۲۵۵۵۰۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

دایی: بازی را به سود پرسپولیس درآورند

سرمربی تیم صبای قم می‌گوید بازیکنانش در میدان مردانه جنگیدند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم صبای قم می‌گوید بازیکنانش در میدان مردانه جنگیدند.

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: به نظر من بازی خوبی بود. هر دو تیم برای بردن آمده بودند و خوب بازی کردند ولی متاسفانه ما دقایق آخر برد را با تساوی عوض کردیم. به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. در آن جو و هیاهو با مسائلی که از قبل شروع شده بود متاسفانه با سطح داوری ضعیفی که در این بازی حاکم بود، توانستند مردانه بجنگند.

وی افزود: نیمه دوم با اینکه بیشتر توپ در اختیار پرسپولیس بود، اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم اختلاف را زیاد کنیم. دو، سه موقعیت خوب به دست آوردیم. به نظر من اگر در همان صحنه که اولسانی توپ را به گل تبدیل نکرد توپ گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد. همه بازیکنان زحمت کشیدند و من به همه خسته نباشید می‌گویم. ان‌شاءالله خودمان را برای بازی بعدی آماده می‌کنیم.

دایی خاطرنشان کرد: در بازی همیشه درگیری و این گونه مسائل پیش می‌آید. اگر داور خطاهایی که روی مهاجمان ما انجام می‌شد را می گرفت، آن زمان شما باید درباره درگیرانه بازی کردن بازیکنان از آقای برانکو سوال می‌پرسیدید نه از من. وقتی این همه خطا روی بازیکنان ما گرفته نمی‌شود و با یک اشاره کوچک روی بازیکنان حریف داور خطا می‌گیرد و تمام صحنه‌های ۳۰ به ۷۰ را به نفع حریف سوت می‌زند کاری از دست من برنمی‌آید. صحنه‌های بازی را ببینید. ما یک برنامه (برنامه ۹۰) داریم که آن هم به خاطر وقت کمی که دارد فقط به خطاهای درون محوطه جریمه می‌پردازد. اما به خطایی که بیرون محوطه جریمه اتفاق می‌افتد توجهی نمی‌شود. هیچ کس به این مسائل توجه نمی‌کند و ما هم هرچه بگوییم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد.

او تاکید کرد: به نظرم شرایط به گونه‌ای بود که نمی‌خواستند پرسپولیس یک غم دیگر را تجربه کند و به خاطر همین تمام سعی‌شان را کردند که این بازی به هر صورتی که شده برای پرسپولیس دربیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا وقتی تو پرسپولیس بود واسه تیم فقط حاشیه داشت حالام که رفته واسه شاخوشونه میکشه با اون قاضی و دهنوی دیگه همه میدونن علی دایی دردش پرسپولیس نیست پول و قدرت واقعا روی آدم تاثیر میزاره

    • mori

      اقای دایی واست متاسفم

    • بدون نام

      واقعا واسه دایی متاسفم پارسال با حاشیه هاش تیمو داغون کرد حالام که رفته از طرف دیگه...با اون جنجالی که قبل بازی واسه یه زوز تاخیر راه انداخت عملا بازی رو به حاشیه برد.تاخیری که به چندین دلیل موجه بود.دایی دیگه هیچ وقت جایی تو پرسپولیس نخواهد داشت

    • بدون نام

      دم محمد مایلی کهن گرم الحق که این آدمو خوب میشناخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج