۲۵۷۳۴۲
۱۱ نظر
۵۰۱۱
۱۱ نظر
۵۰۱۱
پ

بازسازی صحنه قتل دردناک دختر ۸ ساله

جوان شیطان صفتی که دختربچه ۸ ساله‌ای را در سرویس بهداشتی مدرسه روستا به قتل رسانده و طلاهای او را نیز سرقت کرده بود در حالی به بازسازی صحنه جنایت هولناک خود در حضور قاضی ویژه قتل عمد پرداخت.

روزنامه خراسان: جوان شیطان صفتی که دختربچه ۸ ساله‌ای را در سرویس بهداشتی مدرسه روستا به قتل رسانده و طلاهای او را نیز سرقت کرده بود در حالی به بازسازی صحنه جنایت هولناک خود در حضور قاضی ویژه قتل عمد پرداخت که اهالی روستا با تجمع در اطراف مدرسه خواستار اجرای مجازات وی در ملاء عام شدند.

متهم ۲۱ ساله این پرونده جنایی که توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به روستایی در ۷۰ کیلومتری مشهد (محل وقوع قتل) هدایت شده بود با دستور قاضی سیدجواد حسینی مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت تا جزئیات قتل دختر ۸ ساله را شرح دهد.

او گفت: آن روز عصر حدود ساعت ۵ بعدازظهر بود که دیدم دختر ۸ ساله در حالی که شال زرد رنگی به سر دارد با پای پیاده به طرف منزلشان حرکت می‌کند. یک لحظه وسوسه‌های شیطانی به سراغم آمد که در همین حال دخترک را صدا زدم و از او خواستم دنبالم بیاید که کاری با او دارم! آن دختر هم که مرا می‌شناخت بدون هیچ حرفی دنبالم به راه افتاد. من به طرف مدرسه روستاحرکت کردم و او را از دیوار کوتاه مدرسه به سوی سرویس بهداشتی کشاندم. آن جا یک تخته موکت کهنه پهن بود. وقتی دخترک متوجه منظورم شد فقط اشک می ر‌یخت اما من توجهی به ناله‌های او نکردم و...

متهم ۲۱ ساله در ادامه اعترافاتش افزود: سپس از «م» خواستم تا گوشواره‌های طلایش را بیرون بیاورد و به من بدهد اما او دستانش را روی گوش‌هایش قرار داد و گفت: اگر گوشواره‌هایم را بگیری ماجرا را به مادرم می‌گویم. ولی گوش من بدهکار این حرف‌ها نبود. وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدم در یک حالت جنون آمیز گلویش را فشار دادم و سپس شال زرد رنگ او را دور گردنش پیچیدم تا خفه شد و روی زمین افتاد. در این هنگام گوشواره‌هایش را سرقت کردم و در فلزی سرویس بهداشتی را نیز با نخ بستم و از محل فرار کردم. وقتی به منزلم رسیدم برای آن که همسرم متوجه موضوع نشود گوشواره‌های طلا را زیر فرش پنهان کردم و به داخل روستا رفتم. دیدم اهالی محل به دنبال دختر گم شده می‌گردند که من هم همراه آن‌ها شدم و با صحنه سازی اهالی را به طرف مدرسه کشاندم.

هوا تاریک شده بود که من به همراه پسرعمه‌ام وارد مدرسه شدیم. در این لحظه من با باز کردن نخی که به در سرویس بهداشتی بسته بودم فریاد زدم که او اینجاست و بدین ترتیب پیکر بی‌جان «م» را بیرون آوردم که با تجمع اهالی در محل مذکور، پلیس نیز در جریان قرار گرفت و دقایقی بعد وقتی شما (قاضی ویژه قتل عمد) به من مشکوک شدید چاره‌ای جز اعتراف ندیدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      اسم حیوان برای بعضی انسانها بسیار زیاد است. حیوان بیرحم.

    • بدون نام

      بي پدر خوبه زن داشتي.......كثافط

    • بدون نام

      كثافت!

    • كاربر

      آشغال كثيف
      بميري
      حيوان حيوان حيوان حيوان
      حيوون هم مثل تو نيس

    • رضا

      بزارید پدر مادر بچه با دست خودشون اونو خفه کنن تا یکمی دلشون آروم شه.خدا لعنتش کنه

    • یوسف

      با وجود این جور کثافتها حیوان جای شکر دارد . این شیطان کثیف را باید چندین بار اعدام کرد چندین یار چندین بار . عوضی عوضی عوضی ............................

    • بدون نام

      آشغال آخه تو که زن داشتی چرا این کارو کردی بیچاره خانواده اون طفل معصوم و زن بدبختش

    • ماهور

      چرا کشتیش دیگه!

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه اشغال عوضی.....تو یه حیوون کثیفی...هم تجاوز هم دزدی هم قتل ...اون طفل معصوم چی کشیده خدایااااااااااااااااااااااا

    • مریم

      وای خدای من...... دختر بچه هشت ساله.......بیچاره. خدایا خدایا... عجل لولیک الفرج..

    • بدون نام

      فقط و فقط لقمه حرام! تنها راه نفوذ شیطان و تبدیل شدن انسان به پست تر از حیوان، لقمه حرامه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج