کد خبر: ۲۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۴۹۷۸۲
تعداد نظرات: ۷۰ نظر
من جواد خیابانی را دوست دارم، به خاطر خیلی چیزها که مهم ترینش ماندگار شدن صدایش در ذهن همه ما در آن فوتبال دوست داشتنی مقابل استرالیا است. خیابانی اما به «سوتی» هایش معروف است.

مجله اینترنتی برترین ها

مجله یکشنبه: من جواد خیابانی را دوست دارم، به خاطر خیلی چیزها که مهم ترینش ماندگار شدن صدایش در ذهن همه ما در آن فوتبال دوست داشتنی مقابل استرالیا است. خیابانی اما به «سوتی» هایش معروف است.

من ولی می گویم آمار این گاف ها 10 برابر هم که بشود، باز می شود همه اش را با آن توصیف خوبی که از خداداد داشت در می شود؛ غزال تیزپا ... با این حال لطفا این جمله را بخوانید: «دلیل اینکه لئو مسی در بازی های امسال شرکت نکرده این بوده که او چشم به راه نخستین فرزند خود است و می خواهد پدر بشود وگرنه آقای گل بازی ها می شد.»

یا این یکی را: «یه اشتباه ... اشتباه مرگ بار ... بله ... مرگ مکزیک نزدیک می شه در این مسابقه» انصاف می دهید که این جمله ها به خودی خود ایرادی ندارند؛ مثلا اگر عادل این جمله ها را می گفت کسی خرده نمی گرفت، اما وقتی جناب خیابانی همین جملات را می گوید ما می خندیم! چرا؟!

چون او زیاد گاف داده و ما هم که به ترک دیوار می خندیم و از هر اتفاقی جک می سازیم، چرا باید از کنار خیابانی بی تفاوت بگذریم. او گاهی با سوتی هایش اعصاب ما را هنگام تماشای فوتبال به هم ریخته و شاید این انتقام ناخواسته ما از آقای گزارشگر باشد.



به بهانه جام ملت های اروپا و حضور پررنگ آقای خیابانی در این شب های تلویزیون، مجموعه ای از سوتی های منتسب به او را اینجا جمع کرده ایم؛ «منتسب به او» چون واقعا مطمئن نیستم همه اینها شاهکارهای خودش باشند و شاید عده ای در راستای همان انتقامی که حرفش را زدیم،جملاتی را به او نسبت داده باشند. بخوانید و لبخند بزنید. ما هم از طرف شما به آقای خیابانی می گوییم: «جواد جان، همه اینها فقط یک شوخی است، شما هم لبخند بزن، شما هم بخند ...»

- هر تیمی که ببازه یعنی اینکه بازی رو باخته!

- گگللللللللللل ... نه ... نه ... نهههههه! گل نبوووووووود! ... کریم عصبانی نشو... کریم نباید این کارا رو بکنی! .... داور می خواد کارت بده... نه داور کارت نده!/ «ابتدای بازی ایران و کره شمالی»

- همه چیز به بازی آخر می چسبه!

- تشنه اش شده داره آب می خوره، نوش جان!

- کاسیاس از توپی که داره بازی می شه انتقاد کرده بود!

- ساندویچی از بازیکن در اونجا به وجود میاد

- هنوز هم مزه مزه می کنن تا توپو بزنن!

- دومنک بازیگر آماتور و حرفه ای تئاتر!

- حالا یک فرصت تلخ برای چلسی!

- داور در سوت خودش می زنه!

- بذارید به صراحت بگم که دو دقیقه وقت به پایان مسابقه باقی مونده!
- شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب، آفریقای جنوبی باشه!

- باران هم به شدت می وزه!

- وقتی یه بازیکن هوندوراس تنه می زنه، انگار یه درخت تنه می زنه!

- اسپانیا یه گل زده، داوید ویا هم زده، خیلی قشنگم زده، 5 دقیقه پیشم زده!

- نود ثانیه، از الان بشمارید تا مسابقه تموم شه!

- با شماره 2013 تماس بگیرید و پیامک بدید!

- دقیقه 15 بازی هستیم ... اگر تبریزی ها این بازی رو واگذار کنند چیزی از ارزش های این تیم کم نمی شه!

- داور هند پنالتی رو دیده و می گه نه!

- اسپانیایی ها «v» وسط رو «b» می خونن مثل والنسیا که بالنسیا خونده می شه.

- تورس می فرسته روی دروازه ... جای خود تورس اونجا خالی بود!

- خوب الان دو تیم باید هر کدوم 5 تا پنالتی بزنن. باید بگم که هر تیمی که پنالتی ها رو ببره یعنی این که بازی رو برده و هر تیمی هم که ببازه یعنی اینکه بازی رو باخته!

- هلند تنها رقیب جدیش برزیله، البته اسلواکی هم تیم ناجدی نیست!
- واقعا عجیبه که در تهران ما الان هوا گرمه، ولی در افریقا الان هوا سرده!

- کریم انصاری فرد هیچ نسبتی با برادران انصاری فر نداره! به خصوص با محمد حسن!

- آفرین علیرضا محمد، آفرین. واقعا یک بار دیگه با صراحت می گم: آفرین علیرضا محمد!

- یک سانتر بی هدف ... و گل!

- شما از روی قطر 2 بازیکن می تونید بفهمید کدوم قوی تره!

- حالا بعد از این مسابقه کشتی اسپانیا از یک چهارم عبور می کنه و وارد نیمه نهایی می شه!

- حالا توپ رو سانتر می کنه ... در واقع پرتاب می کنه!

- فعلا با مداد اسم هلند رو در فینال بنویسید!

ن- اوه! عجب برگردونی زد تو صورتش، حالا چمن و عرق هی چی بود هم میاد تو صورتش!

- امان از دست این دیرک دروازه، یه موقع به نفع تیمه، یه موقع به ضرر تیم!

- این هم یه نمونه از صحنه های خطرناک بازی که متاسفانه داور عین خیالش هم نبود...

- بهترین دروازه بان دنیا اینجاس ولی مهاجمای خوب روسیه به گل می رسن
- قبل از اینکه توپ خطری ایجاد بکنه، اونو آرام می کنه

- داور کلاس داوری میزاره برای بازیکنان روسیه که اونجا چه کار بکن

- این می تونه شعار جدید روسیه باشه = همه توپ ها رو برسونید به آرشاوین

- روسیه باید مواظب 3 امتیازش باشه چون خیلی ها با همین 3 امتیاز صعود کردن، روسیه هم شاید با همین 3 امتیاز صعود کنه

- چک اسلوواکی یک کشور بوده که دوپاره شده و چک و اسلوواکی شده!

- هر چه دقایق بیشتری از بازی سپری می شه به پایان بازی نزدیکتر می شیم
- تاکتیک تیم ازبکستان اینه که از جناح راست حمله کنه، و حتی همین کارو از جناح چپ هم انجام بده و بعضی وقت ها توپ رو از عمق خط دفاع ایران عبور بده/ «بازی ایران و ازبکستان»

- در نمایی زیبا توپ رو به میانه زمین می فرسته...!

- اگه از اون 3 تا گل یکی شو گل می کرد الان تو زمین می موند

- البته این یه قانونه که اون تیمی برنده هست که گل های بیشتری بزنه...

- سید داره بچه هامونو راهنمایی می کنه که چطور دفاع کنن!!! (منظور از سید همون خلعتبری هستش)

- هوادارای ما دارن استراحت می کنن که هوادارای ازبک بیشتر و بهتر تشویق کنن!

- توپ در این 37 دقیقه در اختیار چک، ولی بازی، گل و میدان در اختیار روسیه است!

- ساعت 1 بامداد امروزه، نه، امروز نیس. دیگه رفتیم تو فردا پس الان فرداست، دیگه نمی تونیم بگیم امروز، الان 1 بامداده فرداس...

- باز هم شاهدی که صندلی های بی گناه ورزشگاه به زمین پرت می شه

- این داوره که پایان بازی رو اعلام می کنه / «بازی ایران و ازبکستان»

- توپ به نکونام می رسه ... ولی به جائی نمی رسه...

- کسی که لیزر انداخته قطعا توی استادیومه...!

استقلال 1 ... چون یه گل زده ... پرسپولیس صفر چون یه گل نزده...!

ایگواین حمله می کنه... البته کاکا هستش چون ایگواین 20 دقیقه پیش تعویض شد!

- مسی خیلی بهتر از کریس رونالدو هست، ولی انصافا رونالدو هم چیزی از مسی کمتر نداره

نقطه پنالتی رو می بینیم که در محوطه جریمه قرار گرفته!
- دوربین داره ساق پای بازیکن ها رو نشون میده، خستگی رو میشه از ساق پای بازیکنا دید

- (بازی ایران- ازبکستان/ تماشاگران فریاد می زنند five5555555five5555555 (تماشاگران به عدد 8 اشاره می کنند حتما تماشاگران قطرو تو ورزشگاه دیدن!

- بواتنگ، نه ببخشید آلابا، شایدم گوستاوو بود که مرتکب پنالتی شد به هر حال یکی اونجا پنالتی کرد/ «بازی دورتمند – بایرن»

- بوفن راحت الحلقوم نیست

- اینجا توپ به دست بازیکن برخورد میکنه و جریمش یک ضربه پنالتیه که البته پنالتی هم خودش یه جریمس...

- سرزن های لیورپول کوشن؟ آها یکیشون رو دیدم!

- و این هم دوقلوهای داسیلوا که علاقه مندان منچستر رو قطعا یاده گری و فیل نویل میندازه که البته رافائل دو سال بزرگتره!

- بازیکن شماره 9 دورتموند درخشش تو یورو 2012 رو از الان شروع می کنه/ «جام حذفی آلمان»

- گنارو گاتوسو مثل یک پلنگ زخمی که شکارش از دستش فرار کرده دنبال توپ می دوه و دل پیرو هم می دونه اگه تو چنگ این پلنگ زخمی بیفته کاری ازش برنمیاد/ «بازی میلان و یوونتوس چند سال پیش»

- (در مقدماتی جام جهانی 98 خالد التیماوی بازیکن عربستان عصبانی شد و توپ رو محکم شوت کرد سمت تماشاچی ها ...) خالد التیماوی فکر کرده ما تو ورزشگاه آزادی فقط یه توپ داریم... اونی که اینجا زیاده توپه ... می خوای چندتا واست بفرستیم عربستان...؟

- حالا بازیکن شماره 11 با بازیکنی که شماره پیراهنش کمی بیش از دو برابر شماره پیراهن اونه یعنی شماره 23 درگیر میشه!

- اگه می خواین نتیجه رو بدونین هنوز مشخص نیست/ «لحظه قبل از پنالتی بازی استقلال سپاهان»

- وقتی یه دروازه بان اخراج می شه، معمولا مربی ها دروازه بان ذخیره شون رو به بازی میارن و یک بازیکن از تیمشون رو بیرون می کشن!/ «بازی سپاهان و النصر امارات»
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۰
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
پاسخ
34
68
بابا دست از سر اين بنده ى خدا برداريد!
پاسخ ها
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
راست میگی تبسم خانم : نمی دونم چه مشکلی با این بنده خدا دارن که شده سوژه مجله ها ! هنر گویندگی کار هر کسی نیست و تو یک آزمون شاید از هزاران نفر یکی قبول بشه ، حالا این بنده ی خدا مورد ریشخند این و اون قرار گرفته ، ما تو گفتار روزانه مون دهها با سوتی میدیم و با توجیه و به قول معروف ماست مالی کردن از کنارش رد میشیم ، . نمی دونم چه لذتی میبرن از این گوشه کنایه زدن و دستمایه ی دیگری قرار دادن .
ممنون از شما ( + )
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
پاسخ
24
44
جالب بود خیلی خیلی خندیدم.
ولی گزارش های آقای خیابانی رو دوست دارم.
پاسخ ها
نظر پیمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
تابلو کردی که فوتبال دوست نداری و از روی بیکاری اونم فقط بازی تیم ملی و دربی رو میبینی
:دی
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
اتفاقا خیلی زیاد دوست دارم و لالیگا و لیگ انگلیس رو دنبال می کنم. من طرفدار سرسخت بارسلونا تو اسپانیا و منچستر یونایتد تو انگلیس هستم.
اطلاعات فوتبالی من از همه ی فامیل بیشتره
می دونم که گزارش هاش به عادل فردوسی پور نمی رسه ولی من دوستش دارم.
نظر پیمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
ok
نظر پرسپولیسی
| NETHERLANDS |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
رها حتما استقلالی هستی که دوستداری
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
اتفاقا پرسپولیسی ام.
نظر صورتی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
دمت گرم رها.منم پرسپولیسی ام
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
ایول صورتی جونم.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
چون گزارش بازی نمیده فقط به حاشیه میچسبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
پاسخ
15
34
ههههههه از دست شما, به این بنده خدا دیگه چی کار دارین؟!!
ولی جالب بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
پاسخ
11
32
ای خدا مردم از خنده
هرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
پاسخ
39
38
فوتبالیا میدونن که افتضاح گزارش مکنه فقط با پارتی بهش گزارش میدن اصلا با عادل قابل مقایسه نیست.
UNITED ARAB EMIRATES
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
پاسخ
3
16
jaleb bod :D
-
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
پاسخ
19
29
اگه جرآت دارين با عادل شوخي كنيد.....
تا توي برنامش حالتون رو بگيره......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
پاسخ
7
22
چند سوتی دیگر:
داربی پرسپولیس و استقلال سال 86
امروز بیست و سوم آذر 1368 !!!

بازی الغرافه و پرسپولیس:
تلوزیون داره صحنه آهسته گل های پرسپولیس رو پخش میکنه ، خیابانی داره دوباره اون ها رو گزارش میکنه ! نکته جالبتر اینه که پرسپولیس گل زده ، میگه موقعیت برای الغرافه !!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
پاسخ
5
16
من كلا خيلي فوتبال نكاه نميكنم ولي خيلي خنديدم! خيلي جالب بود مرسي^^
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
پاسخ
10
15
کجاش سوتیه؟
اخر حاله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
پاسخ
6
2
سلام دوستان :
به این صفحه سر بزنید و کامنت بزارید :

www.bartarinha.ir/fa/news/25379
پاسخ ها
نظر حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
که چی بشه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
پاسخ
8
12
خیلی وقتها اعصاب آدم رو خورد میکنه ، مثلا همین بازی ایتالیا و آلمان....
البته اینجا خندیدم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
پاسخ
29
34
والا سوتیاش از اینایی که نوشتین خیلی خیلی بیشتره....خخخخخخخخخخخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
پاسخ
5
13
خیلی باحال بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
پاسخ
17
9
انقدر هم نيست
نظر عیسائی هشتر ود
| درباره آرشیو کاملی از سوتی های جواد خیابانی!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
پاسخ
38
20
بهتر ین مجری ایر ان وگزارشگر فوتبال فعلا آقا جواده شما خودت تو جمع دوکلمه نمی تونی صحبت کنی گیر می دی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
پاسخ
6
10
من که اهل فوتبال نیستم و نمیشناسمش ولی اینایی که گفتین بامزه بودن.... فقط گاهی اوقات بازی بارسلونا و منچستر رو نگا میکنم اونم فقط واسه سرگرمی
ولی آقای فردوسی پور رو همه میشناسن :)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
پاسخ
12
54
چرا عادت كرديم هميشه يه نفرو مسخره كنيم؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
پاسخ
6
13
بااینهمه می ارزه به خاطراتش!اونقدرصداش گرم وپرهیجان که ایناتوش گم البته به عادل نمیرسه وای به اون روزی که یوسفی گزارش کنه فینال جام جهانی هم که باشه بازم قابل تحمل نیست! قدرناشناس نباشین!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
پاسخ
1
13
خیلی باحال بود. خندیدیم.
ولی به نظر من بدترین گزارشگر علیفره یعنی ال کلاسیکو رو هم بدی گزارش کنه وسطش خوابت می گیره. کلا عشق بوندس لیگا و دورتموووووند هم هست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
پاسخ
4
14
ما هر وقت میخایم از خنده منفجر شیم میشینیم بازی رو که خیابانی گزارش میده رو میبینیم......
خداییش سوتی هاش باید تو گینس ثبت شه!
ولی دستش درد نکنه دل مردمو با سوتی هاش شاد میکنه!
پاسخ ها
نظر حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
تو هر موقع میخوای از خنده منفجر شی برو جلو آینه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
پاسخ
6
11
بر خلاف نظر همتون با این آدم بسیار مخالفم وایشان را دارای ذات ناسلامتی در حرفه خودش میدونم.اون یک استقلالی افراطیه که تا اینجاش عیبی نداره ولی متاسفانه نهایت سوئ استفاده رو از ابزار عمومی (صدا و سیما ) برای خرد کردن اعصاب پرسپولیسی ها به نحو بسیار نامطلوبی میکنه واز اون بد تر حمایت سیما از اون هست .من هروقت در گزارش های همیشگی و نامطلوب او که برای اعتراض به روابط عمومی سیما زنگ میزنم ..میگن اقا هزار نفر دیگه هم زنگ زدن چشم تذکر مدیم...کار ایشان اصلا جوان مردانه نیست و سو استفاده از موقعییت شغلیست.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
مثه فردوسی پور و مزدک میرزایی که اینهمه از پرسپولیس دفاع میکنن.این به اون در
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
پاسخ
7
4
ممنون فاران جان از تأييدت
واقعاً اگر يك كم به خودمون نگاه كنيم و عيب هاى خودمون رو اول اصلاح كنيم خيلى بهتره تا ديگران رو زير ذره بين بگذاريم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
پاسخ
13
2
نمیدونم همش راست بود یا نه ولی انصافا اقای خیابانی گزارشگر خوبیه
من ازش خوشم میاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
پاسخ
5
10
جالب بود ولی بعضی از موارد سوتی نیست. بعضی از حرفهایی که خیابانی میزنه به دلیل احساسات سرشارش در هنگام گزارشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
پاسخ
4
2
aghaye Khiabani khande dare vali ziad chert o pert mige..dige ghobool konid ina...bash ke doshmani nadaram..kheyli ha hamin nazaro daran ..harchi be zfekresh mirese ro bedoone fekr mige..ba in hal behtar az yoosefi okheyli haye digas..vali faghat ADEL
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
پاسخ
4
6
خدایی یه بار اگه فوتبال با گزارشگرای خارجی یا عربی رو میدیدین میفهمیدین که خیابانی خیلی گزارشگر باحالیهه.هیجان میده!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
پاسخ
6
4
بهترین گزارشگره..اگر رو فرم باشه و حال داشته باشه از بیخودترین فوتبال هیجان انگیز ترین گزارش رو تحویل میده....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
پاسخ
2
13
روده بر شدم! فــــــــــــــــــوق العاده بود :))
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
پاسخ
13
1
مزخرف بوووووووووووووووووووووووود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
پاسخ
3
8
ایول.خیلی خندیدیم.من خیلی هاشونو یادم بود ولی به اینکه چه قدر مسخره است توجه نکرده بودم.
خسته نباشید.بازم ایول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
پاسخ
10
9
ازش متنفرمممممممم:-&
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
2
9
دیشب قبل بازی سپاهان پرسپولیس میگفت اینقدر این نقش جهان اماده نشد که فولادشهر با گنجایش بیشترش میزبان بازیهای سپاهان شده
گنجایش فولادشهر15000
نقش جهان70000
نظر محمدرضاباقی زاده
| درباره آرشیو کاملی از سوتی های جواد خیابانی!
UNITED STATES
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
6
3
با سلام . اتفاقا سلیقه رها با من کاملا تطابق داره . در ایران پرسپولیس در اسپانیا بارسا در انگلستان من یونایتد در ایتالیا میلان در آلمان بایرن در هلند آیندهوون در پرتغال بنفیکا . اما با تموم این حرفا خیابانی یکی از با حال ترین و بهترین گزارشگران فوتبال ایرانه . هممون هم دوستش داریم . تو این فوتبال بی در و پیکر انصافا گزارشگرامون خوبن . یا علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
پاسخ
3
6
اينجام كه همه معلم اخلاق شدن.بابا خب سوتي داده ،خفنم داده اينكه ديگه پشتيباني نداره.كسي كه كارش گزارشه بايد كمتراز مردم عادي سوتي بده وگرنه هركي رو سر كوچه پيدا ميكنن بايد بيارن گزارش فوتبال كنه!! كسي نيس بهش بگه بابا تو كه حتي بازيكناي تيم هارو نميشناسي مگه مجبوري كه گزارشكني. دمتون گرم باحال بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
پاسخ
1
5
بازی تیم ملی فوتسال رو یادتونه گریش گرفت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
پاسخ
1
11
خدا وکیلی دمت گرم از این انتخابت اینقدر خندیدم دل درد گرفتم .بازیهای المپیک که شاخه زیتون رو سر مدال آورا میذاشتن یادتونه رفت به یکی از ایرانی یادم نیست هادی ساعی بود یا رضازاده گفت اونو بده به من قهرمان المپیکی کشورمونم گفت قولش رو به کسی دادم نداد بهش اینقدر حال کردم ضایش کرد.استقلالیه چتربازو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
پاسخ
1
9
یکیشم من بگم : بازی رم لاتزیو بود که گفت : حالا طرفدارای رم دارن این شعارو میدن که رم رم حمله کن رم رم تو قهرمانی رم رم دوست داریم....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
پاسخ
4
11
يكديكر را مسخره نكنيد ، شايد شما از يكديگر مسخره تر باشيد!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
پاسخ
5
7
نمیدونم چرابهش بازی میدن که گزارش کنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
پاسخ
3
8
خیابانی استقلالیه خیلی تابلو هست وقتی اس پس گل میزنه خیلی خوشحال میشه ولی وقتی پرسپولیس گل میزنه انگاری پدرشو کشتن
UNITED STATES
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
پاسخ
1
0
اینا خیلیاشون حرف های قشنگیه
(الکی)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
پاسخ
1
3
جواد خیابان هنگام گزارش برابر با سوهان رووووووح!!!!!
پاسخ ها
نظر ایمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
خیابانی عالیه.اون بود که گزارشگری ایران رو متحول کرد.انصافا ادم اصلا خسته نمیشه از گزارشش.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پاسخ
1
4
همش یه طرف اون استقلال 1 ... چون یه گل زده ... پرسپولیس صفر چون یه گل نزده...! ینی ...شر به تمام معناست خدایش
UNITED STATES
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
پاسخ
1
8
مشکل فوتبال ما اینه که به بازنشستگی فکر نمیکنن چه گزارشگرش چه کاپیتان تیم ملیش چه ....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
پاسخ
1
9
ولی هرکی باشه همین الان داره همزمان با فوت مادرش بازی پریپولیس_نفت رو با بغض تو گلوش گزارش میکنه ......
UNITED STATES
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
پاسخ
0
5
یکی دیگش...
(هر پنج تا داور مسابقه هلندی هستن.غیر از سه تاشون یه سوئدی_آلمانی و ترکیه ای هستن)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
پاسخ
1
1
توی دروازه را لطفا اضافه کنید چرا که در برنامه آقای گزارشگر به شرکت کننده ها حسابی گیر می داد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
پاسخ
1
1
یکیشم من میگم. سر یکی از بازیهای رئال گفت حالا هر کی ی گل بزنه قطعا نتیجه بازی عوض میشه. ها ها ها ها ها.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
پاسخ
1
4
وقتی خیابانی گزارش میکنه تلویزون رو خفه می کنم میرنه به بازی ،چرت میگه پرسپولیسیا ناراحت نباش مزدک به اندازه کافی تبلیغ پرسپولیسو می کنه البته اگه قابل تبلیغ باشه خدایش فقط عادل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
پاسخ
5
1
خوب بود خیلی خندیدم اما احترام خاصی برای خیابانی قاعلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
پاسخ
1
1
خیابانی که اصلا گزارش نمی کنه.
ببرینش خنده بازار B-)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
پاسخ
1
1
خب اخه ادم چی بگه عمرا اگه عادل این اشتباهارو بکنه مقایسه الکی نکنید
این ینی چی خب: هر تیمی که ببازه یعنی اینکه بازی رو باخته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
پاسخ
0
2
به نظر من این آقا جواد ما اینقدر جو میگیرتش که نمیفهمه که چی داره میگه . ولی این خوب نیست که مسخرش کنیم . ولی کلا جالب بود . ممنون.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
پاسخ
1
0
خیابانی خیلی باحالی موقع گزارشش کلی میخندیم
اصلا یه وضعیه هااااا
نظر اسماعیل اربابی
| درباره آرشیو کاملی از سوتی های جواد خیابانی!
UNITED STATES
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
پاسخ
1
0
خوب بود تنهایی کلی با خودم خندیدم ههههههههه
نظر سید محمد حسینی
| درباره آرشیو کاملی از سوتی های جواد خیابانی!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
پاسخ