کد خبر: ۲۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۱۳۵۴۳۴
تعداد نظرات: ۵۸۴ نظر
« شهاب حسینی» از آن گروه بازیگران كم حاشیه سینماست كه به رغم ستاره یا سوپر استار بودن، جنبه‌های منفی سوپراستارها را ندارد.
برترین مجله اینترنتی ایران



برترین ها: « شهاب حسینی» از آن گروه بازیگران كم حاشیه سینماست كه به رغم ستاره یا سوپر استار بودن، جنبه‌های منفی سوپراستارها را ندارد. او خیلی زود ازدواج كرده، به راحتی اعتراف می‌كند عاشق شده وجواب «نه» شنیده، اصرار كرده تا جواب «بله» را بگیرد، آن هم وقتی كه محبوب فقط 15 سال داشته! شهاب حسینی با صداقت متذكر می‌شود همسرش در تمام سال‌های اخیر پشتیبان او بوده و تاكید می‌كند كه برای همه چیزهایی كه دارد از او متشكر است.



با اوج گرفتن شهاب خودم را می‌بینم

 اینكه شاهد باشی همسرت با سرعت و شتاب،‌ همه سرازیری‌ها را طی می‌كند و تو در حاشیه‌ای، ‌یعنی با وجود اینكه همسرش بودی و هستی و شاید نزدیك‌ترین فرد زندگی، او درست مثل دیگران كه از بیرون شاهد رشد او هستند باید از پشت صحنه تماشاگر صعودش باشی، در ظاهر سخت به نظر می‌رسد. اما این تنها یك بخش از ماجراست  یعنی چیزی كه شاید از بیرون قابل دیدن و تصور و قضاوت است. اما یك بخش دیگر ماجرا تصویری است كه من و شهاب خودمان از زندگی مشترك‌مان داریم. خیلی‌ها حتی با نگاهشان بارها از من پرسیدند كه تو چطور نشستی تا شهاب روزبه‌روز محكم‌تر بایستد. اما حقیقت برای من چیز دیگری است. با اوج گرفتن شهاب من خودم را می‌بینم كه رشد می‌كنم.



از صفر شروع كردیم

شهاب: «من آن زمان سیدشهاب‌الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینكه ما از صفر و دركنار هم شروع كردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند كه دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم كه روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین‌طور هم شد. هرچند، باید اعتراف كنم كه در طول مسیر هرگز از كمك‌های بی‌دریغ آنها بی‌نصیب نماندیم. خلاصه اینكه من سیدشهاب‌الدین 22ساله و پریچهر 15 ساله زندگی مشتركمان را با تمام كم‌و كاستی‌هایش شروع كردیم و تا امروز باوجود همه سختی‌ها و فراز و نشیب‌ها در تمام مدت در كنار هم بودیم. اما باید تاكید كنم من پایداری این زندگی دوستانه را مدیون همه بزرگواری‌های پریچهر هستم. ما هم گاهی به آخر خط رسیدیم اما باز ادامه دادیم! من و پریچهر، لحظات و روزهایی داشتیم كه به نقطه صفر رسیدیم.

پریچهر: ما با هم بزرگ شده‌ایم با گذشت زمان با همه كم و كیف روحیات هم آشنا شدیم. در طول تمام ای سال‌ها زیروبم صدای یكدیگر را به خوبی احساس می‌كنیم. بنابراین حتی در نقطه‌هایی از زندگی كه احساس می‌كردیم اینجا و این‌بار دیگر آخر خط است، همان حس آشنایی كه در وجود هر دوی ما بود،  مارا به صبر و مدارا دعوت می‌كرد.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵۸۴
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
11
37
جدی میگی؟
پاسخ ها
نظر تربچه نقلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پ ن پ
نظر شمیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
باور نمیکنم
نظر سیناسلیمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
نه بابا شوخی میکنم
نظر ناهيد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
به نظرمن15سالگي براي ازدواج زوده ولي اگه ادم زندگيشو باعشق شروع كنه توهرسني كه باشه خوشبخت ميشه.
نظر فرشته منصوري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
من بازي شهاب حسني رادوست دارم ولي نميدانم در 15 سالگي با ازدواج کرده وتفاوت سني بسياري دارنيد اميد وارم با هم خوشبخت بشن
-
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
9
38
تبریک
پاسخ ها
نظر ديار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
چون ديگه بهتر هيچ وقت گيرتون نمي اومد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
29
69
سپیده جان مثل اینکه تا حالا این چیزارو نشنیدی !!!!؟؟؟؟؟درود بر شهاب خودم...
پاسخ ها
نظر منفی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
یکی از منفی هاتو من دادم...خوب نشنیده بود. انقدر تعجب نداشت.
نظر ديار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
خوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
14
55
e?bache nadaran?
پاسخ ها
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
بچه ی اولش که پسره به نظرم 7 سالشه اسمش یادم نیست
چند ماه پیش هم شنیدم بچه ی دومشون هم به دنیا اومد دیگه نمیدونم راست بود یا دروغ؟؟؟
نظر نازگل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
یه پسر دارن ولی شبیه شهاب نیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
8
25
اگه اونا به ته خط رسیدن دوباره تونستن ادامه بدن پس اگه ما هم سعی کنیم میتونیم ادامه بدیم
ولی یه مشکل اینجاست پریچهر شهاب رو به دادگاه برد یا نه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
16
46
پانزده سالگی؟
وا خیلی خیلی زوده بیچاره کی بچگی کرد؟
پاسخ ها
نظر کیمیا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
+
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
56
25
حسام جان خب جای تعجب داره 15سال خیلی بچه است -بااین حال خیلی دوسشون دارم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
اول چطوری باهم آشنا شدید؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
14
22
وا چه زود؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
30
25
واقعا کسی که زود ازدواج میکنه ادم موفقی تو زندگی میشه
پاسخ ها
نظر بیتا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
یک کم فکر کن چی گفتی ؟
کسی موفق میشه که واسه هدفش تلاش کنه عزیزم چه زود ازدواج کنه چه دیر ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
84
170
به نظر من شهاب خودش خیلی انسان بزرگواریه پس خدا یه همسر خوب هم نصیبش کرده خدا میدونسته لیاقت شهاب بالاست امیدوارم خوشبخت بشن.
پاسخ ها
نظر نازگل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
امیدوارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
10
14
واااای جدی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!خییلی زووووده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
9
15
خوب چراااا 15 سالگی؟مادر پدرت چجوری راضی شدن
متن رو نخوندم شایدم توضیح داده باشی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
5
24
دمشون گرم واقعا هر دوتاشون قابل احترام هستن
پاسخ ها
نظر rozhan
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
manam ba alireza jan kamelan movafegham
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
11
56
درستش همینه
اگه دیرتر ازدواج می کردن کا رشون به رفیق بازی می کشید(نمونه هاش تو جامعه ما زیاده
واقعا جای تبریک داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
7
4
age ta akhar davum biyaram afarin dare...! hala ke avale karan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
1
15
ایشون باعث افتخار هنر کشور هستند.
اما اسمشون در سالهای اخیر مختصر شده؟!
به حساب معروف شدن و سهولت بیان کوتاه شذه؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
1
31
سید جان هر جا باشی سربلند باشی.
تو هنرت یه سادگی خاصه دمت گرم ایشالله موفق باشی
.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
5
26
من عاشق شهاب حسینی و نقش هاشم.ولی اصلا بهش نمیاد زود ازدواج کنه.من که غافلگیر شدم!!
پاسخ ها
نظر صورتی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
منم همینطور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
5
30
زندگيتون با دوام پر از عشق و شادي ،
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
1
14
به نظر من شهاب خودش خیلی انسان بزرگواریه پس خدا یه همسر خوب هم نصیبش کرده خدا میدونسته لیاقت شهاب بالاست امیدوارم خوشبخت بشن. یه شعر معروفه که میگه : آقا شهاب نمونه ای ، یه دونه ای
آرزوی سعادت و خوشبختی برای خودت و خانواده ات دارم
-
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
2
14
خدا حفظش کنه یه انسان .............بقیه بایدخیلی چیزا رو از شهاب یاد بگیرن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
3
26
امیدوارم همه کسانی که به اوج می رسند قدر تلاش همسرانشون رو که پا به پاشون و با همه سختی ها موندند و حمایت کردند بدونن...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
22
30
شما چیکار به سنش دارید اونا هم دیگه رو میخواستن و فضولیشم به شما نیومده دختر های پر مدعا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
3
16
به نظر من هر دوشون ارزش بهترین ها رو دارن و ازدواجشون هم خیلی معصومانه و دوست داشتنیه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
3
5
aaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaab!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAR HAR SOORAT KHODA HEFZESHOON KONE
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
81
2
مسخره س نه....
پاسخ ها
نظر دریا
| GERMANY |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
نه...
نظر بهنوش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
نه اصلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
4
17
به نظرمن شهاب آدم خوبی هست وزنش هم همین طور تبریک میگم .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
2
20
از خدا خوشبختی و سلامتی برای شهاب عزیز و خانواده اش را خواهانم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
3
18
امیدوارم زندگی سرشار از امید و محبتی داشته باشند ضمناً آقای حسینی از محبوبترین های من هستند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
0
25
بهترين بهترين بهترين تو همه چي بهترينه آقاي شهاب حسيني اميدوارم هميشه موفق باشه واقعا حرف نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
0
19
دوسشون دارم.زوج خوبین.انشاالله همیشه این تفاهم بینشون پایداربمونه. براشون از خدا سلامتی میخوام. بایدقدر اینجوربازیگرا توی کشورمابیشتر دونسته بشه.درضمن به نظرم بهترین کار آقای حسینی نقش شهید بابایی بود که واقعا مجموعه تاثیرگذارو قشنگی بود دستشون دردنکنه واقعا.
پاسخ ها
نظر دریا
| GERMANY |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
موافقم. واقعا عالی بود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
55
5
بچه ها بچه اولیشون عقب افتاده هست.
دوستم که شوهرش با شهاب دوسته گفته!!!!!!!
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
حسودی ممنوع!!!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
همه ما در زندگی مشکلات خاص خودمون رو داریم خوب نیست مشکلات دیگران را به راحتی به زبون بیاریم! خدا همه بیماران رو شفا بده. هنرپیشه خوب و بی حاشیه ایه دوستش دارم امیدوارم در کارهاو زندگیش موفق باشه.
نظر سپیدار
| GERMANY |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
حسودی چیه ناشناس !
عکس خانوادگیشون رو روی مجله هم انداخته بود توی مصاحبه هم گفته !!
چیزی که نمی دونی در مورد کسی قضاوت نکن !
نظر غزل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
هیچم این طور نیست...چرا بیخودی واسه بقیه شایعه درست میکنین؟!!!یه کم خجالت بکشین
مگه با چشمای خودت دیدی که باور میکنی؟!!!
نظر مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
واقعا ادم نباید دهنشو وا کنه و هر چی میخاد بگه
نظر تینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
مثل خودت ها ها ها...
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
واقعا که هم فضولی هم بی تربیت
نظر طیبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
حالا بیچاره یه چیزی گفت . حالا درست یا غلط. چرا میزنیدش.
نظر دریا
| GERMANY |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
اشتباه کرد گفت
نظر بهنوش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
چه باشه چه نباشه به ما چه مربوطه.مگه بچه اش سالم نباشه چیه؟؟؟؟؟مگه گناه کردن.بعدشم به منو تو چه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
پاسخ
6
1
سلام مدتی است با این وب سایت آشنا شدم فالهاش تقریبا به شخصیت خودم نزدیکه و تقریبا هر روز نگاه می کنم امروز چه فالی دارم
بقیه مطالب هم نشان از این داره بلاخره یه سایتی پیدا کردم که سالم تر از سایتهای تبلیغاتی که امروزه برای بالا بردن آمارشون دست به هر کاری می زنن
از زحماتتون ممنونم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
پاسخ
1
6
man asheghe kesai hastam ke az hamsareshoon dar har halat tarif mikonan. az jomle hamsare khodam. doset darammmmmmmmmmmmmm
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
0
9
اميدوارم هميشه موفق باشه واقعا حرف نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
1
11
با آرزوی موفقیت برای شهاب جان و همسر گرامیشون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
0
9
امیدوارم همیشه مؤفق و سر بلند باشن و شهاب جان به مؤفقیتای بیشتری دست پیدا کنه و روز به روز به همدیگه علاقه بیشتری پیدا کنن.
واقعا شهاب جان زندگی ستودنی ای داره.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
1
11
خواهشاً شایعه پراکنی نکنین.محمد امین پسر اول شهاب حسینی چند سال سرطان خون داشته که با شیمی درمانی خوب شده و شفا گرفته.عقلشم خیلی خوب کار میکنه و امسال میره کلاس سوم دبستان.اینو زن شهاب گفته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
1
14
من طرفدار پرو پاقرص شهاب بودم و هستم.حالا ک فهمیدم قدر زنشو میدونه و برعکس خیلی بازیگرای دیگه بهش وفاداره یه دست مریضاد هم بهش میگم. واقعا دمش گرم....!!!!
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
آوا جان یه چیزی توی حرف هایت غلط بود...بر عکس خیلی از بازیگرهای دیگر به همسرش وفاداره یعنی چی؟کدوم بازیگری به همسرش وفادار نیست؟؟همین آقای برزو ارجمند که توی سریال قهوه تلخ بازی می کنه همسرش پارمیس زند است و همدیگر را خیلی دوست دارند و قدر همو می دونند.خیییییییییلی وقته که ازدواج کردند و مشکلی نداشتند.پس زود قضاوت نکن عزیزم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
پاسخ
1
11
شهاب حسینی واقعا هنرمند بی نظیریه
کسی که در کارش اینقدر موفق و محبوب هست در زندگیش هم مسلما موفق و محبوبه
من خیلی دوستش دارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
پاسخ
1
12
من عاشقه شهاب هستم
دوسش دارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
پاسخ
0
12
شهاب جان خيلى عزيزين برامون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
پاسخ
81
12
من نمیدونم از اینا ادم حسابیتر در ایران نیست؟؟یک زندگیه معمولی که نباید همه جا جار زده باشه...زنش نه تحصیلات داره نه تیپ و ...شهاب هم هم نسبت به حسام نواب صفوی و رادان و گلزار نه تیپش به پای اونا میرسه نه تحصیلاتش..فروتن و عربنیا و حیایی هم بازیشون نسبت به شهاب حسینی بهتره فقط اونا مثل اینا خودنما نیستند
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
شیرین خانم...لطفا درست صحبت کنید...من خیلیییییی رو هنرپیشه های مورد علاقم و خانواده ی عزیزشان حساسم!!هنرپیشه ای هم که خودنمایی کنه اصلا هنرپیشه نیست!!این دو زن و شوهر هم خیلی خوبن و عشقه که این دوتا رو به هم رسونده نه چیزای دیگه.
نظر ریحانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
ببین خانم همه چیز قیافه و تیپ نمیشه
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
کاملا با شما موافقم ریحانه خانم.باتن و اخلاق مهم تر از زیبایی است
نظر مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
وافعا که جا تاسف داره خوبه که مثل گلزار و حیایی باشه که هر روز از یه جا جمعشون کنن اتفاقا بازییشون مخصوصا گلزار خیلی کلیشه ای و تکراری
نظر دریا
| GERMANY |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
کاملا موافقم مریم جان
نظر شیدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
سلام شیرین خانم ... لطفا نظر من رو که آخرین نظر هست رو بخون بعدشم اینایی که نام بردی همشون جزو طلاقی ها ، ممنوع التصویر شده ها و تو پارتی گرفته شده ها هستند ولی شهاب حسینی....؟؟؟؟؟
نظر شقایق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
واقعا جای تاسف داره که شماکه خودتو تحصیل کرده میدونی اینجوری حرف میزنی....

همینه دگ یه عده میشینن پشت کامپیوتراشون هرچی دلشون میخواد میگن اونوقت شخصیت همه ی ایرانیارو میارن چایین....
UNITED STATES
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
پاسخ
5
18
من که عاشششششقتونم آقای شهاب حسینی عزیز.خودم طرفدار پروپا قرص شمام.ولی چه خانم زیبایی داریااااا!!!!ای کلک!!:)))))))))
دوستت دارم شهاب جان :*****
نمی دونی وقتی مطمئن شدم پسرتون سرطان خون داره چه حالی بهم دست داد...نفسم بالا نمیومد!!!ولی خدا رو هزار مرتبه شکر بهبود یافته و من خییییلی خوش حالم :)))))
حالا منو باش که فکر می کردم شهاب جان زنی بالای 25 سال گرفته!!!!ولی خداییش خوب به هم میان.اصلا منم 2 سال دیگه که 15 سالم می شه می رم ازدواج می کنم!!:))))))چه عیبی داره آدم زود ازدواج کنه؟؟اگه مرد خوب و قابل اعتماد باشه چرا که نه؟؟مامان منم 17 یا 18سالش بود ازدواج کرد!!!ایرادی داره؟؟!!خب ولی به هر حال خوشبخت باشین و پسر ناز و ماهتونو از طرف من بوس کنین.عاششششق شهاب عزیز و خانواده ی محترمشم...با تشکر...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
پاسخ
7
3
واقا کار جالبی کردن. افرین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
پاسخ
33
2
منم با شيرين خانم موافقم هر كسي خب نظري داره...شهاب حسيني واقعا خود نماست..لزومي نداره اينقدر مساحبه كنه...اين همه زوج موفق داريم اصلا از كجا معلوم اينا خوشبخت باشند كه اگر هم باشند براي هر كسي مهم نيست..تينا خانم محبوبيت زوري نيست فقط شايد از فاميلاي شهاب حسيني باشي كهبايد بدوني شهاب حسيني بهپاي اون بازيگرايي كه شيرين خانم نامبرده نميرسه..حقيقتتلخه نه؟؟
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
اولا مساحبه درست نیست و مصاحبه درسته!!دوما من فامیل ایشون نیستم و من از بازیگر های خوب طرفداری می کنم.آقای شهاب حسینی بازیگر مورد علاقم نیست ولی دوستش دارم و بازیش عالیه.شهاب خودنما نیست و به پای اونا چه برسه چه نرسه بازم بی نظیره.کم آوردن سخته نه؟؟!!
نظر دریا
| GERMANY |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
تینا جان ایول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
پاسخ
10
3
همه چيز تيپو قيافه نيست ولي به قول شيرين خانم كسي كه اينقدر خود نمايي مي كنه بايد بدونه كه هنر پيشه هاي خيلي از اون بهتر هم هستند تازه از هر لحاظ به خاطر همين مصاحبه هاي افراطي در نظر مردم به خصوص قشر تحصيل كرده مسخر ه ست...يكي تينا خانم رو از برق بكشه خب زن شهاب خيلي زشته چرا به تو بر مي خوره؟؟؟
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
بله درسته.پرویز پرستویی/فروتن/گلزار/حیایی و...عالین ولی شهاب جان بد نیست.همون طور که خدمت امید جان عرض کردم بازیگر مورد علاقم دو نفر دیگه هستند و شهاب حسینی بازیگر مورد علاقم نیست.ولی دوسش دارم و طرفداری کردن از کسایی که دوسشون دارم کار بدیه؟؟بعدش هم من که جاروبرقی نیستم!!آدم هستم و از زشتی باید زیبایی رو پیدا کرد و گفت.زن شهای جان اگر زشت باشه که نیست ولی زیباست.برای مثال همین رنگ چشاش.اگه شوهر خودتون رو مسخره کنن به شما بر نمی خوره؟؟به هر حال از ما گفتن بود.انتقاد خوبه ولی توهین کردن به دیگران بده.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
پاسخ
23
6
من هم با شیرین خانم موافقم. چه عجب یک نفر حرف حق زد...هر چند که حقیقت تلخه...شهاب و همسرش در حدی نیستند که ماجرای زندگی خیلی معمولیشون بخواد واسه کسی الگو باشه...زیاد دیده شدن مهم نیست..مهم خوب دیده شدنه....فریبرز عربنیا اینقدر حرفاش ارزشمند و پر محتوا بود که سه برنامه پشت سر هم اومد برنامه هفت یا تا حالا کسی همسر استاد اصغر فرهادی رو ندیده..امیر حسین آرمان که از لحاظ چهره و بازی خیلی عالیه بعد از 10 سال بازیگری تازه عکسشو گذاشته اینترنت...اخه این زن شهاب حسینی که نه تیپ داره نه تحصیلات چه حرفی واسه گفتن داره که میاد مصاحبه می کنه؟؟؟یا خود شهاب حیسنی واسه سینمای ایران مثلا چه کار کرده...اون هنرپیشه هایی که شیرین خانم نام برد از شهاب بهترند یک دلیلش اینه که خود نما نیستند
پاسخ ها
نظر مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
تو واقعا حسود و کوتاه بینی
نظر دریا
| GERMANY |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
واقعا حسودین، واقعا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
پاسخ
7
14
درخت هر چ پربارتر سربزیرتر....بذارید شهاب و زنش هم دلشون اینطوری خوش باشه.گلاب آدینه و مهدی هاشمی و لیلا حاتمی و علی مصفی اینقدر فروتن و متاضع هستند ...همینه اینقدر محبوبند...اگه افتخار یک زندگی و رسانه ای کردنش به اینه که زود ازدواج کردند الان خیلی از دخترای شهرستانی الان دارند زیر 18 سال ازدواج می کنند.من فکر کردم زن شهاب دکتری مهندسی پرستاری چیزیه...خیلی از زوجای سینمایی زندگیشون با دوامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
پاسخ
16
9
اتفاقا در عرصه هنر و سينما تيپ و قيافه خيلي مهمه...من تاحالا خيلي از شهاب و زنش مصاحبه هاي تكراري خوندم اما چيز جذابي نديدم...شهاب چندين ساله هنرپيشه ست اما هزار بار اومده و ماجراي زندگيه ناچيزشو رسانه اي كرده..واقعا واسه قشر تحصيل كرده ديدن و خوندن اينطور زندگيا به درد نخوره...خب پانزده سالگي ازدواج كرده باشه خب اين خيلي الان افتخار بزرگيه؟؟؟؟زنش فقط انگار هيكل گنده كرده نه حرفه اي داره نه تحصيلاتي...يكي از استاداي دانشگاه ما هم پانزده سالگي ازدواج كرده اما الان دكتره و به امثال من داره درس ميده..بريد بنشينيد پاي حرفاي اون نه شهاب و زنش...جمع كنيد تورو خدا اين همه شهاب مصاحبه ميكنه كه چي بگه آخه؟؟؟؟حسام نواب صفوي هم دفتر وكالت زده بياد هزار بار مصاحبه كنه كه من دفتر زدم؟؟در صورتيكه خيلي از بچه هاي حقوق به حرفاي اون نياز دارن يا خيليا مثل حسام...من والله فكر كردم زن شهاب تحصيلات عاليه داره...همه افتخارشون به اينه كه زود ازدواج كردند؟؟؟؟واقعا كه....
پاسخ ها
نظر روزان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
reza joooon vaghean barat moteasefam ba in tarze fekret masalan daneshjoy???????to chikar dari ke zane shahab tahsilatesh cheghade?????etefaghan be nazare man adamayi ke be tip ziad ahamiat midan kheili khodnaman
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
نظرشمامحترم اما ببینین این طرزفکری که شماداری اصلاصحیح نیست.حالاهرکی تحصیلات داشته باشه خیلی کارش درسته.نه والا...خیلیییاهستن که درس خوندن ولی فقط مدرک دارن وازانسانیت هیچی حالیشون نیس.ازنظرمن خیلیم کاردرستی میکنن که هی اززندگیشون میگن شایدساده باشه ولی خیلی شیرینه برات پیش نیومده متوجه نیستی.شهاب اتفاقاهیچ احتیاجی به مصاحبه های پی درپی نداره به قدرکافی محبوب وعزیزبرای طرفداراش هست اتفاقاهمین چندوقت پیش خاستن که باایشون مصاحبه داشته باشن ولی شهاب جان قبول نکرده!!!بعله!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
پاسخ
14
8
خود شهاب جوانياش بدك نبود ....من هم موافقم اين زندگيشون ارزش رسانه اي كردن نداره چون الان خيلي از زوجاي موفقتر و بهتر و تحصيل كرده تر داريم كه به جامعه واقعا خدمت كردند مثل جامعه پزشكان يا همين اصغر فرهادي و پريسا بخت اور...شهاب جان اعتماد به نفست كاذبه زنت كه ديگه اخر اعتماد به نفس كاذبه..من خودم هفده سالگي ازدواج الان با يك بچه سال اخر پرستاريم به نظر من هم زندگيشون فاقد ارزشه واسه رسانه اي شدن....شهاب حسيني مثلا داره به اين افتخار ميكنه كه زنشو تا حالا نگه داشته؟؟؟خب داوود رشيدي و خانم برومند كه زندگيشون بادوام تر بوده كه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
میخاستی بگی پرستاری میخونی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
پاسخ
14
7
راست میگید شهاب حسینی فکر کرده آسمون سوراخ شده فقط این یکی توی سینما هنرپیشه هست یا انگار فقط این یکی توی سینما ازدواج با دوام داشته که اونم تازه اولشه که خب اصلا اینجوری نیست و فقط اسمش خود نماییه...اما اون خانمی که گفت محمد امین پسر شهاب عقب افتاده ست نه من محمد امین رو از نزدیک دیدم ماشالله بچه سالم و خوبیه چون حتی باهاش حرف هم زدم و اون یکی پسرشون امیر علی که ماشالله بزرگ بشه فکر کنم باباشو بذاره توی جیبش چون واقعا نازه خدارو شکر به شهاب رفته چون شهاب چهره اش اوایل خوب بود اما زنش چنگی به دل نمیزنه نه قیافه داره نه تیپ ه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
پاسخ
8
4
تینا خانم بچه ای نباید باهات کل کل کرد چون به باطن میگی باتن...ولی خوب هر بازیگری هم طرفدار داره هم مخالف...بشین سر درس و مشقت ان شالله پات برسه به دانشگاه و توی اجتماع بگردی نظرت عوض میشه و از کسایی دفاع میکنی که باید دفاع کنی..من زن شهاب و از نزدیک دیدم تازه عکساش از خودش بهتره...بعد کسی که از خودش و زندگیش اطمینان داشته باشه نمیاد به قول شیرین عزیز همه جا جارش بزنه..وقتی از یک نفر این همه انتقاد میشه خواهر خوبم بدون حقیقت تلخه و خود شهاب حتما خیلی انتقاد پذیره که این حرفارو داره در سایتش چاپ میکنه..پس برنامه هفت واسه انتقاد ساختن دیگه...
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
بعضی ها نمی دونند ادب یعنی جی!!خب من به باطن گفتم باتن اشتباه کردم و انتقاد خوبه ولی شما ها توهین می کنید.شهاب گفته از من انتقاد کنین نه از زن و بچه هام.شما انتقاد نکردین بلکه توهین هم کردین.اگه می خواهید از شهاب جان انتقاد کنین با ادب انتقاد کنین.در ضمن این دفعه ی آخرتون باشه به من می گین بچه و این طوری با من حرف می زنید لطفا!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
پاسخ
1
62
محمد امین قشنگ و دوست داشتنی خودم من از طرف اون خانم از تو پسر ناز و مهربونم معذرت میخوام....چرا عیب می گذارید روی بچه مردم آخه؟؟؟؟نمیگید یه موقع خودش بیاد این نظرات و بخونه با دیدن کلمه عقب افتاده چقدر توی روحیه حساسش که تازه 9 سالشه تاثیر میگذاره؟؟؟؟؟من کافی شاپ شهاب حسینی رفتم از خودش و مخصوصا همسرش خوشم نمیاد اما دو بچه دارند اینقدر ماشالله خوشگل و سالم و نازن...خدا حفظشون کنه
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
به به!!!چه نظر قشنگی.شما که همون شیرین خانم بد دهن نیستین که؟؟!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
پاسخ
2
9
من تاحالا مصاحبه ای از شهاب حسینی نخوندم ولی خیلی عکس خودش و خانوادش رو در مجلات و سایت دیدم و متاسفانه من هم اسمش رو خود نمایی می گذارم چون خیلی از بازیکران جوان هستند که باید دیده بشوند ولی فرصت دیده شدن ندارند یا هستند بازیگران پیشکسوت که مدتهاست ازشون خبری نیست که این بی رحمیه و باید خبری هم از اونا باشه..و فقط میدونم هیچکس دیگه در سینمای ما مثل خسرو شکیبایی و اصغر فرهادی و پرویز پرستویی و جوان اول سینمای ایران امیرحسین آرمان نمیشه...چون امیرحسین دنبال شهرت علیرغم چهره جذاب و بازیه خوبش نبوده...حالا یک عده میان مدام مصاحبه میکنند و عکس میندازند..یکروز میگن از بازیگری خداحافظی کردیم اما دوباره فرداش میان فیلم بازی می کنند..نه اینا واسه مردم قشنگ نیست...من از شیرین خانم به خاطر متن زیبایی که برای محمد امین نوشته ممنونم.. چون تحت تاثیر قرارگرفتم که به فکر فرزندان شهاب حسینی بوده...و خوشحالم که شهاب حسینی انتقادپذیره چون همه می دونند که گل بی عیب فقط خداست..وسلام
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
وااااااااااااای!!!!عالی بود خیلی خوشم اومد.متن دلچسبتون حرف نداشت.خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم
.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
پاسخ
3
13
آقای شهاب حسینی لطفا به این چرندیات که درباره ی شماوخانمتون میزنن توجه نکنید وهیچ گاه از زندگیتان ناامیدنشوید.
پاسخ ها
نظر تینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
به به!!!چه حرف قشنگی...چه عجب که یکی حرف راست زد!!منم کاملااااا موافقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
پاسخ
9
4
این مصاحبه های افراطی مردم رو دلزده کرده...خب یا چهره باید جذاب باشه یا شرح حال زندگی....مصاحبه خوبه اما یک بار دو بار...اما زن شهاب حسینی هم اگه مثل دخترای دیگه یک خلوار آرایش کنه و صد تا عمل زیبایی کنه فکر کنم خوشگل بشه اما با یک قیافه کاملا مصنوعی...خیلی ساده ست خب
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
تو خودت خیلی خوشگلی مثلا؟
نظر فريبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
منظورم اين بود همسر شهاب حسيني ساده و بدون ارايش هست...از تو خوشگلترم دختر بي ادب و بيكار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
پاسخ
0
26
نظرات و از بالا به پایین خوندم....یکی دختر خانمی اینقدر فهمیده و با شعوره که از یک آقا پسر نه ساله که فرزند شهاب حسینیه به خاطر اشتباه یکی دیگه معذرت خواهی میکنه اونم با یک بیان قشنگ همنام خودشون شیرین..و کسای دیگه که مثلا اومدند انتقاد کنند به یک آقای چهل ساله که خود شهاب حسینیه توهین میکنند نه انتقاد....بهتره اول طرز حرف زدن خودمون و درست کنیم بعد از یک دیگه انتقاد کنیم ....
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
به به!!!!کیف کردم.دقییییییقا درسته این حرفتون
نظر شيرين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
ممنون از لطف شما و سايرين..
نظر مریم
| CANADA |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
مرسی از شما...واقعا بعضی ها چطور به خودشون اجازه می دن به این راحتی دیگران رو قضاوت کنند!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
پاسخ
3
8
تینا خانم زیادی خودت رو جدی گرفتی به نظر همه هم کار داری...شهاب حسینی بیدی نیست که به این باد ها بلرزه خب شاید باید ازش انتقاد میشد...ولی اون خانمی که گفت برنامه هفت و برای انتقاد ساختند خانم محترم اونجا نظرات و انتقادات کارشناسی است...در ضمن چهره زشت یا زیبا.. همه مارو خدا آفریده
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
خب من نمی ذارم پشت چنین بتزیگری مخصوصا پشت سر خانوادش بد بگن.درسته.همه ی ما رو خدا آفریده و بین زشتی ها حتما یه خوبی ای هست خانم یا آقای ناشناس!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
پاسخ
5
10
اينجا براي آقاي شهاب حسيني فقط داره انتقاد يا نظري ارسال ميشه..دليلي نميبينم يك دختر بي ادب و كستاخ به اسم تينا به نظرات همه كار دشته باشه و اراجيف بنويسه...چون خود جناب حسيني سكوت كردند...اينجوري اون وقار و متانت آقاي شهاب حسيني زير سؤال ميره..در ضمن من هميشه بازي شهاب حسيني رو در جدايي نادر از سيمين تحسين كردم ايشون چهره جذاب و خوبي دارند حالا اگه همسرشون فاقد يك چهره و تيپ جذاب هستند هر چي هسند انتخاب شهاب حسيني هستند و بايد به انتخاب ايشون احترام گذاشت و انتقادات از ايشون بيراه هم نبود با تشكر...
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
اولا چیزایی که گفتی به خودتون بر می گرده.دوما شما که دیگه پاتونو از گلیمتون درازتر کردین.به خدا آدم به این...که به من بگه گستاخ و بی ادب ندیدم.چون من با همه مهربونم و حق مردمو نمی خورم و از بی گناه ها دفاع می کنم.اولین بارمه که دعوا می کنم.اونم با جنابعالی که توهین به من کردین.باز این ارغوان خانم بهتر بود.
من مدام به این سایت سر میزنم تا نظر بقیه رو بشنوم.راستی!!!بهتون تبریک میگم!چون اولین کسی هستین که ازش متنففففففففر شدم! :(((
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
پاسخ
13
3
نه تنها خود نماست بلکه خیلی هم در مصاحبه هاش شعار الکی میده..
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
پاسخ
4
3
واااااااااااااااا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
پاسخ
8
3
من هم از نظر شیرین خانم بیشتر خوشم اومد.. چون خودم چند سال معلمم..تینا جان مگه فقط یک شیرین توی دنیاست؟فکر کنم تشابه اسمی بوده وگرنه این نظر کجا اون نظر کجا....کاش یاد می گرفتیم کمی مودبانه تر انتقادکنیم و کمتر پیاز داق هر چیزی رو زیاد کنیم و گاهی الکی هندونه زیر بغل کسی نگذاریم
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
شما معلمی و داغ رو داق می نویسید؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
پاسخ
3
5
چرا تا از یک بازیگر انتقاد میشه همه می خوان دهن طرف رو ببندن.؟؟؟..توی برنامه هفت راجب به فیلم حرف زده میشه نه رفتار بازیگر...این و باید مردم بگن من هم میگه شهاب حسینی هم خود نماست هم ادعای الکی داره و خیلیا ازش بهترند راجب به همسرش هم نظر ندم بهتره چون دوستان می گن توهین کردی اصلا طرفدارها به خصوص تینا خانم به نظرات بقیه چی کار دارند؟؟؟؟حتما از شهاب حسینی حقوق میگیرید!!!!شما که مبادی آداب هستید نمیدونید نظرات شخصیه و این کارتون بی کلاسی و فضولیه؟؟؟؟دفعه اول و آخری بود اومدم توی این سایت واقعا چه سایت بی کلاسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
پاسخ
16
3
خودنمايي براي نيم ساعتشه...واقعا چه سايت بي كلاسي بريم توي سايت گلزار و نواب صفوي و اصغر فر هادي و بهرام رادان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
پاسخ
19
30
باشه.من دیگه تسلیم شدم...ببخشید
پاسخ ها
نظر پارمیدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
واقعا خجالت داره که همه به تینا خانم فحش می دن!بچس و تو روحیش تاثیر می ذاره.آخرس هم خودش عذر خواهی کرد.آخه یه ذره مهربون تر باشین شما ها من خودم 30 سال توی این دنیا زندگی کردم و می فهمم تینا جون چی می گه.وکیلم و ازدواج کردم و خیلی بدم میاد بگن شوهرم زشته!!بابا یه ذره خوش برخوردتر.بغضی ها مثل بهار خانم و...دیگه شورشو در آوردن!من نظر کسانی که با تینا بد صحبت کردنو خوندم و گریم گرفت چه برسه به یه بچه!تینا جون یکی از مثبت هات من بودم عزیزم.به حرف دوستان گوش نده آدمای بد تو دنیا زیادن عزیزم
نظر تینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
مرسی که درکم کردین. :) :(
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
پاسخ
3
21
بازيتون عااااااليه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
پاسخ
30
3
خودنمایی که جنبه یک سیمرغ هم نداشت..زنده باد اصغر فرهادی که با اسکار هم هنوز متواضع و فروتن است
پاسخ ها
نظر مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااچه خود نمایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خجالت داره به خدا خجالت بکش البته اگه بلدی؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
پاسخ
4
4
آخی عزیزم 15سالگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر عاطی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
خب زورت میاد ترشیدی؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
پاسخ
3
11
قابل توجه بعضی دوستان شهاب حسینی جزو چند بازیگر محبوب هست زنش هم خیلی خانوم مهربون و خوبیه بچه هاش هم که حرف ندارن در ضمن بچه اش هم عقب مونده نیست خیلی هم سالمه دلم واسه شهاب میسوزه همیشه همه تلاششو میکنه که کسی این حرف ها رو نزنه ولی باز هم یه عده افراد فقط دنبال توهین کردن به بقیه هستند جزو تفریحاتشون محسوب میشه ! باعث تاسفه !!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
پاسخ
2
8
دوستان عزیز هر بازیگری جای خودشو داره معلومه که اقای نواب صفوی یااقای گلزار یااقای حیایی بااقاشهاب فرق دارن.ولی این عبارت که فلانی از فلانی بهتره واقعادرست نیست واینم که زندگی شخصی یه بازیگرخیلی مطرح شده شاید دلیلش کن خودنمایی اون بازیگرنباشه شاید دلیلش کنجکاوی خود مردم وطرفداراست!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
پاسخ
5
8
بنده های خدا این مصاحبه مال سال 88 مجله ایده آله که متاسفانه قطعه قطعه شده تو اینترنت گذاشتن ،خودنمایی دیگه چیه؟؟؟
اصلاً شهاب روحشم خبر نداره که مصاحبه های چندسال پیششو تو اینترنت میذارن،تازه همسرشون خیلی محجوب و خانومه،در کل خانواده دوست داشتنی هستند که متاسفانه خیلی ها براشون حاشیه سازی می کنن.به خدا زشته.متاسفم که بعضی ها فکر نکرده حرف میزنن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
پاسخ
3
7
من بازی شهاب حسینی رو خیلی دوست دارم.زنش هم بدک نیست ولی بعضی ها که می گن پسرش عقب موندست خودشون عقب موندن نمونش همین هانیکو!!پسرش واقعا نازه و در مورد تینا خانم.بعضی ها که با تینا خانم بد رفتار می کنن واقعا از عقل کمی برخوردارند.مثلا می گن که تینا خانم گستاخ و بی ادبه و یا همین بهار خانم و مرسده و خیلی های دیگه.تینا خانم نصف شماهست ولی ببینین چقددددر باشعور و باکمالاته.ولی این بهار خیلی حرفای زشتی زد.می گه حقوق می گیرید و...من کاملا حق رو به تینای بی گناه میدم.چون شما ها توهین می کنین و پشت سر شهاب وخانوادش و خود تینا بد می گین.واقعا که!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
پاسخ
3
5
همه نظر هارو خوندم اولا كه شهاب خود نمايي نكرده اگر كسايي كه راخع بهش نظر منفي ميدن يكم مصاحبه هاش رو ببينن يا تحقيق بكنن ميفهمن كه خيلي هم متواضع و فروتنه من خودم تاترش رو رفتم باهاش هم حرف زدم اعتقادش خيلي عميقه بعدشم هركس جاي خودشو داره تازه به نظر من شهاب خيلي از ببخشيد ببخشيد اگه به كسي توهين ميشه گلزار بهتره كه فكر ميكنه كيه به نظر من خيلي هم جواده
حالا گذشته از اينها زنش خيلي هم زيباست اصلا هم زشت نيست اينكه تحصيلاتش در چه حده به خودش مربوطه اعتماد به نفسش هم خيلي خوبه به خاطر اينكه شهاب از بهترين هاست اگر فيلم سوپر استار يا پرسه در مهش رو ميديديد اين حرف ها رو نميزديد در ظمن بچش خيلي هم باهوشه براي شيرين خانم هم متاسفم كه اين دعوارو شروع كرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
پاسخ
6
6
دفاع الکی خواهشا نکنید...این همه بازیگر سیمرغ گرفته کدومشون مثل شهاب حسینی اینقدر زندگی خصوصیش رو رسانه ای کرد ودم از موفقیت زد؟؟؟؟..تینا خانم هم که توهین نکرده ... نمیشه نظر دروغ یا بر خلاف میلمون بدیم که...عجیبه هااااااااااااا...همین نذاشتید مردم انتقاد کنند که اوضاع سینما و مطبوعات اینه دیگه... زنش زشتنیست اما هیکل و تیپش توی ذوق میزنه خوب..شهاب حسینی بهش میاد اعتیاد داشته باشه...اومده بود شبکه 4...داغون شده بود اصلا..خب همه نظرات که نباید مثبت باشه که ...شهاب حسینی که توی فیلم سوپر استار نقش خودش رو بازی کرده اینو همه عالم می دونن...22 سالش بوده ازدواج کرده اما انگار نه انگار که نسبت به زنش تعهد داشته...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
پاسخ
7
5
این هنر پیشه ها همشون با هم دوست هستند بی خود نگید این خوبه اون خوبه..من هم مصاحبه شهاب حسینی رو خوندم فقط از خودش تعریف کرده..خود نمایی دیگه به چی می گن؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
پاسخ
3
5
بعدشم ادم به اين با شخصيتي مگه مي شه اعتياد داشته باشه تازه شهاب اونجا خسته بود نه داغون اصلا شماها به زنش چيكار داريد شهاب با ادماي ......... مثل گلزار هيچ نسبتي نداره اون گلزار پارتي رو كه فيلمش پخش شد و ضاااااااااااااااااااايع شد اون كه نه قيافه داره نه بازي تازه شم شهاب براي كارش زحمت كشيده اگه هم از خودش تعريف كنه كه نمي كنه حق داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
پاسخ
4
4
همه بازیگرا برای کارشون زحمت می کشند...نه تورو خدا شهاب با زن و بچه پارتی هم بره..من هم شنیدم هم اعتیاد داره هم توی فیلم سوپر استار خودش بوده...خستگی که اونجوری نیست....بیچاره گلزار چقدر حسود داره...اون شیرین خانم که راجع به محمد امین متن نوشته بود متنش خیلی زیبا و مادرانه بود...اما اون شیرین خانم اولی که همه دارید کاسه کوزه هارو سرش میشکنید بیچاره فقط انتقاد کرده حالا خوبه از چند تا بازیگر دیگه تعریف کرده...چرا اینجا حقیقت تلخه؟؟؟حالا اگه بر خلاف میلش از شهاب حسینی تعریف می کرد میشد یک دختر با ادب نه بد دهن!!!!!!!اصلا اگه توهین بده چرا دارید به گلزار توهین می کنید چون فیلماش پر فروشه و اعتبار سینماست بازی گلزار هم بد نیست با کارگردانهای معروف کار کرده اگه بد بود هرگز تا این حد معروف و ماندگار نمی شد...خب زن شهاب تیپ و قیافش خوب نیست این که دیگه نقصیر ما نیست...البته از خود شهاب حسینی بهتره چون شهاب خیلی داغون شده..
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
پاسخ
0
5
واقعا متاسفم براي كسايي كه هيچي نمي دونن و فقط بلدن اظهار نظر كنن اگه شهاب معتاد بود حداقل تو يه رسانه ي معتبر مينوشت زيبا خانم شماهم كه فقط بلدين از روي نظراي ديگه تقليد كنيد ميشه بگين منبعتون كجاست؟؟؟!!! بيخودم از گلزار طرفداري نكنين اون ممكنه قبلا قيافش خوب بوده باشه اما الان خيلي داغونه تازه ساعت يك نصفه شب چه انتظاري داري فكر نميكنم كه ديگه لازم باشه بهت ياداوري كنم كه اون از ساعت پنج صبح تا نصفه شب ميره سر صحنه! والا اونم ادمه مثه ما نميدونم چرا بعضي ها انتظار بيخودي دارن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
پاسخ
2
3
واقعا متاسم براي كسايي كه هيچي نميدونن و فقط بلدن اظهار نظر كنن اگه شهاب معتاد بود حداقل تو يه رسانه ي معتبر مينوشت شما هم زيبا خانم كه همش بلدين از روي نظراي ديگه تقليد كنين ميشه بگين منبعتون كجا بوده؟؟؟!!! شما كه ميگين شهاب داغونه كه نيس گلزارم الان زيباي خفته نيس ممكنه قبلا قيافش خوب بوده باشه ولي الان خيلي داغونه بعدشم ساعت يك نصفه شب چه انتظاري دارين فك كنم لازم به ياداوري نباشه كه اون از ساعت پنج صبح تا نصفه شب ميره سر صحنه تازه الانم كه كاراي زيادي برداشته والا اونم ادمه مثه ما نميدونم چرا بعضيا انتظار بيخودي دارن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
پاسخ
2
5
میشه خواهشا بس کنید من همیشه راجع به شهاب حسینی خنثی فکر میکنم و دوست هم ندارم که ازش خوشم بیاد نه به خاطر این که میگن خودنما یا معتاده که همه هم میدونن دروغه فقط به خاط این که رقیب بازیگر مورد علاقه من هست خواهش میکنم آداب درست حرف زدن را یاد بگیرید زشته به خدا بعدشم شما ساعت دوازده شب بعد از اجرای یه تئاتر بیش از دو ساعته قیافتون بهتر از شهاب نمیشه !
توهین هاتون واقعا بعده یه بار میگین زنش خوشگل نیست ( با ادبانه اش هست البته ) یه بار میگین بچه اش عقب مونده است یه بار هم که میگین خودش معتاده وای به حال بعدی کنه جد و آباد و هفت نسلشو که آوردین جلو چشمش . در ضمن یه پیشنهادی دارم کسانی که فکر میکنن شهاب حسینی خودنما است یا به هر دلیلی ازش بدشون میاد نیان تو این سایت یا اگر هم پاشون رو گذاشتن لطفا نظر ندن چون این مطلب رو واسه افرادی گذاشتن که راجع به شهاب حسینی یا خنثی فکر میکنن یا طرفدارش هستند . خواهشا !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
پاسخ
2
3
خيلي ممنونم از مهديه جون به حاطر نظر خوبشون ادم ميتونه طرفدار كسي نباشه اما نبايد بهش توهين كنه يا تهمت بزنه بازيگر مورد علاقه تون كيه مهديه جون؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
پاسخ
3
4
شهاب حسینی رو من از نزدیک دیدم بهش میاد اعتیاد داشته باشه...فیلم سوپر استار هم تا حدی به خودش نزدیک بوده واسه گلزار بیچاره حرف در نیارید اون هنوز مدل تبلیغاتی و سوپر استار سینماست...همسر شهاب هم نه قشنگه نه تیپ داره...خود شهاب هم اومد شبکه 4 اول بسم الله از خودش تعریف کرد و گفت واسه پول کار نمی کنم و جالبه به چند تا سوال ساده مجری هم علمی نتونست پاسخ بده من خودم شهاب و از نزدیک دیدم شما ها بس کنید وقتی همه دارند می گن پس حقیقت تلخه در ضمن اینم قبول دارم همه نباید مثل هم رفتار کنند ما یاد نگرفتیم الکی هندونه زیر بغل کسی بذاریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
پاسخ
6
1
lاین سایت اینقدر بی کلاسه معلومه که هر کسی اینجا نمیاد اگر هم اومده فقط انتقاد کرده....بازیش بد نیست اما دوست داره خودشو مثبت و محبوب جلوه بده که خوشبختانه به بیراهه رفته...بای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
پاسخ
0
24
من سپردم به خدا کسایی رو که به سیدشهاب تهمت زدن.اون موفقه بایدم حسود زیاد داشته باشه.راستی لحن حرف زدن چندتای آخری که گفتن شهاب معتاده چقدر شبیه همه،یه نفرن که با چندین اسم از روی بیکاری و حقارت کامنت مسخره میذاره کسی که تمام حرفاش رو با استناد به آیات قرآن و نهج البلاغه میزنه و نقش شهید بابایی رو جوری بازی کرد که اشک دختر اون شهید دراومد و تحسین شد و همیشه خدا رو در همه لحظه ها در نظر داره همیشه پیروزه چون خدا کمکش کرده و میکنه.عاشق صحبت های زیبای پر مغز و پر معنی و مفهموش هستم.این سید شهاب عزیز این روزها در صحنه تئاتر و کارگردانی آن چنان میدرخشه که مثال زدنیه و هنرش رو داره به رخ همگان میکشونه نیازی به تعریف ما نیست.شما هم می تونید از بازیگر فیلم سخیف من و تو حمایت کنید.جالبه که دیگه فروش هم نمی کنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
پاسخ
2
4
ببخشید نگار خانوم مثل این که نظرهای اول رو مشاهده نکردید ؟؟؟که میگید همه انتقاد کردن !!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
3
29
نگار خانم كسي شما رو دعوت نكرده بياي اين سايت اگر هم مياي درست حرف بزن اگر ميگي شهاب اعتياد داره ميشه بگي منبعت كجا بوده والا ما كه هر جا زديم همچين چيزي پيدا نكرديم بعدشم مگه نشنيدي بچش سرطان داره تو خودت بچت سرطان داشته باشه ناراحت نمي شي؟غصه نمي خوري؟
تازه با اين حال وقتي كه بعد از تاتر ديدمش اينقدر خوش اخلاق بود كه اصلا موندم . با همه خوش برخورد بود باهمه هم عكس ميگرفت نگار خانم زيبا خانم و مونا خانم كه ميدونم همتون يه نفريد اگه خود شهاب بياد اين نظرارو بخونه راجع به شما چي فكر ميكنه فكر ميكنه كه شماها كه مياينو راجع بهش نظر منفي ميديد حتي اندازه يه نخود درموردش نمي دونيد حتي فرق بين ناراحت بودن با معتاد بودن رو نمي فهميد
حتي يدونه فيلم ازش نديديد حتي اگه يه نظر منفي راجع بهش بديد نميتونيد ثابتش كنيد ازتون خواهش ميكنم تو اين سايتا نياين برين تو همون سايتاي به قول خودتون باكلاس گلزار و حامد بهداد نمي خواد تو اين سايتا بياين و بيخود شايعه درست كنيد.اگه جرعتشو داريد بريد كافش جلو روش اين حرفا رو بزنيدشما نميتونيد فرق بين گلزار و شهاب و بفهمين گلزار با اون ريت قيافه ي خزش حتي به گرد پاي شهابم نمي رسه بريد بريد هر وقت اين چيزا رو فهميديد بيايد نظر بديد
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
هر کی بگه شهاب معتاده حتما خودش مشکل داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
0
4
بعدشم مونا خانم ما حرف درنمياريم اگه يكم تحقيق بفرماييد ميفهميد كه كاملا درسته اصلا احتياج به تحقيق هم نيست فيلم پارتيش بلوتوس شده ميتوني بگيري ببيني حالا اينجا حقيقت تلخه نه؟؟؟؟!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
3
3
حالا اعتياد داره يا نداره خود نما هست يا نيست ازش همه جا انتقاد شده...اما گلزار از شهاب حسيني خيلي بهتره...من اولين بار توي اين سايت اومدم چقدر طرفداراي شهاب دارند به گلزار توهين مي كنند به نظر من خز و جواد همسر شهاب حسيني و خود شهاب حسينيه...ديگه چشم داريم ميبينيم...انتقادات لحن بدي نداره اين دفاعات الكي لحن بسيار بدي داره كا ملا مشخصه يك ادم بيكار مياد ميشينه اينجا و از شهاب دفاع ميكنه...چون من خودم از شهاب خوشم نمياد به خاطر همهون چيزايي كه منتقدين دارند ميگن...به خاطر عيب و ايراداش كه هنوز توي شبكه ملي اومده اول بسم ا... از خوذش تعريف مي كنه و ميگه به خاطر پول كار نميكنم همه اون برنا مه رو ديدند و چهره شهاب هم ديدند و پي به اعتيادش بردند ..اگه از شهاب اطمينان داريد چرا با هر انتقاد جوش مياريد..اومدم ببينم هنر پشه اي كه اينهمه از خودش تعريف ميكنه به چيش اينقدر مينازه؟؟به همسر ش؟؟؟به تحصيلاتش؟؟؟يا اعتماد به نفس كاذبش؟؟؟؟من و امثال من نميتونيم خيلي چيزا رو كه طرف داره انكار مي كنه ببينيم و دم نزنيم...سوپر استار خود واقعيش بود چه پدر نمونه اي...در ضمن موافقم گلزار هر كاري ميكنه هنوز مجرده ..تحمل انتقاد نداريد به اين سايت نياين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
4
2
بابا دیگه خیلی دارید تند میرید...منم موافقم به گلزار دارند توهین می کنند اما انتقاد به شهاب حسینی رو دارند طرفدارا با بدترین لحن می توپند به منتقدین....خب راست می گه دیگه اومد شبکه 4 از خودش تعریف کرد منم واقعا از حرفای شهاب حسینی اونشب اصلا خوشم نیومد..توی برنامه هفت جیرانی به حامد بهداد گفت توی مصاحبه هات دیوونه بازی در میاری اما خدا وکیلی بهداد خیلی محترمانه پاسخ داد...راجع به اعتیاد ایشون هم خب خیلیا اهل دود در وادی سینما هستد و این هم چون همه دارند انتقاد می کنند راجع یک چیز و ایرادات شهاب حسینی دارند می گن اون خانم داره میگه نگار و زیبا یک نفر هستند من تما م نظرات و خوندم به نظر من ترانه و ملیکا یک نفر هستند و حسنا راست میگه گل بی عیب خداست اگه شهاب حسینی واسه پول کار نمیکنه چرا زمان خداحافظیش از سینماش اینقدر کم بود؟راست می گن خوب گلزار هر کا می کنه مجرده...اگه طرفداری ها مثل همه پس انتقادات هم مثل همه..شهاب خصلتهای خوی هم داره اما منم می گم اگه توهین بده چرا همه جا اولین توهین ها و انتقادات سمت گلزار بیچاره ست اون بالاترین دستمزد و می گیره حتما لیاقت داره که می گیره...همسر شهاب هم چهره و تیپ جالبی نداره خب نمی تونیم به کسی که جذابیت نداره بگیم زیبا و حتما از نظر اخلاقی خانم نمونه ای هستند که این همه سال با شهاب دوام اوردند...راجع به اینکه فیلم سوپر استار به خود اخلاق شهاب بر می گرده خب دختر خانمها چرا می رن طرف یک مرد متآهل؟؟؟ به نظر من فقط تقصیر هنر پیشه ها نیست...محمد امین و امیر علی گلم دوستتون دارم با پدر بچه مشکل دارید از بچه انتقاد نکنید
پاسخ ها
نظر مليكا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پري خانوم چرا توهين الكي ميكني؟نظر زيبا و مونا و نگار و نادي شبيه هم نيست اونوقت نظر منو ترانه شبيه همه؟؟؟؟؟!!!!!!!بعدشم كسي كه با اسماي مختلف تايپ ميكنه نمياد يه نظر و با يه اسم تايپ كنه بعد بقيه ي نظرارو با يه اسم ديگه تايپ كنه يكي در ميون از اسماي مختلف استفاده ميكنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
6
10
همون گلزار خز نيست و شهاب خزه!!!!!! تحصيلات و تيپ و قيافه همسرش به كسي جز خودش مربوط نيست خانم نادي خانم كه براي اولين بار اومدي تو اين سايت بهتره جمله هاتو جمع و جور كني كه لو نره تو همون زيبا و مونا و نگاري اگه ما بيكاريم كه ميايم اينجا نظر ميديم پس تو چيي كه ميايي جواب ميدي!!!اگه از شهاب حسيني خوشت نمياد نظرتو واسه خودت نگه دار در ظمن به جز تو و اون سه تا بدلت كي گفته شهاب معتاده؟؟اينكه ادم مجرد باشه به اين معنا نيست كه هر......دلش خواس انجام بده بعدشم شهاب به چيش ننازه ظمنا حرف و يه بار ميزنن شهاب از خودش تعريف نميكنه بقيه تعريف ميكنن نادي خانم كه همينجوري داري توهين ميكني مگه تو تو زندگي خصوصي شون بودي كه راجع به پدر نمونه بودن يا نبودنش قضاوت ميكني اتفاقا در اين رابطه بايد بگم كه خيلي هم پدر نمونه اي هست كه به خاطر بچش كه شيمي درماني ميكنه اونم موهاش و كوتاه ميكنه. حالا بذار ببينيم اين گلزار به قول خودتون فرشته اگه ازدواج كنه ميتونه خودشو جمع و جور كنه؟ميتونه به قول خودتون اعتبار سينما باقي بمونه؟بعدشم معني انتقاد يعني هم خوب گفتن هم بد گفتن در ظمن ما دفاع الكي نميكنيم داريم جلوي تهمت ها و توهين هاي بيجا رو ميگيريم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
1
14
وای خدای من اینجا چه خبره!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی مونا و زیبا و نادی و نگار یک نفرند ملیکا خانم؟؟؟؟؟؟؟؟حالا چون در یک انتقاد با هم موافقند؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی بین 70 میلیون جمعیت این چند نفر نمی تونند با هم موافق باشند...به نظر من که حرفت خنده داره چون من هم اونشب توی شبکه 4 شهاب و دیدم و همینطور به کافی شاپش رفتم گلزار هم از نزدیک دیدم اون شایسته اینهمه توهین نیست...بهتره شما یک دکتر اعصاب بری من اسمم غزله اگه منو جای زیبا و نگار و.... جا نمی زنی اونا اگه بخوان جواب شما روبدند با اسم خودشون هم می تونند بیان البته به نظر من اما مثل تو بیکار و اهل دعوا نیستند...گلزار بازیگر مورد علاقه من و خیلی از دخترای دیگه ست حرف دهنت و بفهم...روزانه خیلیا به این سایت امکان داره بیاین ...لحن طرفداری ها مثل همه نه لحن انتقادات و انتقادات منطقی و به جا بود شما تشخیصت غلطه بچه جون
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
جوابتو نمي دم چون صلاحيت اينو نداري كه باهات دهن به دهن بشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
2
5
منم با انتقادات کم و بیش موافقم اما این ملیکا و تینا و امثال اون فقط با بچه بازیاشون دارند به قول مرسده وقار و متانت شهاب و زیر سؤال میبرند....خب طرف میاد اینجا توی سایت نظرات دیگه رو می خونه و میبینه با اونا موافقه اون هم انتقاد می کنه...شهاب خودش از گلزار طرفداری کرده بابا من خودم مصا حبه شهاب خوندم و شاید هم با هم دوست هستند...چه دل پری از گلزار دارید آخه....اینجا سایت شهاب حسینیه نه گلزار....غزل راست میگه توی ایران یعنی همه باید طرفدار شهاب حسینی باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی می خواین بگید شهاب فقط یک مخالف داره با اسامی جعلی و سایر سینما دوستان طرفدار شهاب هستند اونم هنر پیشه ای به این شهرت نبایدمخالف داشته باشه؟؟؟؟چطور همه به گلزار توهین میکنند به غزل که طرفدارشه نباید بر بخوره؟؟؟؟؟؟آقای شهاب حسینی من دوستت دارم گلزار و هم دوست دارم موفق باشید....خب آدم وفت داشته باشه در روز شاید به چند تا سایت سر بزنه و بیکار اونیه که به نظرات همه کار داره بس کنید بابا با بچه بازیتون کجا رو گرفتید خود شهاب هم می تونه جلو توهین ها رو بگیره اما نشون داده انتقاد پذیره...لحن انتقادات بی ادبانه نیست خیلیا دارند شهاب و به اسم کوچک صدا میزنند شاید می خوان شهاب وکاملتر ببینند و البته موفقتر...متاسفم برای آدمای فضول و بیکار که مثلا دارند دفاع می کنند البته من تمام اونایی که دفاع کردند نمیگم بعضیا محترمانه دفاع می کنند بدون این که به بازیگرای دیگه توهین کنند من به ملیکا و این تینا میگم چون همه نظرات و خوندم در ضمن من هم بار اول میام اینجا...اینقدر حرفای خنده دار نزنید
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
باشه بابا!!! :)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
3
1
من با حرف های جناب کامی کمابیش موافقم اما بعضی منتقدان هم با لحن بدی صحبت کردند تازه خود اونها بودند که گلزار رو با شهاب مقایسه کردند ولی من یه سوالی از شما و همه دوستان میپرسم . درسته که آدم از چیزی که خبر نداره و به چشمش ندیده بیان کنه اون دروغ به این بزرگی ؟ شهاب حسینی معتاده ؟؟؟؟ یه آدم معتاد قیافه اش از ۱۰۰ کیلومتری داد میزنه که معتاده آیا قیافه شهاب حسینی به این حرف ها میخوره ! اگر بعضی از منتقدان بد صحبت نکنند و تهمت های ناروا نزنند تینا و ملیکا و خیلیای دیگه مجبور نمیشن اینجوری از شهاب دفاع کنن چون خونشون به جوش اومده میدونی اگر خود شهاب در این سایت بخونه که بهش گفتن معتاد یا به بچش گفتن عقب مونده یا ... چه حالی بهش دست میده ! شما چهره کاری شهاب رو دیدید چه میدونید تو دلش چی میگذره ؟ چه مشکلاتی داره که به روی هیچ کس هم نمیاره ؟ حالا بیاد غصه حرف های شما رو هم بخوره آخه درسته ؟؟؟؟ از همه دوستان خواهش میکنم نقدهایی کنن که اگر شهاب اون ها رو بشنوه و اصلاحش کنه نفعش به شما هم برسه ! مگه شکستن یه دل چه قدر قدرت میخواد که فکر میکنید خیلی قدرتمندید ؟ در هر صورت امیدوارم که هممون همدیگر را دوست داشته باشیم و به نظرات هم احترام بذاریم !!!!!
درپناه حق !!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
من و ملیکا که نگفتیم شهاب معتاده.هرکی گفته خودش یه مرضی داشته!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
پاسخ
1
8
بابا منم الان تمام نظرات و خوندم شهاب حسيني براي همه عزيزه...همه دوستش دارند حتي اوني هم كه داره انتقاد مي كنه نمي گه از شهاب متنفرم يا شهاب خيلي بده فقط داره انتقاد ميكنه....فقط يك چيز و بگم شهاب حسيني هرگز نمياد گلزار و كه حالا دوستش نيست همكار كه هستند ول كنه به دفاعيات مسخره چند تا بچه گوش بده... من شهاب رو از نزديك ديدم خيلي اجتماعيه ولي خوب بدون انتقاد كسي خوب مطلق نميشه....در ضمن شهاب حسيني متآهله همسرش با تمام خانوميش شايد از انتقادات دلگير بشه .انتقادات تا حدي به جا بود اما بعضيا كمي توهين هم كردند نه اون حد كه داره به گلزار داره توهين ميشه....در ضمن اين تينا و مليكا طوري حرف ميزنند كه انگار دارند با شهاب حسيني زندگي ميكنند...عجب!!!!!
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
خیلی ممنونم :*
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
پاسخ
0
4
باور کردنی هست اما اقرار امیز!انقدر عاشقانه! واقعا که زن با عرضه ای داره وگرنه زندگی با یه سوپر استار رویایی نیست همش جنجال با زنایی که.............................
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
پاسخ
2
2
چه راحت مريم خانم و ساير طرفدارا دارند به گلزار و امين حيايي تهمت ميزنند....حالا خوبه اين دوتا نامبر وان هستند....بيچاره شهاب حسيني چه طرفدارايي داره...متاسفم... بايد به حال شما تاسف خورد كه هنوز دفاع كردن بلد نيستيد اونوقت ادعا و اعتماد به نفس كاذب داريد...دلشون خواسته برند پارتي تو مواظب رفتار خودت باش كه لو نره چند تا اسم مستعار داري ....چرا برخي از نظرات تاييد ميشه؟؟؟؟من عاشق بازي شهاب توي فيلم جدايي هستم مخصوصا جاهايي كه با پيمان معادي درگير ميشد..خيلي طبيعي بود بازيشون...]چشم حسوداي گلزار و شهاب و امين كور...اينا با هم دوست و همكارند الكي نظر چرت نديد كه اگه نديد كسي نميگه چرا اينا نظر ندادند....
پاسخ ها
نظر مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
توام اگه حرف نزنی کسی نمیگه لال بود در ضمن کافر همه را به کیش خود پندارد منم به حال تو تاسف میخورم چون از اون دختر هایی هستی که چشمشون فقط تیپ وظاهر پسرا رو میبینه جواب حرف اولتم اینه چیزی که عیان چه حاجت به بیان است
نظر بنفشه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
بی ادبی و بی نزاکتیت مریم و ملیکا توی این سایت زبانزد خاص و عام شده....دهنت و ببند چند بار باید گفت؟؟؟؟!!!!!!!!!!
نظر مليكا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
بنفشه جان شما كه دم از ادب و نزاكت ميزني خودت خيلي باادبي ما هر چي باشيم داريم با منطق ميريم جلو مثل شماها هم نيستيم كه ندونسته حرف بزنيم شما اگه ميتونستيد كه همين معتاد بودن شهاب و ثابت ميكرديد بيشتر از اين هم باهات بحث نميكنم چون صلاحيت اينو نداري كه باهات دهن به دهن بشم در ظمن اينم بگم كه شهاب نفر دوم شد از بين تمام بازيگر هاي مرد ايران بعدشم دلشون خواسته برن پارتي كه ميبيني نتيجه اش چي شد ضايع شد كه ديگه از اين كارا اينجا نكنه ديدي كه فيلماش هم نميذارن اكران بشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
پاسخ
0
5
من یکی ازطرفدارای پروپاقرص شهابم خیلی خیلی دوسش دارم مخصوصا توفیلم سوپراستارش واقعابازیش خوشگل بود بزن دست قشنگه روبه افتخار شهاب جونوهمسرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
پاسخ
0
5
همه اينجا خوشگل و خوشتيپ و پاك و مطهر و ورزشكار هستند..و فقط شهاب حسيني و همسرش و گلزار و امين حيايي پر از عيب و ايراد دارند!!!!!!!!يعني شماها تا حالا پارتي نرفتيد ؟؟؟اونايي كه شبكه 4 شهاب حسيني رو ديدند چرا به اين توجه نكردند كه اونجا شهاب حسيني رو سوپر استار صدا ميزدند؟؟شهاب اگه اعتياد داشت كه اين همه موفق نميشد...اعتياد بلاست.. البته قبول دارم چهرش اونشب به خاطر خستگي غلط انداز شده بود...اگه به مجري برگشت گفت من به خاطر پول كار نميكنم به خاطر اينكه مطبوعات هر روز دارند يك تيتر كاذب براي هنرپيشه ها ميزنند..براي بيشترشون تا حالا تيتر كاذب زدند كه فروش مجلات درپيتشون بالا بره..خب شهاب و امثال شهاب براي كارشون زحمت مي كشند چرا بايد با يك تيتر غلط ارزش كار بازيگرها و زير سؤال ببرند؟؟؟؟انتقاد بايد به جا باشه...البته من با همه انتقدات راجع به شهاب مخالف نيستم...اما توي برنامه هفت اگه از بازيگر يا فيلم بازيگر انتقاد ميشه طرف رفته درس اين كارو خونده البته به جز قراستي كه انگار افسردگي داره و همه چيز به نظرش جالب نمياد...شما ها اينجا داريد از روي ظاهر انتقاد ميكنيد..البته باز صد رحمت به منتقدين...اين مليكا خانم ومريم خانم... كه اصلا ادب رو رعايت نميكنند راجع به گلزار و امين حيايي...شهاب حسيني اگه در فيلم سوپر استار خودش بود كه ازدواج با دوام نداشت...اگه ياد ميگرفتيم به كار هم كار نداشته باشيم دنيا گلستان ميشد.
پاسخ ها
نظر مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
منم الکی نیومدم ج بدم جواب اونایی رو دادم که تهمت و طرفداری بیجا کردنو دادم تو هم حداقل خودت به حرفت عمل کن میگی به کسی کار نداشته باشیم از فراستی ایراد میگیری؟؟؟؟؟
نظر مليكا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
نادان را به از خموشي نيست و اگر اين مصلحت را بدانستي نادان نبودي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
پاسخ
0
3
عالییییییییییییییییییییییی بود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
پاسخ
1
5
همتون كم اوردين
پاسخ ها
نظر تینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
ای ول ملی!!!!!1
بزن قدش!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
پاسخ
1
5
به نظرمن شهاب بهترین بازیگره.براش ارزوی موفقیت می کنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
پاسخ
0
6
اخه من نمیدونم شماهاچراتوزندگی شخصیشون دخالت می کنین؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
پاسخ
1
2
دقيقا راست ميگي شميم جون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
پاسخ
1
2
من تقریبا تمام نظرات و خوندم به نظر من خیلی مسخره است که چند تا بچه جع میشن وسرکسایی بحث میکنن که شایداصلا ارزشش ونداشته باشن
UNITED STATES
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
پاسخ
0
2
سلام من همون تیناهه هستم.می خواستم سوالی بپرسم.ملیکا خانم شما چند سال دارید؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
پاسخ
1
2
15 سالمه تينا جان
پاسخ ها
نظر تینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
چه جالب!2 سال ازم بزرگترین
نظر خاطره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
ملیکا منم تو رو میشناسم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
پاسخ
2
0
behtarin karo kardan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
پاسخ
1
3
یه روز زنی 3 پیرمرد را دم در خانه اش می بیند.دلش می سوزد و می گوید : لطفا بیایید و شام را با ما میل کنید.یکی از پیرمردها می گوید:من ثروت هستم.اون پیرمرد عشق است و آن یکی هم موفقیت است.حالا می خواهید کدام یک به خانه ی شما بیاییم؟
زن به داخل خانه می رود و موضوع را برای شوهرش تعریف می کند.شوهرش می گوید:بگو ثروت بیاید تا خانمان پر از پول شود.
زن می گوید:نه نه!بگذار موفقیت بیاید تا در انجام کارهامون موفق و پیروز شویم.
بچه گفت و گوی آنان را می شنود و می گوید:بگویید که عشق بیاید تا خانمان پر از عشق و محبت شود.
زن و شوهر به هم نگریستند و لبخندی زدند.زن به دم در رفت و عشق را صدا زد.وقتی که عشق بلند شد تا به خانه بیاید موفقیت و ثروت هم دنبالش آمدند.زن با تعجب پرسید:چرا شما دو نفر هم می آیید؟
عشق گفت:اگر شما موفقیت و یا ثروت را صدا می زدید کسی جز همون یک نفر نمی آمد.ولی وقتی عشق را انتخاب می کنید با عشق همه چیز از جمله موفقیت و ثروت را بدست می آورید...
این داستان برای کسانی بود که عشق رو باور ندارند.حالا برای شوخی این خانواده خانواده ی شهاب جان اند!
پاسخ ها
نظر مليكا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
دقيقا باهات موافقم تينا جون در ظمن اينم كه ميگن شهاب معتاده همش كشكه بعدشم بگم كه همه ي منفيا بدونن شهاب نفر دوم شد از بين تمام بازيگراي مرد ايران اون گلزار اصلا مال اين حرفا نيست كه بخواد با شهاب مقايسه بشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
پاسخ
2
70
مهم اینه که شهاب حسینی نفر اول نشده....گلزار فعلا یک با زیگر تاپه....یک فیلم میذاره کلی فروش میکمه....این شهابه که هزارتا مصاحبه میکنه که مردم دو دقیقه برن یکی از فیاماشو ببینند...چه حرفاااااااااااااااااااا گلزار مهندسه در ضمن با ایمان هم هست اما خود نما نیست مثل شهاب...از دستمزد بازیگر باید شایستگیه اونارو فهمید...گلزار حداقل حرف زدن بلده..شهاب اومد شبکه 4 اگه حرف نمیزد سنگینتر بود....ملیکا خانم چی کاره شهابی؟؟؟؟؟خوش به حالت که فکر میکنی حرفات درسته اگه سنت رو هم نمیگفتی معلوم بود کوته فکری و بچه..بدو بدو بیا جواب من رو هم بده....چقدر خوبه که گلزار و امثال گلزار فقط همون یک ایراد و دارند ....اما ببین از شهاب چقدر انتقاد شده!!!!!! چفدر هم تابلوست برخی از دفاعها ....
پاسخ ها
نظر مليكا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
اصلا حالا گيريم گلزار خيلي تاپه نسترن فكر كنم لازمه بهت گوشزد كنم نظرسنجي مردمي بوده اگه گلزار انقدر خوبه ميشه لطفا بگيد چرا نفر دهمم نشد!!!!!!!بعدشم پرويز پرستويي نفر اول شد چون سن وتجربش بيشتره شهاب فقط 38 سالشه تونسته دوم شه وگرنه انهمه بازيگر!!!!!شهاب نميگه با من مصاحبه كنيد باهاش مصاحبه ميكنن يه چيز جديد بگو نسترن خانوم هنوز موندي تو مصاحبه ي شبكه 4 نمي دونم واسه ي اين من چند دفعه بايد جوابتو بدم!!!!نظرتونو براي خودتون نگه داريد اگه اين چيزايي كه در مورد شهاب ميگفتيد درست بود نمايش ملاقات جز بهترين و پر فروش ترين وپرطرفدارترين نمايش هاي نياوران نمي شد من فكر نمكنم حرفام درسته دارم واقعيتو ميگم اصلا ما تين ايجريم شما ها كه بزرگيد بيشتر داريد توهين ميكنيدما بيكار نيستيم نسترن خانوم سوتفاهم نشه ما بازيگر مورد علاقه مون برامون اهميت داره پس براش وقت ميسازيم
از اين جور ادما خيلي بدم مياد كه وقتي راجع به چيزي اطلاعات ندارن سطحي نظر مي دن
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
واقعا که نسترن خانم!من عاشششششق گلزارم و طرفدار پر و پا قرصشم.ولی این دلیل نمی شه به شهاب بد بگم.
نسترن جون برو به کار و کاسبیت برس وقت این سایت رو نگیر.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
پاسخ
4
3
شهاب حسینی فقط خیلی سیگار میکشه...این که معتاده مشخص نیست....خب راست میگن همسرش در زندگیش انگار هیچ کار مثبتی انجام نداده فقط همسر شهابه که چی میاد مصاحبه میکنه...تینا و ملیکا کاش منم مثل شماها بیکار بودم..با نظر رضا هم کاملا موافقم اتفاقا طرز فکرش خوبه...
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
بیکار؟؟؟؟بیکار؟؟؟؟؟
اولا من موقع سرگرمی و آزادیم سراغ لب تاپم می آیم.
دوما من دارم مراحل نوجوانیم رو می گذرانم و کارهایی می کنم که شماها نمی تونین.
سوما شاگرد زررررررنگم و اول
خب فقط می خواستم ببینم فضولش کیه که معلوم شد

راستش من دختر مهربون و خوش برخوردیم ولی مثل این که بعضی ها دارند آتیشیم می کنن و روی سگ من بالا میاد و دیگه دست خودم نیست.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
پاسخ
1
7
با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه شهاب جان..فرهاد اصلانی هم سیمرغ گرفت کی این ادا اصولهارو داشت؟؟؟؟؟؟؟طرفدارهای شهاب حسینی دارند با کوچک کردن گلزار شهاب و بزرگ جلوه میدهند چقدر خنده داره انتقاداتشون از گلزار.. رفتند گشتند ببینند چه عیبی میتونند رو گلزار بذارند......گلزار اگه از سینما خداحافظی کنه سینما دچار بحران میشه..اما دیدید شهاب یک مدت نبود هیچ اتفاقی نیفتاد..زنش هم تحصیلات که نداره شغلی هم که نداره...اونم تیپ و قیافشه....ولی فکر نکنم شهاب معتاد باشه....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
پاسخ
0
3
بازیگر شهاب حسینی احسنت به تو انشا الله که همیشه موفق باشی هم خودت و هم زنت خوشکلین ارزویموفقیت برای شهاب عزیز دوست داریم عاشق فیلم سوپر استارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
پاسخ
4
41
از هر ده سناریویی که نوشته میشه :نه تاشو برای امین حیایی می نویسند...جایگاه گلزار هم که مشخصه دیگه توی سینمای ما الان اون تاپه...این شهاب حسینی هر روز یک چیز میاد میگه. که تیتر مجلات بشه واسه خودنمایی..یکروز میگه از بازیگری خداحافظی کردم...یکروز میگه نه خواستم وقفه داشته باشم فرداش دوباره فیلم بازی میکنه...دوباره میاد میگه در سینما احساس غربت میکنم میره تاتر....یکروز مجریه...یکروز خواننده ست...شهاب جان سینما تورو بازیگر کرد..ایراد الکی از سینما نگیر...ملاقات هم ما دیدیم اونقدرها جالب نبود....اینقدر میگید گلزار و امین حیایی رفتند پارتی....کافی شاپ شهاب حسینی چرا یک مدت بسته بود؟؟؟؟ما قشنگی در چهره همسر شهاب حسینی ندیدیم...بذارید اونایی که باید دیده بشوند..دیده شن...با شهاب میان مصاحبه میکنند!!!!!!مگه ما فقط همین یک بازیگر و داریم؟؟؟یعنی خودش واسه تبلیغ کافی شاپش نمیومد مصاحبه کنه؟؟؟بچه گول میزنید.؟؟؟؟؟برای حرفای ملیکا خانم و امثال اونا پشیزی ارزش قایل نشید..راحت دوستان بیابین انتقاد کنید...
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
یه سوال..........خودت فهمیدی چی گفتی اصلا؟؟!! :)))))
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
پاسخ
4
4
از هر ده سناریویی که نوشته میشه :نه تاشو برای امین حیایی می نویسند...جایگاه گلزار هم که مشخصه دیگه توی سینمای ما الان اون تاپه...این شهاب حسینی هر روز یک چیز میاد میگه. که تیتر مجلات بشه واسه خودنمایی..یکروز میگه از بازیگری خداحافظی کردم...یکروز میگه نه خواستم وقفه داشته باشم فرداش دوباره فیلم بازی میکنه...دوباره میاد میگه در سینما احساس غربت میکنم میره تاتر....یکروز مجریه...یکروز خواننده ست...شهاب جان سینما تورو بازیگر کرد..ایراد الکی از سینما نگیر...ملاقات هم ما دیدیم اونقدرها جالب نبود....اینقدر میگید گلزار و امین حیایی رفتند پارتی....کافی شاپ شهاب حسینی چرا یک مدت بسته بود؟؟؟؟ما قشنگی در چهره همسر شهاب حسینی ندیدیم...بذارید اونایی که باید دیده بشوند..دیده شن...با شهاب میان مصاحبه میکنند!!!!!!مگه ما فقط همین یک بازیگر و داریم؟؟؟یعنی خودش واسه تبلیغ کافی شاپش نمیومد مصاحبه کنه؟؟؟بچه گول میزنید.؟؟؟؟؟برای حرفای ملیکا خانم و امثال اونا پشیزی ارزش قایل نشید..راحت دوستان بیابین انتقاد کنید...
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
چند بار میگی؟؟؟؟سوزنت گیر کرده؟!
فکر میکنی حرف تو دل برو و قشنگی زدی؟!کور خوندی!!!
UNITED STATES
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
پاسخ
4
0
سلام.من تازه با این سایت آشنا شدم.تمامی نظرات را مشاهده کردم.خودم هم 12 سال دارم.ولی هرچه فکر می کنم می بینم که بعضی ها مثل ملیکا زیادی خودشونو گرفتند.بعضی ها هم مثل(حالا نمی خواهم اسم ببرم)توهیتن میکنن.
ولی یه سوال از تینا خانم داشتم:
شما تو کدوم مدرسه درس می خونید؟؟
پاسخ ها
نظر تینا
| UNITED STATES |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
چطور؟
نظر مليكا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
نه خير من خودمو نگرفتم مليكا خانوم كه هم اسم هم هستيم من اصلا خوشم نمياد حرفي به ناحق زده بشه يا به كسي توهين بشه من با منطق ميرم جلو پاي حرفام هم هستم و خواهم موند اجازه هم نميدم كسي كه هيچي راجع به اقاي حسيني نميدونه بياد و نظر بده
نظر خاطره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
ملیکا جان منم تو کلاس تو هستم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
پاسخ
1
6
توی جشنواره تورنتو کانادا از گلزار تقدیر شد و چرخه اقتصاد سینما رو هم گلزار میچرخونه....این شهاب حسینی یک سیمرغ گرفت بعدش اینقدر ندید بدید بازی از خودش در اوورد که چی آخه؟؟؟؟فعلا که بازیگران تاپ سینما کسای دیگری هستند....اتفاقا امید حرفاش خوب و البته بالاتر از لیسانس بود معلومه هر کسی متوجه نمیشه ایشون چی گفتند...شهاب در جشنواره زوج خوشبخت که دیگه واسه خود نمایی سنگ تموم گذاشت...آخه واسه کی مهمه که یکی مثل شهاب حسینی زندگی شخصیش چه جور میگذره...حقشه اینقدر انتقاد بشنوه
پاسخ ها
نظر مليكا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
اگه به اينه كه از شهاب هم براي فيلم جدايي نادر از سيمين كلي تو كشور هاي ديگه تقدير شد بعدشم اگه اينقدر گلزار طرفدار داره پس چرا شهاب تو نظر سنجي مردمي بهترين بازيگر مرد نفر دوم شد اگه گلزار اينقدر خوبه اگه اينقدر تاپه اگه اينقدر نابغه و اعتبار سينماست پس چرا حتي اسمشم تو نظر سنجي نبود اگه ميتونيد جواب اينو بديد؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
پاسخ
2
2
تینا و ملیکا .دوتا بچه که واسه جلب تو توجه هر چی میخوان میگن...احساس باحالی میکنند...چقدر کمبود محبت دارند!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر تینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
مثل خودت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
پاسخ
3
1
گلزار اصلا با شهاب حسینی قابل مقایسه نیست...اسمش توی نظر سنجی بود اما حتما گذاشته اسمای دیگه انتخاب بشن که دلشون نشکنه...ما ندیدیم استاد اصغر فرهادی شهاب حسینی رو با خودش واسه فیلم جدایی جایی ببره...آقای معادی همیشه همراه ایشون بودند و تقدیر شدند...یک دلیلش این بود که هنرپیشه اصلی اون فیلم پیمان معادی بود...فعلا که گلزار یک تنه داره فروش فیلمهارو تضمین میکنه....گاهی هم حاضر نشده واسه بهرام بیضایی و مسعود کیمیایی فیلم بازی کنه ....کارگردانهایی که شهاب آرزوی بازی در فیلم اونارو داره....شهاب حسینی فقط بلده با زنش همه جا عکس بندازه که خودش رو محبوب جلوه بده... واقعا که ..کافی شاپش هم که یک مدت بسته بودند که !!!!!!!!!!!پارتی گلزار واسه ده سال پیش بود که تموم شد چقدر حسودید که هنوز دارید راجع به اون حرف میزنید...بیچاره گلزار این همه واسه سینما زحمت میکشه...هرچند نظراتتون اهمییتی نداره...
پاسخ ها
نظر مليكا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
ببين.....يعني برو بابا اصلا نظر تو جواب نداره حداقل برو يه چيزي بخون بعد بيا نظر بده ممكنه قيافه گلزار از شهاب بهتر باشه كه نيست اما گلزار خدا وكيلي بازي نداره شهاب تو هر فيلمش يه شخصيت جديد داره بازيگر اونيه كه بتونه شخصيت خودشو تو بازيش پنهان كنه ما كه هر چي فيلم از گلزار ديديم همش نه بازي داشته نه فيلم نتيجه ي خاصي داشته منم الان از بيشتر كسايي كه ميپرسم علاقه ي خاصي به گلزار ندارن بعدشم دنيا دنياي رقابت الان ديگه كي مياد نذاره كه مردم بهش راي بدن كه مثلا دل بقيه ي بازيگرا نشكنه پس لطفا حرفي بزنيد كه با عقل جور دربياد بعدشم بازي شهاب تو فيلم جدايي نادر از سيمين واقعا ستودني بود من تا حالا يه فيلم از گلزار نديدم كه اينجوري بازي كرده باشه حالا اينجا بايد گفت حقيقت تلخه نه؟؟؟!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
پاسخ
0
3
واقعا متاسفم براي كسايي كه مثل كبك سرشونو كردن زير برف و فقط يه چيزو ميبينن گير دادن به چيزايي كه هيچ صحتي نداره و واسه خودشون گنده اش ميكنن ما كمبود محبت نداريم قصد جلب توجه هم نداريم ما بازيگر مورد علا قمونو دوست داريم پس اگه ازش طرفداري ميكنيم درست طرفداري ميكنيم دو كلمه خونديم كه ميگيم نه مثل شماها كه بازيگر مورد علاقتون گلزاره اما به خودتون زحمت نميدين يه ذره راجع بهش تحقيق كنين اگه شماها طرفداراي گلزارين اگه اينقدر زيادين چرا به گلزار راي ندادين كه نفر اول شه والا نفر اولم اينقدر طرفدار نداره شما كه به ما ميگيد بچه منظورتون از بچه چيه شما كه اينقدر بزرگيد كه به اندازه ي بچه هم نميفهميد دارين خودتونو ميكشين از توهين مثلا همين خانم/اقاي كاربر اولش كه اومدم تو اين سايت فكر كردم منتقداش درست و حسابين اما بعد پشيمون شدم شما فقط واسه خودتون حرف ميزنين فكر ميكنين درست هم ميگين اومدن تو اين سايت فقط وقت طلف كردنه چون زمان باارزش ادم صرف توضيح واضحات ميشه در ضمن وقتي هر كي بياد راجع به هر چي كه ميدونه و نميدونه نظر بده همين ميشه ديگه فقط متاسفم براي اين افراد
همين......
پاسخ ها
نظر تینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
آفففففرین
عزبزم تو جامعه ی ما آدم های بد زیادند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
پاسخ
1
3
be nazare man shahab va hamsaresh kheiliam alian faghat bazia cheshm nadaran inaro bebinanbetereke cheshme hasud
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
پاسخ
1
3
تینا من تو رو می شناسم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
پاسخ
4
9
طرفداراي گلزار از شهاب حسيني خيلي خيلي بيشتر هستند چون همونايي هستند كه ميان فيلماي گلزار و ميبينند و فروش فيلماشو به ميليارد ميليارد ميرسونند...توي جشنواره تورنتو كانادا از گلزار تقدير شد به خاطر اين كه 10 سال ستاره ثابت سينماي ايران بود و گيشه رو تضمين ميكرد مثل الان...فقط چون ايشون خودنما نيستند مثل شهاب نگذاشت زياد در مطبوعات سر و صدا كنه...اگه اين تقدير از شهاب حسيني شده بود كه ايشون مطبوعات رو منفجر ميكرد...اگه نظر سنجي روزنامه هفت صبح و ميگيد كه اين روزنامه زياد مخاطب نداره...موقع يكي از فيلماي گلزار برو دم سينما معناي واقعي طرفدارو ميفهميد....گلزار هنوز به خاطر چهره خيلي جذابش مدل تبليغاتيه مثل شهاب هنوز از ريخت و قيافه نيفتاده...به چيه زن شهاب بايد حسادت كرد بخشيد؟؟؟؟؟؟؟؟شهاب كجا تاحالا فيلم پر فروش داشته؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
پاسخ
1
4
بچه ها یکی ی بازیگرو دوس داره یکی یکی دیگرو لزومی نداره به هم بپریم.مگه چیزی عوض میشه همه میدونن اون کسی ک خوبه خوبه.اون کسیم ک پشت یکی حرف میزنه باید بره خودشو درس کنه خودش ی چیزی کم داره و با بدو بیراه گفتن ب یکی هم خودشو ضایع میکنه همم چیزی بهش نمیرسه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
پاسخ
1
3
به گلزار بد و بیراه میگن حسود و کوته بین نیستید نه؟؟؟؟شهاب حسینی معتاد نیست چون من از نزدیک دیدمش چند وقت پیش...بازیگرای دیگه هم خوبند شهاب هم خوبه زنش هم بد نیست...اماخود نماییه شهاب و قبول دارم چون خیلی روزنامه و مجله می خونم مدام ایشون به قول امید اومده یک چیزی گفته و انگار مطبوعات متله شهاب حسینیه...در ضمن در فیلم جدایی یمان معادی نقش اول بود اما بازی شهاب جذابتر بود در اون فیلم که البته نقشش ایجاب میکرد اما اونقدر ها هم باز شهاب در حد عالی نیست با این همه سابقه بازیگری فقط زیادی خودش رو گم کرده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
پاسخ
1
3
ملیکا قیصری؟؟!!
خودتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
پاسخ
1
5
هه هه هه چه باحال همه آشنا در اومدیم من و تینا و ملیکا قیصری.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
پاسخ
3
51
بازی شهاب تحسین بر انگیز نیست اونقدر ها که خودش فکر میکنه...اما گلزار فقط داره نونه چهرشو میخوره وگرنه بازیش زیاد جالب نیست...به نظر من بازی حسین یاری و شریفی نیا و حامد بهداد و انتظامی رو دست نداره در سینمای ایران...ولی راست میگید شهاب حسینی آخر ما نفهمیدیم در سینما احساس غربت و تنهایی میکنه یا به سینما اومده که به داد خودش برسه یا هنوز داره دنبال یک لقمه معرفت میگرده و نیاز به استراحت فکری داره به مدت 5 سال....چه زود گذشت شهاب جان...اما به همسرش چی کار دارید ؟؟؟؟؟اون که دیگه بازیگر نیست که انتقاد بشه!!!!!!
پاسخ ها
نظر تینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
به به!!!چه سخن قشنگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
پاسخ
1
2
به نطر من هم شهاب حسینی زیاد تحسین برانگیز نیست و البته نباید به زنش هم توهین بشه.نا سلامتی همه ی موجودات را خداوند آفریده و بین زشتی ها حتمایه خوبی ای هم هست.مثلا یکی این قدر خوشگله که 200 تا خواستگار داره ولی خواستگارهاش فقط به خاطر زیباییش اونو می خوان و به اخلاقش نگاهی نمی کنن.یکی شاید ریخت درست حسابی ای نداشته باشه ولی قلبش از طلاست.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
پاسخ
2
3
ملیکا تو نیستی اگه راست می گی تو کدوم کلاسی ؟
پاسخ ها
نظر ملیکا قیصری
| UNITED STATES |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
دوی یک صنم جااااااااان!!!!!!
من همون دختری ام که معدلش 20 شد.گرفتی؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
پاسخ
3
2
همسر شهاب حسینی گناه کرده اومده مصاحبه کرده؟؟؟؟یا رضا گلزار گناه کرده از شهاب حسینی بهتره؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
پاسخ
1
3
شهاب حسيني به خاطر اينكه يك بازيگر پر كاره مصاحبه زياد ميكنه...از گلزار و ساير بازيگراني كه نام برده شده در اين سايت هم كم انتقاد نشده....اما كاش ياد ميگرفتيم كمي مودبانه تر انتقاد كنيم ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
پاسخ
0
2
بچه ها فکر کنم هر کسی خودش خوب میدونه همسرش باید چه جوری باشه و چی از همسرش میخواد پس درست نیست که به همین راحتی قضاوت کنیم درمورد زندگی کسی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
پاسخ
0
3
این مردم انگار خودشون هیچ ایرادی ندارند..زوم کردند رو بازیگرا...برید به زندگی خودتون برسید این بیچاره ها به اندازه کافی خودشون مشکلات دارند
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
گل گفتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
پاسخ
1
5
من هم تو همين موندم به چيه همسر شهاب حسيني بايد حسادت كرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
پاسخ
1
4
زنش در حدی نیست که بشه بهش حسادت کرد...اما چرا اینجا اینطوریه؟؟؟زن رییس جمهور آمریکا هم زشته اما همه جا در کنار همسرشه بی آنکه کسی ازشون انتقاد کنه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
پاسخ
2
5
چرا شهاب حسینی فکر میکنه بازیش در عالیه؟؟و تیپ و قیافه خیلی عالی داره؟؟؟؟حتما باید به روی شهاب حسینی بیارند که نه بابا از شما خیلی بهتراش در سینما هستند!!!!!!!بابا جوانتر از شهاب حسینی بازیگر داریم که این همه عشق دیده شدن نداره...پس اگه اسمش خود نمایی نیست پس چیه؟؟؟طرفدارهای شهاب چقدر بی منطق دفاع می کنند ...هر روز مصاحبه هر روز عکس و تیتر مجلات شدن اون هم واسه کسی که ادعا میکنه 15 ساله بازیگره...یک ستاره در سینما مگه چند سال باید بدرخشه؟؟؟گلزار ستاره پر فروشه که ماندگار شده همه امثال شهاب دیگه فکر کنم دیننشون رو به سینما ادا کردند...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
پاسخ
0
1
اگه تو ملیکا قیصری هستی پس چرا تو مدرسه ازت می پرسیم میگی نه .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
پاسخ
2
26
واااااااااااااااااااااااااای...بسه دیگه....اینا هرچی هستند به خودشون مربوطه...منظورم تمام بازیگرا و افراد مشهور در ایران هستند...به خدا من کار آموز بازیگری هستما..الگوم خسرو شکیباییه...اما هیچ جای دنیا فکر نکنم کسی حق این رو داشته باشه توی زندگی کسی اینقدر دخالت بکنه....کاش خود شماها یک بیوگرافی از خودتون میگذاشتید همراه با یک عکس میدیدیم خودتون چه شکلی و چه جوری هستید....من نه طرفدار شهابم نه گلزار...ولی دلم گاهی برای بازیگرا میسوزه...چون میدونم بازیگری چه شغل پر زحمتیه...در سرما جلوی لباس تابستانی پوشیدن و در گرما بدون کولر جلو دوربین بازی کردن تازه یک مشکل کوچیکه....توی خونه هتون نشستید پول تو جیبیتون رو از والدینتون میگیرید....خبر از تمرین های شبانه روزی و سخت بازیگرا ندارید اونوقت هر چی دلتون میخواهید میگید....واقعا که....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
پاسخ
1
8
خودش جذابه اما زنش هیچ چیز نیست....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
پاسخ
4
5
كاش شهاب قبل از سيمرغ گرفتنش از خدا كمي جنبه طلب ميكرد...اره از شهاب حسيني اون بازيگرايي كه گفتيد خيلي بهترند به خصوص امير حسين ارمان و اصغر فرهادي و چون من حقوق خوندم حسام نواب صفوي هم از شهاب بهتره حداقل حرف زدن بلده...استاد فرهادي با اسكارش اين همه خودنمايي نكرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
پاسخ
3
3
محمد سام عزيزم خوب بايد ازش انتقاد بشه...خيلي ديگه شهاب حسيني دور برداشته فكر كرده خبريه...مگه نبايد مردم نظر بدهند؟؟؟؟؟اما راست ميگيد يك كم مودبانه تر بهتر...به گلزار چي كار داريد اون بيچاره كه زياد فروش فيلم داشته!!!!!!ولي واقعا زنده باد اصغر فرهادي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
پاسخ
3
4
سیمرغ رو هم که چند سال پیش گرفته...فیلم خوب هم زیاد نداشته...کم مونده دیگه مادربزرگش هم بیاد مصاحبه کنه و به شهاب افتخار کنه...زنده باداصغر فرهادی...امیرحسین آرمان رو زیاد ازش کار ندیدم اما بازیش خوبه...انتخاب درست داشته و با این که جوونه زیاد اهل دیده شدن نیست...من یک بار ازش مصاحبه خوندم ....خوب هم حرف زد و شریفی نیا استادش بوده اما واسه امیرحسین پارتی بازی نکرده و امیرحسین از ـاتر شروع کرده..میتونست واسه خود نمایی و جلب توجه کارگردانها بیاد مدام مصاحبه کنه و عکس و پوستر چاپ کنه....شهاب حسینی تا حالا نشده مثل گلزار فروش فیلم رو تضمین کنه..اینقدر هم که گفته گزیده کاره والا در بیشتر فیلمها بوده و هست....واقعا بی منطق از شهاب دفاع شده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
پاسخ
6
1
با عرض سلام به سوپر استار ایران آقا شهاب حسینی خوشحالم شدم وقتی جواب ایمیل مرا دادید و بی صبرانه منتظر جواب نامه شما هستم به امید دیدار و زیارت از نزدیک و آرزوی موفقیت به شما و خانواده محترمتان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
پاسخ
1
5
یک مدت واسه شهاب حسینی هم سرودست میشکندید...کاش کمتر خودنمایی میکرد که مثل پرویز پرستویی و استاد انتظامی و رضا کیانیان همیشه محبوب میموند...اما از حق نگذریم بازی شهاب از گلزار خیلی بهتره...حداقل بازیش گاهی روی بیننده تاثیر میگذاره مثل فیلم سوپراستار وقتی برای دختری در نقش رها گریه کرد...مثل نقش شهید بابایی.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
پاسخ
12
5
در ايران سوپر استار نداريم.: هندونه الكي زير بغلي كسي نذاريد لطفا..بازي شهاب ولي بد نيست نه در حد عالي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
پاسخ
0
108
متاسفم برا سینمای ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
پاسخ
2
4
واقعآ باید برای سینمای ایران »تاسف خورد.آخه که چی هرکس از راه میرسه به خودش میگه سوپراستار.این شهاب حسینی همش داره برای خودش تبلیغ میکنه.خسته نباشید.حالا گلزار یک مدل ثابت تبلیغاتیه بحثش جداست اگه همه جا عکسش هست.فیلم پرفرو ش هم داشته.این شهاب با این زنش که چی هم جا عکس گذاشته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
پاسخ
2
3
علی آقا و آقا پژمان و فرخنده خانم بهتره بیشتر تحقیق کنید همین آقا شهاب عزیز عنوان بهترین بازیگر دهه 80 را بدست گرفت بهترین بازیگر جشنواره فجر و اننواع جشن های داخلی و خارجی و...آقا گلزار فقط واسه پول بازی میکنه و همش دنبال ناموس مردمه نمونش تو پارتی دوبی و بابلسر که آبروی هنر و بازیگری را زیر پا میگذارند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
پاسخ
0
2
من به عنوان یک مازندرانی به خانواده اقای حسینی تبریک می گویم که سنگ صبور هم و مشکلات زندگی بوده اند.همانطور که اگر سنگی طاقت ضربه را نداشته باشد به بلوری زرین تبدیل نمیشوداین جمله مدعی همچین زندگی است.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
پاسخ
3
3
تو هم اگه خیلی ادعات میشه آقا مجتبی برو تحقیق کن که گلزار کم به سینما خدمت نکرده:همه دارن میگن شهاب نقش سوپراستار خود واقعیش بوده.شهاب واسه پول کار میکنه که دایم داره تبلیغات واسه خودش میکنه.یک نوع کمبود ه که مدام بیای زندگی خصوصیت رو رسانه ای کنی.ما داریم از کار بازیگرا حرف میزنیم.پرویز پرستویی بهترین بازیگره و امثال اون.فقط موندم شهاب چه اصراری داره با گلزار برابری کنه که از هیچ لحاظ نمیتونه.چند سال پیش شهاب یک سیمرغ گرفته همچنان داره خود نمایی میکنه.
پاسخ ها
نظر كيميا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
حداقل يه سيمرغ گرفته گلزار كه همون يه دونه رو هم نگرفته جايزه هايي هم كه گرفته اينقدر مسخره است كه اگه بياد خودنمايي كنه همه مسخرش ميكنن شما هم اگه يه خورده نظر سنجي بخوني ميبيني كه بين شهاب و گلزار 99 درصد مردم شهابو انتخاب كردن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
پاسخ
123
100
ببخشید اگه شهاب در جشنو ارهای خارجی از شهاب تقدیر شده پس چرا ایشون مطبوعات رو منفجر نکرد و مثل کپسول آنتی بیوتیک هر 8 ساعت یکبار نیومد مصاحبه کنه!!!!؟؟؟؟؟فکر کنم گلزار مجرده و به کسی تعهد نداره اگه راجع به شهاب جونت کمی تحقیق کنی بعد نیست این عنوان سوپراستار هم سعید راد به فروتن داد.گلزار اگه آبروی هنر و میخواست ببره بالاترین دستمزدها بهش داده نمیشد.یا سمت اعتیاد میرفت مدل تبلیغاتی نمیشد در مطبوعات هم بیشتر به گلزار میگن سوپراستار.مجتبی جان برات آرزوی موفقیت دارم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
پاسخ
27
13
سلام دوستان خوبم آقا پژمان و آقامجید آقا شهاب بیکار نیست که هر روز دنبال چند تا خبر نگار باشه تا ازش عکس بگیرندو مصاحبه کنند خداوکیلی آقا شهاب بیشتر خاک هنر خورده یا گلزلر ؟ .گلزار با تیپش بازیگر شده و تا حالا چرا فقط تو کارهای سینمایی بازی کرده و تا حا تاتری یا کار تلوزیونی را قبول نکرده من آقای پرستویی را خیلی قبولش دارم و در مورد آقای فروتن خودم طرفدلرشم آقای راد در جشنواره حافظ منظرش این بود که از نظر من فروتن سوپراستاره و تاکید کردبازیگران دیگری هم میتوانند از آقای فروتن بهتر باشند که بعدش آقا شهاب عنوان بهترین بازیگر مرد در دوتا فیلم را به خود کرد آقا شهاب کدام فیلم را بازی کرده که فروشی یا هوادار نداشته؟ درباره الی جدای نادر از سیمین شوق پرواز مدار صفر درجه پلیس جوان پرسه در مه برف روی شیروانی داغ سوپر استار قتل آنلاین و .... هرکدام با نقش های مختلف وموفق ولی امان از آقای گلزار که فقط نقش آدم پولدار بازی میکنه که توی یک نقشش نرفت تو قبر بخوابه تا براش توی قبر فرش پهن کردند که آقا خاکی نشه تو هنر باید آدم خاکی باشی همین آقاشهاب برای فیلم محیا میره غسالخانه بهشت زهرا و برای فیلم جدایی نادر از سیمین میره بازار کفاشی ها تا از نزدیک ببینه و نقشش را طبیعی انجام بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
پاسخ
2
9
فعلا كه گلزار بازيگر تاپه.الان هم داره در دبي و امارات بيزينس ميكنه.اين شهاب حسيني مملو از كمبود و ضعفه كه مدام در حال مصاحبه و خودنماييه.گلزار هم واسه فيلماش زحمت كشيده چون بازيگري همين.اين همه بازيگر چرا فقط اين شهاب داره خودنمايي ميكنه؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
پاسخ
3
6
گلزار اينقدر پولداره كه مجبور نيست بياد مثل شهاب هر نقشي رو بازي كنه و از مطبوعات واسه تبليغ كافي شاپش استفاده منه.بعد بياد بگه من واسه پول كار نميكنم و الكي يك دستمزد دروغي بگه.چون گلزار در سه فيلم قرار بود يك ميليلرد پول بگيره كه بالاترين دستمزد در سيمنا مال گلزاره نه شهاب حسيني كه چهره اش داد ميزنه اعتياد داره.من فكر ميكنم گلزار آدم پاكي باشه كه اينقدر در زندگيش بركت وجود داره و هر روز يك بيزينس جديد راه ميندازه.دوستان قبلا ذكر فرمودند كه در فيلم جدايي پيمان معادي بازيگر اصلي بود.و در جشنواره تورنتو از گلزار تقدير شده.گلزار اگه نقش بهش پيشنهاد بشه كه بره در قبر بخوابه حتما شايد قبول كنه در فيلم سام و نرگس كه تا چوبه دار رفت از حرفاي آقا مجتبي معلومه زياد اهل مطالعه نيست.من هم ميدونم سعيد راد به فروتن لقب سوپر استار داد.شهاب فقط يك دوره كوتاه يك بازيگر موفق بود همين اما گلزار تا ابد در سينما ماندگاره.شهاب فقط يك بازيگره نه سوپراستار نه هنرمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
پاسخ
2
81
والا از همين سايت متوجه شدم گلزار چقدر محبوبه و شهاب چقدر با خودنماييهاش مردم رو دلزده كرده.در ضمن شهاب اصلا انتقاد پذير نيست چون در شبكه 4 برخوردش با مجري درست نبود و صد در صد يك نوع كمبود و ضعفه كه مدام زندگي خصوصيت رو رسانه اي كني و دم از موفقيت بزني. در اون نظر سنجي پرويز پرستويي اول شد و هميشه ماندگاره....سر دوم شدن چونه ميزنيد؟؟؟؟؟؟علي پروين سالهاي ساله در عرصه فوتباله براي اولين بار از خانوادش مصاحبه و رونمايي شد....ولا من مدام دارم شهاب رو در مطبوعات ميبينم فكر كنم از بيكاريه شهابه نه مطبوعات آقا مجتبي يا شهاب حسيني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
پاسخ
3
5
الناز زهره اشرف ...... کی جایزه بهترین بازیگر دهه 80 را در نظر سنجی مردمی اول شد کی بود جایزه جشنواره فیلم فجر را به دست آورد کی بو جایزه فیلم های جشن خانه سینما را برد کی بود از نظر نویسندگان و منتقدان سینما بهترین بازیگر رول شناخته شد کی بو جایزه بهترین زوج خوشبخت هنر سینمای ایران را بدست آورد کی بود از طرف هنرمندان نماینده سخنرانی با رهبرمان شدو... حالا من مطالعه ندارم یا شما ضمنا شما مگه علم غیب دارید که میگید معتاده خدا وکیلی گلزار بیشتر حاشیه داره یا آقا شها کی و تو پارتی های گوناگون لو رفته پارتی دوبی پارتی بالا شهر تهران بابلسر و ...شما دختر ها احساساتی هستید و عقلتان به چشمتونه فقط از تیپ گلزار خوشتان اومده همین و بس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
پاسخ
4
7
به نظر من هم شهاب فقط همون سال که سیمرغ گرفت کمی تا قسمتی موفق بود.برخی از بازیگرا دو سه تا تا به حال سیمرغ گرفتند هم در تآتر موفق بودند و هستند اما چون از خودشون اطمینان دارند اهل خودنمایی نیستند و تواضع و فروتنی رو روال کار قرار دادند...زوج خوشبخت بودن به چه معناست؟؟؟؟خوشبختی یعنی چی یعنی خودنمایی؟؟؟شهاب حداقل عکسی از بچه هاش نمیذاره در سایتش مدام عکس زنشه ؟گلزار و باید با یکی مثل حسام نواب صفوی یا بهرام رادان یا فروتن مقایسه کرد نه شهاب که با گلزار خیلی فرق داره...بازیگرای دیگه اینقدر سرشون شلوغه که وقت مصاحبه ندارند من هم فکر کنم از بیکاری شهاب باشه که مدام مصاحبه میکنه.زنده باد اصغر فرهادی و فرهاد اصلانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
پاسخ
1
7
ما خیلی بازیگر داریم که مدام در حال بازی در فیلم و سریال و ـتآتر هسنتد اما اهل خودنمایی و منم منم نیستند که هم چهره خودشون از شهاب بهتره و هم همسران بسیار زیباتر از همسر شهاب دارند اعتیاد خوشبختی نمیاره و بدآموزیه که بگیم خوشبختی یعنی اعتیاد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
پاسخ
2
18
اگه فقط گلزار ميتونست يكي ار نقش هاي شهابو بازي كنه من اسممو عوض ميكردم خدا وكيلي گلزار ميتونست نقش امين رو تو پرسه در مه بازي كنه؟ ميتونست نقش عباس بابايي رو توي شوق پرواز بازي كنه؟ ميتونست نقش حبيب پارسا ر توي مدار يا يونس بهگر توي پليس جوان بازي كنه؟ گلزار اصلا بازي بلد نيست هر چي هم كه پول ميگيره مال چهرشه پس بهتره حقيقت و ببينيم
پاسخ ها
نظر سپیده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
برید بابا تورو خدا یک سیمرغ گرفتن که این همه ادا و اصول و منم منم نداره...اگه سینمارو به یثک مدرسه تشبیه کنیم گلزار تمام نمره هاش 20 شده و شهاب فقط یک نمره 20 داشته...خنده دار نیست وفتی یکی فقط یک بیست گرفته همه جا جار بزنه/؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
پاسخ
4
0
سلام کیمیا خوشم اومد خیلی باحالی تو یک متن کوچیک جواب دندان شکنی دادی خیلی باحالی.... بچه کجایی ؟ خیلی بهم حال دادی دوستت دارم
UNITED KINGDOM
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
پاسخ
16
80
شهاب ميتونه دستمزد گلزار و داشته باشه و چرخه اقتصاد سينما رو بچرخونه؟؟؟؟؟؟خوشحالي الان فكر كردي جواب دندان شكن داديد؟؟؟؟از چهره شهاب ميشه فهميد كه اعتياد داره علم غيب ندارم اما كودن هم نيستم.شهاب فقط يك دوره موفق بود همين.اما گلزار هرچي باشه يك سينماي ايرانه و يك رضا گلزار كه پسرا هم طرفدارش هستند.در سينمايي كه حامد بهداد و عربنيا و پرويز پرستويي و فروتن و امين حيايي هستد بازي شهاب يك چيز ناچيزه.شهاب به واسطه مطبوعات داره خودنمايي ميكنه.كاش شهاب چهره گلزار و داشت كه اينقدر عكسش رو جلده لااقل مردم از چهره و تيپش دلزده نميشدند.گلزار اگه ازدواج كنه يك زن همه چيز تمام در خور خودش ميگيره..اگه اينقدر بازي شهاب تاپه چره فيلماش فروش نميكنه؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
پاسخ
0
6
سر بازيگرا افتاديد به جون هم؟؟؟؟؟؟؟من فقط با نظر محمد سام موافقم...گلزار يا شهاب فرقي نميكنه سينماي ايران وضعش همين خواهد بود...يك عده ميان يك عده ميرن...بريد دنبال زندگي خودتون..شهاب جان راست ميگن حداقل از اون پسرگلات عكس بذار...شنيدم امير علي ماشالله خيلي نازه..شيرين خانم كامنت نوشته...بذار عكساشون رو بابا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
پاسخ
10
73
اووووووووووووووه حالا انگار شهاب حسینی با این همه سابقه کار یو فیلمای که باز کرده هنر کرده ک سمرغ گرفته و چند تا جایزه دیگه...خوبه که جشنواره فجر هر سال داره برگزار میشه و هر سال به بازیگرا جوایز اهدا می شه اما فقط اون دسته از بازیگرا مثل شهاب نمیان در مطبوعات جار بنند...مثل فرهاد اصلانی و فروتن و چند تن دیگه...شهب حسینی دید در سینما نامبر وان نیست فکر کرد به وسیله مطبوعات میتونه نامبر وان بشه...گلزار هم به نوعی دیگه موفقه و صد البته ا شهاب بهتره...آقا مجتبی خودت مگه علم غیب داری و در مهمانیای گلزار بودی؟؟؟؟خنده دار بگید شهاب واسه فیلماش زحمت میکشه همه بازیگرا زحمت میگند از جمله بازیگرایی که فیلمای تاریخی بازی میکنند..چه معنی داره شهاب همه جا با نشه و باهاش عکس میندازه!!!!!!!خیلی از بایگرا متآهل هستند و دلیل نمیشه چون در هر مراسمی با همسرانشان نیستند خوشبخت هم نیستند.
پاسخ ها
نظر بهروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
احسنت به تو کامبیز جان.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
پاسخ
2
18
شایسته قبلا گفتم کدام فیلم هاش فروش یا طرفدار نداشته 1 شوق پرواز 2سوپر استار3درباره الی 4محیا 5 جدایی نادر از سیمین 6مدار فر درجه 7 پلیس جوان 8 قتل آنلاین 9پرسه در مه 10 سوت پایان و... و الان هم یکی می خواد باهات حرف بزنه بازه بگم برف روی شیروانی داغ باز هم؟ مثل هنرمندان دیگه که متاهل هستند جناب آقایان محترم سید شهاب الدین حسینی وحیایی فروتن پرستویی و.. که هم تو زندگی و هم تو هنر موفقند ضمنا به قول کیمیا گلزارو اگه از شهاب بهتره چرا یه سیمرغ جایزه نبرده چرا تو این چند سال تو جشنواره فجر جایزه نبرده چرا کار تلوزیونی یا اصلا تاتر بازی نمی کنه تاتر که نمیتونه بازی کنه در حدی نیست که تاتر بازی کنه اگه شهاب قبولش ندارند چرا تو نظر سنجی امثال بین مردم در شبکه یک بهترین بازیگر دهه 80شناخته شد و از حیایی و شریفی نیا بهداد و فروتن و فرخ نژادو پرستویی و...سبقت گرفت پس بدان آکثر مردم شهاب و بهتر از دیگران دوست دارند آقا شهاب دوووووووووووووووووووستت دارنن و دارم این ها زیاد اهل هنر نیستند اهل چشم و ابرو هستد از نظر ما من و کیمیا تو بهترینی عاششششششششششششششششقتم آقا شهاب عزیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
1
32
حرفهای این مجتبی که اصلا جواب نداره اونم مثل شهاب اعتماد به نفس کاذب داره که کسی دیگه برای حرفاش تره خورد نمیکنه.خوبه پرویز پرستویی نفر اول شده...و هیچ کدوم از فیلمای شهاب تا به حال فروش نداشته...شهاب اینقدر از ریخت افتاده که عکسای قدیمیش رو جدیدا روی جلد میذارند و اما رضا گلزار که مولتی تیلیاردره و محبوب قلبها احتیاجی نداره در هر نفش و فیلمی بازی کنه و مثل شهاب دو دستی سینما رو بچسبه و از مطبوعات واسه خودنمایی استفاده کنه با اینکه مدل تبلیغاتیه..هیچ کدوم از فیلمهای شهاب فروش نداشته اگه داشت برنامه هفت اعلام میکرد..گلزار فیلمی واسه جشنواره بازی نکرده...گلزار هم چهره داره هم بازیش بد نیست چون مردم واسه خودش و فیلماش سرو دست میشکونند...شهاب همه افتخارش به اینه که 16 سال زندگی مشترک داشته با زنی که نه تیپ داره نه شغل مهم نه تحصیلات..شهاب اگه اون یک دونه سیمرغ هم نمیگرفت که دیگه بازیگر نبود..الان هم نه هنرمنده نه سوپراستار..آقا مجتبی اینقدر خالی نبند مردم هم چشم دارند و هم بر عکس تو اهل مطالعه هستند...هرچند که دیگه کسی مصاحبه های شهاب رو هم نمیخونه...بالاخره برنامه هفت که هست..زنده باد گلزار و فرهادی..گلزار اصلا با شهاب قابل مقایسه نیست خیلی میخواین به شهاب لطف کنید کمکش کنید اعتیادش رو ترک کنه..
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
پاسخ
9
6
زنده باد رضا گلزار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
پاسخ
4
7
من نمیدونم این طرفدارهای رضا گلزار اینجا چکار میکنن باباجان من برین تو سایت همین گلزار جونتون چرا پا تو کفش همه میکنین این حرف هایی که از شهاب زده میشه از حسادت محضه همه میدونن هر کی موفق تره حسود زیاد داره اگر شهاب نسبت به سنش خیلی شکسته تره تقصیر خودش نیست شماها هم اگر بچتون سرطان داشت بهتر نبودید ! بعد هر کی میگه شهاب هرچی بازی کرده طرفدار نداشته خب همین چند وقت پیش شوق پرواز و مدار صفر درجه و فیلماش هم که لازم به گفتن نیست رو مشاهده فرمودید تو نظرسنجی برنامه هفت وقتی نظر مردم راجع یکی میخواد باهات حرف بزنه پرسید از 6 نفر 4 نفرشون به خاطر شهاب اومده بودن در ضمن در جلسه تقدیر از شوق پرواز هم که ضرغامی و صمدی خیلی از شهاب تعریف کردن بعد هم این مصاحبه مال سال 88 اصلا تقصیر شهاب چیه این گذاشتن اینجا تازه هروقت مجله ها بایه کسی مصاحبه میکنن حتما فروش اون مجله رو با این موضوع بهتر میدونن برای همین که شما شهاب رو زود به زود میبینین!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
پاسخ
75
58
من كه فقط به قصد انتقاد اومدم چون الان نظرات رو خوندم ديدم به گلزار اهانت شده كه خب معلومه از روي حسادته چون موفق ترينه ...حرفي نزنيد كه به طرفداراش بر بخوره.. حسود شخص شهاب حسينيه كه ميخواد با گلزار برابري كنه اما نميتونه..توي اون نظر سنجي نام خيلي از بازيگرا برده شد منظورم سين مثل سرياله...مردم خسته شدند از بس عكس شهاب رو روي جلد ديدند با خود نمايياش و حرفاي بي سر و ته و تكراريش..به قول دوستان از بيكاريه شهابه چون خيلي بازيگر موفقتر و بهتر از شهاب هست كه مردم منتظر يك خط مصاحبه از اون هستند وگرنه اينقدر از شهاب انتقاد نميشد..اعتياد شهاب بر ميگرده به چند سال قبل نه الان...كه ميگن بچه اش شفا گرفته....اوني كه حسود زياد داره گلزاره نه شهاب كه خود مطبوعات روي خداحافظيش مانرو دادند كه انگار از خداشون بود شهاب از سينما خداحافظي كنه...ضرغامي از خيلي از بازيگرا تقدير كرده و ميكنه فقط شهاب بازيگر نيست..هيچ كس چشم نداره گلزار و ببينه اما بر عكس خدا هروز بيشتر به زندگيش بركت ميده تا چشم حسوداش بيشر در بياد كه آرزو دارند دستمزد اونو داشته باشند و براي اينكه كم نيارن يك دستمزد دروغين ميگن...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
پاسخ
9
7
شهاب ديد در سينما نامبر وان نيست رفت دم مطبوعات رو ديد واسه خود نمايي...خنده داره كه اينقدر بي منطق ازش دفاع ميشه..مگه مطبوعات بيكارن كه بيان از كسي مصاحبه بذارند كه حرفاش واسه مردم ديگه تكراري شده...والا من خيلي اهل سينما رفتنم فقط گلزاره كه خيلي طرفدار داره...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
پاسخ
11
5
اون زمان كه گلزار و امثال گلزار داشتند در دانشگاه درس ميخوندن شهاب حسيني توي خيابونها موتور سواري ميكرد و اعلاف مي چرخيد...چقدر گلزار حسود داره و در اين سايت چقدر حقيقت تلخه...شهاب حسيني در به تخته خورد اومد بازيگر شد الان هم به زور مطبوعات مونده و گرنه بود و نبودش واسه سينما و مردم فرقي نميكنه..چرا اينقدر از انتقاد ميترسيد...به خاطر ضعف و كمبود و خودنمايي مدام از زنش و زندگيش ميگه...متآسفم واسه مطبوعات كه به چه كسايي بها ميدهند...اگه حرفاي شهاب به درد بخور بود برنامه هفت تحويلش ميگرفت و دعوتش ميكرد...حتي واسه اكران فيلماش هم دعوتش نكردند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
پاسخ
13
9
واااااااااااااااااااي چقدر به گلزار حسادت ميكنيد..خب مگه ميشه بازيگر به اين جذابي و معروفي و ثروتمندي حسود نداشته باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!كافه هنر شهاب يك مدت بسته بود به خاطر محيطش...اينقدر واسه گلزار حرف در نيارين چشماتون از حسادت كور ميشه ها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
پاسخ
37
41
باشه بابا فقط شهاب موفقه بقيه بازيگرا ناموفق...اما چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است....تعريف الكي آخه چرا هم چشم داريم ميبينيم هم مطالعه داريم...پارساپيروز فر مرد اول تلويزيون شد به خاطر بازي در فيلم در چشم باد...حسام نواب صفوي در پرفروشترين فيلم تاريخ سينماي يران يك نفش استثنايي و ويژه داشت....محمد رضا گلزار تك سوپراستار سينماي ايران به خاطر تبليغ ايكات بازي در فيلم كارگردانهايي مثل بيضايي و مهرجويي و كيميايي رو رد كرد و هرچي هم دستمزد گرفته نوش جونش و جشنواره تورنتو چون 10 سال ستاره ثابت سينما بود و بي رغيب گيشه رو تضمين ميكرد ازش تقدير كرد...حسين ياري بازيگر منتخب از سوي برنامه هفت شد اما فقط اين شهاب داره در مطبوعات من من ميكنه مردم فكر ميكنند شهاب نامبر وانه البته مطبوعات در پيت...اما در سينما بازيگراي تاپ كساي ديگري هستند كه متاسفانه يا خوشبختانه اهل خودنمايي و منم منم نيستند و با اينكه در زندگي زناشويي خوشبخت و موفق هستند نميان واسه شعار الكي و خودنمايي زندگيشون رو رسانه اي كنند... خوبه خودتون داريد ميگيد دهه 80 شهاب بازيگر موفق بوده الان سال 91 هستيم...ضرغامي و صمدي كارشون تقدير ار بازيگراست از همه بازيگرا در پايان سريال تعريف و تمجيد ميكنند...از انتقاد بدتون مياد خب در سايتتون رو تخته كنيد چرا از حقيقت فرار ميكنيد..؟؟؟؟ زنده باد محمد رضا گلزار و اصفر فرهادي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
پاسخ
169
83
هرچی دلشون میخواد به گلزار میگن اما انگار این سایت فقط واسه تعریف و تمجید از شهابه...من تاحالا ندیدم گلزار تظاهر به خوب بودن بکنه....واقعا هم خیلی طرفدار داره و خواهد داشت چون این طرفداراش هستند که فیلماشو پرفروش میکنند...اما امان از حسادت...اون اگه بازیگر نمیشد به خاطر تحصیلاتش و بیزینسهاش باز هم موفق بود اما شهاب و امثال شهاب فقط باید به سینما بچسبند...مطبوعات به خیلی از بازیگرا التماس میکنه که بیان مصاحبه کنند اما به خاطر پر کاری و گرفتاری و شاید تواضع و فروتنی اهل مصاحبه نیستند..اما شهاب وقتی مدام در حال مصاحبه و حزفای تکراریه خب برای مردم شک بر انگیز میشه...شهاب فیلماش فروش خاصی نداره اونوقت مصاحبه هاش برای مطبوعات فروش خوبی داره؟؟؟؟؟من خودم واقعا دوست دارم از بیضایی و پیروزفر و فرهادی و امثال اون مصاحبه بخونم تا ازشون چیزی یاد بگیرم در عوش شهاب تاحالا 50 بار اومده گفته من 22 سالگی با همسرم که 15 سالش بود ازدواج کردم...آخه آقای حسینی چه به درد من وامثال من میخوره؟؟؟؟؟؟شما حتی برای طرفدارات هم حرف تازه و مفیدی نداری نکته جالبش اینجاست...زنده باد گلزار و فرهادی و فرهاد اصلانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
پاسخ
1
2
نظر همه به جا ملی نظر حمیده خیلی خنده دار بو خدا وکیلی همه یک بار دیگه بخونید حمیده چند سالته نظر بده با عقل جور بیاد اولا گلزار فتو مدل قرتی بوده عضو گروه موسیقی بوده به خاطر تیپش بازیگر شده فعالیت هنری دیگری نداری مهندس میکانیک دانشگاه آزاد خونده بهتر بره دنبال آچارو انبر دست دوما آقا شهاب عزیز هم درس خونده و هم اول از رادیو بعد مجری تلوزیون شروع کرده بعد تاتر بعد هم تلوزیو بعد هم سینما که الان هم تو همه این فعالیت ها فعاله برای اوقات بیکاری با گروه موسیقی سون همکاری میکنه سوما گلزار از سال 79تا 90 فقط 24 بازی کرده ولی آقا شهاب ازسال 80 تا 90 46 تا فیلم و سریال دیگه تاتر بماند حالا موتور سواریش کجا بود چهارما شما طرفدارای گلزار تو سایت آقا شهاب چکار داریر ما خیلی تو سایت گلزار میایم که نظر بدیم پس تا نباشد چیزکی مردو نگویند چیزاه آقا شهاب معروفه که اینقدر نظر دهنده دارد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
پاسخ
1
2
هيچ جاي تعجب نيست.هركس ديگه جاي ايشون بود توي هرسني كه بود به اين اقاي خوشتيپ ميگفت:بله.خوشبخت باشن.ايشالا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
پاسخ
19
28
همه نظر ها قابل احترام ولی شما حمیده فکر کنم از هنر و بازیگری عقبی چون اطلاعاتی در مورد بازیگران نداری گلزار مهندسی میکانیک خوانده و قبلا فتو مدل بوده و هست و از طریق تیپش بازیگر شده و فعالیت کوتاهی هم تو موسیقی داشته و فعالیت هنری دیگری نداره ولیییییییییی آقا شهاب هم درس خوانده هست هم از سال 80 فعالیت بازیگری را شروع کرده و قبلش گویندگی رادیو بعد مجری تلوزیون بنامه اکسیژن که یادته و ... بعد تاتر بعد تلوزیون و سینما حالاهم تو موسیقی همکاری با گروه سون گلزار از سال 79 تا حا فقط26فیلم سینمایی بازیکرده با دریافت یک جایزه فجر و حافظ ولی آقا شهاب از سال 80 ات حالا 50 سینمایی و تلوزیون تاتر دیگه نگو مجری تلوزیونی و رادیو 6 برنامه و بیش از 10جایزه معتبر یعلاوه سیمرغ بلورین که هنوز هم که هنوزه گلزارآرزویه داشتنش را داره حالا کجا موتور سوار بوده در آخر شها هوادار های گلزار تو سایت اقا شهاب چکار دارید بهتره برید به گلزار نظر بدید کسی که مهندسی میکانیک خونده بهتره بره در مغازه میکانیکی نه بازیگری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
پاسخ
3
4
آقا شهاب نظر دهنده نداره منتقد داره مجتبي...زنده باد رضا گلزار...گلزار شهرتش همه جا رو گرفته اما جوايز شهاب فقط در ايران بوده بهتر بره حرف زدن ياد بگيره كه خالي بسته من تصيل كرده ام لااقل بهش بياد...كمكش كن اعتيادش رو ترك كنه..
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
پاسخ
1
6
گلزار چقدر طرفدار داره..سر فيلم شش و بشش كه من دو ساعت توي صفبليط بودم...آقا مجتبي تابلو به گلزار حسادت ميكني ميترسم سوپراستارمون رو چشم بزني...آخه گلزار اگه بازيش بد بود يا فيلماش بد بودند كه اين همه طرفدار نداشت...دوست داريم بيام توي اين سايت و وقتي ميبينيم دارند به گلزار عزيزمون توهين ميكنند از روي حسادت... ازش طرفداري كنيم...خب ما چي كار كنيم گلزار اصلا با شهاب حسيني قابل مقايسه نيست؟؟؟؟؟؟خب جشنواره فجر و حافظ تا حالا به خيليا جايزه داده و فقط شهاب جنبه اش رو نداشت!!!!!!!!!!!!زوج خوشبخت!!!!!!!!!!!!!!به چه قيمتي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟گلزار اينقدر پولداره خب مجبور نيست مثل شهاب هر فيلمي رو بازي كنه والا شهاب تله فيلم هم داره بازي ميكنه ديگه....به چيه شهاب بايد حسادت كرد؟؟؟؟؟به اين همه انتقادي كه ازش شده؟؟؟؟؟؟؟من بازيگر مورد علاقه ام گلزار نيست ولي وقتي ميبينم از تك سوپراستار سينما گلزار داره بي منطق انتقاد ميشه مجبورم ازش دفاع كنم....شهاب راه محبوب شدن رو اشتباه رفته....خود نمايي و تظاهر باعث محبوبيت نميشه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
پاسخ
3
22
يه سلام گرم به طرفداراي شهاب عزيز
درسته كه من توي نظر اخرم گفتم ديگه توي اين سايت نميام ولي دلم نيومد پشت طرفداراي شهابو خالي كنم
اول اينكه فروش فيلماي گلزار بخاطر اين بوده كه مردم خيلي سطحي نگرن وفقط به بقول خودشون قيافه ي بازيگر نگاه ميكنن در عجبم كه گلزار قيافه هم نداره اصن گلزار هيچ فاكتور مثبتي نداره كه بخواد با شهاب مقايسه بشه دوما اينكه طرفداراي شهاب مثل خودشن با صداقتن و بر اساس حق قضاوت ميكنن نه مثه شماها دفاع الكي اگه گلزار معروف و به قول شماها سوپراستاره چرا تو هيچ نظرسنجي اسمش نيست!!!!!!!!!! فكر ميكنين ما نميفهميم شماها با اسم هاي مختلف مياين ما هم ميتونستيم با اسم هاي مختلف بيايم اما اينكارو نميكنيم چون ما طرفداراي شهابيم و شما طرفداراي گلزار بالاخره بايد يه فرقي بين اين دو نفر باشه ديگه!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
پاسخ
20
35
ببینید طرفدارهای رضا گلزار احساس نمیکنید دارای اعتماد به نفس کاذبید !!!!
چرا نمیگید که اگر فیلم شش و بش فروش کرده به خاطر امین حیایی من خیلی ها رو دیدم که به خاطر امین حیایی رفتن این فیلم رو دیدن * گلزار هر فیلمی بازی کرده یه آدم درست حسابی توش بوده در ضمن حیف شهاب که هرجا گیرش میاد از گلزار حمایت میکنه اونوقت شماها ..... !!!!! بعدشم گلزار اگر عرضه داشت که تو ۳۵ سالگی هنوز مجرد نبود ! حداقل شهاب عرضه داشته که تو ۲۲ ساگی تشکیل خانواده بده و ادارشون کنه ** ادم باید همیشه حرفشو مزه مزه کنه بعد بگه چرا همیشه هر پرتی از دهنتون در میاد میگید !! اینجوری گلزار اون یه خرده اعتباری که داره با مسخره بازی های شما به فنا میره!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
پاسخ
1
3
با ملیکا موافقم ..................... ما عاشق شهابیم دوستت داریم آقا شهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
پاسخ
1
5
من نه طرفدار شهابم نه گلزار نه زیاد اهل سینما رفتنم...اما از این سایت متوجه شدم گلزار چقدر محبوبه و کیمیا و امثال اون فقط گیر دادند به یک نظر سنجی....کیمیا خانم خودت رو اینجوری توجیه نکن که شهاب یک مخالف داره با اسامی جعلی و مختلف خود شهاب هم از این حرفت خنده اش میگیره...نفرت شماها از گلزار از حسادته...میخواین یک لحظه جای اون باشید نمیتونید....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
پاسخ
0
5
ملیکا خانم آدم تا خوش یک چیزی نباشه به دیگران نسبت نمیده...مجتبی و ملیکا و اینا یک نفر هستند نه طرفدارای گلزار...چون الان نظرات رو تمام و کمال خوندم....به احتمال زیاد شماها رفتید طرف گلزار تحویلتون نگرفته دارید این حرفهارو میزنید...به قول دوستان شهاب بهتره بره اعتیادش رو ترک کنه...زنده باد تک سوپراستار سینمای ایران رضا گلزار...در ضمن مجتبی یا ملیکا خود شهاب گفته من موتور سوار بودم من به زور یکی از مصاحبه هاش رو خوندم فهمیدم ....
پاسخ ها
نظر كيميا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
اصلا گلزار كي هست كه ما بخوايم بريم طرفش و اون ما رو تحويل نگيره با اون قيافه ي داغونش حالا مثلا گلزار چه گلي به سر ما زده شهابم كه به قول خودتون موتور سوار بوده باز بهتر بلده حرف بزنه اگه گفتگوي تنهايي رو ديده باشيد.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
پاسخ
0
2
به نظر من شهاب حسینی برای بازیگری بیشتر زحمت کشیده و فیلمایی که بازی کرده سر و ته دارند..گلزار که فیلماش بیشتر جنبه کمدی داره غیر از فیلم بوتیک و چشمان سیاه..اما هر دو یک دوره روی بورس بودند....آلان امیرحسین آرمان دیگه لقب سوپراستار آینده رو گرفته...اما خودنماییهای شهاب رو قبول دارم...زنده باد گلزارتون هم برید در سایت خود گلزار بگید ....از کاه کوه نسازید یک بار شهاب بیچاره اومده در شبکه 4 گته من واسه پول کار نمیکنم کردید اینو پیرهن عثمون؟؟؟؟؟نواب صفوی که رفت از یک تهیه کننده شکایت کرد خب نشریات نبایدجای بازیگرا حرف بزنند و نصمیم بگیرند...ملیکا و مجتبی اگه شماها راجه به گلزار بذ حرف نزنید راحه به شهاب کسی بذ حرف منیزنه....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
پاسخ
34
38
حمیده خانم نامه ای به آقا شهاب نوشتم و سوپر استار عزیزمان جواب نامه ام را داد که اصلا فکرش هم نمیکردم و کافی شاپ هنر هم جای ملاقات با اقا شهاب ولی گلزار شما اصلا کسی را تحویل نمیگیره اصلا ظرفیت سوپر استاری نداره برو تو سهیت گلزار بهش ایمیل بزن اگه جوابت داد نامردم اگه خودم طرفدار گلزار نشم اخه دیدم که میگم ادم از خود راضییه ولی اگه باور نداری نشانی میده که آقا شهاب جواب من را داده... سوما خداوکیلی اسم اون مجله یا روزنامه ای را که اقا شهاب گفته من موتور سوار بودم را بگو تا منم بخونم...سوما ما چکار به قبلش داریم حالا که موفق و سوپر استار ایرانه خیلی از هنر مندان ایران فقیرو بیکار بودند ولی حالا از بهترین ها هستند ضمنا چرا شما هوادارهای گازار تو سایت اقا شهاب دارید دم از گازار میزنید مگه خودش سایت نداره دمگه شب شما صبح نمیشه که هرروز سری به سات اقا شهاب میزنید جواب سوال من را بده اسمی از ما و من تو نظرات گلزار هست چون ما اصلا قبولش نداریم حتی به سایتش سری بزنیم که ببینیم اقای میییییییییکانیک چکار میکنه........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
پاسخ
1
9
امان از این همه حسادتی که به گلزار میشه...من طرفدار گلزار نبودم با خوندن این نظرات شدم...انگار هر کس زود ازدواج کنه خیلی هنر کرده اونم با یکی مثل همسر شهاب حسینی...چیزی نگم بهتون بهتره....بحث کردن با شماها بی فایده ست به خدا...چه چیزایی رو افتخار میدونید منظورم طرفدارای شهاب حسینیه...
پاسخ ها
نظر کیمیا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
گلزار حتی یه دونه طرفدار هم نداره اگه تو جامعه باشید یکم از مردم بپرسید میبینید اخه بین شهاب و گلزار کی گلزار و انتخاب میکنه بعدشم فقط نظر سنجی برنامه ی هفت نیست هزار تا نظر سنجی های معروف هم هست که حتی اسم گلزار هم توشون نیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
پاسخ
0
1
واي چقدرزود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
پاسخ
1
2
راضیه و..... به خدا حسود نیستم شهاب از ته دل دوست دارم عاشقشم چرا جوتب سوال من را یکی نمیده شما بی معرفت ها یی که اقا شهاب معتاده موتور سوار بوده و هزار چیز دیگه میگید چراااااا؟ وارد سایت آقاشهاب میشیدو نظر میدید به قول معروف نخود نخود هر که رود خانه خود ما خوادار آقاشهابیم تو سهیت آقال شهاب نظر میدیم شما طرفدار گلزار هستید برید اونجال نظر بده وسلام نامه تمام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
پاسخ
10
2
برای همتون متاسفم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
پاسخ
2
3
کاربر جان چرا من به اونهایی بگو که اومدند داخل حریم هواداران اقا شهاب شدند و دارند بهش تهمت میزنند واقعا که جای شرمندگی داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
2
4
شهاب حسینی عزیز و گلزار جان هر جا هستید موفق و سربلند باشید....میدونم اینقدر در زندگیهاتون دغدغه و گرفتاری دارید که حتی شاید وقت خوندن این کامنتهارو نداشته باشید....شهاب خوبم فیلم سوپراستارت تا ابد در ذهن ایرانیها ماندگار خواهد بود و رضا گلزار عزیز افتحاح کافی شاپت در دبی و مرکز زیباییت رو در امارات تیریک میگم....یک ایرانی هر جا که باشه موفقه اما در مملکت خودش کسی به موفقیتهاش بهای چندانی نمیده...شهاب حسینی اگر هم معتاد باشه چه دخلی به دیگران داره...یا اگه رضا گلزار رفته پارتی به کسی چه ربطی داره....بابا نا سلامتی هموطنیم....همسر شاب حسینی هم به اندازه خودش خوشگلی داره..همین که داره با یک بازیگر پرمشغله سالها زندگی میکنه باید بهش آفرین گفت...شاید مصاحبه های افراطی شهاب حسینی دلیل دیگه ای داشته که ما ازش بیخبریم...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
0
0
خیلی ممنونم فرشته جان واقعا حرف حق رو زدی . من این همه نظر و انتقاد رو که خوندم فهمیدم ک مردم ما چشمشون فقط دنبال پول ادماس بر فرض ک اقا شهاب موتور سوار بوده باشه مهم اینه ک الان تونسته خودشو بالا بکشه و یک زندگی خوب و موفق رو برای خودش و زن و بچش فراهم کنه. اقای گلزار هم اگر پولدار و ثروتمنده برای خودش داره و به ما دخلی نداره و ایشالا نوش جونش باشه. فقط از همه ی شما عزیزان خواهش میکنم برای بالا بردن خودتون به بقیه تهمت نزنید و شخصیت بقیه رو خرد نکنید.
پاسخ ها
نظر کیمیا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
خیلی ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
پاسخ
2
22
گلزار به خاطر این اسمش در نظرسنجی نیست به خاطر اینکه بی رغیبه کسی نمیی تونه باهاش رغابت کنه....من نمیدونم اگه گلزار طرفدار نداره پس چه جوری فیلماش پر فروشه و این همه ازش دفاع شده.....رضا گلزار یک دونه باشه...یاسر حرف حق رو زد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
پاسخ
1
5
تهیه کننده ها و کارگردانها مگه بیکارند بیان روی رضا گلزار سرمایه گذاری کنند وقتی طرفدار نداره و یا به قول شما بازی بلد نیست...کیمیا خانم و پریسا خانم کامنتهاتون خنده داره...جذابیت رضا گلزار که زبانزد خاص عامه...تا الان فقط امیرحسین ارمان تونسته با گلزار برابری کنه....سینما یعنی چهره خوب و بازی خوب برای ماندگاری که گلزار ده سال ستاره بی رغیب بوده...امان از حسادت
پاسخ ها
نظر کیمیا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
اگه کارگردانا روی گلزار سرمایه گذاری میکنن به خاطر قیافشه اصلا بازی بلد نیست مخصوصا تو اتش بس انگار ربات بود اصلا حس نداشت وقتی داشت حرف میزد تازه گلزار خیلی مغروره که به نظر من مغرور بودنش کاذبه قیافش هم نمیگم بده ولی به دل نمیشینه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
24
5
به نظر من هم از ضعف و کمبوده که یک بازیگر بارها و بارها بیاد زندگی خصوصیش رو رسانه ای کنه....فکر نمیکنم بازیگری مثل شهاب حسینی زندگیش برای کسی تا این حد مهم باشه....من دلم میخواد از زندگی بازیگران بهتر از شهاب و کارگردانهای بزرگ اطلاع پیدا کنم....نه حرفهای شهاب که تا دیروز همسرش نقد فیلم میکرد..امروز شدند مدرس گریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!کاش همسرش آرایش کردن بلد بود که لااقل بهش بیاد مدرس گریم بودن که میدونم نیست.. اعتیاد خوشبختی نمیاره شهاب...رضا گلزار جان هرجا هستی سربلند و موفق باشی.... ملیکا ختنم حرفات نه برای ما مهمه نه برای خود گلزار....طرفدارای شهاب همه یک مشت بچه هستند که درک درستی از بازیگری و سینما ندارند...زنده باد آمیرحسین آرمان و رضا گلزار و اصغر فرهادی....محبوبیت زوری نیست شهاب
پاسخ ها
نظر کیمیا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
رضا گلزار همیشه نقش بچه بولدارو بازی میکنه تازه اونم مصنوعی اما شهاب حسینی نقش دیوانه عقب افتاده بولدار روستایی شهید عصبی عوضی مومن و خیلی نقش های دیگه رو بازی کرده خدا وکیلی گلزار میتونست نقش امینو تو برسه در مه نقش امیرعلی تو دلشکسته و......خیلی های دیگه رو بازی کنه نه واقعا میتونست؟؟؟؟؟دیگه گلزار به جایی رسیده که با کلاه قرمزی مقایسه میشه تازه همه نظر داده بودن کلاه قرمزی بهتره واقعا همینه مردم حق دارن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
2
20
شهاب حسینی تا ازش انتقاد میشه ....بدو بدو میاد توی مطبوعات جواب منتقدهارو میده...تنها بازیگریه که اینجوریه..امان از ضعف و کمبود....وقتی به کسی که خوشگل نیست بگی خوشگل انگار داری طرف رو مسخره میکنی..پس به زن شهاب حسینی الکی نگید خوشگل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
0
4
شهاب خیلی گلی زنت گلتر عین من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
پاسخ
4
33
من طرفدار شهاب بودم اما الان ديگه دارم حق رو به منتقدها ميدم ....چون هميشه مصاحبه هاي شهاب رو ميخوندم...هر بار يك چيزي مياد ميگه...يك بار ميگه همسرم خونه داره...يك بار ميگه به خاطر مشغله كاريم ديدم همسرم دچار نوعي افسردگي شده به همين خاطر مديريت كافه رو دادم به اون...حالا چند وقت پيش گفت همسرم مدرس گريم بوده و نقاش خوبيه...با اخلاقي كه از شهاب سراغ دارم اگه همسرش واقعا مدرس يا نقاش بود همون بار اول ميگفت..همين ها باعث شده كه ديگه مصاحبه هاش رو نخونم و ديگه شهاب بازيگر محبوب من نيست چون راجع به خودش هم مدام حرفاش تغيير ميكنه....خودنماييي تا چه حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
پاسخ
0
3
ایشالاهخوشبخت شین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
پاسخ
2
1
ایشا لا ه خوشبخت بشین ولی خیلی زود بوده اخه شهاب اقا شما طرفدار ها ی خیلی زیادی داشتید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
پاسخ
2
4
خیلی بهم میاین شهاب حسینی یه ادمی است که همه بهش جذب میشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
پاسخ
0
5
غصه نخور آقا شهاب در دروازه را میشه بست ولی دهن .......... دوسسسسسسسسسسسسسسستت دااااااااااااااااااااااااااارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
پاسخ
0
6
امیدوارم همیشه زندگی خوب وشادی کنار هم داشته باشن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
پاسخ
3
21
با اوج گرفتن شهاب خودم را میبینم که رشد کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نمیدونم شاید شهاب حسینی شغل مهمتری از بازیگری داشته باشه که ما ازش بیخبریم....البته آدمهایی که منم منم میکنند هیچی نیستند...زنش هم حالا گریم درس میداده یا نه شغل مهم و تاپی نیست که بخواد 1000 بار بیاد در مطبوعات بگه و این هم از ضعفه چون چیزی که زیاد در این مملکت آرایشگر و نقاش و متحصص گریمه...مردم دکترا دارند اینقدر منم منم نمیکنند...آقا مجتبی گل گفتی در دروازه رو میشه بست دهن مردم رو نه...چون خودت راجع به گلزار کم بدی نگفتی که واسه تک سوپراستارمون گلزار حرفات فاقد ارزشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
پاسخ
3
36
من هر موقع یک مجله رو باز کردم عکس این شهاب حسینی رو دیدم با زنش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!جریان چیه شهاب جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟همسر حمید گودرزی هم 16 سالگی با حمید عزیز ازدواج کرده که ماشالله از زیبایی همسرش چیزی کم نداره...انتقادات از شهاب به جا و منطقیست....چند تایی از بازیگرا هستند که یک پولی به مطبوعات میدن که مدام ازشون مصاحبه و خبر چاپ کنه...چند تایی هم هستند که دوست مطبوعاتی زیاد دارند...خیلی بیکارید بابا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
پاسخ
3
5
بازی شهاب رو چرا فقط دارید با گلزار مقایسه میکنید؟بازی شریفی نیا و عرب نیا و حسین یاری و رادان از شهاب بهتره...از نظر چهره اما گلزار از شهاب بهتره....لازمه سوپراستار بودن هم هم چهره ست هم بازی خوب....گلزار در سینمای ایران رو سفید شده...حداقل تونسته در خاور میانه و تورنتو و جشنواره های خارجی اسمی در بکنه...همسر شهاب هم همچین زن موفقی نبوده که بخواد الگوی کسی بشه.... در خود ایران زنهای موفقتر و بهتری هستند که از همسر شهاب زیباتر هم هستند امان از خودنمایی های کاذب و اعتماد به نفس کاذب..زنده باد ماندانا دانشور و حمید گودرزی....با آرزوی خوشبختی برای این دو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
پاسخ
0
2
عالییییییییییییییییییییییست
UNITED STATES
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
پاسخ
0
2
ba ba damet garm
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
پاسخ
1
42
امیدوارم محمدرضا گلزار هرگ پاشو ب این سیت گذره.............چقدر شمه حسودید که چشم ندارید گلزار و ببینید....آقای شهاب حسینی براتون آروی موفقیت درم فیلم من و زیبا رو دیدم خوب بود...زنده باد سید امیرعلی و سید محمدامین حسینی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
پاسخ
0
6
چرا در جامعه ما از بازیگرای خارجی همیشه داریم تعریف و تمجبید مکنیم اما در کشور خودمون فقط ایرادهای بازیگرا رو میبینیم!!!!!!!!!!!!!!!!!من هم امیدوارم گلزار عزیز هرگز پاشو به این سایت نگذاره هرچند از روی حسادت بهش هرچی خواستید گفتید .....اما شهاب حسینی سر فیلم سوپراستارش تا دو روز تحت تاثیر این فیلم قرارگرفته بودم....
UNITED STATES
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
پاسخ
2
0
هرکسی برا خودش عقیده ای داره اما نباید به زور اون عقیدشو چه درس چه غلط به دیگران تحمیل کنه...ممکنه من شهاب چون دوس دارم هرجوری باشه با همه ی کم و کاستیاش بازم طرفدارش باشم و قبولش داشته باشم اما دلیل نمیشه بعضی ها به قول خودشون که واقعه بینن بیان بزور تو حلق ما کنن که.................
هرکسی از خوش بختی برا خودش یه تعریفی داره و همه ی تعاریف با هم فرق دارن ، یکی به اوج رسیدن شوهرش مثل به اوج رسیدن خودشه اما به قول بعضیا که پز مدرک پرستاریشونو میان با یه بچه خوش بختی احساس نمیکنن....مهم نیست توی نوعی چه نظری درباره ی خوش بختی داری مهم اینه شهاب و زنش چه تعریفی از خوش بختی دارن...اونا شادن پس تو نوعی انقدر خودت عذاب نده...هرکسی حق داره نظرشو بده اصلا ربطی به سن و دانشگاه این چرت و پرتا نداره که گفتین نظره همه قابل احترامه یادتون باشه که نظری که می نویسین شخصیتتونو نشون میده...
شهاب عزیز دوست دارم و امیدوارم پله های ترقی رو هرچه بیشتر طی کنی و درکناره خانوادت شاد باشی...مواظب مهربونیات باش...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
پاسخ
2
1
اصلا فکرشونمیکردم این قدرزودازدواج کرده باشه تازه همسرش هم خیلی کوچیک بوده امامهم اینه که باهم تفاهم داسته باشندوهمدیگه رودوست داشته باشنداین برای زندگی خوب کافیه همیشه سن مهم نیست امیدوارم باهم خوشبخت باشند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
پاسخ
1
14
رضا گلزار خودش هم ميدونه خيليا توي ايران چشم ديدنش رو ندارند به خاطر همين شايد از ايران رفت.....اما اين تهمتهايي كه به بازيگرا ميزنيد يا داريد آبرشو ميبريد به خود اون طرف چيزي نميشه كه....خدايي نكرده خدايي نكرده سر خودتون مياد...اونوقت خوشتون مياد يكي اين جوري آبرتون رو ببره؟؟؟؟؟؟؟؟در ضمن در عرصه هنر و سينما اينقدر منتقد هست كه بياد ايرارهاي بازيگرارو بهشون گوشزد كنه...مثلا اونايي كه ميگن بازي گلزار بده اون فيلم كارگردان داره كه بخواد از گلزار ايراد بگيره و اشتباهاتش رو بهش بگه....به هر حال يك كم بهتره مواظب رفتار و كردار خودمون باشيم بعد به ديگران پيله كنيم...خوب اگه مصاحبه هاي شهاب تكراريه و قصد خودنمايي داره خب شما نخونيدش مگه كسي زورتون كرده؟؟؟؟؟؟؟اصلا برگه هاي مصاحبه شهاب رو بكنيد بندازيد دور شهاب ناراحت نميشه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
پاسخ
0
27
بی خیال آقا شهاب و آقا گلزار به حرف چند تا بچه گوش ندید...من با نظر بهنوش موافقم....در ضمن شهاب حسینی معتاد نیست:چون علایم اعتیاد رو نداره بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
پاسخ
1
11
خداخیلی بهت لطف کرده قدرشو بدون منم بودم همین کارو میکردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
پاسخ
5
1
خداوند هرگز دوست نمیدارد که در پس عیبهای یکدیگر بروید............آن مهربان ستار عیوب است....از فرمایشات امام رضا( ع)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
پاسخ