۲۵۶۵۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

عرضه خودرو رانا با دو قیمت متفاوت

قیمت نهایی خودروی رانا با دخالت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان هم اکنون در وضعیت نامشخصی قرار دارد، این در حالی است که سه‌شنبه گذشته در حاشیه نمایشگاه شیراز قائم مقام تولید ایران‌خودرو با صراحت اعلام كرد كه خودروی رانا با دو قیمت متفاوت در بازار عرضه خواهد شد.

دنیای اقتصاد: قیمت نهایی خودروی رانا با دخالت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هم اکنون در وضعیت نامشخصی قرار دارد، این در حالی است که سه‌شنبه گذشته در حاشیه نمایشگاه شیراز قائم مقام تولید ایران‌خودرو با صراحت اعلام كرد كه خودروی رانا با دو قیمت متفاوت در بازار عرضه خواهد شد.

به گفته وی دومین خودروی ملی ایران خودرو در دو كلاس نیمه فول با قیمت كمتر از ۱۵ میلیون تومان و مدل فول با قیمت بالای ۱۵ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

حسین نجاری که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، در خصوص تولید قطعات رانا گفت: این خودرو با حدود ۹۰ درصد داخلی‌سازی قطعات به تولید می‌رسد و تلاش می‌كنیم تا شش ماه آینده داخلی‌سازی بیشتر قطعات انجام شود.

نجاری همچنین در خصوص تولید خودروی دنا تصریح كرد: تولید آزمایشی این خودرو پایان امسال شروع می‌‌شود و در سال ۱۳۹۲ به تولید انبوه می‌رسد.

قائم مقام تولید گروه صنعتی ایران خودرو همچنین با رد افزایش قیمت خودروهای این شركت تصریح کرد که تنها در برخی از خودروها به دلیل افزایش امكانات از قبیل نصب ترمز ای‌بی‌اس و كیسه هوا، كمی افزایش قیمت وجود داشته است.

نجاری در خصوص تولید خودروی پژو ۲۰۶ عنوان كرد: بیش از ۹۰ درصد قطعات این خودرو در داخل تولید می‌شود و در آینده نیز میزان داخلي‌سازی این خودرو افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینكه در حال حاضر روزانه ۱۰ دستگاه پژو پارس در كارخانه ایران خودرو در استان فارس تولید می‌شود، افزود: محصولات ایران خودرو فارس با كیفیت بالا تولید می‌شوند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده میزان تولیدات نیز افزایش خواهد یافت و كلیه محصولات تولیدی این سایت در استان فارس عرضه خواهد شد.

نجاری همچنین اعلام كرد كه وانت تندر ۹۰ در نیمه دوم امسال تولید و وارد بازار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجيد

      مهم نيست چون نميخريم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج