۲۵۹۶۱۵
۵۰۵۷
۵۰۵۷
پ

دکوراسیون خانه دلباز تازه عروس و داماد خوش ذوق!

در این مطلب مهمان خانه تازه‌عروس و دامادی بودیم که برای ترکیب رنگ و چینش اولین خانه مشترک‌شان ماه‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند.

دکوراسیون خانه دلباز تازه عروس و داماد خوش ذوق!





وب سایت چیدانه: در این مطلب مهمان خانه تازه‌عروس و دامادی بودیم که برای ترکیب رنگ و چینش اولین خانه مشترک‌شان ماه‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند.

دکوراسیون داخلی خانه دلباز تازه عروس و داماد خوش ذوق!

دکوراسیون خانه دلباز تازه عروس و داماد خوش ذوق!

از در خانه طبقه چهارم که وارد می‌شوی، حس آدمی را داری که یک‌دفعه از یک چاه سرش را بیرون آورده؛ حس آدمی که ساعت ۱۰ شب برق خانه‌اش یک‌دفعه وصل شده یا کسی که ناگهان چشم‌هایش را باز کرده و می‌بیند روز شده است. تا در را باز می‌کنی، حجم نوری که از سمت چپ خانه وارد چشم‌هایت می‌شود، آنقدر عجیب، زیاد و خوشایند است که ناخودآگاه، مثل یک نخ نامرئی دور پاهایت حلقه می‌شود و تو را به سمت خودش می‌کشاند. با چیدانه همراه باشید تا با دکوراسیون داخلی منزل و سلیقه این زوج جوان خوش ذوق آشنا شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


چگونه با آباژورها دکوراسیون اتاق خواب خود را چشمگیرتر کنید!

دکوراسیون خانه دلباز تازه عروس و داماد خوش ذوق!

استفاده از نورپردازی در هر فضایی همواره آرامش چشمگیر و دلنوازی دارد، به خصوص اگر این فضا، فضای اتاق خواب باشد که باید توجه ویژه ای به آن کرد. آباژور ها یکی از همان جزییات نورپردازی اتاق ها هستند که می توانند که علاوه بر کاربردشان به خوبی می توانند نقش موثری در دکوراسیون اتاق خواب شما داشته باشند. با چیدانه همراه باشید تا بررسی نقش آباژورها در اتاق خواب بپردازیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


مجتمع تجاری ارگ تجریش، بازطراحی یکی از مجلل ترین مراکز تجاری تهران

در دهه گذشته افزایش شدید نقدینگی به سبب افزایش درآمد نفتی موجب پیدایش شرکت های نوپا در بخش ساختمان (به علت عدم سود آوری بخشهای صنعت و...) گردید. در نتیجه تعداد زیادی پروژه های عظیم تعریف شد که بعضی از آنها در میانه راه به مشکلاتی برخورده و نیاز به بازنگری اساسی داشتند و بخش جدیدی در دسته بندی انواع معماری بوجود آورد که در آن بخشی از ساختمان شکل گرفته و قابل تغییر نیست و بایستی با قبول شرایط به بازسازی (باز طراحی) و ارتقاء کیفی فضا پرداخت.

دکوراسیون خانه دلباز تازه عروس و داماد خوش ذوق!

امروز در چیدانه می خواهیم به یکی از این پروژه های عظیم سری بزنیم، پروژه مجتمع تجاری ارگ از گروه طراحی ارش بعد چهارم فضا به معماری علیرضا شرافتی، پانته آ اسلامی که توانسته رتبه دوم( مشترک) بخش بازسازی، جایزه معمار ۹۴ را از آن خود کند،با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


صندلی راک، تاب بازی خیال برصندلی ننویی مادر بزرگ!

درست همان کنج بود، همان جا رو به روی پنجره... صندلی مادر بزرگم را می گویم... می نشست روی آن حافظ به دست! با لهجه ی آذری شیرینش می گفت "خانوم گیز"!... من را می گفت... همیشه خانم گیز صدایم می کرد و من از کودکی خانم بودم برای خودم! ببین وقت نماز نشده؟ و من میدویدم به سوی ساعت آونگ دار طلایی که همیشه خدا دلم می خواست سر کامل شدن ساعت ها چهار بار بنوازد و آن نمی نواخت...و من حسرت می خوردم چرا همیشه همه چیز آن طور که باید باشد نیست... از همان جا داد میزدم نه خانوم گیز نشده ... و ریسه می رفتم به این خطاب کودکانه و شیطنت آمیزخودم... او هم می خندید اما به خیالم ریسه نمی رفت.... نه ریسه رفتن به معصوم باجی نمی آمد! آی شلوغ ... کدوها را پشت و رو کن ! دوتا گوجه هم بشوی ... حواست باشد له نباشند...! و من باز داد می زدم از کدوها بیزارم!

دکوراسیون خانه دلباز تازه عروس و داماد خوش ذوق!

پس کی دلمه برگ داریم... باز می خندید این بیشتر اما باز هم ریسه نمی رفت... و می گفت بالام جان نعمت خدا را این طور نگو... فصل برگ انگور دلمه هم می پزم برایت... و حافظ به دست تاب می خورد روی آن صندلی راک قدیمی اش... فصل برگ انگور آمد... صندلی بود ... من بودم ...! پنجره هم بود و حتی آن ساعت آونگ دار طلایی که می بایست سر کامل شدن ساعت ها چهار بار بنوازد اما نمی نواخت هنوز بودو گستاخی می کرد... اما او دیگر نبود... سال هاست آن که باید باشد دیگر نیست... و انگار قرن هاست که من از خطاب خانوم گیز ریسه نمی روم و موقع جدا کردن گوجه ها بی آن که کسی گوشزد کند حواسم هست که له نباشد... و هنوز از شوق فصل برگ انگور سرمست می شوم... هنوز وقت نماز نشده... دلتنگم... بیا با چیدانه برویم به سراغ آن صندلی راک قدیمی..... مادرم می گفت سال هاست غژ غژ دردمندانه ای دارد.... انگار از نبود کسی می گرید....

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


مزایا و کاربرد های دیوار کاذب کناف در طراحی داخلی

دکوراسیون خانه دلباز تازه عروس و داماد خوش ذوق!

قبلا درباره انواع سقف کاذب و روش های اجرای آن در ساختمان با شما راجع به سقف های کاذب و مزیت های آن صحبت کردیم، حالا این بار به سراغ دیوار های کاذب کناف و سیستم های ساخت و ساز خشک (درای وال) ها رفتیم تا شما را بیشتر با آن ها آشنا کنیم. با چیدانه در این مطلب کاربردی همراه باشید تا اطلاعاتی کاربردی را در رابطه با دیوارهای کاذب در اختیار شما قرار دهیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج