ریزبینی مخاطبان و واکنش آنی و لحظه ای آنها هم مقوله جالب و قابل بحثی است.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 162700
مجله اینترنتی برترین ها



هفته نامه همشهری جوان: جدا از ماجرای سوتی های موجود در سریال، ریزبینی مخاطبان و واکنش آنی و لحظه ای آنها هم مقوله جالب و قابل بحثی است. در مدتی که از شروع پخش سریال می گذرد، ایرادهای محتوایی و ساختاری جالبی از سریال گرفته شده که شاید خیلی ها با چندین بار تماشا هم نتوانند به آنها برسند؛ نکته سنجی هایی در حد اینکه زمان قبل از انقلاب، میوه ها را در کیسه نمی فروختند یا چرا پدر کیمیا وسط تابستان نارنگی می خورد و کیمیا در آن سن و سال، ابروهایش را برداشته! خلاصه اینکه به نظر می رسد این نکات، حتی از خود سریال هم جذاب تر باشند.

این همه سوتی در سریال «کیمیا»

همراه اول

موقعی که آرم همراه اول را روی در مغازه بازار دیدیم، برق از سرمان پرید. دهه 50، خرمشهر، همراه اول!!! این یکی را هیچ جوره نمی شود لاپوشانی  کرد. کامنت ها نشان می دهد که چشم های زیادی این سوتی را دیده:

• عوامل اصلی سریال با تشکر از زحماتتون، اما سوتی دادن در چنین سریالی با چنین عوامل کارکشته ای واقعا جای تعجب داره. در سکانس خرید مادر کیمیا با زن داییش، اون تبلیغ همراه اول پشت سر بازیگرا چی بود؟ واقعا ندیده بودینش؟

• از شما بعید بود در قسمتی که خانم آزیتا حاجیان با خانم دیگه ای در حال خرید بودن، تبلیغ همراه اول سوتی بود.

• همراه اول با ماشین زمان رفته به دهه 50

صندوق پست روی در

یکی از همین نکته سنجی ها درباره صندوق پست روی در است که بعضی ها واکنش های جالبی نسبت به آن نشان داده اند.

• روی در آبی خونه خانم طاهری یک صندوق پست وجود داره! در حالی که هنوز چند سال بیشتر از نصب این صندوق ها نمی گذرد و سی و اندی سال قبل هیچ اثری از آنها نبود.

• صندوق پست روی در خونه خانوم طاهری دیگه اوج سوتیه

• از این صندوق پست ها مگه بوده اون زمان روی در؟

• صندوق پستی روی در حیاط خانم طاهری... قبل انقلاب روی در خونه ها از اینا بوده؟؟؟

این همه سوتی در سریال «کیمیا»

خیابان های دهه 50

بعضی ها هم به بازنمایی خیابان ها و جاده ها و حتی ماشین های دهه 50 ایراد گرفته اند و گفته اند که از گاف های اساسی سریال است.

• متاسفانه نتونستن فضای اون سال رو در بیارن. توی سریال طراحی صحنه ای شکل نگرفته و خیابان های خرمشهر رو بازسازی نکردن. برای همین فضای اون سال ها در نیومده.

• لباس ها و خیابون ها شبیه دوران قبل از انقلاب نیست. کلا انگار واسه بچه ها فیلم ساختن.

• ماشین آمریکایی مشکی که امشب توی سریال نشون داد، مال سال 1990 بود این ماشین سال 1357 اصلا نبوده.

• تابلو جاده ها از 50 سال پیش تا الان همین طوری باقی مونده؟

چادر عبایی آستین دار

همان لحظه ای که برای اولین بار خانم طاهری، چادر عبایی را با آن آستین های توردوزی شده سرش کرد، می شد حدس زد که این کار چه واکنش هایی به همراه داشته باشد. خب دیگر این را همه می دانند که چادرهای آستین دار تازه به بازار آمده اند و طبیعتا قبل از انقلاب نبوده اند:

• اون موقع ها چادر عبایی این شکلی نبود. عبا یا همون چادر عربی ها توی جنوب هم آستین دار نبوده.

• اون موقع خانوم ها عبای این مدلی نمی پوشیدن. من خودم خوزستانی ام.

• حداقل تحقیق می کردین که اون موقع ها عبا چه شکلی بوده.

• واقعا کارگردان یادش نیست که چادر آستین دار چند سال پیش اومد تو بازار؟ حداقل تورهای لب آستینش رو برمی داشت.

قطار سریع السیر

بعد از اینکه قرار می شود پدر کیمیا دست اهل و عیال را بگیرد و به سمت تهران حرکت کنند، یک اتفاق هیجان انگیز ما را به وجد آورد. خانواده استوار پارسا به وسیله قطار عازم پایتخت می شوند، قطاری که تصاویر داخلی آن به هیچ وجه شبیه به قطارهای 40 سال پیش نیست!

• آقا به جان خودم من پریروز با همین قطاری که کیمیا و خانواده اش اومدن تهران رفتم اهواز!

• می گم این صنعت حمل و نقل ریلی ما تو این سال ها خیلی پیشرفت نداشته ها. قطارهای امروز شبیه به قطارهای دهه 50 هستن!

• خوش به حال کیمیا اینا. ما دهه 60 با اتوبوس سفر می کردیم، اینا 10 سال قبل از ما با قطار اکسپرس!

تیربرق های مدرن!

یکی از نکاتی که سازندگان کیمیا از همان قسمت های اول سریال درگیر آن بودند تیربرقها، دکل های مخابراتی و تابلوبرق های ساختمان های مختلف بود. البته کیمیاسازان فقط درگیر آن مسائل شدند و خیلی دنبال رفع و رجوع آن نبودند. اتفاقی که از چشم تیزبین مخاطبان این سریال پرهزینه دور نماند:

• من دیپلم شبکه هوایی دارم، این مدل تیربرق هایی که تو سریال نشون می دن حدود 10-15 سال است که در تهران استفاده می شه. قبل از اینها تیربرق های سیمانی سوراخ بوده و پیش از اونها هم تیرهای چوبی. مسلما در دهه 50 از تیرهای چوبی استفاده می شده.

• تیربرق های محله استوار پارسا 40 سال پیش از تیربرق های محل ما تو دهه 90 سالم تر و سرپاتر بود!

این همه سوتی در سریال «کیمیا»

گریم ها

یکی از پرحاشیه ترین اتفاق ها، گریم های استفاده شده برای زنان این سریال است. خیلی معتقدند که کارگردان حتی یکبار هم گذرش به خرمشهر نیفتاده و رنگ پوست آدم ها را ندیده:

• خودتون تاحالا آبادان و خرمشهر بودید؟ رنگ پوست افراد جنوبی که نشون دادین، اصلا شبیه رنگ پوست آبادانی ها نیست.

• جهت اطلاع کارگردان پوست بیشتر آبادانی ها گندمی است تا سیاه سوخته.

• کی گفته خانم های آبادانی و خرمشهر سیاه پوست هستند آخه؟ دختر دبیرستانی که دوست کیمیاست با کمک گریم پوستش رو تیره کردین که بگین جنوبیه؟

دیگر سوتی ها

جدا از این گاف های آشکار و مهم، بخشی از مخاطبان هم سوتی های جالبی از کار گرفته اند:

• اینم از سوتی توی قسمت پنجم. فرخ روی پشت بامی نشسته که ایزوگام شده. اونم 30-40 سال قبل. مگه می شه؟!

• اون موقع ها خونه ها آیفون داشتن؟ ما امروز یکیشو توی کیمیا دیدیم.

• آخه کدوم جنوبی چادر عروسش مشکیه؟

• ظاهرا اون موقع هاشور ابرو هم مد بوده. به ابروهای کیمیا دقت کنید.

• میوه ها رو هم معمولا تو کیسه پلاستیکی نمی ذاشتن. تو پاکت می ذاشتن.

• اهواز آن سال ها این قدر پیشرفت کرده بود که لوله کشی گاز داشته؟ بچه های همه اتاق جداگانه داشتن و همه به مدرسه می رفتن؟ پس کجا بی سوادی بوده؟

• اگر تابستان بوده و زمان امتحانات در خرداد، پس پرتقال دست پدر خانواده چه کار می کنه؟

این همه سوتی در سریال «کیمیا»

آیا جلوه های ویژه بصری می توانست کیمیا را نجات دهد. هادی اسلامی که تجربه موفقی در فیلم «چ» دارد، این مساله را بررسی می کند.

حذف گاف با یه کم پول و کمی خلاقیت

سریال مختارنامه، فیلم «چ» و سایر آثار فاخر، بار بخش مهمی از دکورسازی را به دوش جلوه های بصری می اندازند. شاید در کل، دکورها آن اندازه ای که ما در کل کار می بینیم، نباشند، اما نهایتا طوری تنظیم می شوند که شهر همان طور که باید باشد، به نظر برسد. قطعا درباره «کیمیا» هم این امکان وجود داشته که برای بازسازی خرمشهر از چنین تکنیکی استفاده شود. سید هادی اسلامی که در ویژوال افکت هر دو اثر مختارنامه و «چ» دست داشته، درباره چگونگی بازنمایی ها با این روش توضیح می دهد.

یکی از انتقادهایی که از اول پخش سریال «کیمیا» وجود داشته، این است که سریال، بازنمایی درستی از حال و هوای خرمشهر دهه 50 انجام نداده. شما زمان ساخت فیلم «چ» حاتمی کیا شهر پاوه را به شیوه ویژوال افکت بازسازی کردید. قطعا اینجا هم چنین امکانی وجود داشته که با جلوه های بصری خیابان های خرمشهر مطابق الگوی دهه 50 ساخته شود.

درباره بازسازی فضاها باید بگویم که سال هاست این خدمات توسط کسانی که طراح جلوه های بصری هستند، در حال انجام است. مسوولان جلوه های بصری خیلی تلاش کردند که فیلمنامه ها را قبل از اینکه کار شروع شود و در همان پیش تولید بخوانند و مشاوره های اجرایی بدهند تا به جای اینکه عوامل بروند و دکورسازی کنند، با این تکنیک به نتیجه برسند. اینکه این فرهنگ چقدر جا افتاده و چقدر فیلمسازها به سمتش می روند، یک بحث دیگر است.

پس یعنی چنین امکانی برای همه کارها وجود دارد؟

بله، اما مساله دیگر، بحث فرهنگی این کار است. به نظرم خیلی ها به لحاظ تکنیکی با این کار آشنا هستند، اما هنوز ترجیح می دهند که بعضی اتفاقات در صحنه بیفتد؛ یعنی آن چیزی که در تولید اتفاق می افتد، برایشان ملموس تر است. برای همین کمتر می آیند سراغ این قضیه یا آن را جدی نمی گیرند. مساله مهم دیگر این است که هنوز نه در سینما و نه در ارشاد ردیف بودجه نداریم. این مساله هم به دوستان لطمه می زند و هم به فیلم ها.

این همه سوتی در سریال «کیمیا»

اما با استفاده از دکور و صحنه هم آن طور که باید، موفق نمی شوند.

دوستانی که می خواهند از این تکنیک استفاده کنند باید بدانند چه می خواهند؛ یعنی از اول باید بدانند خیابان جلو خانه شخص چه شکلی است؟ در حالی که هیچ کس نمی داند. می گویند باید برویم سر صحنه ببینیم چه پیش می آید. در این صورت، ما کاری نمی توانیم بکنیم. چون وقتی بدانیم قرار است فقط دو متر جلو خانه برای ما اهمیت داشته باشد، بقیه خیابان را با ویژوال افکت می گیریم، ولی وقتی نمی دانیم کجاست و نمی دانیم چه نمایی قرار است داشته باشد، اصلا امکان پذیر نیست. ما یک پروسه پیش تولید با صحنه و کارگردانی داریم و آنجا همه چیز را مشخص می کنیم.

یعنی بعضی کارگردان ها با این فن آشنایی ندارند؟

نمی توانم بگویم نمی دانند، چون قطعا می دانند. مساله این است که نمی دانند چقدر راحتی می توانند به آن اطمینان کنند و دوم اینکه از ابتدا برنامه ریزی دقیقی روی کار ندارند؛ یعنی نمی دانند هر نما قرار است به چه صورت گرفته شود، بنابراین نمی شود برنامه ریزی کرد.

برای سریال های طولانی هم که خب اصلا نمی شود چنین کاری کرد.

حقیقت این است که چنین کاری بسیار بسیار برایشان به صرفه است، اما متاسفانه خلاقیتی در این زمینه وجود ندارد. هیچ برنامه ریزی قبلی برای این کارها نیست.
برچسب ها:
مطالب مرتبط
انتشار یافته: 668
در انتظار بررسی:0
United Arab Emirates
09:12 - 1394/07/25
انتقاد مربوط به پرتقال وارد نیست . چون در آن زمان بعضی از میوه ها از جمله موز و پرتقال به خاطر واردات ، چهار فصل بودند مخصوصا در خوزستان
پاسخ ها
123
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
طرفداری نکن!.
م
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
قابل توجه اونا كه طرفداري ميكنن : اين سريال با هزينه بيت المال ساخته شده و داره پخش ميشه
چرا نبايد همه چيزش درست و بجا باشه؟؟!!؟؟
مگه واسه مهد كودك ساختنش؟؟!!؟
وقت و هزينه ملت رو صرف كردن واسه اين سوتيا؟؟؟؟!!!؟
هدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
تازه یه جایی هم کیمیا اسم مونس خانوم رو به اشتباه ،فاطمه خانوم گفت
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
واسه مهد کودک نساختنش ولی دیگه ایراد گیری تا این حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جلل خالق چرا مردم ایران اینقد دنبال آتو های چرت پرت هستن؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
10:52 - 1394/07/25
از این فیلم واقعا خوشم نمیاد. علاوه بر سوتی های گذشته چند شب پیش یه قسمتی پخش شد مامور ساواک رفت مدرسه دخترانه. مدرسه از مدرسه های الان بهتر بود. دیوار ها تا کمر سنگ گرانیت. نیمکت ها همه دو نفری و ......
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
درمورد مدارس برای من خیلی جالبه ما 30 سال چه دولتی چه خیریه داریم مدرسه میسازیم ولی باز کمبود داریم بعد 50 سال پیش چطور مدرسه با این رنگارنگی وجود داشته؟
گفته های مادر پدرای ما که چیز دیگه ای میگه؟!
هدیه
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
بابا حالا چیزی نشده که دارید خودتونو میکشید
ازسال89داشتن این فیلمو میساختن یکم ...
این همه زحمت کشیدم واقعا که فقط 10میلیارد برا این سریال خرج کردم درسته سوتی هاش یاده ولی چیز خاصی پیش نیومده
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
درسته که سوتی زیاد داشته ولی پاش زحمتت های زیادی کشیده شده ولی بعضی از این سوتیایی که گرفتین خدایی خیلی بی انصافیه و گیر الکی مثل همین پرتغال در کل فیلم قشنگی بود
Iran, Islamic Republic of
11:05 - 1394/07/25
آقا به محتواي برنامه توجه داشته باشيد اينكه سوتي بگيري كار قشنگي نيست اگر بخواهند تمام فضاي دهه 50 را ترسيم وباز سازي كنند هزينه فوق العاده با لا مي رود ضمن اينكه مگر ما مي خواهيم خودمان را گول بزنيم ما مي دانيم كه اين فيلم الان ضبط شده لطفا مته به خشخاش نگذاريد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
دقیقاً مثل پراید
به محتوا نظر داشته باشید پرایدم میتونه شما رو به مقصد برسونه!
بخوان بازسازیش کنن هزینه‌هاش بالا می‌ره!!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
حرف شماهم قابل تامله
حقیقتا درسته سریال ضعف داره ولی مضمون جالبی داره
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
چه ربطی داره؟ درسته که ما میدونیم سریال الان ساخته شده ولی به عنوان بیننده دوست داریم مارو واقعا ببره به حس و حال همون سالها، کوچه و خیابان همون سالها وگرنه که موضوع فیلم تکراری هست چیز جالبی نیست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
فضاسازی خیابونا واقعا در حد انتظار نیست... مثل خیابونای فلسطینه!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
همین طور که سوتی گرفتن کار خوبی نیست سوتی دادن هم کار خوبی نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
درسته تو مثال مناقشه نیست ولی دیگه نه تا این حد پراید چه ربطی به این سریال داره اصلا قابل قیاس نیستش
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
یکی دوتا سوتی نیست که ملت بگذرن. مشکل اینجاست این سریال با سوتی ساخته شده.
Iran, Islamic Republic of
11:23 - 1394/07/25
وقتی سریالهاوفیلم های ایرانی رو همه میگن در حد پایینی ساخته میشن اونوقت هیچکسی باور نمیکنه. تا موقعه ای که الکی دفاع میکنن از محصولاتشون همین میشه.اگه ارزش قایل بودن و میفهمیدن عالی میساختن.فقط به فکر اینن که یه کاسبی با سریالو فیلم راه بندازن.از مخاطبین سوال دارم که ایا داخل فیلم های خارجی همچین اشتباهات وحشتناکی تاحالا دیدن؟ مطمئنا جواب خیره .موفق باشید.
Iran, Islamic Republic of
12:05 - 1394/07/25
تلويزيون طرفدار سريالهاي طولاني هستش كه انتنش پر كنه كيفيت در درجه دوم قرار داره
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
دوم نه اخر.............!!
Iran, Islamic Republic of
12:40 - 1394/07/25
تبلیغ همراه اول اون هم تو خرمشهر دهه 50 !!!!. خیلی با حال بود.
Iran, Islamic Republic of
13:09 - 1394/07/25
ها ها ها ها ها ها ها ها صدا و سیماس دیگه کاریش نمیشه کرد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
شما نمیدونم پدر شدی یا نه ولی وقتی پدر بشی صدرحمت میفرستی به صداسیمای خودمون
Iran, Islamic Republic of
13:14 - 1394/07/25
گریم ؛ طراحی صحنه و لباس افتضاح است
Iran, Islamic Republic of
13:16 - 1394/07/25
حالا جالب تر و البته تاسف بار تر اینه که چند وقت پیش خبر 20:30 (نجف زاده در ص.ج.اطلاع) خودش علنا داشت سوتی ها و سانسورهایی که در سریالهای ...... خارجیشون پخش میکنند و با پخش آنها "به کلی حال آدم رو میگیرن" نشون میداد! طفلک مردم ایران.........!!!!!!!!.
Iran, Islamic Republic of
13:22 - 1394/07/25
وقتی پول زیاد(بیت المال-پول نفت) باشه، سریالهای آبگوشتی هم ساخته میشه.
Iran, Islamic Republic of
14:56 - 1394/07/25
یعنی حیف از چشمهای ادمیزاد ک پای این سریال و غیلمهای بیمحتوای ایرانی ....اینا اصلا ارزش دیدن نداره ........من الان نزدیک به پنج شش سالی میشه اصلا شبکه های ایرانی رو نمبینم به حمدلله
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
شما ناراحتی نبین
به قول شاعر صلاح مملکت خویش خسروان دانند
ولی امیدوارم دل شما به حال خودتون نمیسوزه برای فرزنداتون بسوزه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
یعنی بچه های خارجیا از دم نابود هستن دیگه؟ یعنی همشون به فنا رفته هستن دیگه؟
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
عزیزم شما چرا خبر گزاری های ایرانی را می خونی خارجیا را بخون
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
آقای روشنفکر همه ی فیلم و سریالهای ایرانی که بد و ضعیف نیستن...کمی انصاف داشته یاشید ضرر نمی کنید...شما مشکلت با فیلم و سریالهای ایرانی نیست....مشکل از جای دیگست....بله تمام فیلم و سریالهای ایرانی دارای نقاط ضعف و قوت هستن ولی نباید از ریشه بزنیم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
وای چقد باکلاس
اریاناز
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
موافقم تمام ریال های ایرانی و فیلماشون همش د ر بارهی ی چیزه حالا اگه فیلم های قبل از انقلابو نگاه می کردین زیبا تر از الان بوددد ایران در زمان خودش خوب بود نه الان ..............................................
Iran, Islamic Republic of
16:54 - 1394/07/25
واقعادوریال مزخرفی هست ازهمه مهمترغیرقابل باوره حیف وقت برای دیدن این سه ریال بازم گلی به جمال سریالهای ترکیه ایه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
متاسفانه این چنین تفکراتی است که وضعیت جامعه و کشور رو با مشکل ایجاد میکنه
کم سوادی ! یک استاد سوئیسی به دانشجو افغانش گفت تفاوت کشور من و تو فقط در تفاوت در دیدگاه مردم ماست
مردم من سالی 10 کتاب مطالعه می کنند
مردم ماهم به جای مطالعه چشم به سریال ترکی های میدوزند
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
شما از دیدن فیلم و سریال ترکیه ای دنبال مفهوم و محتوا نیستی...دنبال چیزی هستی که صد در صد بیسوادی و سطحی نگریت رو ثابت میکنه.
Iran, Islamic Republic of
19:40 - 1394/07/25
مسخره کردید مردم و اینا چیه به خورد مردم میدید آخه
Iran, Islamic Republic of
20:35 - 1394/07/25
داستان مزخرف....................
Iran, Islamic Republic of
21:20 - 1394/07/25
هدف از ساخت این برنامه ها فقط پر کردن آنتن تلوزیون برای چند قسمته. موضوع و کیفیت فیلمنامه هم اصلا مناسب نیست.
نمیدونم تا کی قراره مدیریت صدا و سیما به همین شکل ادامه پیدا کنه؟
واقعا برنامه های تلوزیون تاسف انگیزه.در تمام زمینه ها از سریال تا برنامه های اجتماعی و گفتگو محور، تلوزیون توی 15 سال گذشته که من دارم میبینم هیچ تغییری نکرده. مگر نه اینکه وقتی سلیقه اجتماع تغییر میکنه تریبونی مثل تلوزیون هم باید متناسب با اون تغییر کنه؟
هی...
Iran, Islamic Republic of
23:44 - 1394/07/25
هد ست آخرين مدل كيميا كه داشت نوار پياده مي كرد و اعلامه مي نوشت رو همه خانواده متعجبانه به هم نشون داديم كه تو گوشيه آخه اون موقع هدفونهاي بزرگ بود وروي سر قرار مي گرفت ما فكر كرديم خودمون يه سوتي كوچك كشف كرديم پس سوتي زياد داشته ما دقت نكرديم خوب بازم دست عوامل درد نكنه پشت هر كاري زحمتي هست ولو پراشتباه
Iran, Islamic Republic of
08:39 - 1394/07/26
ای بابا شماها دیگه خیلی بیکارین خانواده هاتون با شما چی میکنن به نظر من شماها حسود و بخیل کم جنبه و ... هستین
Iran, Islamic Republic of
09:54 - 1394/07/26
آقا خب سریال های خوب و پر محتوا بسازن ما هم قول میدیم دیگه سریال های ترکیه ای نگاه نکنیم والا وگرنه منه جوان چیکار کنم چطوری وقتمو پر کنم؟
Iran, Islamic Republic of
10:24 - 1394/07/26
واقعن اون موقع هدفون بوده که کیمیا نوار ظبط شده رو با هدفون گوش میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
10:27 - 1394/07/26
ببخشید خوزستان وبا افریقا اشتباه گرفتید چرا وقتی اسم خوزستان یا جنوب میشه همه فکر میکنن ما سیاه پوستیم اینطور نیست که نشون میدن خدا رو شکر هم دخترامون هم پسرامون زیبا هستن وبا محبت وخونگرم که واقعا تکن از لحاظ خون گرمی ومهربونی
Iran, Islamic Republic of
11:48 - 1394/07/26
من تا حالا فکر میکردم ... فقط خودمم که با هوشمو این سوتیهارو تو سریالها میبینم ... الآن متوجه شدم ... نه تنها نیستم و نباید احساس تنهایی کنم ...
Iran, Islamic Republic of
16:45 - 1394/07/26
یه سوتی دیگه سنگ بدنه دفتر مدرسه کیمیا ودر یک قسمت هم سنگ باد بر منزلی در خوزستان تازه جالب اینکه مدعی بودن همه کارها وودکورها را تاریز ترین نکته ها دقت کردیم اگه دقت نمی کردن چی میشد
Iran, Islamic Republic of
21:25 - 1394/07/26
مهم ترين و تاسف برانگيز ترين سوتي سزيال پرچم تاريخي ايران است كه رنگ سبز بالا بيشتر شبيه ابي شده.
اصولا فضاي داستان دهه 60 هم نيست چه برسه به قبل از انقلاب. چنگي به دل نمي زنه.
Iran, Islamic Republic of
09:01 - 1394/07/28
لباسهای کیمیا چقدر زشته لباسها و مقنعه دبیرستانش به تنش زار میزنه.. عین زنهای حامله است.!!!..اخه مهراوه شریفی نیا 34 سالشه میتونه نقش یه ادم 17 ساله رو بازی کنه؟ پارتی بازیه دیگه...
اون زمان چادر سیاه رو اونجوری سر منیزاشتن؟
France
21:58 - 1394/07/29
گذاشتن صدای متور هوندا روی متور یاماها از قلم افتاد.
Iran, Islamic Republic of
20:08 - 1394/08/01
یه مشت بیکار نشستن به چی ها دقت میکنن!
هدف فیلم چیز دیگه ای بوده
هیچ کاری صد در صد کامل نیست
اونایی که خوششون نمیاد نگاه نکنن دیگه این همه بحث واسه چیه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
اگر فقط 1 اشتباه بود می گفتیم از دستشون در رفته ولی این همه اشتباه؟!!!
m
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
با این همه سوتی 10 درصدم زیادشه
Iran, Islamic Republic of
22:49 - 1394/08/01
سوتیهای این سریال زیاده،ازجمله پیراهن های مردانه که برای زمان حاله،قطار ی که خانواده کیمیا با آن مسافرت کردند سریع السیره،ابروهای کیمیاونرگس و...آدم با تماشای چنین سریالی حرصش درمیادکه پول بیت المال چطوری هدر میره.
Iran, Islamic Republic of
11:36 - 1394/08/09
ولی ازهمه ی اینها خنده دارتر اینه که دخترایی که دارن نقش دخترای دبیرستانی رو بازی میکنن همشون سنشون بالاست واین اصلا جالب نیست
کاملا مشخصه کیمیا ونرگس سنشون بالاست
صورت سیاه خانومای خرمشهری که جای خودشو داره ...جنوبیا پوست سبزه ی بانمکی دارن
Iran, Islamic Republic of
13:29 - 1394/08/09
یه زمونی شبکه دو سیما بهترین شبکه تو پخش فیلم وسریال بود.هنوز یادمون نرفته که ارباب حلقه ها از شبکه دو پخش شد یا فیلم سقوط پنهان که هر کدوم از این ها مخاطب رو میخکوب میکرد یا سریالی که در مورد سفیر امام حسن(ع)به نام سلیمان بود و فیلم های تاریخی تخیلی یونان باستان مثل اودیسه.اما حالا اوضاع شبکه دو یه جوری شده که فیلم هابیت از شبکه سه پخش شد و سری آخرش (نبرد 5 سپاه )هنوز تو صدا و سیما ایران پخش نشده.متاسفانه کیفیت صدا و سیما از شبکه 1 تا 3 تو این چند سال اخیر به شدت افت کرده.شبکه 1 همش درمورد برنامه های کلان دولتی صحبت میکنه که واقعا جز کارشناسان سطح بالا سر درنمیارن و تو کل شبای هفته فقط یه سریال پخش میشه که تا روز چند دفعه تکرار میشه واین روال تو شبکه های 2و3 هم هست.شبکه دو که همش شده آوردن یه کارشناس خانواده و صحبت کردن به مدت چند ساعت و برنامه هایی که از لحاظ کیفیت و محتوا بیشتر به اوائل انقلاب شبیه هستن و و انگار نه انگار مباحث و نیاز های جدیدی تو کشور هستتش و خیلی از مجریان این شبکه بی تجربه هستن که نمیتونن با مخاطب ارتباط برقرار کنن.شبکه سه که قرار بود تابستان 94 جشنواره فیلم های سینمایی داشته باشه بیشتر اوقات پخش فیلم به دلیل فوتبال کشورهای دیگه و مسابقات بی ربط مثل جام حذفی انگلیس لغو شدن و بنده خیلی خو ش شانس بودم که تونستم دو یا سه فیلم رو ببینم و این شبکه هم روال شبکه 1 و 2 رو در پیش گرفته.محرم و رمضان که واقعا میشه از لحاظ محتوا و کیفیت فیلم ها و سریال های بسیار عالی ساخت شده یه یه زمونی واسه پخش فیلم های بسیار عادی که اتفاقاتشون حتی تو زندگی مخاطب اهمیتی نداره یا پخش سریال هایی که همش از مرگ و آخرت میگن...........
اینا دلیل روی آوردن مردم به ماهواره و شبکه های اجتماعیه. بنده با ماهواره و شبکه های اجتماعی هم مخالفم ام آیا شبکه های صدا وسیما تونستن مخاطب رو با جذابیت درست و صحیح جذب یا اصلا نگه دارن؟نمیشه مخاطب رو از کیفیت و موضوع جدید (منظورم فیلم های مزخرف ترکیه نیست) منع کرد بدون این که اقدامی تو ارتقای کیفیت صدا وسیما کرد
Iran, Islamic Republic of
22:22 - 1394/08/09
تویوتا وانت مدل ۸۵ هم در چند سکانس هست و در نمایش شروع فیلم همیشه نشون میده. انقلاب ۱۹۷۹ بوده
Iran, Islamic Republic of
22:19 - 1394/08/13
سوتی ها عبارتند از:
1-نوشابه زرد رنگ مگه داشتیم ما زمان شاه اونم نوشابه خانواده که تو پارچ ریختن نوشابه زرد از سال 72اومده ایران
2-مگه زمان شاه ماکارونی داشتیم ما ماکارونی فوقش از سال80اومده ایران
3-مگه ما زمان شاه اجر سفالی داشتیم
4-مگه ما زیر استکونا نعلبکی نمزاشتیم
5-کلی سوتی دیگه میز تحریر تاشو
United States
19:29 - 1394/08/18
ینی خداوکیلی حالم از بازی مادر کیمیا بهم میخوره وقتی چشاشو یه جوری میکنه و چادر سرشه کم از زامبی نداره خخخخ صداشم که کلا رو مخه اه اه
Iran, Islamic Republic of
14:17 - 1394/08/23
سلام اوایل گریم کیمیا خیلی بد بود بعد بهترشد.فیلم حال و هوای اون روزهارو نداره.دهه پنجاه رو.
Iran, Islamic Republic of
19:51 - 1394/08/23
یعضی انتقادا مسخرست
در تمام دوران الان و اون زمان ارتشیا جز افراد نسبتا مرفه محسوب میشدن !!! پس اینکه بچه هاش تو رفاه باشن چیز عجیبی نیست!
Iran, Islamic Republic of
19:42 - 1394/08/25
از اول تا آخرش سوتیه تازه به خوزستانیا کلی توهین کردن
Germany
22:10 - 1394/08/26
واقعا برای این فیلم وقت و هزینه صرف شده!!!!! حیف هزار تومن! ببین این بازیگرا چطور پول مردم رو به جیب میزنن
Iran, Islamic Republic of
00:56 - 1394/08/27
چرا کامنتم را نگذاشتید ؟
Iran, Islamic Republic of
22:47 - 1394/08/27
واقعا که فقط میتونم بگم متاسفم
Iran, Islamic Republic of
02:46 - 1394/08/28
خيلي اين سريال ضعيفه ولي ميشه نديدوكارهاى شبكه هاي ديگررونگاه كردواقعاًدرموردنسل امروزچه تفكرى هست ايااين سريال فقط براي ياداورى است پس چرااينقدرمبتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
18:59 - 1394/08/29
سریال وضعیت سفید دوران جنگ نشون میداد ولی از تیتراژ تا بازی ها و وسایل زندگی و استفاده از کلمات و اصطلاحات همه قابل قبول و بسیار دلنشین و خاطره انگیز بود
فضاسازی ش عالی بود
کیمیا هم میتونست بهتر ساخته بشه
Iran, Islamic Republic of
23:33 - 1394/08/29
کیمیا وقتی صدای پدرشو از تلفن شنید خیلی سبک بازی در میوورد ....وقتی هم که کیمیا با ارش رفت مخابرات شب برگشت ....یه دختر با یه مرد نامحرم هنجار شکنی در حد لالیگا
Iran, Islamic Republic of
00:28 - 1394/09/01
سریالش کلا رو اعصاب ادم راه میره از گریم تا بازیها لباسهافضا سازی همه چی
Iran, Islamic Republic of
00:52 - 1394/09/01
سوتی دیگشون وقتی بود که کیمیا باباش رو خواب دید ابروهاش کاملا تمیز شده بود و برداشته بود.
پاسخ ها
عرفانه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
خب به خاطر این بود که باباش وقتی برگشت که کیمیا شوهر کرده بود و ابروهاشو پر کرده بود
Iran, Islamic Republic of
18:51 - 1394/09/01
دیگه شعورشو در اوردن کیمیا دوبار با ارش رفت مخابرات تا نصف شب تازه مادرو داداششم خبر نداشتن . حالا هم که دختره رفته عیادت پیمانو نیشش تا بنا گوشش بازه. انقلابم که بردن زیر رسوال انقلابی ها رو بزدل و ترسو نشون دادن کسایی که به فکر دیگران نبودن .واقعا متاسفم . یه عده رو نشون میده اومدن دارن تو خیابون دارن میرقصن که مثلا خوشحالن ..
Iran, Islamic Republic of
20:46 - 1394/09/01
هواز آن سال ها این قدر پیشرفت کرده بود که لوله کشی گاز داشته؟ بچه های همه اتاق جداگانه داشتن و همه به مدرسه می رفتن؟ پس کجا بی سوادی بوده؟
بله مطمئنن از خیلی از شهرهای شمالی پیشرفته تر بوده
مرگ بر تهران و تهرانی
Iran, Islamic Republic of
22:09 - 1394/09/01
من هر وقت این فیلم و نگاه میکنم مقایسه میکنم با جامعه ی امروز به نظر من هیچ فرقی نکرده اون موقع دزدی بود الان شده اختلاس و......
Iran, Islamic Republic of
13:38 - 1394/09/04
به نظر من سريال بدي نيست و با اينكه سوتي زياد داره ولي بايد به محتواي فيلم توجه كرد.و خب زحمت زيادي براي ساخت اين سريال كشيدند و هميننطور هزينه زيادي كردند.
پاسخ ها
m
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
ناراحتی سر همین هزینه زیاد و سوتی های زیاد زیاد.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
دقیقا چه محتوایی داره؟
Iran, Islamic Republic of
14:02 - 1394/09/08
دیشبم وقتی دایی شریف با اون آقاهه ناصر اومدن خونه کیمیا اینا، کامران گفت: مامان دایی ناصر و آقا شریف اومدن!!!
Iran, Islamic Republic of
15:41 - 1394/09/08
من که سریال خیلی دوست دارم دست آقای افشار و بقیه درد نکنه همش بهانه جویی می کنید به هر حال 37 سال گذشته شوخی نیست
من ترجیح میدم سری ایرانی ببینم تا خارجی ...
Iran, Islamic Republic of
22:25 - 1394/09/08
تو یه قسمتش کیمیا میگه مامان دایی ناصر و آقا شریف اومدن
Iran, Islamic Republic of
23:11 - 1394/09/08
باسلام اقاکی گفنه فیلم خارجی هاسوتی ندارن درسته ازبیت المال ساخته شده این سریال ولی انصاف خوب چیزیه همه سوتی هارو دیدن ولی قسمت اعدام مهری واقعا محشر بود بااین حرفا بهونه به دشمن ندید امنیت کشور رو به خدا باید حال کرد هیچ کشوری مثل ایران امنیت نداره دورود بر ملت اسلامی ایران همه چیز فیلم نیست به زندگی خودمون نگاه کنیم همش سوتیه
Iran, Islamic Republic of
22:10 - 1394/09/09
اقا از همه اینا گذشته داستان فیلمم مسخرس اخه کدوم پدری جون خونوادشو فدای بیت المال میکنه اونجایی که استوار با ساواکیها در میوفته.یا اینکه چرا چند مامور عالی رتبه ساواک برا خروج از کشور نیاز به استوار دارن.اصلا مگه خود بارو سرهنگ نبود که حالا استوار باید بدادش برسه.مگه میشه یه مامور عالی رتبه ساواک سالها نقشه بکشه که فرخ براش این محموله رو خارج کنه.درضمن این همه کودن بازی یا حماقت کیمیا خانم که شجاعت نیست .یادتونه اونجایی که بتباش رفت ماموریت وقتی دید ساواکیه دنبال باباشه چرا جلو باباشو نگرفت و....
...
Iran, Islamic Republic of
14:32 - 1394/09/10
اصلا این ها مهم نیستند مهم ارش و کیمیاست
Iran, Islamic Republic of
16:14 - 1394/09/12
یه سوتی دیگه. تو قسمتهای اول ماه رمضان بود. درست روزی کیمیا و خونواده اش برا سحری پاشدند. کیمیا صبحش رفت نون گرفت و جال اینه که پدرش فرخ از اون نون خووووووورد.
Iran, Islamic Republic of
22:49 - 1394/09/12
باسلام وعرض وقت بخیر
چراماهایادگرفتیم همش دنبال ی ایرادکوچیک باشیم.{ارم همراه اولو.کسیه پلاستیکو....}ایناچیه که چی مثلا.اتاق عمل جراحی که نیست اشتباه نداشته باشه فیلمه فیلم.همش قودقود قود.شبکه خارجیونگاه میکنی به درک مگه خودت توکارخودت مث جارجیارفتارمیکنیدکه انتظارخارجی دارید.مااینیم دوس داری باش تحمل بفرما دوس نداری هرکاری ازدستت میادکوتاهی نکن اه اه اه اه نق نق نق تا کی اخه
Iran, Islamic Republic of
11:43 - 1394/09/13
سلام.من بچه آبادان هستم باید بگم این سریال حرفی برای گفتن نداره و نقدها همگی درسته اما باید بدونید که صندوق پستی روی در در اون دوره روی بعضی از خونه هابوده و این واقعی هستش توی آبادان وخرمشهر بود
پاسخ ها
mohsen
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
حق دارن داداش آخه امکاناته اون موقع توآبادان برای بقیه شهرها قابل باور نبود
Iran, Islamic Republic of
08:11 - 1394/09/15
فیلم مسخره ای ساختن
Iran, Islamic Republic of
21:45 - 1394/09/15
اینجا ایران است خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
22:28 - 1394/09/15
شاید تا به این سن جمعاً 30 ساعت تلویزیون نگاه نکردم و از این بابت مفتخرم. امشب داشتم از جلو تلویزیون رد میشدم که دیدم در برنامه در حال پخش گروهی زن در حال خواندن قرآن هستن، پرسیدم این چه فیلمیه ؟ خانواده گفتن سریال کیمیا
فیلمی با این همه دست اندر کار و بازیگر به اصطلاح درجه اول، باید رحل قرآن رو برعکس بذاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشخصه که هیچکدوم از این عوامل تا حالا رحل که ندیدن هیچ، قرآن هم به دست نگرفتن
هیچکس نباید بفهمه این رحل برعکسه ؟؟؟؟؟
France
01:44 - 1394/09/16
باسلام.یک سوتی که من متوجه شدم پنجره های دوجداره ه بیمارستانی بود که پیمان بستری بود.در راهرو پشت سر آرش کاملا واضح بود
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
آره دقیقا منم میخاستم بگم...
Iran, Islamic Republic of
03:17 - 1394/09/16
با سلام و واقعا خسته نباشید به تمامی عوامل سریال شاهکارانه کیمیا.
یک سوال دارم ؟؟؟
آقای کارگردان محترم بنر چاپ رنگی آن هم از نوع لیزری سال 57 متری چند بوده که در سال 94 به این نرخ رسیده؟؟؟؟؟؟؟
فلافل و سمبوسه یادت امد کدام سکانس رو عرض میکنم.
Iran, Islamic Republic of
22:17 - 1394/09/16
اقا یه سوال.واسه ازدواج دختر مگه اذن پدر شرط نیست؟چطور کیمیا بدون باباش بله رو گفت وبه عقد ارش دراومد؟
Iran, Islamic Republic of
22:55 - 1394/09/16
زمانیکه فرخ با ماشین تصادف میکنه یه ماشین دانگ فنگ از پشت سرش رد شد
معترض به دلی که راضی نمیشه
Iran, Islamic Republic of
00:01 - 1394/09/17
همه نظرات را نخواندم.اما یک چیز را فهمیدم هرچه بسازی باز عده ای از آن ایراد می گیرند.من خودم به نویسندگی علاقه دارم. اما با خواندن متون بالا به این فکر کردم که چه و چگونه بنویسم که به کسی برنخورد.یا قید علاقه را باید بزنی یا انتظار هر اعتراضی را باید داشته باشی.
Iran, Islamic Republic of
01:09 - 1394/09/17
بزرگترین سوتي کیمیا امشب بود که کیمیا بدون حضور پدر عقد شد، در صورتی که برای عقد دختر حضور پدر الزامیه
Iran, Islamic Republic of
11:07 - 1394/09/17
سلام...
ديشب توو سريال كيميا دختر بدون حضور پدر كه اونم زنده هست و يا جد پدريش عقد كرد و بعله گفت...سوتي از اين تابلوتر!!!
Iran, Islamic Republic of
11:23 - 1394/09/17
خیلی خنده داره تو سریال ستایش بخاطر عدم رضایت پدر بزرگ عروسی بهم میخوره و توی این سریال اونم سال 58 دختر بی اذن پدر راحت عقد میکنه
این حکم شرعی اذن پدر و در نبودش جد پدری قابل تغییره و کلا بستگی به نظر کارگردان داره
Iran, Islamic Republic of
11:42 - 1394/09/17
کیمیا بچه دبیرستانی شوهر کرد اونوقت من که ارشد دارم ن .خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
کاش بریم زمان انقلاب
Iran, Islamic Republic of
12:06 - 1394/09/17
این ها چیزی نیست در برابر سوتی دیشب

که در حین مراسم ازدواج کیمیا و ارش اهنگ حامد پهلان در حال پخش بود ...
Iran, Islamic Republic of
12:29 - 1394/09/17
اینا شعوره ملت رو میبرن زیره سوال!!!
عقده کیمیا بدون حضوره پدر؟؟؟؟مگه میشه؟؟؟؟
چی ساختین خدایی؟
ازونطرف کیمیا شده دختری که با همه میگرده!گل میده به آرش!مراقبت و لبخندهای معنی دار به پسره همسایه!!!اینا یعنی چی؟اینکه جایی نوشته همراه اول سوتی نیست!سهل انگاریه.اما اشتباهه محض بدون حضوره پدر صیغه عقد خوندنه!!!یعنی مردم رو بلانسبت .... فرض کردن؟اینکه نشون بدن انقلابیون بعده انقلاب کارخونه ها رو تصاحب کردن؟اصلا هدفه این فیلم چی میتونه باشه؟؟؟خیلی چیزا رو نمیدونن باید چطور به هم ربط بدن!!یهو وصلش میکنن به یه چیزه دیگه!بیچاره بیننده!!!بمب گذاری توی خرمشهر دلیلش چی بود؟علت ساخته اون سکانس چی بود؟؟؟فیلم واقعا بی سر و ته و کاملا بی منطق!!!فقط همینو میتونم بگم
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
در شرایطی میشه با اجازه مادر عقد کرد
Iran, Islamic Republic of
13:13 - 1394/09/17
مقایسه کنید این سریال را با وضعیت سفید
Iran, Islamic Republic of
14:39 - 1394/09/18
وقتی سفارشی باشه بایدم تو ساختش سر سری گرفته شه،اهمیت نمیدن.من هنوز موندم چطور نیکی کریمی اومد تلویزیون؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
23:25 - 1394/09/18
كلى از هزينه هاى فيلم رفته تو جيب خودشون كه سريال اينقدر مسخره وابكى حالا با افتخار هم ميگن طولانى ترين سريال خخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
20:21 - 1394/09/19
با این همه سوتی فیلمش عالیههههههه
Iran, Islamic Republic of
19:00 - 1394/09/20
یه سوتی دیگرازسریال کیمیا : اونجا که کیمیا و مادرش داشتن میرفتن ملاقات آرش بالای پله های خونه ی منوچهر , پای لخت مادرکیمیامعلوم بود . اون قسمتو دانلود کنید نگاه کنید
Iran, Islamic Republic of
20:49 - 1394/09/20
در ان زما ن تاکسی بود ولی لاستیک تاکسی دور سفید بو د خیلی جالبه
Iran, Islamic Republic of
00:42 - 1394/09/21
من که بخاطر ازیتا حاجیان وپوریا ومهدی پاکدل نگاه میکنم جداازسوتیاش ایران همیشه توساخت فیلماش خیلی چیزارو ندیدمیگیرن وبراشون مهم نیست فقط میخان وقتی پرکنن مانه توفیلم سازی پیشرفت داشتیم نه کارتون سازیمون خارجیا چی میسازن ما چی میسازیم اونوقت توقع دارن مردم ماهواره نگاه نکنن
Iran, Islamic Republic of
14:02 - 1394/09/22
یکم از سریال شهرزاد یاد بگیرین
حتی برق کشی های اون زمان که بصورت روکار بوده بازنمایی کردن.
یا یک کاری نکنین یا وقت بذارین واقعا...
Iran, Islamic Republic of
16:03 - 1394/09/22
تو قسمت دو شب پیش وقتی مامان کیمیا داشت ازپله های خونه منوچهرمیومد بالا،چادرش روکشید بالا که دامنش هم رفت بالا که کل پاش پیدا شد......تو قسمتی هم که سوار کشتی بودن با آرش،روسری کیمیا طوری بود که تمام مو های جلوش پیدا بود..واقعا سریال انقلابی این بود
Iran, Islamic Republic of
20:03 - 1394/09/22
وااااای پای لخت ازیتا حاجیانو دیدید؟حتی تو تکرار سریال فیلمو کشیده بودن جلو
بعد یه سوال فرخ جطور یهو پیدا شد یهو ی نفر اومد گف فرح پیدا شده
ولی در کل سریال قشنگیه داستانش غیر قابل پیش بینیه
Iran, Islamic Republic of
12:40 - 1394/09/23
سلام .اسامی افراد و دقت کردین همگی سوسولی و امروزی کامران کیمیا آرش فرخ ...فکرشو بکن کامی انقلاب کنه...بعدشم یه نفر نیست اسمش پسوند پیشوند داشته باشه تا اونجایی که ما یادمون میاد قبل دهه 70 حداقل 50 درصد اسامی در ایران اسامی مذهبی با پسوند و پیشوند بودند...
Iran, Islamic Republic of
08:10 - 1394/09/24
سوتی جدیدشون , یخچال دودر آبسردکن دار وکابینتهای امروزی و کلید وپریز های مدل جدید خونه کیمیاست . خیلی تو کارشون واردن .
Iran, Islamic Republic of
00:32 - 1394/09/25
خیلی هم عالیه.هدف چیز دیگست
Iran, Islamic Republic of
00:55 - 1394/09/25
سریال فوق العاده مسخره ای ساختن
این همه سوتی تو یه سریال نوبره
Iran, Islamic Republic of
18:22 - 1394/09/25
قابل توجه خیلی از کسانی ک میگن فقط فیلمای ایرانی ضعف دارن.ضعف و سوتی تو همه فیلما هست حتی بهترین فیلمهای تاریخ سینما

http://www.parsnaz.ir/news_detail_4787.html
Iran, Islamic Republic of
14:42 - 1394/09/26
با این همه فشار زندگی و مشکلات این همه حوصله و دقت و نکته بینی مردم ایران راجب یه سریال ای ول داره.
Iran, Islamic Republic of
15:34 - 1394/09/26
تراش دستی روی میز کیمیا خیییییییلی باحال بود .این تراش ها تقریبا 15-20 ساله وارد بازار شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
22:35 - 1394/09/27
مانتو ها اپول داشتند قیافه ها اصلا اینطوری نبود زیر ابرو برداشتند پسرا خخخخخخ تو کوچه بچه ها با شلوار جین سنگشور دارن بازی میکنن خخخخخخ تازه من دو قسمت بیشتر ندیدم خیلی مسخرس واقعا حیف پول
Iran, Islamic Republic of
11:25 - 1394/09/28
سریال فوق العاده قشنگیه هرکس دلش نمیخاد نگاه نکنه خب........دیگه چرا انقدر سوتی میگیرید..........
United States
13:40 - 1394/09/28
با همه این حرفا نویسندگیش واقعا خوبه چون موضوعش جالبه و بدیعه و مخاطبو مجبور میکنه تا دنبالش کنه. سبک سریالای کره ای.
فقط کاش یکم بیشتر روی دکور و گریم کار میکردن !!!! بازیگرام خوب باز ی میکنن. بیشتر سوتیا مربوط به صحنه اس!!!!
Iran, Islamic Republic of
18:42 - 1394/09/28
بعضی ها خیلی راحت میگن دوست ندارید نبینید یعنی چی این حرف پس چی ببینیم وقتی ازپول ملت خرج میکینید باید سریال درست بسازید حدفل ازهرقسمت دنبال سوتی گرفتنم نباشی سوتی میان جلوچشت خیلی ازسوتی مربوط به کارگردانی وفیلنامه ضعیفش میشه این کامران یه موجوداضافه ست بزرگ نمیشه وجود خارجی هم توسریال نداره رزلب مای توبین وسایل کیمیا یادمون نره شهرزاد هرگز قابل مقایسه باکیمیا نیست درسته زمانشون یکی نیست اما یه کارگردان کاربلد داره که همه ی سریال خوس ساخت وواقعا قشنگن کبریت دست مهدی سلطانی دقیقا کبریت همون زمان
Iran, Islamic Republic of
23:30 - 1394/09/28
سلام
این همههههه گیرمیدیدآخه چرا؟خب فیلم خیلی طولانیه نمیرسه پولشون. نمیگم ایرادنداره ولی به خدا همینکه میشینی با خانواده دورهم یه فیلمی رو میبینی که سالمه جالبه چه میدونم نگران بچه کوچیک نیستی بشینه نگاه کنه. این همه بازیگراش مشخصه با دل وجون بازی میکنن همین سریال ترکی ها اینقدر ایراد دارن که تمومی نداره یارو ازخواب پامیشه باکلی آرایش ومدل موهای عجیب غریب و کفش چندین سانتی عرض وطول خونه رو ازصبح تاشب میره ومیاد بدون هیچ محتوای فرهنگی و اصیلی. بابا به خدا تمام سریالا و قیلم خارجیا به اندازه یه دقیقه ازفیلم کیمیا ارزش ومفهوم ندارن من که واقعا ازهمه عوامل ممنونم چون میبینم مردم رو دارن ازماهواره فاصله میگیرن چه میدونم چشاشون بازشده میبینن رسانه ها دارن بخاطرمردم هم که شده سریال های زیبا وجذاب وپرمغرمیسازن کوتاه بیاید بودجه فیلم سازی توی کشورما با اون همه تحریم ومعضل کمه دیگه . من واقعا خسته نباشیدمیگم به تک تک بازیگرا عوامل پشت صحنه اقای افشاروهمه وهمه خداقوت
Iran, Islamic Republic of
23:36 - 1394/09/28
سلام
خب باید قبول کرد نقص هایی هست ومیتونست رفع بشه ولی خب ما ازسختی کار خبرنداریم من یکی بخاطر بازی بسیارزیبای بازیگرا وموضوع جالبش این ایرادهای کوچیک به نظرم نمیاد وتبریک میگم قدم بزرگی بود ساختن طولانی ترین سریال ایرانی .
Iran, Islamic Republic of
04:30 - 1394/09/29
از اقای بهبهانی توقع نداشتم.بیشترسریالایی ک ایشون نوشتن دانلود کردم و بارها دیدم بیشترشم به خاطرشخصیت پردازی های خیلی قوی و واقعی، اماتو این سریال اصلا شخصیت سازی خاصی دیده نمیشه،و همونطور ک دوستان گفتن سوتی های زیاد باعث شده که تو ذوق بیننده بخوره،واقعا نمیدونم تاکی باید منتظر پخش یه سریال عالی مثل نابرده رنج، نرگس یا وضعیت سفید بمونیم، بازی ها هم واااااقعا بده به جز خانوم حاجیان وصد البته گلاره عباسی. اینا مثلا باباشون ناپدید شده عین خیالشون نیس راحت عروسی گرفتن
Iran, Islamic Republic of
11:42 - 1394/09/29
این همه ایراد ایرادکوچیک نیست مخصوصا عقدبدون اجازه پدر بحث ما الان سرسریال های ترکی نیست سریال هایی دیگه که باموضوع انقلاب ساخته شدن واقعا عالی بودن یه نمونش یک مشت پرعقاب صدقسمتی بودن همچین چیزی نیست که بهش افتخارکنند متاسفانه یه چیزی که حال منوبهم میزنه بازی مهراوه ست اخه کجای تو به بچه 17 ساله میخوره واقعا بازیش تواین سریال ضعیف راسته که میگن کاربایدبسپری دست کاربلدهمش تقصیرکارگردان بی دقتش حالا کارگردان هیچی منشی صحنه ندارین منشی صحنه هم هیچی ناظرکیفی هم ندارین ای بابا هیچی ندارین که
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
وقتی پدر نباشه با اجازه مادر هم میشه عقد کرد
Iran, Islamic Republic of
12:22 - 1394/09/29
يكي از سوتي هايي كه خيلي جالب بود اين كه كيميا نوار كاست را درون راديو ضبط قديمي كوچولو ميذاره بعدش با هندفري سفيد گوش ميده. مگه ميشه مگه داريم مگه داشتيم
Iran, Islamic Republic of
17:25 - 1394/09/29
درسته كه اين ها همش سوتي بوده اما انقدر كيفيت سريال بالا هست كه هر جا كه ميشيني درباره ي اون حرف ميزنن و مردم اصلا به اين نكات توجهي نميكنن و به موضوع سريال توجه دارن كه در حال حاضر اين سريال مورد علاقه خيلي هاست.
Iran, Islamic Republic of
18:22 - 1394/09/29
بابا تو این اوضاع بیکاری وقتمون که همین جوری تلف میشه با دیدن این فیلم هم روش
Germany
01:25 - 1394/09/30
همین سریال شهرزادم که این همه سنگش را به سینه میزنید کم ایراد ندارهو اونجا هم کم از این اسامی سوسولی مثل شهرزاد میترا سیمین حمیرا وفرهاد وآذ وغیره نداره بااین که سالشم قریمی تر هست .
Iran, Islamic Republic of
10:09 - 1394/09/30
کی گفته شهرزادایرادداره شما مطمئن باش که شهرزاداگه سوتی داشت زودترسوتی هاش پخش میشد همه میفهمیدن قسمت اول جواهرات و کیف شهرزاد یکی گفته بوده اون موقع کیف شانل بوده گوشواره های کیا چطوربعداچندین نفرجوابش دادن که برندشانل ازقرن 18تاسیس شده واون کیف شانل نیست وگوشواره هم کیا نیست مظفریانه ست تمام فرش ها پارچه ها میزها که توسریال هست همش اون موقع بوده یا ماشین ها مثلا ماشین بزرگ اقا تاسال 76 بوده وبعدازاون سال تولیدش قطغ شده یا اهگ شاه دامادکه دوباره یه عده اومدن وگفتن دهه30 نبوده ودهه40 بوده بایدبگم دهه30 چندتاخواننده که اسم یکیشون جمشید بوده اهنگ خوندن اواخردهه30 ویگن اهنگ خوندودهه40البوم رسمیش به بازاراومد سازننده های این سریال ازیه سیم برق و کبریت نگذشتن چه طورازاین چیزها بگذرن اسما قدیمیترازحمیراو فرهاد سیمین اسم وجودنداره ایراددیگه ای نبودبگیری معلومه که نه چون ایراد دیگه ای وجود نداره بعدا ازسال ها یه کارارزشمند وقوی ساخته شده چرا میخواید خرابش کنید این روزا همه جا حرف ازشهرزاد تعریف وتمجید بزرگان سینما و خواننده ها ازاین سریال زیبا وجذاب
Iran, Islamic Republic of
10:31 - 1394/09/30
ازنظرشما شایدهمه چی سوسولی بیاد ولی شهرزاد ازهزارو یک شب مونده مال صدها هاسال پیش واسامی که شما نام بردید همه مقدیمی هستن شهرزادهم کثل تمامی کارهای اقای فتحی ازجمله مدارصفردرجه کاربی سوتی هست
Iran, Islamic Republic of
16:02 - 1394/09/30
مرجان جون یکی از سوتی های شهرزاد اون آرایشهای زیاده مگه اون زمانا خانوما این قدر آرایش داشتند اگر همه جا حف از شهزاده خیلی جاها هم حرف از کیمیا هرچند من با کیمیا بیشت ارتباط برقرارک ردم نه تنها من بلکه فکر میکنم خیلیها با وجود اینکه خودم کارای آقای فتحی را خیلی همیشه دوست داشتم اما این بار خیلی باهاش ارتباط برقرار نکردم کیمیا خیلی هیجان انگیز تر هست البته شهرزاد اگر د تلویزیون ساخته میشد شاید از کیمیا پربیننده تر میشد . اما حیف که در شبکه نمایش خانگیه .
Iran, Islamic Republic of
16:21 - 1394/09/30
سریال کیمیا خیلی بدساخت همشم تقصیرکارگردانش فیلنامه ش هم بسیارمسخره ومزخرفه یکی لوله اب ازتوسریال بکشه بیرون
Iran, Islamic Republic of
00:07 - 1394/10/01
من فیلم کیمیارو دوست دارم وبازی خانم حاجیان وخانم شریفی نیا رو واقعا تحسین میکنم ازاین سریال خیلی درس گرفتم میشدیکم بیشتر دقت بشه درشبیه سازی اون دوران و... . این سریال شهرزاد رو تاحالاندیدم وامکان دیدنش برا خیلیا وجودنداره خواهش میکنم فقط ایرادهارو نبینیم مقایسه هم نکنیم هرکاری شرایطی داره زحمت عوامل رو نادیده نگیریم وهمچنین دوسال ازعمرشون رو .من برا همه کسایی که اینجانظرگزاشتن احترام قایلم ولی لطفا منتقدمنصفی باشیم هم نقاط قوت رو بگیم هم نقاط ضعف رو با همون ادبیاتی که دوست داریم درمورد خودمون صورت بگیره.
Iran, Islamic Republic of
12:29 - 1394/10/01
ازکی تاحالا ارایش سوتی محسوب میشه نکنه شما اون موقع بودی که میگی این جوری ارایش نداشتن من ازمادربرزگم پرسیدم گفت اون موقع هرکس هرجوری دلش میخواسته ارایش میکرده چه کم چه زیاد هرجودلش میخواسته لباس میچوشی چه تنگ چه کوتاه چه گشاد چه بادمن چه با چادر این که ارتباط برقرارنکردی دلیل نمیشه به اینا بگی سوتی همین الانم که توشبکه نمایش خانگی ازکیمیا بیشترمخاطب داره اصلا چه خوب که تلویزون پخش نمیشه وگرنه همه شو سانسورمیکردن شما ازجانب خودت حرف بزن زبون اون خیلیا هستی کارخوب همه جا ببینده پیدامیکنه فعلا که شبکه نمایش خانگی رونجات داده
Iran, Islamic Republic of
12:04 - 1394/10/03
مگه میشه بابرگ خشک شده درخت خرما سبد و حصیر و... درست کرد. ما که بوشهری هستیم بلد نیستیم اگه آقای افشار بلدن به ما هم یاد بدن.... خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
21:55 - 1394/10/05
لباس های روز می پوشند برید فیلم های دهه 70 نگاه کن مانتو ها گشاد تا پاشنه پا هم هست
چقدر بیسواد هست نویسنده وکارگردان
United States
07:19 - 1394/10/06
بابا این گیرهای الکی چیه چرا فکر میکنید اون زمان هیچی نبود اون زمان امکانات بهتر هم بود واقعا حرفهای و تظرات خیلیا خودش بدتزین سوتی هست یعنی چی نوشابه زرد نبود و ماکارونی و فلان نبود خوب عزیز من ننه بابای شما گدا بود ندید بددید بود به بقیه چه به جای ایراد گرفتن از این چیزای مسخره برید فکر چیزهلی مهمتر باشید خیلیم سریال خوبیه بهتر از فیلم هلی چرت خارجی که زندگی ها رو داغون میکنه اینا همش دشمن تراشی و دادن بهونه دست بیگانه هست
Iran, Islamic Republic of
11:59 - 1394/10/06
سریال کیمیارو خیلی دوس دارم.گفته های شما دوستان عزیز کاملا درست اما خوبه کمی کم توقع تر باشیم.به نظر من عولیه مخصوصا این مادر و دختر خیلی طبیعی بازی میکنند.متشکرم از عوامل.
Iran, Islamic Republic of
22:29 - 1394/10/06
قرآن عثمان طه دهه 50


هههههههههههههههههههههههههه

سوتی
Iran, Islamic Republic of
09:31 - 1394/10/07
فرخ شبیه رابینسون کروزویه ست.....جالب اینجاست که با یک قیچی زنگار بسته مدل مویی واسه خودش درست میکنه که بیا و ببین......دوران جنگ در سریال اصلا درست و واقعی نشان داده نشده....
Iran, Islamic Republic of
14:24 - 1394/10/07
صحنه های جنگ کپی بردار ضعیف از روزسوم وخاک سرخ مخصوصا اون جایی که حامد میخوادخمپاره بزنه سربازا وایسادن نگاش میکنن
Iran, Islamic Republic of
16:59 - 1394/10/07
درسته سوتی زیاد داره،ولی زحمت زیادی ک واسه ساخت فیلم کشیدن هم نباید نادیده گرفته بشه. ولی به نظر من کیمیا اصلا نمیتونه درست نقش یه دختر 17-18 ساله رو بازی کنه،رفتارا و کاراش اصلا به یه دختر 17 ساله نمیخوره...
Iran, Islamic Republic of
19:11 - 1394/10/07
واقعا یه مشت بیکارید ....من که سنم از همتون کمتره بیشتر از شما ها....میفهمم چرا ایراد های بنی ازراعیلی میگیرید.واقعا که
Iran, Islamic Republic of
00:20 - 1394/10/08
خیلی هم فیلم خوبیه من 80 سالمه و این فیلمو دوست دارم انقدر می گین تا این فیلمو قطع کنن .یعنی چه سوت یعنی چی ؟تایتانیک هم سوت داره ، گلایدیتور هم سوت داره ، آوتار و
Iran, Islamic Republic of
16:35 - 1394/10/08
کیمیا رو نباید باگلادیاتورمقایسه کرد بابا یکی دوتا سه تا اصلا ده تا نه این که هرقسمت 5تا سوتی اینا ایرادی بنی اسراییلی نیست وقتی رعایت نکنن توذوق بیننده میخوره
پاسخ ها
عزفان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
ایول بابا دمت گرم
همسر یکی ازنظامی ودرجه دارنیروی دریاییو
Iran, Islamic Republic of
23:29 - 1394/10/08
واقعاسریال مسخره وبدورازواقعییت است واقعا بی انصافی رابه حد خود رساندید ای کاش اقلان ی سری به تاریخ جنگ میزدید واقلان فیلمی بااین بودجه مملکت ساخته می شد که فقط یکمی فقط ی کمی با حقیقت نزدیک بود شما چطور فردا می خواهید جواب گویی خدا ونسلهای اینده رابدهید.چطوراینهمه ایثارروازخودگذشتگی نیروی دریایی رانادیده گرفتید واسمی ازاین نیروی ازجان گذشته نبردید قبل ازاینکه صدای جنگ به ایران برسه وهمه مادرخواب ناز بودیم واصلا کسی خبر داشته باشد که درخرمشهر نیروهای بعثی قصد تصرف یک روزه خرمشهر رادارد کدام نیروی رزمنده بود که چهل وپنج روزبادست خالی وبا ابتدایی ترین امکانات از خرمشهر دفاع کردواقعامن به عنوان یک زن رزمنده این مرز وبوم که هشت سال تمام باعشق برای این مملکت ازجان ومال وزن وفرزند کذشتند وامروز اینقدروقی هانه زحمات این عزیزان را نادیده گرفته می شود هربار که این سریال رامی بینم وشاهد ناراحتی همسرم می شوم که دارند سری ادمهایی که فقط بلدند بااحسساسات مردم بازی کنند وبرای اینکه مردم رابه پای تلویزیون بکشند وبه این وسیله جیب خود راپورپول کنند دلم واقعا بدرد می اید اگه خانم کیمیا می دانست چه نقش دروغی را دارد بازی می کند هرگز زیرباراین نقش نمی رفت امیدوارم رهبر وان کسانی که دران دوره بوده اند وبا جان ودل اان روزهارالمس کرده اند جلوی اینهمه بی عدالتی رو بگیرند واجازه ساخت چنین فیلم ها وسریالها را بگیرند.نگذارید مردم دنیا با مشاهده اینگونه فیلم ها مارا به تمسخر بگیرند هیچ چیزتوی این دنیا بهتراز حقیقت نیست راستی به دل همه می نشیند ولی دروغ همه رابه نفرت میکند امیدوارم از طرف مسولین ترتیب اثرداده شود.
Iran, Islamic Republic of
13:24 - 1394/10/09
بهتره بریم پیج جوادافشارانتقاداتمون بگیم
Iran, Islamic Republic of
18:02 - 1394/10/09
این انتقادای بی مورد نمیتونه از جذابیت و عالی بودن سریال کم کنه...خداییش اکثر بازیگرا خیلی طبیعی و زیبا بازی میکنن به طوری که خانواده ی ما با اشک های بازیگرا اشک میریزن و با خنده هاشون میخندن...دمشون گرم
Iran, Islamic Republic of
18:55 - 1394/10/09
وای خدای من به داد این مردم واین مملکت بس چقدر دروغ بلوف جناب امیر سیاری فرمانده عزیز نیروی دریایی شما چرا ساکتیت شما که قبل ازاینکه مارش جنک به سراسرایران برسد در خرمشهربا تکاوران نیروی دریایی ازجان مایع می گذاشتید چراسکوت کردید چراازخون همرزمانتان دفاع وپاسداری نمی کنید کاری کنیدکه فردا پیش خدا ومردم شرمنده نشوید
Iran, Islamic Republic of
19:32 - 1394/10/09
سلام به دلاوران قهرمان تکاور بحث در باره سریال کیمیا فعلا بالا گرفته باید تاسف خورد به حال ان دست اند کاران که از ابتدایی ترین های جنگ هم یا نمیدانند یا خود را به نفهمی زده اند من ناراحت این موضوع نیستم که
چرا از دلیر مردان غیور نیروی دریایی و تکاوران عزیز که قبل از شروع جنگ در منطقه بودند وتا پایان روزی که خرمشهر سقوط کرد جانانه دفاع کردند و در حین در گیری جوانان غیرتمند خرمشهری را هم اموزش سلاح میدادند ودر ۳۴ روز دفاع بیشتر اژ ۱۰۰ نفر شهید وتعداد زیادی مجروح داشتند ناراحتی من وامثال من این است که تاریخ سراسر افتخار دفاع مقدس را با این تحریف ها به لجن میکشند در جایی بانویی ادعا میکند که او با تعداد اندکی همراه از خرمشهر دفاع کردند و جلو عراقی ها گرفتند و در سریال کیمیا هم تعدادی خانم واقا از خرمشهر دفاع میکنند ترا به خدا اینقدر واقعیت های دفاع مقدس راذتحریف نکنید همه مدیون خون شهدا هستند کمی هم واقع بین باشید مردم خوب میفهمند
Iran, Islamic Republic of
19:57 - 1394/10/09
شما به جای اینکه از بیکاری نشستی و ایراد میگیری ن کار دیگری بلد نیستید
Iran, Islamic Republic of
01:05 - 1394/10/10
مرجان من اون زمونا نبودم ولی مگههمه اینایی هم که از کیمیا ایراد میگیرن اون زمانا بودم خب منم بالاخره چیزایی از اون موقعها شنیدم که میگم .
Iran, Islamic Republic of
02:03 - 1394/10/10
اینا این همه زحمت کشیدن.5 سال کار کردن ک تاریخ رو ب ما نشون بدن و ما بفهمیم چ کسایی رفتن تا ما بمونیم.حالا ب جای اینک شما بشینین درباره ی مفهوم و محتوای داستان فک کنید و تحولی توی شما ب وجود بیاد نشستین دنبال سوتی این.خستگی رو ب تن عوامل سریال نذاریم
Iran, Islamic Republic of
05:00 - 1394/10/10
سریال رو دنبال میکنم تنها به صرف اینکه بدونم آخرش چی میشه...من تا الان متوجه نشدم علت حضور کامران در سریال چه بوده...انگار فقط میخواستن عملا بچه رو عذاب بدن بسکه این بچه گریه کرد و حالا در طول چند قسمت یا خوابیده و یا کلا در صحنه نیست!!!!داستان خیلی کش دار شده...و عملا تنها صحنه های جنگ رو شاهد هستیم..جنگی که اصلا واقعی بیان نشده...و همین مساله باعث شده که پیامکهای طنزی در این رابطه به دستمان برسد ..تنها قسمت قبلی که در آن محمد جهان آرا در مورد سقوط خرمشهر با همرزمانش سخن میگفت ..کمی حال و هوای واقعی داشت وگرنه در قسمت بعد و تلاش برای بدست آوردن شمشها و اسناد بیشتر شبیه فیلمهای کماندویی و ....بود...در ان حآل و هوا و آشوب در میان سبزه ها گفتگوی فرخ و کیمیا با ارامش خاطر..کمی دور از واقیمت است ..طوری که همه میدانیم در ان شرایط همه به فکر نجات جآن خود و خانواده شآن بوند.....من کاری به سوتی های سریال ندارم..چون در هر سریالی خواه ناخواه چنین چیزهایی یافت میشود...قصه سریال اگر گیرا باشد دنبال کردن اینگونه مشکلات بی معنیست...افرادی در سریال نقششان گاهی پر رنگ میشود و گاهی حذف میشوند... امیدوارم انتهای سریال معقول تر و واقعی تر باشد ...... ای کاش حوصله ای را با متن طولانی سر نبرده باشم.....
Iran, Islamic Republic of
23:53 - 1394/10/10
کلا این سریال تکرار فیلم و سزیال های جنگی نظیر روز سوم و...است و حرف تازه ای نداشت و آخر سریال از اولش معلومه و لیا قت مردم ایران این تکرار مکررات نیست اگر واقعا به فکر تهاجم فرهنگی و ندیدن سریال های ماهواره ای هستند باید صدا وسیما در حد شان مردم سریال بسازد.اگر سریالی قابل باور باشد هیچ کس به سوتی هایش فکر نمیکند و جذب داستان میشود نظرات کسانی که سریال را پسندیدن محترم است ولی اکثر کسانی که بنده میشناسم نظر خوبی نسبت به این سریال ندارند.
Iran, Islamic Republic of
15:24 - 1394/10/11
اقا
این که وسط فیلم پژو 206 پیدا میشه به کنار

این که عراقیا همه را میکشن فقط کیوانا اسیر میکنن به کنار

اقا اصن همه اینا به کنار
.
.
.
.
.
.
.
من موندم فرخ چطوری تونسته با قیچی پشت موهاشو بزنه ؟!؟!؟!
Iran, Islamic Republic of
09:15 - 1394/10/12
سازندگان این سریال با صرف هزینه های گزاف قصد تحریف تاریخ جنگ و حذف دلاور مردی های ارتشی ها رو دارند. چرا هیچ اثری از تکاوران دریایی ارتش,گردان دژ خرمشهر و دانشجویان دانشگاه افسری توی جنگ خرمشهر نیست.تبعیض بین شهدا چه معنی داره امیدوارم در همین دنیا جواب شهدای مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر رو پس بدید.
Iran, Islamic Republic of
12:14 - 1394/10/12
حق دارن ازیه سریال پوچ بی معنی وپرازسوتی ایرادبگیرن دیوانه که نیستن درچشم بادهم سوتی داشت اما به قدری جذاب بود که بعد ازچندسال باعنوان سریالی فوق العاده ازش یادمیکنند وقتی سریال درام قوی داشته باشه هرچه قدرسوتی داشته باشه مهم نیست این همه ادم که ایرادگرفتن حوصلشون ازقشه سفارشی سررفته سوتی هاش به چشم اومده حرصت ازکیمیا روسرسریال موفق شهرزادخالی نکن
Iran, Islamic Republic of
12:16 - 1394/10/12
امین تارخ استادمسلم بازیگری حجت تمام کرد کاش به جای پخش سریال های فعلی شهرزادپخش میشد پیشنهادمیکنم برید متن خشم صداوسیما برسر سریال موفق شهرزادروبخونید
Iran, Islamic Republic of
19:32 - 1394/10/12
واقعا متاسفم که مشور قیلم های کشور خودتونم مسخره میکنید
Iran, Islamic Republic of
10:45 - 1394/10/13
صدا و سیما بدتر از همیشه مردمو مسخره کرده. قبلا شب های برره پخش میشد خیابونا خالی میشد الان سریالا به حدی بی سر و ته و چرند شده که مردم ترجیح میدن ماهواره نگاه کنن.
Iran, Islamic Republic of
14:48 - 1394/10/13
خيلي فيلم چرتيه كلي سوتي داره چيه اخه اين؟فرخ يجوري خودش.خودشو اصلاح كرد ك داداشم شب عروسيش موهاش خوب نشده بود.ماهواره بهتر از ايناس حداقل اونا واقعين كم سوتي دارن والا
Iran, Islamic Republic of
15:30 - 1394/10/13
بدبینی رو بذارید کتار یه کم انصاف داشته باشید
Iran, Islamic Republic of
20:09 - 1394/10/13
آیا کیمیا ناشزه نیست؟

امیرهادی انواری روزنامه‌نگار در صفحه فیسبوک خود نوشته: در سریال کیمیا شما یک دختر انقلابی به نام کیمیا را مشاهده میفرمایید که:

بدون جهیزیه و...پا شده رفته خونه شوهرِ بچه ساواکی ش، طرف زندگی خوب و...فراهم کرده

یک) اما زوجه، علی رغم میل زوج، متاسفانه میره کار میکنه، کجا؟ چاپخونه اون یکی انقلابی که قبلا خواستگار زوجه بوده و به اعتراض زوج هم توجه نمیکنه

دو) زوجه انقلابی از شوهر قانونیش که از جیره خواران رژیم سفاک پهلوی قهر کرده، رفته به خواستگار قبلیش که انقلابی هم هست میگه طلاق منو از شوهرم بگیر

سه) زوجه انقلابی بدون اجازه زوج که از تفاله های عمال مرتجع رژیم منحوس پهلوی به شمار میره، رفته خواهر ناتنی زوج را که از سوی شوهر ارتباط با وی منع شده بود را ، آورده خونه ( بی اجازه شوهر) کمد خصوصی شوهرش را در اختیار دشمن شوهرش گذاشته

چهار) بدون اجازه شوهر پا شده ول کرده رفته خرمشهر بجنگه

انواری در ادامه پرسیده است که آیا مخاطب نباید دچار گیجی شود. آیا زن مسلمان باید به تکالیف شرعی خود توجه داشته باشد یا از کیمیای ظاهرا انقلابی الگو بگیرد؟

وی در پایان آورده: این علی شریعتی راست میگه: نمیخواد با چیزی بجنگی، ازش بد دفاع کن ، که این مهم را برادران صدا و سیما به نحو احسنت و اکمل عملی نمودند.
Iran, Islamic Republic of
21:46 - 1394/10/13
متاسفانه نمیتونیم خوش بین باشیم توی این سریال هیچ نقطه قوتی وجود نداره اگه ازسوتی های ریزودرشتش بگذریم ازدیالوگ های تکراری بازی های غلو شده بی احترامی به شهید جهان ارا اعتراض خواهرزاد شهید به نویسنده وبلاک شدن توسط نویسنده صحنه های کپی برداری ازفیلم ها وسریال های جنگی رونمی تونیم بگذریم
Iran, Islamic Republic of
13:29 - 1394/10/14
این فیلم یه کم از نظر جوونای الانم عجیبه...چطور یه دختر تو دهه ی پنجاه به این راحتی با پسرهای همسایه یا بقیه معاشرت میکرده؟حتی بعد از ازدواجشم دست از سر پیمان بر نمیداره!
بابا الانشم اینطور نیس!چه برسه ۳۰-۴۰سال پیش!
Iran, Islamic Republic of
15:09 - 1394/10/14
معلومه که کیمیا نامزدش نیست چون پیمان که اصلا از اون خواستگاری نکرده بود که حالا کیمیا نخواد بره پیشش فقط تو دل خودش دوستش داشتاگرم رفت خرمشهر حق داشت چون قصدد طلاق داشت به خاطر دروغهای شوهرش اگر آرش خیلی دوستش داشت چجرا توی اون وضعیت جنگ یکبار نگفت برم خرمشهر ببینم زنم زندست یا مرده ؟خب چیزی هم به خواهر شوهرش نداد خواهر شوهرش خودش مدارک را دزدید
Iran, Islamic Republic of
17:27 - 1394/10/15
بنظر من ک این فیلم واقعا حرف نداره...من ک خیلی دوسش دارم و مرتب هم دنبالش میکنم...واقعا ساختن فیلمای قدیمی مشکله..طبیعیه ک سوتی داشته باشن....من ک ب نوبه خودم ب تمامی دست اندرکاران خسته نباشید میگم.واقعا تشکر میکنم از سریال بسیار خوبتون.
Iran, Islamic Republic of
01:41 - 1394/10/16
شما اصل فیلم رو ول کردید چسبیدید به سوتی ها.
دلتون خوشه :|
فیلم دیگه حتما نباید دقیقا عین همون زمان ساخته بشه.
اصل محتوای فیلمه که خوبه و اگر نبود اینقدر انتقاد پشتش نبود.
معمولا فیلمای خوب
Iran, Islamic Republic of
19:39 - 1394/10/16
نگین خانم عجیب تر از شهرزاد نیست آخه مگه دخترای اون زمان با نامزدشون که فقط شیرینی خورده هستندوعقدم نکردندوی اون زمان که زمانش نست وچند ساللم قبل از کیمیا بوده همش باهم میرفتند کافه واین ور واون ورس دیگه الکی از کیمیا ایرادنگیرید .
Iran, Islamic Republic of
12:14 - 1394/10/17
اره میرفتن کافه اون زمان ازادی بوده بعدشم شهرزاد وفرهاد دختر و پسردو دوتا دست فدیمی وگرمامبه .گلستان بودن بعدشم مادرفرهاد هم چین راضی نبوده قبل ازعقد زیادباهم بیرون بره جون زمان ازدواجشون نزدیک بود که ماجرای کودتا چیش اومد دلشون خواسته ازکیمیا ایراد بگیرن جون کیمیا پوج وبی محتواست
Iran, Islamic Republic of
12:30 - 1394/10/17
اگه سریالی خوبه باشه نقد ش نمیکنن محتواش چیه پیمان چون انقلابی شخصیت عالی ومثبت وارش چون ضدانقلاب بد وروانی وعصبی دست بزنم که داره هم جنگ به گند کشیدن هم انقلاب فرانسوی حرف زدن محبوبه روچی بگم بی نام شهرزادیه سریال شاهکار با شخصیت پردازی درست کارگردانی محشر طراحی گریم ولباس وصحنه فوق العاده بازی بازیگران عالی که حسن فتجی توی هدایت بازیگرا بسیارموفق بوده اگه سریال شهرزاد دوقسمت دیدی لازم نیست بی خودی حرف بزنی
Iran, Islamic Republic of
12:44 - 1394/10/17
هرکاری سختی وزحمت خودش داره منتهی شهرزاد سراسر به شعور ببینده احترام گذاشته ولی کیمیا نه این همه اشتباه مخصوصا فرانسوی حرف زدن محبوبه واقعا وفرنکردن که شاید همه عامی بی سوادنباشن وفرانسوی بلدباشن
Iran, Islamic Republic of
14:52 - 1394/10/17
باسلام .........این همه درباره ی سوتی هاصحبت کردین ......ماخوزستانی هاشدیدابه این سریال اعتراض داریم به قومیت وملت اعراب توهین وبی احترامی شد مگه ماسیاه پوستیم ......بعدش هم ماخوزستانیا8سال دفاع مقدس داشتیم 8سال اززندگی کردن محروم شدیم وبقیه ی شهرهادررفاه کامل بوداند این فیلم بایدتوقیف بشه.....بعدش هم این بازیگران بدحجاب ایرانی حق به سرگذاشتن چادرراروی سرشان ندارند وادعای مسلمان بودن وشیعه بودن وپیرومذهب حضرت علی راندارند
Iran, Islamic Republic of
15:21 - 1394/10/17
منم با نگین موافقم یعنی چی دختره فضول احمق 24 ساعته دم درخونه پیمان بود به هربهانه ای انگارپیمان مرجع تقلیدش بی خود کرد تودلش پیمان دوست داره مگه شوهر نداره اون نگاها چی بودبهم میکردن واقعا کیمیا نمادیه دخترانلابی بیچاره انقلابی ها هیچی ازارش نمیدونست نباید باهاش ازدواج میکردیا بدتر با ارش میرفت بیرون بعدمادرش با یه چپ چپ نگاه کردن قبول کردی اشتباه کردی همه چی حل میشد یه سریال غیر واقعی اره ساختن سریال های قدیمی سخته ولی کارگردان کاربلد میسازه این جواد افشارمعلوم نیست ازکجا اومده
Iran, Islamic Republic of
19:08 - 1394/10/18
بعله جنوبی هاباید اعتراض کنند یعنی چی خانواده ی شهید جهان ااهم باید جلوی پخش سریال بگیرن
Iran, Islamic Republic of
10:40 - 1394/10/19
در یک کلام افتضاحه خصوصا بازی نقش اول و مادرش ، چادر سر کردن تصنعی ، شخصیت پردازی ضعیف کیمیا هیچ احساسی رو نسبت به خانواده اش به بیننده منتقل نمیکنه تمام حسش اینه که موقع اسارت کیوان داد بزنه کیوان کیوان ... فقط مقایسه کنید با بازی چند دقیقه ای درخشان حسن جوهر چی ... مسخره تر از همه مثلث عشقی پیمان و کیمیا و آرش هست ... بیننده بطور خزنده حس میکنه که اینا همدیگه رو دوست دارن انگار که مطرح شدنش هم گناهه اما کیمیا خانوم تا نصف شب به آرش میره ددر و این نشون دادنش اشکال نداره ... الانشم دخترهای خانواده های متوسط اجازه این غلطتا رو ندارن چه رسد خانواده کیمیا با این اعتقادی که توی خانواده کیمیا نشون داده میشه اونم دهه پنجاه !!!. سوتی هایی که دوستان گفتن همشون درست و بجاست ... خانم شریفی نیا که معلومه با پشتوانه باباش این نقش رو گرفته و خدا میدونه چقدر بخاطر بازی سبک و بی معنی اش پول گرفته میتونست از افاده اش کم کنه و یکم بازی کنه البته اگر بلد بود واقعا متاسفم اینقدر ضعیف ... داستان ضعیف ، کارگردانی ضعیف بازی نقش های اصلی ضعیف .... فقط بعضی نقش های فرعی بازی خوبی دارند مثلا رضا کیانیان، نیکی کریمی و مهدی سلطانی فوق العاده هستند
Iran, Islamic Republic of
18:10 - 1394/10/19
لایک نیلوفر وزهرا
Iran, Islamic Republic of
22:01 - 1394/10/19
من خودم دهه پنجاهی هستم.خوب یادمه وقی بچه بودم خانم ها فقط حق داشتن از رنگ سورمه ای و مشکی و قهوه ای استفاده کنند. این وسط رنگ صورتی روسری کیمیا خیلی جالبه. یادمه اون موقع ها مردا پیرهن های گشاد میپوشیدن.حالا تو این سریال لباس تنگ تن دوست بیژن کردن خیلی مسخرس. شاید نشه خیابونا و کوچه ها رو مثل قدیم بازسازی کرد. شاید نشه همه ماشین ها رو تو خیابون مثل اون زمان نشون داد. ولی طراح لباس این سریال اینقدر سواد نداشته که بتونه حال و هوای آداب لباس پوشیدن اون روزا رو نشون بده. متاسفم بابت این همه هزینه ای که برای طراحی لباس این سریال با یه طراح لباس بیسواد انجام شده. بقیه سوتی ها پیشکششون.
Iran, Islamic Republic of
01:32 - 1394/10/20
خارجيا برا زنده کردن افسانه هاشون که شاید حقيقيم نباشن اون طور سريالاي معرکه بود کم نظیر ميسازن
حالا ما که جنگمون واقعيه و افتخار مليمونه اینطوری بدرد نخور به تصویر کشيدنش
Iran, Islamic Republic of
11:50 - 1394/10/20
اره یکی بره اینا رو به جواد افشار بگه که گفته اون موقع همه ازاین شلوارا نمیپوشیدن
Iran, Islamic Republic of
12:09 - 1394/10/20
فیلم بسیار قشنگی اما بعضی جاهاش سوتی های خیلی بدی دادین ولی فیلم قشنگی
Iran, Islamic Republic of
14:06 - 1394/10/20
آا آخه الان جوانها اصلا کافه نمیروند و آزادی نداندبعدشم من منظورم در مورد وضعیت خانواده های اونزمان بود نه آزادی ای که ازطرف دولت باشه با این حساب چرا به کیمیا گیر میدید خب سال 57 که هنوز انقلابنشده بود وفکرکنم آزادی بیشتری هم بود چرا میگد کیمیا چجور توی اون زمان همش با آرش این طرف واون طرف میرفت .
Iran, Islamic Republic of
16:56 - 1394/10/20
مرسي از سوتي هاي بزرگ
اون موقع همه توي مانتو هاشون گم ميشدن.حالا چطور خانم كيميا در فيلم لباس هاي چسب ميپوشيد؟
Iran, Islamic Republic of
17:01 - 1394/10/20
ببین سریال شهرزاد شهرزادوفرهاد میخواستن باهم ازدواج کنند اما کیمیا با پیمان که نمیخواست ازدواج کنه به ارشم جواب منفی داده بود حق نداشت به دلیل بهانه های واهی با این دونفر بگرده ازادی دهه 30 روباد دهه 50 نمیشه مقایسه کرد دهه 50 خانواد های انقلابی اونم قبل از ازدواج هرگز اجازه نمیدادن کیمیا ازاردیبهشت 57 شرو ع شد شاه دی ماه 56 فرار کرده بود فهمیدی
Iran, Islamic Republic of
17:09 - 1394/10/20
اخه واقعا کیمیا خجالت نمیکشه مثلا نماد دختر انقلابی کجا دختر سال 57 بی حیا بودن هی با ارش و پیمان خانوم میره بیرون میگرده
Iran, Islamic Republic of
17:13 - 1394/10/20
اون زمان همه تلفن داشتن؟خرمشهريها ميلياردر بودن؟ اصلا كامران قصد بزرگ شدن نداره؟ازاده بزرگ شد،اما كامران هنوز همون قدوهمون اندازه مونده!ببينم اصلا خانم هاي بازيگر يه وقتي تيپتون به هم نخوره؟مخصوصا شما خانم مهرواره شريفي نيا!خانم شريفي نيا اون موقع عينك آفتابي ورساس وجود داشته؟
Iran, Islamic Republic of
17:32 - 1394/10/20
سال 57 انقلاب نشده بود این خودشم نمیفهمه چی میگه من دیگه حرفی ندارم
Iran, Islamic Republic of
17:35 - 1394/10/20
هههههه پس کی انقلاب شد سال 59 قبل ازکامنت گذاشتن فکرکن
Iran, Islamic Republic of
20:37 - 1394/10/20
دیشب چطور محبوبه حرف پدر ارش رو سریع باور کرد یا کیمیا حرف محبوبه در مورد آرش رو سریع باور کرد مگه نمیدونست که قبلا چه دعوایی با هم کردن
Iran, Islamic Republic of
22:00 - 1394/10/20
سوتی های عجیبتر از موی فرخ هم داشت. شهربار وآزاده ک کلی وقت بهد از کامران ب دنیا اومدن از اون بزرگتر ب نظر میان!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
22:30 - 1394/10/20
این یونیفورمای مدرسه ای کیمیا توش کارمیکنه تازه دهه هشتاد اومده بود حالا نمیدونم دهه شصت کجا بوده همچین یونیفرورمای سرافون داری!!!
Iran, Islamic Republic of
22:33 - 1394/10/20
حالم از دیدن این فیلم به هم میخوره بی محتوا و مزخرف . ملت چقدر باید بیکار باشن که اینچنین فیلم هایی رو نگاه کنن
Iran, Islamic Republic of
02:14 - 1394/10/21
سریال خیلی مزخرفی در ان زمان کی پوشک مولفیکس بوده که به پای ازاده در بیمارستان بود در کل فکر کردند و مطمئنن که مردم احمق هستند روپوش بچه ها را نگو که خیلی تابلو ارشم پسر بدی نیست این کیمیا بد اگه باهوش که خوب پدر ارش را می شناخت دید زندایی اش را کتک زد و... حیف سرمایه که خرج این سریال ها می شود بعد می گویند چرا مردم سریال ترکی نگاه می کنند
Iran, Islamic Republic of
10:17 - 1394/10/21
توسریال شهرزاد فقط دارودسته بزرگ اقا تلفن دارن ولی اکرم ورویا نه ولی توسریال کیمیا حتی مشفقم که رفته قایم شده توخونه ش تلفن داره
Iran, Islamic Republic of
14:35 - 1394/10/21
بچه ها مگه همه هم محلیه های کیمیاپیمان رو دوست ندارن به خاطر نجابتش خوبیش پس چرا یه طوری نگاه میکنه به کیمیا که خلاف این رو ثابت میکنه نگاه نکن اقا
Iran, Islamic Republic of
18:52 - 1394/10/21
مهناز خانوم اول به شما بگم که پیمان خانم خوب اومدی بعدشم جناب بی نام کیمیا چون شخصیت اصلی داستان هست ونمیخواستند که زشت به نظر بیاد لباسهای چسبون تنش میکنند ولی مثلا عاطفه دوست کیمیا از همون مقتعه های اون دوره سرش میکنه تازه مگه تو خود شهرزاد اشتباه نداره اون زمان لباس شاید لختی واینا بود اما این قدر تنگ نبود .بعدشم آقا نوید انقلاب اواخر سال 57 بود نه اوایلش بعدشم فکرکنم قصه از سال 56 شروع شد. آرشم شاید پسر بدی نباشه اما اگر خطایی هم میبین نمیگه درسته که مشفق پدرشه ونمیخوادست لوش بده اما حداقال میتونست که باهاش همکای نکنه د مورد شهرزادم درسته میخواستند ازدواج کنند اما دخترای اون دوره تا سر سفره عقد همدیگر را نمیدیدند کیمیا هم بنابه شرایط واجبار با آش وپیمان رفت و آمد میکردنگاه هعای پیمان ه کیمیا هم یک جا از سر تعجب بود ویک جا هم که ازخونه مشفق با دست خونی بیرون امد از ر وی دلسوزی بود
Iran, Islamic Republic of
19:14 - 1394/10/21
مشکل ما حالا خود این صدتا سوتی نیس فقط مشکل ما اینکه سازندگان پیش خودشون گفتن بریم حالا ی چیزی سرهم کنیم آنتن پر شه مخاطب کیلو چن ؟مگه مردم عقل دارن ؟مگه می فهمن ی چیزی میسازیم بخاطرش فردا صدتا عکس جور وا جورو مصاحبه می کنیم خوش میگذره در ضمن اینجا نقد سریال شهرزاد نیس داریم راجع ب کیمیا حرف می زنیم
Iran, Islamic Republic of
21:03 - 1394/10/21
میدونی چیه من اصلا با دعوای بچه گانه که توپیج کیمیا راه افتاده سرشخصیتای پیمان وارش کاری ندارم همتون با یه عشق سفارشی وهنرمندایی چون پورسرخ وپاکدل سرگرم کردن تا موضوعات چون انقلاب رومردم نگاه کنند جنگ روکپی برداری ازفیلم های جنگی به تصویرکشیدن اونم نه درست خیلی دورغین ومسخره ومقاومت شهدا روزیرسوال بردن نویسنده ی سریال سعی داشته پیمان روچون انقلابی وجنگ رفته خوب نشون بدن خیلی مثبت جوری که هیچ گناهی نداره اما شخصیت ارش چون ضدانقلاب باید پلید باشه وخواسته کیمیا رودخترپرسشگر ومعترض نشون بده اما حالا برعکس شده خیلی وقته دوره شخصیت های کاملا سیاه وسفید تموم شده کیمیا بیشتر ازاین که باهوش باشه یه ادم خودخواه لوس فضول موذی که کارهای که توجنگ وانقلاب انجام داد هیچ کدوم شباهتی به کارهای قهرمان نداره وازهمه بدتر نگاه های بد وبی شرمانه پیمان وکیمیا بهم واقعا باعث تاسف که طداوسیما برای دورکردن مردم ازماهواره دست به دامن سریال صدقسمتی شده به دست کسایی که هرگز کارگردانی بلد نیستن ونویسنده هم که قلمش فراتر ازسفارشی واقعا متاسفم واسه صداوسیما وسازنده های گافیا چرا که بویی ازانسانیت نبردن وپولی روکه میشد صرف سریال های قشنگ تر کرد روبه راحتی ریخت توجوب
Iran, Islamic Republic of
01:05 - 1394/10/22
کیمیا از آرش تو اون شرایط جدا شده. بعد مهتاب دقیقه به دقیقه کیمیارو بغل میکنه میبوسه این همه مهربونی!!!!! 5 سال کار کردن بهتر بودن فیلم رو نشون نمیده مهم محتواو نگاه بیننده هستش به نظر من اگه بیش تر رو واقعیت ها کار میکردن باور و دل مردم رو هم بدست میاوردن.شاید اگه این فیلم رو کیمیا تمرکز نمیکرد وبه جای کیمیا به اسم ایران این سریال تهیه میشد بهتر بود. البته نظرا متفاوته. این فیلم رو هم که از اول نگا کردیم دیگه عادت داریم به هرشب نگاه کردنش تا ببینیم چی میشه آخرش
Iran, Islamic Republic of
02:50 - 1394/10/22
سلام
ازاده که تو بچگیاش موهاش فر بود الان چی شد که وقتی یخورده بزرگتر شد موهای صاف داره
Iran, Islamic Republic of
10:38 - 1394/10/22
اولا منظورم این بود که خانوم با پیمان وارش میره بیرون دوما دیگه دفاع های شاخ دار نکن ازکیمیا توانگاری اصلا سریال شهرزادنمیبینی که بزرگ اقا گفت زنا وشوهرا شب زفاف همدیگر میدیدن یعنی مال دوره ای بود که بزرگ اقا زندگی میکرد نه دوره ی 32 اهان خوبه چون کیمیا شخصیت اصلی باید لباس تنگ بپوشه وشلی شهرزاد هرکی که تو شهرزادبازی میکنه نباید بپوشه موهای کییما باید بیرون باشه ولی شهرزادنباید بیرون باشه همه ی ما خوب میدونیم که سال های بعدازانقلاب لباس ها گشاد ومشکی وسرمه ای بود این همه رنگ اجازه نمیدادن کسی بپوشه ولی شهرزاد مال زمان شاه اگه عکسایی اون دوره روندیدی حرف نزن
Iran, Islamic Republic of
10:44 - 1394/10/22
داستان ازاردیبهشت 57 شروع شد یعنی سال قبل شاه فرار کرده بود خانواده ی کیمیا وقتی مذهبی بودن وطرفدارانقلاب حق نداشتن همچین اجازه ای بدن به کیمیا که باهرکی دلش میخواست حرف بزنه وازهمه بدتر خودکیمیا که نماد یه دخترانقالبی نباید به خودش اجازه ی همچین کارایی رومیداد ماخودمون میدونیم اینجا نقد شهرزادنیست ولی اینو یکی به اون ناشناس بگه که هرچی میشه میگیه چطور شهرزاد ال وبل چی کارشهرزاد داره کیمیا انقدرایراد داره که مانمیتونیم مه ایرادش بگیم هم بایه ناشناس سرشهرزادبحث کنیم
Iran, Islamic Republic of
11:11 - 1394/10/22
تصحیح میکنم کیمیا انقدر ایرادداره که نمیتونیم ازش ایرادنگیریم
Iran, Islamic Republic of
11:13 - 1394/10/22
به اضافه پای لخت ازیتا حاجیان که اون تیکه واقعا شرم اوربود
Iran, Islamic Republic of
14:01 - 1394/10/22
آخه چرا بعضیا میان واسه انتقادات برا سریال کیمیا شهرزاد رو میکشن وسط؟ یعنی دوره شاه بادوره انقلاب یکی هستش.؟ دوره شاه هم بی حجاب بود هم باحجاب. بعدشم تو شهرزاد مقصود کارگردان یه چیز دیگه هستش. ولی تو کیمیا مثلا کارگردان نمونه یک زن رو اومده به تصویر کشیده ولی در واقع الگوی خوبی انتخاب نکرده. کسی هم که میخواد انتقاد کنه شماها میاین همش میگین نمیخوای نگا نکن از این حرفا.. شما که واسه شهرزاد ایراد میگیرین نباید نگاه نکنین چون اون بسته به سلیقه افراد داره که بخواد سریال رو نگاه کنه یا نه ولی کیمیا از رسانه ملی پخش میشه و همه حق دارن نظر بدن.
Iran, Islamic Republic of
16:01 - 1394/10/22
بعله سیما جان شمادرست میگی نویسنده یه عشق سفارشی نوشته که پرازچرا های متعدد وبیشترین اسیب ازکارگردانی دیده ماحق داریم انتقاد کنیم چون پول مردم رو واسه سریال های صداوسیما خرج میکنن ولی ناشناس میخوادبگی چون همه ازکیمیا ایرادمیگیرن وشهرزاد دوست دارن منم ایرادمیگیرم دیگه نمیدونه دوره ی شاه پراز لباس های رنگارنگ پراز زرق وبرق بوده مدل موی بازیگرای شهرزاد گریمشون مطابق با اون دوره ست بعد ناشناس میاد میگه فک نمیکنم دوره شاه لباس های تنگ میپوشیدن تو زمان شاه لباس لختی میپوشیدن گشاد یا تنگ با ارایش یا بی ارایش لباسای بازیگرای شهرزاد تنگ نیست چون بازیگرای خانوم لاغراندام هستن باید مناسب با بدنشون لباس بپوشن موی بازیگرا هم زیادبیرون نیست سریال سرزمین کهن که به خاطراعتراض بختیاری جلوی پخشش گرفته شده هم موهاشون بیرون بود ولباسای هنگامه قاضیانی مطابق با اون دوره درسته ولی هیچی نگفتن گذاشتن پخش بشه اصلا یکی ازجذابیت های سریال شهرزاد به غیراز داستان جذاب و کارگدانی شاهکارش همینه لباسا مدل مو جواهرات طراحی صحنه واین که دقت کردن گوش بازیگرا موقع گوشواره انداختن مشخص نباشه تمامی خط قرمزها رو رعایت کردن مادرفرهاد وشهرزاد نمادزن های دوره ی 30 هستن که روی نماز وخانواده ومخصوصا روی نمازتاکید کردن اون موقع هنوز مدرتنیه وارد کشورما نشده بود که بگیم اره مادرکیمیا میگه مثل مادرای مدن مامان جان هرکاری دلت میخوادانجام بده توهرمسائلی کیمیاست دیگه عقل کل دیگه جالب اینجاست که ناشناس سریال شهرزاد دوست نداره وهرقسمت میبینه ومتوجه نکات بارز و واضح سریال نمیشه
Iran, Islamic Republic of
22:19 - 1394/10/22
هركي از راه ميرسه اين كيمياهرو ور ميداره ميبره صفا
Iran, Islamic Republic of
22:30 - 1394/10/22
اوایل فیلم خیلی خوب بود
در کل بازی بازیگرا خوبه
ولی رفته رفته فیلم انگار از دست نویسنده و کارگردان خارج شده
همینجور دیمی ساختن
امشب کلی با دیدن این سریال اعصابم خرد شده
ازدواج کیمیا با پیمان و اتفاقات دیگه
انگار فقط خواستن رکورد طولانی ترین سریال رو بزنن
اگه به کیفیت سریال توجه میکردن خیلی بهتر بود
نه کمیت
Iran, Islamic Republic of
22:51 - 1394/10/22
ممنون رها جان.... واقعا گل گفتی... نه بعضیا میگن اگه با شعورت بازی کردن تو سریال کیمیا نگاه نکن ولی خودش میاد سریال شهرزاد رو که خداییش آدم وقتی نگاه میکنه غرق اون دوران میشه. و از این همه خلاقیت لذت میبره و هرلحظه منتظر قسمت بعدش هستش گیر الکی میده به لباساش.طرز فکرو ببین... امشب هم که کیمیا خانم دوباره شوهر کرد فکر کنم تا آخر فیلم 4 بار شوهر کنه! فقط فیلم در مورد عاشقی کیمیا و ازدواج هاشو طلاقاش هستش. بعد میگن زحمت کشیدن.
Iran, Islamic Republic of
11:54 - 1394/10/23
اره سیما جون بزرگترین زحمتشون توهین به خانواده شهید جهان ارا وتحریف شخصیت واقعی شهید بود بزرگترین زحمتشون هدردادن پول ما بود اگه هزاران روزنامه علیه شهرزاد باشن اگه دعوت بازیگراشو ممنوع کنن اگه تبلیغا تشو ممنوع کنن اصلا مهم نیست سریال ما جهانی میشه امروز تو روزنامه پارس خوندم که نوشته بود مخاطب معمای شاه دوست داره ولی قیاس نا عادلانه ست مقایسه این دوتا اخه کسی اصلا معما ی شاه میبینه که مقایسه کنه با شهرزاد مگه خود معما ی شاه عاشقانه نداره چرا اصلا جذاب نیست چرا کسل کنندست چرا والا بیشتر توخودپیج کیمیا دارن شهرزاد میکشن وسط میگن هرگزبه پای کیمیا به پای شهرزاد نمیرسه ناخوداگاه توذهنت مقایسه صورت میگیره
Iran, Islamic Republic of
15:41 - 1394/10/23
من خواهرم در عرض یک سال مو هایی فرفری اش صاف شد ایراد الکی نگیرید
Iran, Islamic Republic of
20:12 - 1394/10/23
واقعا مزخرفه کیمیا روزی با یه نفره دو روز از طلاقش نگذشته بود خودش رفت خواستگاری پیمان معلوم بود از همون موقع که با آرش بود پیمانو دوس داشت کدوم الگو شوهر داره بعد عاشق یکی دیگه اس کدوم؟آزاده یه سالش بود آرش رفت زندان به مدت یه سال بعد اومد بیرون میگن آزاده پنج سالشه یا این بچه چند ماه گذشت همچنان همونه یا فرخ روش نشد دیگه به پیمان بگه بیا کیمیا برات
Iran, Islamic Republic of
23:34 - 1394/10/23
واقعا متاسفم برای مردم بهانه جویی که فقط دنبال ایراد توی فیلمیگردن تا بهش بخندند یکی نیست بهشون بگه اگه می خواهید بخندید چرا رو کار مردم ایراد میذارید بعدش هم مهم تر از همه این چیزایی که واقعا من که طرفدار این سریالم برخی شو ندیدم پیام زیبای فیلم مهمه و به نظرم به جای خنده به عوامل زحمتکشی فکر کنید که دو سال شاید هم بیشتر از زندگیشون رو صرف این فیلم کردن تا ما لذت ببریم خواهش می کنم قدر بدونید
Iran, Islamic Republic of
11:39 - 1394/10/24
سلام ببخشین من یه سوال داشتم بعضیا میگن مهم پیام زیبای فیلم کیمیاست. شما میدونین پیام زیباش چیه؟برا ما هم بگین!
Iran, Islamic Republic of
12:28 - 1394/10/24
من برای بعضیا متاسفم فکر میکنن اگه از این فیلم طرفداری کنن یعنی خیلی میفهمن در صورتی که نه این فیلم داره به تمام انقلابیا و سریالای ایران جنوبیا شهید جهان آرا نوع زندگی و طرز فکر ایرانیا توهین میکنه و همچنین به شعور ما من فقط توی فیلم بازی پوریا رو میپسندم بقیه افتضاح هستن
Iran, Islamic Republic of
16:50 - 1394/10/24
عین گرفتن دفتر صد برگ هر بار ک کیمیا خانوم یه بار شوهر میکنه واسه آزاده یه شناسنامه به اسم شوهر نوشون میگیرن
Iran, Islamic Republic of
17:14 - 1394/10/24
سیما واقعا حرفت لایک داره
Iran, Islamic Republic of
17:18 - 1394/10/24
کیمیا اول سوتی بوده بعدا تبدیل شده بده سریال،خانم شریفی نیا هم ک تو اینستاگرام بجای قبول سوتیهای سریال مردمو مسخره هم کردن پژو رو میگی مال پشت صحنه بوده اون اتوبوس خوشگله قرمزه ک دوساله در اومده چن قسمت پیش جلوی مهدکودک بودیو چی میگی؟؟؟وهزار و ی جور ایراد دیگه ک دوستان گفتن
Iran, Islamic Republic of
19:35 - 1394/10/24
من با اینکه از طرفداران سریال های ایرانی هستم با این سریال مخالفم نه به خاطر سوتیهاش؛من با محتوای سریال مخالفم این سریال پر از بدآموزیه.ازنظر من تو این فیلم فقط نیتشون قهرمان نشان دادن کیمیا و پیمانه و با حقیقت کاری ندارن.کیمیا تو این سریال برخلاف شخصیت انقلابیش مدام دنبال پسراست،با اینکه با آرش ازدواج کرده مدام چشمش به پیمان بود و همین چشم داشتن به پیمان عامل آتو گرفتن از آرش و جدایی از اون بود.مگه میشه بچه باباشو که اصلا بهش بدی نکرده رو، دوسنداشته باشه که آزاده میگه من بابا آرش رو نمیخوام، مگه بابا بعد طلاق نمیتونه بچه شو ببینه که اگه من هم بودم باهام اینکارو میکردن سر لج می‌افتادم و بچه مو می‌دزدیدم،کیمیا تو این فیلم فقط نقش یه آدم زورگو رو داره که به خاطر همین خصلت و فضولیای بی موردش وعشقش به پیمان از آرش جدا شد.بازی پوریا پورسرخوخیلی دوسدارم ولی از کیمیا و مامانش که خیلی غیرمنطقی هستند بدم میاد.درضمن کیمیا تو اون دوره چجوری با پسرها میگرده واسه خودش شوهر جور میکنه خودشو میاندازه به پسرا بدون اجازه پدرمادرش،اگه تو این دوره یه دختر از اینکارها کنه توخونه می‌مونه میترشه. این فیلم فقط داره سرخودبودن،خیانت به همسر، زورگویی، چشم چرانی رو به خانم های متاهل آموزش میده. چندقسمت آخرش واقعا پر از بد آموزیه
Iran, Islamic Republic of
20:29 - 1394/10/24
رها جان شما یک کم بیشتر دقت کن اتفقا گوشهاشون البته بیشتر شخصیت شهرزاد خیلی معلوه سرزمین کهن که میبینید متوقفش کردند چرا میگد هیچی نگفتندبعدشم چه توهینی به انقلابیا شده وقتی که مردم خودشون قدرت تشخیص نداررند وبه اشتباه ازآرش حمایت میکنند دلیل بر توهین سریال به انقلابیها نیست مرردم متاسفانه چون زیاد به شخصیتهای انقلابی علاقه ندارند ناراحتند که چراپیمان آدم خوبه هست کما اینکه آدمهی غیر انقلابی وغیر مذهبی ای مثل آرش ومادرش را هم خیلی بدنشون ندادند .
Iran, Islamic Republic of
21:29 - 1394/10/25
1-دیده شدن صورت آقای تهیه کننده در آیینه اتاق کیمیا
2-خم شدن پای کیوان آن هم با پای پلاستیکی
3-تیز شدن باسن کیوان هنگام تمرین با پای مصنوعی
4-دیده شدن ماشی6205 آلبالویی با پلاک اسلامی
5-آیفون تصویری در بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
22:01 - 1394/10/25
ینی اگه اینقدر که به فیلما توجه میکردین
یکم به زندگیتون فکر میکردین

وضعتون بهتره الان بود
Iran, Islamic Republic of
22:43 - 1394/10/25
مقایسه کیمیا و شهرزاد مثل مقایسه مسی و رونالدو هستش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
02:21 - 1394/10/26
به نظرمن نویسنده هامشکلی ندارن مشکل جای دیگست اون بدبختاتامیخوان یک فیلم بسازن هزاربار فیلم نامه روتغیر میدین اونا نه میتونن واقعیت الانو نشون بدن نه چن سال پیش مجبورن ب حرف بالایهاگوش بدن درغیر این صورت نه فیلیمی ن.....چندتااز نویسندهای خوبمون اون ور آبن ک دارن فیلم مسازن نمونش فیلم کالری ممنون ..دیدین ک مهران مدیری یه فیلم درحاشیه ساخت چقدازش انتقاد کردن درصورتی ک همش واقعیت داش اگ نداش به خاطر بی پولی بخیه های دختر4ساله رو نمیکشن
Iran, Islamic Republic of
10:15 - 1394/10/26
هه شما هایی ک میاید انتقاد بد میکنید خوبه خودتون طرفتارای پرو پا قرص این برنامه هستید یه شب پخش نشه ک خوابتون نمیبره دیگه هی میگید کیمیا کی میذاره کی میذاره پس بشینید سرجاتو فیلمتونو ببینید ...........حله؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
11:17 - 1394/10/26
نه تودقت کن سکانس بعدازعروسی شهرزاد وقتی گوشواره هاشودرمیاره گوشش معلوم نیست اگه قسمت پایین گوششون معلوم باشه طبیعیه سرزمین کهن به خاطراعتراض قوم بختیاری توقیف شد
Iran, Islamic Republic of
11:21 - 1394/10/26
بیچاره شهرزاد که با گافیا مقایسه بشه
Iran, Islamic Republic of
11:43 - 1394/10/26
امثال ناشناس که گفت اگه کیمیا لباس تنگ میپوشه که زشت نباشه ولی ازطرف دیگه میره میگه شهرزاد به شرع اهمیت نمیده نه تنها خودش به شرع وحلال وحروم اهمیت نمیده وازچیزی که خوشش نیاد اسمون ریسمون میبافه ومغالطه میکنه پاش که بیافته خدا روهم نمیشناسه واقعا که ازاین ادما کم که نیستن زیادم هستن
Iran, Islamic Republic of
12:44 - 1394/10/26
ناشناس محترم شما مشکلتون گوش های شهرزاده که بیرون هستش؟ پاهای مادر کیمیا رو ندیدین؟ بعدشم تو سریال شهرزاد همه بلند پوشیدن. هیچ توهینی هم درکار نیست. مشکل ما انقلابی بودن آدمای مثبت سریال نیست. مشکل ما بزرگ نشون دادن آدمایی مثل پیمان هستش که همیشه حرف درست میزنه همیشه حق با اونه، گناه نمیکنه کج نمیره پر آرامشه فقط به فکر وطنشه . آرش هم که یه آدم بی طرف هستش تا اونجایی که امکانش بود تبدیلش کردن به یه انسان ریاکار که بهش حتی فرصت زندگی کردن ندادن . بزرگ نمایی غیر واقعی بیش از حد آدما موجب دلسردی بیننده میشه. موندگارترین آدمای تاریخ ایران دلیرانی مثل شهید جهان آرا بودن که تو این سریال تو 3 قسمت 5 دقیقه ای خلاصش کردن... تو سریال بی نهایت قسمتشون حق این شهید فقط این چند دقیقه بود؟
United States
12:54 - 1394/10/26
این سریال یه چیزی تو مایه های سریالهای فارسی 1 ولی اسلامی
نه محتوا نه پندی نه چیز بدرد خوری
فقط کیمیا مهم بوده
خواستن یه چیزی بسازند دیگه
Iran, Islamic Republic of
16:07 - 1394/10/26
کی گفته مردم شخصیت های انقلابی رودوست ندارن توسریال پروانه امیرانقلابی بود خیلی هم دوست داشتنی بود امیرادم کاملی نبود ولی نویسنده بگه پیمان که یه فرد انقلابی همه چی تموم ولی ارش نه دیگه حتما ارش باید قاتل میشد که توبفهمی چه قدرمنفیش کرده نویسنده منم با رها وسیما موافقم حرفاشون کاملا درسته
Iran, Islamic Republic of
16:21 - 1394/10/26
بچه ها میدونستید حسن فتحی قبل ازاین که سریال حریم سلطان توایران پخش بشه میخواست داستان عاشقانه تودوره صفویه روبسازه که تلویزون طرحش رد کرده حالافهمیدم چرا. تلویزیون دلش میخواست سریال های ترکی همه روسرگرم کنه وچندسال بعد سریال کیمیا روبسازه رو هرچی سریال ترکی روسفیدکنه بگه بعله ما ازخودترکیه هم بهترسریال میسازیم
Iran, Islamic Republic of
16:36 - 1394/10/26
با این بودجه ای که حروم کردن میتونستن به جای کیمیا زندگی شهیدجهان اراروبسازن میتونستن 4تاسریال درباره ی انقلاب وجنگ بسازن سریال هایی چون پروانه وارمغان تاریکی که بهترین سریال هابودن انصافا جلیل سامان هم مثل فتحی کارگردان خوب بادقتی اذانی که توسریال پروانه پخش شد همون اذان معروف اون سال بود برای مجهولات که توسریال پروانه پیش اومد جواب دادن ولی کارگردان کیمیا میگه همه شخصیت ها واقعی اند نویسندش میگه کیمیا تخیلی بوده درسته تویه سریال تخیلی دروغ شعاری یه شخصیت واقعی رونشون بدن کارگردانش میگه ماهم پاکت داشتیم هم کیسه اشتیم پس چرا ازهردوتاش استفاده کردین خواستین خودتون مسخره کنین یعنی چی این حرف این بودجه باید صرف سریال پوریای ولی که مسعودجعفری جورانی نویسندش میشد یا صرف سلمان رشدی به کارگردانی داوودمیرباقری یاهمین شهرزاد
Iran, Islamic Republic of
18:05 - 1394/10/26
یعنی من میخوام بدونم یکی باباش سرمایه دار باشه نمیتونه زندگی کنه حق زندگی نداره راستی چرا محبوبه مسلح بود و از همه ی نقشه های شهرام و برادرش خبر داشت و اقدام به فراری دادن یه ساواکی کرده بود و مامورا رو میپیچونه چرا نگرفتنش بعد آرش فقط میدونست محموله ای وجود داره گرفتنش یه سال تازه میگن کمه
Iran, Islamic Republic of
19:27 - 1394/10/26
مثلث کیمیا پیمان آرش کجا و مثلث شهرزاد فرهاد قباد کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وقتی بازی ترانه علیدوستی رو نگاه میکنید لذت می برید از بازیش . انگار با نقشش زندگی میکنه شهاب حسینی هم که دیگه نیازی به تعریف کردن بنده حقیر نداره استاد علی نصیریان هم که بزرگ آقای بلا منازع سینمای ایران هست . حالا بیاید بازی مهراوه شریفی نیا رو با ترانه علیدوستی مقایسه کنید!!!!!!!!!!یا مثلا شهاب حسینی رو با پوریاپورسرخ مقایسه کنید . اصلا قابل قیاس نیستند . به نظر من فیلم کیمیا بعنوان پر سوتی ترین فیلم صدا و سیما تا سالها در ذهن ها خواهد موند .
Iran, Islamic Republic of
19:48 - 1394/10/26
رها خانم من کی گفتم برای اینکه زشت نباشه اشکال نداره که لباسشون تنگ باشه شما گفتید این لباس پوشیدن کیمیا با اون دوره تطبیق نداره منم فقط دلیلشم راگفتم اما نگفتم که با این کار موافقم لباس تنگ پوشیده توهیچ دوره ای وبه هیچ بهونه ای صحیح نیستهر چند نسبت به لباسای اون موقع تنگه وگرنه که به نظر من که نسبت به الان که خیلیم گشاده .البته من هم با نظرتون در مورد سریال پوانه وارمغان تاریکی موافقم حداقل این دوسریال ثابت میکنه که اینجوری بقیه در مورد سریالهای تلویزیون میگن که فقط انقلابیها ومذهبیها یا ریشوها را خوب نشون میدن نیست واگر یکگ کارگردانی نظر دیگری دارد به صدا وسیما ربطی ندارهولی در مورد پیمان به نظر من مشکل بقیه اصلا زیاد مثبت بودن پیمان نیست بلکه جذابیت وثروت آرش چشمشون را گرفته وگرنه پیمان همون طاهر ستایش بود که د ر اونجا هم خیلی مثبت بود اما هیچ کس نه تنها ازش بدش نمی اومد بلکه به خاطر مرگشم گریه کردند وحتی خیلیها بعد از مرگ اون دیگه سریال را نگاه نکردند.
Iran, Islamic Republic of
20:35 - 1394/10/26
من یه دقیقه سریال شهرزاد رو با تمام 110 قسمت سریال کیمیا عوض نمیکنم . سریال کیمیا رو بخاطر چی باید تحسین کرد؟ بخاطر بازی بی نظیر مهراوه شریفی نیا یا بخاطر فیلم نامه و داستان بسیار منسجم و یکپارچه یا بخاطر طراحی صحنه و جلوه های ویژه منحصر بفردش ؟ یا بخاطر اینکه نمونه کامل یک زن ایرانی اسلامی رو اونم به بهترین شکل ممکن نشون دادن(منظورم خود کیمیاست که مثلا نمونه یک زن ایرانی اسلامی هست) و ختم کلام اینکه تا زمانی که نفوذ افراد تو انتخاب بازیگران برای سریالهای صدا و سیما تاثیر داشته باشه و کل خانواده بیان و دور همی تو سریال بازی کنن بیشترین از این نمیشه انتظار داشت ازشون
Iran, Islamic Republic of
21:06 - 1394/10/26
دو تا سوتی که هیچ جا ندیدم ازش حرفی زده شه یکی پرایدی بود که توی چند قسمت قبل از تو کادر رد شد.دومی هم نقاشی ماهی هایی که روی دیوار مهد کودک کشیدن.
Iran, Islamic Republic of
01:29 - 1394/10/27
امشب قسمت 89 رو نشون دادن مثلا 23 سال گذشته . آرش یه ذره پیر که نشده هیچ کلی جوون ترم شده نسبت به 23 سال قبلش !!!!!!!!!!!!!!. راستی مگه پدر مادر رها یا همون آزاده جنوبی نبودن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا جایی که عقل ناقص ما قدمیده جنوبیا سبزه ان ولی این دختره کلا سفید پوسته!!! انگاری که مامان باباش بچه ناف اروپا بودن .
Iran, Islamic Republic of
02:16 - 1394/10/27
من کلا غیر شبکه مستند ایران رو نمیبینم. هر شب فیلم و سریال امریکایی دانلود میکنم و میبینم ، واقعا عوامل فیلم نون حلال میخورن. بجا 10 میلیارد حیف و میل کردن کاش همون سریالای جومونگی شرقی پخش میکردن کلی سریال 100 و 200 قسمتی میشد خرید با نصف خرجی که کردن .
پاسخ ها
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
شهرزاد رو نگاه کنین ضرر نمی کنین
Iran, Islamic Republic of
03:30 - 1394/10/27
صدر درصدکیمیا رو نشون بده اون هم یه عینک زده که یعنی پیر شده و احتمالا پیمان هم توی تصادف کشته شده...مادر و پدرش هم مردن....و تنها امید کیمیا به این رهاست که برگرده پیشش..ولی خو دمونیم آرش رو خیلی حرفه ای پیر کرده بودن . .ححخخخخخ...میترسم همون سبیل و عینک رو هم واسه کیمیا بزارن
Iran, Islamic Republic of
03:40 - 1394/10/27
با اجازه شما...میخوام داستان رو حدس بزنم..مشفق میاد شریفی نیا رو میکشه....بعد هم شهریار . ..بعد هم رها به مشفق مشکوک میشه ..به آرش میگه. بعد مشفق آرشو میکشه...بعد از اون کامران که بزرگ شده واسه ادامه تحصیل میاد فرانسه..مشفقو میبینه..مشفق اونم میکشه...بعد ش هم همینطور به کشتن ادامه میده میده اعم از کارگردان...عوامل پشت صحنه....وووو تا جایی که عمرش به دنیا بوده ...بعد از ا ن جو نم واستون بگه که رها برمیگرده تهران پیش مادرش ولی میبینه مشفق اونم کشته...بعد از اون مشفق یه شناسنامه جدید واسش میگیره به اسم وارسته....کافیه یا بازم بکشم
Iran, Islamic Republic of
11:40 - 1394/10/27
23 سال بعد... پاریس.... دینگ دینگ........ تولد تولد تولدت مبارک....واااااااااااا شهریار هم که اینجاس چه جای کوچیکیه این پاریس البته خارج اون زمون فقط پاریس بوده کشور دیگه ای نداشته... پاریس هم چندتا خیابون بوده که تو یکیش مشفق زندگی میکرده یکیشم آرش و رها اون ور خیابونم آقا شهریار... حالا یه خیابونم جدید زدن که عموی آقا شهریار اومده اونجا تا مشفق بیاد اونو بکشه.... همه هم وضعشون توپه خداروشکر فقط رها بعد 23 سال میخواد یه کشفیاتی انجام بده و اصلیت خودشو پیدا کنه.....
Iran, Islamic Republic of
11:59 - 1394/10/27
اخی بنده خدا ناشناس خودشم نمیدونه چی کامنت گذاشته بروببین نوشتی کیمیا لباس تنگ میپوشه که زشت نباشه امیرتوپروانه مثل پیمان منفورنبود یعنی فیلنامه ش کامل بود ازنظرشخصیت ها ستایش که همه تا اخردیدن نکنه بازم نظرسنجی گذاشتن خخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
12:04 - 1394/10/27
ای خدا چه حاشایی میکنه این ناشناس حالا خوب اومدی جواب منوبدی گفتی کیمیا چون شخصیت اصلی تنگ میپوشه که زشت نباشه رها راست گفت امقال توپاش بیفته خداروهم نمیشناسن حالا خوبه نظرات خودت نمیتونی پاک کنی
Iran, Islamic Republic of
12:08 - 1394/10/27
واقعا مثلث عشقی شهرزادکجا وکیمیا کجا مهراوه یه ذره هنرنداره جزجیغ زد وگریه کردن ولی ترانه بازی زیرپوستی بلده با میمیک صورتش میتون حس اتقال بده با این که اولین سریالش بود واقعا قشنگ بازی کرده مصطفی زمانی هم که ازپاکدل وشهاب حسینی تجربه کمتری داری فرهادخیلی خوب دراورده جوری که دلت هم برای شهرزادوفرهادوقبادمیسوزه فقط مونده بوداسم ماروخراب کنند تواین سریال من که دیگه نگاه نمیکنم
Iran, Islamic Republic of
12:13 - 1394/10/27
امیرومجیدکه ریش نداشتن اگه شخصیتی خوب باشه شخصیتی که حرفی واسه گفتن داشته باشه کسی بدش نمیاد طاهرکجا مثل پیمان بود اخه این چی میگه ثروت یه شخصیت داستانی هرکی خوب نقشش بازی کنه همه باهاش همدردی میکنن شما بابای صداوسیمایی
Iran, Islamic Republic of
12:14 - 1394/10/27
یترا جان اتفاقا به نظر من که رها هم تاحدی سبزه بود هرچند آب وهوا هم اثر میگذاد ما خودمون بعضی از اقواممون سالهاست که خارج از کشورند وواقعا قیافشون شده عین اوناولی اخلاق رها به نظرم خیلی شبیه کیمیاست اونم خیلی دوستن داره از همه چی سر در بیاره ومثل خود کیمیا که زمانتی که بی حجاب بود اما متین سنگین بود اونم همونجوره جالبه که آش هم بهکیمیا وهم به رها میگه ترکم نکنید ولی احتمالا رها هم میره ولی من از همون موقع که تبزرای کیمکیا پخش میشد تا قسمت دیشبش هروقت پیریای آرش را میدیدم به اون سیبلیلاش میخندیدم .
پاسخ ها
شکیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
رها مگه بچه کیمیا بوده که حالا باید اخلاقشم مثل کیمیا باشه؟؟؟؟!!!
رها اصلا قیافش به ی دختر خرمشهری نمیخوره.
Iran, Islamic Republic of
12:19 - 1394/10/27
نه بس نیست بازم بکش ولی این دفعه من میام رها رومیکشم که اسمم دزیده اسم جدید ازاده مشفق مشفق زاده هست
Iran, Islamic Republic of
14:02 - 1394/10/27
یعنی این فیلم ایرانی رو می خوای با فیلم جکی جان و آرنولد مقایسه کنی
Iran, Islamic Republic of
17:50 - 1394/10/27
ناشناس محترم که جواب بنده رو دادین و گفتین که رها تا حدی سبزس و بخاطر اینکه 23 سال اون ور آب زندگی کرده شبیه اونا شده فرمایش شما تو این زمینه متین . اما باقی سوتی های بیشمار فیلم رو کجای دلمون بذاریم . انگار که این سریال رو برای مخاطبایی ساختن که تو عهد عتیق زندگی می کنن و همشون یه مشت بیسوادن که دست چپ و راستشون رو به زور هم از هم تشخیص میدن . ضمنا همین سریال شهرزاد هم که اینقدر ازش تعریف میشه خالی از سوتی نیست حداقل 7 هشت تا سوتی تا الان داشته . اما دقت کنید 7 هشت تا نه 700 هشتصد تا !!!!!!!!! و شخصیت اصلی این سریال رو ترانه علیدوستی به بهترین نحو ممکن اجرا کرده یعنی در واقع بهترین از این دیگه امکان نداشت اما شما بازی مهراوه شریفی نیا رو بعنوان شخصیت اصلی نگاه کنید . خیلی تصنعی و بی روح بازی میکنه
پاسخ ها
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
ینی مکان زندگی رو رنگ چش هم تاثیر داره؟چشای گلوریا هاردی رنگیه!!!
Iran, Islamic Republic of
20:01 - 1394/10/27
ادم انقد بیکار باشه که بره دنبال سوتی های فیلم بگرده .مهم پیام فیلم است.
پاسخ ها
میترا
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
خیلی خیلی عذر میخوام میشه چند تا از پیام های این سریال رو برای ما هم بگید تا یاد بگیریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
21:35 - 1394/10/27
بچه ها قسمت 14 شهرزاد کی میاد پس چرا طول کشید این همه؟
Iran, Islamic Republic of
21:41 - 1394/10/27
اخی نمیدونستیم که اب وهوا میتونه رنگ چشم روهم عوض کنه انگار ازاده روکیمیا زاییده که میگن اخلاقش شبیه کیمیاست
پاسخ ها
مبترا
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
دقیقا منم با شما هم عقیده ام . مگه آزاده بچه واقعی خود کیمیاست که میگن اخلاقش به کیمیا رفته و مثل اون دوست داره از همه چی سر در بیاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شکیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
جالبیش اینه که پای مامان کیمیا تو یکی از قسمتا معلومه...سوتی از این بدتر...مگه اینا کورن و دوباره سکانسو بازبینی نمیکنن؟؟؟؟!!!!!
واقعا که گند زدن...کیمیا تو این سریال فقط نقش ی دختر جیغ جیغو و بی عقل و بی منطق و گریه اووووو رو داشت.به یه سال نرسیده از پیمان باردار شو ولی 4 سال با ارش بود و حامله نشد -_-
Iran, Islamic Republic of
04:50 - 1394/10/28
شاید بزرگترین بدشانسی سریال کیمیا این بود که همزمان با پخشش از شبکه دو سریال شهرزاد هم از شبکه خانگی پخش شد و این موضوع باعث شد تا دائما این دو تا فیلم از هر نظر با هم مقایسه بشن . مخصوصا شخصیتهای اصلی داستان که سریالها هم به نام اونهاست .
Iran, Islamic Republic of
09:54 - 1394/10/28
کیمیا بعد از ازدواج با آرش همیشه سعی کرد تا با ی بهانه از آرش بدبخت که عاشقشم بود جدا بشه و زمینه رو برای ازدواج با پیمان مهیا بکنه و آخرش هم با کمک مادرش و اون دوستش به هدفش رسید . توی این فیلمنامه یطرف به قاضی رفتن خیلی مشهود بود اصلا از ی بسیجی جبهه ای بعید بود اون نگاهای بی جا به یک خانم شوهر دار اونم درکنار شوهرش اون صحنه ای که آرش با کیمیا توی ماشین بود وقتی که پیمان به اصطلاح از جبهه میاد . در کل شاید از نظر خاطره نویس ماجرا از این قرار باشه ولی از زاویه دیگه اینطور نیست . پدر کیمیا خودش توی نظام بوده با ساواکی ها همکاری داشته و بعد طبق شرایط موجود رنگ عوض گرده . کیمیا همکاری پدرش رو با ساواکی ها توجیه میکنه ولی هیچ توجیهی برای همکاری آرش با پدرش رو قابل قبول نمیدونه . میگن سوتی ها مهم نیست اگه مهم نیست چرا به ی فرهنگ توهین میکنن کی ی خانم خوزستانی میاد با دندون جعبه شرینی رو باز میکنه اگر گارگردان فکر میکنه همه خوزستانی ها سیاه پوستن چرا از افریقایهای سیاه پوست توی فیلمش استفاده نکرد بجای سیاه کردن با رنگ به بازیگران سفیدش . کی ی عروس خوزستانی رو با ی لباس سیاه عجیب وقریب دیدی که توی فیلمت اینطوری نشون میدی . آقای کارگردان برو هروقت بازیگر بدون پارتی انتخاب کردی بعد بیا سریال بلند بساز
Iran, Islamic Republic of
10:13 - 1394/10/28
بابا اینقد نگین مهم پیام فیلمه... واقعا خودتون پیامش رو میفهمینن چیه؟ به ما هم بگین دیگه... آخه سوتی جلوی چشممونه دیگه نیازی برا کشف نیست که. آره ما بیکاریم. ولی مشغله کاری شما معلومه که خیلی زیاده... یه نفر نیست به طور منطقی از این فیلم دفاع کنه یا میگه بیکارین. یا میگه مهم پیام فیلمه....
Iran, Islamic Republic of
10:46 - 1394/10/28
به نظر من این فیلم قوی نبود...اصلا حال و هواهای اون موقع رو نشون نمیداد...کیمیا رو هی سعی میکنن ی دختر باهوش و با عقل نشون بدن ولی از نظر من از همه ی شخصیت های داستان بی عقل تره...دختره زود باور و بی منطقیه و خیلیم احساسی عمل میکنه...راجب سوتیاشم که ماشالا همه دیگه گفتن!!!
_کیمیا مثلا ی دختر انقلابی و تو ی خانواده ی مذهبی بزرگ شده ولی اصلا اینجوری نشون نمیده و مامانش چادریه ولی این با این خصوصیات چادر سرش نمیکنه.بعد ی خانواده ای که اینجورین انقدر راحت نمیزارن که با ی مرد نامحرم راحت تا نصفه شب بره بیرون و با هرکسی حرف بزنه...!
_مامانشم خیلی بی منطقه و بزرگتری نمیکنه.
پاسخ ها
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
اصلا مزخرف تر از نقش کیمیا نیست تو سریال هرچقدم از پیمان بدم میاد از آرش خوشم میاد!
Iran, Islamic Republic of
11:42 - 1394/10/28
حسن فتحی هرگزتوسریال وفیلم هاش سوتی وگاف نداشته شهرزادتوهشت ماه ساخته شبانه روزکارکرده واقعا هشت ماه سریال تاریخی به قشنگی شهرزاد سخته هردوشنبه شهرزادمیادسیما جان
پاسخ ها
میترا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
صحنه واژگونی خوردوی بزرگ آقا یکی از سوتیهای فیلم هست . سعیده دوست شهرزاد که خیاطشونم هست قسمت 8 مثلا میره شیراز اما قسمت 13 خواهر شهرزاد میگه این لباس رو ببرم سعیده کناره هاشو درز بگیره!!!!!! سال 32 تهران با ط نوشته می شد . در مورد ظروف آرکوپال که آیا تو دوره پهلوی بوده یا نه زیاد اطلاعات ندارم . تو قسمت 10 یه جایی شیرین تو یه مجلسی داره خودشو با یه بادبزن باد میزنه اما قسمت 11 رویا یه شال میده به فرهاد میگه سوز زمستون باعث نشه سرما بخوری.
و اما مهمترینش سریال از 28 مرداد شروع میشه قسمت 4 بابای شهرزاد میگه بزرگ آقا تقویم وا کرده برا 27 مهر سعد اومده برا عروسی بعد از قضیه فرار به شیراز و باقی ماجراها شهرزاد با قباد عروسی میکنه روز بعدش شیرین میره کرمان بعد 3 ماه برمیگرده پس باید داستان قصه تو بهمن ماه باشه اما تمام مهمونیها تو باغ برگزار میشه و درختا همشون سبز سبزن انگار نه انگار که زمستونه.
بازم بگم ؟
البته اگه قرار باشه کیمیا رو اینجوری به باد انتقاد بگیریم باندازه چند برابر فیلمنامش سوتی داره . و باز هم میگم یه دقیقه شهرزاد می ارزه به کل کیمیا و معمای شاه
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
به نظرم صلا درست نیست شهرزاد و با کیمیا مقایسه کنید... کیمیا تو شش سال ساخته شد و با این همه وقتی که داشتن این همه گاف دادن و از اونجایی که هیچ محتوایی نداره سوتی هاش خیلی تو ذوق میزنه...
اما شهرزاد تو هشت ماه ساخته شده، پس اگه گافی هم وجود داشته باشه طبیعی هست... در ثانی انقدر سریال قشنگی هست که اصلا این گاف ها به چشم نمیاد
Iran, Islamic Republic of
11:43 - 1394/10/28
جالبه هرکی میادمیگی پیام فیلم مهم بعد که ازش میپرسیم چیه کسی جواب نمیده چون میدونه که پیامی نداره
Iran, Islamic Republic of
11:51 - 1394/10/28
واقعا متاسفم برای اون کسایی که وقتی ما داریم اتنقادمیکنیم که یا پای شهرزاد میکشن وسط یا میگن پیام ومحتواش مهم وقتی که میگی محتواچیه کسی جواب نمیده بقیه کارگردانایی که کار گردان چه عرض کنم اسم کارگردان یدک میکشن ازاین موضوع سواستفاده مکینن ما یعنی نمیتونیم انتقادکنیم که میپرن وسط میگن چرا میبینید بس که بی منطقن ازماست که برماست برای همین که ما هیچ وقت توفیلم وسریال سازی پیشرفت نمیکنیم کی دیگه از سوتی ها اون کتابی که کیمیا واسه اولین بارترجمه کرد مولفش مرده بود وازطالقانی بود
Iran, Islamic Republic of
12:09 - 1394/10/28
من خیلی خوب میدونم که چی میگم حالا اگه شما ها متوجه نم دیگه به من مربوط نیست بعدشم کیگفته که پیمان منفوره اصلا برای چی باید منفور باشه مگه چیکار کرده بهنظر شما آرش بود که شب عروسیش برای شکستن دل پیمان ولج در آوردنش غذای عروسیش را فرستادیا آرش .آرشبود که الکی درمورد قبول وکالت محبوبه از طف مهدوی وپمان دوغ گفت یا آرش حالا ببینم بازم میگید که پیمان منفوره پیمانیکه هیچ کدوم از این کارای زشت آرش را تلافی نکرد درحالی که راحت میتونست وکالت کیمیا را قبول کنه وباعث طلاقشون بشه میدونید چیهبرای اینکه طاهر علوه براون دلیلی که قبل گفتم یکیش به این دلیل اونجا همچین رقیب خوشتیپط وپولداری نداشت که بخواهید ازش دفاع کنید یکی هم به خاطر عقده یک عده از مذهبیها هست کهچش ندارند حتیاونرا تو فیلماخوشبخت ببینند پس لطف کنید وخودتون را گول نزنید این قدر الکی از آرش دفاع نکنید همانطور که باید خوبیهای آرش دیده بشه باید خوبیهای پیمان هم دیده بشه .
Iran, Islamic Republic of
19:54 - 1394/10/28
این که کسی منظورت نمیفهمه مشکل خودتی که حرفات با هم تنقاض داره چرا پیمان ازدواج نکرد چون میدونست کیمیا بلاخره ازارش طلاق میگیره چون کیمیا روخوب میشناخت این برداشت تو که یه بار میگی یه عده عقده دارن ازمذهبی چرا باید عقده داشته باشن یه بارمیگی ازاده اخلاقش شبیه کیمیاست مگه ازاده بچه کیمیاست چرا باید عاشق شخصیت داستان بشن که پولداره حالا خوبه داستان واقعیت نیست که چشم نداشته باشن خوبیاش ببین واقعا متاسفم بدنیست یه سربه کامنتات بزنی ببینی چی نوشتی
Iran, Islamic Republic of
22:11 - 1394/10/28
شم چیکار به قاب ابرو و تیر چراغ برق دارین!؟؟
یعنی تیر چراغ برق سیمانی نباشه،حسش منتقل نمیشه ؟؟؟؟؟؟/
فیلم به این خووووووبی :)
نیگا کنید لذت ببرین!دنبال عیب میگردین چرا اخه خب؟
پاسخ ها
میترا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
ببخشین دقیقا از چیش لذت ببریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
00:59 - 1394/10/29
ینی بی دقتب تا چه حد؟؟؟؟؟؟؟؟مگه داریم ؟؟!مگه میشه ؟؟!!امشب اون سکانسی که رها اومد خونه ی دوستش بهار آفتاب از پنجره به اون بزرگی میتابه تو خونه بعد بهار میگه این وقت شب اومدی اینجا چرا؟؟؟؟؟وای خدای من این سریال کیمیا از مریخ افتاده رو زمین مگه داریم این همه سوتی این همه بی اهمیتی سهل انگاری
Iran, Islamic Republic of
01:16 - 1394/10/29
وای بچه ها دعوا چرا اگه خوب نگاه کنید متوجه میشید که این فیلمه که ایراد داره همه شخصیتها یه سری خوبی دارن ویه سری بدی که اینا با هم تناقض داره و به همین دلیل هستش که پر از سوتی هست بیننده نمیدونه کدوم شخصیت خوبه کدوم بد به نظر من نه پیمان نماد یه پسر خوب و کاملو داره نه آرش ولی یکم حق آرشو به خاطر وضعیت پدرش رو ضایع کردن کیمیا و خانواده اش که دیگه از دست و زبان ما بر نمیاد که درباره اونا حرف بزنیم اینقد بی حاشیه ان خخخخ
Iran, Islamic Republic of
01:38 - 1394/10/29
ناشناس محترم ما اصلا منظور شما رو نمیفهمیم! خیلی درگیرانه نوشتین
Iran, Islamic Republic of
02:36 - 1394/10/29
والا اینکه چرا یک عده ازمذهبیها عقده دارند را که باید از خودشنون بپرسید دوم اینکه خیلی آدمماهستند که اخلاقاشون شبیه بهم هست مگه همدیگر را زاییدند ممکنه خب خصلت خیلیها باشهبعدشم امثال شماکه خودتون میگید داستانه پس چرا همتون این قدر الکی ایراد میگیرید وبه بعضی از شخصیتهای فیلم مثل پیمان الکی بد وبیراه میگید امشبم که آقا آرشم نشون دادند که لنگه باباشه همون تهمتهایی که مشفق به مهتاب زدرا به کیمیا زد خجالت نمیکشه خودش وقتی کیمیا قهر کرده بودرفته بود خرمشهر تو فکر رویا بود حالا به کیمیا تهمت میزنه من واقعا نمیدونم چرا با این اوصاف با ز بعضیا همش دوست دارند رها تا آخر با آرش بمونه واقعا حیف اون دختر نیست ؟
Iran, Islamic Republic of
09:05 - 1394/10/29
میتراجون صحنه واز گونی علی نصیریان خودش تکون داد ولی اگه اون خانوم خودش تکون میداد می افتاد روپسره ظرف اکروپال بوده عزیزم یکی دیگه هم توضیح داده بود اون بالا هم اهنگ شاه داماد هم کبریت هاشم کیف وکفش شهرزاد گوشواره هاش هم اون موقع بودن تویه سکانس شهرزاد به سعیده گفت کاشکی دوباره برگردی بس ممکنه دوباره برگشته باشه شیرین موقعی ای که عصبانی میشه خودش بادمیزنه توهمین قسمت یازده قباد وقتی حرصش دراورد عصبانی شد باد بزنش دراورد یا قباد موقعی که باشیرین یابزرگ اقادعواش میشه نمیتونه به اونا چیزی بگه سیگار میکشه که سیگارارومش کنه یه چندتاچیزدیگه من بگم قسمت یازدهم قباد دوباره حرص شیرین دراورد زنگ زد به بیمارستان گفت باخانم دکتر سعادت کاردارم مگه شهرزاد توبیمارستان کارمیکرد هی میگفت خانم دکتر سعادت که حرص شیرین دربیاد یه جا هم بهش تیکه انداخت وقتی داشت ازشیرین تعریف میکرد گفت سوادزیادت یا وقتی قباد عصر رفت دنبال شهرزادبیمارستان شب برگشتن خونه عینک فرهاد وقتی دوستش یا چندنفرعینک قدیمی زدن پس حتما عینک فرهادم بوده اگه نه چه هدفی داشتن که عینکای قدیمی مال دوستای فرهادباشه ولی عینک فرهادجدید ا صلا باعقل جوردرنمیاد شهرزاد اذرپارسال کلید خورد این که سردی هوادنشون داده نمیشه یا برگ یه سری ازدرخت سبز ولی یه سری دیگه زرد وچندتادرخت دیگه ا صلا برگ نداره طبیعیه فقط یه تغییراسم مادر قباد بود که اونم بخشیدیم به فیلنامه قوی طراحی دکور صحنه جذاب کارگردانی فوق العاده وبازی شاهکار بازیگرا ولی سوتی های کیمیا بیشماره اگه تیرچراغ برق بود میگفتیم عیب نداره ولی همه میدونن که سوتیاش چیا هست
پاسخ ها
میترا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
بلاخره باید ترتیب و توالی قضایا در جریان داستان یه سنخیتی باهم داشته باشن دیگه . نمیشه که مثل کیمیا روز فیلمبرداری کنن و ما خورشید رو ببینیم بعد تو دیالوگا بگن شبه . حکایت باغ سرسبز تو دل زمستون هم یه چیزی تو همین مایه هاست.
Iran, Islamic Republic of
09:12 - 1394/10/29
اگه هم توضیحات من درباره برگ درختا شماروقانع نکرد ممکنه هرچی صحنه مهمونی بوده روهمه رو پشت سرهم فیلمبرداری کرده باشن به هرحال قول داده بودن که سرموقع توزیع شه باید فیلمبرداری شو تموم میکردن که پیش مردم بدقول نشن
Iran, Islamic Republic of
11:38 - 1394/10/29
بعضیا هنوز تو تیر چراغ برق موندن از اون قسمتا خیی گذشته کاش فقط سوتی این فیلم چراغ برق بود کار از سوتی وگاف گذشته.... خداروشکر که یه نفر پیدا شد از این فیلم لذت برد. ما نمیتونیم ببینیم که طرف بگه این وقت شب این جا چیکار میکنی؟ بعد پشت سرشون آفتاب از پنجره به اون بزرگی بتابه و ما از دیدن این صحنه های توهین آمیز لذت ببریم.... بعدشم ما هیچ کدوممون تا حالا بی احترامی نکردیم که بعضیا دارن جوگیر میشن. انتقاد کردیم اونم منطقی. نظر همه دوستان که انتقاد میکنن واقعا عالیه من خودم لذت میبرم... ولی اونایی که میان دفاع میکنن واقعا مطلب به درد بخوری نمی نویسن
Iran, Islamic Republic of
13:12 - 1394/10/29
نمیدونم چرا بعضی از کامنتها رنگ و بوی خاصی به خودش گرفته اینجا جای گفتن سوتی های فیلمه نه قضاوت کردن احساس میکنم بعضیا الکی میخوان جو رو عوض کنن و دعوا درست کنن این فیلم پر از تناقض هستش و این نشانه فیلمنامه ضعیف هستش که فقط خواستن طولانی باشه خودشونم فیلم از دستشون در رفته وگرنه این چیزا رو ما که میبینیم خودشون نمی بینن نمیدونم منتقدان فیلما چی میکشن از دست این فیلم
Iran, Islamic Republic of
13:16 - 1394/10/29
این تویی که فکر میکنی ملت ازمذهبیا عقده دارن این اصلا جواب قانع کننده ای ست بچه ها موقعی اخلاقشون شبیه به پدرومادر که بچه واقعی اونا باشن سخسیتا داستانی اچه خوب چه بد باید دوست داشتنی باشن که همه دوسشون داشته باشن خودت جواب خودت دادی مثل مشفق
Iran, Islamic Republic of
13:19 - 1394/10/29
این خاصیت داستانای سفارشی وقتی یه نفر بیش از اندازه خوب بی گناه قهرمان جلوه بدن نتیجش میشه پیمان نچسب
Iran, Islamic Republic of
13:34 - 1394/10/29
ازیه طرف دیگه میگی عاشق پول وثروت ارش شدن وقتی میگم شخصیت داستانی مگه چیزی ازثروت ارش ازتوتلویزون میادبیرون که عاشق پول وثروت باشن پاکدل که هیچ وقت توهیچ نقشی کم نمیزاره تجربش ازپورسرخ بیشتره همش تقصیرکارگردانش که به خوبی نتونسته ازشون بازی بگیره
Iran, Islamic Republic of
15:35 - 1394/10/29
سریال کیمیا 23 سال بعد
پیمان : رئیس قوه قضاییه
کیوان : رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران
فرخ : رئیس جمهور
مهری : مادر نمونه کشور
آقای مهدوی : رئیس کانون فرهنگی آموزش
کیمیا : وزیر آموزش و پرورش
آرش : بند 23 زندان اوین
مشفق : مدیر شبکه GEM TV
Iran, Islamic Republic of
16:09 - 1394/10/29
بچه ها به من بگین اگه کیمیا و پیمان خوب وخوش دارن زندگی میکنن پس اون تصادف چی بود راستی به نظرم بازی آرمان خیلی خوبه
Iran, Islamic Republic of
16:13 - 1394/10/29
علیه نظراتت لایک دارن واقعا………
Iran, Islamic Republic of
17:03 - 1394/10/29
یک دفعه چطور شد که هم کمیا امد فرانسه وهم رها امد ایران
Iran, Islamic Republic of
17:14 - 1394/10/29
وای میتراواقعا روزبود گفتن شبه اخه من دیگه نمیبینم فقط میام اینجا ببینم سوتی دیگه داده یانه که متاسفانه داده
Iran, Islamic Republic of
17:18 - 1394/10/29
خخخخخ مدیرشبکه جم خیلی باحال بود ای مشفق ضدانقلاب
علیه