اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۹۸۲۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

لودر کارگر کرمانی را له کرد

روز گذشته خبری کوتاه مبنی بر مرگ یکی از کارگران در شهرک صنعتی خضرا کرمان منتشر شد که جهت پیگیری بیشتر با خانواده ی مرحوم اسماعیل جهانشاهی گفت و گوی تلفنی داشتیم.

خبرآنلاین: روز گذشته خبری کوتاه مبنی بر مرگ یکی از کارگران در شهرک صنعتی خضرا کرمان منتشر شد که جهت پیگیری بیشتر با خانواده ی مرحوم اسماعیل جهانشاهی گفت و گوی تلفنی داشتیم.

برادر وی اظهار داشت: اسماعیل جهانشاهی متولد ۱۳۶۱ اهل شهرستان بردسیر که دارای دو فرزند بود روز دوشنبه حین کار در شرکت فولا نورد کرمان زیر لودر رفت و جان سپرد.

وی افزود: گویا برادرم مشغول تمیز کردن لاستیک های عقبی لودر بود تا براده های آهن و فولاد، آن ها را پاره نکند، در همین حین راننده، غافل از این موضوع دنده عقب می رود.

جهانشاهی گفت: لودر از روی ساق پا تا سر برادرم عبور کرد به گونه ای که هر دو چشم از حدقه بیرون زده بود و مغز سرش بیرون ریخته شده بود به طوری که جسد به سختی شسته شد.

طبق اظهارات برادر مرحوم جهانشاهی، راننده در بازجویی پلیس راه باغین گفته بود : زمانی دنده عقب رفتم احساس کردم چیزی زیر لاستیک لودر رفته است و صدایی شنیدم. دوباره جلو رفتم و پیاده شدم که ناگهان دیدم این کارگر را زیر گرفته ام.

جهانشاهی تاکید کرد: برادر من کارگر روز مزد نبود. سابقه ی بیمه ی تامین اجتماعی که از طرف شرکت فولاد نورد برای وی رد شده است و همچنین قراردادهای سالانه ای که با شرکت بسته بود، گواه این امر است.

وی گفت: شکوائیه ی ما علیه شرکت فولاد نورد کرمان و مسئولین آن تنظیم شده است. به دلیل اینکه این شرکت کارفرما بوده است و پیمانکار آن یعنی راننده ی لودر، فاقد گواهی نامه می باشد و لودر نیز فاقد بیمه. پس چرا کافرما، کار را به چنین پیمانکاری سپرده بود؟

جهانشاهی تصریح کرد: مهندس خسروی، مسئول ایمنی شرکت فولاد نورد، قصور و کوتاهی شرکت فولاد نورد کرمان را پذیرفته است و راننده لودر بازداشت شده بود اما به قید وثیقه آزاد شده است.

در گفت و گوی تلفنی با مرتضوی، مدیر عامل شرکت فولاد نورد وی گفت: منبع خبر چیست؟

اگر خانواده ی جهانشاهی منبع خبر بودند پس خودشان در مورد این اتفاق صحبت کرده اند! من جلسه هستم و بعدا تماس بگیرید.

اما در تماس های بعدی وی تلفن خود را جواب نداد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند کرمانی

      بیخود ج تلفن رو نداده؛مسولان این کارخانه باید پای میز محاکمه کشیده بشن والا اگه اینطور نباشه مملکت بدون حساب و کتابه؛بعدشم تو ماه محرم اتفاق افتاده دیه ای دو برابر باید به خانواده این مرحوم بدهند........خدا به خانوادش صبر بدهد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج